Koşun sizinki cezaevlerini boşaltıyor

Bay Kemal seçilse...

Terör yuvası ve İslam düşmanı İsveç'i, NATO'ya sokacaktı.

Küffar Batı'ya el uzatacak, hepsi toplansa bir Türkiye etmeyen Körfez hanedanlarına kucak açacak, darbeci Sisi ve katil Esad'la da barışacaktı.

Bağımsızlığımızı, bağımlılığa çevirecekti. Yunan'la bile dost olacaktı.

Tehlike, bunla kalsa gene iyi...

Bay Kemal kazansa vergilere zam üstüne zam yapacak; yetmezmiş gibi cezaevlerini dahi boşaltacaktı.

Allah korumuş. Din ve vatan elden gider, boyun eğip emperyalizme teslim olurduk. Verilmiş sadakamız varmış...

Bay Kemal kazanamadı ama yapacağı söylenenler yine oluyor, cezaevleri de boşalıyor, bunlar kötüyse niye yapılıyor derseniz...

O demese yapılmazdı. Kendisi olmayabilir ancak fikirleri iktidarda. Bay Kemal söylediği için mecburen yapılıyor. Suçlusu, yine o.

Fark ne? O yapsa ezanlar susar, bayraklar inerdi. Onun dediklerini AK Parti yaparsa ezana, bayrağa halel gelmiyor.

Hadi o söylemese hiçbiri olmazdı, diyelim. Peki Bay Kemal'in söylemedikleri niye oluyor?

Fikrinden, bir konuşmasından dolayı içeri atılanları tutup cinayetten, uyuşturucudan, tecavüzden yatanları salacağını mesela... Söylediği duyulmadı.

2020'de infaz indirimi paketi Meclis'ten geçirilirken cezaevlerinin kimlerle doldurulup kimlerden boşaltılacağını o mu belirledi?

Yani ilkinden çıkıp ikinci eşini de katlettikten sonra hapse geri dönen Manisalı Necati'yi, Kovid-19 iznine göndermek onun önerisi miydi? 19 yıl içinde üçüncü eşini de öldürme imkanına kavuşmasından Bay Kemal mi sorumlu?

Aynı suçtan tutuklu yargılananları bırakmazken mahkum olanlara tahliye kapısını açın, diyen de o muydu?

10 kişilik koğuşlarda iki katından fazla nüfus vardı. Yer açılacaktı, 300 bin cezaevi sakininden 90 bininin boşaltılması gerekiyordu. Salgında bulaşıcı hastalık tehlikesi baş göstermişti.

Düzenlemeden aman siyasi mahpuslar yararlandırılmasın; suç çeteleriyle tecavüzcüler, katiller, hırsızlar yararlanabilsin diye uğraşan kimdi?

Ankara'nın, İstanbul'un göbeğinde silahlı kovalamacalar yaşanıyor. Sokaklar Teksas'ı, vahşi Batı'yı aratmamaya başlamış.

2023'te, seçimden sonra infaz indirimi düzenlemesini güncellemek, Bay Kemal'in eseri miydi? Seçimde o vaat etti de iktidar mı yerine getiriyor?

Kapalıdan açığa, oradan da ev iznine çıkarılanlar, bekleme süreleri 5 yılın altına düştüyse artık cezaevine geri dönmeyecek. Denetimli serbestliğe ayrılacaklar. Dönenlerin de kapalıdan açığa, oradan da denetimli serbestliğe geçiş süresi kısalacak.

İnfaz indirimi, şartlı tahliye ve ev izni; sadece siyasi suçtan hapsedilenlere işlemesin diyen, Bay Kemal mi? Baştan tutuksuz yargılanması gerekenleri ısrarla içeride tutma iradesini, içinden geçirmiş öyleyse. Açıktan savunan o değil çünkü.

Hapse tıkılması gerekenleri serbest bırakıp serbest kalması gerekenleri tutuklama aklı onunsa başka açıklaması yok.

'Asılsız ve provokatif paylaşım' suçlamasıyla insanlar evlerinden alınırken asıl tehdit oluşturan azılı mahkumları topluma salmak, muhalefetin projesi desenize...

Hay Allah ya, iktidarın günahını alıyormuşuz.

VERGİLERİ HANİ AK PARTİ ARTIRMAYACAKTI!

AK Parti'nin baş ekonomi kurmayı Dr. Nurettin Canikli, 25 Mayıs'ta bir Tweet dizisiyle seçmeni aydınlatmıştı.

Erdoğan kazanırsa faizler artırılmayacak, vergileri artırmaya da gerek kalmayacaktı. Bunları, muhalefet yapardı.

Unutmayalım, unutturmayalım diye Tweet'lerin birkaçı aşağıda:

"EYT’liler için yıllık ilave 300 milyar TL,

En düşük emekli maaşının 5.500 TL’den 7.500 TL’ye yükseltilmesi nedeniyle yıllık ilave 200 milyar TL,

Asrın felaketi deprem nedeniyle yıllık ilave 600 milyar TL,

Memur ve emekli maaşlarında yapılacak yüksek oranlı artışlar nedeniyle yıllık ilave 300-400 milyar TL,

Sosyal amaçlı diğer vaatler nedeniyle ilave yıllık 50 milyar TL,

Tutarındaki harcama artışları belli başlı olanlarıdır.

Bu ilave harcamaların tamamı, hiçbir kaynak problemi yaşanmadan ödenmektedir.

EYT’lilerin emekli maaşları ödenmektedir.

Emekli maaşları ödenmektedir.

Deprem nedeniyle ortaya çıkan harcamalar gerçekleştirilmekte, depremzedelerin konutları çok hızlı bir şekilde yapılmaktadır.

Hatta yapımı tamamlanan konutlar teslim edilmeye başlanmıştır.

Bu ödemelerde ve kamunun diğer ödemelerinde hiçbir gecikme yaşanmamaktadır.

Kaynak problemi bulunmamaktadır."

Kim olsa vergileri artıracaktı, diyenlerin yüzüne çarparsınız. Hani AK Parti olsa artırmayacaktı!

YORUMLAR (124)
YORUM YAZ
İÇERİK VE ONAY KURALLARI: KARAR Gazetesi yorum sütunları ifade hürriyetinin kullanımı için vardır. Sayfalarımız, temel insan haklarına, hukuka, inanca ve farklı fikirlere saygı temelinde ve demokratik değerler çerçevesinde yazılan yorumlara açıktır. Yorumların içerik ve imla kalitesi gazete kadar okurların da sorumluluğundadır. Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır. Özensizce belirlenmiş kullanıcı adlarıyla gönderilen veya haber ve yazının bağlamının dışında yazılan yorumlar da içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır.
124 Yorum
  • Karar okuru / 20 Temmuz 2023 00:45

    Hocam, "Bayrak inmez, ezan susmaz" diyenlerin çoğu; imanın şartı nedir? bilmezler. Namazın 12 farzini bile bilmezler. Çoğunun da abdestinden şüpheleniyorum.

