Davutoğlu’na kapıyı gösterenlere bak!

Sen başdanışmanlık, dışişleri bakanlığı, başbakanlık ve genel başkanlık yapmış olacaksın. Ama partinin tutturduğu istikametle ilgili söz söyleme hakkın olmayacak...

Ağzını ikaz için açtığın anda, ‘emeği geçmiş bir dava büyüğü’ denmeyecek.

‘Belki hakkı söylüyordur, ola ki doğru yola çağırıyordur’ diye kulak verilmeyecek, dostça çaldığın kapı açılmayacak, aradığın muhatabı adresinde bulamayacaksın.

Parti yönetiminden çıt dahi çıkmayacak, kulaklarının üstüne yatacak, kaale almaz görünecekler. Hoşa gitmeyen her gelişme gibi, moda tabirle ‘yok hükmünde’ sayılacaksın, oralı olunmayacak.

Ya ne?

Ganimete üşüşen sağlamcı kerkenezlerden ses gelecek. Hani karşı tarafta durarak tehlikenin geçmesini bekleyen, ancak muktedir olduktan sonra iktidar trenine atlayan dünkü yanaşmalar var ya... Hazıra konanlar hani... Hah, işte onlardan ağzının payını alacaksın.

‘İhraç edilmeden önce kendi istifa etsin’ diye kapıyı gösterecekler. Hatta ‘çık dışarı’ diye senin kapına dayanıp tekmeleyecekler. Nankörlük ve vefasızlıkla suçlanacaksın. Hakaret ve karalamalarla taciz edecekler...

Ve hala bu saygısız, bu hayasız saldırılara set çekilmeyecek. ‘Siz de kim oluyorsunuz, dağdan geldiniz bağdakini mi kovuyorsunuz, size mi kaldı partimiz adına racon kesmek, son sözü söylemek de ne haddinize, çizmeyi aşmayın, sahipsiz mi sandınız bu partiyi, hangi hak ve yetkiyle, bu ne cüret, edebinizi takının oturun oturduğunuz yerde’ paparası yemeyecekler.

‘Hadsize haddini bildirmek, kırk yetime kaftan giydirmekten sevaptır’ politikasını rehber edinmiş bir parti yönetimi, bu mütecavizliğe haddini bildirmeyecek.

İç işlerine karıştırmama ve hükümranlık haklarına yan gözle dahi baktırmama kıskançlığı, burada devreye girmeyecek.

Ne yetki gaspına, ne dışarıdan müdahaleye, ne çok başlılığa tahammülsüzlük depreşecek. Ne de ortak kabul etmeyip iktidara gizli şerik almama ve kayıt dışı aktörlere gücü haksızca kötüye kullandırmama hassasiyetlerine dokunacak.

Eski Türkiye’de kalmıştı o dizayn işleri, siyaseti medya belirlemeyecekti, sandık dışı aktörler hükümet kurup hükümet deviremeyecekti, parti iradesi manşetlerle esir alınamayacak ve hariçten gazellerle yıkılamayacaktı, siyasetçi sağa sola yerleştirilmiş tetikçilere oyuncak ettirilmeyecek, kuşa kurda yedirilmeyecekti.

İzin verilmeyecek ne varsa fazlasıyla yapılıyor. Fakat binde biri için dünyayı ayağa kaldıranlardan, arşı bırakın da hadsizi bile titretecek bir tepki duyulmuyor.

Bu mudur!..

Mücadelede geçmişi olmayan zıpçıktı türedilerin söz hakkı olacak. Fakat Ahmet Davutoğlu’na partisi üzerinde söz hakkı tanınmayacak. İçeriden, yol gösterici ve yapıcı önerilerle dolu bir çıkış dahi ona çok görülecek, öyle mi!

Ne diyordu Davutoğlu: “Halktan oy alarak seçilenlerin zorla istifa ettirilmeleri, partiye darbe vurdu.”

Ne diyordu: “AK Parti içinde kendisini parti kurullarının üzerinde gören bir paralel yapı oluştu.”

Ne diyordu: “AK Parti, dar ve çıkarcı bir gruba terk edilemez.”

Ne diyordu: “Basının propaganda aracına dönüştürülmesi ve sosyal medya operasyonları, partiye zarar verdi.”

Başka bir düzine tespit daha...

Beğenir beğenmezsiniz, katılır katılmazsınız.

Ama muhatap olarak karşısına dikilen trollerin kendilerini parti iradesi gibi konumlandırması, doğrulamıyor mu eleştirilerini?

‘Haklı çıkarırız’ endişesi bile taşımayan bir aymazlık ve pervasızlık hüküm sürüyor, kimle neyi tartışacaksınız.

