BAE ile 15 Temmuz şehitleri konuşuldu mu?

Siyasette “iç – dış düşman söylemi” işe yarıyor mu?

Belli ki yarıyor.

Bunu bugüne kadar iktidar “beka söylemi” ile birleştirerek kullandı, halen de kullanıyor.

İnsan psikolojisi “düşman - tehdit” karşısında savunma psikolojisine giriyor ve gardını alıyor. Bir süredir whatsapp gruplarında dolaşan “Dolar nasıl düşer?” başlıklı metin, “Şu şu iddialarımızdan vazgeçtiğimiz takdirde Dolar’ın 1 tl’ye kadar düşeceğini, yani aslında Dolar’ın bir düşman operasyonu ile bu derece yükseldiğini, düşmanlara boyun eğersek işlerin düzeleceğini” iddia ediyor. Dolaştırıldığına göre belli ki inananlar da bulunuyor. İktidar da zaten meseleyi “Ekonomik kurtuluş savaşı” zeminine oturttu, “içerdeki iktisatçıları da mandacılık” kategorisine soktu.

Düşman söylemini muhalefet de kullanıyor. Muhalefetin “Erdoğan karşıtlığı”ndan bir hayli yararlandığını herkes görüyor.

Ancak “düşman söylemi” de ilelebet sürdürülemiyor. Keskin düşmanlık kategorisi içinde sayılanlar bir de bakmışsınız kırmızı halılarla ağırlanır olmuş.

Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) ile yaşanan ilişki türünden bahsettiğimiz açık.

Bir ara 15 Temmuz’dan, FETÖ destekçiliğinden, Mısır darbesine, oradan Libya’ya, Suriye’ye uzanan salınımda her türlü kötülüğün organize ve finanse edildiğine inandırılmıştık BAE denince. “Bu küçük ülke nasıl böyle fesatları başarabiliyor?” tarzında soru sormak bile abesti. Abesten öte “düşmanı görmemek” gibi bir kabahatti.

Hepsi 10 milyar dolarlık bir yatırım – kredi, ne derseniz artık, paketi açıncaya kadarmış, mı demeliyiz?

Rivayet o ki, önce istihbarat birimleri görüşmüş, ardından Dışişleri mensupları teması geliştirmiş ve….

Sonunda Veliaht Prens Şeyh Muhammed bin Zayed Al Nahyan Ankara’ya gelişi sağlanmış. Nitekim Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüştü, ağırlandı, bazı anlaşmalar yapıldı ve uğurlandı.

Nasıl bir durum? Onlar erdi muradına biz çıkalım kerevetine mi demeliyiz?

Burada iki şeyin açıklığa kavuşması lazım:

Bir: Ya BAE’nin 15 Temmuz’la ilişkisine dair iktidar çevrelerinin medya üzerinden pompaladığı iltisaklı haberler yanlıştı, daha açıkçası yalandı, sadece 15 Temmuz’un dış kaynağına yönelik bir kampanya idi.

İki: Ya da, 15 Temmuz’da gerçekten BAE’nin parmağı var idiyse, iktidar, 10 milyar dolar hatırına, Kılıçdaroğlu’nun son söylemi olan “Helalleşme”yi tercih edip, bu konuda “hesaplaşmak”tan vaz geçti.

Birinci konuyu, “Canım siyasette böyle çarpıtmalar olur, bu işi yapmaya gönüllü medya da varsa ya da oluşturulmuşsa, gerisini dikkate almayacaksınız, yalan – malan gibi ahlaki sorunları görmezden geleceksiniz” diye geçiştirebilirsiniz. Türkiye siyasetinin geldiği ahlaki kriterler bu yaklaşımı yadırgamaz.

Peki ikincisinin ne demek olduğunu hatırlatmak gerekiyor mu? Yani 15 Temmuz’dan vazgeçmenin ne demek olduğunu? 250 şehidi unutmak yani, binlerce yaralıyı, 15 Temmuz’dan sonra ülkenin içine sürüklendiği iklimi unutmayı kastediyorum.

Kim bilir belki de ilk temasları kuran istihbaratçılarımız, masaya 15 Temmuz’da BAE’nin günah defterini koymuşlar, ortaya çıkan gerçeğe göre bir hesap çıkarmışlardır. Belki FETÖ de konuşulmuştur, Sedat Peker de…

Belki 15 Temmuz dahil her şey hiç olmamış gibi değerlendirilip, bizim “yalnızlaşma”yı aşma, “İhvan ile mesafelenme”, Mısır’la yeniden buluşma, hatta İsrail’e yakınlaşma arayışımıza denk gelmiştir.

Çamlıca kulesinden Cumhurbaşkanı’nın Kısıklı’daki evinin fotoğrafını çekerek casusluk yaptıkları gerekçesiyle tutuklanan iki İsraillinin kısa sürede örtülü temaslarla serbest bırakılıp ülkelerine dönmeleri, ardından İsrail’den Cumhurbaşkanı Erdoğan’a gelen teşekkür mesajları ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın İsrail cumhurbaşkanı İsaac Herzog ile telefon görüşmesi... AA’nın bu konu ile ilgili verdiği haberde şunlar yer aldı mesela:

Cumhurbaşkanı Erdoğan, görüşmede, Türkiye-İsrail ilişkilerinin Orta Doğu’nun güvenlik ve istikrarı bakımından da önem taşıdığını belirterek, gerek ikili, gerek bölgesel konularda karşılıklı anlayış içerisinde hareket edildiği takdirde görüş ayrılıklarının da asgariye inebileceğini ifade etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ile İsrail arasındaki temas ve diyaloğun sürdürülmesinin ortak menfaat olduğunu kaydetti.”

Evet, böyle oluyor demek ki… İç siyasette işe yaradığında üstelik 15 Temmuz’u da harmanlayarak keskin “düşmanlık temaları”, sonra da başka işe yaradığında her şeyin üzerinde sünger çekme…

Bizde gidiyor bütün bunlar… Her şeyi kabullenmeye hazır zihin dünyamız oldukça…

YORUMLAR (172)
YORUM YAZ
İÇERİK VE ONAY KURALLARI: KARAR Gazetesi yorum sütunları ifade hürriyetinin kullanımı için vardır. Sayfalarımız, temel insan haklarına, hukuka, inanca ve farklı fikirlere saygı temelinde ve demokratik değerler çerçevesinde yazılan yorumlara açıktır. Yorumların içerik ve imla kalitesi gazete kadar okurların da sorumluluğundadır. Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır. Özensizce belirlenmiş kullanıcı adlarıyla gönderilen veya haber ve yazının bağlamının dışında yazılan yorumlar da içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır.
172 Yorum
  • Vatandaş / 27 Kasım 2021 06:19

    Tayyibin her krizden başarı ile çıkması, birilerini çıldırtıyor. 20 senedir alternatif bir parti ve lider çıkaramayan muhalefet, bu ülkeyi ve milleti sırtlanamaz. Kaset ile partiyi ele geçiren birisinden medet bekliyorsunuz. Ya da AK Partiden dökülen çakıllardan bir şeyler umuyorsunuz. Sizleri umursamıyoruz. Hırsınız ve öfkeniz size pahalıya gelecek. Dikkatli olun.

