Kimden yanayım?

“Ahmet Abi” ya da “Ahmet Taşgetiren” diye başlayarak iyi niyetli – yargılayıcı “ne yapıyor, nerede duruyor, neden savruldu?” gibi soranlar oluyor.

İçime baktım, kendime sordum. Durduğum yeri yazıyorum. Onlara da “Piyasadaki güç ve ahlak sınavına baktığınızda siz nerede duruyorsunuz, kendinize baktınız mı?” diye sormak isterim. Çünkü herkesin hesabı ayrı görülecek. İşte cevabım:

Bir maganda, cipini sokakta oynaşan köpeklerin üzerine sürüyor. Kimden yanasınız? Ben köpekten yanayım.

Başlarına vurula vurula öldürülen fok balıklarından yana oldum hep, onların çığlığını unutmadım. Taşa tutulan, yere çarpılan, üzerlerinde atış talimi yapılan sokak kedilerinden yana oldum, kanatları yolunan kelebeklerden yana oldum.

Bosna’dan yana oldum, Doğu Türkistan’dan, Filistin’den yana oldum, Kunta Kinte’lerden yana, Kızılderililer’den yana oldum ve her türlü insanlık dışı zulüm düzenine Karşı.

İstiklal Mahkemeleri zulmüne uğrayan İskilipli Atıf Hoca’nın yanındayım, “Git biraz da Mısır’da kumda oyna” denilen Akif’in yanındayım.

Tabii ki Yassıada Mahkemelerinin karşısında, mazlum 27 Mayıs şehitlerinin yanındayım.

12 Eylül’ün Diyarbakır Cezaevinde köpeğine tekmil verdiren asker asker değil benim gözümde, köylüye pislik yediren özel harekatçı, güvenlik görevlisi değil, Roboski’de cesetleri katırlar üzerinde taşınan çocuklardan yanayım, onlara ağıt yakan annelerden yanayım, 12 Eylül hukukunda “bir ordan bir burdan” genç asıp adalet icra ettiğini sananlardan yana değilim.

28 Şubat’ta ikna odalarına sokulan genç kızlardan yanayım. Anadolu’yu üç-beş başörtülü Cerrahpaşalı öğrenci, birkaç yazar, birkaç müzisyen ile bunun için dolaştık. 312’den “Ankara’yı yeniden inşa edin” dediğimiz için yargılandık.

“Seni seviyoruz savunan adam” çığlığı tek bir insan savunması değildi, bütün haksızlıklara karşı bir duruştu.

Şiir okuduğu için görevden alınan, “Muhtar bile olamaz” manşetleriyle linç edilmek istenen, cezaevine gönderilenlere, “Cezaevinden çık senin yanında Anadolu yollarına düşeriz” diye seslendik.

İmam Hatip öğrencilerinin üniversite yolu kesilirken, üniversitelerde başörtüsü kıyımı yaşanırken “Bu ülkenin çocuklarının kanatlarını koparmayın, bırakın yükselsinler” diye isyan ettim.

Bir gece yarısı muhtıra verildiğinde, iktidarda iken kapatma davası açıldığında Ak Parti’nin ve milletin hakkını savundum.

Soru çalmalar bir “dini cemaat mensubu” diye, “Devlette bizimkiler olsun” gerekçesine dayanıyorlar diye onların yanında mı olacaktık? Onlar yargıyı, iktidarın da desteği ile zulüm aracı haline getirdiğinde, suç üretip yargı alet edildiğinde, iktidar onlara göz yumduğunda onlarla birlikte mi olacaktık? Yargıyı, Emniyeti kötüye kullandıklarında bunu “Dava” adına kabul mü edecektik? “Olmaz” dedik. “İyilik hareketi” diye bağlanan insanların siyasi savaşa sokulmasının en büyük kötülük olduğunu yazdık.

Şimdilerde nerelerdeyiz?

En kritik davalarda karar veren hakimin “kurt işareti” yaptığını görüyorsunuz. Nerede duracaksınız? Siyaset kürsülerinden infazlar gerçekleşiyor, “Bizde hukuk böyle işler” deyip sineye mi çekmek gerekiyor? Dün “Adaleti ayakta tutmaya çalışan “Biz”, bugün güç elimize geçince hangi “Bize”e dönüştük?

Anayasa Mahkemesi Başkanı, bir yıl içinde 66 bin bireysel başvurunun “Adil yargılanmama” gerekçesine dayandığını açıklıyor? “Adil yargılanmayanlar” içinde bulunmak ister miydiniz?

KPSS sınavlarında 100 puan almanıza rağmen iktidar çevrelerinden bir tavsiye mektubu getiremediğiniz için mülakatta elenenler arasında olmak ister miydiniz?

Siyasi ayak oyunlarıyla kendi başbakanımızı yemişiz? Bu siyasi ahlak mıydı bizim şiarımız?

Şehir Üniversitesi kapatılırken kimden yana olmak gerekiyordu?

Yolsuzluk yapanlar “Bizden” olunca ses çıkarmamak, ya da “Onlar olsa onlar da yapardı” gerekçesine sığınmak mı gerekiyor?

Reis Bey’i okurduk bir zamanlar. Reis Bey, haksız bir kararın vicdan azabı ile kıvranırdı içimizde. “Hazreti Ömer’in Adaleti” diye bir şey vardı dünyamızda. “Ömer’e Kur’an’daki kadın haklarının hesabını soran kadın”ı anlatırdık erdem anıtı olarak. Ya da “Ömer’in üzerindeki elbisenin hesabını soran kişi”nin erdemini. O toplumun erdemini yani. Onlardan bahsetmek şimdilerde “sübliminal mesaj” oluyor değil mi? “Şunlar yanlış gidiyor” diye seslenenleri de boğmaya çalışıyoruz.

“Allah adaleti emreder” ayetini Cuma minberinden alıp gazete makalesinde kullanmak da “sübliminal mesaj” çerçevesine giriyor. “Müslümanın yufka yüreği”nden yana oldum hep. Müslümanın “Rahmet insanı” olmasından…

İçimize bakmak gerekmiyor mu biraz? Rahmet mi ağır basıyor öfke mi, kin mi, nefret mi?

İster ağızdan çıksın ister kağıda dökülsün “Söz” emanet iken ve her türlü hesabı varken, çamur üretimini medyacılık diye insanların önüne taşımak ne zaman bize yapıştı?

Ölçümüz ne bizim sahi? Ölçülerimiz kaldı mı? Yoksa ölçüleri, mevcut gerçekliklerimize göre eğip bükmekle mi meşgulüz?

Ben baktım durduğum yere, bakıyorum ve her yazım da böyle bir bakışın süzgecinden geçiyor. Son söz: “Mahşer ortamında savunulabilecek işler yapmak lazım.” Benim ilkem bu.

GÜL GİTTİ, BOZDAĞ GELDİ

Abdülhamit Gül, Adalet Bakanlığı’ndan affını istedi, istifası kabul edildi, yerine Bekir Bozdağ getirildi. Bozdağ Ak Parti’de şimdilerde en geçerli kriter olan “sadakat”in sembolü olarak bilinir. Tercih edilmesi yadırganmaz. AK Parti Tayyip'in partisidir” sözü ona aittir.

Abdülhamit Gül’e gelince, hukuk hassasiyeti ile iktidarın hukuku zorlayan uygulamalarını dengelemeye çalıştı, teori teoride kaldı, hukuku zorlayan uygulamalar cari oldu ve beklenen son gerçekleşti.

“Hukuk arkadan gelsin” diyenler, rakibi vurmak için MOBESE’yi kullyananlar yerinde duruyor, “Ne demek o, hukuk her şeyin önündedir” diyen, “veri koruma” duyarlılığını seslendiren ama hukuksuzluklar karşısında da etkin tavır koyamayan gitti.

Günün gerçeği bu. Gül, ülkede yaşanan adalet sancısının son kurbanıdır bana göre. Şimdi “Keşke daha tavırlı olsaydım, mesela yargısız infaz niteliğindeki son tweeti atmasaydım” diyor mudur acaba? Maalesef “Keşke”ler hesaba dahil değildir.

YORUMLAR (430)
YORUM YAZ
UYARI: Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.
430 Yorum
  • Yılmaz Çakaloğlu / 03 Şubat 2022 14:36

    Yaşadıklarınızdan dolayı nedamet getirmiş olmanıza rağmen aynı eski yanlışlarınızı dillendirmeye devam ediyorsunuz. Her tarafa eğilip bükülüyor, ancak Türkiye cumhuriyetini kuran irade ve anlayışla devamlı kavga ediyorsunuz. Siz iktidarı desteklerken de, muhalefet ederken de aynı yanlış yerde kalmışsınız. Türkiye'nin sağ tarafı. özellikle sizin de içinde olduğunuz cenah tefessüh etmiş halde. Yazık bu memlekete ve insanlarımıza... Bakan Gül'de sizlerden biri işte; İstifa ediyorum bile diyemedi.

    Yanıtla (0) (0)
  • Mertırmaklı / 31 Ocak 2022 23:47

    Sayın Taşgetiren’i yaklaşık 40 yıldır -çok sıkı olmasa da- takip ediyorum. Yukarda yazdıklarının aksine bir sözünü, yazısını hiç hatırlamıyorum. Karar’ın muhalif tutumunu tasvip etmiyorum ama Ahmet beye çok saygı duyuyorum. Böyle bilgili, vicdanlı seslere çok ihtiyacımız var. Kendisine sağlık, afiyet ve selametler diliyorum.

    Yanıtla (0) (0)
  • k.okur (ih) / 31 Ocak 2022 16:40

    yazınızda "şimdilerde nerelerdeyiz?" diye sorup devamındaki 2. ve 3. parağraf sonunda "ister miydiniz" diye soruyorsunuz ya, işte öncekilerde sonuna kadar takip ettiklerinizin yanında olduğunuzu burda ifade etmişsiniz. böylece öğrenmiş oluyoruz. adaleti yalnızca kendinizin savunduğu şeylerde buluyorsunuz.

    Yanıtla (0) (0)
  • Erzurumlu / 30 Ocak 2022 09:05

    Ahmet Bey neticede dilinizin söylemediği ama esas amacınız yani dava dediğinizin şeriat devleti olduğunu anlamışsınız. Bu arada İskilip Atıf in yanındaysanız Sinan Meydan ı okuyun da görün şeriat diye diye millete nasıl ihanet ettiğini. Kısaca Ahmet Bey hac vazifesini yerine getirmiş inançlı biri olarak İslama en uygun rejimin demokrasi olduğuna inanıyorum.

    Yanıtla (63) (28)
  • Ahmed 61 / 30 Ocak 2022 12:07

    Erzurum'lu;Sen yine öyle inan.İslam eşittir şeriat'tir.İslamla problemli olduğunuz belli... Allah'ın konumları,nizamı beşeri sistemlerden güzeldir.

    Yanıtla (37) (62)
  • Erzurumlu / 30 Ocak 2022 15:13

    Sevgili trol demokrasi uzlaşma eşitlik ve özgürlük demektir. Bunların nesi İslama aykırı. Şeriat bunları mu yasaklıyor?

    Yanıtla (59) (11)
  • Yüksel / 30 Ocak 2022 15:52

    Şeriatla yönetilen,insanların mutlu olduğu tek ülke göster.Sn. Demirel bir zamanlar başörtüsü nedeni ile mağdur olduklarını söyleyen kitleye Suudi Arabistan da okuyabilirsiniz demişti de kıyamet kopmuştu.Denmedik bir şey bırakmamışlardı.Ama Sn. Demirel ABD ' ye veya Avrupaya gidin deseydi övgüler dizilirdi. Zaten iktidarın ileri gelenlerinin çocukları hep bu ülkede okuyor.Bize şeriat onlata ABD.

    Yanıtla (36) (10)
  • musto / 30 Ocak 2022 16:05

    Ahmet şunu kafana sok,Yasalar insanı adam yapmaz.Eğitim güzel ahlak insanı insan yapar.10,yıl şeri hükümlerle yönetilen ülkede iş yaptım her cuma vakit buldukça namazımı kabede kıldım.Cuma çıkışları kol,bacak kelle kesilir,ama hırsızlığın zinanın,uyuşturucunun daha fazla arttığı görülürdü.Şeri yasaları uygulayacak ve ona uyacak kaç insanın var.En başta davamız diyen insanlar buna karşı çıkarlar.Bu gün şeri yasalar uygulansa iktidardakilerden kaç kişinin kolu bacağı yerinde kalır.

    Yanıtla (30) (2)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 16:25

    Senin dinin sana benimki bana!

    Yanıtla (14) (0)
  • Ali rıza / 30 Ocak 2022 17:35

    Erzurumlu kardeş öğretmek gibi olmasın , Engin affınıza sığınarak diyorum ki şu şekilde bay Ahmet 61 e sormanız lazımdı ki daşı ( taşı değil ) gediğine yerleştirmek için , hangi şeriat , Suudi’lerin şeriatımı ? Taliban’ın şeriatımı ? İran’ı islam kabul etmezler , ama olsun onun şeriatımı? Mısır’ın şeriatımı ? Bizim diyanetin şeriatımı ? Misal yanlışa yanlış demek duruma göre değişir acıtıyorsa caiz değildir diyebilirsin , kardeş dedim kusura bakma ben yetmiş yaşındayım , benden küçüksünüzdür,

    Yanıtla (16) (5)
  • Ahmed 61 / 30 Ocak 2022 17:35

    Sevgili trol;Allah sana İslam,i şuur versin.Biz Allah'ın dininden,Şeriatinden,Razıyız..Bizim ölçünüz ülkeler ve oradaki yönetimler deyil.Biz ölçünüz Kur'an ve sünnet-tir.Huzur İslam'da.Dinimizi vatanımızda en güzel biçimde yaşamamıza hiç bir engelde yoktur, elhamdülillah.Sizin manevi kanallar tıkanmış.

    Yanıtla (13) (17)
  • karar okuru / 30 Ocak 2022 18:02

    Bence şeriat gökten inmemiştir. yerden bitmiştir. Yüzyıllarca Arap toplumunda uygulanagelen örfler ufak değişikliklerle İslam hukukunun da temelidir. başka türlü olması da mümkün değildir. hukuk hayatın üzerine kurulur. alt yapı olmadan üst yapı olmaz.

    Yanıtla (9) (8)
  • Ahmed 61 / 30 Ocak 2022 18:57

    Toplumsal bozulmalar ve İslam'dan uzaklaşmalar yaygınlaşmış olsada; Herşeye rağmen Dünyada Ehli sünnet itikat'ı-nın en güzel yaşandığı bizim Ülkemizdir.Ecdadımız'ın sayesinde (Allah onlardan razı olsun)bu topraklarda ehlisünnet İtikad'i herzaman hakim olmuştur...