YORUMLAR (112)
YORUM YAZ
UYARI: Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.
112 Yorum
  • M. Ç / 01.05.2019 21:48

    Ben bir yazı yazacağım ve yorumları okumayacağım. Hakan Albayrak bir ara yorum yazarına cevaben ikinci bir yazı yazmıştı.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 30.04.2019 22:33

    Bu yorumları yazarlar okuyor mu acaba.bilen varsa bu yorumun altına cevap olarak yazarsa memnun olurum.

    Yanıtla (0) (0)
  • mehmet ilhan / 29.04.2019 22:31

    yani size göre tayyip gitsin ama diğerleri nice emek vermişler kalsın arkadaşım o saydıklarının toplam oyu bir tayyip etmez.

    Yanıtla (0) (0)
  • Mustafa ALSANCAK / 29.04.2019 17:00

    Bundan senelerce önce Demirel başbakanlığında Malazgirt Başbakan’ı Ankara!yı ziyaretinde Demirel’den masraflarını Malezya karşılamak şartıyla 1000 Türk gencini ŞERİAT ÖĞRENİMİ GÖRMELERİ İÇİN DAVETTE BULUMUŞ VE DEMİRWL O ZAMAN SERT BİR ŞEKİLDE HAYIR DEMİŞTİ. Bu olaydan sonra aralarında Sn Davutoğlu davulundan 20 kişilik bir grubun kendi imkanları ile Malatya!ya gidip dini eğitim aldıklarını gazeteler yazmıştı.Davutoğlu dini bütün olduğu gibi aynı zamanda saygın bir bilim adamı olduğunu da bilmeyen yokturdur. Fakat böyle insanlar AKP’de

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 28.04.2019 12:20

    Davutoglu iktidar olmak icin degil % 7_8 oy almak icin parti kuruyor. Yeni secim sistemonde bu rte yi indirir.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 28.04.2019 10:41

    Sayın Ahmet Davutoglunu Boğaziçi üniversitesinden iyi tanırım.Tam bir kitap kurdudur.Kutuphaneden hakkını kullanmayan bizler adına çok kitap almıştır.Harika bir akademisyen ve gerçek bir ilim adamıdır.Herkesle iletişim kurabilen mesai kavramı olmayan samimi bir muslumandir.Amaaaa samimiyetle söylüyorum liderlik kumaşı yoktur.Ak parti bu değeri kaybetmemelidir.Derhal başkanlık ve parti genel başkanlığı farklı kişi olacaktır düzenlemesi yapılmalıdır.Kararlilik,cesaret ,gozupeklik ,karizmatiklik misali Recep bey başkan olarak devam etmeli, genel başkanlı

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 23:48

    Malesef Türkiyemizin siyaset kültürü sağa sola göre değişmiyor hepsi aynı

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 21:45

    Hak İş bir mayısı Şanlıurfa’da kutlayacakmış. Herhalde ağalarla kutlayacak.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 19:51

    Davutoğlu'nun neden bu çıkışı daha önce yapmadığı yöndeki eleştirilere katılmıyorum. Her şeyin bir zamanı var, her şey en uygun zamanda yapılmalı. Bence bu çıkışı en uygun zamanda yapmıştır. Davutoğlu'un Suriye politikasını eleştirenler şunu bilmeliler ki; Suriye politası gibi önemli hususlar Milli Güvenlik Kurulunda görüşülmeden, mutabık kalınmadan Davutoğlu istedi diye Suriye politikası belirlenmez. Milli Güvenlik Kurulu C.Başkanın Başkanlığında Tüm Sivil ve Askeri üst düzey devlet görevlerinin katılımıyla yapılır ve kararlar bu kuru

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 19:19

    Şimdi Davutoğlu ne yapacak? Disiplin kuruluna veriLip atılmayı mı bekleyecek, yoksa istifa mı edecek? Bu saatten sonra geri adım atmamalı. Yoksa Arınç gibi saygınlığı kalmaz. Doğrusu yıllar önce ayrılan Abdüllatif Seneri takdir etmek lazım. Eğer parti kuracaklarsa güçlü bir kadroyla çıkmalı ve bu kadro inandırıcı olmak istiyorsa mutlaka özeleştiri yle işe başlamalı.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 19:14

    Sayın Beki. Her sözüne katılıyorum. Ama şunu da belirteyim. Seni hep takip eden biriyim. Başbakanın basın sözcüsü olduğun dönem de de bunlar kadar olmasa da her eleştiri anında sahibine iade edilirdi.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 19:05

    Abdullah Gül, Davutoğlu, Babacan da Türk milletinin kendi ülkesinde üçüncü sınıf insan durumuna düşürülmesinden, en az bugün görevde olanlar kadar sorumludur. Kuracakları partinin hiç bir şansı yok. Belki bugün birbirleriyle kavgalı görünmeleri tamamen bir strateji gereğidir.