    Yanıtla (1) (6)
  • İstanbullu bir okur / 01 Aralık 2021 00:58

    Yahu Vatandaş arkadaş;Allah aşkına siz gerçekten türkiyedenmi yazıyorsunuz,yoksa dışarıda yaşayan birisimisiniz?Yoksa bir bilim adamının dediği gibi,'görmek istemeyene,asla birşey gösteremezsiniz'dediği gibimisiniz?Eskinin en çok özlenen proğramları,sahi nereye gitti?siyasi parti Gn.Başkanlarının açık oturumları?Fikir,düşünce,dünya görüşü diye birşey kalmadı galiba,kaçamak güreşler,dünyasınamı girdik?ki sözler havada uçuşuyor,ama hep dolu gözüken boşluklar,suni korkuluklar gibimi duruyor?Sayğıla

    Yanıtla (0) (0)
  • Halim / 27 Kasım 2021 16:38

    Bakın Ahmet bey Türk tarihi tek taraflı öğretiliyor. Mesela deyin ki Moğollar komutasındaki Türkler Bağdattaki arap mrdeniyetini yağmaladı. Kütüphaneleri fırat dicle nehirlerine döktü. Deyin inanayım. Bundan bahsediyor musun.

    Yanıtla (0) (0)
  • Vatandaş / 27 Kasım 2021 16:06

    Tayyib her krizden başarı ile çıkan bir lider. Nokta. Çıldırabilirsiniz. Netice itibariyle demokrasi var.

    Yanıtla (1) (3)
  • Nesimi / 27 Kasım 2021 12:52

    Dıj güjler saldıriy gardaşım tekbirrrr

    Yanıtla (2) (0)
  • Vatandaş / 27 Kasım 2021 06:09

    Sayın hocam;
    Sizin şunu bilmemeniz mümkün değil. Ülkeler arasında keskin düşmanlık veya dostluk olmaz. İki ülkenin menfaatlari örtüşüyorsa sorun yoktur. Menfaat bittiğinde dostluk biter. Siz bir taraftan Türkiye yanlızcaştı, dostları kalmadı veya azaldı diye eleştiriyorsunuz. Dostluk yolunda adım atıldığında abaca diyorsunuz. 10 milyar doları Tayyip cebinemi koyacak. Biliyorsunuz ki ortadoğununun liderlerinin yularu batının (ABD) elindedir. Bu yuları bizim tutmamız çokmu garip?

    Yanıtla (4) (2)
  • Fuzulî / 26 Kasım 2021 23:49

    Yani demek ki reel politik her zaman geçerli. Kimbilir yarın öbür gün bazı kavramlarına da farklı karşılıklar yuklenirse şaşırmayız.

    Yanıtla (1) (1)
  • Turgay / 26 Kasım 2021 23:01

    Destekleyen güruhun dünyadan haberi olmayınca dün şerefsiz dediklerini bugün eşraf yaparsın nasıl olsa önlerine ne konsa yiyorlar. Neyse siyasal islamcı denilen taifenin hırsızlığından sonra iskeletsizliği de ortaya çıkmış oldu. Bu kadar laftan sonra 10.000 dolara sözlerini yutmak için insanın mideye değil işkembeye sahip olması gerekir.

    Yanıtla (3) (1)
  • Mehmet helvacı / 26 Kasım 2021 22:43

    Hocam basımıza ekonomik konulardan dolayı olumsuz olarar gelen her sey malum dıs gucler tarafından....Yöneticileride adaletsiz zz yalancılık. Ve azgınlık konulardan dolayıda hangi dıs gücler tarafından yerlesiyor. 0nu kestiremiyoruzz..acaba japonlar..irlandalılar tarafından mıBen onlardan şüpheleniyorumda

    Yanıtla (0) (0)
  • Mehmet / 26 Kasım 2021 22:15

    Yapma ahmet bey.Milletin varlık fonundaki paraları hain bae ye satarak ekonomik kurtuluş savaşı veriyoruz.

    Yanıtla (0) (1)
  • ffff / 26 Kasım 2021 20:29

    demek ki dolar eski düşmanları bile saniyesinde Dost ediyor bu darbe hanı BAE ile yapılmıştı şimdi öyle bir şey yok diyorsunuz

    Yanıtla (4) (0)
  • Ömer faruk / 26 Kasım 2021 20:27

    Son cümle en çokta sizi tarif ediyor.
    Bakarmısın yalan üzerindeki siyasete ne kadarda müsamahakar ifadeler kullanmışsınız.
    Bazen diyorum ki sizin gibi naif yazarın yararından çok zararı oluyor. Yazacaksanızda siyaset yazmayın.Havadan sudan şeyler yazın.

    Yanıtla (5) (6)
  • Kararsız / 26 Kasım 2021 20:13

    Terörist Müslüman kardeşler tarafından kandırıldık halkım. Kahrolaun Mursi, yaşasın Sisi ve BAE.

    Yanıtla (7) (0)
  • Dadaş / 26 Kasım 2021 20:03

    Habur rezaletinden ne farkı var?

    Yanıtla (7) (3)
  • Arifasya / 26 Kasım 2021 19:47

    Ey halk akp lilerin sizinle alay ettigi tescillendi.uyanin artik.
    Harunluktan karunluga terfi eden numan bey milletle alay etmeyin demis.sevsinler

    Yanıtla (16) (2)
  • Arufasya / 26 Kasım 2021 19:22

    Bugun dolar 12den 12500 e cikti.kim cikardi acaba?kim konustu.

    Yanıtla (10) (1)
  • Hasan yılmaz / 26 Kasım 2021 19:13

    Kim söylüyor bunu kalemini fetöcüleri aklamaya adayan derviş söylüyor. Düne kadar Akşener güzellemesi yapan , CHP ye şans verilmesini savunan sözde islamcı söylüyor. 15 temmuzun ne olduğunu kime karşı olduğunu çok iyi bildiği halde ters algı uzmanı söylüyor bunu.

    Yanıtla (1) (15)
  • Okur / 26 Kasım 2021 19:03

    Yazınızda yumuşak ifadeler var yazar bey. Kaleminin hakkını ver cesur ol gerçeği haykır hakikatı net yaz .

    “işten atarlar” korkusu mu var ?

    Yanıtla (5) (2)
  • Metin / 26 Kasım 2021 18:54

    Milletin nabzına göre serbet vermektede AKP ustune bir iktidar olmadı. Takdir etmek lazim. Milletin Gazını almakta süper. Heyytttt dedimi yetiyor. Birde OSMANLI TOKADIDA attımı...Ekmek IŞ AŞ hic önemli degil. Suleyman Demirelin dedigi gibi DUN DUNDUR BUGUN BUGUNDUR...Aya 4 seritli yol yapacagız desek inanan yuzde 50 secmen var.

