İsrail'in hedefi bizsek gereği bu mu?

İran, İsrail karşısında nasıl kâğıttan kaplana döndü; bize bir mesaj varsa o da bu sorunun cevabındadır.

MHP lideri Bahçeli, İsrail'in saldırılarını aynı zamanda Türkiye'ye yönelik bir mesaj olarak değerlendiriyor.

Cumhurbaşkanı Erdoğan da Türkiye'nin savunmasının Gazze'den başladığını söylemişti.

Gazze düşerse İstanbul da düşer, lügatları dahi paralandı.

Peki... Siyonist İsrail, Nil'den Fırat'a vaat edilen topraklar hayâli görüyor da savaşı Ortadoğu'ya yaymaya giriştiyse... Gözü Anadolu topraklarındaysa... İstanbul da tehlikedeyse... Yani sırada Türkiye varsa, tehdit algımız buysa gereği nedir?

İktidar propagandasının buna cevabı hazır; gereği AK Parti'ye oy vermek ve seçimde Cumhur İttifakını desteklemek.

Yoksa İsrail, Türkiye'yi ham yapar, milli güvenliğimiz tehlikeye düşermiş.

Fakat bakıyorsunuz; bizden önceki hedef İran bile İsrail'le cepheyi genişletmek istemiyor. Savaşı yaymaktan kaçınıyor.

Hamas lideri Haniye'yi Tahran'da katlettiler.

Devrim Muhafızları komutanlarını, Şam'daki İran misyonunda öldürdüler.

Çağrı cihazlarını, telsizlerini patlatarak Hizbullah militanlarını devre dışı bıraktılar.

Hizbullah lideri Nasrallah'ı, Lübnan'daki gizli sığınağında vurdular.

Gazze derseniz... Katliam yaptılar, yerle bir ettiler.

Daha büyük kışkırtma, aşağılama mı olur!

Ama İran'dan, beklenen gürlükte tepki yok. Provokasyona gelmiyor. Dün akşamki gibi yasak savmak için, utanma belâsına ve yine önden haberli attıkları füzelerle, kimsenin burnunu kanatmadan mı düşmanı cezalandıracaklar?

İran'ın korkutucu isimler takılan intikam füzeleri, ölüm kusan kamikaze İHA'ları nerede? Demir Kubbe'yi, delik deşik edip Tel Aviv'in başına niye yıkmıyorlar?

Siyonizmi haritadan sileceklerdi. Molla rejiminin en büyük vaadi buydu. Şimdi mollalar duyuyoruz; İsrail'in cinlerden casusları, şeytanlardan askerleri olduğunu geveliyorlar.

Yenilgiye, acz içinde sinmişliğe mazeret uydurmak için bakalım, daha ne hezeyânlar savrulacak.

Kamuoylarını kâh cihat bayrağı asarak, kâh Hamaney'e savaş yüzüğü taktırarak bu kaçıncı oyalamaları!

Sıra bizde, asıl hedef Türkiye; diyen iktidar fedâilerimizse karışık duygular içinde.

İran ve Hizbullah, Suriye iç savaşında Esad'ı tutmuştu. Türkiye'nin desteklediği muhalif güçlerle savaştılar. Karşı cephemizde yer aldılar.

O yüzden hem İsrail'in asıl hedefinin Türkiye olduğunu söylüyor... Hem de nasıl oluyorsa İran'la Hizbullah'ın, İsrail tarafından aşağılanmasına, burunlarının sürtülmesine içten içe sevinebiliyorlar. Sevincini saklayamayanlara rastlıyorsunuzdur.

Asıl hedefin Türkiye olduğuna gerçekten inansalar böyle mi hissederlerdi?

İsrail, damarına bastıkça İran, savaştan kaçıyor. Ateş çemberi daralıyor, etrafını kan gölüne çevirdiler. Savaşı tâ kalbine taşıdılar...

Yine de bugün değilse ne gün, diye topyekün hücuma geçmiyor Tahran. O gür intikam nârâları dahi duyulmaz oldu. Acıklı ve göstermelik karşılıklarla mı verilir ölüm-kalım savaşı?

İsrail'in saldırganlığından Türkiye'nin çıkaracağı bir mesaj varsa o da işte burada, İran'ın düştüğü durumda.

Esip gürleyip her defasında yağmazsanız yalancı pehlivana dönersiniz, hiçbir caydırıcılığınız kalmaz.

Yağmayacaksanız esip gürlemeyin ki sözünüzün caydırıcılığı sınanmasın.

YORUMLAR (129)
YORUM YAZ
İÇERİK VE ONAY KURALLARI: KARAR Gazetesi yorum sütunları ifade hürriyetinin kullanımı için vardır. Sayfalarımız, temel insan haklarına, hukuka, inanca ve farklı fikirlere saygı temelinde ve demokratik değerler çerçevesinde yazılan yorumlara açıktır. Yorumların içerik ve imla kalitesi gazete kadar okurların da sorumluluğundadır. Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır. Özensizce belirlenmiş kullanıcı adlarıyla gönderilen veya haber ve yazının bağlamının dışında yazılan yorumlar da içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır.
129 Yorum
  • HAYRETI MUCIP / 02 Ekim 2024 21:14

    Bugün işlerimden dolayı geç kaldım.
    Iran , dün akşama doğru attığı 200 e yakın füzeyle Israil'i dümdüz etti !
    Yaşasın Iran !
    Bizimkiler de Demir Kubbeye nazire olarak Çelik Kubbeye karar verdiler !
    En büyük Türkiye , başka büyük yok !