    Yanıtla (0) (0)
  • konuk1 / 27.04.2019 19:03

    aslanı sırtlanlara yedirip dinazorlara yem edip iyice semirttiler ne istedilerse verilenler istedikleri her şeyi alanlar şimdi iyice güçlendiler.çok bakan.başbakan c.başkanı görenler yenilerini görmeye hazırlanıyorlar diye düşünüyorum

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 18:48

    Şu anda zaten parti içınde yapıyor elestirisini. Daha önce reisinize gizli olarak belge ile de sunduğunu ama kaale alınmadığını söylüyor. Daha ne istiyorsunuz. Aman reisinize toz kondurmayin. O layüsel ve masum neredeyse günahsız degil mi? Eleştirilmeyi birakin dil ucuyla bile bir şey söylenemez ona. Ama bir konu ortaya ativermesin. Hemen ondan saha sıkı o konunun savunucusu olursunuz. Kraldan fazla kralcı.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 18:09

    13:20 hernekadar onu c.baskani atasa da, güven oylaması diyede nitelenebilecek ilk seçimde %49.5 oy alarak baş bakanlığı halk tarafından oylanmistir ve b.bakan SEÇİLMİŞTİR.Hukuk devletinde ben istediğimi yaparım, fetoculara ,kanunları hiçe sayarak ne isterlerse veririm diyemezsiniz;hele baş bakan oldun ister asar ister kesersin hiç diyemezsiniz.Tabii hukuk devletinde; AKP yönetiminde değil.

    Yanıtla (0) (0)
  • Saadeddin / 27.04.2019 18:02

    Abdullah gül ve Haşim kılıçı zamanımda konuşmadı diye bol keseden savuranlar; Haşim kılıç 2013 yılında Erdoğanın karşısında bütün milletin gözü önünde dmeediğini bırakmadı(gül'ün göz kırptıği)keza Abdullah gül Erdoğan'ı frenlemesi ne çabuk unutuldu,ama Ahmet bey kusura bakmasın koltuk elindeyken herşey tozpembe gösteriyordu.

    Yanıtla (0) (0)
  • hasan / 27.04.2019 17:41

    Kardeșim bu ekip iși davudoğlu kursun ekibini ekonomi ve dıș politika ağırlıklı çıksın halkın karșısına. Ha ak partiden ümit kesildimi hayır aydın ünal beș madde yazdı bunları düzeltirse olur dedi ama birde ișin mhp tarafı var

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 17:05

    Troller yalakakar kraldan çok kralcilar bu davaya çok.zarar veriyor

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 16:29

    Bakalım vakti zamanı gelince milletimiz kimlere KAPIYI GÖSTERECEK...

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 16:22

    Reis atadı ve reis görevden aldı. Bu kadar basit. Hâlâ neyi tartışıyoruz anlamıyorum.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 16:25

    Bakalım vakti zamanı gelince milletimiz kime KAPIYI GÖSTERECEK...

    Yanıtla (0) (0)
  • Umut yok / 27.04.2019 16:14

    Eee ne olacak şimdi genel başkanda kapıyı gösterdi :))))

    Yanıtla (0) (0)
  • isvecli / 27.04.2019 15:49

    Sanki haksizlik sadece akp yapmış , cumhuriyet kurulduğundan beri bu ülkede haksizlik var oda öbür dünyaya kalsın. Turkiyede hiç birzaman demokrasi olmadı ve olmaz, çünkü beyinleri sadece vatan bölünmez , bayrak , büyük turkmilleti , ataturk , dis güçler buna benzer argümanlarla beyinleri yikanmis.

    Yanıtla (0) (0)
  • misafir / 27.04.2019 15:38

    Koyun kurt ile gezerdi fikir başka başka olmasa...(VEYSEL)Birileri gerçekten vatan ve millet için çalışırken birileri sırf koltuğunu koruma derdinde!Ülkenin durumu umurlarında bile değil!

    Yanıtla (0) (0)
  • BU BÖLÜCÜLÜK DEĞİL, KURTARMA OPERASYONU / 27.04.2019 15:33

    Dilipak bugünkü yazısında : “AK Partinin kendi tabanıyla da, toplumun diğer kesimleri ile de olan bağlantıları çöktü.” diyor. Bir partiyi ayakta tutan halkın teveccühü ve desteğidir. Davutoğlu manifestosu şudur : Bu parti bizim. Ama bugünkü haliyle (Ki onu bu duruma kimin getirdiği apaçık.) halktan koptu; “dava”sını unuttu. Verin bize aslına döndürelim. Vermezseniz biz “dava”nın davasını güdecek ve halkı daha fazla bekletmeyeceğiz.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 14:54