    Yanıtla (5) (1)
  • Süleyman Aydogmus / 26 Kasım 2021 17:17

    Her şeye rağmen bu kadar yumuşak yazıyorsunuz. Ya nezaket, yada korku. Bilemiyorum saik hangisi.

    Yanıtla (7) (0)
  • Okur / 26 Kasım 2021 18:50

    Niye risk alsın ki tamamıyla masum olanlar hariç bu ülkenin ne kadarı onlar için kendisini tehlikeye atmaya değer ki?! Süleyman Bey biz neysek başımızdakiler aynısı. Hatta genelimiz daha da kötüyüz. Son 5 yılda her şey ortaya çıktı. Ahmet Bey başından beri eğrisi doğrusu ve hatadan münezzeh olmadan haksızlıklara karşı bir şey söyledi. Nefesi buraya kadar demek. Korkuyorsa da haklıdır.

    Yanıtla (1) (0)
  • Okur / 26 Kasım 2021 18:47

    Ahmet Bey, sizin yumuşak uslübunuz umulurki bu utanma bilmez düzene destek veren sayısı çok az olan vicdan sahibi bir kesime etki eder de yanlıştan dönerler. Vicdansız kesimi ise ancak cehennem paklar. 10 milyar doları olan BAE darbecilikten azad edildi, olan parası ve AKP'den arkası olmayan masumlara oldu. ALLAH bunun hesabını soracaktır. Hem de herkesten. Ne siz ne ben kurtarırız. Gazap yağınca hepimize birden.

    Yanıtla (3) (1)
  • orhan / 26 Kasım 2021 18:23

    kim ne zaman işe yarıyorsa paşa yaramadığı inat ettiği zaman kötü ve işe yaramaz diye bakılıyor. uzun vadeli dost lazım ama o dostlar zik zaklara gelemiyor veya yetişemiyorlar. bizde itaat kültürününün aşılanması yapılıyor eleştirmeden itaat ama aşı tutar mı genç nesillere görülecek bakalım.

    Yanıtla (0) (0)
  • Ayfur / 26 Kasım 2021 08:42

    Ahmet Bey, 15 temmuzun arkasında ABD de var ama Türkiye ABD ile ilişkini sürdürüyor. Türkiye'ye gelmiş Birleşik Arap emirlikleri'nin bu onun özrü değil midir? Denildiği gibi dışişleri de dostluk düşmanlık yok çıkar vardır ama...

    Yanıtla (6) (32)
  • KARAR OKURU / 26 Kasım 2021 10:05

    Burda sıuçu gazete okumak sohbet yapdıpından dolayı hiç bişeyden haberi olmayan binlerce insanın hali nolacak yanı 10 milyar doları yok diye çürüyecekmi

    Yanıtla (14) (3)
  • Adnan / 26 Kasım 2021 15:41

    Çıkar var, kimin çıkarı ülkenin mi yoksa seçim kazansın diye reisinin mi?

    Yanıtla (7) (3)
  • Okuyucu / 26 Kasım 2021 17:02

    Ülkelerin dost yada düşmanları yoktur, çıkarları vardır. Bir ülkenin çıkarını zedeliyorsanız onunla ilgili konu özelinde düşman olursunuz, bu ilgili ülkeyle hiçbir ticari bağ kurmayacağınız yada başka bir konuda ortak hareket etmeyeceğiniz manasına gelmiyor. Osmanlının son 200 yıldaki en büyük düşmanı ve bizim gizli hasmımız olan İngiltere ile ortak uçak üretiyor olmamıza neden hiç bir kimsenin sesi çıkmıyor ?

    Yanıtla (2) (6)
  • konuk1 / 26 Kasım 2021 16:53

    "elhamdulillah o konu açilmadı"

    Yanıtla (11) (2)
  • Karar okuru / 26 Kasım 2021 14:48

    Kılıçdaroğlunun helalleşmesi gibi düşünebilirsiniz. O yapınca oluyor değil mi? Bir an Sedat Peker de görüşüldü mü? Diye korkunuz yazılarınızın titrekliğinden anlaşılıyor. Peker de konuşuldu biliyorum. Sadece Peker videoları bağımlıları İçin belirli bir süre daha videolar için izin çıktı. Malum bağımlılık zor iş. Reis merhametli adam sizi de düşündü. Hemen krize girmeyin diye.

    Yanıtla (2) (24)
  • Karar Okuru / 26 Kasım 2021 16:08

    251 şehit kanı var ardında,BAE için söylenmedik laf var ardında.Kılıçdaroğlu’nun helalleşmesi ile bunun ne ilgisi var,hem Kılıçdaroğlu herkesle ve her şey ile helalleşmiyor.Onda birde hukuk adına hesap sorulacaklar listesi var.

    Yanıtla (8) (0)
  • Karar Okuru / 26 Kasım 2021 16:25

    BAE ile helalleştiniz,şimdi sıra kimde,sümüklü ile de mi helalleşilecek.

    Yanıtla (12) (0)
  • DEDEM-K. / 26 Kasım 2021 15:56

    İki tane katil var,ikisini de gördüğümde yılan görmüş gibi olurum, ikisi de harflerle remzedilir. Türkiye çok zorda olmalı ki birine el açtığı anlaşılıyor,parasına da yatırımına da lanet olsun keşke eyvallah etmeseydik,adam yerine koymasaydık, normal bir ilçemiz kadar cesameti olan birilerine temenna etmeseydik, bu yolu açarsanız arkası gelir diye korkarım,mafyayı almak için yaptıysak bir türlü,para için yaptıysak başka türlü ayıbımız...

    Yanıtla (1) (0)
  • Halil / 26 Kasım 2021 15:31

    Aaah keşke bizde ve dünyada siyaset "hakikat ve ahlak" üzerinde yürüse.Mezkur ülke gerçekten bir fesatlık yaptıysa, biz bunu ispat edebilsek ve aynı istikametten şaşmasak..Öyle değilse eğer kimseye iftira atmasak! Menfaat var ya menfaat!."Koskoca" ABD bile Kaçıkçı'nın katili olan devletle para uğruna anlaşabiliyor. E, Türkiye ne yapsın?

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar okuru / 26 Kasım 2021 14:56

    İsrail konusu eblehlerin zeka seviyesini aşar. İsrailin içinde bütün bir kapitalist dünya var. Ve orada kalbimizin yarısı yıllardır işgal altında. Büyük milletin bir ferdi olmak devlet yönetmek farklı bir şey. Manda kafası bu işleri idrak edemez devreleri yanar. Bu köşenin sahibinin bir Filistin sorunu olduğunu zannetmiyorum.

    Yanıtla (3) (17)
  • Karar Okuru / 26 Kasım 2021 15:23

    Doğru söylüyorsun,senin gibi deniz anaları ancak bu işi anlar,ha birde işgal altındaki kalbinin yarısına Mayıs 2013 te gidilecekti,ne oldu aya gidilecek diye rota mı şaştı.