    Yanıtla (3) (2)
  • Mustafa / 02 Ekim 2024 17:59

    İsrail Türkiye'de bir operasyon yapabiliyor mu.Biz iran gibi palavra atmiyoruz.

    Yanıtla (0) (10)
  • natali / 02 Ekim 2024 10:53

    9 milyon nüfuslu israil 90 milyon nüfuslu bir nato üyesine saldıramaz zaten haritaya şöyle bir göz atan bunun olamayacağını net bir bicimde görür yani bu mevzu tamamen gündem değiştirme cabası

    Yanıtla (8) (3)
  • Matrakçı... / 02 Ekim 2024 17:46

    Siyonistlerin bugüne kadar 1 TANE doğru işini gören var mı.?.İrak nasıl parçalandı ve niçin.?..Suriyede olan kaos nasil oldu ve neden..Görünür duruma değil perde arkasına bakarak..!....Abd istemese Suriyede bir taş oynayamazdi..Bugun de elini çeksin Suriyede birlik süratli sağlanır. Nato sadece Rusya ve Çin için var ..Bi bakıma emperyalist guvenlik güvencesi dünyayı daha rahat sömürmek için.. Bize zerre faydası olmaz ve olmayacak..

    Yanıtla (1) (3)
  • Pirireis / 02 Ekim 2024 16:44

    İranın ekonomik petrol ve nükleer alanları camdan kuleler. Dolayısıyla israil e saldırıları da kısıtlı. Bir ülke topyekun savaş istemiyorsa ki iran istemiyor, ancak böyle küçük tepkiler verir, normaldir. İsrail ateş topu olsa cürmü kadar yer yakar, ama TC ateş topu olursa israil i haritadan siler meşru müdafaa şartlarında, bu da biline.

    Yanıtla (1) (3)
  • KARAR OKURU / 02 Ekim 2024 16:41

    İktidar ve medyasının dün bayram günüydü. CHP genel başkanını ve etrafındakileri normalleştirdikleri gündü. Kutlu olsun. Çürük, tedavi edilmez ise ciddi sağlık sorunlarına neden olabilir. Umarım bir gün Türkiye Özgür Özel gibi (Sn. Devlet Bahçeli'nin sözüyle) çürüklerden de kurutulur.

    Yanıtla (1) (3)
  • Ali / 02 Ekim 2024 15:41

    İran’dan fırlatılan 200 balistik füzeden bir kısmı Demir Kubbe’yi aşıp hedeflerine isabet etti. Füzelerin Ort Tel Nof ve Nevatim hava üslerini vurduğu görülüyor. Hasarın boyut ise açıklanmıyor. İsrail’de yayın yapan Axios sitesine konuşan İsrailli bir savunma yetkilisi Mossad karargâhına düzinelerce füze ateşlendiğini ama hiçbirinin iç bölüme zarar vermediğini iddia etti.

    Yanıtla (3) (0)
  • Hikaye / 02 Ekim 2024 14:16

    Dün yazdım ama İran'ın bu kadar çabuk tuzağa düşeceğini hesap etmemiştim.İsrail' iran'ı bir şekilde tuzağa düşürüp çatışmaların tarafı yaptırdı füze saldırılarıyla.Lübnan'da ve diğer bölgelerde Hizbullah'a karşı yapılan saldırılar zaten İran'a yönelikti aslında.İran bunu resmileştirdi.İsrail'in bunun cevabını vermeyeceğini düşünmek için zeka özürlü olmak lazım.

    Yanıtla (3) (3)
  • Hasan / 02 Ekim 2024 15:05

    Hikaye anlatma.İran İsrail'in ABD'nin kucağına oturmayı kabul etmeyen şerefli bir ülkedir.Tecavüze izin vermez.Suud'lar gibi kimliksiz haysiyetsiz değildir.Sonucu olacak diye sürekli korkarak yaşanmaz.

    Yanıtla (6) (4)
  • Hikaye / 02 Ekim 2024 15:27

    Sen önce yorumu bir daha oku istersen.

    Yanıtla (2) (0)
  • Mustaa / 02 Ekim 2024 15:26

    Benim anlamadığım CB bunu niye bize söylüyor? Yalnızca bana oy verin diye söylenecek bir söz mü bu? Bir yabancı devlet adamı gazeteci falan dese anlayacağım. Zaten tek ve sınırsız yetkili kendisi.

    Yanıtla (7) (1)
  • Hikaye / 02 Ekim 2024 09:59

    Sayın Beki bari siz yapmayın.İran'ın dünkü saldırısı sivil halka değildi.Askeri havaalanı ve tesisler vuruldu.Dünyadan o kadar kopuk ki bizim basın hayret ki hayret.Biz dün akşam 'el Cezire den nerdeyse canlı izledik saldırıyı.Siz hala eften püfren diye küçümsüyorsunuz.

    Yanıtla (10) (14)
  • Karar okuru / 02 Ekim 2024 10:34

    Bir hafta bekle bak bakalım ne kadar zarar vermiş!!! Ama adamlar tek tek, nokta, alan, toptan havada, karada, cep cihazında, telsizde, askeri, istihbari velhasılı kelam her zeminde iş görüyor ve İran’ı kışkırtıyor. İran Cumhurbaşkanı akıllı adam bu kışkırtmalara kapılmamaya çalışıyor. Ama bizim yenik, kompleksli ruhumuz en küçük ve önemsiz karşı saldırıyı ezik ruhuna ilaç niyetine sürüyor.