    Danışmanlık bakanlık ve başbakanlık yapmissan oraya seni getiren lidere diklenmeyeceksin. Madem ben de liderin diyorsun çıkıp Partini kuracak yoluna bakacaksin. Öyle havayı koklayayim bize bir pay düşer mi diye bakmayacaksin. Ayrıca davutoğlunu severim ama taraf gazetesini hatırlatan karar camiasını sevmem

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 14:53

    O gün cevap vermediler daha beklemeyin

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 14:50

    Bence AKP in içinden çıkacak yeni bir partinin hiç bir şansı olamaz. Çünkü 2007 yılından sonra AKP içinde kalmış ve görev alan kişiler Türk halkı tarafından af edilemez yeni bir şans verilmez. çünkü ülkenin bu hale gelmesinde Erdoğan Hegemonyasına göz yummakla dolaylı olsa da suçlular.

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar Okuru / 27.04.2019 14:17

    Ortada ne tartışılacak bir şey, ne de tartışmaya cesaret edecek adam kaldı. Şu an ki durum “görünen köy kılavuz istemez” deyimini doğrularcasına, suyun (siyasetin) akışına uygun akmaya devam ediyor. Millet siyaset adına gelecek vaat edebilecek bir oluşum için ortamın olgunlaşmasını bekliyor. Dün, bu gelecek vaadi millete Ümit verip yetki alanlar bu gün kendilerine verilen emaneti sahibine iade etmek üzere günlerini doldurmanın çabası içindeler. Görelim mevla neyler, neylerse güzel eyler..

    Yanıtla (0) (0)
  • a.dağıtanlı / 27.04.2019 14:15

    adaletsiz partinin kibirli kindar yöneticileri partiye ve millete hizmet edenleri silip attıklarını unutmuşa benziyorlar babalarının malı gibi partileri rantları için kullanan kişiler penguenciler pelikancılar reisciler rantcılar partiyi ablukaya almışlar hizmet ten uzaklaşmışlar fetöcülere teslim olmuşlar ülke umurlarında değil

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 14:18

    Eğer eleştirilerini yapıcı olarak parti içinde yapsaydı daha iyi olurdu.Senin mevki makam gittikten sonra nelerle uğraştığını bilenlerdeniz.Sana düşmez Sn. Davutoğlunu savunmak.O parti içinde düşüncelerini her zaman doğru platformlarda açıklayabilir.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 14:11

    Sayın Beki, Yazılarınızı kimlerin okuduğunu yorumlardan tahlil etme fırsatınız oluyordur diye düşünüyorum. Tüm gazetenin okuyucu kitlesindeki bu değişimin ister istemez siz yazarları da etkiliyor olması da olağan bir durum. Arada sırada tribünlerin gazına gelseniz de haklı ve makûl elestirilerinizin yer aldığı yazılar bu kitleyi tatmin etmez hale geldi. Bu gazeteyi, kimden gelirse gelsin her daim hak ve doğruyu tutan tarafta olduğu için okuyoruz! Okuyucu kitlesinin marjinallesmesi sizleri de marjinallestirmesin lütfen. Saygılar,

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 13:46

    Bahçeli bu partiyi kurt gibi kemiriyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 13:42

    Hahahahaha günaydın gözün aydın. Demek gazetecilik halkı bilmem kaç yıl geriden izlemekmiş.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 13:35

    Tükiye için AK partimiz umut olmaktan çıkmış pelikan partisi olmuştur bu durum hepimiz için büyük bir kayıptır

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 13:33

    Kırmızı saraylı ümmetin lideri gittiği yol, yol değil çamur oldu resmen abandı İstanbul seçimlerine kendini düşürdü karizma yerlerde sürünüyor

    Yanıtla (0) (0)
  • HACI MURAT / 27.04.2019 13:32

    Taşgetiren Okuru,iyi niyetle Ak Parti'yi eleştirmenin,yanlışı varsa bunu ifade etmenin Ak Parti'ye faydası olur,zararı olmaz.Ben eleştiriye karşı değilim.Ak Parti'nin iyi icraatlarına değil de hatalarına sevinenlere karşıyım.Tökezlemesini bekleyenlere karşıyım.Ak Parti gitsin de isterse memleket batsın diyenlere karşıyım. Kriz olmazsa bunlar gitmez diyerek,ekonomik dengelerin bozulmasına sevinenlere karşıyım. Yoksa eleştiriden tabii ne olabilir? Zaten her türlü eleştiri de yapılıyor. Söylenmeyen bir şey yok.

    Yanıtla (0) (0)
  • Niğdeli / 27.04.2019 13:28

    Muhafazakar zihnin yapıp yapabileceği bu kadar..davutoğlu bile seslense yapma dese bu işler artık olmaz..çünkü bu zihin buraya kadar gelir devamı gelmez yada usta da kalacak bu yapı...zira çıraklar başka yerde iş tutuyor....

