AK Parti’nin bu cehalet medyası ile işi zor

Şu günlerde, iktidarın kadrolu mikrofonu konumunda olan gazete ve televizyonlar yurt dışından fon temin eden medya kuruluşlarına karşı bir istiklal mücadelesi(!) veriyorlar.

Evet varlıklarını iktidara borçlu olan gazete ve televizyonların, muhalif medyaya karşı cengaverce mücadele etmesini anlamak mümkün. Ancak bu mücadelede bir tuhaflık var, iktidarın kontrolündeki medyanın sayısal varlığı yüzde 90’larda, savaş açtıkları ise dijitalde yayın yapan ve de kıt kaynaklarla ayakta durmaya çalışan iki-üç gariban kuruluş. Bir karşılaştırma yapmak için bile şartlar eşit değil.

Peki neden böyle bir linç kampanyası yürütülüyor dersiniz?

Çünkü iktidarın elindeki medya kuruluşlarının hiçbirinin toplum nezdinde bir karşılığı yok. Televizyonları izlenmiyor, yazarları okunmuyor, ama buna karşılık hala habere ve gazeteciliğe inanan birkaç gazete, sayıları iki-üçü geçmeyen televizyon ve birkaç internet sitesi gündem belirliyor.

Talihsizliğe bakın ki AK Parti iktidarı tarih ve siyaset hafızası olmayan ve de “yolda bulunmuş” kalemlerin ve birkaç kadrolu televizyon çığırtkanının himmetine muhtaç durumda.

Dünyanın hiçbir ciddi demokratik ülkesinde itibar edilmeyecek insanlar gazeteci etiketiyle ortalıkta dolaşıyor. Dolaşmalarında bir mahzur yok elbette ama iktidara çok zararları var. Düşünebiliyor musunuz, adları gazeteci olan bu insanlar Avrupa ve ABD fonları üzerinden “5. Kol faaliyeti” ve “beka” masalları üreterek “İktidarı yıkmak için dışarıdan para alıyorlar” diyerek kelimenin tam anlamıyla bir cehalet örneği sergiliyorlar.

İki gün önce Yıldıray Oğur yazdı;

-1949 yılında ABD ile Türkiye arasında imzalanan resmi bir anlaşmaya göre bu ülkede Fullbright bursu veriliyor.

-Dünyanın en büyük vakıflarından Ford Vakfı, 1950‘lerin başından beri Türkiye’de projeler yapıyor.

-Gümrük Birliği ile birlikte Türkiye’deki iktidarlar, devlet kurumları ve belediyeler AB fonlarından halen destek alıyor.

-Adalet Bakanlığı’nın, Emniyet Genel Müdürlüğü’nün hatta bazen Diyanet’in son 20 yılda yaptığı eğitimlerin, yürüttüğü projelerin çoğu AB fonuyla yapıldı.

-En son bizzat Cumhurbaşkanı’nın açıkladığı İnsan Hakları Eylem Planı bile AB’den alınan fonla gerçekleştirildi.

Ruşen Çakır’ın Medyascope’u Chrest Vakfından fon temin ettiği için suçlayanlar unutmuş olabilirler ama, Cumhurbaşkanlığı Başdanışmanı Mehmet Uçum’la Can Paker gibi isimlerin STK’ları olan PODEM ve TESEV de bu vakıftan yararlanmış.

Cehalete bakın ki yurt dışından fon temin eden bir-iki yayın kuruluşunu CIA’ye, emperyalizme, beşinci kol faaliyeti yapmakla suçlayıp linç kampanyası başlatanlar, bu suçlamalarının AB fonlarından yararlanan iktidarı da töhmet altında bırakacağını anlayabilecek bir zekadan bile mahrum durumdalar.

Şimdi bu cehalet medyasına inanıp AB fonlarından yararlanarak eğitim faaliyetleri yapan Adalet Bakanlığını, Emniyet Genel Müdürlüğü’nü, Diyanet’i “5. Kol faliyeti” yapmakla mı suçlamamız gerekiyor? Elbette hayır… Dolayısıyla devlet kurumlarının bu fonlardan yararlanması ne kadar doğalsa, bazı medya kuruluşlarının yurtdışı fonlardan yararlanması da o kadar doğaldır.

Cehalet medyasının zeka düzeyi bu meseleyi anlamak için yeterli midir bilemem ama, Chrest Vakfı, 2001’den bu yana pediatri doktorlarının eğitimine, Kars Kalesi içindeki Osmanlı eserlerinin korunmasına, Osmanlı vakıfları ve hayırseverlik hakkında yapılan çalışmalara, Batman’da okul öncesi ve ilkokuldaki yoksul öğrencilerin okul ihtiyaçlarının satın alınmasına, kırsal kalkınma projelerine destek veriyor.