    Yanıtla (13) (1)
  • Hikaye / 02 Ekim 2024 14:08

    İşte bu kafa ,arızalı kafalar yüzünden İsrail her yerde nal hoplatıyor.Dünkü saldırı İsrailin prestijini yerle bir etti.At gözlüğünü çıkarırsan göreceksin aslında.Anında ,Abd ve batılı ülkeler İsrail'e desteklerini açıkladılar.Abd askeri destek vereceğini bile açıkladı.İkincisi ''demir kubbe ''çöktü ki bu İsrail için kötü bir deneyim oldu.Hala eften püften geyiklerine devam edin.

    Yanıtla (4) (12)
  • karar okunur / 02 Ekim 2024 15:13

    Hikaye, yüzlerce füzenin açtığı hasar nedir söyle de bilelim. İsrail, bir kişinin burnu kanasa tekrar tekrar kendi propagandası olacak şekilde defalarca gösterirdi. Silahlı baskında 4 kişi öldürülmüş batı medyasına devamlı bunu servis ettiler. Sanki çekildikleri bir şey varmış gibi nesini gizleyecek. Arayıp da bulamadığı bir fırsat. Asıl görülmesi gereken''demir kubbe'' nereyi koruyacağını gayet iyi biliyor.

    Yanıtla (6) (1)
  • Karar Okuru / 02 Ekim 2024 18:13

    Değil bir hafta yıl beklesen gerçek hasarı öğrenemeyeceksin. İsrail sürekli ACIMADIKİ diyecek, Batı medyası papağan gibi bunu tekrarlayacak. İsrail neden sivillere görüntü paylaşmayı yasakladı? İran füzeleri çatır çatır hedeflerine isabet etti. İron Dome geçilmezliği iddiası buhar olup uçtu. Savunma füzeleri gelen savaş başlıklarına yetişemedi, yetişenler ise saptırmada başarılı olamadı. israil uğradığı zararı itiraf edecek ha ? Geçiniz! Geçiniz !!!

    Yanıtla (0) (4)
  • karar okunur / 02 Ekim 2024 18:44

    Hikaye, ben dünya medyasına da bakıyorum, takip ediyorum. Kimsenin burnu kanamadı diye bir şey yok. Burada ne demek istenileni anlamadıysan senin adına üzgünüm. Sığınaklarda kriz geçiren insanları göstermeye çekinmeyen İsrail, en küçük hasarı bile propaganda olarak kullanıyor. Hasar gören yerleri bile abartarak gösterdi. Eline fırsat geçmiş, olsa daha fazlasını da gösterecek. Poropandanın dibini sıyaracak. Olanını zaten istediği gibi kullanıyor. Sanki İsrail´e diz çöktürülmüş gibi...

    Yanıtla (0) (0)
  • Hasan / 02 Ekim 2024 15:08

    Hikaye anlatma,yazar yazıyı İran İsrail'i vurmadan yazmış ve baskıya gitmiş! Biraz dikkatli oku.

    Yanıtla (2) (3)
  • Hikaye / 02 Ekim 2024 15:25

    ''Dün akşamki gibi yasak savmak için, utanma belâsına ve yine önden haberli attıkları füzelerle, kimsenin burnunu kanatmadan mı düşmanı cezalandıracaklar?' Sanırım sen yazıyı değil Andersenden Masalları okuyorsun.

    Yanıtla (0) (0)
  • Alp Demir / 02 Ekim 2024 14:33

    Halkları tarafından zulüm gören ve istenmeyen iktidarların başvurdukları klasik yöntem. İran halkı molla rejiminden ve çağdışı zulmünden usandı. Bizimkiler ülkeyi batırdı, çıkış arıyor. Her ikisi de aynı sloganları atıyor. Yazarın dediklerine aynen katılıyorum. Bunların derdi ülkeleri değil, kendileridir.

    Yanıtla (4) (0)
  • Hikaye / 02 Ekim 2024 14:19

    Bu arada dün dikkatimi çekti.Eften püften diye aşağıladıkları füze saldırıları sonucu İsrail, zırhlı birliklerle top atışlarıyla Lübnan'daki Hizbullah mevzilerine saldırmış.Neden hava saldırısı yok?Yoksa İran'ın dediği gibi 3 önemli askeri hava alanı vuruldu mu?Ki ,El Cezire'deki görüntülerde enaz onlarca füze düştüğü görülüyor havalanına.

    Yanıtla (0) (1)
  • karar okuru - ... / 02 Ekim 2024 05:31

    2014 te ortadoğuda türkiyenin izni olmadan yaprak kıpırdamaz diyorlardı. şimdi israilin tehditi altında olduğumuzu söylüyorlar. biri yalan ama hangisi, belki de ikisi de. 10 yıl içinde neden türkiyeyi bu aciz noktaya getirdiklerinin hesabı sorulmalı.

    Yanıtla (44) (1)
  • Osmanlı / 02 Ekim 2024 08:53

    Türkiye BOP baslamadan dümene geçseydi bu günleri görüp ön alsaydı herşey çok farklı olurdu. Diyecekti zamanında. Bu bölgede biz teröre izin vermeyiz. Bölge halklarını yönlrndirebiliriz. Çünkü tarihi birlikteliğimiz var. Dünya ülkeleri olarak bize şans verin. Ve getektiği zaman da nizi yönlendirin. O zaman organize eden olmanın avantajlarını sonuna kadar kullanabilirdi.