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 13:20

    Ahmet Davutoğlu seçilmiş Başbakan değil, milletvekilidir. Onu BB olarak atayan CB Erdoğan'dır. Onu göreve getirirken iyiydi de görevden aldığında mı kötü oluyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • mert / 27.04.2019 13:07

    suçum günahım nedir diye sormak şöyle dursun. bahçeli reise at bu adamı partiden dedi reiste kapıyı gösterdi bunu davutoğlu bildiği halde gıkını çıkarmadı hatta reise övgüler dizdi.halbuki ogün bahçeli reis arasında yapılan anlaşmayı deşifre etmeli bahçelinin emriyle azledilmek isteniyorum deyip kendisi istifasını basmalıydıki lider olabilsin.davutoğlu gül babacan şimşek hiçbiri lider olmadıklarını kendi yaptıklarıyla ıspatladılar.

    Yanıtla (0) (0)
  • İNSAN, SADECE İNSAN / 27.04.2019 13:01

    Sayın Davutoğlu, kapı gösterenlere, halkın seçtiğini halk alır diyemediyse demekki o da reisinin iradesini halkın üstünde görmüş. Demokrasiyi anlamamış, içseleştirmemiş. Prof. olmakla olmuyor. Vaktiyle gereğini yapamadı. Bende itibarı kalmadı. Sizi bilmem.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 12:53

    Davutoğlu yandaş medyaya karşı kendi medyasını kuruduğunda beri ak parti üzerinde söz söyleme hakkı bulunmuyor. İşinize gelirse sayın davudiler.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 12:28

    Davutoğlu biraz geç kalmadımi onun için 3 yıl önce Başbakanlık yapmaya kalktı diye bir söz isitmistim.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU Erdem / 27.04.2019 12:03

    Paralel devlet”ten kaçarken, Ak parti icinde paralel partililer çıktı .Davutoğlu partiyi değil bunları eleştirdi, görmek istemeyenlerin gözlerine soktu.Ama hala farkına varılmiyor bu paralelciler daha doğrusu görülmek istenmiyor, Bu durum işlerine geliyor çünkü. AMA Halk her seyin farkinda. millet degisim istiyor. Değişim kaçınılmaz Değişim gerçekleşmezse, millet tercihini değiştirir.

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar Okuru / 27.04.2019 12:00

    O mahalleden bir akıl çıkmaz. Gençler için en iyisi geleceklerini dışarda aramak. Kalanlara allah yardım eder.

    Yanıtla (0) (0)
  • Analiz3438 / 27.04.2019 11:49

    İnce çizgiler… Ak Parti içinden yeni parti çıkacak derken; parti kurmak için adı geçenler… Aşağıdaki 2 ince çizgiyi iyi ayırt etmek lazım…. 1- Parti kurmak için adı geçen insanlar pusuya yatıp, reisin gücü azalınca parti kuralım mı diyorlar. Yaptıkları fırsatçılık mı? 2- Parti kurmak için adı geçen insanlar aslında parti kurmak, ülkeyi yönetmek gibi hedefleri olmadığı halde, acaba olumsuz giden süreç de ve/veya ortaya çıkabilecek bir olumsuzluk durumda sorumluluk adına bir şeyler yapabilir miyiz mi, diyorlar. Yaptıkları sorumluluk hisset

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 11:26

    Mesele ayrışmak değil; özünden,ilkelerinden kopmuş bir partinin içinde neden durulur ki! Mesele yeni partinin içinde o kerkenezgiller familyasından birilerinin üremesine fırsat vermemektir. İkinci adamlık kavgası iddiaları duyuyoruz,bunlar üzücü şeyler.İnsanlar çıkış kapısı arıyor,beklenti büyük.Dikkatli olunmalıdır.

    Yanıtla (0) (0)
  • E.K / 27.04.2019 11:06

    Sn yazar bahs ettiginiz aymazlik ve pervasizlik meselenin bam teli. Akp'nin sorunu tamda bu. Tabanda hizla yayilmakta olan ve insanlarda bikkinlik yaratan olayin kendisi. Guzel bir yazi. Tesekur ederiz.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 11:09

    Sayın Beki tek bir soru soracağım, akp içinde ki tüm bu olumsuzluklar bir günde mı oldu bitti ? 2007 den bu güne yapılan hataların içinde sayın davutoglu'nun, hatta kişisel olarak sizin hiç mi payınız yok. Bence herkes önce bir özeleştiri yapmalı hatalarını ortaya koymalı ve gerekirse özür dilemeli. Bu tür manifestoların inandırıcılığı kalmıyor çünkü. Igneyi kendinize çuvaldızı başkalarına der kadim anadolu insani. Saygılar sunuyorum .