Yurt dışından fon temin eden devlet kurumlarını, sivil vakıfları, medya kuruluşlarını “dış güçler”e havale edip suçlamak kolay… Peki içinde 80 milyonun hakkı olan devlet bankalarından fonlanan medya kuruluşlarını ne yapacağız?

Acaba iktidarın kadrolu “vatansever” gazetecileri, Hürriyet grubunu satın almak için Ziraat Bankası’ndan 750 milyon dolar alıp hala ödemeyen Demirören grubuna, Sedat Peker’den ayda 10 bir dolar alan siyasetçilere, Sezgin Baran Korkmaz’ın otelinde sefa süren siyasetçilere, gazetecilere, yargıçlara, bürokratlara söyleyecek bir sözü var mıdır?

Eğer millet malından fonlanan becerikli vatandaşlar için bir ‘fetva’ buldularsa, söylesinler de biz de bilelim…

YORUMLAR (110)
YORUM YAZ
İÇERİK VE ONAY KURALLARI: KARAR Gazetesi yorum sütunları ifade hürriyetinin kullanımı için vardır. Sayfalarımız, temel insan haklarına, hukuka, inanca ve farklı fikirlere saygı temelinde ve demokratik değerler çerçevesinde yazılan yorumlara açıktır. Yorumların içerik ve imla kalitesi gazete kadar okurların da sorumluluğundadır. Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır. Özensizce belirlenmiş kullanıcı adlarıyla gönderilen veya haber ve yazının bağlamının dışında yazılan yorumlar da içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır.
110 Yorum
  • MUSTAFA / 29 Temmuz 2021 15:35

    doğru söyle sende mi aynı yerden besleniyorsun. AK Partiden ekmeğin kesilince, her türlü değerini ayaklar altına almak çok kötüdür. Unutma ki sen onların dininden olmadıkça seni asla sevmezler.

    Yanıtla (2) (0)
  • Hicham el Guerrouj / 28 Temmuz 2021 22:52

    10 numara 5 yıldız yazı.

    Yanıtla (1) (1)
  • Murat / 28 Temmuz 2021 22:49

    Ülkede herşey gibi gazetecilik-yazarlıkta maalesef kahve muhabbetleriyle karıştı gitti.
    Aksi yönde çırpınan sizlere içtenlikle teşekkür ediyorum.

    Yanıtla (0) (0)
  • Kararokuru / 28 Temmuz 2021 22:03

    Almanya'da yaşıyorum 35 yıldır.İyi bir gazete okuyucusunun.Hergun Alman basınında Erdoğan hakkında yazılar çıkıyor.Hepsi ağız birliği etmiscesine Erdoğan gitmezse Avrupa tehlikede,Erdoğan batıyı dinlemiyor,vb.Almanlar bizi çok mu seviyor yoksa Erdoğan anlatıldığı gibi değil mi.

    Yanıtla (5) (0)
  • Yalçın kardeş / 28 Temmuz 2021 21:47

    Lağım medyasını değil sizleri okuyoruz değerlisiniz....

    Yanıtla (2) (3)
  • Selcuk / 28 Temmuz 2021 21:45

    Bu iktidar ve adamlari ilmik ilmik cürümü$tür. Arti onlarin söyldekleri, iddia ettiklerinin kiymeti yoktur.
    Nasil kovariz bunlari ve caldiklarini kamuya ait paralari nasil geri ödetiriz buna bakalim.
    Gidiyorlar, 2023`varmalari cok zor.

    Yanıtla (2) (1)
  • Yalçın kardeş / 28 Temmuz 2021 21:44

    Kalemine sağlık

    Yanıtla (0) (1)
  • Karar okuru / 28 Temmuz 2021 21:37

    Üç beş gariban medyayı küçümsemeyin.
    Dünya medya imparatorluğu bir araya gelerek voltran oluşturdu. (BBC CNN AP
    Vs. )vurdukları yerden ses geliyor. Hepsi ağır siklet. Bİr yere çullandılar mı
    Kısa sürede inanılmaz sonuçlar alıyorlar.
    Besleme dediğiniz basın nedir ki?
    Dünyanın tamamı bir şeyi açık bir şekilde
    Görse bile dünya medya imparatorluğu
    Bir darbede dünyanın gördüğü şeyi yok
    Eder. Önünde kimse duramaz. Ben çok ümitliyim. Her şey çok güzel olacak.
    Kendini küçük görme.

    Yanıtla (0) (0)
  • Zihni / 28 Temmuz 2021 21:19

    Sörf ve yamaç paraşütü ile batı avrupaya geçmesi sağlanabilir. Bu araçları yerli ve milli olarak ucuza yapıp göçmenlere satalım. Hem para kazanırız hemde göçmen gönderme gerçekleşmiş olur.