    Yanıtla (0) (6)
  • aşağı inen parmsl / 02 Ekim 2024 14:01

    Ama neden.

    Yanıtla (0) (0)
  • aşağı inen parmsl / 02 Ekim 2024 14:03

    Sebep ey

    Yanıtla (0) (0)
  • Ömer / 02 Ekim 2024 14:00

    Dualarımız İran'a.Müslümanların şerefini kurtarmak onlara düştü.

    Yanıtla (6) (3)
  • Abdullah / 02 Ekim 2024 13:59

    Partisi'nin belediye başkanlarına devletin helikopterleriyle oy istemeye benzemez bu işler, montajlı videolarla miting yapıp günahsız insanları yuhalatmaya benzemez bu işler.Okullar pislik yuvasına dönmüş,ortalık mahalle mafyaları ile kaynıyor,insanlar geçim derdine düşmüş.

    Yanıtla (16) (1)
  • karar okunur / 02 Ekim 2024 03:40

    Merak ettim, neden “Kuvayi Milliye neyse Hizbullah´da işte aynen odur“ denmiyor. Kilometre hesabı yapılıyor, İsrail´den Türkiye´ye giden yolun kısaldığı söyleniyor, ama Hamas´a düzülen övgüler yüceltmeler Hizbullah´dan esirgeniyor. Onlar Türkiye için savaşmıyor mu? Bu şimdi ayrımcık yapmak olmuyor mu?

    Yanıtla (13) (7)
  • karar okunur / 02 Ekim 2024 13:44

    Kimine göre İsrail Lübnan’a büyük bir iyilik etmiş. Lübnan’ı kontrol altına alması, seçimlere, sosyal yaşama müdahale etmesi halka yaka silktirmiş. Nedense, Hizbullah’ın Suriye´de yaptıklarını hatırlatanlar birden çoğaldı. Hamas´ı eleştirdikleri için “İsrail sevicisi“ diye sağa sola çakanlar, bu tarafı hiç görmüyor. Yoksa görmek mi istemiyor. Dün üstünü örtüğünün bugün üstünü açıyor. "Statükoyu sürdürmek" için gerekirse iki yüzlü de olunuyormuş.

    Yanıtla (6) (0)
  • Okur / 02 Ekim 2024 13:30

    Eğer İsrail'in Türkiye'yi tehdidi gerçek ise -ki Cumhurbaşkanı yalan söylemez- o zaman İsrail tehdidine karşı hangi tedbirler alınıyor? Güneydoğu Anadolu depreminin olacağı bilindiği halde hiçbir şey yapılmadığı gibi İsrail saldırırsa yine hiçbir şey yapmayacak mıyız? '99 depremi olalı 25 yıl oldu, Marmara depremi bekleniyor, hangi tedbir alındı? Yoksa oy hesabıyla ilgili 'İsrail'in aklında olmayanı onlara hatırlatmak' için mi böyle ifadeler kullanılıyor? Yalancı çoban fıkrasını hatırlatırım!?

    Yanıtla (5) (0)
  • Hasan Erzincan / 02 Ekim 2024 12:56

    Savaşı amasız fakatsız red etmek gerekiyor. Erdoğan’ın seslendirdiği hedefte bizde varız sözleri ülkenin cumhurbaşkanının sözleri olamaz. Sahip olduğu bilgiler varsa bile bu gidişatın milli güvenliğimizi tehdit etmekte olduğunu bunu böyle gördüğünü söylemesi gerekir. Önlemlerini de alır. Sanki bir korkuyu seslendirir gibi konuşması yanlıştır. Üstelik NATO üyesi olarak. Bize propaganda yapıyor. Hükümette kalmak için kullanıyor. Yazık. Ne bitmez iştahmış. Muhalefeti de kendine benzetti.

    Yanıtla (11) (0)
  • xyz / 02 Ekim 2024 12:52

    Malum siyasetçinin hipnoz araçlarından, ezan-bayrak-Kudüs eskisi kadar iş görmeyince yeni bir uyuşturucu zerk etmesi gerekiyordu yandaş damarlara. İsrail'in Türkiye hedefi söylemi tam da bu. Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı ve yandaş medya 40 gün sussun, kırk birinci gün seçim yapalım, Tayyip barajı geçemez.

    Yanıtla (6) (0)
  • Sahin / 02 Ekim 2024 12:39

    Erdoğan Karabağa"ya gireriz dedi
    Azarbeycan"dan fırça yedi .
    Bu vesilele kardeṣlik bitti....

    Yanıtla (8) (1)
  • Okur / 02 Ekim 2024 12:27

    Halen bunları yiyen seçmen var demekki. Aradıkları düşman bulundu, İsrail. Gelsin oylar sepete,...

    Yanıtla (10) (0)
  • Cll Szk / 02 Ekim 2024 12:24

    Vadedilmiş topraklar sırada Anadolu var diye kamuoyunda algı yaratıp bunun alternatifi AKP hükümeti dir yoksa sonu hüsran gibi boş safsatalarla gelecek seçimlerde oy cambazlığı yapmak bu arada derin yoksulluğu unutturmak ve halkı uyutmak tabi.

    Yanıtla (14) (1)
  • Sedat F. / 02 Ekim 2024 04:05

    Bir kac hafta öncesinde Erdogan, Libya'ya nasil girdiysek, Israil"lede öyle gireriz masali anlatmisti.Bu defa U dönüsü yapti, neymis Israil Türkiye'ye "Göz dikmis-mis" Türkiye'nin NATO üyesi bir ülke oldugunu sanki Israil bilmiyor..Bütün bu yeni La Fontaine masallarina inanmak icin "geri zekali" olmak gerekir.Birakin geri zekalilar inansinlar bu palavralara, ben inanmadim sadece güldüm..Enflasyon, pahalilik, aclik yolsuzluk konusulmasin böyle oyalamalarla Türkiye mesgul edilsin,RTE'nin taktiği.