    Yanıtla (4) (4)
  • 34 / 30 Ocak 2022 19:22

    Şeriat gelince yolsuzluk fırsatçılık yapanların kolunu kesecekse gelsin.........ama iyi düşün önce sizinkiler gitmesin...gargara yapmayın...getirseniz önce siz yamulursunuz...

    Yanıtla (13) (0)
  • Okur ken / 30 Ocak 2022 19:50

    Kimsenin bu ülkenin insanını bir yere gondermeye bunu deneye hakkı yok. Ne Amerika'ya ne Arabistan'a. Bu ülkede yaşyan herkes ozgürlüğünü talep etneye ve yaşamaya hakki var. Kimse bir yere gitmiyor. Bu ülke kimsenin tapulu malı değil. Bu ulke bu topraklarda yaşayan herkesin.

    Yanıtla (6) (0)
  • rıza / 30 Ocak 2022 20:36

    sen bana şeriatla yönetilen tek ülke göster.

    Yanıtla (8) (0)
  • rıza / 30 Ocak 2022 20:37

    şeriatla yönetilen ülke hangisi var mı öyle bir ülke

    Yanıtla (4) (0)
  • Erzurumlu / 30 Ocak 2022 20:54

    Değerli büyüğüm haklısınız ama dini değerleri bu kişilerle tartışmanın anlamı yok. Altta yazdığı yoruma bakın fikir falan yok sadece slogan. Selam ve duayla kalın.

    Yanıtla (2) (0)
  • Alkan / 31 Ocak 2022 13:11

    Sen bana şeriat ile yönetiken tek bir ülke göster.

    Yanıtla (1) (0)
  • Ahmed 61 / 30 Ocak 2022 18:05

    Erzurumlu;N.F.K Üstadın;Son Devrin Din Mazlumları"İskilipli Atıf hoca"Okumanı tavsiye ederim

    Yanıtla (3) (16)
  • demet / 30 Ocak 2022 19:27

    ustad necip fazilin son devrin din mazlumları kitabi tam bir sacmaliktir

    Yanıtla (9) (1)
  • Kılavuz / 30 Ocak 2022 19:41

    Sorunun temeli, tarihi nfk gibi her devrin adamı birinden öğrenmeniz ve referans göstermenizde yatıyor.

    Yanıtla (4) (0)
  • Hiç / 30 Ocak 2022 20:23

    Katıksız bir cehalet sana kim ne dese boş...ezberlerine sımsıkı sarıl yoluna devam et...buradakiler sana pek uymaz ama taşlanmaya alış

    Yanıtla (5) (0)
  • Vatandaş / 31 Ocak 2022 01:13

    Tarih, tarihçilerden öğrenilir.
    İdeolojik (hemde rüzgara göre hareket eden) hatiplerden yada filmlerden öğrendiğini tarih sanıyorsan yanılırsın.

    Yanıtla (4) (0)
  • Zekeriyya / 31 Ocak 2022 14:17

    ..... demokrasi uzlaşma eşitlik ve özgürlük demektir. diyorsunuz.. Gayet güzel. Bende aynı kanaatteyim. Şeriat bunları reddetmiyor... Şeriat bu güzeellikleri kaldırmaz, şeriat adına kaldırılmaz... hac gibi şeriatta dinimizin kuralıdır.

    Yanıtla (1) (0)
  • M.NURI GOREN / 31 Ocak 2022 08:28

    Bir yazıda bu kadar çok ‘BİZ’ kelimesi kullanılıyorsa,benim de aklıma Yevgeni Zamyatin’in BİZ distopik kitabı nasıl gelmesin? Stalin’in kazara gösterdiği ‘merhameti’ ile ülkesini terk ederek Fransa’ya,İngiltere’ye taşınmıştı.
    Saflarını değiştirenleri eleştirenler olduğunda da aklıma İsmet Özel’in ‘Aldo Sen Neden Oradasın?’ Kitabı nasıl gelmesin?
    Sizi bilmem fakat ben de yanlışlık ve haksızlık yapıldığında zalimin yanında duramam!Bu da benim zaafım olsun…
    Teşekkürler Sayın Taşgetiren…

    Yanıtla (0) (0)
  • Antikarar / 31 Ocak 2022 02:26

    Güneydoğu'da bir üniversiteye gelmiştiniz konuşmaya, size en içten soru soran hararetli insanlara tam bir siyasetçi gibi her anlama gelebilecek cevaplar vermiştiniz. Dobra bu budur, bu şudur diyememiştiniz. O gün aslında acaba demiştim. Bugün anlıyorum ki hep araftaymışsınız. Bu yazınıza bakılırsa şimdi de öyle. Söylediklerinizde samimi olsaydınız sizin durduğunuz yer özünde "kararsız" demek olan bu yer olmamalıydı. Durumunuz 2. Yeni içinde bir Sezai gibi ama henüz Sezai Karakoç olamadınız.

    Yanıtla (0) (0)
  • Divani / 31 Ocak 2022 00:37

    Şu andaki ilkeni söylüyorum..... Tarikattailarını bile öteleyecek kadar yanlızlaştın.... Bu ülkede müslümanların 100 de 49 bile olsa -ki biz daha kötülerini biliyoruz- az avantajlı bir hükümeti yıkmak için çabalayan değerli kardeş Ahmed Davutoğlunun yanından habire hükümete sallıyorsun... Savunan adam yazını çıkar.... Erbakanın yanında ne zaman oldun..... Fesübhanellahhh

    Yanıtla (0) (0)
  • İbrahim / 30 Ocak 2022 23:52

    Bundan böyle bu ülkenin müslümanları kabuğuna çekilmeli ve Allah'ını onun emirleri ile nehiyleri ile peygamberi yaşadığı yaşamı yani sünneti ile sade okuyup öğrenip yaşamalı. Gazeteymiş cemaatmiş dergiymis dernekmis hacı hocaymıs takip etmemeli izlememeli ve dinlememeli. Herkes kendi anladığı kadar kendi dar hayatında yaşamalı. Görmüyor musunuz rüzgara güce göre değişmeyen hocamı kalmış. Millet uyanık olmalı parasını aklını bunlara kaptırmamalı. Velhasıl sayın taşgetiren sildim siz ve sizin gibi

    Yanıtla (0) (0)
  • İstanbullu bir okur / 30 Ocak 2022 23:41

    Siz,bu düsturda devam ettiğiniz sürece,bizde sizden yanayız,muhterem hocam,kimin hangi tarafta olduğuna bakmaksızın,hani diyoruz,ya "İhdine siradel musdakim"bitti,bu kadar,gerisi vayu vela,"gayril mağdu bi aleyhim veleddallin"yoldan sapmışların yolu,yolumuz olamaz elbette.O yol,hanği yol,herkes iyi baksın.Sayğılar

    Yanıtla (0) (0)
  • hüseyin adıyaman / 30 Ocak 2022 23:39

    sevgili hocam bizler son 30 yıldır sizi takip edenler olarak şu yazdıklarınızın dünyada tanığı ahirette de şahidiyiz.allah sizin gibilerinin sayısını arttırsın size de hayırlı ömürler versin inşaallah.

    Yanıtla (0) (0)
  • Muhalif / 30 Ocak 2022 23:35

    Biz de senden yanayız.

    Yanıtla (0) (0)
  • Demokrat hukukçu / 30 Ocak 2022 22:06

    Keşke bu konuyu bizim gibi devlette 29 sene çalışmış, 2 yıl yurtdışında bulunmuş, yüksek lisans/doktora yapmış,Doğu/Güneydoğu'da 10 sene üst seviyede yönetici olarak çalışmış ve terörle mücadele etmiş aynı zamanda senin inandığın değerlere de inanan konunun uzmanı kişilere bıraksaydıniz.Herkes her alanda uzman ve söz sahibi olamaz/olmamalı.Bizim,sizin temel sorunumuz bu.Ah keşke bunu bir anlayabilseydik. Sizin alanınız İslam, adalet ve çağdaşı olarak da demokrasi. Bu konuyu savunun,sonuna kadar.

    Yanıtla (2) (2)
  • Karar Okuru / 30 Ocak 2022 23:29

    "...senin inandığın değerlere de inanan konunun uzmanı kişilere ... bu meseleleri..." bu konuda şu yanıltıcı / sizi de yanıltmış olabilir. Bir meseleye ön kabulle başlarsanız ve kendinizi de o ön kabulleri ispat etmekle sorumlu hissederseniz, olayın sıcaklığı/açısı/çilesi içinde dışarısını sağlıklı değerlendirme imkanı olmuyor. Bir kitap yazdınız bir meselenin çözümü konusunda...O kitabın eksiklerini görebilmek için belli bir süre hem o kitaptan hem de o kit islediğin sorunlardan uzak durman ge

    Yanıtla (0) (0)
  • Hassasiyet / 30 Ocak 2022 23:09

    Kaleminize sağlık. Dikkatimi şu çekiyor. Dindarların hassas olduğu konular söz konusu olunca, kraldan çok kralcılar ve kindar yandaşlar yorumlarla saldırıya geçip kutsallığın arkasına dolanıyorlar.. Din, iman, kitap, Allah, peygamber, hadis, ayet, ezan, minare vb. pervasızca kullanılan araçlar oluyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • Hsn / 30 Ocak 2022 23:04

    Ali Şeriatinin sözünü aktarıyorum .Zulmeden bir dindardan daha kötüsü,zalim bizden diye susan dindardır.Haksızlık karşısında susan dilsız şeytandır Peygamber efendimiz;Putperestlık,yoksulluk,ehliyetsizimle.Bunların hanğısı yol

    Yanıtla (0) (0)
  • Halk / 30 Ocak 2022 22:40

    Ben haktan hukuktan adaletten yanayim. Ben vicdandan yanayim. Akp de bunlarin hic biri yok

    Yanıtla (3) (0)
  • Kenzo / 30 Ocak 2022 13:18

    Erdoğan istifa etmeli, ülkeyi rahatlatmalı.

    Yanıtla (23) (4)
  • MT, / 30 Ocak 2022 13:50

    Bekle,olur.

    Yanıtla (8) (1)
  • Okur / 30 Ocak 2022 22:16

    Reis'in sorunu af talebinde bulunabileceği bir üst makamı olmaması. O yüzden af talebinde bulunamıyo! Aslında Devlet Bey'den talep edebilir ama o da kızar diye yapmıyo olabilir! Düşünsenize, tekeden süt sağılmaz, kuzudan post olmaz, CB bununla nereye varmak ister diye bağırdığını!

    Yanıtla (4) (2)
  • Demokrat hukukçu / 30 Ocak 2022 21:58

    İnandığın bir konuda uzman olacaksın ve yanlış yapanları uyaracaksin.Uzman olmadığın bir konuda sırf seninle aynı inanca/ideale/davaya sahip olanları duygusal davranıp desteklemeyeceksin.O konuyu uzmanlarına bırakacaksın.Ahmet abi sen terörle mücadele gibi bir konuda uzman olmadığın halde sırf senin gibi düşünen RTE/AKP'yi desteklemek için tuttun akil adamlığı kabul ederek açılım gibi binlerce insanımızın şehit edilmesine neden olan yanlış bir politikayı uygulattın.Bilmeyerek alet oldun.

    Yanıtla (1) (6)
  • Mehmet Akif Gedik / 30 Ocak 2022 21:09

    Ahmet bey hangi tarafta olduğunuzu yazmamışsınız. Kimden yanasınız Gül den mi, Soylu'dan mı? Çok mu zor?

    Yanıtla (2) (14)
  • Sadi Şirazi / 30 Ocak 2022 21:25

    Bence gülden tarafın üstündeki adaletten yana

    Yanıtla (1) (0)
  • Niyazi BAYAR / 30 Ocak 2022 21:25

    Eywallah Sn. Ahmet Hocam 1990'lardan beri sizi takip eden ve ALLAH için çok seven bir kardeşiniz olarak "Seviyoruz sizi savunan adam!"dan "Fazileti kız sanmıştık dul çıktı" "Başörtü zincirinden Roboski Soykırım- Faşist-Mazojist katliamına kadarki hassasiyet, Samimiyet ve Duruşunuzu takip eden, paylaşan Müslüman bir Kürt kardeşin olarak yeriniz yerimiz, Duruşunuz duruşumuzdur diyor.. Saygı ve sevgilerimizle yürekten alkışlıyoruz.. Allah Razı Olsun.. Allah Razı OLsun.. Allah Razı olsun..

    Yanıtla (4) (0)
  • Ahmed 61 / 30 Ocak 2022 10:43

    Siyaset insana dost bırakmaz.İslam kardeşliği ebedidir.Makalen harikaydı.Allah için seni seviyoruz

    Yanıtla (18) (2)
  • Organik / 30 Ocak 2022 14:46

    Ahmed 61 çoğu konuda anlaşamıyoruz. Hatta geçenlerde seni talak-ı selase ile boşamıştım. :)) Yine de birbirimizi okuyoruz. Senin en çok bu yorumunda da izhar ettiğin saflığını seviyorum. İslam kardeşliğine biçtiğin değeri seviyorum. N'olursun, diğer kardeşlerimizi cehennemle korkutmaktan vazgeç.

    Yanıtla (16) (2)
  • Ahmed 61 / 30 Ocak 2022 20:19

    Hayırla,selametle yaşayasın organik;Hakikat'ın söylenmesini yanlış anlıyor olmayasın?HAVF VE RECA insanları hidayete erdiren tebliğ metodu'dur....

    Yanıtla (5) (5)
  • Organik / 30 Ocak 2022 21:20

    Tebliğ metodu sabit değildir Ahmed 61. Muhatabın yaşına, cinsiyetine, kişiliğine, eğilimlerine, hatta o andaki halet-i ruhiyesine göre değişir/değişmelidir. Bu platformda kurduğumuz ilişki yüz yüze ilişki değil. Söylediğimizin yaptığı etkiyi-tepkiyi izleme imkanımız yok. Bunu dikkate almıyorsun; köpeğe kemik atar gibi, alın size ayet, ister kabul edin, ister cehenneme gidin, diyorsun. Dine zarar veriyorsun.

    Yanıtla (8) (1)
  • Ahmed 61 / 30 Ocak 2022 18:36

    Tuhafıma giden,Sevgili Ahmet hocamızın; İslama ve müslümanlara karşı saldırgan takip'ci lerinin olmasi

    Yanıtla (10) (36)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 19:22

    İslamcı görünümlü ideolojik olanlaradır o. Onlar yüzünden ülkede de dünyada da islam zan altında.