    Yanıtla (43) (13)
  • Okurdan / 20 Temmuz 2023 01:10

    Sen kendini abdestini tut,nörecen, elin abdestinden sana ne?Laf olsun ,yorum kutusu dolsun kabilinden saçmalardan seçmeler...

    Yanıtla (12) (54)
  • Karar / 20 Temmuz 2023 02:48

    "Bayrak inmez, ezan susmaz" diyenler bu slogan ile diğer insanların ne kadar "dindar", ne kadar "vatansever", ne kadar "ülke insanı" olduklarını sorgulayıp yargılamıyorlarsa...tabiiki kimse kimsenin abdestini sorgulayamaz ama tersi ise; bu ne "perhiz/diyet" bu ne "lahana turşusu" demeye bırakta hakkı olsun...varsın bu nüansı anlayamayan "yorum kutusu dolsun" muhabbeti sansın...

    Yanıtla (35) (4)
  • Okurdan / 20 Temmuz 2023 10:10

    Zırva tevil götürmez,boşuna uzun uzun açıklama.Herkesin inancı,abdesti,ibadeti kendi ile Allah arasında.Bu kavramlar hafife alınıp dalga geçilemez,sorgulanamaz,herkes kendi işine baksın,haddini bilsin.

    Yanıtla (5) (27)
  • Okumuş / 20 Temmuz 2023 10:47

    Senin inancın seni bağlar. Kimseye sınır koyamazsın. Anayasa 24.madde orada duruyor.

    Yanıtla (8) (0)
  • Okur / 20 Temmuz 2023 11:37

    Kur'an, nas, peygamber, din, iman, vatan, millet vb. ulvi kavramlarını KÜÇÜCÜK BİR BELDE seçiminde bile "bu değerlerin kimde ne ölçüde mevcut olduğu" KUL ile ALLAH arasında, biz kimin evliya kimin eşkiya olduğunu bilemeyiz, demeyip tepe tepe kullananlara bu uyarıyı yapıyorsan hatta kendin o şekilde davranıyorsan....

    Yanıtla (12) (0)
  • Karar okuru / 20 Temmuz 2023 11:44

    Bravo akp yi ne güzel tasfir etmişsin!

    Yanıtla (3) (0)
  • Okurdan / 20 Temmuz 2023 12:48

    Tasfir değil tasvir,öğren bunları öğren.Yorumlardan kaldır başını da az kitap oku.

    Yanıtla (3) (4)
  • Okurdan / 20 Temmuz 2023 12:58

    Öğrenmediğin gibi millete dil,imla üzerinden ayar veriyorsun yorumlarda kendi haline bakmadan ,olmaz ki ama...

    Yanıtla (2) (4)
  • Karar okuru / 20 Temmuz 2023 13:10

    Helalin var yahu bilgi fışkırıyorsun. Bir harf hatasını bile farkedecek kadar yüklüsün. Fazla hız kaza getirir. Sakin ol.

    Yanıtla (5) (2)
  • Okurdan / 20 Temmuz 2023 13:30

    Sen bir harf hatası ,bir yazım yanlışı için insanlara cahil yaftasını rahatça vuruyorsun ama.Etme bulma dünyası ,ne diyelim:)

    Yanıtla (3) (1)
  • Karar okuru / 20 Temmuz 2023 13:57

    sen beni başkalarıyla karıştırıyorsun. Benim için harf hatası bilgisizlik değildir. Kimseye imla dersi vermedim. Kimseyi de böyle basit ayrıntılarla eleştirmem. Yapılan yorumun içeriğine, söylenen sözün kendi açımdan değer ölçüsüne bakarım. Bak işte kaza yapmışsın. O bahsettiğin türden cahil yaftası vuran ben değilim. Tavsiye! Kompleks insanı bitirir. Dikkat!!!

    Yanıtla (2) (0)
  • Karar / 20 Temmuz 2023 14:51

    Sen bir harf hatası ,bir yazım yanlışı için insanlara cahil yaftasını rahatça vuruyorsun ama.... siz kibar davranarak cevap vermişsiniz devamını ben söyleyeyim: Belki de yolsuzluk, adam kayırma, torpil,haksızlık, zulüm, ihalede fesat vb. hakkında hiçbir şey söyle(ye)miyorsun ....Keşke herkesin tek günahı YAZIM, telaffuz... hatası olsa...ki küçümsediğin halkın o yanlış telaffuzları incele ...Kelimenin orijinaline, öz türkçeye ulaşırsın...

    Yanıtla (2) (1)
  • Karar okuru / 20 Temmuz 2023 15:03

    Bak işte kaza yapmışsın! Ben harf hatası yazım yanlışı için kimseyi eleştirmedim eleştirmem. Basit ayrıntıdır. Ben yorumun içeriğine ve sözün kendi açımdan değer ölçüsüne bakarım. Tavsiye! Kompleks yıpratır. Dikkat et!!!

    Yanıtla (0) (0)
  • Okurdan / 20 Temmuz 2023 15:23

    Senin derdin ne biliyor musun?Koskoca bir kitleyi,muhafazakar camiayı yaftalayan,genelleyen,su-i zan içeren ki büyük günahtır,yorumları rahatça yapıyorsun ,bu kadar çok insanın günahına giriyorsun ,kendine yapılan en ufak bir ironiye,espriye tahammül edemiyorsun.Nereden bulup helalleşeceksin günahına girdiğin kişilerle?Ne biliyorsun namazın farzlarını bilmediğimizi,abdestimizin şüpheli olduğunu?Ben hakkımı helal etmiyorum mesela.Her istediğini söyleyen istemediğini işitir.Alış buna!

    Yanıtla (4) (2)
  • Okurdan/karar okuru'na / 20 Temmuz 2023 15:50

    Ben hata yapmışsam bir kişiye karşı yapmışımdır,basit ,ironik bir konudur,üzerinde durmaya bile değmez,gül ve geç,çok takıldın.Hepimiz hızlı yazarken yazım ,imla yanlışı yaparız ,mesele bu değil.Sen milyonlarca insanı din ,inanç üzerinden töhmet altında bıraktın,su-i zanda bulundun ,haddini oldukça aştın,altından kalkabilecekmisin bu büyük vebalin?

    Yanıtla (1) (1)
  • Karar okuru / 20 Temmuz 2023 16:19

    Çark etmişsin yahu! Dik dur eğilme akp seninle.

    Yanıtla (1) (1)
  • Okurdan / 20 Temmuz 2023 17:19

    Verip vereceğin cevap bu mu yani?Uzun uzun yazardın ne güzel,yazacak bir şeyin yok mu ?Gözüne far tutulmuş tavşan gibi kalakaldın gerçekler yazılınca.