    Yanıtla (46) (4)
  • Okur / 02 Ekim 2024 09:01

    Taktik kısmı belki doğru fa İsrailin natoyu tskacağını düşünmek safdillik olur. Natonun müdürü abd. Abnin müdürü israil. BMnin aciz hali ortada delil. İsrail artık açıktan oynuyor. Dünyanın ekonomisi benim elinde teknolodi benim elimde yönetileri benim elimde basın benim elimde öyleyse ben istediğimi yaparım diyor. Artık gizli den illeri götürmrye de ihtiyaç duymuyorum diyor.

    Yanıtla (4) (12)
  • Turgay / 02 Ekim 2024 11:07

    Ne yani İsrail bir NATO üyesi olan Türkiye'ye saldıracak öyle mi? Buna mı inanıyorsunuz demek oluyor ki Erdoğan sizin gibilere hitap ediyor bana hitap etmediği ortada. Hani havada uçanı,kaçanı vuruyorduk ne bu hal.

    Yanıtla (10) (1)
  • okur / 02 Ekim 2024 23:37

    yunanlar bodruma çıktı biz uydukmu acaba diye düşünüyorum.Belkide adamlar turistik gezi mi yaptılar

    Yanıtla (0) (0)
  • Bilal / 02 Ekim 2024 12:19

    Görene köre ne demiş atalar. Kitlesel mankurtluk korona gibi insanları sarıp sarmalamış. Hani Lahey Adalet Divanı kararları behey aymaz rekortmeni, hani usa üniversite öğrenci protestoları ne oldu? Isamesih’ in dünya kralı olması için önce arzı mevud fethedilir, varedici kaos çıkartılır başhahamın emrettiği gibi. Dün İngiliz muhipler cemiyeti bir avuçtu, bugün siyonistseverler partisi ülkeye hakim.

    Yanıtla (1) (0)
  • Bilal / 02 Ekim 2024 12:11

    “ Iran’ yakında özgürleştireceğiz” Netanyahu
    “ Erdoğan’ a sonun Saddam ülken Irak olur” İsrail dışbakanı İtimar.
    Yeşeya’ nın kehaneti için düğmeye basıldı geri vites olmaz artık. İran’ a saldırılar ve korku salmalar bize ve herkese. İsrail Moğollar gibi dehşet ve vshşetle taarruz ediyor ardında Haçlı sürüsü.

    Yanıtla (1) (1)
  • Ali İncirci / 02 Ekim 2024 11:11

    Demir Kubbeye karşı...atmosfer üstünde füze motorunu durdur, ısı-ışık yaymasın, baş aşağı yerçekimi ile düşsün:)).

    Teknolojin yoksa nüfusun anlamsızdır, sadece ölümü kutsayan bir kültür oluşturursun (müslüman dünya böyle).

    Yanıtla (9) (0)
  • Gulyabani / 02 Ekim 2024 12:03

    Teknoloji turkiyede son yıllarda gelişiyor. Ukrayna gibi ülkelere insansız hava aracı buradan temin edildi. Pkk dahi itiraf etti. Kafayı çıkarınca vuruluyoruz diye .

    Yanıtla (1) (9)
  • EMEKLİ / 02 Ekim 2024 11:48

    "kapıyı kapatın ceyran yapmasın"
    bu kadar yürekten çağırma beni
    bir gece ansızın gelebilirim
    beni bekliyorsan, uyumamışsan
    sevinçten kapında ölebilirim.
    Ümit Yaşar Oğuzcan ...

    Yanıtla (6) (0)
  • NEO / 02 Ekim 2024 11:32

    Hala siyaset yapma peşindesiniz. Vadedilmiş toprak masalını kendileri bile dile getirirken sizler dışarıda düşman arama derdindesiniz. Yıllardır dış güç deyip küçümsediğiniz gerçek düşman, içerideki iç güçlerden daha tehlikeli değil.

    Yanıtla (3) (5)
  • MANZARA / 02 Ekim 2024 11:24

    Erdoğan'ın, iç siyasette kullanacağı, yeni öcüsü Siyonist (Irkçı) ve Etnik Dinci İsrail oldu.

    Yeni cambazımız hayırlı, uğurlu olsun(!)

    KOVİDde, DEPREMde yaptığı gibi, bir müddet de İSRAİL öcüsüyle mücadele için;
    -IBAN verip, KAMPANYA düzenleyip para isterse,
    -Sabit ve dar gelirlilere enflasyon farkını da vermezse şaşırır mıyız?!

    Bakalım, her musibetti fırsat bilen Erdoğan bu defa neler yapacak?!

    Yanıtla (9) (0)
  • yapay zeka / 02 Ekim 2024 11:22

    S 400 lerimiz var ,test ederiz .

    Yanıtla (5) (0)
  • Zafer / 02 Ekim 2024 11:16

    Rte bir daha cumhurbaşkanı seçilirse bizi kimse tehdit edemez ve İsrail tir tir titrer.