    Yanıtla (8) (0)
  • Hermes / 30 Ocak 2022 20:00

    Ahmed61, sen saldırgan bir "siyasi" İslamcı gibisin, meslek icabı yani, sana bakarak bir kişi bile İslama yönelir mi sanıyorsun? Cahil münafık dedin ya, elinden gelse Işid gibi kafa kesersin, değil mi?

    Yanıtla (5) (2)
  • Hiç / 30 Ocak 2022 20:19

    Benim tuhafıma giden de dinden imandan bahsedenlerin dini tepe tepe kullanıp din ne derse tersini yapanlara dindar diye biat etmeleri. Din çalma diyecek çalacaksın, liyakat diyecek bizden olmalı diyeceksin, dürüstlük diyecek mitomanik olacaksın ve millet de sana dindar diye saygı duyacak...tuhaf olan bu

    Yanıtla (9) (1)
  • Halk / 30 Ocak 2022 21:17

    Ahmet 61 biz saldirgan takipciler degiliz biz medeni takipcileriz. Sizinle aramizdaki fark biz aklimizla mantigimizla dusunuyoruz.siz ise duygularinizla hareket ediyorsunuz

    Yanıtla (10) (0)
  • Erdinç Demiral / 30 Ocak 2022 20:50

    Hocam sadece cenneti anlatarak adaleti sağlayamazsınız. Şeriatten ne anladığımız önemli. İslamın ceza kısmıyle kimse uygulamıyor

    Yanıtla (0) (4)
  • Ahmet Özbek / 30 Ocak 2022 20:29

    Ahmet Abiyi 1990 dan beri takip ederim. Her zaman ilham aldığım ve duruşunu beğendiğim bir beyefendi insandır.

    Yanıtla (9) (0)
  • vatandass / 30 Ocak 2022 02:21

    Askerde bir gun nöbetci astsubay; yemek duasini tanrimiza hamdolsun. yerine Allahimiza hamd olsun.seklinde soyletti.asker daha gür ve sevincle bunu soyledi.ertesi gun bu astsubayin tayini ciktigini duyduk.Gül'ün giderken söyledigi sozun ancak bu kadar önemi var.beni iyi hatirlayin.

    Yanıtla (6) (9)
  • Mehmet asker / 30 Ocak 2022 07:37

    Vatandass ..Askerlik müslümanların yaptığı yer değildir..Diğer dinlerden TC insanları da yaparlar..Rabbimin adı Tanrı olursa o insanlarda bizden biri olur..Çanakkale şehitliğine isimlerine bak.. Onlar Allah demekle zorlarsan sen iyi bir müslüman olur musun ? Rabbim bilir ancak..Tanrı dinlerin ortak ifadesidir..Rabbim bizi zulumlerden korusun.Amin

    Yanıtla (12) (3)
  • Yaşar Memiş / 30 Ocak 2022 10:04

    Yer, mekan, zaman, isim belirtmeden anlatılanların inandırıcılığı hep zayıf kalmıştır

    Yanıtla (4) (2)
  • Bence / 30 Ocak 2022 19:49

    YALAN en büyük günahlardan diye bilirdim. Yeni model dindarlar bunu da değiştirmişler. Vatikan'ı örnek almışlar: herşey satılır!

    Yanıtla (2) (0)
  • orcan tanyalçın / 30 Ocak 2022 19:48

    Deistler gibi faturayı Kur'an'a kesmek büyük haksızlık olur.
    Kur'an'ın kavranamadığı kanaatindeyim.
    Bu kavrayamama hadisesi, kendini ona vermekle, teslim olmakla ilgilidir. Aksi halde Kur'an hiçbir şey vermez.
    Bu eğitimden geçenlerin çoğunda "Bilim"in yerini "Ben bilirim" "Barış"ın yerini "Korku salmak" aldığını gözlemledim. .
    Yaşamlarında cehalet safhası zamanla yerini zulüm safhasına
    bırakıyor.

    Yanıtla (3) (0)
  • Elçi / 30 Ocak 2022 19:31

    Allah’ın 99 ismi var diye övünüp sonra askerde tanrı dedirtiyorlardı diye düşmanlık çıkarmak neyin aklı yahu. Merak etmeyin yüce allah ne kastettiğinizi anlar biraz hoşgörü artık.

    Yanıtla (6) (0)
  • Mustafa Ozcan, Mühendis / 30 Ocak 2022 16:53

    Ahmet hoca, Gulen cemaatinin yillardir zulüm ceken mazlumlarını savunmamaya gerekce olarak, binde birinin yaptığı bir hatayi (yaptiklarina inanmiyorum da) soru calma hikayesini kullanmaniz size hic yakışmamış. Zaten eski Ahmet Abi’den eser kalmamış da. Sizin savunmanıza zaten ihtiyacımız yok. İlahi adalet bize yeter.

    Yanıtla (11) (13)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 19:28

    Gülen cemaatide onun üyeleri de mazlum değil en önde giden zalimlerdir. Şuna inanmıyor, buna inanmıyormuş, hadi oradan

    Yanıtla (3) (7)
  • Kararlı / 30 Ocak 2022 19:30

    Şu an o cemaatin karşılaştığı zaten ilahi adalet. O kirli işler yanınıza mı kalacaktı!

    Yanıtla (2) (4)
  • Karar Okuru İ. DUMURCAK / 30 Ocak 2022 18:23

    Sn.. Taşgetiren Ülkemizde ve diğer Müslüman Ülkelerde zulme uğrayan insanların yanında olduğunu ifade etmişsin. olman bir insanlık görevindir. Bu konuda çok haklısınız. Ancak, Sivas'ta diri diri yakılan, Çorumda, K. Maraş'ta hunharca öldürülen Alevi kökenle vatandaşların ölümü sizce hiç bir önemi yokmuş ki bunların yana olduğunuza dair ifade bulunmamışsınız. Yoksa bunu ifade edersem fincancı katırlarını ürküteceğinizi mi düşündünüz..

    Yanıtla (16) (1)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 19:25

    Bu din istismarı yapanların o bahsettiğiniz mağdurların yanında olması genetik kodlarına aykırıdır. Onlar sünni mezhebi dışındakilere bakmazlar.

    Yanıtla (2) (0)
  • Okur / 30 Ocak 2022 19:19

    "Belki kuzuyuz ama başımız kesilirde eğilmezzzz"....markete çarşıya kiraya faturalara gelince PİYASA TANRISI KESTİKÇE KESİYOR MABET MEZBAHASI GİBİ...GIKI ÇIKMIYOR KUZUCUKLARIN.....anneler çocukların önüne katık olarak sevgisini, babalar davayı koyuyor ekmeğinin içine...OLSUN EĞİLMİYOR YA....Önemli olan bu....HAYIRLI KESMELER KESİLMELER..

    Yanıtla (0) (0)
  • GİRESİNLİ / 30 Ocak 2022 19:01

    Tamamen katılıyorum.Ben de oradayım.

    Yanıtla (0) (0)
  • Halk / 30 Ocak 2022 18:48

    Şeriat isteyenlere soruyorum. Afganistanda şeriat var. Siz afganistanda yasamak istermisiniz

    Yanıtla (1) (0)
  • Murat ATAK / 30 Ocak 2022 18:28

    İşte ihtiyacımız olan bu.ne zaman kişisel çıkarlar yerine,gerçek adaletten yana olur,Farklı düşüncelerede saygı duyarsak o zaman millet olmuşuz demektır.Çıkarlara göre demokrasi olmaz.

    Yanıtla (6) (1)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 18:16

    Tabi bu haykırışlar zamanlama meselesi. Göz göre göre geldi bu süreç.

    Yanıtla (4) (1)
  • kaya / 30 Ocak 2022 17:55

    geldiğimiz bu noktada en büyük zararı kim gördü biliyor musunuz? islamiyet... yazıklar olsun bu kadar haksızlık yapan ve kendine müslümanım diyen cenaha.

    Yanıtla (9) (0)
  • Hamdi Denizci / 30 Ocak 2022 17:54

    Ben yazıdan şunu anladım: Ahmet Taşgetiren Beyefendi, muarrızlarına zulmeden RTE'ye karşı olduğunu açık ve net biçimde söyleyemiyor... Zulmedilen köpeklerden ve foklardan yana olduğunu ifade ediyor ama Osman Kavala'dan Selahattin Demirtaş'tan (ve diğer siyasi rehinelerden) yana olduğunu açık ve net söyleyemiyor. Belli ki gönüllerimiz aynı yerde değil.

    Yanıtla (13) (5)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 17:39

    Dava dediğiniz, yanında durduğunuz bugün küçük bir çocuğun eli mikrofon verip, nefret söylemine alet etti. Artık durduğunuz yeri anlatmayın, aynaya bakıp, kendi gerçeğinizle yüzleşin. Bu saaten sonra yapılacak olan budur.

    Yanıtla (12) (3)
  • Dehşet / 30 Ocak 2022 17:31

    Erdoğan Trabzon'da katıldığı törende oyuncak verdiği 8-10 yaşlarındaki bir çocuğa mikrofonu uzattı; çocuk, Bay Kemal haindir, dedi; o da pişkin pişkin güldü. Siyasete dini meze yaptı yetmedi şimdi de kavgaya, çirkefliğe çocukları alet ediyor. Bu işin dehşet veren yönü. Bir başka yönü daha var: Artık çocuklardan başka kimseyi kandıramıyor.

    Yanıtla (22) (3)
  • FATMA / 30 Ocak 2022 17:10

    En güzel taraf güncel haksızlıklara sahip çıkmaktır.Tarihteki olaylara taraf olmak herkesin söylemidir.

    Yanıtla (3) (0)
  • İzzettin özdemir / 30 Ocak 2022 17:02

    Allah yar ve yardımcın olsun kardeşim.
    Zilzal süresinde buyuruyor:
    Atom çekerdeği kadar ne hayır kaybolur nede şer.

    Yanıtla (1) (1)
  • duyalı okur / 30 Ocak 2022 16:43

    ben, kendi adıma, sizin durduğunuz yere her zaman güven duydum. yüreklerimiz bir. siz, iyi bir insan ve muhteşem bir yazarsınız. keşke tayyip efendi de sizi gündelik takip etseydi!

    Yanıtla (0) (0)
  • Necmettin Yurtseven / 30 Ocak 2022 10:51

    Akparti'nin bence en eleştirilecek kusuru 6284 s. aileyi çökerten ve fuhşu özendiren yasanın varlığı ve uygulamadaki fecaatidir yaptığınız eleştiride bu felakete dikkat çekmeyişinizi sizi yıllardır takip ve takdir eden biri olarak bende hayal kırıklığı oluşturdu bu felaket tâdat ettiğiniz felaketlerin hepsinin fevkindedir bu felaketlerin içinde fıtrata aykırı tek felaket 6284s. yasanın ve mülğa İstanbul sözleşmesinin toplumda açtığı derin ve onulmaz yaralardır konuya ilginizi bekleriz

    Yanıtla (2) (10)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 16:36

    Kadına şiddet uygulamak mı istiyorsun! Yoksa kişisel bir hesap mı var.

    Yanıtla (3) (2)
  • cumhur / 30 Ocak 2022 16:35

    Allah razı olsun sizden ve sizler gibi insanlıktan,adaletten,haktan hukuktan yana insanların yokluğunu vermesin.Halkımızı ve insanları bilgilendirmeye devam etmenizi temenni ediyorum.Fakat ne yazık ki "yavuz hırsız ev sahibini bastırır"diye bir söz var.Kimin sesi çıkıyorsa onun düdüğü ötüyor!Masum ve mazlumların yanında olmak insani bir görevdir.Onun mükafatını Yüce Mevla verecek inşallah...

    Yanıtla (5) (1)
  • Abdulkerim Abdullah / 30 Ocak 2022 16:34

    Yorumlara şöyle bir göz attım.
    Bunları yazan, müslüman mıdan ziyade insan mı diye kendine sordum.
    Cevabım, 39 yıl sonunda gelinen akepe Müslümanlığı...

    Yanıtla (3) (1)
  • H.Bulat / 30 Ocak 2022 15:05

    Türkiyenin "Ergenekon" dan da " fetö" denden şundan da bundan da kurtuluşu AB ye girmekten geçer.

    Yanıtla (8) (2)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 16:21

    Güldürme! bu toplum profilini bırak içine almayı sınırdaş olmaktan bile rahatsız AB ve hiçde haksız değil.

    Yanıtla (7) (1)
  • Çetin / 30 Ocak 2022 16:16

    Ahmet hocam,Allah razı olsun.Hayatımda okuduğum en güzel makaleler den biri.Eline ve kalemine sağlık. Her kelimesinin altına imzamı atarım.duygularıma tercüman oldunuz.

    Yanıtla (1) (1)
  • ÖMER YÜKSEK / 30 Ocak 2022 16:02

    Çok Muhterem Ahmet TAŞGETİREN Abi,
    Sizi her zaman takdir ettim, ediyorum, bu minvalde gittiğiniz sürece de takdir etmeye devam edeceğim.
    Siz Benden çok daha iyi bilirsiniz ama
    iki Ayeti Kerime mealini sunmama müsaade buyurun:
    "Ey iman edenler! ALLAH (CC) için gerekeni yapanlardan olun. SAKIN BİR KAVME OLAN KİNİNİZ SİZİ ADALETSİZLİĞE SEVK ETMESİN." (Maide Suresi 8. ayet)
    "Sakın zulm edenlere MEYL ETMEYİN. Yoksa ateş Size dokunur" Hud Suresi 113. ayet)
    Vesselamu ala menittebeal Huda.

    Yanıtla (2) (0)
  • Okur / 30 Ocak 2022 01:25

    Ahmet Taşgetiren bey :Ögretmendim.KHK ile lanet yapı gerekçesiyle atıldım. İmam Hatip kökenli bir insanım. 47 yaşındayım. Altınoluk tan itibaren 30 yıllık okurunuzum. Durduğunuz yeri soruyorlar. Aslında siz de benim gibi kandirilmisligin ve niyeti bozuklugun encamini yasamissiniz. Bildiğiniz, insanların neler yapabileceğini acı acı yasamissiniz. Siz sabittiniz, tanıdıklarınız yer değiştirdi. Ben mi? Aldatılmış ve kandırılmışlık şerbetini içtim. İçim aciyor, yanıyorum.

    Yanıtla (51) (1)
  • Yaşar Memiş / 30 Ocak 2022 10:09

    Nihayet dank etmiş kafanıza

    Yanıtla (7) (11)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 10:33

    Aldandınız, aldatmaya aracı oldunuz vel hasıl ağır zarar verdiniz kendinize ve ülkeye. Bedel ağır oluyor daha da olacak ülkeye. Son pişmanlık fayda etmiyor!!

    Yanıtla (22) (12)
  • Adamın Biri / 30 Ocak 2022 12:31

    1 numara da kandırıldık demiyor muydu?
    Ne istediniz de vermedik diyen kimdi?

