Sinan Ateş - Turnusol kağıdı

Halk arasında anlatılır:

Adam bostan tarlasına girmiş, gözüne kestirdiği kavunları çuvala dolduruyor. O ara bostanın sahibi gelmiş, adamın başına dikilmiş. Elinde kocaman bir sopa. Adam kendisini fark edince;

-Ne yapıyorsun, diye sormuş. Adam, şaşkın ve pişkin:

-Hiiiç, demiş, fırtına vardı da bostana tutunup uçmaktan korundum. Bostan sahibi:

--Peki o zaman şu çuvaldakiler ne? Adam yine pişkin cevap vermiş:

-Ben de onu düşünüyordum ya…

……

MHP ve tabii Bahçeli epey bir süredir Sinan Ateş cinayetini ne yapacağını düşünüyor.

Biliyor ki orada bir sorun var.

Evet hiç kimse Bahçeli’yi mahkemeye çağırıp;

-Sayın Bahçeli, Ülkü Ocakları genel başkanlığını yapmış bir kişi, Ankara’nın göbeğinde güpe gündüz katledildi. Bu konuda bir başsağlığı bile dilemediniz. Ülkü Ocakları genel başkanıydı öldürülen. Yani dâvânızın bir mensubu. “Evlâdım” dediğiniz insanlardan biri. Sahip çıkmadınız cenazeye. “Normal”de siz böyle yapmazdınız. Bütün hayatları ülkücü – milliyetçi camia içinde mücadeleyle geçmiş aileye, eşine, çocuklarına başsağlığı dilemediniz. Bu anlaşılmaz tavrınızın sebebi ne olabilir?

-Üstelik sayın Bahçeli, cinayeti işleyenlerin de Ülkücü camia içinden olduğu yargı sürecine intikal etmiş durumda. Bu da zat-ı alinizin ilgi alanında olmalı. Neden ülkü ocakları çevresinde birileri, eski bir ülkü ocakları başkanını katlettiler, bununla hiç ilgilenmemiş olabilir misiniz?

-Üstelik sayın Bahçeli, yine yargı dosyasına giren bilgiler içinde “birileri”nin, “Sinan Ateş’in ipini çektiği” tarzında ifadeler var. Ne demek bu “ip çekmek”, Ülkücü jargonda böyle bir uygulama var mı?

Soracak değil.

Ama bunların sorulmaması da abes olurdu değil mi?

Hiç kimse sormasa, sayın Bahçeli’nin dünyasında bu soruların deveran etmesi önlenemezdi.

Sonunda ortada bir cinayet var, Sinan Ateş’in eşi Ayşe Ateş de, bütün kapıları çalıyor “Ne oldu benim kocama, niçin öldürüldü, kim öldürdü, cinayet şebekesi içinde ülkücülerin varlığı ne anlama geliyor, kim çekti kocamın ipini, tetikçinin arkasında kimler var, MHP neden sahiplenmiyor kocamı, sokak ortasında katledilmiş bir ülkücüyü?” sorularını oralara taşıyor.

Ayşe Ateş’i kabul bile etmiyor sayın Bahçeli. Hatta onun çabalarından rahatsız olunduğuna dair bir izlenim veriliyor. O izlenim, camia çevresinde de algılanıyor olmalı ki, Ayşe Ateş’e karşı yıpratma kampanyası sürdürülüyor.

İlginçtir, Sinan Ateş cinayeti uzun süre, Ayşe Ateş duyarlılığında görülmedi Ak Parti cenahında. Medyasında, siyasi temsilllerde… Sanki orada, Cumhur İttifakı’nda hareketlenmeye sebep olacak bir ukde gibi algılandı. “Konu yargıda” gibi bu işlerde tavırsızlığı yansıtacak bir tavır sergilendi.

Ne zamana kadar?

CHP Genel Başkanı Özgür Özel “Normalleşme” kapsamında Cumhurbaşkanı Erdoğan’la buluşmasında Ayşe Ateş için randevu alıncaya, Ayşe Ateş Cumhurbaşkanı ile görüşünceye ve sanki dâvâya “Bahçeli’nin kayıtsızlığı”na mukabil “Cumhurbaşkanı hassasiyeti” ekleninceye kadar.

1 Temmuz’da duruşma vardı.

Bahçeli muhtemel ki bir “alan daralması” hissine kapıldı. O malum çıkışları yaptı. Çıkışların özü “Normalleşmeyi alın başınıza çalın” dozundaydı, “Cumhur İttifakı’nı bitiririm” yönündeydi.

Son grupta, oturarak yaptığı konuşma ise, “şiddet ve hakaret dozu” itibariyle, Özgür Özel’in yine bu sebeple hedef gösterdiği iki genel başkan yardımcısından aşağı kalır değildi.

Mesajın alındığı Erdoğan’ın grup konuşmasında “Cumhur İttifakı”na ve “Diyaloğa şans tanıdık diye ittifakımıza hadsizlikleri kabullenmeyiz. Yol arkadaşımızla omuz omuza yürüyoruz. Bir üyeye yapılan saldırı ittifakımıza yapılmıştır. Buna da eyvallah demeyiz” diyerek MHP’ye sahip çıkmasıyla görüldü.

Bu arada Tuğrul Türkeş’in Sinan Ateş cinayetinde MHP’yi koruma alanına alan sözleri de, Ak Parti içinde “Bahçeli’yi kızdırmayalım” yönünde bir çalışma olduğunu gösterdi.

Bilmiyorum rahatlamış mıdır sayın Bahçeli?

Bilmiyorum artık siyasetin - yargının – emniyetin nasıl işlediğine dair epeyce tecrübe kazanmış olan Ayşe Ateş, nasıl okuyordur olan biteni?

Bilmiyorum 1 Temmuz’da başlayacak olan cinayet davası, “siyaset”ten, yani “Cumhur İttifakı’nın akıbeti”nden ne kadar etkilenecek?

Ortada güpe gündüz işlenmiş bir cinayet var, bu inkâr edilemez. Öldürülen eski ülkü ocakları başkanı, bu da gözden uzak tutulamaz. Katledenler, ülkü ocak iltisaklı vatandaşlar, bu da yargının ilk tespitleri arasında. MHP cenahının sessizliği de tarihin kaydına geçmiş durumda.

Bunlar bostan tarlasında çuvala girenler… Cumhur İttifakı için esen fırtına gerçek mi yoksa bu işten yırtma çabasının uzantısı mı ona da olayı akl-ı selimle takip edenler karar verecek.

İnsanların yargının düzgün işleyeceği noktasındaki kaygısının da turnusol kağıtlarından birisi bu dava… “Cumhur İttifakı”nı korumak, bunun için de sayın Bahçeli’nin öfkesini teskin etmek gibi bir “motivasyon” etkilemesin dileyelim yargı sürecini…

YORUMLAR (167)
YORUM YAZ
İÇERİK VE ONAY KURALLARI: KARAR Gazetesi yorum sütunları ifade hürriyetinin kullanımı için vardır. Sayfalarımız, temel insan haklarına, hukuka, inanca ve farklı fikirlere saygı temelinde ve demokratik değerler çerçevesinde yazılan yorumlara açıktır. Yorumların içerik ve imla kalitesi gazete kadar okurların da sorumluluğundadır. Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır. Özensizce belirlenmiş kullanıcı adlarıyla gönderilen veya haber ve yazının bağlamının dışında yazılan yorumlar da içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır.
167 Yorum
  • DOĞRUCU / 01 Temmuz 2024 14:41

    ""Devlet için evlat feda edilir." "Kol kırılır yen içinde kalır""
    Bu nasıl bir narkozlanmış şartlı bir beyin mantığı? evlat feda edilirken sebebi ve hatta onu öldürenlerin ne kadar devletçi veya milliyetçi oldukları sorgulanmalı! Devlet imkanlarıyla milliyetçi bir insanın öldürülmesi ne kadar devletçi bir yaklaşım? Devlet içine çöreklenmiş menfaat çeteleri acilen temizlenmelidir hukuk bunu gerektirir. Ucu kime dayanırsa dayansın faiiler bulunup konuşturulmalıdır.Aksi takdirde devlet zayıflar

    Yanıtla (1) (0)
  • Ufuk / 28 Haziran 2024 23:24

    Okuduğum kitapta bütün kötülüklerin sebebi hırs çıkıyordu. Ya para hırsı ya güç, bazense ikisi birden. Güzel kitaptı

    Yanıtla (4) (0)
  • Baki... / 29 Haziran 2024 06:04

    "Dünya ya meyleden kalbime de kırgınım."
    İlim, iman, amel, fen, teknik, çaba şart ama aşırı hırs kötü.