    Yanıtla (2) (0)
  • Okurdan / 20 Temmuz 2023 19:23

    Ciddi konular ciddi insanlarla tartışılır.Laubali ,meseleleri sulandıran ,ufuksuz ,geniş bir perspektifi olmayıp bütün meselelere dar bir çevreden bakan,sürekli aynı şeyleri körü körüne tekrarlayan insanlarla tartışmak zaman ve emek israfıdır,selam deyip geçmek evladır,kuranda da böyle buyuruluyor.

    Yanıtla (1) (1)
  • Hayrettin ULUSAL / 20 Temmuz 2023 06:00

    Sivrisinekle uğraşmak yerine bataklığı kurutmak lazım.Millette değer mi bıraktılar? 100 senedir millete başkalarının değerleri aşılanıyor.Maddeci anlayışı üstün tutuyorsak kadın cinayetlerine neden şaşırıyoruz ki? Keşke yazacak yer daha geniş olsa.Yazarlar sorunun temeline inmiyor. Amaçları bir bahaneyle ona - buna saldırmak. Çoğunun da bir kuyruk acısı var.

    Yanıtla (6) (29)
  • S. KILIÇ / 20 Temmuz 2023 08:40

    Kaz bakalım temeli ne bulacaksın? Başla.

    Yanıtla (8) (1)
  • M. Kamil Z. / 20 Temmuz 2023 09:25

    Sen de haklısın sorun sadece maddeci egitim??? Bu nedenle maddeci/materyalist avrupada her gun yüzlerce kadın öldürülürken dini egitim almış Afganistan başta olmak üzere diğer islam ülkelerinde kadınlar özgürlüğün tadını sonuna kadar yaşıyor!!!

    Yanıtla (21) (4)
  • M.D.Edep. Edep. / 20 Temmuz 2023 10:02

    Hayrettin sizin değerlere baktım; adalet ve liyakate karşı kör ve sağırlık, adam kayırma, haksız zenginleşme, torpil, rüşvet, yalak yandaşı kayırma, dini değerleri kullanma, insani ve ahlaki değerleri tüketme.. insanları fakirleştirme vb.lerini gördüm .. Bana hangi ahlak ve erdemli davranışınız var bi zahmet hatırlat..

    Yanıtla (18) (3)
  • Hayrettin ULUSAL / 20 Temmuz 2023 13:15

    Amerika'da , Avrupa'da ;değil günde, saatte kaç kadına tecavuz edildiğinden, kaç kadının tacize uğradığından haberin var mı? Adamlarda cinayetler makineli silahlarla yapılıyor, diyeceğim ama sizin gibiler bunları da görmez.Her seferinde, "Artık bu ülkede yaşanmaz, Avrupa 'ya gitmek lazım " dersiniz;ama bir gidemediniz...

    Yanıtla (2) (6)
  • Karar Okuru / 20 Temmuz 2023 14:29

    Oradaki taciz tanımıyla sizinki aynı değil bu bir, ikinci olarak orada her türlü olay kayıt altında aile içinde kalmıyor yani. Daha 6 yaşındaki çocuğun yıllardır evlendirilmiş olmasını yeni öğrendik. Ayrıca işine gelene cevap veriyorsun da işine gelmeyen hiçbir yoruma cevap vermiyorsun bakıyorum. Bak adam yazmış oraya sizin değerleriniz şu şu şu şu diye. Yalan mı? Bunlar sizin şiarınız olmuş artık.

    Yanıtla (2) (2)
  • niyazi erçelik / 20 Temmuz 2023 17:35

    Avrupada amerikada katilleri haydutları eşkıyaları oy versin diye ne zaman afla sokağa salmışlar...

    Yanıtla (0) (1)
  • Hidayet/Hayrettin'e / 20 Temmuz 2023 17:37

    Çok doğru bir yorum.Aynen katılıyorum.Hele yorumcular ve yorumları içler acısı.Ondan sonra niye oy vermedin muhalefete?Bu seviyeye mi oy vereceğiz?

    Yanıtla (2) (1)
  • M.D.Edep. Edep. / 20 Temmuz 2023 09:58

    Evet kardeşim bilmezler.. İslamın şartı yoktur zaten... Çünkü Kuranın her ayetine inanmak ve onunla amel etmek farzdır. Kuranı anlayarak okuyan insanlar da zaten bu şekilde slogan atmazlar.. Bu sloganları atanlara gel Allah'ın Kitabına uy, adalet ve liyakate şahitlik et , adam kayırma, torpilden ve rüşvetten vazgeç desen diken batmış gibi kaçar...

    Yanıtla (11) (3)
  • Hayrettin ULUSAL / 20 Temmuz 2023 12:08

    Ben sizi tanımıyorum, haliyle hakkınızda yorum yapamam.Ama siz, umumun yanlışlarından beni sorumlu tutuyorsunuz .Ben bataklığı kurutmanın dedindeyim.Siz ise bana sivrisinekleri gösteriyorsunuz. Benim derdim son 100 senedir bu milletin başına gelenlerle ilgili. Bu devletten de bu güne kadar karşılıksız hiçbir şey almadım. Harhangi bir koltuğum da yoktur.Siyasilerin birçoğunun hırsız olduğunuza inanırım.Yanlışların anası son 100 senedir.Her şeyimizi alıp götürdü.

    Yanıtla (2) (9)
  • 0606 / 20 Temmuz 2023 12:20

    İslâm'ın şartı beş, imanın altı,/ Diyerek işleriz her türlü haltı/ Aklımıza gelmez toprağın altı./ Emaneti sağlam koruyor muyuz? ...Ozan Ariften..

    Yanıtla (9) (2)
  • Musto / 20 Temmuz 2023 13:07

    Hayrettin..Ikide bir yüz yıl öncesine giydirip duruyorsun..Biraz tarih oku yüz yılında öncesinin öncesini oku..Suyu arayan Adam Erzincanda acemi er eğitir..
    Gelen 100 ere sorar peygamberin kim??Isa,musa ali hasan hüseyin muhanmed
    Abdulhamid reşat enver pasa
    Doğru cevabi ancak % 10 verir..Iftira atma bu millet bir kaç büyük il dışında hele anadoluda eğitimsiz bırakılmıştır..Yat kalk Ataturke dua et..

    Yanıtla (7) (5)
  • Ragıp Tığlı / 20 Temmuz 2023 13:20

    100 yıl önce ne kadar iyiydik değil mi Hayrettin bey. İnsan o günleri özlüyor yani.

    Yanıtla (6) (2)
  • Hayrettin ULUSAL / 20 Temmuz 2023 14:08

    Hangi yanlışı düzelteyim. Bir kere bu eser bir roman.Bilmem bilir misin? Edebi eserlerden belge olmaz. Hele hele bu roman otobiyokrafik bir eser ki, bilginin doğruluğunu daha da zayıflatıyor. Ayrıca bu eser 1950'lerde yazıldı.Milletin cahil kalması çok mu umurunuzdaydı? Harf devrimi niçin yapıldı, eski harflerimiz Çin alfabesinden çok mu zordu? "İbrahim Efendi Konağı "romanını okursan, eski insanlardaki nezaketi, inceliği görürsün.Atatürk'le ilgili arşivler neden hâlâ kapalı?