    Yanıtla (20) (5)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 16:16

    Din istismarı yapan herkes aldattı cemaat, iktidar. Ve ülkeyi kolkola bu hale getirdiler!

    Yanıtla (8) (1)
  • Öğretmen (mi) / 30 Ocak 2022 10:58

    Madem öğretmendin, siyasi bir cemaatin içinde işin neydi? Eğitim sistemimiz sümüklü bir kasaba vaizine kanacak kadar basiretsiz öğretmen(ler)den kurtuldu, diye seviniyorum aslında. Sizi kandırılma kıvamına getiren şey "gassal elinde meyyit gibi ol" diyen tarikat kültürüdür, Altınoluk gibi dergilerdir. Keşke onca sene aklını kiraya vereceğine, iradeni özgür bırakıp birey olabilseydin. Hayatta en hakiki mürşit ilimdir, diyen Gazi'nin kıymetini anlamışsındır umarım.

    Yanıtla (36) (25)
  • Murat / 30 Ocak 2022 12:35

    Gazi' nin çatışmacı ayrımcı yabancılaştırıcı idealojisi öğretmenleri ve milleti bu hale getirdi haci emmi. Uyan da balığa gidelim..

    Yanıtla (8) (27)
  • Hakan / 30 Ocak 2022 12:36

    Hadi ordan be. Sen neysin ki?

    Yanıtla (3) (6)
  • Aişe / 30 Ocak 2022 12:56

    Sevgili kardeşim
    Gassal elinde meyit olmak bir nefs terbiyesidir insanın nefsini olgunlaştirma ve hem kendine hem etrafına faydalı olma sanatıdır
    Bu da ancak peygamberimiz ve onun yolundan gidenlerden öğrenilir.

    Yanıtla (7) (11)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 13:52

    Erdoğan ne zaman gazi oldu ya?

    Yanıtla (0) (4)
  • Hafsa / 30 Ocak 2022 14:54

    Kurumsal tasavvuf şeytanın dinidir. Oradan Peygamber'e yol çıkmaz Aişe. Ölü yıkayıcının elindeki ölü gibi olmak, nefs terbiyesi değildir, köleliktir. Adam cemaatin ortasına bir ip sallandırıyor, o ipe değen şeyhe değmiş gibi oluyor. Bu ne bacım? Şeyhe niye değeceğim, bunun nesi nefs terbiyesi. O da benim gibi defihacette bulununan bir ademoğlu. Oturduğu koltuğa döl yoluyla geldi (babadan, kardeşten miras) ne yaptı da şeyh oldu?

    Yanıtla (9) (1)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 16:24

    Gazi’yi kimle karıştırıyorsun bilemeyiz ama çatışma gelişme gösteremeyen doktriner düşüncede her zaman olur.

    Yanıtla (0) (1)
  • Ali rıza / 30 Ocak 2022 18:02

    Aişe hanım düşünmeyen aklını kullanmayan , hiç bir konuda fikir sahibi olmayan , olamayan insanı tarif ediyorsunuz , meyyit Arapça ölü demektir , mevt , ölüm demektir , Al’i İmranlar süresi 190/191 nici ayetleri okursanız ne ile tefekkür etmekle mükellef olduğunu görmek isterseniz görürsünüz ,meyyit ölüdür hiç bir şey düşünemez , Alak süresi 19 ayeti okuyun , Allahtan başka kimseye secde etmeyin itaat etmeyin der . Yani canlıyken meyyit olmayın der ,!

    Yanıtla (7) (0)
  • Halk / 30 Ocak 2022 12:22

    Okur kardes benide facebok paylasimlari nedeniyle mudurlukten attilar.

    Yanıtla (7) (0)
  • Öğretmenim / 30 Ocak 2022 15:48

    Bir musibet bin nasihatten yeğdir derler ama bu kaçıncı musibet? İllaki içimizin yanması mı lazım, biraz düşünelim, olan biteni anlamaya çalışalım, soralım soruşturalım, üstelik az çok okumuş öğretmen olmuşsunuz, bile bile lades demek gibi birşey bu.

    Yanıtla (2) (0)
  • Abdullah turab / 30 Ocak 2022 15:43

    Hacı abi döktürmüssun gözüm yaşardı. Bu ınsanlar senin kadar düşünemiyor. Öylemi. Zatınızda biraz kibir. Biraz kin olmasın. Peygamberler hariç her insan hata yapabilir. Önemli olan. Kimlerle beraber olduğundur. Akibet ve son an önemli. Senin nerde durdugun pek önemli degil. Durdugun pozisyon son nefesini kurtarırımı.dostunu söyle kim olgunu söyleyim demişler degilmi hacım.

    Yanıtla (5) (1)
  • DH / 30 Ocak 2022 15:32

    Cemaatin asıl niyeti bürokrasi yoluyla RTE’nin asıl niyeti de siyaset yoluyla devleti ele geçirmekti. RTE’nin asıl niyeti dersaneleri kapatıp eğitimi düzeltmek değil cemaati bitirmekti.Bunun yollarını arıyordu.Cemaat de demokrasiden ayrılarak darbe yapmaya kalkarak kendini terör örgütü yaptı.Olan bundan habersiz alt tabakaya ve ülkeye oldu.Ancak hukuken terör örgütü olma tarihi 2017 veya en azından fiilen 15 Temmuz 2016 olduğu halde RTE/iktidar hukuka uymayarak keyfine göre bu tarihi eskiye aldı

    Yanıtla (5) (4)
  • DH / 30 Ocak 2022 15:24

    Ne oluyorsa insanların davranışlarında samimi olmaması ve gizli gündemleri olmasından oluyor. Kişiler kendi niyetlerini gizliyor ve belli bir güce erişene kadar saklıyorlar. Bu cemaat/Pdy/Fetö için de geçerli RTE/Akp için de.İkisi de belli konularda hukuktan/islâmdan/demokrasiden ayrıldı.Her iki taraf somut suçu olmayan insanları hapse attırdı,yandaşlarını kayırdı,içi-dışı bir olmadı.Ancak düellonun başlangıcını RTE yaptı.Durup dururken hukuksuz (keyfi) olarak dersaneleri kapatmaya kalktı.

    Yanıtla (2) (0)
  • DH / 30 Ocak 2022 15:14

    Sosyal demokrat ülkücü nasıl oluyor?

    Yanıtla (0) (0)
  • phd li / 30 Ocak 2022 15:12

    Bu bahsettiklerinizin hic oenemi yok. meselinin kilit noktasi Tayyip in yaninda misin degil misin e dayanir. Yaninda isen iyisin, degilsen kotusun, yanlissin diye iman etmis kitleler var. Kitleleri birak, malesef ki okumus adamlariniz var. Onlar bile izanini kaybetti tek adam sevdasina. Turkiye den neden bir sey olmaz sorusunun cevabi da bu, herkesin bir kahramana, kurtariciya, mehdiye ihtiyaci var. Oyle olunca da geliyor iste boyle Tek adamlar, ulu onderler...

    Yanıtla (4) (1)
  • vatandaş / 30 Ocak 2022 04:02

    Bir damacana suya 1 damla pislik karıştımı o içilmez,
    "“Hukuk arkadan gelsin” diyenler, rakibi vurmak için MOBESE’yi kullyananlar yerinde duruyor, “Ne demek o, hukuk her şeyin önündedir” diyen, “veri koruma” duyarlılığını seslendiren ama hukuksuzluklar karşısında da etkin tavır koyamayan gitti." Bu paragraf sizinde Haktan ve mazlumdan yana olmadığınızın delilidir bence Ahmet hocam. Eğer ki vicdanınız bu paragrafın arkasında yekpare duruyorsa Eyvallah, Kimi , neden, koruyorsunuz bu cümlelerle?

    Yanıtla (13) (48)
  • okur / 30 Ocak 2022 06:23

    Aslında yazarın ifade etmeye çalıştığı yanlışı yapıyorsunuz. Prensibe değil hemen kimi savunduğuna bakıyorsunuz. Niyet arıyorsunuz. Ben iyiden iyiye anladım. Bizim insanımız prensiplerle yaşamayı öğrenemedi. Her kesim kendi işine gelen adaleti adalet zannediyor. Dindar olduk, Atatürkçü olduk, sağcı olduk, solcu olduk, şucu bucu olduk ama adam olmayı bilemedik.

    Yanıtla (23) (2)
  • duyalı okur / 30 Ocak 2022 16:58

    sağ ol kardeş, hislerime tercümansın.

    Yanıtla (3) (0)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 10:19

    Hayatta en korkulması gereken sureti haktanmış gibi görünüp, saman altından su yürütenlerdir. Yazar da bu tiplerden, hiç kuşkusuz bilinçli bir duygu ile yapmıyor bunu ama ait olmayı beceremediğimiz modern dünya onu da kızdırıyor ve düşman ediyor.

    Yanıtla (3) (6)
  • Ayak Takımı / 30 Ocak 2022 10:42

    Kimmiş mazlum, soylu süleyman mı

    Yanıtla (4) (0)
  • Abdo / 30 Ocak 2022 15:07

    "Düşman bellediğinize her türlü yolla saldırmak yıpratmak yoketmek mübahtır" demeye getiriyorsun. Sen fetonun zihniyetindensin dostum.

    Yanıtla (2) (1)
  • Okur / 30 Ocak 2022 15:02

    Hak yamultulursa ,toplum yamulur.Özetle ben bunu anladım.Peygamberden sora adaletin olduğuna da inanmıyorum.

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 15:00

    Nemrut'un ateşine su taşıdığını zanneden ama benzin taşıyan zavallı karınca misali tepkiler.Hep birlikte bir canavar yarattık.

    Yanıtla (8) (1)
  • Okur Mehmet / 30 Ocak 2022 14:59

    Bravo hocam...
    Söylediklerini anlamayan yine anlamıyor. Boş ver Hakkın ve hakikatin, doğrunun ve mazlumun yanında durmak şiarınız olsun.
    Allah Yardımcınız olsun...

    Yanıtla (3) (0)
  • K.okuru / 30 Ocak 2022 14:55

    Ahmet hocam,Allah sizden razı olsun.Haktan yana,adaletten yana oldunuz hep.

    Yanıtla (4) (1)
  • C. Ali Yürekli / 30 Ocak 2022 14:52

    "İskilipli Atıf Hoca" kim?

    Bu kişi şapka devrimine karşı çıktığı iÇin yargılandığı Sinop İstiklal Mahkemesi tarafından beraat ettirildi. Hatta mahkeme heyeti ile aynı vapurla İstanbul’a geldi.

    Bir yıl sonra ise Ankara İstiklal Mahkemesinde vatana ihanet suçundan açılan davada İngilizlerle işbirliği yapmak ve vatana ihanet etmek fiillerinden suçlu bulunarak idama mahkum edildi.

    Yanıtla (9) (0)
  • Vakkas Doğan / 30 Ocak 2022 14:28

    Haktan, adaletten ve hukuktan o kadar uzaklastilar ki haksızlıklarını usulsüzlüklerini alkislamayanlari düşman kabul ediyorlar. Kendilerini eleştirenleri hapse atıyorlar, muhalefet liderine yumruk atanı mahkemeye bile çıkarmıyorlar. Ondan sonra bize dönüp siz hangi taraftasınız diyorlar. Sizin taraf olduğunuz devlet çöktü, taraf olduğunuz din itibar kaybetti. Size yakın olan Allah'a uzaktır.

    Yanıtla (2) (3)
  • Sayın yazar / 30 Ocak 2022 11:57

    Adem Babamız Havva Annemizin yanında durmak dirayet ister.
    Unuttun mu sen Sezen Aksunun yanında yer aldın.
    Mahşerde onunla olmayı seçtin
    Bizimkisi de kardeşlik hukuku gereği büyük hatalar yaptığını, işin kötüsü de sana inananları da sürüklemeni sağlayacak bir iş yaptığını (yazarlık) hatırlatmak.
    Yoksa her kim olursa olsun inancımıza dil uzatanın karşısındayız.

    Yanıtla (8) (47)
  • Halk / 30 Ocak 2022 12:19

    Israilin soyu hz ademin oglu israilden gelmektedir. O zaman israillileri de mi kutsal sayacaksin. Hz ademe saygi istiyorsun ademin ogluna saygusizmi alacaksin.

    Yanıtla (4) (2)
  • vicdanlı / 30 Ocak 2022 12:51

    kafaya bak hele. cumhurbaşkanı bile sezen aksunun yanında durdu ona da söylesene.

    Yanıtla (17) (3)
  • Okur / 30 Ocak 2022 12:58

    Adem baba havva ana olur muydu hiç siyasete meze

    Yanıtla (7) (0)
  • MT, / 30 Ocak 2022 13:58

    Hak hukuk,adalet diye birşey var.diyelim müslüman da olmasa,ateistde olsa karşındaki.

    Yanıtla (5) (0)
  • Hadi ordan / 30 Ocak 2022 14:25

    Peygamberin, kutsalın, dinin arkasına saklanma. tek bildiğiniz bu zaten. haksızlığı, yolsuzluğu, zulmü, adeletsizliği kutsalın şalıyla örttüğünüz yeter. Nasıl bi ahklasızlıktır bu, hiç mi utanmanız, hiç mi Allah'tan korkunuz yok, hiç inanmadınız mı yahu ahirete, hepsi de mi yalandı!

    Yanıtla (12) (0)
  • Rasimibitlisi / 30 Ocak 2022 14:17

    Allah razı olsun Ahmet hocam.. Bu düzeni savunan kitleye baktığımızda 2 grup insan karşımıza çıkar. Biri dünyalık biriktirenler; diğeri de sorgulamayan, koyun gibi başını öne eğmiş dindar insanlar.. Kralın sofrasına oturmuş sendikacı, imam, cemaat lideri, tv-gazete sahibi velhasıl temsil noktasındaki nerdeyse tüm insanlar çıkarları için bu düzene destek vermekte..İslam dinini doğru anlamamış ve içselleştirmemiş bireylerin "adalet", "liyakat", "dürüstlük" gibi kavramlardan bihaber olmaları normal

    Yanıtla (5) (2)
  • İsmin ne önemi var / 30 Ocak 2022 14:16

    Ey Akif bakışlı, Akif duruşlu ADAM!
    Aldırma, böyle gelmiiiş böyle gider...
    Bana kefendir yatak, sana tabuttur havuz,
    Sen kıvrıl ben gideyim son peygamber kılavuz...
    Gerisi hep angarya.....

    Yanıtla (1) (4)
  • Yılın yazısı bu hocam / 30 Ocak 2022 10:45

    Bir sosyal demokrat ülkücü olarak sizleri tebrik ederim. Birde benim gibi 45 yıldır bir cuma mamazı kaçırmayan ama son beş yıldır ne cuma ne cami hatta bir imamla bile yan yana gelmek istemeyen insanlarıda yazsaydınız hocam.