    Yanıtla (8) (0)
  • EbuAhmet / 26 Kasım 2021 15:21

    Keşke ekonomimiz Erdoğanın iddia ettiği kadar iyi durumda olsaymış,ama değilmiş ki sadece 10 MİLYAR DOLAR İÇİN bize bu kadar düşmanlık ettiği söylenen BAE gibi bir devletçiğe bu kadar kolay bağrımızı açmasaydık

    Yanıtla (6) (0)
  • memur / 26 Kasım 2021 09:00

    Sayın yazar, anladığım kadarıyla iktidar herşeyi kötü yapıyor, muhalefet herşeyi iyi yapıyor. Oh ne güzel ! İktidar değişecek, ortalık güllük-gülistan olacak. Tecrübelerimiz öyle demiyor. Yönetim değişir, yiyenler değişir....

    Yanıtla (6) (31)
  • FiKo / 26 Kasım 2021 09:46

    Bu yazıdan muhalefet güzellemesi yapıldığını nasıl çıkarabildiniz hayret. Eleştirmek kötü bir şey değil, bizi bu hale getiren de sorgulamadan biat etmektir. Yarın bu gider başkası gelir, biz onu da eleştiririz yanlışı varsa, siz yine biat eder, kendinize göre devletçilik vata hainciliği oynarsınız.

    Yanıtla (22) (2)
  • Jj / 26 Kasım 2021 12:57

    En azından bu günkü iktidarın yediğini kabul etmiş. İstemeden de olsa itiraf etse bile itiraf itirafdır

    Yanıtla (4) (1)
  • Halk / 26 Kasım 2021 14:43

    Memur efendi maasin yilbasindan bu yana yuzde yuz deger kaybetti. Sen hala muhalefeti elestiryorsun. Herkes mudtehakini yasar

    Yanıtla (7) (2)
  • Karar okuru / 26 Kasım 2021 14:37

    Konuşuldu konuşuldu. “ bizi arkadan ittiler. Sahipsiz kaldık. Bize sahip çıkın bedeli ne ise ödemeye hazırız”dediler. Bir daha asla yapmayız.”dediler. Sanıyorum şüpheleriniz giderilmiştir.

    Yanıtla (0) (0)
  • Nurettin / 26 Kasım 2021 14:24

    RTE oy getireceğini görsün fetöyüde kırmızı halıyla karşılar, hata yaptık Rabbimde ve sizde muhterem hocam affedin der....

    Yanıtla (6) (4)
  • okuryazar / 26 Kasım 2021 11:58

    Muhafazakar kesimin adalet diye bir kavramla alakaları yok. Bazı camilerin önü artık Floryada ki lüks araba galerisi gibi . Alınlarını zaman zaman secdeye değdirip olan bunca adaletsizlik karşısında vicdanlarını susturuyorlar .Yada susturacak bir vicdanları da kalmadı.

    Yanıtla (20) (3)
  • Erkan / 26 Kasım 2021 13:23

    Allah'ın adaleti karşısında ne yapacaklar

    Yanıtla (4) (0)
  • okuryazar / 26 Kasım 2021 14:19

    Sayın Erkan , onun için de bir fetva yayınlatırlar.Bu işlerin öyle olduğuna inançları var artık.

    Yanıtla (2) (1)
  • Adamın Biri / 26 Kasım 2021 14:18

    İslamcıların (dikkat edin müslümanlar demiyorum) ne kadar ilkesiz olabildiklerini başka bir örnekle görmüş olduk. Zaten biliyorduk da...

    Yanıtla (9) (2)
  • Okuyucu / 26 Kasım 2021 14:00

    Yorumların çoğunu okudum ve anladım, anlamadığım şey neden BAE nin bizim ayağımıza gelip barış hediyesi yada bedelini öderken aslında siyaseten bizim istediğimizin olduğunu görememesi. Biz adamlara gidip bizimle barışın demedik onlar bize geldiler, emin olun gelmek zorunda kalmaktan da hiç ama hiç keyif almadılar. Eğer gerçekten bize yaklaşıyorlarsa bunun etkilerini suriye, libya, yemen ve tüm sorunlu ortadoğu coğrafyasında hissedeceğiz, ben bu olaya olumlu bakıyorum

    Yanıtla (5) (4)
  • konyali apdi / 26 Kasım 2021 13:35

    Ahmet bey, buyurun Konya.ya gelin 10 gün burada yasayin.on günün sonunda ey firavun sen ne büyük insanmissin demezsen..
    namertim

    Yanıtla (11) (2)
  • Arifasya / 26 Kasım 2021 13:34

    Sayin hocam,rte benim sehidim demisti.kisinin sehidi nasil oluyor aciklasan da ogrensek,diyanetin konusacagi yok.yoksa bu da darbe denilen olayin repliklerinden biri mi?

    Yanıtla (3) (2)
  • karar okuru / 26 Kasım 2021 13:19

    Ulkeyi yoneten tek adamin prensip sahibi olmak gibi bir derdi hic olmadi. Her konuyu o anda kendi isine nasil geliyorsa oyle ele aliyor. Duruma gore anlik pozisyon aliyor, firsatlari degerlendiriyor hepsi bu. Uzun vadede ulke kaybedermis kaybetsin, umurunda olmuyor. Kendisi iktidarini koruyabildigi surece bir sorun gormuyor. Amma...ac kalmis ahalinin ne yapacagi hic belli olmaz.

    Yanıtla (4) (2)
  • Sedat F. / 26 Kasım 2021 13:13

    BAE 2020'de "serefsiz" 2021'de "dost"olarak terfi etti.Bestepe 'de
    askeri merasim,bando-mizikayla karsilandi. TV'de gördügüm
    anda agzimdan cikan sözler "yaziklar olsun" Türkiye Cumhuriyeti'ne asla yakismayan bir karsilama..Kabile devletine
    bu merasim bu derece ilgi sadece $ 'in yüzü suyu hürmetine.
    Kabile devletine el pence divan duran siyasileri kiniyorum.

    Yanıtla (4) (2)
  • Karar Okuru / 26 Kasım 2021 13:07

    Makyavel bu zamanda yaşasaydı mevcut iktidarın öğrencisi olmak için koşardı.
    Günümüz olaylarıyla kıyasladığımızda, rahmetli Demirel'in "dün dündür bugün bugündür" sözü çok masum kaldı.
    Siyasi etik, siyasi ahlak yerlerde sürünüyor. Muhafazakar vatandaş ise ağzı açık ve hayranlıkla aval aval olayları seyrediyor.

    Yanıtla (8) (2)
  • karaçavuş / 26 Kasım 2021 13:03

    Bu durumda Pensilvanya 20 milyar dolar hibe edeyim davalar düşsün derse ne olacak? Tıpkı İsrail'in Mavi Marmara davasında olduğu gibi düşecek mi bunca dava ve husumet?!!!? Ardından BAE gibi el üstünde mi tutulacak eskisi gibi? Saray politikaları bunun adı. Bizans oyunları...