    Yanıtla (0) (0)
  • okur / 28 Haziran 2024 23:34

    Mahkemenin,savcılığın, hakimliğin ve avukatlığın siyasetin elinde olmasına üzülüyorum..Siyasetçiler mi karar vermeli?Her şey ayan beyan ortada değil mi,nasıl kapatılacak?

    Yanıtla (3) (0)
  • OKUR / 28 Haziran 2024 05:46

    "Devlet için evlat feda edilir." "Kol kırılır yen içinde kalır"

    Yanıtla (2) (43)
  • okur / 28 Haziran 2024 11:40

    o kol kangren olur mezara götürür.

    Yanıtla (20) (2)
  • Okur / 28 Haziran 2024 16:41

    ...diye diye onlarca devlet yıkılmış, yerle bir olmuş, tarihe karışmış.

    Yanıtla (17) (0)
  • Matrakçı... / 28 Haziran 2024 17:48

    05:46. Bir grup organize çete olmuş çıkarlarını korumak için cinayet tertip etmiş ve Bunu koskoca Devleti Aliyye adına kamuflajla saklama kurnazlığı..Ne guzel beyin konforu...Oysa tek gerçek,,Turk Devletini,Milletini koruyacak resmi gorevlilerdir,,,sıradan apolitik kişi olarakta herturlu destekleriz....Türk Milleti adına kimse sokaklarda serserilik yapamaz.. kim bulaşmışsa bu kahpeliğe en ağır cezalar almalı..Hertürlü kamu ,siyasi vb alan yasaklanmalı bu psikopatlara..

    Yanıtla (13) (0)
  • Karar Okuru / 28 Haziran 2024 19:29

    ""Devlet için evlat feda edilir." "Kol kırılır yen içinde kalır""
    Bu düşünce yanlış.
    İnsani açıdan yanlış. Varsa kişinin bildikleri ve bildiklerini söylemesi halinde devletin zarar göreceği şüphesi; o kişi karantinaya alınır. Diğer insanlarla bir şekilde irtibatı kesilir. Ama öldürülemez. O kişinin bildikleri varsa zaten bildiklerini bir başkasına bildirmiştir. Bu durumda öldürmeler sonsuz sayıya kadar çıkar.
    İslami açıdan yanlış. Öldürme Allah'a şirk koşmadır, BEN ALLAHIM demektir.

    Yanıtla (5) (0)
  • BİRokur / 28 Haziran 2024 19:23

    "3713 sayılı Terörle Mücadele Kanunu’na göre propaganda suçu; söz, yazı veya slogan atma yoluyla işlenebileceği gibi pankart, resim, video vb. görseller kullanılarak .televizyon, radyo, gazete, dergi, kitap gibi kitle iletişim araçları veya internet üzerinden de işlenebilir. " hükmüne amirken: "feto örgüt lideri fethullah" yandaş medya da " Analiz. sağlığı ,kaçırıldı gibi yayın yapılması Suç degilmi acaba "??

    Yanıtla (0) (0)
  • Alparslan / 28 Haziran 2024 03:41

    Bu ATEŞ, MHP ve sözde Ülkü Ocaklarını yakar, kül eder.

    Yanıtla (31) (4)
  • Muhammet karadağ / 28 Haziran 2024 10:41

    mhp ve ülkü ocaklarını yakabilir dediğiniz gibi
    ancak asıl yakması gereken hükümet iktidar yani
    mhp sadece siyasi bir parti ülkeyi yönetenler ne yapıyor
    istihbarat yok demeyin varsa niye önlemedi hadi önleyemedi niye bu kadar zamandır aydınlatamadı ben işin içinde onlardan da birileri var diye düşünüyorum ki iki devlet memuru polis var ve düğüm noktası burası bence

    Yanıtla (14) (2)
  • Bir Dost / 28 Haziran 2024 12:08

    Bizans'ta oyun biter; hastalıklı sol zihniyette bitmez vesselam....

    Yanıtla (4) (23)
  • Doğan Alioğlu / 28 Haziran 2024 18:46

    12.08 deki 'Bir Dost' a: Böyle devam ettiği sürece al sağını vur soluna. Ne farkeder. Siyasette Sağ ve sol bu kavramlar epey eskidi. Ayrıca bize çok pahalıya mal oldu.

    Yanıtla (5) (0)
  • Kuzu / 28 Haziran 2024 00:26

    İslami seriati Ayşe'nin yaşını vs vs tartıştık .ve daha neleri tartismaliyiz bu konularda...peki bu ülkede şeriat mi var..yüz yıllık kemalist tarihi lideri devrimleri dönemi liderin özel hayatını neden tartisamiyoruz..sayın yazar bir seri bekliyoruz.dinler tartisilirken sekuler lider sistem vb neden tartisilamiyor..

    Yanıtla (18) (55)
  • Etem / 28 Haziran 2024 01:09

    Necip Fazıl ve Kadir Mısıroğlu’nun belgesiz çamur, iftira attığı söylemleri sosyal medyada her gün paralı troller tarafından dillendiriliyor. Karar da mı ona ortak olsun diyorsun?

    Yanıtla (30) (6)
  • Runik / 28 Haziran 2024 14:21

    Kemalist lider MV burokrat vb yazdıklarını tartışalım..onlara da bahane bulursunuz...fahrettin Altay mesela..

    Yanıtla (0) (6)
  • Hud / 28 Haziran 2024 01:41

    Eğer bir dönemi lideri ideolojisini fikirlerini yaptıklarını yapamadiklarini özel hayatını vb tartistirmiyorsaniz hele bunu kanunla engelliyorsaniz size sorarlar..nelerden korkuyorsunuz..dininiz en iyi güzel. Doğru dinse...ideolojinin lideriniz en iyi doğru ideoloji liderse...nelerden korkuyorsunuz da tartistirmiyorsaniz...kanunla korkuyorsunuz..özgür düşünce bilim yasak tanımaz..tarih siyaset din bilimin konusudur..

    Yanıtla (8) (18)
  • Mehmet / 28 Haziran 2024 12:16

    Aynen.Neden eleştirir kapalı hemde kanunla bir lider var.

    Yanıtla (1) (6)
  • Muhammet karadağ / 28 Haziran 2024 10:58

    tartışalım kardeş ATATÜRK ile ilgili ne varsa tartışalım
    ama sınırlı kalmasın hacıları hocaları halifeleri peygamberleride tartışalım neticede hepsi insan bence sıkıntı yok
    şimdi gerek yazı gerek konu ile ne alakası varsa senin yorumunun tartışalım
    ama buradaki asıl konuyu sulandırma geyretiniz neden merak ediyorum.

    Yanıtla (43) (2)
  • Baki... / 28 Haziran 2024 11:11

    Peygamberler tartışılmaz, malum imanın 6 şartından biri Peygamberlere imandır.

    Yanıtla (3) (13)
  • Baki... / 28 Haziran 2024 22:46

    Beğenmeyen 8 kişiye Allah hidayet versin.