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 11:01

    Adamların yüzündeki utanma perdesi yırtılmış. Utanma perdesi yırtılınca böyle durumlar normal.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 10:33

    Herkesin söz söylemeye hakkı var. Dinlersin veya dinlememek tercih meselesi. Söz söyleyenler değil hiç söylemeyenler utanmali. Geç de olsa.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 10:35

    Bence Davutoğlu Hoca’nın pelikanlar ile bir hesaplaşması olacak. Yerini ve zamanını kendi belirleyecek. 2016’da kendisine yapılanlar gerçekten çok ağırdı.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 10:27

    Allah askina neyi pisirip duruyorsunuz? Ne tepkisi? Kim? Hangi seviyede bir tepkiden bahsediyorsunuz? Tepki olmamali mi? Hersey olagan seyrinde iken illa bir mesele cereyan ettirmek için sayin Davutoglu'nu gündemde tutmaya çabalamanizin maksadini anlamis degilim. Bir beyan var, bu beyani sevmeyen bazilari var. Bu kadar.

    Yanıtla (0) (0)
  • Menderes YILDIRIM / 27.04.2019 10:19

    Akif Bey; Alınmaca - darılmaca yok. Dün ülkemizin bir yarısı bağırırken, haksızlık yapılıyor derken, AKP, Erdoğan Aile partisi oldu denilirken, AKP de hizmet etmiş BBB lığı yapmış kişiler + Milletvilleri + İl Başkları + vb. Tayyip beyin iki dudağından çıkan söz ile ayrılmak ZORUNDA KALDIKLARINDA, susanların şimdi konuşma hakları olabilir mi? Akif Bey daha önemlisi, dün bu vb. olaylarda susanlar şimdi konuştuklarında, yanlarında KONUŞAN KİMSE BULABİLİRLER mi? Akif Bey, Susanlar Sıranın, SUSANLARA GELECEĞİNİ görmediler mi? Saygılarımla

    Yanıtla (0) (0)
  • Menderes YILDIRIM / 27.04.2019 10:08

    Akif Bey; AKP den ayrılmayı düşünenlere daha önce AKP den kopanlara + Ayrılanlara, kalanlar ne dediyse, şimdi de ayısını bu defa ayrılacaklara söyleyecekler. Daha önce kendilerini siyasette var eden ERBAKAN hoca dan kendileri ayrıldılar ve buna ne dedilerse şimdi ayrılacaklar da aynı sebep ile AKP den ayrılacaklar. Ancak yeni oluşum dürüst olmak gerekirse, çok ama çok zor. Yeni partinin kurucularının tamamı eski Milletvekili ve Bakanl yapmış kişiler olacaktır. Asla mevcut kimse yeni partide yer almaz. DUYGUSAL SEBEPLER. Saygılarımla

    Yanıtla (0) (0)
  • Takıpcı / 27.04.2019 09:54

    Ak Partıde, bır kısı dısında kımsenın soz soyleme hakkı yoktur.

    Yanıtla (0) (0)
  • Menderes YILDIRIM / 27.04.2019 09:53

    Akif Bey; AKP liler galiba İKTİDAR olduklarına bin pişman. Özgürlük - Hak diye geldiler. Tek adam konuşacak, düşünecek, AKP liler uygulayacak. Fikir beyan hakları Sandıklara gidip TEMAYÜL adı altında oy vererek kullanıyorlar. Ancak Tek partili hayattaki gibi Gizli Oy veriliyor, TEMAYÜL sonucu da GİZLİ. Sadece Yetkililer biliyor. İşte AKP Partilisine oy kullandırıyor, ama CHP nin TEK PARTİLİ dönemindeki gibi GİZLİ TASNİF yapıyorlar. Akif Bey; Tayyip Bey ve AKP neyi eleştirdiyse aynısını örnekteki gibi kendisi yapıyor. Saygılarımla

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 09:45

    Erbakan ve Türkeş gibi liderler hareketi sıfırdan başlatıp bir fikir etrafında insanları toplayıp tırnaklarıyla kazıyarak büyümüşlerdir.Erdoğan ise hazıra kondu. Erbakan Numan a bıraktı koltuğu. Ama o partiyi Akp ye yamamaya çalışınca geri gelmek zorunda kaldı. Erbakanla Akp yi birbirine karıştırmayalım.

    Yanıtla (0) (0)
  • Mahsuni / 27.04.2019 09:43

    Sayin davutoglu ve onun gibi onlarca akp de kelle adam konumunda olan akp lilerin enkaz bir miras biraktiklarini cok erken unutuyoruz, simdi meydana ciksalar ne olacak zamaninda dogrulari zamaninda gercekleri konussalar gercekleri uygulasalar turkiye genel anlamda bu hale gelmezdi....