    Yanıtla (2) (2)
  • 1OKUR / 20 Temmuz 2023 14:21

    Bazı devirlerin öyle değerleri vardır ki; Ölmüş, toprak olmuş olmalarına rağmen bazı güruhlar onların ölülerinden bile korkarlar! Yüce Peygamberimizin bile mezarını yerle yeksan etmeye kalkan ve üstelik Müslüman geçinen sapıklar görmedik mi?

    Yanıtla (2) (0)
  • Priapos / 20 Temmuz 2023 23:56

    110 sene önce nasıldı? 150 yıl önce nasıldı? Güllük gülistanlıktı,öyle mi? 100 sene önce “İnsan olalım” demiş adam. İstemezük deyip direnmişler. Hala direniyorsunuz!!!!

    Yanıtla (0) (0)
  • Cafer / 20 Temmuz 2023 13:21

    Vatan bayrak diyenlerin askerlik teskeresini bankadan aldıklarını biliyorum pek çoğu oruçta tutmaz çalışmayı sevmez namazında kildiklarini zannetmiyorum.bedava maaşı çok severler.

    Yanıtla (5) (1)
  • Okurdan / 20 Temmuz 2023 14:58

    Bu genelleyici,ön yargılı,su-i zan içeren yorumu an itibarıyla 29 kişi beğenmiş,hayret!Hikmetinden sual olunmaz elbet.Takım ruhu diye buna derim ben,tebrikler!

    Yanıtla (2) (1)
  • Priapos / 20 Temmuz 2023 23:42

    Çok mu mühim birader o şeyler? Ben de bilmiyorum,birşey mi kaçırdım?

    Yanıtla (0) (0)
  • Okurdan/karar okuru'na / 21 Temmuz 2023 00:10

    Beğeni yapan elleriniz dert görmesin.Fakat benim anlamadığım baştan sona su-i zan,töhmet,iftira olan,koskoca bir camiayı karalayan,yaftalayan ,zan altı da bırakan böyle vahim ,hadsiz ,içler acısı,neresinden tutsan dökülen,mantık ve sağduyu taşımayan,izandan,vicdandan uzak bir yorumun nesini beğendiniz?Hikmetinden sual edemem ama takım ruhu diye ben buna derim.An itibarıyla 41 beğeni olmuş.Tebrikler!

    Yanıtla (0) (0)
  • Pirireis / 21 Temmuz 2023 00:07

    Maalesef ülkemizin siyasetçilerinin kalitesi bu kadar. Daha düne kadar ak diyenler bugün kara diyebiliyorsa bu onların kalitesizliğini ve seçenlerinde vurdum duymazlığını gösteriyor. Akp nin durumu, iktidarda olup ta olmamış gibi hareket etmek denilecek kıvamda çünkü CHP ne derse tersini söylüyor ama sonunda yapıyor. CHP ninde durumunu da aynen ters çevirip özetleyebiliriz. İktidarda değil ama iktidarmış gibi söyledikleri yapılıyor. Anlayın siz siyasetçilerin kalitesini.

    Yanıtla (0) (0)
  • karar okuru / 20 Temmuz 2023 13:13

    Türk halkının önemli bir kesiminin hayat tasavvuru dikey bir yapıdan oluşur. bu din kaynaklı olup, Allaha kul, Peygambere ümmet, şeyhe mürit, yöneticiye itaat şeklindedir. bu yapıda çelişkiler, zıtlıklar görülmez. vardır bir hikmeti denir. kök sorun bu yapıdır.

    Yanıtla (5) (2)
  • OkurM / 20 Temmuz 2023 18:08

    Ya bırakın Allah aşkına. Öyle bir Türk toplumu nerede var? Ne tarikatı ne şeriatı? Türkiye sıradan bir balkan ülkesi olmuş. Eyub sultan avlusunda omzu açık atletle, mini etekle hanımlar oturmuş dedikodu yapıyor. 25 sene önce Emel Sayın oraya tam tesettürlü olarak hürmetle girer dua edip çıkardı. Şimdi sanat camiası bir yana sıradan vatandaşın hiç bir şeye saygısı kalmamış. Hangi tarikat hangi seriattan bahs ediyorsunuz... simdi Almanya turkiyeden daha muhafazakar. Bitti o eski hikayeler...

    Yanıtla (3) (2)
  • Priapos / 20 Temmuz 2023 23:39

    Oranın Almanya olduğunda emin misin?

    Yanıtla (0) (0)
  • OkurM / 20 Temmuz 2023 18:14

    Türkiye'nin artık tarikat cemaat vs problemi yok. Türkiye sıradan bir balkan ülkesi oldu. Memleketi hala 30 sene önceki gibi ele almayın sayın okuyucular. Komunizmden çıkmış balkan ülkeleri çapında tabusu çivisi kalmamış bir toplum var artık. Hala tarikat cemaat deyip durmayın. Elde kalan üç beş tarikatciyi müzeye falan koyun artık. Varsa dindar insan ağırlıklı mahalle, unesco'ya müracaat edin, korumaya alın... izinden Almanyaya geri döndüm, eski Çarşamba'ya gelmiş gibi oldum. O kadar...

    Yanıtla (1) (3)
  • insan haklari savunucusu / 20 Temmuz 2023 18:29

    Ya Turkiye'de neler olup bittigini bilmiyorsun, ya da baska bir amacin var. Turkiye'de tarikatlar cirit atiyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • OkurM / 20 Temmuz 2023 23:06

    Kimyasal gaz falan ayarlayın. Kafanıza uymayan haşeratı temizleyin. Yapay zeka vs konusuna biraz yatırım yaparsınız. Biraz masraf edin, temizleyin. Kurtulun

    Yanıtla (0) (0)
  • Münferit / 20 Temmuz 2023 22:59

    Ortalıkta yeterince katil, tecavüzcü, hırsız kalmadı. Haberlerde kamera kayıtlarının yakaladığı olaylar kesmiyor. Müge Anlı ya ulaşan müracaatlar azalıyor. Toplumda tıpkı doğadaki gibi köpek balıkları da gerekli. Belki de nüfus u azaltıp milli geliri fazla göstermek istiyorlardır.

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar / 20 Temmuz 2023 17:49

    "Ben hata yapmışsam bir kişiye karşı..." savunması...tarikat, cemaat vb. yapıların kendi yanlışlarını tüm cemaate ait görüşler olarak sundukları, kurumsal yapılarının eleştirilmemesi için yaptıkları savunma....Eleştiriyi kapatma yolu... Kardeşim cemaat , tarikat, şeyh, mürit vb. niye ticareti öne çıkarıyor ? diye sorana; bak bak sen hikmetini bilmeden tüm cemaatin günahına girdin sopası....