    Yanıtla (0) (2)
  • KARAR OKUR / 28 Haziran 2024 11:20

    ".5816 sayılı koruma kanununu DP.Menderes hükümeti.getirdi .25 Temmuz 1951" tarihinde. ne düşünürsünüz bu konuda .?

    Yanıtla (8) (1)
  • Etem / 28 Haziran 2024 13:39

    5816 koruma kanunu Atatürk’ün gizli saklısını korumak için değil ona hakaret ve iftira atılmasını önlemek için çıkarıldı. Bunu da Lozan’ın gizli maddeleri gibi dillendirip duruyorsunuz. O kanunun da bir işe yaramadığını sosyal medyada görüyoruz. Adamı Yunan, Yahudi, İngiliz ettiniz. Onla yetinmeyip Annesine küfrettimiz. Bir sürü belgesiz dedi kodu yapıp yayıyorsunuz. Bari Karar gazetesini buna alet etmeyi bırakın.

    Yanıtla (12) (1)
  • KARAR OKUR / 28 Haziran 2024 17:25

    Sn.Etem;
    "O kanunu DP..getirmişse akparti kaldırabilirse kaldırsın manasında "

    Yanıtla (1) (0)
  • Uz / 28 Haziran 2024 18:32

    Ayşe'yi yaşını seriati vs vs özgürce tartisiyorsun..Kemalizm dinler üstü mü..zaten önce kemalist kaynakları okuyacaksiniz sizler..ahhh cehalet..

    Yanıtla (1) (0)
  • Celaleddin / 28 Haziran 2024 02:37

    Hepiniz inanmış adamlarsınız. Öteki dünya sormayacaklar mı peki bunu sizden cumhur ittifakı ortakları? Hadi bize cevap vermiyorsunuz, gücümüz yok. Ahrette ne diyeceksiniz?

    Yanıtla (2) (0)
  • Doğan Alioğlu / 28 Haziran 2024 18:19

    'Celaleddin' Sen gerçekten onların
    ahirete inandıklarını mı düşünüyorsun. Onlar sadece menfaatlerne inanırlar. Her şeyi menfaatlerina feda ederler. Allah CC İman edenleri böyle tarif ediyor. "İman edenler ve imanlarını zulüm ile karıştırmayanlar... İşte güven onlarındır ve doğru yolu bulanlar da onlardır"En'am suresi 82.ayet

    Yanıtla (1) (0)
  • karar okuru / 28 Haziran 2024 17:44

    Sayın yazar başınıza iş açtınız. Bahçelinin radarına girdiniz. umarım salı vaazında size yer açmaz.

    Yanıtla (1) (1)
  • Yavuz Selim / 28 Haziran 2024 17:38

    İman etmek böyle bir şey işte: Reis ve onun avanesine kayıtsız şartsız itaat edenlerin yorumları böyle olur zaten. Orada vicdan, adalet, erdem aranır mı? Bu vicdansızlığa vicdansızlık diyenlerin siyasi kimliği önemli mi? Türk Milleti bu cinayeti gerçekte kimlerin işlediğini biliyor. Milleti aptal yerine koymayın...

    Yanıtla (3) (0)
  • O k u r / 28 Haziran 2024 01:55

    Yarın Hakkın huzuruna herkes varacak,
    Orada
    "Hakim Şahit - Şahit de Hâkim" olacak..
    (İnananlar için bu net)
    Orada,
    Sinan Ateş,
    KHK,
    Ağaç kabuğu,
    Liyakat,
    Mülakat,
    Particilik,
    İhaleler vs.....
    Bizim dahi unuttuğumuz ne varsa hepsi sorulacak..

    Bilen biliyor da, yinede son kertede yanlış yapan varsa..
    (Yokta ! )
    Öylesine uyarı !

    Yanıtla (10) (3)
  • karar / 28 Haziran 2024 15:52

    Fıkrada çocuk babasına: Baba annem seni aldatıyor diyor. Baba : Oğlum karışma o işi Allah'a bırak diyor... Bir gün kadınla beraber olanın öldürüldüğü haberi gelince... Baba: Oğlum ben sana dememiş miydim? deyince Oğul: O işi Allah'a bıraksaydım...

    Yanıtla (7) (1)
  • Okur / 28 Haziran 2024 16:34

    Tövbe estağfurullah...

    Yanıtla (3) (0)
  • Görüş / 28 Haziran 2024 09:08

    Sinan Ateş ülkü ocaklarından atılmış, uzaklastirilmis, özellikle Bahçeli ilişiğini kesmiş. Hala oraya yapıştırma çabası ne anlama geliyor. Bu her Kürte PKK li demek yada her Müslüman a AK partili demek gibi bir şey. Bence fazla zorlama ki cinayet sonrası FETÖ, HDP ve PKK'nin sahiplenmiş olmasını da unutmadık. Sayın yazarın ısıtıp, ısıtıp getirmesi de manidar.

    Yanıtla (3) (34)
  • Baki / 28 Haziran 2024 15:42

    Bu çaba AKP'yi, aslında Sayın CUMHURBAŞKANI'nı yanlızlaştırma gayreti. Cumhur İttifakı bitlikte olursa el sürmeğe güçleri yetmez. Yanlız olursa, hele bir de kriptoların varlığını da hesaba kat...

    Yanıtla (2) (12)
  • Okur / 28 Haziran 2024 15:57

    Bahçeli, şunu da diyemez miydi: Allah rahmet eylesin! Bu vatandaşımız, eski başkanımız bizimle görüş olarak farklılaştı, yollarımızı ayırmıştık...Kendisine yapılan bu hain, şerefsiz saldırıyı MHP olarak şiddetle kınıyor, yakınlarına sabrı cemil diliyorum...

    Yanıtla (20) (1)
  • Özer / 28 Haziran 2024 00:57

    Sinan Ateş cinayetini azmettirenler mutlaka sorgulanacak tır.Burada iş CHP ye düşüyor MHP ye karşı alttan tavırlar değil sert muhalefet yapmalı bir siyasi parti kendi mensubunun katledilmesini kiniyamiyor bile başsağlığı dileyemiyor.Bu dava Akp yide bitirecek üstüne gitmezse

    Yanıtla (28) (5)
  • karar / 28 Haziran 2024 15:46

    Yooo hiç de öyle değil...Asıl iş ülkücülere düşüyor...CHP kendi anlayışında, kendi mensuplarından olmayan bir katletme olayının davasını niye gütsün? Yarın birgün o çevreler CHP'yi hedef alırsa iyi mi olur? Ateş söndüğü yerde yanar...

    Yanıtla (1) (1)
  • Bir Dost / 28 Haziran 2024 12:07

    Yılarca Sinan Ateş'in davası olan İlâhi Kelimetullah ve Türk-Islam davasi ile savaşan ve ülkücüleri, Alperenleri "katil" ilan eden mezhepçi, Kandil devrimcisi, dinsiz solaklarin, PKK-TIKKO- Yahudi-Ortodoks militani ve sempazirani fanatiklerin Sinan Ateş için timsah gözyaşları dökmeleri ve güya Sinan Ateş için üzüldiklerine ve adalet istediklerine kim inanır... Yıllarca Temel Karamanoglu'nu "kundakçı yobaz" diyerek aşağladıktan sonra; 6'lı masa surecinde adamı "Bilge lider" ilan etmedile

    Yanıtla (7) (29)
  • Mehmet / 28 Haziran 2024 13:09

    Türk davası kalmış sinan ile islam davası mhp de bitmiştir.Kim islam dediyse öldü. Hangi ülkücü arkasında durdu.Sinan ateşe ve sevenlerine ppkli komünist tilki diyen beyinsizler mi ülkücü. Mhp de temizlik şart.