    Yanıtla (0) (0)
  • bilimsel / 28 Temmuz 2021 00:11

    İrandan geçen afganlılar iranda neden kalmıyor?
    İranlılarda ensar sevgisi yok mu
    onlar sansar mı seviyor

    Yanıtla (69) (3)
  • AB / 28 Temmuz 2021 05:56

    Afgan ve Suriyeliler ile bir konuşun ne kadarı gerçekten burada kalmak istiyor. Sınırı açsanız ne kadarı kalır burada?

    Yanıtla (10) (1)
  • Sınır / 28 Temmuz 2021 09:30

    Sınırları açsan birak afgani suriyeliyi ülkedeki vatandaşlar bile kaçar birader sen ne anlatıyorsun

    Yanıtla (28) (2)
  • yıldız / 28 Temmuz 2021 10:03

    iranın yaşanmaz bir şeriat ülkesi olduğunu onlarda biliyor.Zaten adam şeriattan kaçıyor ve açlıktan kaçıyor. Hedef avrupa veya yaşanabilir kıyı türkiye şehirleridir.

    Yanıtla (11) (0)
  • Abuziddin / 28 Temmuz 2021 10:26

    Dam üstünde saksagan vur beline kazmayi

    Yanıtla (1) (7)
  • doğan alioğlu / 28 Temmuz 2021 13:36

    Abuziddin! Hangi dam üstü, hangi saksağan, Kimin beli, hangi kazma? ne kazması ? Ne demek istiyorsun? Belli değil!

    Yanıtla (6) (1)
  • AD / 28 Temmuz 2021 20:43

    cok bilimsel cevap olmuş.....İranda kalan afganlı sayısını da bir araştırın derim...2 milyon mu vb....
    bir de bize gelen afganlılar calışıyor geliyor gidiyor....iş bulamayan afganlı burada beklemiyor ki...........

    Yanıtla (0) (0)
  • Kocasolak / 28 Temmuz 2021 12:49

    Kıt kanaat HE Mİ? 477 bin DOLAR kıt kanaat. Bu SADECE bir tek vakıftan alınan YAL. Sen bu yazıyı yazıp NASIL başını yastığa koyabiliyorsun? Çocuklarının yüzüne nasıl bakabiliyorsun? Kırkbeş yıldır Avrupa’da yaşıyorum, tek sigarayı İKRAM etmeyen, bir fincan kahve vermeyen batı bu paraları NEDEN veriyor? Bunu yazdın mı? Ak parti fonluyorsa bazılarını onlara da yaz tabii ama KARAya beyaz diyerek değil. Dürüstlük en KIYMETLİ mirasıdır, bunu çocuklarına bırakan babaya ne mutlu.

    Yanıtla (14) (41)
  • Ziya / 28 Temmuz 2021 13:50

    Avrupa'da yaşıyorsun, onlardan maaş alıyorsun, bir de ahkam kesiyorsun.

    Yanıtla (25) (4)
  • Aydın ARAÇ / 28 Temmuz 2021 14:52

    Hatta yuttukları 128. Milyar doları da yazmalı.
    Hatta yol yaptık diye beș müteahhide verdiklerini de yazmalı.
    Hatta milleti soğan ve patates alamaz hale getirdiklerini de yazmalı.
    Hatta samanı bile ithal eder hale nasıl getirdiklerini de yazmalı.....

    Yanıtla (18) (2)
  • uyan kocasolak / 28 Temmuz 2021 15:15

    Efendi bu yorumu yazıp nasıl başını yastığa koyabiliyorsun ve Ocaktan'a çemkiriyorsun? Çocukların varsa eğer nasıl yüzlerine bakabilirsin? Yandaş yalaka havuz lağım medyası ne kadar fonlanıyor hem de kamu kaynaklarından senelerdir? Bi git kendi aktrol medyanda utanmadan yaz, burayı niye kirletiyorsun?

    Yanıtla (15) (2)
  • Celal / 28 Temmuz 2021 17:08

    Madem oyle gel geri ulkeye. Yok degil mi? Uzaktan at tut vatansever ol. Hem oralardan nemalan hem adamlardan sikayet et. Suriye'ye Afganistan'a neden gitmedin?