    Yanıtla (20) (5)
  • Murat / 30 Ocak 2022 12:39

    Araftasın kafan karışık, solcu/ ülkücü kardeş. Dağa küsüp odununu yakmak olmaz. Kendin tek kişilik bir cami açmayı dene.
    Yahudinin biri adada tek başına yaşıyormuş. Bir arkadaşı ziyaretine gelmiş bakmış ki 2 tane havra.
    -Bu ne demiş
    - Birine kızınca diğerine, ona kızınca berikine gidiyorum demiş..

    Yanıtla (10) (7)
  • Rasimibitlisi / 30 Ocak 2022 14:06

    Cuma namazı konusunda aynı yoldayız..

    Yanıtla (12) (1)
  • Demokrat hukukçu / 30 Ocak 2022 14:02

    Meselâ 15 Tem.meselesini bu bakış açısıyla ele alıp değerlendirmenizi tavsiye ederim.Önce somut olayı hukuki bazda değerlendirin.Sonra sebep-sonuç bazında değerlendrin.Daha sonra da hikmet boyutunda değerlerlendirin.İki tarafın da doğrularını yanlışlarını net olarak ortaya koyun.Çekinmeyin açık açık yazın.Siz bu tarafların tam göbeğindeydiniz ve en yakından şahit oldunuz.Ama ne oldğuna dair bir tahlil-analiz yazınız yok.Fehmi Koru da böyle.İki trafın hakkını teslim edip yanlışlarını ortaya koyun

    Yanıtla (9) (1)
  • Okur / 30 Ocak 2022 14:00

    Ben 64 yaşındayım, 12 Eylül dahil tüm siyasi kumpasları gördüm. Menfaatperest sağ siyasetçileri, sözde laik sol/sosyal demokrat siyasetçileri ve uygulamalarını gördüm. Kendimi dini, ahlaki hassasiyeti olan biri olarak görür ve ülkemin sorunlarının çözümü, içinde bulunduğum toplum kesiminin devletle barışması ve her insanımızın eşit muamele görmesi ümidiyle mevcut yönetime destek verdim. Geldiğim nokta gücün, menfaatin, taraftarlığın insanlığı bitirdiği noktadır. Din ve laiklik hep bir maskeymiş.

    Yanıtla (19) (0)
  • Cemil / 30 Ocak 2022 13:57

    Sayın Hocam khk mağdurlarının da yanında olduğunuzu daha öncaki yazılarınızdan biliyoruz. Bu yazıda göremeyince hatırlatayım dedim.

    Yanıtla (2) (2)
  • Demokrat hukukçu / 30 Ocak 2022 13:53

    Ahmet abiAllah razı olsun.Doğruları,gerçekleri yazıyorsunuz.Çok düzgün ve temiz bir vicdanınız var ve onun ışığı yolunuzu gösteriyor.Ancak sizden ricam lütfen toptancı olmayın ve olmadığınızı biraz daha gösterin.Daha derin analizler yapın.Bir vaiz edasıyla değil bir tarihçi,sosyolog ve analist gözüyle bakın.Olayları ve olguları
    önce objektif ve nötr olarak somut olay bazında hukuki bakışla,sonra sebep-sonuç ilişkisi içinde analiz edin.Buna dindar bakış açısıyla hikmet boyutunu da ekleyin....

    Yanıtla (4) (0)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 13:47

    İnsan kandirilabilir, önemli olan bunu farkettiyse donebilmesidir. Kimler kandırılmadi ki.. Devlet yetkilileri bile söyledi

    Yanıtla (4) (0)
  • Efedamat / 30 Ocak 2022 13:38

    Ahmet taşgetiren hocam siz neyin yanındaysanız bende onun yanındayım.
    Neyin karşısındaysanız bende onun karşısındayım.
    Her cuma hutbede okunan son ayetin başlangıcı Allah adaleti emrediyor dediği halde Adaletin yok olduğu diyanetin ve islam bilgini denilen zevatın da bu duruma türlü taklalarla fiili olarak destek verdiği bu ülkenin dindar hakkı hukuku kul hakkını üstün tutan insanlar tarafından yönetildiğini söylemesin.ben dindarsam benim inandığım ögrendiğim din farklı bir din o zaman.

    Yanıtla (6) (1)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 00:59

    İlahi Ahmet Abi...Trolleri adam yerine koyup cevap vermişsin ya,aşkolsun...Allah da,biz de senin doğru yerde durduğunu biliyoruz...

    Yanıtla (24) (4)
  • Okur / 30 Ocak 2022 10:44

    Trollerde olsa, muhatap alıp cevap vermek, İnsana insan nazarıyla bakmanın gereği. Ahmet Taşgetiren‘i kıymetli yapan da bu.

    Yanıtla (5) (1)
  • Yorum / 30 Ocak 2022 13:26

    Yazarın bir miktar özeleştiri yapma gereği duymasına, sizin de taktir etmenize diyecek bir şey yok.
    Ancak, trol bile olsa insandır; ki trol olmayanlardan da soranlar vardır.
    Fakat, bir daha okusanız yorumunuzu.
    Allah adına karar vermek gibi olmamış mı o söz?

    Yanıtla (1) (0)
  • !!!! / 30 Ocak 2022 13:23

    İşkence edeni sadistlik edeni ayıklar görevden çekersin cezalandırırsın,,,teröristlik eşkiyalık yapanıda hakkı ile cezalandırırsın..yapılacak iş bu kadar net..PARÇALI uygulanan adalet adalet olmaz..tam olması lazım..o zaman işler düzelebilir.

    Yanıtla (0) (0)
  • İhsan caferoğlu / 30 Ocak 2022 13:07

    AKP'de bahsettiğiniz yanlışlıklar var ama siz de muhalefete çanak tutuyorsunuz.

    Yanıtla (8) (19)
  • Fatih Özkan / 30 Ocak 2022 13:07

    Ahmet hocam, doğru yoldasınız. Vicdanlı ve Adaletli olma yolculuğuna devam... Allah sağlıklı ve uzun ömürler versin. Sizin yazılarınızda ; hak, hukuk, adalet, eşitlik, hoşgörü var. Bazı konularda farklı görüşlerimiz olsa da; yazdıklarınız manifesto niteliğindedir. Bence bu yazınızı çerçeveletin ve torunlarınıza para, mal, mülk bırakmadınız belki ama onurlu bir isim bırakacaksınız. Bundan daha büyük eser yoktur. Aslında Karar'da yazan diğer isimler için de geçerli bu değerlendirme.

    Yanıtla (14) (1)
  • Hatice / 30 Ocak 2022 13:06

    Bir zamanlar haksızlıklara karşı mücadale eden ak parti şimdi haksızlığın alasını yapıyor.Kulakları sağır, gözleri kör.En kötüsünü örnek vereyim; gençlerin kazandığı sınavı mülakat bahanesiyle ellerinden alıyor . Kime veriyor? Ne yazık ki bunu kul hakkı yeme diyen bir inancın mensupları yapıyor.Hangi kitapta yazar bu? Herşey kilitlendi ama bu kilidi herzaman haksızlığın karşısında olanlar açacak. Bu böyle devam edemez.

    Yanıtla (17) (0)
  • Mehmet Erşahin / 30 Ocak 2022 13:05

    Sizi olabildiğince takip ediyorum, dünya görüşümüz bir değil lakin insani olarak olaylara bakışımız arasında bir fark görmüyorum. doğruya doğru yanlışa yanlış diyebilmek tüm mesele bur da sanırım.

    Yanıtla (8) (0)
  • Gaziantep / 30 Ocak 2022 13:05

    Bu dünya böyle abiciğim. Hayat yediğimiz kazıkların toplamıdır.

    Yanıtla (4) (0)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 12:54

    Yüreğinize sağlık tam icimizdekilere tercüman olmuşsunuz Allah razı olsun.Seni seviyoruz savunan adam

    Yanıtla (6) (0)
  • Aişe Aydın / 30 Ocak 2022 12:48

    Selamünaleyküm Ahmet Taşgetiren BEY
    Böyle bir yazı yazdığınız için teşekkür ederim.Düşüncelerimi size yazmak istedim
    Çünkü sizi bildikleri halde hak etmediğiniz halde bizim mahalle diyelim
    Yanlış ithamlarda bulunduklarını görüyorum ve okuyorum.
    Bir atasözümüz vardır iğneyi kendine çuvaldızı baskasina batır diye
    İşte siz bugün bunu yapıyorsunuz.
    Neden bizim mahalle sizin gibi sağduyulu insanları dinlemezler uyarılarınizı dikkate almazlar sizdoğru olanı yazin HAK bilsin yeter.Allaha emane

    Yanıtla (7) (1)
  • Hakan / 30 Ocak 2022 12:48

    Allah razın olsun Ahmet abi; Mahşer günü çok çetin olacak inşaalah yüzü kara olanlardan olmayız

    Yanıtla (5) (0)
  • Okur yazar / 30 Ocak 2022 12:43

    Nass (ayet-hadis) destekli dövize endeksli faiz reklamı yapanların Allah Teala'nın dinini kendi pis politikalarına kullananların imanından ben şüphe bile etmem din satanların, dini kullananların (tıpkı Hazreti Hüseyin (r.a.) in önüne mızraklarına Kur'an yaprakları takıp çıkanlar gibi) imanlarını konuşmaya bil.e değmez.Küfür zina kumar faiz düzenini ayakta tutanların imanlarını sorgulamam bile. Bunlar şarap fabrikasına abdestlimüdür olup artık şarap fabrikası gül suyu üretiyor sananlardır.

    Yanıtla (6) (0)
  • Okur-Yazar / 30 Ocak 2022 12:41

    Çevremdeki AKP'lilere yapılan yanlışları anlattığımda en büyük savunma argümanları: Bunlar gitsin de CHP'liler mi başa gelsin. Yine mürteci avı mı başlatsınlar oluyor. Doğrusu CHP'nin özellikle alt kadrosuna bakınca geçti o günler artık öyle şeyler yapamazlar diyemiyorum. Ama gün geçtikçe AKP'nin yanında İslamın da yıprandığını görüyorum ve yanlış ellerde dinimiz yıpranacağına varsın biz yine CHP zulmüne uğrayalım diyorum.

    Yanıtla (15) (4)
  • Adamın Biri / 30 Ocak 2022 12:34

    Ahmet Bey hep doğrudan, makulden, haklıdan,mazlumdan yana olmuştur.
    Ben şahidim.

    Yanıtla (9) (1)
  • Aziz Avar / 30 Ocak 2022 12:33

    Keşke; zulmün en katmerlisine uğramış, yanı başımızda donarak ölen çocukların yanında da olsaydınız Korkmanıza gerek yok! bu söz konusu ettiğiniz haksızlıkların üstünü örtmez.

    Yanıtla (4) (0)
  • Okur yazar / 30 Ocak 2022 12:33

    Aldatıldım kandırıldım diyenler daha istanbul belediye başkanı iken onların bağlantısının CİA ile olduğunu biliyordu hadi orda bilemedi başbakan olunca damı bilemedi !Bilemedi değil iktidarı için işine geldi 2012 ye kadar besledi büyüttü canavar yaptı her türlü zulümlerine göz yumdu tuttuklarına suç uydurup hapse atmalarına varıncaya kadar. Şimdi güç ellerinde istediklerine fetöcü hain terörist yaftası takıp işten atmak hapse tıkmak haddini bil demek hepsi elinde. AMMA BU GÜNLER DE GELİR GEÇER

    Yanıtla (5) (0)
  • Ömer GÜNEY / 30 Ocak 2022 12:32

    ''Allah'ın kendisine yöneticilik verip de yönettiği kimseleri sadakat ve samimiyetle koruyup gözetmeyen kimse,cennetin kokusunu dahi alamaz.''(Buhari,Ahkam,8)
    *Saraya,Devlete ve onun görevlilerine duyurulur!
    -Ben gariban,mazlum ​bir vatandaşım
    -Ben siyasi rakibiniz değilim,siyasi parti üyeside değilim
    -Bana çok zülüm ve haksızlık ettiniz
    -Artık bundan vazgeçin lütfen!!!!!!!!
    +Bu da benim yanım.........

    Yanıtla (2) (0)
  • Okur / 30 Ocak 2022 12:25

    Ahmet hocam bizim gibi boş yere KHK ile işinden atılanların yanında olduğunuzu yazmayı unuttunuz mu acaba?Bu görmezden gelinen kanayan bir yara.

    Yanıtla (0) (1)
  • ???? / 30 Ocak 2022 00:34

    Hep ve her zaman,mazlum gözükenler gerçekten mazlum olmayabilir....yahut gerçekten öylede olsa,zaman içinde değilebilir ve zulm edenede dönüşebilir..herşey değişkendir ve her olayın kendine hususi durumları olabilir..her sakallıyı deden sanıp ardına düşme derler..insanlar çok iyi rolde yapabilir..o yüzden hemen gaza gelmeyiniz.....gazla ve duygu ile ve önyargı ile hareket etmek yanlış yerlere çıkarabilir..akıl mantık bilgi öngörü...Bunlarsız herşey havada asılı düşünceler olur..

    Yanıtla (7) (6)
  • Cevap / 30 Ocak 2022 01:06

    Eee sonuç? Ne yapalım mesela, o göründüğü gibi olmayabilir, bunun altından başka bişe çıkabilir diye olmuş olanı, çıkmış olanı görmeyelim, söylemeyelim mi. Yanlışa yanlış doğruya doğru demeyelim mi? Ne diyorsunuz?

    Yanıtla (10) (4)
  • Qwerty / 30 Ocak 2022 08:03

    Her doğru zannetiğiniz doğru olmuyor, neye doğru dediğinizi iyi irdelemek gerekiyor. Hemen atlamamak gerekiyor. Bunun da hesabını vereceğini bilmek gerekiyor (ahirette).

    Yanıtla (4) (1)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 09:33

    Sadece görünene göre değerlendirme yapılırsa,, sırplar ülkesini savunan "vatanperverler",,taşnak asala hdp ermeni halkının koruyucu "melekleri",,fetö "mehdi",,abd ab dünyanın "insan hakkı savunucuları",,emeviler "dinin yücelticileri"..velhasıl görünenin görünmeyen kısımlarınıda gözardı etmemek lazım..bu dendi..bireysel hadiselerde tabiki eldeki deliller göre olayın şekline göre hüküm verilir..

    Yanıtla (1) (0)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 12:09

    Yahu sadece; yanılma durumlarımızda olabiliyor..dikkatli ve aceleci olmadan davranmalı dedik..mazallah iyi birşey yapıyoruz derken kötü birşey yapmayalım demek istedik..nerelere çektin yani.