    Yanıtla (20) (2)
  • Okur yazar / 28 Haziran 2024 13:26

    Boşver diğerlerini sen niye sahip çıkmıyorsun

    Yanıtla (10) (1)
  • Muhammet karadağ / 28 Haziran 2024 13:38

    kimse timsah gözyaşı dökmüyor
    adalet isteniyor
    herkes için adalet
    mesele sadece sinan ATEŞ değil
    mesela ben rahmetliyi öldükten sonra tanıdım
    o ocak başkanı olduğu dönemde mhp ile tüm ilgimi kesmiştim
    nasıl olsa bunlar birbirlerini yiyor iyi oluyor daha beter olsun deyip sevinmem mi gerekti
    nasıl bir ruh haline sahipsiniz anlamak zor
    suça iştirak edenler cezasız mı kalsın siz neden taraf olma hissindesiniz.
    hangi dinde,mezhepte, kanunda böyle bir şey var?

    Yanıtla (19) (0)
  • Bay Kamil / 28 Haziran 2024 13:52

    Türk İslam davası kisvesi altında gazeteci döven, siyasetçi evi basan, tartaklayan, bunlara yol verildiği için de 70 li yıllara rahmet okutacak şekilde (o zamanlar en azından bir ideal vardı) komplo kurup torbacılara müstakbel Genel Başkan adayını öldürten kişiler ülkücü falan olamaz

    Yanıtla (14) (1)
  • Turgay / 28 Haziran 2024 15:18

    İlahi değil İlayı önce bunu öğrenin sonra fikrinizi söylersiniz. İlahiymiş hangisi "Sordum sarı çiçeğe " mi?

    Yanıtla (6) (3)
  • efedamat / 28 Haziran 2024 15:16

    Rahmetli Mahir Kaynak Derdi ki; "Bir olay olduğunda, olayın failini bulmak istiyorsanız olayın sonucunun kime yaradığına bakın.
    kime yaradığını zaten olağan şüpheliler kendilerini açık ediyorlar.
    bir gün bu cumhur ittifakı sona erecek.
    yerden göğe küp dizseler en alttakini bir çekseler seyreyle sen gümbürtüyü deyişi gerçekleştiğinde ortaya çıkacak.

    Yanıtla (3) (0)
  • Matrakçı... / 28 Haziran 2024 14:58

    Suç,suçlar,,,,fikre,motivasyona,ideolojiye,mesrebe göre ayrıştırıcı olursa ,,ortalığa karanlık çöker..sonra da kimin ne yaptığı belli olmaz.....Arife tarife gerek yoktur..

    Yanıtla (2) (0)
  • Fethullah / 28 Haziran 2024 10:32

    hocam bu olaydan sana ekmek çıkmaz.Bırak yargı görevini yapsın.Arkasından sürüklendiğiniz altılı masa dağıldı,onu toparlamayı deneyin..

    Yanıtla (2) (39)
  • elifer / 28 Haziran 2024 11:06

    isminizin hakkını vermişiniz tebrik ederim....

    Yanıtla (19) (0)
  • İbo / 28 Haziran 2024 14:01

    Ben de bu espirinizden dolayı sizi tebrik ederim, sayın elifer.

    Yanıtla (2) (4)
  • karar okunur / 28 Haziran 2024 13:53

    Acı gerçeklerle yüzleşelim. MHP´liler defalarca “bizim iç meselemize karışmayın“ dediler. Hangi iç meselesi? Bunun neresi iç meselesi? Hiç kimse sormuyor, soramıyor. Yakında Yargı bakıyor denir, konuşma yasağı kararı alınır, ve üzeri kapanır gider. Bizler devlet büyüklerimizin güven verici, adalete hayat veren, “asaletli duruş“ efsaneleriyle büyüdük. Bugün, karakter asaletinden çok yeminine güveniyoruz.

    Yanıtla (7) (0)
  • Sevgi Kılıç / 28 Haziran 2024 13:33

    Ağabey aynen katılıyorum ve hatta bu davanın yıllardir suren " siyasi cinayet"davalarina da bir turnusol olmalı diye duşunuyorum. Kim kimi neden öldürdü? kim kimi yonlendirdi? Sinan Ates kim icin tehlikeliydi? Bir torbaciya kim emir verdi?bütün bunlar ortaya cikmali diye dusunüyorum. Belki boylece cinayeti yapanlar da - hangi perde arkasindalarsa- artik ortaya cikarlar diye dusunuyorum. Ayrica , yigit yurekli ve mert Ayşe Ates hanimi da yurekten takdir ediyorum. Selamlar.

    Yanıtla (8) (0)
  • Gülümseyen / 28 Haziran 2024 12:47

    Sinan Ateş cinayet soruşturması sırasında ne demişti sayın Bahçeli ? "Surda delik açtırmam" ...ve mesaj gerekli yerlere ulaştı.

    Yanıtla (12) (2)
  • Ty / 28 Haziran 2024 12:45

    Ahh Sinan kardeş ahh! Birde buna saygıda kusur etmiyordun eğilip elini öpüyordun başsağlığı bile dilemediler. Yaz sıcak geçiyor bol bol soğuk limonata içelim ama limona da her gün zam geliyor.

    Yanıtla (13) (0)
  • Okur / 28 Haziran 2024 12:06

    Dikkatimi çekiyor. Yazılarınızda Erdoğan'a ve Bahçeli'ye sorular soruyorsunuz ama hep dolaylı yoldan, birilerinin ağzından oluyor. Ne zaman siz o soruları muhataplarına başkalarının ağzından değil doğrudan, çekinmeden, dolanmadan, "sorarlarsa" diye değil "soruyorum" diye yazarak sorarsanız bir şeyler değişiyor demekki diye düşüneceğim.

    Yanıtla (8) (0)
  • Namık Kemal Bayraktar / 28 Haziran 2024 11:52

    Bu olayla ilgili karinelerden Sinan Ateş cinayetinde azmettirenin kim olduğu vicdanen belli ise de,bu hususun hukuken tespiti,Cumhur İttifakı devam ettikçe imkânsız görünüyor.

    Yanıtla (6) (1)
  • A.K. / 28 Haziran 2024 11:40

    Mahkeme yapılmadan katillerin belli olduğu bir davadır Sinan ATEŞ davası. Önemli olan katillerin arkasındaki yapıyı ortaya çıkarıp cezalandırmaktır.Ayşe ATEŞ hanımın cabasının da bu yönde olduğuna inanıyorum, fakat bu rezil sistem içinde ne kadar başarabilecek göreceğiz .

    Yanıtla (9) (1)
  • karar okuru - ... / 28 Haziran 2024 11:39

    devlet bahçeli azmettirici olduğu açıkca delillenen şimdiki ülkü ocakları başkanı arkasına alarak ona kol kanat germesi, koruması altına alması, bahçelinin de bu işin içinde olduğınu göstermektedir. bence bahçelinin bir an önce ersan şen ile görüşmesinde fayda var.

    Yanıtla (6) (0)
  • mavideniz@ / 28 Haziran 2024 11:30

    FBI La Eme'nin şu anda tek bir lider tarafından yönetilmediğine inanmaktadır. Birçok üye cinayet emri verme ve diğer çeşitli suç faaliyetlerini denetleme yetkisine sahiptir.Meksika mafyası,modern alfabe'nin 13. harfi olan M sembolünü kullanır.Ülkedeki en büyük 5. İstihdam alanıdır.Yani ; her ceviz yuvarlaktır ama her yuvarlak ceviz değildir.

    Yanıtla (0) (0)
  • MisafiR / 28 Haziran 2024 11:28

    arayın. goog.ulda türkeş ne demiş bu bağceli için yazdığı mektupta.

    Yanıtla (3) (0)
  • okur atilla / 28 Haziran 2024 11:19

    sinan ateş suikastı sadece bir vaka. ankara garı, istanbul havalimanı, reyna, soma, ermenek... onlarcası var.