    Yanıtla (12) (1)
  • Vatandaş / 28 Temmuz 2021 17:59

    Gavurun parasını sen yiyince helal, buradakiler yiyince helal, senden değilse haram. Helalide haramıda bilmiyen birinden yorum alınması olmamış. Avrupada yaşayan vatandaşların yarısından çoğu, çalışacak halde olduğu halde, yıllarca işsizlik maaşı alır, sosyal yardımları alır, hastalık parası alır, birde işsizlik maaşı almasına rağmen kaçak çalışır. Dahası var ama.. Bu yüzden dışardan gelenler sevilmez. Bunlarda ikram yoktur bir çayı esirgerler, bir eurosu gidecek diye ödü kopar. Çoğunluk budur

    Yanıtla (7) (2)
  • Nuri / 28 Temmuz 2021 19:05

    Sizin bu ülke seçimleri için oy vermenizi yasakkamak lazım Euro yükseldikçe vatasever oldunuz

    Yanıtla (10) (1)
  • Erdem Gençoğlu / 28 Temmuz 2021 18:32

    Devletle devletin ilişkisi olur; sivil örgütler devlet gözetiminde ve bilgisinde bunu yaparlarsa dediğiniz gibi "meşru" olur. Ancak "kısa devre" oluyorsa işin rengi değişir. Türkiye'nin en büyük sorunu, muhalif aydınlarının da taraftar aydınlar gibi "yetersiz" olmalarıdır. Aydın için tarafsız olmak bir erdemdir; ancak tarafsızlık bir alternatif olarak kendini konumlandırdığında bir "taraf" haline gelir.

    Yanıtla (0) (1)
  • Oğuz Han / 28 Temmuz 2021 12:20

    Ama Prof. Hacısalihoğlu öyle demiyor.
    Koskoca Rektör sizden iyi bilmezmi?

    Yanıtla (1) (10)
  • Karar okuru,.. / 28 Temmuz 2021 13:49

    Koskoca Rektör ?Bu ülkede kimlerin Prof. Rektör yapildigini tahmin edebiliyoruz.. Liyakat gecersiz,yeterki ,bizden olsun "yandas yalaka"olsun..Yorumda adi gecen zati CNN TV'de cok gördük,

    Yanıtla (17) (1)
  • Sedat FIRAT..Koskoca Rektör kimmis ? / 28 Temmuz 2021 20:26

    "Koskoca Rektö"r Melih Bulu(!),Akademik hirsizlik (intihal) yaparak
    Rektör yapilmis,AKP'nin adami oldugu icin bir gece "ansizin"
    Bogazicine getirildi ve ayni zat-i muhterem bir gece ansizin "ayagi kaydirildi" önceden kendisine bir haber dahi vermeye luzum duyulmadi..RTE'nin kendi adamlarina Rektörlerine
    verdigi deger bukadarcikmis !..

    Yanıtla (0) (1)
  • Ali Cengiz / 28 Temmuz 2021 15:34

    Koskoca rektör dediğin Cumhuriyet mitinglerinden sonra ismini değiştiren pabucumun profesörü mü? Sen de örnek verecek bunu mu buldun be hacı?

    Yanıtla (9) (0)
  • Vatandaş / 28 Temmuz 2021 18:10

    Vasat bir bölümden, sıradan biri olarak, çık ve buralara kadar gel. Kim tuttuysa elinden füze gibi yükselmiş, sonrada ver elini teksas.... Böyle bir anda uçuşa geçenlerden hep şüphelenirim. Rektörlük, profluk sıradanlaştı bu tipler yüzünden. Elde malzeme olmayınca, çürük çarıklara kalıyor meydan. Ersan hocada, prof buda. Aradaki fark işte bu. O na sıra gelince hemen geçiyorum başka kanala.

    Yanıtla (1) (0)
  • bilimsel / 28 Temmuz 2021 00:12

    Dünyanın en büyük alanına sahip avusturalya neden bir adet suriyeyeli yada afgan kabul etmiyor.
    insan sevgileri sıfır mı?

    Yanıtla (32) (2)
  • Hamdi / 28 Temmuz 2021 17:31

    Avusturya tek bir suriyeli kabul etmiyorda din kardeşleri Suudi Arabistan çok mu suriyeli kabul ediyor. Suriyenin ücte birini işgal eden pkk ye suidiler suriyeliler ac gezerken milyonlarca dolar yardım ettiler.

    Yanıtla (1) (0)
  • Karar okuru / 28 Temmuz 2021 17:30

    Hafız, bırak bu işleri de sen cazını dinle !...

    Yanıtla (1) (4)
  • bilimsel / 28 Temmuz 2021 00:16

    Suriyelilere ve afganlılara tepki göstrenleri

    ırkcılıkla suçlamak ahlaklıymış gibi gözükebilir.

    Peki gelen mülteci sayısı 50 milyona ulaşırsa

    ensar diyenlerin bir proğramı var mı?

    Yanıtla (54) (0)
  • Okur / 28 Temmuz 2021 08:22

    Seküler hayat yaşayan tek kişi kalmasın isteniyor bu ülkede. Eksilen nüfusu bölgeden tamamlarız düşüncesi hakim.