    Yanıtla (2) (1)
  • Rol / 30 Ocak 2022 12:24

    Hortumcuyu tokatlayanı içeri tıkmak,ama hortumcuyu siyasette başkan yardımcısı olarak görmek gibi birşey...işte öyle birşey..fetöde aklınızı başınızdan almıştı gözyaşları ile...bahsedilen böyle şeyler..gazla duyguyla hırsla olmaz tabiki hükümler...adaleti sağlarken adaleti katleden hukukçu,iyileştiricem diye hastayı daha beter eden sağlıkçı,dindar yapıcam derken ateist yapan hocalar..bahsedilenin bu olduğu belli...anlayana tabi..

    Yanıtla (1) (0)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 12:21

    Benim bildiğim Ahmet Taşgetiren kendinden ve güçlüden yana olur. Bugün AKP aleyhinde yazıyorsa gidici olduğunu gördüğü içindir.

    Yanıtla (2) (8)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 12:16

    Guzel...fakat pkk fiziki katilleri ve fikri katilleri ile sarmas,dolaş olanlar demokrasi ve baris kamuflajlariyla aramızda pişkince dolaşıyor ve üstüne politikaci ayaklariyla maaş alıyorlar,,hem yuregimiz yanar hem paramızı alırlar..bazi aracı aydin kalemsorlerde lay,lomlarda .....Ne söylediğin degil ,,Nasil algilandigimiz onemli...

    Yanıtla (1) (1)
  • KAAN / 30 Ocak 2022 12:14

    Bazı kelebekler bir kaç gün yaşarmış. İşlevini yapar gidermiş. Güzel iler yapmak lazım. Umut, gelecek vermek lazım. Sorumluluk lazım.

    Yanıtla (2) (0)
  • Vakkas Doğan / 30 Ocak 2022 12:08

    Bilinen ve her fırsatta tekrarlanan bir söz vardır, devletin dini adalettir. Adaletten uzaklaşan devlet ancak zorba ve TOTALİTER bir rejimdir. Tarihteki hikayeler karın doyurmuyor ve birer masaldan ibarettir. Hak, hukuk, adalet batı kültürünün demokrasi anlayışı ile hayata geçirdiği bir sistemdir. Kabul edin veya etmeyin, İslam dahil hiç bir dinin kuralı yönetimde eşitliği öngörmez. Yönetimlerde hakim olan dini gruplar mutlaka ayrıcalıklı bir sınıf yaratır.

    Yanıtla (2) (0)
  • Ömer Güleç / 30 Ocak 2022 12:07

    Sayın Ahmet Tasgetiren yazınızda hep doğrudan hakdan yana olduğunuzu belirtmişsiniz hiç kendinizde savrulma olmadığını belirtmişsiniz.Peki şunu soracam size Reisin Sezen Aksu hakkında söylemiş olduğu ilk ve sonraki sözler ile ilgili yazı yazdınız eleştiri yaptınız en doğal da hakkınız saygı duyuyorum. İstanbul da kar yağarken İBB bin beceriksizligini ve İBB başkanının millet sıkıntı içinde iken bir balıkçıda bir İngiliz ile saatlerce vakit geçirmesi hakkında bir eleştiri yazısı yazmadiniz neden

    Yanıtla (2) (9)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 12:07

    Şair Haydar Ergülen yakın geçmişte kendinin de aralarında olduğu sizler gibiler için yazmış: “Akil insanlar, açılım toplantılarına katılanlar, bildirilere imza atanlar, ülkeyi AB’ye taşıyarak demokratikleştirecekler düşüncesiyle bu iktidarı destekleyenlerin, yazı yazanların, yani bu sürece bilerek ya da bilmeyerek katkı sağlayan herkesin özür dilemesi gerekiyor.”

    Yanıtla (0) (1)
  • Muharrem GÜN / 30 Ocak 2022 12:06

    Allah Razı Olsun.

    Yanıtla (0) (0)
  • Okur / 30 Ocak 2022 12:04

    “Sonuç: Cemaatinizin, mahallenizin hatalarından, yanlışlarından, saçmalıklarından sadece bunları yapanlar değil, siz de sorumlusunuz. Müşterek sorumluluktan değil. Entelektüel sorumluluktan: Eleştirmediğiniz için sorumlusunuz. Dilsizliğinizden sorumlusunuz.” Yanda İskender hoca yazmış, yazarın durduğu yere bir de oradan bakmasında fayda var!

    Yanıtla (8) (3)
  • Muhriç / 30 Ocak 2022 12:01

    Bazılarının söyledikleri ile yaptıkları arasındaki fark; ibretlik. "Yapmayacağınız şeyleri söylemeniz Allah katında çok çirkin bir davranıştır." Saff-3. "Şüphe yok ki, Allah adaleti... emrediyor" Nahl-90 "Ey iman edenler! Allah için gerçeğe bağlı kalmada kararlı olun! Hakkaniyetli tanıklar olun! Bir halka olan düşmanlığınız sizi adaletsizliğe yöneltmesin." Maide-80. Ve; "Güç bozar, mutlak güç mutlaka bozar" Lord Acton.

    Yanıtla (11) (0)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 12:01

    Ahmet Taşgetiren bir markadır. Allah razı olsun Ahmet abi.

    Yanıtla (6) (1)
  • Karar Okuru / 30 Ocak 2022 11:57

    "Zulüm bizdense ben bizden değilim." RACHEL CORRİE

    Yanıtla (13) (0)
  • Özcan can / 30 Ocak 2022 11:52

    Bakanlığında hiç bir değişiklik olmadı bu gün anket yapın adelette güvensizlik yüzde seksen çıkar adelette reform dedi tıs hukuk fakülteleri sürekli mezun veriyor iş yok halA hukuk fakültesi açıyorlar bize rtun değil soylu gibi çalışan bakan lazim

    Yanıtla (3) (4)
  • halit / 30 Ocak 2022 05:22

    ahmet hocam twiter de 1 kişiyi takip ediyor yani karar gazetesinin yazarlarını bile takip etmiyor fazla tevazu fazla vicdani yazılar kibrin zirvesidir dikkat etmek lazım

    Yanıtla (10) (47)
  • okur / 30 Ocak 2022 06:11

    İnsan görmek istediğini görür.

    Yanıtla (3) (0)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 10:14

    Aynen öyle. Asıl tehlike bu sinsi iç dünyanın kendini gizlemekteki hüneridir. İyi saklanırlar, iyi aldatırlar.

    Yanıtla (1) (0)
  • Hac / 30 Ocak 2022 10:28

    twitter hesabı şahsa münhasır bir şeydir. Yani senin evinde tercih ettiğin masadan farkı yoktur. Nasıl ki insanın evdeki masasına yorum yapana birisine “Sana ne!” demek gerekirse, twitter’da kimi takip etmediğine olumlu olumsuz yorum yapana da “Sana ne!” en güze, hakkaniyetli ve öz cevaptır. Bazılarında had=sınır problemi vardır. Herşey hakkında konuşup hüküm verebilirler. İşte herşeye karışabilme inancına KİBİR denir.

    Yanıtla (3) (0)
  • Abdo / 30 Ocak 2022 10:51

    Herkes senin kadar Twittera hakim değildir. Buradan bu anlamı çıkarmak için kafayı bozmuş olmak lazım.

    Yanıtla (7) (0)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 11:11

    Twit takibiyle mi kibir ölçümü yapıyoruz? Bravo!

    Yanıtla (5) (0)
  • Halk / 30 Ocak 2022 11:49

    Halit ahmet abi cok saygider bir insandir. Birak twitteri ahmet abiyi milyonlar okuyor

    Yanıtla (2) (0)
  • Halk / 30 Ocak 2022 11:46

    Ahmet abi sana cok tesekkur ederim. Tam icimden gecen her seyi yazmissiniz. Siz yamissiniz ama sanki ben haykirarak konusuyorum gibi okudum yazinizi. Iyiki varsiniz

    Yanıtla (5) (0)
  • Azmi öztürk / 30 Ocak 2022 11:45

    Kaleminize kuvvet sağolun Sn.Taşgetiren.

    Yanıtla (3) (0)
  • Artı gercek / 30 Ocak 2022 11:28

    Gerçek adaletin icra olunacağı mahşer günü mizanda siratin başında,, işinden atılan hapislerde curutulen horlanan aşağılanan milyonlar hesaplaşmak için önce gülü sonra bozdagi canikliyi yazıcıyı , kurtulamamış i ,gazeteci yarenleriyle dostlarıyla postlariyla liderleriyle yalaka ordusu trolleriyle beraber bekleyecek O gün öyle dehşetli birgunku can yakıcı bir gün olacak hak yerini bulacak ve herkes yerine gidecek ...

    Yanıtla (1) (0)
  • sintah / 30 Ocak 2022 11:27

    Ahmet abi gencligimden beri sizi takip ediyorum sizin evvelinizide iyi biliyorum benim cocugum adliye sinavinda (92)puan alirken alinmadi (72)puan alan nalum insanlarin cocuklari ise girdi soruyorum bumu ADALET tek kelime ile yaziklar olsun benim cocugum ussiz öbürü maas aliyor.???

    Yanıtla (6) (0)
  • A D A L E T .. / 30 Ocak 2022 11:23

    Yer demir gök bakır,
    çaresizlik alabildigince.
    Kime anlatsın derdini, hâin değilim demiş, herkes yüzünü dönmüş, kimi korkudan kimi benide suçlarlar diyerekten, biri ismini vermiş, oda biara sohbette vardı demiş, övüp sevmemiş, ülkenin degeridir 'de dememiş,
    ne pensilvanya ne olimpiyat bilmemiş, atılmış bir iftira, temizle denmiş, işinden edilmiş, işde verilmeyip, ot bile vermeyin denilmiş. Demem oki, gidip geri gelenler övüp sevenler, yarın ahiret var, bu zulmden dönün feryatları duyun derim

    Yanıtla (2) (0)
  • Bakış / 30 Ocak 2022 02:11

    "12 Eylül’ün Diyarbakır Cezaevinde köpeğine tekmil verdiren asker asker değil benim gözümde, köylüye pislik yediren özel harekatçı, güvenlik görevlisi değil, Roboski’de cesetleri katırlar üzerinde taşınan çocuklardan yanayım..." demişsiniz de... O askerin, o özel harekatçının, o güvenlik görevlisinin O ZULMETTİĞİ KİŞİYE BAKIŞI ŞUDUR:"Bunlar vatan haini, çocuk katili, çocuk-kadin tecavüzcüsü, ırz düşmanı, namussuz, şerefsiz, katil..." gibi hep olumsuz özellikler olduğu için onların o yaptıkları i

    Yanıtla (5) (10)
  • Yaşar Memiş / 30 Ocak 2022 10:06

    Sonuç ; Ahmet Taşgetirenin şikayet ettiği noktadayız.

    Yanıtla (1) (0)
  • Ali / 30 Ocak 2022 11:21

    İşkenceyi savunan insanlıktan çıkmış demektir.

    Yanıtla (3) (0)
  • hidayet kocak / 30 Ocak 2022 11:13

    elinize saglik sayin ahmet bey ne kadar güzel bir yazi olmus,saygilar

    Yanıtla (3) (0)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 11:06

    Yazıyı okudum elhamdulillah dedim hakikatla bağı kopmamış kalem sahibi yazar böyle olunur. Ülkenin geldiği hale bak mahkemedeki hakim , haklı ile haksızı ayıracağına kurt işareti yapıyor .Ne diyelim yolun sonu görünüyor . Tuz kokunca yapılacak bir şey kalmıyor .İktidardan gitmeleri için çok çalışmalıyız .

    Yanıtla (8) (1)
  • Yakup / 30 Ocak 2022 11:02

    Bu muhtar bile olamaz lafı bir türlü yerine oturmadı.Muhtar bir köyü veya mahalleyiyönetir.Kamu görevlisidir.Muhtarlık Küçümsenecek bir görev midir. Yasalar gereği muhtar olmaya engel bir durumu olan kişi,Kaymakam da olamaz,Vali de, kamuda odacı da olamaz genel müdür de.Yani burda söylenmek istenen o kişi kamuda görev yapamaz. İrticalen söylenmiş bir söz.Sanki muhtarlık çok önemsiz bir görevmiş gibi lanse etmek yanlış.Şimdilerde muhtarlar Beştepeye çağrılıp onurlandırılıyorlar.

    Yanıtla (1) (0)
  • Hakkı Karamustafaoğlu / 30 Ocak 2022 11:02

    İyi ki varsınız Ahmet bey. Yazılarınız bizlere iyi geliyor. Sağlıcakla kalınız. Allah yardımcınız olsun.

    Yanıtla (0) (0)
  • Hazin IŞIK / 30 Ocak 2022 11:00

    Yıllar önce,ne yalan söyleyeyim size karşı bir ön yargım vardı.
    Siyasi görüşmüz arasında büyük farklılıklar olmasına rağmen, yazdıklarınızı keyifle okuyabiliyorum.
    Bugün kü yazınız insanlığa örnek ve evrensel içerikli ahlaki değerlere dayalı saygın bir yazı.
    Sizi kutluyorum Ahmet hocam.
    Keşke yazan-çizen ve eli kalem tutan müslümanlar sizin gibi yazma erdemliğini varsalar..
    Hocam,valla sol görüşlü biriyim lakin yürekten sizi taktir ediyorum ve bir saygımda vardır.
    Kaleminize ve Yüreğinize

    Yanıtla (3) (1)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 10:59

    Kısaca "Ben ahirete inanıyorum, herkes ahirete inanıp inanmadığını kontrol etsin, ona göre davransın." da denebilir. Kaleminize sağlık.

    Yanıtla (4) (1)
  • YILMAZ / 30 Ocak 2022 10:50

    Adalet herkese mutlaka birgün lazım olacak ....

    Yanıtla (3) (0)
  • O aslan / 30 Ocak 2022 10:42

    Evet bu savaşta biz istediğinizi yaparız hukuk arkadan gelsin diyen soylu kazandı
    Gül beklemeye alındı

    Yanıtla (1) (0)
  • Vicdanlı / 30 Ocak 2022 10:40

    Var olasın Türkiye’nin vicdanı. İçimden geçen, ama söyleyemediğim, yazıya dökemediğim ne varsa söylemişsiniz üstat. Dilinize, kaleminize sağlık. Bizim değerlerimizde hep, doğrudan, mazlumdan yana olmak öğretildi bize. Adalet, liyakat, ehliyet; bir gün herkese lazım olacak. Önemli olan, o gün gelmeden, başkaları haksızlığa uğradığında, ırkına, dinine ve mezhebine bakmadan sahip çıkmaktır.