    Yanıtla (1) (1)
  • OkurdanKarar'a / 20 Temmuz 2023 18:06

    Zırva tevil götürmez dedim ve noktayı koydum.Adam yazıyor da yazıyor.Öz eleştiri kültürü,empati zekası gelişseydi "ben girmemem gereken sahaya girdim,27 milyonun hakkına girdim,abdestleri ,namazları benim üstüme vazife değildi,haddimi aştım,hakikaten ayıp ettim"derdi.İnancını bilemediğim için tövbe konusuna girmiyorum bile.

    Yanıtla (0) (0)
  • Okurdan/karar'a / 20 Temmuz 2023 21:14

    Çok zorlama yorum yapmışsın,az dinlen ,yorma kendini.Her yazarın yazısı altinda senin yorumlarını görüyorum.Bu çalışmaya can dayanmaz,sana da yazık.Tamam ,memleket sevdası ama bir yere kadar değil mi ama?

    Yanıtla (1) (0)
  • Efraim Asaf / 20 Temmuz 2023 09:34

    Ekrem İmamoğlu’nun CHP’nin ağır toplarıyla Zoom üzerinden yaptığı toplantı hakkında bir şeyler yamayacak mısınız? Kimden öğrenmemizi bekliyorsunuz?

    Yanıtla (0) (18)
  • Nursen / 20 Temmuz 2023 13:03

    Bu ülkeyi CHP yönetmiyor. Parti içi kavgaları kendilerini ilgilendirir. Yazar hepimizi ilgilendiren yönetenlerin söylediği yalanlarla ilgili yazmış. Eskiden troller aslanlar gibi savunurdu AKP ve yanlışlarını. Belli ki artık sizin de yüzünüz kalmadı AKP'yi savunacak. Muhalefete saldıracak yer arıyorsunuz.

    Yanıtla (9) (5)
  • Emekli vatandaş / 20 Temmuz 2023 14:39

    Bosverin imamoglunu Zamlar ne olacak halimiz Hergun beddua ediyoruzda.

    Yanıtla (6) (2)
  • OkurM / 20 Temmuz 2023 18:02

    Hoşafın yağı hikayesi gibi. Türk demokrasisi delege düzenlemelerini kaniksamış. Bunu engelleyelim, hukuki çerçevede düzgün bir kongre olsun diyenler ihanetle suçlanıyor. Delege seçimleri yapılırken teşkilat başkanlarının değiştirilmesi, delege yapısının ayarlanması vs gibi aslında anti demokratik uygulamalar konusunda partinin ağır topları toplantı yapıyor. Normalde alkışlanması gereken bir hareket.

    Yanıtla (0) (0)
  • insan haklari savunucusu / 20 Temmuz 2023 18:36

    iktidar ekonomiyi iflas ettirmis, Reis Arabistan'in kapisinda cadir kurmus borc istiyor, hukuksuzluk, adaletsizlik, yolsuzluk almis basini gitmis, bu arkadas Ekrem Imamoglu ne yapti diyor. Guler misin aglar misin.

    Yanıtla (0) (0)
  • 1932 / 20 Temmuz 2023 19:49

    Bize ne İmamoğlundan chp'den. Ek mtv yi onlar mı getirdi. 15 temmuzu finanse edenlerin ayağına onlar mı gitti, Kaşıkçı yı Türkiye’de yok eden Selman dan para dilenen CHP mi. Onlar parti içi işleriyle uğraşsın, biz benzini kim 35 TL yaptı yuro neden 30 TL oldu mevsiminde domates neden 25 tl'nin altına inmiyor onu konuşuyoruz.

    Yanıtla (0) (2)
  • Maho / 20 Temmuz 2023 18:17

    Türkiye'nin kaymağını yiyip halkın iliğini sömüren kaymak tabaka siyasetcileri piyon olarak kullanıp onlara maddi destek sağlayarak koltuklarını korumasını sağlıyorlar.kendi istedikleri kanunları bu hizmetkarlarina cikarttiriyorlar.turkiyedeki siyasetin özeti budur kimse kendini kandiripta bu heriflerden ülkeye hizmet beklemesin.

    Yanıtla (1) (2)
  • kayhan / 20 Temmuz 2023 18:01

    Bu coğrafyanın insanı peygamber ibrahim aleyhisselamı yakmaya kalkmış hz muhammedin torunlarını katletmiş hz muhammedi görenler koltuk yüzünden birbiriyle savaşmış insanların torunları burada yaşayanlar katilide hırsızıda arsızıda sokağa salarlar yeterki iktidara bir şey olmasın mevki makam koltuksa gerisi teferruattır din de maske.

    Yanıtla (2) (1)
  • Karar / 20 Temmuz 2023 15:11

    İsyan etmemek elde değil...yıllarca Kılıçdaroğlu'na FETÖ'cü diyen kalemler... Şimdi de İmamoğlu görüşmelerine FETÖ diyor...Ha anladım.. Bunların derdi şahısları değil de CHP'yi kurum olarak FETÖ'cü diye yaftalamak....Kurumsal kimliğin Kılıçdaroğlu'nun elinde gideceğini anladılar...Şimdi de yeni yönetim için iftira, yalan, dolan ....

    Yanıtla (6) (0)
  • OkurM / 20 Temmuz 2023 17:56

    Kemal sunal, Şener Şen filmleri gibi bir hayat. Faşo nedir diye sorunca nasıl cevab vermişti hatırlıyorsunuz ya... Fetö de öyle bir şey işte. Karşıdakine sövmek için kullanılan bir kelime. Anlamı konusunda rivayetler muhtelif. Faşo gibi bir şey işte...

    Yanıtla (1) (1)
  • abdullah / 20 Temmuz 2023 17:47

    Suçluları sokağa salmakla çok büyük sevap kazandılar kişiler sevdikleriyle beraberdir der hz muhammed sas ahirette de onlarla haşrolurlar salanlar destekleyenler yüce Allaha duamız o

    Yanıtla (2) (0)
  • niyazi erçelik / 20 Temmuz 2023 17:44

    2 kadını katledenden tutuna mazlumların malına canına yüzlerce kez kast etmiş suçluları yaptıkları üstü örtülü düzenlemelerle defalarca sokağa salan bir iktidar ve onu destekleyen müslüman olduklarını idda eden kitleyi gördük ne acı ki Yüce Allahın karışmadığı mazlum kulum karar versin dediği halde bırakın mazlumun karar vermesini suçluya yol verdiler mazlumu dinlemediler bile bu örnek bu dönem bize bu insanların fotoğrafı net gösterdi Allaha binlerce şükür

    Yanıtla (2) (0)
  • Ali Efe / 20 Temmuz 2023 16:48

    Ben aşağıdaki yorumculara yazacagim; İğneyi ve çuvaldızı hep kendimize batırmadan olmayacak. Imam-ı Şafii ye atfedilen "bir delil ile kırk alimi yendim, kırk delil ile bir cahili yenemedim. Yahu Sayın yorumcular 6 ay önce ONBİNLERCE İNSANIMIZ ÖLDÜ. SAĞ KALANLAR BU SICAKLARDA ÇADIR VEYA KONTEYNERDE. DOLAR OLDU 30 TL. BENZIN 35 TL. siz hala şu yaptı bu yaptı. Yapan utanmıyor destekçisi de doğruya inanmıyor. AZICIK BU GÜNE GELIN. AY BASINDAKI BORCUMUZ 2 TRILYON 70 MILYAR TL ARTTI