    Yanıtla (6) (1)
  • Derinay / 26 Kasım 2021 09:16

    Hocam iktidar iktidarda siz neredesiniz

    Yanıtla (5) (3)
  • Karar okuru / 26 Kasım 2021 13:02

    Laf çevirip, cami cemaatini oyalıyor.

    Yanıtla (2) (4)
  • Sahin / 26 Kasım 2021 02:59

    BAE, ile 15 Temmuz şehitleri konuşuldumu bilmiyorum ama,
    Türkiye,de konuşuldu.
    Şöyleki,
    Şehit ailelerine milletimizin yaptığı bağış paraları verilmemiş.
    Aileler şehitlerimizin parasına bile vemediler diye, hakkımız haram olsun diye beddua ediyorlardı.
    Millet buna şahit.
    Görüntüler var.

    Yanıtla (18) (1)
  • Karar okuru / 26 Kasım 2021 13:00

    Kendi düşen ağlamamalı ve müstehak olduğunu yaşamalı! Aklı olan Kapıkule, İpsala yolunda!

    Yanıtla (3) (0)
  • yavuz / 26 Kasım 2021 10:49

    Sayın Taşgetiren öve öve bitiremediğiniz muhafazakar kesim bu işte. İster kabullenin ister kabullenmeyin acı gerçekler bunlar.

    Yanıtla (28) (1)
  • Karar okuru / 26 Kasım 2021 12:58

    Anlayabilseler zaten yaptıklarını yapmazlardı. O kesimin ruhu budur. Kendinden kaynaklı eksikler nedeni ile her zaman yoksunluk ile karşılaşır, çözemedikleri sorunlar ile her şeye öfke duyar, yapamadıklarını yapana da düşman olur, perde gerisinde her tür yanlışa da karışır!

    Yanıtla (1) (1)
  • MCI. / 26 Kasım 2021 12:55

    Ne Şehit ne Gazi parra parra parra .

    Yanıtla (1) (0)
  • Karar okuru / 26 Kasım 2021 12:53

    “Bizde gidiyor bütün bunlar… Her şeyi kabullenmeye hazır zihin dünyamız oldukça…” kusura kalmasın kimse sizlerin davasının temeli de, dayanağı da bu zihniyet hocam. Yeni farkına varıyorsunuz mesele bu. Kötü yönetim her rejimde cehalet ve yağma kültürünün eseridir. Yetmez ama evet diyerek girilen yol buydu, uyarıları kimse dinlemedi. Şimdi nitelikli nüfus bavul topluyor. Köşelerde anlasız şikayetler.

    Yanıtla (1) (1)
  • Jj / 26 Kasım 2021 12:51

    Ekonomiyi öylesine berbat ettiler ki bırak 10 milyar doları, 1.milyar dolar için bile şeytanla iyi ilişki kuracak noktadalar.
    BAE'nin düşmanlastirilmasi ise tabii ki iç politika için abartılmış bir retorikti. Asıl büyük suçluları görme, bae nasılsa ufak ve Katarla sorunlu diye tüm suçu üstüne yukle.
    Tabii ki hepsi yalandı, bu gün söyledikleri bir çok şey gibi.
    Iktidarda kalabilmek için her seyi yapacaklar bu nedenle tiksintiyle anılacaklar.

    Yanıtla (2) (1)
  • Keçeli / 26 Kasım 2021 12:35

    Sayın yazar olabildiğince nazik ifadelerle devletin çelişkilerini ortaya koydunuz. Asıl üzerin de durulması gereken husus, bir Arap şeyhi ile on milyarlık yatırım anlaşması yapılması haberi üzerine doların düşüşe geçmesidir. Millet devletine güvenini tamamen yitirmiş Arap şeyhinin sözlerine güveniyor. Hani bunlar 15 Temmuzun destekçileri idi. Adama ne büyük kıymet verdiniz. Bir yerden yatırım gelecek diye kaldı ki ne geleceği belli değil bütün söylediklerini unutuyor adamı merasimle karşılıyor

    Yanıtla (3) (0)
  • Ali rıza / 26 Kasım 2021 12:29

    Hayırdır hocam bir itirazınızmı var , yanlış bir şey mi oldu? Hayat akıp gidiyor teenni ve sabırla karşılamamız lazım , endişe edecek bir durum yok çok şükür , tencere kaynıyor , sobanın bacası tütüyor ,

    Yanıtla (3) (3)
  • ??? / 26 Kasım 2021 12:29

    Muhafazakarlara kalsa, dünya ORTA ÇAĞ’ın ötesine geçemezdi.
    Dünyada faşizm diye bir kavram varsa, muhafazakarlıktan çıkmıştır.
    Dinle, milliyetçilikle hiç ilgisi yoktur muhafazaraklığın...

    Yanıtla (2) (0)
  • Adnan / 26 Kasım 2021 12:22

    Komşun suriye ile barışıp burdaki Suriye'lileri memleketine yollamak varken darbe destekcisi bae ile para için barışmak nedir.

    Yanıtla (4) (0)
  • M. T / 26 Kasım 2021 12:15

    Sedat Peker ipliklerini ortaya çıkarmasın tek diye gerekirse şeytanla bile anlaşabilirler.

    Yanıtla (5) (1)
  • karar okuru / 26 Kasım 2021 12:13

    'şerefsizler' manşetinden 'şeref verdiniz' durumuna geçiş acı bir durum.

    Yanıtla (8) (1)
  • alihaydar / 26 Kasım 2021 12:11

    Zavallı Müslime'nin babasının dedesi çıktığı ,ablasının güle oynaya röportaj verdiği ve bu insanların dillerinden "Allah,nasip... gibi kelimelerin düşmediği bir toplumda; dindar hükümetin ve oy verenlerinin bu kadar omurgasız ve ahlaktan yoksun olması şaşırtıcı değil.Muhafazakar iktidar 20 yılda sadece ülkeyi değiştirmedi ,kendi tabanının da vicdanını,imanını kaybetti.Hayırlı olsun

    Yanıtla (6) (0)
  • karar okuru / 26 Kasım 2021 12:09

    BAE fetö finansörü denildi. en üst mertebede ağırlanıp dost oldu. bankada hesabı olan garibim terör destekçisi olup ihraç edildi hapis yattı. ailesi ile birlikte potansiyel suçlu hain terörist şerefsiz olarak sosyal ölüme açlığa mahkum edildi. soru şu: sormanın anlamı yok. adalet istiyorum. Allaha havale ediyorum.

    Yanıtla (4) (0)
  • musto / 26 Kasım 2021 11:47

    Dağdaki çoban bile suçlu,bunlar suçlu değil.Anaları bunları besmeleyle doğurduktan sonra zemzem suyuyla yıkamış.Bu gün bile her gün devlete sızmış veya bilerek yerleştirilmiş yüzlerce fetö elemanı aranıyor yakalanıyor.Sen delalet ve gaflet içinde cebini dolduruken beraber secde ettikleriniz devltin temellerine dinamit yerleştiriyor,olası engelleri bir bir ortadan kaldırıyordu.Satın alınmış yazarınla çizerinle televizyon ekranlarınla,akan nehirleri tersine çeviremezsin.