    Yanıtla (23) (1)
  • Suat / 28 Temmuz 2021 08:40

    Emin olun nihai amaç bu. Bu amaç 100 yıl önce Ingiliz Avam Kamarasında dile getirildi. Türkleri Anadoludan göndermek ya da azınlık durumuna düşünmek. Yolsuzluğa batmış, bütçesi tamtakır kuru bakır bir Türkiye bu amacı gerçekleştirmede ideal durumda

    Yanıtla (24) (2)
  • Ziya / 28 Temmuz 2021 16:20

    Korkarım iç savaş veya kargaşa çıkarmak için mültecilere yararlanacaklar. Songünlerde sahillerin mülteci akınına uğraması

    Yanıtla (1) (0)
  • tarafsız / 28 Temmuz 2021 16:12

    İngiltereye ayak bastığımda böyle iğrenç bir ülkede insan nasıl yaşar ve bunu niye ister diye düşündüm. Sonra anladım ki özgürlükler ülkesiymiş, çok güvenli bir ortam olmamasına rağmen. Bu ülkede basın, hükümetleri olabildiğine ve sert eleştirir ancak yardımlarda ayrımcılığa tabi tutulmaz. Bir pazar günü sabahını günaha batarak ta geçirebiliriz, isterseniz Quakerlarla 10-12 arası Allah'ı düşünerek ve birbirinizle bu düşüncelerinizi paylaşarak ta geçirebilirsiniz.

    Yanıtla (1) (0)
  • iyildiz / 28 Temmuz 2021 14:02

    ..."Chrest Vakfı, 2001’den bu yana pediatri doktorlarının eğitimine, Kars Kalesi içindeki Osmanlı eserlerinin korunmasına, Osmanlı vakıfları ve hayırseverlik hakkında yapılan çalışmalara, Batman’da okul öncesi ve ilkokuldaki yoksul öğrencilerin okul ihtiyaçlarının satın alınmasına, kırsal kalkınma projelerine destek veriyor"...

    Babasının hayrına bu kadar iyilik yapan bir vakıf ha, vay canına... Aklama paklama size mi kaldı...

    Yanıtla (1) (21)
  • Ddd / 28 Temmuz 2021 14:36

    Türkiye İslam ülkeleri ve Balkanlar da okullar, hastaneler yapıyor. Tarihi eserler onarıyor. Afrikada kuyular açıyor. Bu durumda Türkiyenin niyeti kötü mü? Bırakın bu komplo teorilerini.

    Yanıtla (5) (0)
  • i nokta yıldız kişisine / 28 Temmuz 2021 15:28

    Ocaktan demedi ki o fonlar babasının hayrına veriliyor. Yandaş yalaka havuz medyasının utanmadan kamu kaynaklarıyla akp tarafından fonlandığı halde kendilerine göre devede kulak nispetinde dışarıdan fon alan "diğer ve gri medya" için yaygara kopartıp tepinmesini, yererek, adeta ağızlarının ortasına küreğin tersiyle vurmuş oluyor. Efendi, buna aklama paklama değil rezil rüsva etmek derler. Senin gibi kılçık aktrollerden karar okuru bıktı, yâ sabır çekiyor.

    Yanıtla (1) (0)
  • yavuz / 28 Temmuz 2021 14:25

    Kısaca ulus devletleri bitirme planı diyelim.Plan aşama aşama ,kartarlılıkla,bölgesel dinamiklerde kullanılarak hayata geçiriliyor.Bırda en büyük hedef, ulus bilinci en yüksek olan Türkiye..

    Yanıtla (1) (0)
  • bilimsel / 28 Temmuz 2021 00:13

    SUUDİ ARABİSTAN onca paraya rağmen
    neden suriyelilere afganlara sınırlarını açmaz?
    Tek akıllı türkiyemi?

    Yanıtla (44) (1)
  • Okumaz / 28 Temmuz 2021 14:19

    S.Arabistan bütçe açığı veren bir ülke. Ekonomik olarak bizden daha iyiler ama gelir/gider dengeleri gitgide bozuluyor. İlave göçmenler için daha da bozulmasını istemezler. Nüfus yapısının bozulması, monarşi ile idare edilen ve aşiretlerin güçlü olduğu arap milliyetçiliğinin hüküm sürdüğü ülkenin yönetilmesini de zorlaştırır.

    Yanıtla (0) (3)
  • Sayın yazar, doğru şeyler yazıyorsunuz ama, / 28 Temmuz 2021 13:17

    Referansınız ''fetva'' olunca eleştirdiklerinizden farkınızı anlayamıyoruz. Devlet kurumlarından beslenen medya kuruluşlarını eleştirirken ölçümüz fetva değil, hukuk olmalı. Bu ülkenin basın ilan mevzuatı var. Kamu ilan ve reklamları trajı yüksek medya kuruluşlarına verilir. Ama her şeyde olduğu gibi iktidardakiler kanun, hak hukuk tanımaz, her türlü hile hurdayı yapmaya devam ediyorlar. Alan da veren de suç işliyor. Ama kimi kime şikayet edeceksin. Ahlak olmayınca.. Yoksa bunlar fetva da alır..