    Yanıtla (3) (1)
  • Cubbesiz / 20 Temmuz 2023 16:23

    Emekliyi kuru ekmez yiyemez hale getirdiler.turkiye Türkiye olalı böyle bir zulüm görmedi.allah bu milleti bu siyasetcilerden tez elde kurtarsın.amin

    Yanıtla (2) (0)
  • Haşim Korkmaz / 20 Temmuz 2023 15:09

    Sayın Beki,bu söyledikleriniz kalbi ve aklı olanların düşünüp idrak edebileceği türden akıllı ve zihin açıcı hatırlatmalar. Toplumun büyük bir bölümü bu yazdıklarınızı umursamıyor bile. Beyhude bir mantık kurmaca ve doğruyu gösterme gayreti. Pazar seçim olsun sonuç aynı olur. Davul zurna bile az durumu

    Yanıtla (3) (0)
  • Yalçın kardeş / 20 Temmuz 2023 14:36

    Büyük bir dengesizlik oluştu memurlara büyük zam yapıldı emekli olanlar ise özellikle Bağkur ve SSK emeklileri çok küçük maaşlara mahkum edildi asker ücret 11.400 TL emekli maaşımız ona bile yaklaşamıyor 10.000 gün prim ödedim aldığım maaş 7500 TL kök bağış 6100 TL olduğu için bu ay maaşım 7700 TL yazıklar olsun

    Yanıtla (0) (0)
  • Cenk Cemil / 20 Temmuz 2023 14:24

    Sayın Beki...Siz normal olan insanların makul bir şeklide düşünceleri içinde olabilecek soruları ve değerlendirmeleri yapmışsınız ve yapıyorsunuz...Oysa iktidara oy veren yüzde 52'Lik kesim hiç bir şekilde bu makul düşüncelere asla sahip değil ve değerlendirmeleri dahi makul ve bilinçli değil ! Hal böyle olunca eleştiri ve görüşleriniz maalesef yüzde 52'lik kesim için hiç bir şey ifade etmiyor diye düşünüyorum. Çünkü, deveye hendek atlatmak bence dahakolay bir iş !

    Yanıtla (0) (1)
  • Kaya / 20 Temmuz 2023 14:08

    Hocam, bu kadar yüzüne vurmasan iyiydi. Utandırma adamı!

    Yanıtla (0) (0)
  • okur1 / 20 Temmuz 2023 11:53

    Hayatı boyumca söylemi milliyetçi olan Sinan Oğan bedelli yapmış askerliği. Milliyetçimiz de, Atatürkçümüz de, muhafazakarımız da, solcumuz da aynı kaliteli karakterde

    Yanıtla (0) (0)
  • Objektif okur / 20 Temmuz 2023 13:56

    Parası olan BEDELİNİ Fakir fukara BEDEL ÖDER..

    Yanıtla (1) (0)
  • O k u r / 20 Temmuz 2023 13:37

    Fetö yargılamaların da gerçek suçlular, darbeye yeltenen gerçek hainler elbette en ağırından belasını bulsun, çoğu buldu 'da.. Âncak Yusuf misali gerçekten suçu günahı olmayan binlerce insan kuyudan çıkmayı bekliyor, feryat ediyor. Kulaklar sağır, diller suskun. Dile getirenin adeta diline koro hâlinde biber sürülüyor! Yazıktır günahtır.

    Yanıtla (0) (1)
  • O k u r / 20 Temmuz 2023 13:15

    Adaletin son on yıldır nasıl tesis edildiğine, ortalama zekâya sahip herkes şahit. Şahit olmayanlar da yolu mahkemeye düştüğünde bi şekilde oluyor! 15 temmuz 'dan önce ekranlarda kürsülerde fetö 'ye "hocaefendi" babında methiyeler düzenler, şiirler okuyanlar, pensilvanya ziyaretini "siyâset ticaret ve bürokraside yükselme yolu" bilip türbeye! çevirenler, 15 temmuz 'dan sonra hângi makamdalar 'da herkesin mâlumu. Odacı kapıcı ya 'da irtibat iltisak.. Bu zulmün l adına, Adalet deniliyor!

    Yanıtla (0) (1)
  • Mutdar / 20 Temmuz 2023 13:09

    İlgili kişiler belediye seçimi öncesi halkı kandırmak için bayatlammamis taze kuyruklu yalan ve videolarınızı bekliyor.

    Yanıtla (1) (0)
  • Mustafa / 20 Temmuz 2023 13:07

    Türk halkını TÜİK denen kurum vasıtası ile soydular.

    Yanıtla (0) (0)
  • Itirazım var / 20 Temmuz 2023 04:57

    Bize çok yalan söylediler ve inandıkça daha çok söylediler. Malcolm X

    Yanıtla (16) (4)
  • Bigalı / 20 Temmuz 2023 12:26

    YALANLAR; Tuzlu su gibidir İçtikçe susatır.

    Yanıtla (6) (1)
  • Osman / 20 Temmuz 2023 12:21

    Ben umutluyum,belediye seçimleri yaklaşırken İstanbul ve Ankara'da nasıl olsa yüksek kaliteli petrol ve doğalgaz bulunacak.Ak partimiz yapar!

    Yanıtla (5) (0)
  • O aslan / 20 Temmuz 2023 12:18

    Teşekkürler teşekkürler teşekkürler. Başka da bir şey demiyorum

    Yanıtla (0) (0)
  • selAhATTİN / 20 Temmuz 2023 12:18

    Sözde inandık dedikleri dinde yüce Allah mazlumlarla birlikte olun zalimlere yol vermeyin İnananlar arasında çirkin şeylerin yayılmasını isteyen kimseler için dünyada da âhirette de çetin bir azap vardır. Allah bilir, siz bilmezsiniz der ama bunlar 2 kadını öldüren caniyi zalimi yüzlerce suç kaydı olan haydutu sokağa salmaktan da beis duymayan ve bunu bedavadan emeklilik bedavadan makam karşılığı görmezden gelenler inşallah sokağa saldıkları ahirette haşr olurlar.

    Yanıtla (1) (0)
  • Musto / 20 Temmuz 2023 12:05

    Sizide sigaya çekecek bir molla kasım gelir..Uzanlar..Haksiz kazanclar elde ettiler..Sigaya çekildiler..Tarikatlar cemaatlar işbirliği içerisinde Devlet gücüyle milletin malina kondular paylaşım kavgasina tutuştular..Birisi galebe geldi.. Galebe gelenler saltanat içerisinde ama..Huzurları yok. Halk zaruret içerisinde ülkeye yatırım gelmiyor..Hapishaneler tika basa dolu..Saraylarında camdan evlerde oturanlar çaresiz heran camdan evlerine taş atılacağından Korkuyorlar.Tedirgin bir haldeler...