    Yanıtla (10) (0)
  • Nermin Öztürk / 28 Haziran 2024 00:20

    MHP ve Ülkü Ocaklarının bu cinayeti işleyenleri korumasını; 50 yıldır Ülkücü sıfatını taşıyan, vaktiyle bu partinin Gençlik Kolları Genel Merkez Yönetim Kurulu Üyesi olmuş, bu uğurda 12 Eylül yönetiminin idamla yargıladığı, cezaevinde kalmış, yargılanmış, yargılama aşamasında üniversiteden atılmış, memuriyetten atılmış, yani Ülkücü olmanın bedelini çok ağır ödemiş biri olarak anlamakta çok zorlanıyorum. Hatta hiç anlayamıyorum. MHP suçluları kendi eliyle teslim etmeliydi. MHP'ye oy veremem artık

    Yanıtla (63) (5)
  • Mehmet / 28 Haziran 2024 00:33

    Mhp kimin elinde.Bence mhp. Millete ulkucuye düşman olmaya başladı.Bu nasil is sinan reis i öldüren mhp içinden.Mhp nin içine kim sızmış.

    Yanıtla (27) (2)
  • Muhammet karadağ / 28 Haziran 2024 10:10

    mhp nin içine sızma mı?

    bence mhp bilfiil işgal altında

    Türk Milliyetciliği ve Ülkücülük bu olamaz asla olamaz

    2015 ten sonra selam bile vermeyi kendime zul sayarım

    Türk Milliyetcisiyim ülkücüyüm diyen herkese can kurban ama yöneticilerine hakkımı helal etmem oy vermem asla güvenmem.

    Yanıtla (12) (0)
  • Taci / 28 Haziran 2024 11:25

    Evet ülkücüleri mhp yönetiminden ayrı tutmak gerekiyor artık.

    Yanıtla (5) (0)
  • karar okuru / 28 Haziran 2024 02:05

    Nermin hanım, bu yaşınızda, bu donanımınizla kendi siyasi aidiyetinizin, mensubu olduğunuz fikriyatın bu durumunu siz anlayamadiysaniz, ki biz uzaktan görüyoruz, ne demeli acaba? Cinayetten önce o kadar siyasetçi, gazeteci sokak ortasında öldüresiye dövüldü. Bunları da mı görmediniz? Ne bekliyorsunuz

    Yanıtla (17) (1)
  • Ali / 28 Haziran 2024 07:36

    Ayni yıllarda aynı mücadeleyi verdik. Bu gün Ülkücülük bitmiştir. Sadece karışık işlere bulaşmış vardır. Kendini ülkücü görenler hala MHP demi?

    Yanıtla (21) (1)
  • yorgun / 28 Haziran 2024 08:57

    Ülkücüler bitmez de, mhp bu gidişle marjinal kalır, keza Yrp ve Dem in de marjinal olarak kalması gerekir.
    Kitle partisi olamasa da solda chp, sağda ise yeni bir kitle partisine ihtiyaç var, bu yeni oluşumun hazırlıkları başlamış olmalı.İyi parti ise iyice karıştı, ileriye dönük olarak ayrılanların DP ye geçmelerinin fazla bir önemi olmaz.

    Yanıtla (3) (0)
  • Yolch / 28 Haziran 2024 08:03

    Biz uzun zamandir vermiyoruz değerli büyüğüm.

    Yanıtla (8) (0)
  • okur / 28 Haziran 2024 08:22

    mhp, amerikan uydusu ve koko tüccarı gladyo yapısının sahadaki aparatçiğidir. akp ise o yapının kullandığı ikinci bir façadır. o yapının ikinci yatırımıdır. düştükçe kaldırmaları bundandır. bahçeli ve rte bu yapının kamuya bakan iki yüzü ve buzdağının görünen yüzleridir...

    Yanıtla (29) (1)
  • Meral / 28 Haziran 2024 08:31

    Nermin hanım! Ben de MHP gibi bir partiye neden oy verdiğinizi anlamakta zorlanıyorum.

    Yanıtla (7) (1)
  • Muhammet karadağ / 28 Haziran 2024 10:15

    Nermin hanım gibi kıymetli insanlar ve ben oy vermişiz sorgulamışız vaz geçmişiz yani görüyoruz düşünüyoruz sorguluyoruz yargılıyoruz siz mesela kime oy veriyorsunuz hiç sorguladınız mı neden oy veriyorum diye

    biz Türk Milliyetcileri vicdanlı bir kitleyiz aklımız fikrimiz de var

    burada mhp ye kızarken diğer partiler temizmiş gibi bir sonuç çıkıyorsa doğru değil

    emin olun diğerleri geri kalmıyor

    ilk taşı en temiziniz atın desem elleriniz havada kalır

    Yanıtla (7) (2)
  • Meral / 28 Haziran 2024 12:11

    Yok aklımız ermiyor, rastgele oy kullanıyoruz. Memlekette milliyetçiyiz diye gezersiniz ama, emperyalizmin ne olduğunu zerre kadar bilmezsiniz. Noktalama işaretlerini ve büyük/küçük harflerin nerede kullanılacağını bilmediğiniz gibi.

    Yanıtla (3) (2)
  • Muhammet karadağ / 28 Haziran 2024 13:33

    rastgele oy kullandığınıza inandım yorumunuzdan belli oldu
    benim tam güveneceğim bir parti yok
    onun için mhp iyi parti ve en son chp oy verdim verirkende kendimi ne yapıyorum diye sorguladım
    bundan sonra kime veririm emin olun şu an belli değil ama bu mhp ve akepe olmaz.
    emperyalizme ve benzeri oluşumlara sömürgecilere destek vermem verene karşı olurum.
    aklımın erdiği kadar daha akıllı olanlar için lafım yok.

    Yanıtla (3) (1)
  • Cahil / 28 Haziran 2024 14:38

    Siz gidince tülkücüler kaldı. Hala anlamadın mı.

    Yanıtla (1) (0)
  • Turgay / 28 Haziran 2024 15:46

    Okura: Neymiş şu sizin bildiğiniz emperyalizm biraz bahsetsenize. ABD askerlerini Dolmabahçe'den denize dökerken Rus tanklarının Budapeşte'yi ardından Warşova'yı ezip binlerce insanı öldürürken susmak mıdır? NATO'ya hayır derke Warşova paktına ses çıkarmamak mıdır?Yoksa siz Mao'cumuydunuz o zaman Doğu Türkistan'ı ilhak eden Çinlilere karşı çarpıaşarak ölenler sizce devrim karşıtı mıydı?

    Yanıtla (0) (3)
  • Meral / 28 Haziran 2024 18:22

    Turgay, bu yorumu size yakıştıramadım.
    Şimdi Varşova Paktı falan yok ama, emperyalizm altın çağını yaşıyor.

    Yanıtla (2) (0)
  • Fena / 28 Haziran 2024 08:58

    Nermin hanim ,siz bu vatani karşılıksız sevenlerdensiniz. Simdi ki zamanın " ülkücülük , mhp lilik sıfatını kullananlar, yaptıkları ,uyusturucu ,bar pavyon fedailikleri, her türlü pis isleriyle bu yüce sıfatları çamura bulandirdilar. Yetmedi, para karşılığı pkk li teroristleri, sinir dışına cikartan organizayon kurdular. Sorsan en buyuk vatansever bunlar. Birileri milli hazineyi yagmalama işini yaparken, sözüm ona " ülkücü gecinenlere ""pis" islerin kazancını layık görmüş .