    Yanıtla (3) (2)
  • Çorumlu / 02 Ekim 2024 11:16

    İsrail'den korkmuyoruz çünkü bizde türkiye ittifakı kurduk Suriyeli ıraklı Afgan sğınmacılarla bize güçleri yetmez

    Yanıtla (6) (1)
  • Okur / 02 Ekim 2024 09:53

    Bizler burada birbirimizi laf sokuştururken;dün kapatılsın

    dediğin "dem"le tokalaş,

    alınmıyorsun degilmi, yok bunları

    siyaseten söylüyoruz gibi kelam et,ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol. der mevlana

    "Üstte filler tepişir altta çimler ezilir "

    Yanıtla (18) (1)
  • ..Cançalmaz.. / 02 Ekim 2024 11:09

    Bu özele bi hâller oluyor, gelen gideni aratmıyor, iktidarın ekmeğine yağ sürüyor (!)

    Yanıtla (5) (0)
  • Çorumlu / 02 Ekim 2024 11:01

    Korkmayın korkmayın madem İsrail Amerika bizde amarika sayılırız uçaklar ve çoğu silarlar amarikan malı yani tehlike yok korkmayada lüzum yok

    Yanıtla (0) (0)
  • Sedat F. / 02 Ekim 2024 10:46

    Senelerdir "bir gece ansizin gelebiliriz" sarkisinin büyülü nagmeleriyle avunuyorduk, eh artik devran döndü yeni bir sarki servise girdi "bir gece ansizin gelebilirler" "gözlerini de

    dim dik "dikmisler".Iyi oldu bizde bikmistik,usanmistik bir gece ansizin gitmekten, gelsinler görelim RTE'nin siyasi

    hayati bitmeden. Laf aramizda Türk milletine bu kadar yalan söylenen,salak yerine konan bir dönem yasamadik.

    Yanıtla (3) (0)
  • Anaoğlu / 02 Ekim 2024 10:31

    Sayın Beki, yazınız güzel fakat Erdoğanın planı çok farklı. 2023 seçimlerini PKK gelir yoksa bizi seçin diyerek kazandı ve gelecek seçimlerin sloganı da bizi seçin yoksa İsrail gelecek korkusu ile seçime gideceğiz. İsrail den Hamas korkmadı da acaba Erdoğan niçin korkuyor? Nerde kaldı güçlü Türkiye ve Dünya lideri?

    Yanıtla (7) (0)
  • Şero / 02 Ekim 2024 00:25

    İsrail saldırmasa bile Erdoğan mağdur olmanın bir yolunu bulur.

    Yanıtla (58) (3)
  • Karar okurum / 02 Ekim 2024 09:56

    Daha şimdiden mağdurları oynamaya başladı bile...

    Yanıtla (19) (1)
  • Volk / 02 Ekim 2024 10:29

    :) durmak yok yola devam
    Tek karar :)

    Yanıtla (5) (0)
  • Reader / 02 Ekim 2024 10:19

    Bir gece ansızın gelebiliriz size neyi hatırlatıyor Akif bey saygılar

    Yanıtla (2) (0)
  • karar okuru - ... / 02 Ekim 2024 10:07

    israille iyi geçinmezsen, tehdit etmezsen, libyaya girdiğimiz gibi gireriz gibi bir absürd bir cümle kurmazsan israilin hedefi olmazsın. bunu rusyaya, ermenistana veya irana söylersen oraların da hedefi olursun. bu saçmalıkları kime söylersen onun düşmanı veya hedefi olman tabiidir. yiğit bulut dış politikasıyla gelinecek nokta anca budur.

    Yanıtla (18) (1)
  • Boşver / 02 Ekim 2024 10:02

    Endişeye mahal yok, Hamdolsun
    Çelik kubbemiz, ihamiz,sihamiz
    Kaganimiz varken

    Yanıtla (5) (1)
  • Felix Shancez / 02 Ekim 2024 08:59

    Mavi Marmara yardım gemisini basıp içindekileri öldüren Madagaskar mıydı? Bu olayda İsrail'e sesini çıkaramayıp, eyyy çekemeyip, gidenlere "bana mı sordunuz?" diyen Slovenya Başbakanı mıydı? Daha önemlisi bütün bunları yaşayıp gördüğü halde, liderlerini "dünya lideri" zannedip kutsayanlar pigme kabilesinden miydi?

    Yanıtla (36) (2)
  • Hikaye / 02 Ekim 2024 09:54

    Hayır onlar hala Mars'ta yaşıyorlar.Bir türlü gerçek dünyamıza dönmediler gariplerim.

    Yanıtla (12) (0)
  • Hakan / 02 Ekim 2024 09:53

    Evet anlayana sivrisinek saz

    Yanıtla (2) (0)
  • Misafir11 / 02 Ekim 2024 09:51

    Amerika abimiz ne derse onu yaparız. Çok da düşünmeyin.

    Yanıtla (6) (0)
  • Atilla Bey / 02 Ekim 2024 09:47

    Ahtapot=İran ın kollarını kesmek TEK AMAÇ (batının arap yarımadasının hatta belki çin hind vb nin!..)
    İran hiç Anadolu beyleriyle dost olmadı:( hep düşmandı! Ama lakin, batıya göre öyle değil işte..
    Önce ahtapotun kollarını kestiler diyelim, javs ın azılı dişi ham yaparsa ya sizi? Bunun önlemini almadan! “Gel, düşmanımın dostu dostun kafasıyla” yılanlar sizi soksun, akrepler olsun dostunuz.