    Yanıtla (7) (0)
  • Çölleşme / 28 Temmuz 2021 12:26

    Evet maalesef yandaş kanallar bir sürü kıtipiyos gazeteci,akademisyen,yarı aydın yazar çizer bozuntusuyla dolu...Sadece bir göz atıp geçiyorum.Çünkü zırvalamalarına artık tahammül edilmiyor..

    Yanıtla (11) (2)
  • Mamosta / 28 Temmuz 2021 12:06

    Allah, her akşam tv’lerde ahkam kesen o cahil sözde profların ve sözde gazetecilerin eksikliğini vermesin. Onlar konuştukça seçmen iğreniyor ve dolayısıyla akp oy kaybediyor.

    Yanıtla (6) (1)
  • Okur / 28 Temmuz 2021 00:34

    Sayin Ocaktan sadece medyasi degil sözde Partinin Bazi ileri gelen profesörleri bir dinleyiniz demec ve konusmalari ilkokul ögrencileri seviyesindeler.

    Yanıtla (49) (2)
  • yavuz / 28 Temmuz 2021 11:53

    Bence bu yorum ilkokul öğrencilerimize hakaret olur.

    Yanıtla (15) (0)
  • vatan / 28 Temmuz 2021 11:49

    EN önemli sorunuz göçle gelenler.Ülkemizin demografik yapısının bozulması önümüzdeki yıllar da güvenliğimizi tehdit edecektir..Hiç bir ülke nüfus yapısını bozdurmaz.Suriyeliler,Afganlılar ve başka ülkelerden kaçak olarak ülkemize girenler ülkemiz için en önemli güvenlik sorunu olacaktır.Eğitimsiz işsiz-güçsüz bu insanlar terör örgütleri için kaynak oluşturmaktadırlar.Göçmenler hep bize geliyorlar.Alemin akıllısı bizler miyiz?

    Yanıtla (12) (1)
  • ali / 28 Temmuz 2021 11:20

    ali:yiyen ağız utanır.Gerisi hikaye..

    Yanıtla (2) (0)
  • hamdi / 28 Temmuz 2021 11:17

    Besleme basından bazıları suriyeliler giderse ekonomimiz çökermiş iddiasında bulunuyor. Suriyelilerin doktorunu mühendisini sanatı olanını avrupa aldı. Bize hastası yaşlısı cahili kaldı. Milli bütçeden besliyoruz. Hastane bedava . hesaplarına her ay maaşları yatıyor. Her suriyeli kadının bir kucağında bir de karnında çocuğuyla görürsünüz. Mübarekler Türkiye ye doğum yapmaya gelmişler. Gelecek için beka sorunu olacaklar.

    Yanıtla (17) (2)
  • VATANSEVER / 28 Temmuz 2021 10:54

    yaşasın doğruluk, yaşasın adalet

    Yanıtla (3) (0)
  • Karar okuru / 28 Temmuz 2021 10:53

    Sayın Davvutoğluna,Babacana..hain diyebilenlerden ne beklenebilir? R.Tosun bir tv.proğramında ,biz propogandamızı yeteri kadar yapamıyoruz demişti(el insaf).

    Yanıtla (3) (1)
  • Sahin / 28 Temmuz 2021 10:50

    AKP, de sadece cahalet medyasımı var. Tepeden tırnağa bakın ,bir cehalet ordusu görürsünüz. Bu ordudan Türkiye başarı beklemesin.
    Cehalet insanlığın en büyük düşmanıdır. Başka düşmana gerek yok.

    Yanıtla (19) (1)
  • Cenk Cemil / 28 Temmuz 2021 10:46

    Sayın Ocaktan,
    İktidarın madem bu yandaş ve cehalet medyası ile işi zor, şu halde siz neden sevinmiyorsunuz ki ?.. Yani, sizin anlata-anlata bitiremediğiniz iktidar eleştirileriniz ve iktidardan kurtulma çalışmalarınız daha da kestirmeden gerçekleşme yolunda olmaz mı? Bence onalr, size bir tür destek vermekle günelrini geçriyorlar. Buna sevinmeniz gerek diye düşünüyorum.

    Yanıtla (5) (6)
  • Karar okuru / 28 Temmuz 2021 10:40

    Dün SURİYE, Bu gün AFGANİSTAN. Yaptığı yanlış dış politikayı ENSAR (din) kılıfına sokarak pazarlıyor AK Parti. İzlediği yanlış dış politikayla ÜLKEYE, altından kalkılamayacak, ileride çok önemli sosyal sonuçları olacak bir miras bırakıyor, gider ayak AK Parti.