    Yanıtla (0) (0)
  • Menderes YILDIRIM / 27.04.2019 09:41

    Akif Bey; Ahmet Davutoğlu Bey için "Ama partinin tutturduğu istikametle ilgili söz söyleme hakkın olmayacak..." demişsiniz. Haklısınız, bu saydığınız görevlerde bulunan, hizmet + emek ettiği partisi için söyleyeceği çok sözler vardır ve söyleyebilir. ANCAK; Ahmet bey seçimle G. Başkan ve Başkabaklığa gelmiş ve birilerinin iki dudağından çıkan sözle görevinden ayrılıyorsa, önce ÜLKEMİZİN, sonra da şahsının, haklarını koruyamamışsa şimdi SÖZ SÖYLEME HAKKI NE DERECE OLABİLİR? Ne derece SAMİMİ dir? Saygılarımla

    Yanıtla (0) (0)
  • Mehmet / 27.04.2019 09:30

    Şimdi sıra ip ve chp de.Yani kullanılma sırası.Her şey başkanlık için yapılıyor.Davutoglu ekibi ak partiyi bölerse ip ve chp ye biraz ikram yani bakanlık işler tıkırında.Bakalim partiler koltuk mu yoksa devlet mi diyecek.Son yıllarda aldatildik sözü moda oldu.Mhp ile ak parti ayrılmazsa ak parti biter.

    Yanıtla (0) (0)
  • Taşgetiren Okuru / 27.04.2019 09:00

    Geç bile kaldın derken! Vay be Hacım! Ne iş?

    Yanıtla (0) (0)
  • Yılmaz Yılmazoğlu / 27.04.2019 08:58

    Sayın Davutoğlu'na kapı gösterildiğinde "suçum günahım nedir?" diye sorabilseydi bugün liderdi.

    Yanıtla (0) (0)
  • vatandaş / 27.04.2019 08:38

    Bu hususu bir yazı konusu yap lütfen Sn Beki.. Şu malum konu:"Seçilirsem 85 tl.lık aylık öğrenci ulaşım bedelinde indirim yapacağım,bu fiyatı 50 tl.ye çekeceğim.."demişti ya Imamoğlu.. Arkadaş iyide a habere mahkum değiliz yayınlanıyor ya.Çıkıyor Akp'li meclis üyesi "hadi bakalım 50'de değil göster kendini 40 yapta görelim" diyor.. Cidden azıcık utanma olur insanda arkadaş.25 sene kendileri yönetmemisler gibi lafa hele..Rica ederim şu tiyatroya da kalemin bir değsin lütfen..selam ve saygılar

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 08:38

    7:34. Genel başkan da dahil mi?

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 08:36

    Partide gizli işi olan yok değil mi? Herkes çok şeffaf. Özellikle damat bey.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 07:53

    Makamlar muvakkattir, insanlar fani. Ne mutlu fani dünyaya ekini icin degil, baki dünyaya ekini icin calisana.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 07:34

    Partinin 35...55 yaş arasi yönetici kadrolara ihtiyaci var.Yönetici leri 90 yaşina kadar mi bekleteceksiniz....

    Yanıtla (0) (0)
  • Hikmet / 27.04.2019 06:58

    AKP nin kurulması ile Sn.Erbakanın oyu yüzde 5 lere düştü. Bugünlere kadar da bu rakam geçilemedi. Sn. Erdoğan da bırakmassa aynı akıbet onu da bekler. Doğa kanunu bu siz vazgeçmezseniz o sizden vazgeçer.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 06:54

    Korkaklarla iş yürümez.Zamanında çıkışını yapsaydılar gül ve davutoğlu umut olabilirdi.Kenarda bekleyip fırsat bekliyorlar.İktidarı biri sunsun istiyorlar.Yanliş gördüklerini zamanında güç varken haykıracaktın."Ne akar ne kokar"misali fısıldaşıyorlar

    Yanıtla (0) (0)
  • HACI MURAT / 27.04.2019 06:32

    "Sen başdanışmanlık, dışişleri bakanlığı, başbakanlık ve genel başkanlık yapmış olacaksın. Ama partinin tutturduğu istikametle ilgili söz söyleme hakkın olmayacak..." Böyle bir şey söyleyen yok.Partiyi eleştir,yanlışları söyle, doğrulara işaret et.Ama partim bir tökezlese,oyu düşse de yeni bir parti kurup aradan sıyrılsam diye düşünme. Bir yandan "partimiz"derken,bir yandan gizli gizli işler çevirme.Böyle yaparsan ayıp edersin.Açık ol.Maksat partiyi eleştirmekse bunu her zaman yapabilirdin,geç bile kaldın.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 06:21