    Yanıtla (0) (0)
  • kamil kaplan / 02 Ekim 2024 09:31

    İsrail açık oynuyor bizim davamız bu diyor ve ülkesinde ilime bilime liyakate adalete harfiyen uyuyor bir yahudinin ayağına taş değse gerekirse ülkeler bombalıyor halk kenet gibi birimiz hepimiz hepimiz birimiz için diyor ya burda her gün onlarca vatandaş katledilir vatandaşın malına namusuna kast eden eşkıya yüzlerce suçu olsada düzenlemeler aflar çıkartılır sokağa salınır bunlar gören halkın çoğunluğu ise alkışlar destekler seyreder işte fotoğraf bu israil ve türk halkı menkıbeye devam

    Yanıtla (4) (0)
  • Barut Osman / 02 Ekim 2024 09:31

    'Bir gece ansızın gelebiliriz' den 'hedef biz'olduk!!!

    Yanıtla (18) (0)
  • Abidin / 02 Ekim 2024 09:26

    Araplarin arasında olacağıma Batının arasında olmayı yeğlerim. Bıktık artık bu Arap seviciliginden. Başımıza ne geldiyse bu Arap seviciliginden geldi

    Yanıtla (23) (4)
  • Dost / 02 Ekim 2024 07:19

    Aki bey. Bunlar olmassa bu güzel vatanımız savunmasızmı kalacak bunlarmı kurtaracakmış vatanımızı.soralım bakalım
    şimdiye kadar nereyi kurtarmışlar .bedirde varlarmıydı,malazgitte,istanbulun fetinde,yoksa çanakkalde mi yoksa kıbrısdalarmıydı demekki bunlarsızda olurmuş.Güzel ülkemizin güzel insanları mutlaka vatanımız koruruz.

    Yanıtla (16) (0)
  • Mr / 02 Ekim 2024 09:10

    Biz koruruz da, Suriyeli kaçkınlar ve bizzat CIA nin içimize yerleştirdiği Afgan askerleri toplamı 10 milyonu geçiyor. Önümüzde savaş olursa hem içeride hem dışarıda savaşacağız.

    Yanıtla (24) (1)
  • Matrakçı... / 02 Ekim 2024 00:08

    Yurtta Sulh,,Cihanda Sulh formülune şuurlu birlik içinde olmazsak. Yurtta Sulh olmaz...Gerisini konuşmaya gerek yok zaten..!..

    Yanıtla (23) (3)
  • Misafir / 02 Ekim 2024 07:33

    Bıktık şu yutrra sulh cihanda sulhçülerden. Kabak tadı verdi artık.

    Yanıtla (4) (36)
  • Mehmet Domanenç / 02 Ekim 2024 07:51

    Bıktık bu savaş çığlıkları atanlardan

    Yanıtla (20) (1)
  • Karar Okuru / 02 Ekim 2024 11:35

    Buyur kahraman kardeşim. Gazze ve Lübnan seni bekliyor. Ölürsen şehit, kalırsan gazi.

    Yanıtla (4) (0)
  • güç / 02 Ekim 2024 08:44

    O dediğin ancak güçle olur. O güç sende nerde. Kanuni dönrminde böyle bir slogan yoktu. Çünkü ihtiyaç yoktu. Dedişini yaptırıyordu.

    Yanıtla (1) (0)
  • Evrensel Karar / 02 Ekim 2024 08:42

    Sayın yazar biyolojik olarak sınır ve sınıf üreten her anlayış, kin, nefret ve öteki üretmeden, tür içi yok etme, güç sahibi olma ve mülk sahibi olma haz ve hız duygusundan kurtulmaz. Bunu sadece düşünme, bilgi, ahlak ve adalet duygusuna sahip akıl çapı değiştirir. Sonra animal canlıdan hüminal evreye geçilir. Bu da sınırsız ve sınıfsız adalet ve ahlak bilinci oluşturur. Bunu hangi din, ırk, ideoloji kimlik olursa olsun aşamaz. Çünkü sınırı ve sınıfı var. Bu canlının %70 ve üzeri buna aşamaz.

    Yanıtla (1) (0)
  • Ali Malat / 02 Ekim 2024 08:39

    Bak, bak,bak dünya lideri nediyor."İsrail gözü bize dikti"bu cümleyi söylerken insan biraz utanır.Öyle ise neden gereğini yapmıyorsun.Ey AKP liler Bizim Erdoğana düşmanlığımız asla yok biz Erdoğana işte bu tutarsızlığından karşıyız.Allah akıl fikir versin.

    Yanıtla (11) (0)
  • Barut Osman / 02 Ekim 2024 08:33

    E.Goblot, “Cahil, sulak alanda bile susuzdur.

    Yanıtla (11) (0)
  • Koç / 02 Ekim 2024 08:32

    Halkı kandırmaya sefaleti unutturmaya emperyalizme peşkeş çekilen fabrikaları arazileri ülkede olmayan adaleti eğitimi unutturma hamlesi kandır memedi nereye kadar.

    Yanıtla (18) (0)
  • İbrahim / 02 Ekim 2024 08:23

    Bu ülkenin güney güvenliği önce Suriye'den başlar. Oda Suriye devletini ayakta tutmakla yanı başında tutmakla olurdu. Niye biz Suriye'yi Zalim yönetim deyip uzaklaştırdık. Bu nasıl güvenliktir gittikçe çephe güneye doğru iniyor. Madem bize saldıracak öyleyse o devlete savaş açmanın en mantıklı zamanı. Vur de vuralım, öl de ölelim ne duruyorsunuz. Ben seçimi bekleyemem.