    Yanıtla (5) (3)
  • ötükenlikurt / 28 Temmuz 2021 10:36

    ORTADA BİR GARİPLİK GÖRMÜYORUM. Böyle fırıldak gibi bir yönetimi destekleyenler nasıl kaliteli gazeteci olabilir ki? Doğruları yazmak, derin analizler yapmak, gerektiğinde yönetime aykırı gelen fikirleri savunmak bu yönetimin gazabına uğrama sonucunu doğurur. Halbuki yanar döner yönetime yanar döner bir basın, tencere kapak misali çok münasiptir. AKP deyince gemi azıya almış tarikat ve cemaatleri düşünün! Görünmüyorlar ama devleti de partiyi de çağdışı yaratıklar yönetiyor! Durumumuz vahim!

    Yanıtla (9) (2)
  • Nebuchadnezzar / 28 Temmuz 2021 10:03

    Güzel yazı olmuş. Hakkını teslim etmek lazım Ocaktan ın.

    Yanıtla (5) (5)
  • Ali rıza / 28 Temmuz 2021 09:34

    Hocam bir atasözü var , “ bu hamur daha çok su götürür “ diye bana göre bu hamur daha su kaldırmaz , un çorbası olur , 1517 Ridaniye savaşı sonrası Anadolu’ya ekilen tohumlar , 1698 - 99 Karlofça antlaşmasıyla da meyve verdi ve, Osmanlı gerilemeye ve toprak kaybetmeye başladı , Sevr antlaşmasıyla bitti , fakat bu millet hala uyanmadı , nerede hata yapıldı diye hiç düşünmedi ,dağda gezen bir Ceylan gibi bu ülke , koruyamazsak çakallara yem olur , bizi kimse muhacir diye kabul etmez , biline ,

    Yanıtla (7) (1)
  • Davut / 28 Temmuz 2021 09:20

    Haklısınız Mehmet bey! Siyasi vesayet olmasa A.Selvi nin Hürriyet ye yazması mümkün mü? Gerçi, Hürriyet artık gerçek anlamda50000 satıyor mu, ondan da emin değilim.Veya bilmem ne Hacı Salihoğlu nün her gün yandaş bir kanalda yorumcu olması.Veya K.Tayiz in, Barlas in oğlunun...Musilaj sadece denizde değil, her yerde...Komik üniversitesi, müsvedde gazetecisi...

    Yanıtla (20) (1)
  • Bence böyle / 28 Temmuz 2021 08:27

    Kendine her şeyi mübah görüp karşıya yasak görüyorsan olmuyor medyanın beni ilgilendiren yönü tarafsız olması fonlanmayan medya var mı acaba

    Yanıtla (4) (1)
  • Nihat doğan / 28 Temmuz 2021 08:15

    Korkarım ki
    Yine bir vurgun arefesi

    Yanıtla (1) (1)
  • Mustafa Y. / 28 Temmuz 2021 07:35

    Kalemine sağlık herşey dertlitoplu tane tane açıklamışsınız.

    Yanıtla (12) (1)
  • Adil / 28 Temmuz 2021 07:02

    İktidarın hırsız kalemleri,ne yaparsa yapsınlar,ne kadar zırvalarsa zırvalasınlar,ne kadar korku saldıklarını sanırsa sansınlar hepsi boş.
    Akp+Mhp’nin çöküşünü ve batışını engelleyemezler.

    Yanıtla (15) (0)
  • muammer / 28 Temmuz 2021 06:47

    En büyük 5.kol faaliyeti İÇ GÜÇLER tarafından icra edilenlerdir.
    Bu hep de böyle olmuştur zaten..KİTLE/REAYA idare edilmeli, oyalanmalı.Bunun için gerekli KOL faaliyetlerinin icrasıdır bunlar..

    Yanıtla (5) (0)
  • Karar Okuru / 28 Temmuz 2021 06:17

    Sayın Ruşen Çakır'ın Medyoscop'ta yaptığı her programı ve söyleşiyi keyifle izliyorum...Aldırmadan devam etmeliler...

    Yanıtla (8) (2)
  • TB / 28 Temmuz 2021 06:12

    Cehaletten cehalet, kötülükten kötülük, dincilikten (Dindarlar baş tacı) zulüm çıkar. Aksini tarih yazmamıştır.
    İyi ki yazıyorsunuz bizler de okuyabiliyoruz :)

    Yanıtla (10) (0)
  • Metin akpinar / 28 Temmuz 2021 05:55

    Aslında akpinar.metin@windowslive.com medyası asıl soruyu kendi vakıfların sormalı Bilal erdoğan'ın vakfına sudi arabistanda ne bağış almıştı ha basın ha vakıf hiç faarketmiyor

    Yanıtla (1) (0)
  • Recai / 28 Temmuz 2021 03:46

    Mafya , rusvetci, kacakci , fonlamiyorsa yerli milli medya demem diyemem.