    Yanıtla (19) (1)
  • söz / 26 Kasım 2021 11:26

    15 temmuz kalkışmasının arkasındakilerden biride bae dir diye bas bas bağıran akp birden dost oluverdi geri dönüşün adınına devletin menfaatleri adını koydu

    Yanıtla (9) (0)
  • Murat / 26 Kasım 2021 11:20

    sırada israil var bence
    son gazze savaşında mangalda kül bırakmayıp icraatta hiçbirşey yapmayanlar daha insanların kanı kurumadan israil c.b. nını arayıp tebrik etmiş ve ilişkileri düzeltmenin ne kadar önemli olduğunu söylemişti. o zamandan beri gazzeyi ağızlarına almadılar zaten. çünkü israille arayı düzeltmeye can atıyorlar. elçiyi bile hazırladılar ama karşı taraf pas vermedi.

    Yanıtla (5) (0)
  • Halk / 26 Kasım 2021 11:08

    Ortada dis dusman yok. Ekonomiye salduranda yok. Faizler 20 olsaydi dolar hala 8 lira okurdu. Altin hala 480 tl olurdu. Faizi dis dusmanlarmj indirdi. Bundan dolayi dolarin yukselmesini dis dusmanlar mi sagladi. Bu iste sadece cumhurbaskaninin tavri sorumlu. Disisleri ic isleri bakanlari hatta cunhurbaskani bae liklerini 15 temmuz icin sucladilar. Ama bu gun 10 milyar dolara aselsani alacaklar diye kirmizi hali ile karsiliyorlar.

    Yanıtla (8) (1)
  • Muradiyeli Murat / 26 Kasım 2021 10:59

    Geçenlerde adımla müsemma bir gruba mensup arkadaşa sizin gibi vicdanı ölmemiş bir entellektüelin yaşanan çelişkiler ile ilgili düşüncesini ifade ettiğimde bana verdiği cevap; “Büyük devletlerin dostları ve düşmanları olmaz. Onların sadece çıkar ilişkileri vardır.” oldu. Vallahi hocam ne deseniz ne yapsanız boş mahallenin kalbi mühürlenmiş.

    Yanıtla (13) (0)
  • :(( / 26 Kasım 2021 10:41

    BAE o parayı,
    1.teminatsız vermez
    2.paranın gittiği yerleri denetler.
    BAE'yi , Katar mı sandınız???

    Yanıtla (10) (1)
  • Belki de / 26 Kasım 2021 10:33

    Ölen ölür kalan saglar bizimdir gibi bir sohbet etmislerdir.

    Yanıtla (8) (1)
  • Vicdan... / 26 Kasım 2021 10:29

    Çıkar ve menfatlerı nerde varsa oradalar. Bir tarafta milliyetçilik, bir tarafta dincilik adı altında çıkarlarını korumaktalar. Ama hesab günü var. Mizan var. Sırat var. Malikül mülk sahibi var.

    Yanıtla (9) (0)
  • Kararsız / 26 Kasım 2021 10:22

    Mavi Marmara...Mavi Marmara...

    Yanıtla (13) (0)
  • KARAR OKURU / 26 Kasım 2021 10:17

    Bir toplumun ahlaki yapısı ne ise yöneticilerinin de ahlakı öyle olur. Çünkü yöneticiler uzaydan gelmiyor; toplumun içerisinden çıkıyor. Bizdeki ahlaki bozukluk, siyasi ve ideolojik grupların tamamına yayılmış bir durumdur. Burdan da şu sonuca varılır. Ne isen öyle de yönetilirsin.

    Yanıtla (7) (0)
  • YorumluYorum / 26 Kasım 2021 10:13

    250 şehidimizin kanı ne olacak?

    Yanıtla (5) (1)
  • KARAR OKURU / 26 Kasım 2021 10:01

    Peki içerde suçu olmayan bu işe fiili olarak katılmayan binlerce insanı servis diyerekten evinden çocuklarından ailesinden ayrı hatta son derece kanser hastası olan bir genç kızı dahi serbest bırakmayarak bu kadar zalimlik yapanlara ne demek lazım bunlarla da ne zaman haberleşilecek hükümet helalleşecek aynı zamanda toplum ne zaman helalleşecek ahirete mi kalacak bu hesaplar.

    Yanıtla (8) (0)
  • Milli Görüş / 26 Kasım 2021 09:56

    Dün dündü; bugün biz çıkardık o GÖMLEĞİ.
    Bunların bütün hikayesi bu.
    Bae ile de, mhp ve diğerleri ile de.
    Zavallılık.
    Şahsiyetsizlik.
    DAL'ından kopmuş bir yaprak misali.
    Rüzgar nereye eserse artık.

    Yanıtla (6) (0)
  • Tr / 26 Kasım 2021 09:17

    Fetö 10 Milyo $ da benden derse noolacak?
    Sana söylüyorum bay kemal:Bunlar sabah başkaaaa, Akşam başka.
    Bunların Vatan,millet diye bir derdi yoook.

    Yanıtla (14) (0)
  • Tr / 26 Kasım 2021 09:46

    10 milyar olarak düzeltirim

    Yanıtla (1) (0)
  • saygın / 26 Kasım 2021 09:44

    "Dün dündür, bugün bugündür" kuralı siyasette hiç bir zaman değişmez, hele ki her şeyi bilen idarecilerimiz olduktan sonra...

    Yanıtla (1) (0)
  • Tuna Turan / 26 Kasım 2021 09:36

    Bunlar çin herşey para.

    Yanıtla (4) (1)
  • Amaaaaan / 26 Kasım 2021 09:31

    Herşeyi kabullenen zihin dünyası değil , herşeyi kabul eden ahlak dünyası demeniz gerekir. İşte yere göğe sıgdiramadıgınız Anadolu irfanı tamda budur. CHP de daha helallesecekmis bunlarla.

    Yanıtla (5) (0)
  • Karar'lı Bir Okur / 26 Kasım 2021 09:30

    İktidardakilerin hiç bir suçu günahı yok. Zira yalan, dolan, aldatmaca onlar için külliyen meşru. Ancak, bu yalanlara rağmen onlara oy veren alnı secdelilerde bir patalojik problem var...

    Yanıtla (16) (1)
  • O aslan / 26 Kasım 2021 09:27

    Mesela diyorum Esedin parası olsa barışilirmi,kiliçdaroglunun parası olsa barişilirmi bunlarda kırmızı halı serilirmi
    Eyyyy para sen nelere kadirsin
    Dış politika bunun için battı bugün böyle yarın öyle olmaz, istikrar,kararlılık yok gerçi bütün politikalar aynı ya

    Yanıtla (6) (0)
  • Tr / 26 Kasım 2021 09:26

    15 temmuzun finansörü gerçekten
    BAE imiş...
    Sedat Peker neden 169 ülke dururken
    BAE' de...hiç korku endişe var mı?
    15 temmuz bileşenlerinden biride Sedat
    Pekerdi
    .......Şuymuş büyümüş....Lan bıraaak

    Yanıtla (6) (0)
  • Yusuf / 26 Kasım 2021 09:20

    Hiç konuşulmadı, araştırılmadı. Bu kadar zamandır şehitlerimiz türküsü söylediler, kaç kuruşluk swap anlaşması için feda ettiler.