    Yanıtla (11) (0)
  • elifer / 28 Haziran 2024 11:16

    Sinan Ateş'e gelene kadar ne masumların canı yakıldı senelerdir, sözde ülkücüler nelere maşa edildi...akrep sonunda dönüp kendini soktu. Sinan Ateş'in bir mücadelesi olmuş belli ki, yaşarken tamamlayamadı, bari ölümü ile bu mücadelesini kazansın bir temizlik olsun bu sayede, inşallah yargı'da bunu yapar ne diyelim?? Allah gerçek vatanseverleri bunlardan korusun...

    Yanıtla (6) (0)
  • Muhammet karadağ / 28 Haziran 2024 10:45

    sayın Ayşe ATEŞ hanımı tebrik ederim
    yüreği ve cesareti dünyaya sığmaz
    şayet koca BBP partisi ve tüm üyeleri bu basireti gösteremedi rahmetli Muhsin YAZICIOĞLU cinayetinin üstüne bu kadar gidemedi gitmiş olsa bu cinayet işlenmeye cüret edilemezdi diye düşünüyorum.

    Yanıtla (13) (0)
  • Kalemli / 28 Haziran 2024 11:14

    Doğru söylersiniz.

    Yanıtla (2) (0)
  • Ahmed 61 / 28 Haziran 2024 11:12

    NFK derdi'ki"Bir kibrit orman yakar başı boşluk olunca"Ondan sonra dur'da uğraş!Belki yeri değil ama"Millî takımın başına getirebilecekleri bir Türk antrenör bulamadılarmi?!Bukadar bariz yanlışlar yapılmaz ya hu!Zoruma gidiyor

    Yanıtla (0) (0)
  • yener Duman / 28 Haziran 2024 10:59

    Sayın yazar bır vatandaş olarak gerçek bır adaletın işlemesını çok isterım Çünkü öldürülen genç bır bılım insanı ve gerıde kalan eş ve ıkı evlat bunların acılarını dındırecek adıl bır karar beklıyoruz ama ülkede hukukun durumu ortada bırde ışın içinde sıyasetcıler var üstelık ıkdıdarda günümüze kadar yapılan söyleşıler ızledık okuduk ümıtlımısınız dıye sorulursa pek ümıtlı değılız umarız adalet bızı yanıltır.

    Yanıtla (2) (0)
  • Remzi Hoca / 28 Haziran 2024 10:56

    "At izi,it izine karıştı,ortalık toz duman;görünen köy kılavuz istemez,bu mahkemenin ucu hesap gününe kadar uzar."Adil-i mutlak olan Allah,Ayşe Hanım'a sabır ve dayanma gücü,çocuklarına hayırlı ömürler nasip etsin,Yüce Allah yar ve yardımcıları olsun.Mahkemenin hakimleri, bu dava ile kendilerinin de ilahi bir imtihandan geçtiklerini mutlaka biliyorlardır, onların da Allah yardımcıları olsun.

    Yanıtla (6) (0)
  • T T K / 28 Haziran 2024 01:57

    Cinayeti MHP nin işlediği kabak gibi ortada.Tabi sülüman MHP nin emir eriydi. Ne dedilerse yaptı. Koca emniyeti katillerin emrine verdi. Daha ne versin. MHP nin koltuğuna talipti. Fakat Teoman gibi helal süt emmiş bir polis Olcay ın elinden zorla Tolgahan ı alıp telefon kayıtlarına ulaşınca her şey ortaya çıktı. Esasen sülüman a o kadar güvenmişler ki hiçbir tedbire lüzum dahi duymamışlar. yüz yerde kesin kayıt vermişler. Bundan sonra ne olur?

    Yanıtla (20) (1)
  • Muhammet karadağ / 28 Haziran 2024 10:53

    şayet dediğiniz gibiyse bu işin içinde kim varsa başından kıçına kadar analarının damını görecek
    mızrak çuvala sığmıyor
    çünkü toplumun her kesimi ama her kesimi bu işi soruyor sorguluyor hükümet istese bile üstünü örtemez saklayamaz gizleyemez zira en küçük bir ihmalde her şey kendi üzerlerine yıkılır.
    koca devleti aşiret obasına kimse çeviremez.

    Yanıtla (11) (0)
  • Sn.FETtulaha. / 28 Haziran 2024 10:52

    --yazmış "okur" en altta ..
    "Afrika ülkesi Nijer'den anlatılan fıkrada"

    Yanıtla (1) (1)
  • O k u r / 28 Haziran 2024 10:37

    Ülkenin içine sokulduğu hâl ortada,
    Ekonomi enflasyon pahalılık geçim zorluğu adaletsizlikler vs..
    Buna sebeb, herkesin malumu..
    AKP yi ve yaptıklarını çok ağır sözlerle eleştiren MHP nin U dönüşü ve AKP ye ittifak adı altında kayıtsız şartsız destek vermesi ve milletin zihninde bir yığın sorular..
    Düne rağmen ittifakı desteği birlikteliği hazmetmek..
    Sahi oyu ile destek verenlerin hesabı neyse?
    Onca çürümüşlüğü göre göre..

    Yanıtla (4) (1)
  • Karar Okuru / 28 Haziran 2024 08:57

    Ülke içinde Sinan Ateş'i kimin ve kimlerin öldürdüğünü herkes biliyor ama kimse konuşamıyor ve bir şey yapamıyor maalesef.

    Yanıtla (9) (0)
  • okur / 28 Haziran 2024 10:27

    yani bir nevi susurluk vakası...

    Yanıtla (4) (0)
  • Okur / 28 Haziran 2024 10:23

    Sinan Ateş Cinayeti Siyasi bir cinayettir. Parti ve Örgüt içi bir infazdır. Sorumluları ve azmettiricileri bellidir. MHP ve AKP yargıyı ve emniyeti kullanarak davayı kapatmak için ellerinden geleni yapmışlar ve devam edeceklerdir. S. Ateşe rahmet ailesine sabır dileriz. Bu olay, TR de can emniyeti kalmadığının açık delilidir. İktidar kendi zalimliğine karşı, susan herkese sıranın bir gün geleceğini vadediyor.

    Yanıtla (12) (0)
  • Baki / 28 Haziran 2024 10:15

    Boksta rakibin yumuşak yerini bilirseniz, sürekli oraya çalışırsınız. Sayın Yazar MHP ile ilgili bir şeyler biliyor olmalı ki sürekli Cumhur İttifakının o kanadına vuruyor. Ancak açıklamaya yüreği yetmiyor! Bu benim tarihten bildiğim Çin taktiği. Önce Cumhur İttifakının küçük ortağını halledeceksiniz sonra sıra büyük ortağa gelecek. Bu planını da Sayın Cumhurbaşkanı ile Sayın Bahçeli yutacak. Yok öğle yağma!

    Yanıtla (1) (12)
  • Okur / 28 Haziran 2024 10:05

    Hala ülkede adalet kalmış gibi yazılar yazmak da neyin kafası?

    Yanıtla (3) (0)
  • fikri hür / 28 Haziran 2024 10:04

    Yeni Akit'in bir yazarının, "Sinan Ateş’in eşi, HDP ile hatta Kandil ile ne zaman görüşecek" yazarak Ayşe Ateş'in adalet mücadelesi ile alay etmesine sebep olan da dünkü yazınızda bahsettiğiniz "Türkiye’ye özgü laikçi sistem" mi acaba? Herhalde Müslüman'ın böyle merhametsiz olmaması lazım ama hep şu "Türkiye’ye özgü laikçi sistem" yüzünden...