    Yanıtla (3) (1)
  • Hasan / 20 Temmuz 2023 11:58

    Suriyeli,Afgan, Irak'lı babayiğitlerle bizim akıllı babayiğitler sözüm size; size güveniyoruz, ülkemizi daha ileri götürecek akıl fikir sizlerde fazlasıyla var.Ha gayret!

    Yanıtla (0) (0)
  • Okur / 20 Temmuz 2023 11:44

    Saat 10:10'daki yoruma, değer anlayışın; O yapsa ezanlar susar, bayraklar inerdi ... Onun dediklerini AK Parti yaparsa ezana, bayrağa halel gelmezcilere benziyor... Yanılıyor muyum? Yani kutsal kavramlar bizim tapulu malımız anlayışına sahip...

    Yanıtla (1) (0)
  • Okur / 20 Temmuz 2023 11:10

    Ülke zombiler memleketine dönmüş. İktidar ne demiş ne yapmış, dün ne demiş bugün ne yapmış; muhalefet buna nasıl mukâbele etmiş, mukâbele edebilmiş mi? Bütün bu konular su üstüne yazı yazmak kabilinden artık zavallı ülkemde. İktidarın "yaptıklarına" halkın itiraz etmesi artık terör faaliyeti olarak görülüyor, korku herkesi esir almış, hapis korkusu. Eskiden protesto diye bir eylem türü vardı artık protesto yasak. İktidarın her yaptığı meşru, itiraz eden muhalif terörist; bu böyle ne kadar gider?

    Yanıtla (10) (2)
  • Mehmet Ay / 20 Temmuz 2023 11:00

    Ben yaptim oldu, düsüncesiyle, türkiye bu hale geldi. Egitimsiz vatandaslarin sectikleriyle yönetiliyor. Adam daha zamlari muhalefet artirdigini düsünüyor.

    Yanıtla (7) (1)
  • HAYRETİ MÛCİP / 20 Temmuz 2023 10:42

    Eskiden 'rezillik diz boyu ' denirdi, şimdi ise boylu boyunca !

    Yanıtla (10) (2)
  • Sahin . / 20 Temmuz 2023 10:09

    Erdoğan ve Bahceli MAFYA"ya özel af çıkarırıken . Muhalif aydınlar ve siyasetciler yıllardır hapis yatıyor. Ordu komutaları onlarca paşalar hapisteler. Adaletiniz batsın emi..

    Yanıtla (19) (2)
  • can / 20 Temmuz 2023 09:59

    af her hükümet döneminde oldu zaten. rahsan affi en ünlüsü idi. TR en fazla tutuklu olan ülkelerden biri, demek ki o kadar din ezan vatan sömürüsü ve alni secdelilerimiz dönemi ragmen hukuk ve ahlaki cöküntü ilerledi. fakir ac ve huzursuz ülkelerde asayis sorunu yüksek olur iste sevdikleri Maduro venezuela si örnek. orada da adama göre hukuk torpil var ve polis devleti her karsi gösterisi korku ile bastirmak icin.

    Yanıtla (6) (1)
  • Dr / 20 Temmuz 2023 09:52

    Gemiyi kurtarma ihtimali kalmadı. Herkes kendini kurtarma telaşında. Tutunabileceği can simidi arıyor.

    Yanıtla (7) (1)
  • Ülkesini Seven Vatandaş / 20 Temmuz 2023 09:07

    Biz millet olarak her zaman tavizsiz güneş nerden doğarsa postumuzu oraya sereriz!!!. Yanlışı yapan güçlüyse değil onu eleştirmek! aksine yaptığı şeyin en doğru iş olduğu söyleriz.Bütün dürüstlüğümüz hak etmediğimiz bir makam, bir ünvan ,bir faydaya ulaşabilme ihtimali olana kadardır.Oysa bütün müminleri bağlayan Bakara 174 ortada.Yine ilgili bir linki bırakıyorum.https://sorularlarisale.com/ayetlerimi-az-bir-para-karsiliginda-satmayiniz-mealindeki-ayeti-aciklar-

    Yanıtla (8) (1)
  • NEO / 20 Temmuz 2023 09:03

    Hayır, bunu yapmayın, bu kadar doldurmayla adam kendini bir şey sanacak. Rahat bırakın bay Kemali, şöyle ağız tadıyla malübiyetin şokunu yaşasın. Gerçi onu da yapamıyor, parti içi paralel yapılanma çok kuvvetli. Sonuç ve beklenti; Bay Kemali yedirmeyiz...

    Yanıtla (1) (8)
  • Sedat F. / 20 Temmuz 2023 07:00

    Bay Kemal secilseydi,bir seyahate oglunu da götürmüs olsaydi AKP Türkiye'yi ayaga kaldirir "Bak görüyormusun,feryatlari girla gider di" Erdogan ,Bilal Erdogan'i yaninda tasiyor. hic bir sifati olmadigi halde..Türk Halkinin verdigi vergileri carcur ediyorlar,yaziklar olsun bunlara..

    Yanıtla (11) (3)
  • S. KILIÇ / 20 Temmuz 2023 08:38

    Bu sekvalarin sorumlusu Türk halkı, bizleriz. Hepimiz takkeyi önümüze koyacağız artık.

    Yanıtla (3) (0)
  • Barut Osman / 20 Temmuz 2023 08:31

    Bay Kemal seçilse... Terör yuvası ve İslam düşmanı İsveç'i,NATO'ya sokacaktı. Küffar Batı'ya el uzatacak, hepsi toplansa bir Türkiye etmeyen Körfez hanedanlarına kucak açacak, darbeci Sisi ve katil Esad'la da barışacaktı. Bağımsızlığımızı, bağımlılığa çevirecekti. Yunan'la bile dost olacaktı. Tehlike, bunla kalsa gene iyi.. Bay Kemal kazansa vergilere zam üstüne zam yapacak; cezaevlerini boşaltacaktı.Allah korumuş. Allah korumuş. Din ve vatan elden gider, boyun eğip emperyalizme teslim olu

    Yanıtla (4) (0)
  • Özkan / 20 Temmuz 2023 08:22

    Ne desek boş. İnsanımızın bir kurtarıcı mesih bekleme hastalığı bitmeden acziyetimiz bitmeyecek

    Yanıtla (4) (0)
  • ÖZCAN ŞAHİN / 20 Temmuz 2023 07:49

    GÜNAYDIN bu kadar harcamadan sonra vergilerin artacağı belliydi hele muhalefetin seçim öncesi EYT baskısı hiç düşünmeden ülkeye çok zararlı bir oluşum devleti MALİ YÖNDEN ÇOK ZORLADI seçim bitti ama vaatler çoktu MEMURA VERDİLER EMEKLİYİ ISKA GEÇTİLER zamlar zam getirecek EMEKLİ YANİ BİZ YANDIK EFENDİM

    Yanıtla (2) (3)
  • Okur / 20 Temmuz 2023 05:50

    Milyonlarca masumun ve mazlumun vebali "çalıyorlar ama çalışıyorlar" "Aç ölürüz ama yedirmeyiz" diyenlerin boynuna. Ortak olan herkes için Allah ın adaletini diliyorum. Ayet mealiyle bitirelim. "İçimizdeki beyinsizler yüzünden bizide helak edermisin Allah ım."