    Yanıtla (7) (0)
  • okurella / 26 Kasım 2021 09:11

    15 temmuz şehitlerinin yakınları hazırlansınlar .Bana mı sordunuz 15 Temmuzda sokağa çıkarken demeleri yakındır.Dahası Fetö ile helalleşme çağrıları yapıldığı konuşuluyor.Omurga olmayınca kıvır kıvırabildiğin kadar.

    Yanıtla (22) (0)
  • !!!! / 26 Kasım 2021 08:45

    15 temmuzda yakınlarını kaybedenler şimdi neler düşünüyor acaba.....bu ülkede üstüne süngeri çeker geçerler...herşey iktidarın saltanatın yaşaması ihyası yaşaması içindir..feda edilmeyecek hiçbir değer ve kimse yoktur..çok yazık.

    Yanıtla (8) (0)
  • Karar Okuyan Vatandaş / 26 Kasım 2021 08:38

    Edoğan ve Bahçeli’nin dostu Lavrov ve Putin, YPG ve PKK hainlerini Moskova’da kabul ederek basına boy boy resimler verdiler. 20 yıldır bizi kandıran AKP ve MHP iktidarının sonu geldi.

    Yanıtla (8) (1)
  • Okur-Yazar / 26 Kasım 2021 08:37

    Mavi Marmara gemisindeki 11 şehidin davasını 20 milyon dolara kapatmıştık. 15 Temmuzun 251 şehidini de 10 milyar dolar karşılığı unuttuk. Şehitlerimiz artık o kadar ucuza gitmiyor diye sevinelim bence.

    Yanıtla (14) (0)
  • allegori .. / 26 Kasım 2021 08:36

    “Canım siyasette böyle çarpıtmalar olur, bu işi yapmaya gönüllü medya da varsa ya da oluşturulmuşsa, gerisini dikkate almayacaksınız, yalan – malan gibi ahlaki sorunları görmezden geleceksiniz” diye geçiştirebilirsiniz. Türkiye siyasetinin geldiği ahlaki kriterler bu yaklaşımı yadırgamaz....
    Kimse yadırgamadığı için katkanarak bugüne gelindi..

    Yanıtla (3) (0)
  • Haydar sayin / 26 Kasım 2021 08:34

    Siyasal islam ideolojisini de sattık mi? Yoksa kış uykusuna mi yatirdik?

    Yanıtla (3) (0)
  • Karar Okuyan Vatansever NEFER / 26 Kasım 2021 08:26

    Bu Aziz milletimiz inşallah casuslukla suçlanmaz fakat bir öğretim görevlisi 83 milyona it soyları diye hakaret etti ve O Üniversitenin yüz karası eğitimci acaba maymun soyundan mı?

    Yanıtla (4) (0)
  • Togan / 26 Kasım 2021 08:24

    Bütün bu hırgürlerin, atıp tutmaların, afra tafraların, kabadayılıkların sonucunda ne elde ettik? Bölgesel ve ekonomik sıkışmışlığın da dayatması ile arka kapı yöntemleri ile barışmak için yalvar yakar durumuna düştük. Helsl olsun...

    Yanıtla (3) (0)
  • Divani / 26 Kasım 2021 08:21

    aynen 40 yıllık tasavvufi anlayışa sünger çekmek gibi

    Yanıtla (2) (0)
  • İkur / 26 Kasım 2021 08:09

    Kıblesi dolar olanların oynadığı oyunlar.

    Yanıtla (3) (0)
  • Ersan çebi / 26 Kasım 2021 08:02

    Biz daha içimizdeki (sizin gibi) BAE'lilere 15 Temmuz şehitlerini anlatamadık Sayın Taşgetiren, BAE ile konuşsak ne olacak.

    Yanıtla (0) (7)
  • Dubai / 26 Kasım 2021 07:40

    Dubayi neyi desteklemiş 15temmuzu. bu destek demekki yokmuş .yakında 15 gerçek olmadığı. Kendilerinin Uyduruldugu vehukumete dayatildigini ni da Perinçek söyleyecek

    Yanıtla (8) (0)
  • İlke / 26 Kasım 2021 07:36

    Dubayi şeyhi neden özür dilenmis 15 temmuz u biz uydurduk yalandı .sizin onu desteklediginiz de yalandı.bu yalanları ne ilk ne de son .milletten af dilendi dubaiden ABD den şimdi millete ye özür dilemek biz din adına sizi aldattik özür dileriz denecek mis.bekliyoruz.iyi olur el hak doğru olur

    Yanıtla (1) (0)
  • The end / 26 Kasım 2021 07:30

    Belki de 15 temmuz uydurmadır veya yalandır sehitlerde yalandır.
    Demekki baksanıza 15temmuzun arkadinda dubayi şeyhi yokmuş.belkide 15 da yoktur 20 temmuz vardır .öyle anladiliyor

    Yanıtla (5) (2)
  • Bayburt'lu / 26 Kasım 2021 07:03

    Ahmet bey, adamın biri bir yalan uydurmuş;o yalana hem kendisi inanmış (inanmamista olabilir) hem de herkesi inandırmaya çalışmış.15 temmuzla ilgili bana göre artık toplumun pekcogu duyduklarının hiçbirine, gördüklerinin ise sadece yarısına inanıyor.Binanaleyh BAE.hepi topu bizim Bayburt kadar bir ülke.15 temmuzla ilgisi var mıdır kocaman bir soru işareti.Ama finansal ayağı konusunda kullanışlı.Kalkipta bu söylemden dolayı Tr.ye savaş açacak hali yok.Halk ta o kadar sorgulayacak idrak yok.Ver me

    Yanıtla (9) (1)
  • insan haklari savunucusu / 26 Kasım 2021 07:01

    ABDnin darbe girisimine destek vermesi mantiksiz gelmiyor da BAE neden destek versin? Bu petrol istasyonundan ibaret kucuk ulkenin Turkiye'de yapilacak bir darbeden ne cikari olabilir ki?...Herseyden once bu darbe girisimi hakkinda cok sayida cevabini bilmedigimiz soru var. 250 vatandasimiz can verdi, 1500 vatandasimiz yaralandi. Ne olup bittiyse ayrintisiyla bilmeye hakkimiz var.. Neden ustu ortuldu bu olayin?