    Yanıtla (6) (0)
  • Muhammet karadağ / 28 Haziran 2024 10:03

    ben artık bu işin içinde mhp liler kadar akepelilerinde olduğunu düşünüyorum
    çünkü iki polis var ve bence en büyük sır bu iki poliste
    o iki polis boru değil iyi eğitim almış bilgililer. istanbuldan ankara gidiyorduk tanımadığımız iki kişi ile gittik ayaklarına kimse inanmaz yani devletin polisinden hükümet sorumludur bahçeli yada maltepe ilçe başkanı değil bu kadar ilgisiz kalınması şüphemi destekliyor diye düşünüyorum.
    ben bile kesin tanımadığım birileri ile yol gitmem yemem yemem içki içm

    Yanıtla (6) (0)
  • Ali / 28 Haziran 2024 09:58

    Şefkat kahramanı Hz.Ayşe ve Ayşe Ateş' lere Allah rahmet ve merhamet etsin.
    Bu cinayetin azmettirici ve failleri cezasız kalırsa; geleceğimiz karanlık. Türkiye' yi sırtında taşıdığı hezeyanı taşıyan ırkçı kabileciler artık milletin yakasından düşmeli.

    Yanıtla (7) (0)
  • Batmanlı / 28 Haziran 2024 09:52

    İYİ Parti'den istifa eden Koray Aydın:
    "Türk milliyetçiliğini ayaklarının altına alanların ayağına gitti" diyerek
    Akşener'i topa tuttu.
    Bahceli grup konuşmasında:"
    Mahkeme de kim ne biliyorsa eteğindeki taşı döksün de ENSE TRAŞLARINI
    GÖRELIM " mhp de hal ve tavır ortada

    Yanıtla (7) (1)
  • Kına Yaksın / 28 Haziran 2024 09:50

    Bir parti ki ülkücülük üzerine inşa edilmiş ve kendini taşıyıcı direk olarak görüyor. Ama fakat, kendi ocağının başını yakmışlar, üstelik birde kendi iç infazı durumu doğmuş!
    Bir Allah ‘ın kulu da çıkıp KINIYORUM diyemez mi? Diyemiyor:(

    Yanıtla (13) (0)
  • Yalın Uyarıcı / 28 Haziran 2024 09:43

    1Temmuz sonrası yargı bişeyden etkilenmez syn yazar. Siyasette harç vıcıklanmaya başlar yani, beton cıvıklaşır. Mesela, “bir ülküocak başganını kendi içinden!…” devamını herkes annadı;
    basit bir olaymıdır? M.yazıcığlunu böyle kaybetselerdi ne olurdu?
    Peki “anti” kısmı dağdakilere sıra ne zaman gelir derseniz?
    Bazan en alttaki dosya çıkıverir birden en üste:))
    Olmamış bişey mi ki bu ülkede?? :(

    Yanıtla (0) (0)
  • Pele / 28 Haziran 2024 09:20

    Türkiye Gri Listeden çıkacakmış! Sinan Ateş Kardeşime suikast düzenleyenler, azmettirenler, bunları kollayan ve himaye edenler vb. adalet terazisinde tartılmadan hiç önemi yoktur. Asıl bu listeden nasıl çıkacaksın bakalım.

    Yanıtla (6) (0)
  • ahmet uyar / 28 Haziran 2024 09:18

    Üzülüyorum ülke insanına faydası olmayan boş insanlarsınız
    açık açık fikirlerinizi yazmaya korkan insanlar dan bu ülkeye fayda gelmez zarar gelir bugün olduğu gibi

    Yanıtla (0) (0)
  • Yolcu / 28 Haziran 2024 09:11

    Bu memleket 100 yıl daha geçmeden düzelmez! Dindarıyla, dinsiziyle, milliyetçisiyle, solcusuyla, sağcısıyla hepimizin itikadı, ahlak anlayışı bozuk!

    Yanıtla (7) (0)
  • Ali / 28 Haziran 2024 07:32

    Siyasi çıkar peşinde olmayan gerçek ülkücüler hala MHP ile birliktelermi?

    Yanıtla (8) (0)
  • Fena / 28 Haziran 2024 09:05

    50 yil sonra belki daha erken Turkler Anadoluda azınlık hale gelecek. Bu ise zemin hazirlayanlar " kendilerine ulkucu diyor,,milliyetçi diyor. Mhp gibi Türklüğün kalesi olmasi gereken parti, bu cirkin tezgahın degirmenine su taşımaya devam ediyor. Kör göze parmak misali , tek bir vatansever in bile bu parti çatısı altinda durmasi Türklüğe en büyük ihanettir. Sayet bu vatanı karşılıksız seviyorsa . Menfaat varsa da ona ülkücülük denmez

    Yanıtla (10) (1)
  • Tyson / 28 Haziran 2024 07:32

    Mhp kapatılmalıdır. Parti hiyerarşisi içinde bir cinayet işlendiği gün gibi aşikar. Ayrıca MHP'lilerin son yıllarda karıştığı bir çok saldırı olayı var. Tehdit, hakaret, korkutma fiilleri de gırla gidiyor. Mhp demokratik toplum düzeniyle bağdaşmıyor. O yüzden kapatılmalıdır.

    Yanıtla (31) (1)
  • Halit / 28 Haziran 2024 09:05

    Evet mhp sıkıntı vermeye başladı, bu doğru, peki Dem denen sorunlu partiyi ne yapmak lazım, onu kapatmaya gerek yok mu?

    Yanıtla (2) (3)
  • Hüseyin Gölgeli / 28 Haziran 2024 09:04

    MHP'si Bahçeli dahil Sinan Ateş isterse bir MOSSAD-CİA-M16 ajanı dahi olsa bu cinayette parmakları varsa zaman mutlaka bu gerçeği ortaya çıkaracaktır.Bence her şeye rağmen sizin derdiniz BAĞCIYI DÖĞÜP,BAĞCIYI (kimlere hizmet ediyorsanız) birilerine döğdürüp güç erki olmaktan çıkarmaktır.

    Yanıtla (0) (1)
  • Karar Okuru / 28 Haziran 2024 08:59

    Mersin'de halk konuşuyor, Mersin limanlarında olup biteni Sinan Ateş biliyor ve engel olmaya mı çalışıyordu acaba.

    Yanıtla (10) (0)
  • haluk d / 28 Haziran 2024 08:56

    Adalet her kese lazim ekmek gibi, su gibi.

    Yanıtla (3) (0)
  • Karar okuru / 28 Haziran 2024 08:53

    Ne güzel düzen kurulmuş. O öfkelenmesin, bu üzülmesin, şu gerilmesin, şu ortaklık bitmesin, ötekisi koltuğu kaybetmesin... Mazlumların sığındığı, adaleti sonsuz Allah'ın da elbet bir takvimi var.

    Yanıtla (15) (0)
  • ÖMER KUTALMIŞ / 28 Haziran 2024 08:48

    Devletin kini ve adalet uygulamasında adaletten yana olmak dışında tarafı olmaz. Eğer devlet kişiselleşirse, kişi gibi davranmaya başlar, öfkesi, kini, intikam hırsı, şahsi hırsları ve bunların üzerine oturan zaafları olur. Bu haller gerçekleşirse adalet dağıtması gereken devlet mevcut halde olduğu gibi bir kişinin siyasi cinayete kurban gitmesine sessiz kalır, içiten içe iyi ki öldü diye sevinebilir. Siyasi rakipleri elemek adına cinayette işleyebilir. Kimbilir

    Yanıtla (6) (0)
  • HAYRETI MUCIP / 28 Haziran 2024 07:58

    "Ittifakkımıza yapılan hadsizlikleri kabullenemeyiz " diyor ama bir yandan da Bahceli'nin yaptığı hadsizlikleri bal gibi sineye çekiyor!
    Dürüstlük ve samimiyet olmayınca
    her şey, her taraftan böyle dökülüyor işte !

    Yanıtla (20) (0)
  • Batandaş / 28 Haziran 2024 07:32

    Adamların tek derdi iktidarı kaybetmemek mhp resmen ak partiye hodri meydan dedi ülke bu noktada işte kurdukları düzen bunlar mı ülkeyi düşünüyor. Parti lideri öldürülen başkanının ailesine başsağlığı dilemiyor bu normal mi?