    Yanıtla (2) (0)
  • nacı aydemır / 30 Ocak 2022 10:39

    ben atıf hoca denılen kışının yanında degılım gerısıne ktılıyorum

    Yanıtla (3) (2)
  • Aslan / 30 Ocak 2022 10:37

    Allah razı olsun. Sağlık ve huzur diliyorum.... .. ki daha daha yazabilesiniz

    Yanıtla (0) (0)
  • Ahmet karaismailoglu / 30 Ocak 2022 10:30

    Ülkemizde böyle insanlar oldukça korkmuyorum bütün yazdıkların bizim gerçeğimiz allah raziolsun

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar Okuru / 30 Ocak 2022 10:28

    Sağolun, varolun.

    Yanıtla (0) (0)
  • Ahmet karaismailoglu / 30 Ocak 2022 10:26

    Kalan namuslu insanlardan yazarlardan birisiniz ne diyeyim başka allah raziolsun

    Yanıtla (0) (0)
  • karar okuru / 30 Ocak 2022 00:51

    Anlaşılan sizde bir çeşit kandırılmış olarak görüyorsunuz kendinizi. yazılarınızdan vicdanlı bir insan oldugunuz anlaşılıyor. dindar bir insan olarak din ile siyaset arasındaki sınırın ne olması gerektiği konusunu işlemeniz yararlı olur. çok acı bir bedel ödedik ve ödemeye devam ediyoruz.

    Yanıtla (12) (0)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 10:26

    Evet ama sadece kandırılmadılar, insanların kandırılmasına da alet oldular. Bu da ağır bir vebal! Bu günki serzenişleri bu gerçek ile ve içine düştükleri gaflet ile yüzleşmeye başlamalarındandır.

    Yanıtla (4) (0)
  • Ali rıza / 30 Ocak 2022 00:21

    Sabah şerifleriniz hayırlı olsun , sabah el hayr , günaydın , sayın hocam ,

    Yanıtla (12) (3)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 10:22

    Evet ancak uyandılar!!

    Yanıtla (3) (0)
  • A. Şevket Börtücen / 30 Ocak 2022 00:19

    Sn Taşgetiren, kendinizi kısaca, "Ben vicdanlı biriyim" diye ifade edebilirdiniz.

    Yanıtla (4) (1)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 10:22

    Öyle mi gerçekten, bu koşullara onun gibiler sayesinde geldik!!

    Yanıtla (3) (2)
  • Konar Göçer / 30 Ocak 2022 10:20

    Sayın yazar bu yazınızı bir muhasebe ve okurlarınıza karşı bir özür telakki ediyorum.Siz AKPnin değiştiğini düşünüyorsunuz ya esasında hep aynıydı.Dükkan sahibi üçkağıtçının tekiydi.Önceleri Vitrini hep güzel süsledi,dükkan doldu taştı.Amaç müşterileri kaziklamakti.nitekim oda oldu.Reyizinizin tüm hayatı boyunca biyografisine yazabileceği kariyer yaptığı,tit'ri olabilecek,başarısı bilinen tek iş söyleyin yok.Siyaset hariç. Hayatında siyasi komisyonculuktan avantadan geçim sağlamış bir kişi.

    Yanıtla (4) (2)
  • Fehmi ünlü / 30 Ocak 2022 10:16

    Nerede bulunduğunuzu öğrenmek istiyorsanız yazdıklarınızı karşılaştırınız. Hükümete angaje olduğunuz yıllarla Davutoğlunun yanında olmaya başladığınız yılları. Sizi doğrunun yanında sanarak takip ettiğim yıllara hayıflanıyorum.

    Yanıtla (2) (3)
  • Muhammed Azad / 30 Ocak 2022 10:14

    Ahmet abi! Ben görüyorum ki senin yazılarının ölçüsü; kimin hatırı kırılırsa kırılsın, yeterki Hakk’ın hatırı sağolsun diyen Saidi Nursi’nin ölçüsüdür. Sana iftira atan sözde dindar, özde faşist çevre bilmeliki bu yerin üstü gibi, bir de yerin altı var. Allah’ın mahkemesinde sana şahidiz!

    Yanıtla (2) (2)
  • Mustafa Rıfat Öniz / 30 Ocak 2022 10:11

    Kusura bakma her normal insanın durması gereken yerde duruyorum diyerek kendine paye veremezsin, hiç bir siske girmeden çene suyu çorba sözlerle her insan kendini melek zanneder, Karşında CHP gibi arada sırada kuzu postuna bürünen çakallar varsa onlara kuzu gibi davranmak, onların yine eski faşist ruhlarını canlandırır, zaten sizin gibilerin sayesinde arada dişlerini göstererek değişmediklerini gösteriyorlar, Benim gibilere melek rolüne bürünerek bak ben değişmedim diyorsan kendini aldatıyorsun

    Yanıtla (3) (6)
  • Muammer / 30 Ocak 2022 10:09

    İskender Hoca'nın yazısını okuyunca şu sözü not düşeyim dedim..“Zulmeden bir dindardan daha kötüsü, zalim bizden diye susan dindardır.”
    (Ali Şeriati)

    Yanıtla (7) (0)
  • DEDEM-K. / 30 Ocak 2022 10:06

    Sağolasın,var olasın Ahmet Bey, Allah (cc) razı olsun,hayırlı,sağlıklı ömürler versin ki ömrümüz oldukça istifade edelim. Bizler seni iyi tanırız Ahmet Bey,buna şahadet de ederiz. Yaş itibariyle kibre kapılacak çağı geçtiğimiz için bunların yüzünüze söylenmesinde sakınca yok kanaatindeyim. Bazı yorumcuların soruları sizi incitmesin ve ahir ömrünüzde kendini savunma ihtiyacı duyurmasın,sizi bilen biliyor,bilmeyenler de birgün öğrenir. Var olasın SAVUNAN ADAM !!!!!

    Yanıtla (1) (2)
  • Muammer / 30 Ocak 2022 10:04

    Her türlü haksızlığın, hukuksuzluğun faillerinin karşısındayım.
    Allah ile aldatanların karşısındayım.
    Menhus iktidar hırsı ve çıkarları uğruna devleti kutsal gösterip, beka edebiyatı ile kitleleri iğfal edenlerin, bireylerin en temel özgürlüklerini bile ayaklar altına alanların karşısındayım.

    Yanıtla (4) (0)
  • Berf / 30 Ocak 2022 09:57

    Sayın Taşgetiren ,freud'un mantığa bürünme içeren bir savunma mekanizması yazısı, parçalar bütün zannediyorsunuz . Abdulhamit güle sorduğun soruyu siz de kendiniz soruyor musunuz ?

    Yanıtla (4) (2)
  • Mehmet / 30 Ocak 2022 09:44

    İyiki varsın Ahmet hocam.Darısı diğer dostlara.

    Yanıtla (0) (0)
  • Karaçorlu / 30 Ocak 2022 09:42

    Sizi seviyoruz savunan adam sözünün mucidi. Özgürce yazan , hakkı yazan adilane yazan, kaç yazarımız kaldı ki. Selam ve dua ile. Mahşer günü herkes hesap verecek.....

    Yanıtla (0) (0)
  • Neyin tarafı / 30 Ocak 2022 00:13

    Doğrudan,hakkaniyetten,merhametten, vicdandan,ferasetten Allah sizi ve bizi ayırmasın…bugün gerçekleri görebilmek en büyük nimet…

    Yanıtla (21) (1)
  • İhsan UÇAR / 30 Ocak 2022 09:22

    Sizi çok iyi tanmiyorum.Zaman zaman yazılarınızı okuyorum.Yazinizi bir çırpıda okudum.İstikametiniz doğru,sağlıklı bir ömür niyazi ile...

    Yanıtla (1) (0)
  • Mehmet / 30 Ocak 2022 09:40

    Hep böyle olalım inşallah.

    Yanıtla (1) (0)
  • Harun KAPLAN / 30 Ocak 2022 09:39

    Bugün müminlerin en büyük problemi iman amel tutarsızlığıdır.
    Söylendiği gibi kolay olmasa da olması gereken kamil ve kavi bir imam tabiki neticesi olarak ta Salih ameldir.

    Yanıtla (0) (0)
  • “karar’lı” / 30 Ocak 2022 04:47

    ahmet abi bana göre ; bu mahallede ehli vicdan sahibi olarak kalabilmiş ender şahsiyetlerden birisidir.

    Yanıtla (37) (2)
  • Mehmet / 30 Ocak 2022 09:34

    Çok doğru sayısını rabbim çoğalsın.

    Yanıtla (0) (0)
  • karar okuru. / 30 Ocak 2022 09:21

    Fikirlerinizi bir daha gözden geçirmenizde fayda var... ,Verdiğiniz örneklerin bir kısmı yanlış...

    Yanıtla (0) (3)
  • Yavuzcan / 30 Ocak 2022 09:08

    Şu ana kadar, sizin teraziniz hiç şaşmadı! Allah yar ve yardımcınız olsun.

    Yanıtla (0) (0)
  • Demirhan Kıvanç / 30 Ocak 2022 09:01

    Hak, hukuk, adalet, etik, ahlak, dürüstlük gibi kavramlar bu iktidar döneminde tamamıyla terk edilerek, koltuk, makam, haksız kazanç, her şey bizim olsun yoluna girilmiştir. Bu yoldan çıkış maalesef mümkün gözükmemektedir.

    Yanıtla (0) (0)
  • Mazlum / 30 Ocak 2022 02:58

    Hakksizlik, hukuksuzluk, adaletsizliğe uğrayan mazlumun yaninda olmak, insan olmanin olmazsa olmazsidir.

    Yanıtla (9) (0)
  • Zülküf / 30 Ocak 2022 08:59

    Az bile yazılmış ne olursa olsun kimden gelirse gelsin mazlumun yanında olmak gerekir seni başkan yaptırmayağız dediği için 5 yıldır ceza evinde ilan Demirtaş da yazmaliydiniz. Dün bir şiir yüzünde Cezaevine giden Sn Erdoğan in yanında yer aldığımız için bugün de binlerce kişi kafese dikkayanlarin karşısında durmak lazim

    Yanıtla (3) (1)
  • Aydert / 30 Ocak 2022 08:46

    Allah razı olsun. Anlatımınızda kendimi gördüm. Rabbimiz mahşerde hesabını verebilecek işler yapmayı nasip etsin. Referans kaynaklarımızın gözden geçirilmesi kanaatindeyim.

    Yanıtla (0) (0)
  • Yurt dısından bir okurunuz / 30 Ocak 2022 08:44

    Sağolun...varolun...sizin gibi adaletsizlikleri gündeme getirenler olmasa iyice perişan olacağız...Ama daha yüksek sesle haykırmalıyız...tüm adaletsizlikleri....

    Yanıtla (0) (0)
  • KaraMurat / 30 Ocak 2022 08:41

    Adaleti sadece Akpartiyi eleştirerek, cumhur ittifakının karşısındaki her türlü oluşumun, yaptıklarının, söylemlerinin üstünü örterek mi arıyorsun sayın hocam. Arkadaşını söyle kim olduğunu söyleyeyim demişler.

    Yanıtla (2) (4)
  • Okur / 30 Ocak 2022 08:41

    Demek ki dinliyor ve izliyorlarmıs. Sonu hayırlı olmaz bu tip şeylerin. Adi suçtan hüküm giyer itibari kalmaz mağduriyette çıkartamaz röntgenciler.

    Yanıtla (0) (0)
  • Okur / 30 Ocak 2022 08:38

    Müslümanlar/dindarlar/Muhafazakarlar olarak hak, hukuk, adalet, liyakat, yok şu ayette Allah şöyle emrediyor, yok bu hadiste Peygamber şöyle buyuruyor, Hz Ömer şöyle adildi, falanca sahabe şöyle takvalıydı vs vs. hepsi lafta imiş. Bu sözler gırtlağımızdan aşağı hiç inmemiş. Başörtülünün hakkını kaybetmeyeceğiz, imam hatip kazanımlarımızı kaybetmeyeceğiz diye başkalarına iftira attık, yalan haber yaptık, kurtlu bugur yeme fetvası verdik, faiz hesabına fetva verdik.

    Yanıtla (3) (0)
  • Uıo / 30 Ocak 2022 08:34

    Hocam yan köşede İskender Öksüz ölçüyü belirtmiş. Lütfen onu okuyun. Bir de, her elinde hıyarı olana tuz yetiştirmeyin. Sonra o tuz size en azından pişmanlık olarak geri döner. Daha sonra o tuzun mizanda hesabını vereceğinizi unutmayın. Kalın selametle.

    Yanıtla (2) (0)
  • ÖTÜKENLİKURT / 30 Ocak 2022 08:33

    Sayın yazar güzel bir yazı, güzel bir muhasebe... Katılamdığım yerler var ama kendi açınızdan kendinizi hakli görerek açıklamışsınız duruşunuzu.

    Bana göre hatanız konulara dini açısından dalmanız. Dini dünyanın içine bu kadar sokarsanız Ortadoğunun ilkel kabileleri gibi olur toplum. Nihayet öyle oldu. Bağımsız yargıda, insan haklarında Zambiya ile yanyanayız.

    Keşke din yerine bilim açısından baksaydınız. Ömer aramaya gerek yoktu. düzgün sorumlu insan arasaydınız. Din saygın ve dokunulmaz o

    Yanıtla (4) (1)
  • Istanbuloglu / 30 Ocak 2022 00:37

    ÜDTAD; Erdoganin C.Baskani secilip,Abdullah Gul un suresi bitmine yakin;Erdogan in A.Gul un Ak- Parti gn.baskani olmasini engelkemek ( Ak- Parti icerisinde ki egilim% 80 bu yonde idi) icin, A Gule Bizans ca bir çelme atarak,Kulllanabilecegi vasifta gordugu Davutoglunu, Köske cikmadan Baskan yaparak, Gül u kilifina uygun saf disi yaparken, hangi safta oldugunuzu da yazmaniz gerekmezmiydi?

    Yanıtla (15) (1)
  • İstanbullu bir okur / 30 Ocak 2022 03:59

    Sn.Istanbuloglu;sizin duruşunuzda doğru,politika denen çamur,bataklık böyle birşey malesef,ama,bence Sn.Davutoğlunun o noktada bir hatası yoktur,diye düşünüyorum.O zamanıda hatırlıyor,o zamanki yan elbette Sn.Gül yanı,dogru bir yan olur.Ama Sn.Gül'de tamamen köşesine çekildi,buda,seçimlerden bir seçim,sayğıyı gerektirir.Sayğılar

    Yanıtla (1) (1)
  • EL İNSAF / 30 Ocak 2022 08:33

    Abdullah Gül kendisi siyaset dışında kalma kararı vermişse AKP de etkinliğini koruyamamışsa Ahmet Davutoğlunun desteklenmesi neden hata oluyor.?
    Sonra Davutoğlunun kendisini RTE kullandırmadığı ve istifa gerçeğini neden görmüyorsunuz
    İyiniyetli ve samimi olmadığınızı düşünüyorum.