    PARTİYE HAKİM OLAN MENFAAT CETESİ TROLLERİ HERKES BİLİYOR. Kahvelerde bile konuşuluyor. Bu medyayıda onların kurduğu, PARGALIYI başına getirdikleri Evet BUDA KONUŞULUYOR. GIYOTİN makinesi için PELİKANı kurdukları,kelle aldıklarını, İhaleleri, yolları,köprüleri, çaylarını yudumlarken yüksek sesle konuşuyorlar.Biz Başımız önümüzde hüzünle dinliyoruz.BİR MAHALLE KAHVESİNE GİDİP KONUŞULANLARI DİNLEYİN DAVUTOĞLUNA HAK VERİRSİNİZ.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 05:32

    Partide herhangi bir izan ölçü kalmadı. Geriye bedeni kemiren kurtçuklar kaldı.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 01:13

    Bana göre tayyip bey âli cenaplık yapıpta ahmet hocanın önünü açarsa başkanlık seçiminde ak parti ahmet hocayla kazanabilir yok inat ederde kendisi seçime girerse chp nin muhtemel adayı e.imamoğlu binali beyi istanbulda yendiği gibi tayyip beyi başkanlık yarışında yenebilir diye düşünüyorum.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 27.04.2019 01:11

    Genelde tarih boyu bu hep boyle olagelmis, yukseldikce sasiran yonetimler ve/ya toplumlar insan dogasina aykiri cikislarla kendilerini al-asagi etmistir.. gecmis orneklerle ilgili bilgi sahibi olanlar icin gecerlidir: tarih yalniz iman sorunu olanlar icin tekerrurden ibarettir, cunku Hadis-i Serif'le sabittir ki "Mu'min bir delikten iki kere sokulmaz!"

    Yanıtla (0) (0)
  • ZDKARAR / 27.04.2019 00:54

    Atanarak gelen atılarak gidiyor. Maalesef böyleyiz... Ekmeği paylaşırız ama koltuğu asla ! Koltuğu Rahmetli Erbakan hoca bırakmadı ki Tayyip bıraksın. Bu hikaye böyle gelmiş böyle gider...

    Yanıtla (0) (0)
  • BURSALI KARARLI / 27.04.2019 00:43

    ÇIKACAK ORTAYA KURACAK PARTİSİNİ HEM KENDİ ÖNÜNÜ AÇACAK HEM MEMLEKETİN.BÖYLE İKAZLARLA,YOL GÖSTERMELERLE BU İŞ OLMAZ.SOYLU BİR BAKAN,DEVLETLİ BİR BAHÇE VE DANIŞMAN DOĞU'DAN ARTIK VAZGEÇEMEZ OLUNMUŞTUR.BAKSANIZA SON 4-5 GÜN İÇİNDE KAÇ RENGE BÜRÜNÜLDÜ.ARTIK HİKAYE KALMADI.YOK TÜRKİYE İTTİFAKI CUMHUR İTTİFAKININ BAŞKA BİR VERSİYONUYMUŞ.ARTIK KİMLERLE DANS EDİLDİĞİNİ BU NECİP MİLLET ANLAMIYOR DEĞİL.HA BRE OSMAN AMCADAN MEDET UMSUNLAR.ATI ALAN ÜSKÜDARI GEÇİNCE BELKİFARK EDERLER.

    Yanıtla (0) (0)
  • Şakir / 27.04.2019 00:36

    Siyaset böyle bir şey. Menfaatler kesilmesin diye haklı olanların sesi kesilir...Çok güzel yazmışsın eline yüreğine sağlık ama ibret ve ders almak istemeyenler için hava hoş... Senin sözün boş, mevkiler makamlar menfaatler başkalarına terk edilemeyecek kadar önemli olmuş, baksana Şevki Yılmaz'ın öğütlerine eğer tedbir alınmazsa büyük faiz buhranı ile.... Neyse doğru karar için karar okumaya devam...kalın sağlıcakla

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURUfransa / 27.04.2019 00:29

    Slm yalniz davutoglu beyefendyle kalsa daha niceleri ayni uyarilari ve tavsiyeleri olan yol arkadaslar yazatlarimiz sizde dahil vede itibarli hocalarimizin ogutleri hic itinara alnmadi cok kalbler kirildi rencide edildiler neye tekabul oldu onuda gorduler secimde secmende ceza degil bi uyari olarak degerlendirseler devletimizin milletimizin selameti icin ne diyelim allah izan vere hurmetler

    Yanıtla (0) (0)
  • İsmail / 27.04.2019 00:15

    Sadece Davutoğlu değil Akp'ye nice emek vermiş pek çok siyasetçi harcandı.Kadir Topbaş,Ali Babacan,Abdullah Gül hepsi harcandı ve şeytanlaştırıldı troller tarafından

    Yanıtla (0) (0)