    Yanıtla (15) (0)
  • Okur / 28 Haziran 2024 07:28

    Dava sürecinin başından itibaren kaç savcı ve hakim değişecek izleyelim. Bu dava dosyasını herhangi bir AB ülkesi mahkemesine rica edip takip ettirelim. Paralel bir yargılama yapılmalı. Dünya alem MHP nin insanlığa ne kadar yararlı bir parti olduğunu görmeli.

    Yanıtla (7) (0)
  • Batandaş / 28 Haziran 2024 07:24

    Sayelerinde milliyetçilikten soğuduk. Artık yeni nesil dini ve milliyetçiliği ön plana çıkaran partilerden hızla kaçıyor.

    Yanıtla (11) (1)
  • k.okur / 28 Haziran 2024 07:10

    Sinan Ateş MHP nin evladı deniliyor. Bir baba evladını niye harcar. kendisine suç isnat etmesin diye. demek ki ortada bir suç var. ve bu konuyu takip eden yalnızca bir eş, bir anne. yazık Ülkü ocaklarına. haklarını bile savunamaz haldeler.

    Yanıtla (8) (0)
  • OKUR / 28 Haziran 2024 05:49

    "Suçsuz yere bir insanı öldürmek, bütün insanlığı öldürmek gibidir." "Adalet yerini bulsun, gerekirse yıkılsın dünya."

    Yanıtla (10) (0)
  • Devran / 28 Haziran 2024 05:48

    Bu dava enine boyuna araştırılır, savcısı hakimi etki altında kalmadan azmettiriciye kadar gider sonunda da ittifakın dağılmasına sebep olur inşallah .

    Yanıtla (6) (0)
  • karar okuru - ... / 28 Haziran 2024 04:59

    sinan ateş cinayeti cumhur ittifakının üzerinde çok büyük bir kamburdur. ak parti bu kamburu üstlenecek mi, göreceğiz. devlet bahçeli iktidardaki gücüne güvenerek, mhp yi mafyatik hale sokmuş, boyundan büyük bir işe kalkışmıştır, artık hasta ve yaşlı numaralarıyla, onu bunu tehdit etmeyle de bu vebalin altından kalkması mümkün değil.

    Yanıtla (5) (0)
  • Demirci / 28 Haziran 2024 02:12

    Korkarım ki Ayşe Ateş Uğur Mumcu nun, Hırant Dink in eşinin yaşadığı hayal kırıklığını yaşayacak. Yani hiçkimse duvarı yıkacak tuğlayı çekmeyecek.

    Yanıtla (9) (0)
  • İstanbullu bir okur / 28 Haziran 2024 02:11

    Degerli Üstad;budur işte hakperestlik dedirtecek bir yazı olmuş,vicdan ve kaleminize sağlık.Adaletin düzgün işlemedigi ülkeler sınıfından çıkmalıdır,Türkiye.Bu esnada da kim yok ve kayıp olacaksa olmalıdır.Adaletin olmadıgı yerde,ne Din,ne şu veya bu hukuktan bahsedilemez.Ben geçmişten Ülkücü camiada bulunmuş birisiyim.Bugün bu camia ne hal ve duruma düşmüş,düşürülmüş apaçık ortada.'Zırva tevil götürmez'bu ata sözümüz yaşamalıdır,yaşatılmalıdır.Bunun ucu Mhp.'yemi dokunur,ülkü ocagınamı önemi yk

    Yanıtla (6) (0)
  • Okur / 28 Haziran 2024 02:05

    Ayşe Ateş'in Allah yardımcısı olsun! Hoşlanmadığı kimselerin ipini çeken bir çete ile mücadelesini cesaret ve kararlılıkla sürdürüyor... Ayşe Ateş'in can güvenliğini devlet sağlamalı...

    Yanıtla (15) (0)
  • karar okuru / 28 Haziran 2024 02:01

    Elbette bu cinayete olur verdiği iddia edilenler günün birinde yargılanacaktir. Her ne kadar Kullar korusa da, Allah'ın adaleti şaşmaz. Tek kelimeyle yazıklar olsun. Koca memleket ne hâle geldi

    Yanıtla (3) (0)
  • T T K / 28 Haziran 2024 01:50

    1. Davayı erteleyip Soğutma işlemine geçeceklerdir. CHP ye büyük iş düşüyor. Zaten CHP ve Halk TV olmasa idi olayı kimse konuşmazdı.
    2.1 Temmuz günü imkanı olan tüm vatandaşların adliyede olması gerekir ki bu Bozkurt postuna bürünmüş çakal sürüleri ülkenin babalarının çiftliği olmadığını anlasınlar. 3. Saray her zaman menfaatine bakar. Sinan değil yüz Sinan ölse bir anlam taşımaz. 4.Milliyetçi cephe de Koray Aydın bu davada daha aktif olmalı .

    Yanıtla (13) (0)
  • karar okunur / 28 Haziran 2024 01:18

    Buradan Aselet ve Adalet çıkar diye beklemeyin. “MHP ve Ülkü Ocaklarının iç meselesidir“ havasında üzeri kapatılır.

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar okuru / 28 Haziran 2024 01:16

    ".5816 sayılı koruma kanununu DP.Menderes hükümeti.getirdi .25 Temmuz 1951" tarihinde. ne düşünürsünüz bu konuda .?

    Yanıtla (2) (0)
  • Kökböri / 28 Haziran 2024 00:49

    Tek doğru nokta: Yıldırım Tuğrul Türkeş'in neden bu topa girdiği...
    ***
    En büyük yanlış: Bahçeli'nin okuduğu konuşmaların kendi fikirlerinden oluştuğu.
    Özgür Özel de açıkladı: 2018'den bu yana bu konuşmalar İzzet Ulvi Yönter tekerlemeleri/derlemeleri diye okunmalı.
    Hani şu Özgür Özel'in "meşhur ikili" dediği kişilerden kendisini "ilan edilmemiş varis" olarak gören, daha genç olanı var ya...!

    Yanıtla (16) (1)
  • Merdo** / 28 Haziran 2024 00:46

    *"ÖLEN HEP ÜLKÜCÜLER! PEKİ YAŞAMAK İSTEYEN KİM?
    Aslında Bilge Lider Başbuğ'un anladığınızı söylemişti:
    Ispanak fiyatına demokrasi! Ne yazık ki maydanoz fiyatına kandınız!"*

    Yanıtla (1) (3)
  • Ali Rıza / 28 Haziran 2024 00:40

    Ölen öldüğüyle kalır, o geri gelmez lakin bunu yaptıranların alnına tarih boyunca bir kara leke olarak kalır. Ki kim oldukları bu gün net belli olmasa dahi yarın bu iktidar değişince kim oldukları ortaya çıkar.!!

    Yanıtla (16) (0)
  • Mehmet / 28 Haziran 2024 00:30

    Reis muhsin bey devlet dedi öldürüldü Sinan reis devlet dedi ne biliyorsa öldürüldü.Kimin zamanında Mhp nin mafyalastigi zamanda.En sonunda bu is tepeye kadar gidecek

    Yanıtla (19) (2)
  • BİRokur / 28 Haziran 2024 00:27

    "fıkrada Afrika ülkesi Nijer'den bir heyet, İsviçre'deki uluslararası bir toplantıya katılıyor. Toplantı öncesinde verilen resepsiyonda ev sahibi İsviçre heyeti tanıtılırken, sıra "Göller ve Denizcilik Bakanı"na geliyor.
    Bakanı şaşkınlıkla karşılayan bir Nijerli "Ama İsviçre' de deniz yok ki, bakanlığı olsun!" diyor. İsviçreli bakan ise gülerek şu cevabı vermiş: "Ama sizde de adalet bakanlığı var!.."

    Yanıtla (29) (0)