    Yanıtla (1) (0)
  • Ahmett / 30 Ocak 2022 08:27

    Sizin durduğunuz yer Vivdan sahibi ve inanç sahibi kişilerin onayladığı yerdir.takdir ediyorum ahmet abe.Siz söyleyenlere bakmayın.Allah o nları ıslah etsin.

    Yanıtla (0) (0)
  • Özkan / 30 Ocak 2022 08:23

    Küçük bir insanın kocaman vicdanını yazmışsınız tebrikler Akif i anlamayanlar siz de anlamayacaklar olsun safınız belli bu da yeter insana ...

    Yanıtla (0) (0)
  • 98 / 30 Ocak 2022 08:21

    Mahallenin yazarları da doğrularda seçicilik yaparak yalan söylerler. Gittikçe alışırlar ve bir süre sonra yüzleri kızarmadan haberleri, konuları, “Buna değmiş, buna değmemiş.” mantığıyla ele alıp yayımlar veya görmezden gelirler. İkisi de yalan söylemektir.

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 08:11

    Allah'ına kurban hocam. Cesaret ve yufka yürekli insan

    Yanıtla (1) (0)
  • Bir Okur / 30 Ocak 2022 08:00

    “Siz kendi mahallenizin (yaninda olduklarinizin) sapkınlıklarından da sorumlusunuz. Hele onlardan, daha çok sorumlusunuz. Bu ahlak açısından da böyledir, pratik bakımından da böyledir. “

    Yahu senin tuttuğun (yaninda oldugun) o adamın hayatta hiç mi hatası olmadı?”

    “Nihayet doğrularda seçicilik bir başka yalan tarzı. “

    Baska yorum yok.
    (Parantez icindekiler bize aittir)
    Referans : Prof.Dr. Iskender Oksuz
    Susarken de sorumlusunuz (Karar Gazetesi)

    Yanıtla (4) (0)
  • M / 30 Ocak 2022 07:56

    Birde libyada, mavi vatanda, karabağda olanlarin yanında olsaydınız. Diyarbakırda ağlayan anneler, pkk ile İTTİFAK yapan başkan adayları yerine tayyibin yanında olsaydınız.

    Yanıtla (5) (3)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 07:53

    Ama insanların çokca da artistlik yaptığını yazmamışsınız. Bence amaca ulaşıncaya kadar çokça 'artistik' davranış var. Yani rol yapıyorlar. Seyirci olarak biz de alkışlıyoruz. Aslı astarı yok.

    Yanıtla (1) (0)
  • Adıdeğmez / 30 Ocak 2022 07:48

    Sayın taş getiren şahsım, sizin soner Yalçın’ın hayrettin Karaman,a Kadir selvi gibi bazı yazıları takip ediyorum. Bir yerlere saplanmak, zılgıt atıp veya el ile alkışlamak bana göre tiksinti vermeye başladı. Yazar medyasından görselde btele haber, program vs inandırıcı olmaktan çıktı. Kendimizi loş bir odanın köşe boşluğuna bıraktık. Siyaset , idare etme adil ve dürüstçe evirip çevirme kuran’i bir hayattır.
    Neden doyuma ulaşamadık. Bizi idare edenleri, taltif veya eleştirme hakkımız vardır..?

    Yanıtla (0) (0)
  • Osman Baba / 30 Ocak 2022 07:23

    Velhasıl her alanda yozlaşmanın dibine vurduk! Ancak yozlaşan bu güruhu ülkenin başına musallat eden bizler, kaç seçimdir gereğini de yapmıyoruz. Halâ kolleftif hafızanın; ilkelerimize ve doğrularımıza ağır bastığı korkuları yaşıyoruz ve esiri olduk. Öyleki Babacan'a veya Davutoğlu'na bile oy veremiyoruz. Ez cümle hem üst hem alt yapı unsurlarıyla fena halde yamuklaştık.

    Yanıtla (1) (0)
  • Dertli / 30 Ocak 2022 06:02

    Ölçü nedir diye soruyorsunuz ya hocam teneşir alır herkesin boyunun ölçüsünü ve alacakta kim kalmış bu dünyada zulmü ile baş başa o hesabı görenin misgal terazisi şaşmaz

    Yanıtla (28) (0)
  • YorumluYorum / 30 Ocak 2022 05:55

    Maşallah hocam. Allah yar ve yardımcınız olsun.

    Yanıtla (23) (2)
  • Mehmet / 30 Ocak 2022 05:18

    Eylemi ile Söylemi farklı olan insanlar en tehlikeli insanlar bana göre. Hakimlik savcılık sınavlarında dereceye giren çocukların nasıl elendiğini, nasıl kul hakkı yendiğini sınav sonuçlarını şeffaf olarak acıklasalar herkes görecek. Kendisi 5yıl bakanlık yaptıktan sonra ayrılmasına rağmen, ağladı. Mülakatlarda hakkı yenen çocuklar her gün ağlıyor. Sayın Adelelet eski Bakanım eğer inanclarızda samimi iseniz mahşer günü bu çocuklara ne cevap vereceksiniz.

    Yanıtla (49) (1)
  • Nurettin Harmanci / 30 Ocak 2022 04:34

    Sayın Tasgetiren, duruşunuzu izah ederken, çok güzel bir Türkiye Panoraması ortaya çıkardınız, sağolun.

    Yanıtla (15) (3)
  • İstanbullu bir okur / 30 Ocak 2022 03:37

    Rabbim ALLAH sizden razı olsun Sn.Hocam;tercümanımız olmuşunuz yine,evet sorularınız muhteşem,heyecan veriyor,akletmeye çağırıyor.Ama bakın ne muhteşem,Adaletmi?sadakatmi?Kesin ve keskindir,cevap,bir Müslüman için,elbet ve ilelebet ADALET'TİR''EL ADL''vardır,bizim dünyamızda,ala ve olabildiğince,bu minval üzere yanınızda ve arkanizdayız.Yolumuz her köşe başında bir karekter değiştirenlerin,yolundan ayrı bir yoldur.Yalnız Allah rızası.Akif'imizin deyişi ile'sözüm odun gibi olsun,hakikat olsun tek

    Yanıtla (2) (1)
  • feraset / 30 Ocak 2022 03:18

    bu yazılar sizin için çocuk oyuncağı iç acıtıcı ve vicdani her mazlumun yanındasınız değiştirilmesi teklif dahi edilemez anayasanın dört maddesinin de yanındamısınız bu konu hakkında yazında görelim madem hz ömerin adaletinden bahsediyoruz su bulanık durulmadığı için içemezsiniz bulanık suyuda içirdiklerinden vücut hasta

    Yanıtla (1) (11)
  • Okur / 30 Ocak 2022 02:24

    Allah’ın birinci düşmanı sanıldığı gibi ateistler değil, münafıklardır.

    Ateist imanlı olmadığını zaten ifade ediyor; ama hak ve adalet açısından karakterli olma olasılığı var.

    Münafığın ise karaktersizliği Kitap’ta sabittir. İman gani görünse de karakter feci.

    Sosyolojik ve ekonomik düzen tekniktir ve yönetenlerin karakteriyle birebir bağlıdır.

    Ekonomi düzelir mi, buna göre siz cevap verin.

    Yanıtla (21) (1)
  • Davam veya Kavgam / 30 Ocak 2022 02:12

    "dava" nın adı,amacı,şekli,yönetim tarzı,düşmanı ve felsefesi açıkça net olarak yüksek sesle Türk ve dünya kamuoyuna AÇIKLANMALIDIR ! Nedir davanız ve hedefi kimdir?Not; Taşgetiren hoca dürüst bir müslümandır.Saygılar.

    Yanıtla (9) (0)
  • Erkan / 30 Ocak 2022 02:06

    Son 5 senedir eski adalet bakanımız doneminde o kadar çok hukusuzluk yapıldı ki.sucsuz yere binlerce insan hapise girdi.ahirette onlarla helalleşsin artık.

    Yanıtla (13) (0)
  • Okur Yazar / 30 Ocak 2022 01:55

    Hakkı ve zulmü doğruyu ve yanlışı belirleyen Tanrı/Allahtır. Ve onun doğru ve yanlışları düne ve bu güne, iktidara ve muhalefete zayıf ve güçlü olmaya bağlı oalarak değişmez Hakkın kuralları zaman ve mekanın üzerindedir. Allah/ilah/tanrı/hakkı ve zulmü belirleyen biridir.Dün farklı bu gün farklı davranan, konuşan, hükmeden müslüman olamaz. Hakkın ve batılın kaynağı kullar değil Allah/tanrıdır ve bize doğru yolu kullar değil Allah belirler. Kulların ardına düşenler kaybetmeye mahkumdur.

    Yanıtla (4) (3)
  • Okur Yazar / 30 Ocak 2022 01:46

    Müslümanın ilahı/tanrısı birdir siyasette de Allah/bir olan ilah/tanrının ahlakı/kuralları geçerlidir .Allah'ın kuralları muhalefette de iktidarda da değişmez. Ancak müşrikler siyasetleri için ayrı kurallar koyanlara sahip çıkarlar. Her alanın sahibi Allah/tanrıdır onun doğru ve yanlışları her zaman ve her yerde geçerli ve mer iyyettedir. Düne ve bu güne, güçlülüğe ve zayıflığa, iktidara ve muhalefete göre değişmez. Yerler gökler zaman ve mekan tamamen ona aittir.

    Yanıtla (4) (2)
  • Hasan / 30 Ocak 2022 01:40

    Sayın yazır, sayın üstad, üzüntünüzü, hassasiyetinizi, samimiyetinizi, dünyalık peşinde koşmadığınızı, kalem ve gönül derdinizin, topyekûn Türkiye insanı, hatta tüm İslam dünyası ve hatta tüm insanlığın huzur ve selameti olduğuna gönülden inanıyorum. Hem dün, hem bu gün hakkaniyet peşinde oldugun inanıyorum.

    Yanıtla (3) (1)
  • Okur Yazar / 30 Ocak 2022 01:39

    Evet Ahmet ağabey Allah birdir bizim doğru ve yanlışlarımızı kullar değil Allah belirler. Çünkü Allah/tanrı dır kullar değil İbrahim (a.s.)ın dediği gibi batanlar, yok olanlar, ölümlüler değil. Tanrı/Allah birdir. Kullara tanrıya ait yetkileri yükleyenler de müşrüktir.

    Yanıtla (1) (1)
  • Karar Okuru Alperen / 30 Ocak 2022 01:35

    Sizin durduğunuz yer doğru,
    Size "yamulmuş,savrulmuş" diyenlerin yeri yanlış Ahmet Bey.İlk yıllardaki samimiyet, İhlâs maalesef yerini
    "RANT" anlayışına bıraktı.Mücahitlikten mütahitliğe terfi edildi.Liderin çevre-sinde menfaat grupları kümelenmiş. Hele hele danışmanlar bedava, halkın sırtında yük durumundalar(Düşünebi-liyor musunuz, profesör ekonomi danışmanı,Ocak ayı enflasyonunu "eksi" lerde bekliyoruz diyor.Sözün bittiği yer.)Maalesef en büyük zarar İSLAM dininin,inancın genç nesillerde
    a

    Yanıtla (10) (1)
  • Kazım Çetin / 30 Ocak 2022 01:34

    Bir 28 Şubat mağduru olarak yazınızı her kelimesine imzamı atarım. Allah sonumuzu hayreyleye. Nereden nereye gelişimizin özeti.

    Yanıtla (8) (1)
  • Özer / 30 Ocak 2022 01:27

    Sistem tepeden tırnağa yanlış bakanın kim olacağı önemli değil bu sistemde. Gidenin hukuk alanında ne icraatı oldu. Bazı doğru şeyler söyledi fakat gereğini yapamadı. Yerine gelende öyle olacaktır.

    Yanıtla (5) (0)
  • İbrahim DİRİ / 30 Ocak 2022 01:19

    Benu kureyzanın çocuklarının da yanında olabiliyormusun? bütün mesele bu.

    Yanıtla (4) (0)
  • Karar Okuru / 30 Ocak 2022 01:02

    Ahmet Abi'nin dediğinden şunu anladım: Ben asla ve kata bugünkü Tayyip'ten yana değilim. Doğru tercih abi. Onu sevmek, onunla haşrolmayı göze almak çok büyük risk.

    Yanıtla (12) (5)
  • Selim / 30 Ocak 2022 00:48

    Ahmet abi, seni müslümanların adil vicdanı ve sesi olarak tanıdık, yazılarında buna şahit olduk. Hakkı bükmedin, hiç bir hatıra feda etmedin. Bunu yaparken kawli leyyin ile yaptığına şahidim.
    Basiretsiz ve tarafgirlerin dedikleri seni sakın yolundan ayırmasın.
    Erdem odur ki; ucu babasına da dokunsa haktan yana olan olmaktır. Aksi müslüman ve mümin sıfatına yakılmaz.

    Yanıtla (21) (1)
  • Hüseyin YUSUF / 30 Ocak 2022 00:41

    Evet daha etkin bir tavır dediniz değilmi.Keşkeler, keşkeler,keşkeler.....

    Yanıtla (0) (1)
  • Fatihh / 30 Ocak 2022 00:41

    Durduğunuz yerde yalnız değilsiniz Ahmet Abi. Size afiyet ve selamet diliyorum.

    Yanıtla (13) (1)
  • Tunç / 30 Ocak 2022 00:39

    Bu sistemin içinde kısır döngü.Tekrar tekrar başa dönüyoruz.Laikler geldi.Liberaller geldi.Milliyetçiler geldi.Demokratlar geldi.Batıcılar geldi.Dindarlar geldi....Geldi de geldi.Mevcutta gelmedik görüş kalmadı.Sonuç da bir tek gelmeyen, kötülük üreten sistemi bertaraf edecek gerçek adalet kaldı.Onu da beklemiyoruz zaten.Umut yok...

    Yanıtla (18) (0)
  • Karar okuru / 30 Ocak 2022 00:38

    Adalet bakanı olarak keşke adaleti hiçe sayan o twiti atmasaydın.
    Tarafsız olacağınıza dair ettiğiniz yemini unutanlardan oldun.
    Ve sonunda sen de gittin.

    Yanıtla (10) (0)
  • Tr / 30 Ocak 2022 00:29

    Tebrik ediyorum yerin ....kaim ve daim
    Olsun.....mahşeri unutanlardan
    Allah bizi beri kılsın.

    Yanıtla (9) (1)