    Yanıtla (1) (0)
  • Okur / 02 Ekim 2024 08:15

    Hayır o değil daha bir ay evvel,"Ermenistan'a nasıl girdiysek İsrail'e de öyle gireriz.." efelenmesinden sonra Erdoğan'ın "Israil gözünü bize dikti,sonraki hedefi biziz.." açıklaması ne denli büyük bir acz ifadesidir ben anlamadım.Bu nasıl bir çelişki,nasıl bir iştir?Bunu bir anşatsanız da bu millet bunu bir öğrensin lütfen..

    Yanıtla (14) (0)
  • haluk d / 02 Ekim 2024 08:14

    son 22 yılda yaptıklarını yapıyorlar. dis ve ic düşman yaratıp, içerideki ve dış politikadaki yanlışlarını örtbas etme gayreti içindeler.

    Yanıtla (10) (0)
  • Batandaş / 02 Ekim 2024 07:53

    Erken seçim olmalı ve acilen Ak parti ve MHP iktidardan gitmeli yoksa cumhur ittifakı iktidarda olduğu sürece ülke ya ekonomik açıdan batacak yada İsrail'e kafa tutacağım diye ülke geri dönülemez bir yola girecek.

    Yanıtla (20) (1)
  • Dokuzuncu köy / 02 Ekim 2024 07:44

    Sayın Beki; yazdığınız her cümle tas tamam kitabın ortasından ancak İsrailin hedefinde biz varız diyen CB, arapların arasında taraf olup, Irak, Suriye ve Libyanın parçalanıp devre dışı kalkınmasında rolümüzün baş mimarı o zaman bu günleri nasıl görmemiş acaba?

    Yanıtla (9) (0)
  • Mr / 02 Ekim 2024 07:29

    RTE yakında Avustralya ve Anzaklar bize tehdit oluşturuyor diyebilir. Önemli olan sırça sarayı Beştepe yıkılmasın, muhteşem hayatı devam etsin.

    Yanıtla (20) (1)
  • Fani / 02 Ekim 2024 06:33

    Şair ne güzel demiş yaz dostum deftere kitaba , yazmazsan,yazar çizerler her tarafa. Durum bundan ibarettir.

    Yanıtla (8) (0)
  • okur / 02 Ekim 2024 05:45

    Vaktinde mangalda kül bırakmayıp esip gürleyen iktidarın, beklediği yüz yılı gelmiş büyük Türkiye'si şimdi İsrail'den korkar oldu demek. F35'den oldun. S400'den de oldun (Rusya'dan gelen son açıklamalar bu yönde). Bu hamleleri yaparken büyük oynuyordu Türkiye. İsrail F-35 ile görünmeden istediği yeri vuruyor. Sen F-16 ile izin alarak vuruyorsun. Aklınız başınıza geldi mi peki? Sanmam.

    Yanıtla (28) (1)
  • Can kurt / 02 Ekim 2024 05:29

    Ne oldu rahat dur ey İsrail gelirsem haddini bildiriz diyen şimdi bize saldıracak diyor çok yazık

    Yanıtla (25) (0)
  • Kürsü / 02 Ekim 2024 05:25

    Katil İsrail aklını peynir ekmek ile yemiyor, istediğine, peynir ekmeği yediriyor, her şey ortada.

    Yanıtla (10) (0)
  • Karar okuru / 02 Ekim 2024 02:10

    Daha geçenlerde Ermenistan'a Libya ya nasıl girdiysek İsrail'e de giriyorduk. Şimdi İsrail bize girecek diye milleti korkutuyoruz. Ben de bir şey anlamadım bu işten.

    Yanıtla (28) (1)
  • Özer / 02 Ekim 2024 01:38

    İran'ın saldiracak gücü yok.petrolunubile Çin e ucuza satıyor.Abd yaptirimlari ekonomiyicokertti.yokdullasan bir ülke batıda dostu yok içine kapanmis bir ülke uçağı yok savasacak. Rusya ve Çin bu işlerle ugrasmiyor.Hamasetin sonu budur işte.

    Yanıtla (11) (2)
  • Musto / 02 Ekim 2024 01:37

    Hani bebeleri avutmak eğlendirmek, uyutmak için söylediğimiz şarkılar vardır...Atem tutem men seni /Şekere gatem men seni/ Akşam baben gelende- oy ögüne Atam men seni...

    Yanıtla (13) (0)
  • selim / 02 Ekim 2024 00:21

    "İsrailin hedefi ülkemizdir..." .Türkiye,İsraili yok eder.Lütfen bu konuyu,iç siyasete alet etmeyin.

    Yanıtla (7) (9)
  • Etem / 02 Ekim 2024 01:27

    İsrail’in arkasında batı silah sanayisi var. Gazze’yi, Lübnan’ı F-35’lerle vuruyor. Sen hala 70’li yılların F-16’sını ver diye yalvarıyorsun. Sana bir ambargo koyarlarsa bir yere kıpırdayamazsın. Sen saldırmazsan İsrail’in bir NATO üyesine saldırması da zaten söz konusu değil. Bakma reisin dolduruşuna.

    Yanıtla (12) (1)
  • OKUR / 02 Ekim 2024 00:51

    Kendi vatandaşlarını dünyanın gözü önünde terörist, hain, sürtük ilan eden bir hükümet yurdu, vatandaşı ne kadar koruyabilir ki.

    Yanıtla (39) (3)
  • Sahin / 02 Ekim 2024 00:46

    Bahceli Önce Sinan Ateṣin hesabını versin .

    Yanıtla (33) (1)