    Yanıtla (19) (0)
  • Karar okuru / 26 Kasım 2021 06:06

    15 Temmuz ile ilgili konuşulmayan o kadar çok şey var ki. Mecliste darbe araştırma önergeleri her seferinde akp mhp tarafından engellendi. Neden araştırılmasını istemiyorlar

    Yanıtla (24) (0)
  • Kürsü / 26 Kasım 2021 01:42

    Para, para, para sen nasıl bir şeysin yahu! Her şeyi unutturdun gibi, her kapıyı kaçıyorsun. 15 temmuz şehitlerinin kemikleri sızlamadı mı? Yoksa hepsi yalan mı?
    "Yalan Dünya herşey bomboş, hancı sarhoş. yolcu sarhoş."

    Yanıtla (21) (0)
  • Kazım Çetin / 26 Kasım 2021 06:02

    Yeni Şafak gazetesine sormak lazım.

    Yanıtla (6) (0)
  • Kazım Çetin / 26 Kasım 2021 06:00

    Maalesef Erdoğan'ın ağzından bir şey çıkmayınca konuşamayan bakan, bürokrat, yazar - çizer ve partili olduğu müddetçe ülkem için çok şey beklemem abesle iştigaldir. Hiç boşuna sistemmiş, siyasi partiymiş,sivil toplum kuruluşlarıymı. Hepsi hikaye. Tek kişilik hükümet sisteminin Başkanı'nın talimatı olmadan hareket edemeyen bakandan ne bekliyoruz?

    Yanıtla (7) (0)
  • trigger / 26 Kasım 2021 05:53

    15 Temmuz içerde ciddi manada incelendi mi ki BAE ile ilgili kısmı araştırılsın? Nerede Meclis Araştırma Komisyonu Raporu, nerede? Akar veya Fidan niye ifade bile vermediler?

    Yanıtla (17) (0)
  • GİRESİNLİ / 26 Kasım 2021 04:55

    Deger yargılarını menfaati için satan kisi /yönetim in sonu hüsrandır.

    Yanıtla (4) (0)
  • Harac mezat yagmaci / 26 Kasım 2021 04:53

    O harac mezat yagmaya hukuksuz pazarliga ihaleye gelenler var ya yaziyoruz buraya turkun mali da musluman in mali da yagmalanmaz.. Cesaret edenin en buyuk sikintisi o isi ondan iyi yapanlar vardir diye dusunmemektir. Gelecegi olanin cok agir gorecegi olacaktir endise etmeyin ancak bu islere sonrasinda pek de karismayin..Herkes hak ettigini bulacak..

    Yanıtla (3) (1)
  • Harac mezat yagmaci / 26 Kasım 2021 04:50

    Hukuk yok insanlara nasil ummet adi altinda guvenip irz namus mal ve hukukunuzu ve milletin de teslim ettiniz. Milletin bir yerine koycam diyor acikca beyefendi hakketen de yapti da duymadiniz mi bu millete topyekun koycam diyor bu insandan ve ettafinda toplanmis insanlardan Hic mi huzursuz olmadiniz.. endise etmediniz..bunlara hem de din kardesi dediniz filan yaziklar olsun..

    Yanıtla (8) (0)
  • Harac mezat yagmaci / 26 Kasım 2021 04:44

    Yagmaya gelen bedeviye memleketi peskes cekip onunla medeni zeminlerde ayni medeni ulkeler gibi oturmayip kapi arkasinda milletin bir yerine koyma plani yapanlarla beraber bedeviden gelcek uc bes kurus Hic bir seyi kurtarmwyacak olan icin sehit kavraminin pek de onemli oldugunu sanmam kurtulus savasi sehitleri neyse 15 temmuzda olenler de o. Isin sasirtici tarafi siz Bunu nasil ongoremediniz bu tiynette bir akil vicdan ve

    Yanıtla (4) (0)
  • TB / 26 Kasım 2021 04:41

    Ahmet Bey, ekonominiz, eğitiminiz, adaletiniz, gelir dağılımınız yeteneksiz, liyakatsiz yöneticileriniz tarafından bozulabilir. Bunlar doğal olmasa bile olabilir. Ancak, bir insan evladının vicdanı, onuru bozuk olursa orada yaşam, hayat, mutluluk, huzur biter. Canımız çok sıkıldı, 250 şehidimizin adına elimiz ayağımız titremiştir, yüreğimiz parçalanmıştır. Bunlar olmaz, olacak işler değildir...

    Yanıtla (7) (0)
  • Kara tren geldi / 26 Kasım 2021 04:25

    Yedi düvele meydan okuyan dünya liderimizin eskisi gibi eyyy şu eyyy bu sen kimsin ya naraları yok artık halbuki rakiplerde değişen hiçbir şey yoktur yoksa biz mi değiştik

    Yanıtla (6) (1)
  • karar okunur / 26 Kasım 2021 02:16

    Devletin bekası için başkanlık sistemini şarttı. Devletin bekasından mülkiyet hakkını bile savunmaktan aciz, sefil bir burjuvazi çıktı. „Burjuvazi: üretim araçlarını ellerinde bulunduranla çıkarları bunlarla birleşenlerin oluşturdukları toplumsal sınıf.“ Oldu mu şimdi kronikleşmiş bir zihniyet sorunu.

    Yanıtla (4) (2)
  • okur / 26 Kasım 2021 02:07

    Atarı olanın tutarı olmaz diye güzel bir söz duymuştum. Saçma sapan argümanlarla kendince politika yapanlar yüzünden ülkenin ne itibarı kaldı ne de güvenilirliği. Son söylenecek sözü hiç gereği yokken ilk başta söyleyip, moda tabirle atar yapıp hamasetle yol almak buraya kadarmış demek ki. Ancak herhangi bir utanma emaresi dahi olmaması da ne acı. Kılıçdaroğlu gayet güzel bir tweetle taşı gediğine koydu. Adeta hislerime tercüman oldu. Sağolsun.

    Yanıtla (16) (1)
  • Muammer / 26 Kasım 2021 01:58

    BAE görüşmesi BİZe gösterdi ki,
    Siyasette dün dündür, bugün de bugün..
    Sıkışınca her nane yenilebilir..
    Belki de fayda da getirebilir..Ancak, BAE de sıkıştığının farkında ve avantaj onda olduğu için hayra alamet olmayabilir de...

    Yanıtla (18) (1)
  • Ali Baba / 26 Kasım 2021 01:50

    BAE. Liderligi. Don Ki$otu parmaginda oynatir.
    10,milyar dolar gelecekmi$.
    Yatirim mi ?
    Yok Hazira konacak.
    Turk telekomu.nu unutmayin.
    Don Ki$ot bir daha kandirilacak.
    Araplari kucumser. siniz HA.
    Emmeeee.
    Adamlar cok. cok uyaniklar.
    Eeeee. Ellerine du$tu Ecdadin. Tutk Torunlari
    Burunlarindan fitil fitil getirtecekler.
    Cöllerde ne cektirmi$se Ecdad
    Araplarda Ovada. Turklere cektirecek.

    Yanıtla (11) (1)
  • ???? / 26 Kasım 2021 01:27

    BAE şerefsizdi...şimdi ortak...15 temmuza sünger çekilmiş görünüyor..HERŞEY SUYA YAZILAN YAZI..

    Yanıtla (18) (2)