    Yanıtla (12) (2)
  • yorumum / 20 Temmuz 2023 05:19

    seçenlerden kimsenin bir derdi yok. ekonomiye şikayet var. öff püf var ama Reis'e AKPartiye eleştiri yok. O kısım düşünülmeyerek problem çözülmüş. Sabır kültürü ile devam ediliyor. "Zaten tatilciler, AVMler, kafeler vs dolu. Para var, iş var çalışan yok." diyerek paralı başkalarının zamların az etkilemesi ile rahatlıyorlar. Denklemde Bay Kemal yok. Ama madem siz bahsettiniz: CHPnin derdi lider sultasını devam ettirmek...

    Yanıtla (5) (0)
  • Itirazım var / 20 Temmuz 2023 05:01

    Bu ülkede eskiden tükürdüğünü yalayan sokağa çıkarken utanırdı, şimdi ise tükürdüğünü yalamak büyük bir erdem oldu.

    Yanıtla (10) (2)
  • mavideniz@ / 20 Temmuz 2023 04:44

    Yurt dışında yaşayan gurbetçileri, câmi ve mescitlerde dolandıran İslâmî holding çeteleri ; iyi' ki çaldıkları paralarla Türkiye'de parti kurup siyasete girmedi.İyi'ki iktidara gelmedi.O zaman halimiz nice olurdu.Yatın kalkın Reis'e dua edin.

    Yanıtla (1) (4)
  • SG / 20 Temmuz 2023 04:42

    Türk Büyüğü CB RTE ne demişti.Fakir çalmayı bilmediği için FAKİRDİR.FİNAS dünyasına sahtekar halk bankasını dolandıran Şimşek gibi MEHMET ŞİMŞEK geldi(Dikkat buyurun getirdim,demedi,geldi dedi)

    Yanıtla (4) (0)
  • rmzngrg / 20 Temmuz 2023 04:19

    Milletimiz hemen unutuyor , unutturmamak lazım zira ülke bitik, Dolar 26 TL olmuş 25 TL ye düşünce sevinen tuhaf bir toplumuz....

    Yanıtla (4) (0)
  • Afçı İktidar / 20 Temmuz 2023 00:53

    İktidar "mantıklı" olanı yapıyor. Trafik magandaları, kiralık katiller, hırsızlar, uyuşturucu satıcıları, gaspçılar, şehir eşkıyaları, hayvanlara işkence eden caniler iktidar mensupları için tehdit değil, onların yanlarına bile yaklaşamazlar. İktidar mensupları için tehdit siyasi suçlular; mazallah, ya koltuklarından olursalar!

    Yanıtla (21) (3)
  • Karar Okuru / 20 Temmuz 2023 03:00

    Siyasi suçlu olanlarla bahar havası olsa onlara da af çıkabilirdi ilişkiler bu denli acımasızca birbirinin sonunu getirmek şeklinde olduğu zaman siyasi suçluların değil af kapsamına alınması onlara nefes bile aldırılmaması gerektiği retoriği medyada, kulislerde, meydanlarda gırla işlenmeye devam edip gidiyor.

    Yanıtla (1) (4)
  • Karar okuru / 20 Temmuz 2023 00:53

    Bugün ne söylerse yarın rahatlıkla tam tersini yapan bir siyasetçi bundan mahiri görülmedi. " Bu can bu bedende oldukça rahip hapisten çıkamaz." Bu kesin ve keskin cümle ona ait. Bu kadar iddialı konuşup sonra rahibi uçağa bindirip gönderen yine kendisi.Bunun gibi onlarca örnek verebiliriz. Kılıçdaroğlu yapsaydı meydan meydan izletilir yuhalanırdı. Ama kendisi rahatlıkla yapabiliyor. Zam, vergi, faiz yok deyip alasını yapması bizi artık şaşırtmıyor. Yüzde 52 zaten derin uykuda.

    Yanıtla (17) (6)
  • Karar / 20 Temmuz 2023 02:40

    Kılıçdaroğlu İKTİDARDA olup yapsaydı; muhalefet tabiiki eleştirirdi ama halkın yuhalaması bugünkü şiddette olmazdı. Çünkü İKTİDARın üzerinde çok farklı bir cazibe var ( aş, iş, eş sahibi olmak) yanlışları bile halka çok hoş geliyor...

    Yanıtla (2) (1)
  • Karar Okuru / 20 Temmuz 2023 02:30

    O yapsa; ezanlar susar, bayraklar inerdi diye düşünüp ... Onun dediklerini AK Parti yaparsa ezana, bayrağa halel gelmiyorsa... Demek ki birinin yaptığında "kasıt"; diğerinin yaptığında "hikmet" olduğunu düşünüyor....

    Yanıtla (3) (0)
  • Karar / 20 Temmuz 2023 02:12

    Akif bey tüm ülkelerde medya tuttuğu tarafa göre olaylara yaklaşıyor. Bir yazarımız "Birkaç ay önce Rusya'nın ana TV kanallarından birine çıktığımda düşürülen uçak konusunda sadece kısa bir hatırlatma yapmam bile mini sansüre uğramama yetmişti. E öyle ya, geçmişin tatsızlıklarını hatırlatmaya ne gerek vardı…" diyerek Rusya'daki sansüruygulamasına köşesinde yer vermiştir...

    Yanıtla (1) (1)
  • fikri hür / 20 Temmuz 2023 02:06

    'Asılsız ve provokatif paylaşım' deyince aklıma son seçimlerde AKP'nin mitinglerinde yayınlanan montaj video geldi. Geçenlerde de Takvim gazetesi Fatih Altaylı'nın bir videosundan dezenformasyon yapmış. Bir dezenformasyon yasası vardı. Ne oldu ona? İletişim Başkanlığı dezenformasyona karşı mücadele edecekti. Takvim gazetesinin hakkında bir soruşturma var mı?

    Yanıtla (8) (0)
  • Sinan / 20 Temmuz 2023 01:23

    Devam etsinler. Her iktidar, her devlet, her toplum ve nihayetinde her insan yaptıklarının bedelini bir gün öder. Hayat bu ekme biçme dünyası. Atalar ne güzel demiş; başını değil, ortasını değil, sonumuz hayırlı olsun demişler. Bakalım bunları sonu ne ve nasıl olacak?

    Yanıtla (6) (2)
  • Okur / 20 Temmuz 2023 00:36

    Canikli şimdi nerede. Bilen var mı?

    Yanıtla (8) (1)