    Yanıtla (2) (0)
  • Karar Okuru / 28 Temmuz 2021 03:42

    Iktidarin medyasi cahil falan degil, sadece kotucul. Yoksa senden benden daha akillilar, herseyi hesap ederek bile isteye yapiyorlar. Yirmi yildir yalan, yagir ve kara propaganda ile iktidari ayakta tuttular. Gobel'sin ruhuna fatiha okuttular. Seytan yanlarinda masum kalir. Hepsi ulkeyi cehenneme cevirmek icin kollari sivadilar. Lakin halk gozunu acti, aclik ve issizlikle dersini ogrendi. O yuzden basaramayacaklar.

    Yanıtla (9) (1)
  • karar okunur / 28 Temmuz 2021 02:45

    Eğer ortada bir suç varsa, gerekli yasal işlemleri başlatamayacak kadar tembel ve korkaklar. Aptalca bağlılıklarına, içi boş gürültülerine medya demeye dilim varmıyor. Kurbanlardan fazla bir farkları yok aslında, onlar da önüne konulanı yiyiyor. Çinli diye Koreli döven, Hollanda'ya kızıp portakal bıçaklayan, linç eğilimli insanların aynası. Bu sefer de „Afganlı düşmanı faşist“ avına çıkmışlar. Aman haaa, mehter fonlamayı unutmasınlar.

    Yanıtla (3) (0)
  • Karar okuru / 28 Temmuz 2021 01:53

    Havuz medyasının düzeyi düşük olmasına düşük de onu okuyan yandaşların düzeyi ne? O “gazeteciler” biat etmiş bir kitle için yazıyor. Berat Albayrak kendi taraftarları için Reis “Ay’a dört şeritli yol yapacağız” dese inanırız diye boşuna demedi.

    Yanıtla (5) (0)
  • Sahin . / 28 Temmuz 2021 01:42

    Konu ne? Yorumcular ne yazmış?

    Yanıtla (1) (0)
  • Sahin . / 28 Temmuz 2021 01:39

    Birkaç iyi gazetenin okuyucusu, bir yılda bir çok bilginin kitaplardan ögrendiklerinden daha çok bilgiyi gazeticiden öğrenebilir.
    Yandaştan bir şey ögrenmeyeceksek niye okuyalımki?
    Gazeteler çıktığı gün bayíler kağıt toplayıcılarına hediye ediyor. Ayıp olmasın diyede toptan müşteriye sattık diyorlar.Bunlarda inaniyor tiraj yine arttı diyorlar.Siz hiç belediye otobüsünde toptan Sabah gazetesini okuyan birini gördünüzmü?Bi tanesi yetmiyormu?

    Yanıtla (2) (0)
  • Politikacı Genç / 28 Temmuz 2021 01:35

    Mehmet bey, milletvekili olduğunuz partiye ve o kesime derin ve bağnaz şekilde arka çıkanlara çok güzel cevaplar veriyorsunuz. Eski bir Akpli olmanıza rağmen birçok muhalif parti veya gazeteciden daha doğru sorular sormaktasınız. Yeni eskiyi siler, tebrik ederim.

    Yanıtla (3) (0)
  • karar okuru / 28 Temmuz 2021 01:24

    Tamer Korkmaz diye bir adam var. 'besleme medya' başlıklı bir yazı yazmış. yazınız başında ışıklı yazı ile reklam var. abi biraz dürüst olun be!

    Yanıtla (0) (0)
  • JND / 28 Temmuz 2021 01:20

    “ Dünyanın hiçbir ciddi demokratik ülkesinde itibar edilmeyecek insanlar gazeteci etiketiyle ortalıkta dolaşıyor. Dolaşmalarında bir mahzur yok elbette ama iktidara çok zararları var.”

    Haklısınız. Ama iktidar bunu görmüyor.

    Boşverin çaktırmayın, aynen devam :)

    Yanıtla (11) (0)
  • Ayak Takımı / 28 Temmuz 2021 00:56

    Bunlar fonlanmaya bayılır, başkasının fonlanmasına tahammül edemez. O fon aşkı değil midir iktidara tırnaklarını geçirmelerini sebep olan. Ortamlarda milli irade dersin kim bilecek.

    Yanıtla (12) (0)
  • bilimsel / 28 Temmuz 2021 00:14

    AFGANLILARI VE SURİYELİLERi
    sınırlarımız içine almak
    sonra onlar için avrupadan para istemek
    ahlaki bir davranış mı?

    Yanıtla (37) (0)