Kadir Mısıroğlu’na şifa dilerken

Osmanlılar İlim ve İrfan Vakfı Genel Sekreteri Ali İhsan Bahadır, İstanbul’daki özel bir hastanede yoğun bakıma alınan 86 yaşındaki tarihçi Kadir Mısıroğlu’nun durumu hakkında evvelki gün -İHA’ya- şu açıklamayı yaptı:

“Bir buçuk yıldır diyabetik şeker rahatsızlığından dolayı hastanedeyiz, zaman zaman gelip gidiyoruz. Buna bağlı kanda oluşan enfeksiyon sebebiyle üstadımız şu anda yoğun bakıma alınmış durumda. Enfeksiyonu düşürmeye çalışıyorlar. Şu anki seyir biraz ciddi. Bütün muhiplerinden dua bekliyoruz, istirham ediyoruz.”

Şafi Allah’tan şifa diliyorum Kadir Ağabeyimize.

***

YUNAN MEZALİMİ – Türk’ün Siyah Kitabı müellifinden bahsediyoruz, hey!

Milletin mukaddesatıyla savaşta Yunan işgal ordusunu geride bırakanları telin maksadıyla söylediği bir sözden ötürü Mısıroğlu’nu “Yunan hayranı, Türk düşmanı” ilan etmek son derecede zalimce idi.

Son derecede?

Yok, daha ileri derecesi de varmış.

Mısıroğlu’nun yoğun bakıma alındığı haberini kına yakarak, zevkten dört köşe olarak, sevinçten göbek atarak karşılayan sayısız “Atatürkçü”nün / Kemalist’in ‘Ooooh, sefam olsun’ içerikli sosyal medya paylaşımlarını okurken ürperdim.

***

Ömrü boyunca “Atatürk” kültü ve Kemalizm ile mücadele eden bir adama kin duymalarını anlarım, düşmanlıklarını yadırgamam; fakat düşmanlıkta da bir asalet olmalı.

Yoğun bakımda yatan hastayla uğraşmayacak kadar, hele hasta yakınlarının yanında hiç uğraşmayacak kadar edebi olmalı insanın.

Sosyal medyada Mısıroğlu’nun hayatî derecede ciddi sağlık sorunuyla dalga geçmek, bu konuda espri yarıştırmak, ulu orta gülüp eğlenmek nedir?

Azgınlık.

YORUMLAR (198)
YORUM YAZ
İÇERİK VE ONAY KURALLARI: KARAR Gazetesi yorum sütunları ifade hürriyetinin kullanımı için vardır. Sayfalarımız, temel insan haklarına, hukuka, inanca ve farklı fikirlere saygı temelinde ve demokratik değerler çerçevesinde yazılan yorumlara açıktır. Yorumların içerik ve imla kalitesi gazete kadar okurların da sorumluluğundadır. Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır. Özensizce belirlenmiş kullanıcı adlarıyla gönderilen veya haber ve yazının bağlamının dışında yazılan yorumlar da içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır.
198 Yorum
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 21:35

    Anacaktır anacaktır da sizin gibi batı hayranları bunu anlamayacaktır.Bir milleti bir arada tutan en temel unsur dindir.Ümmet bilincini yıkmanın, bir ulusu kendi içinde bölmenin en kısa yolu onu temelinden yıkmaktan geçer.Hilafeti kaldırdınız mı istanbulun fethiyle içini nefret bürümüş batı dünyasının vaktiyle haçlı seferleriyle yıkmaya çalıştığı osmanlıyı içten içe bitirmiş olursunuz.Artık ümmetin başı yoktur başsız kalan vücut işlevsiz kalır.istenen de buydu zaten...allah şifa versin sana mısıroğlu

    Yanıtla (0) (0)
  • İsmail bodur / 19 Mart 2022 21:41

    Elinize sağlık

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 23.04.2019 13:20

    Ataturk dusmanlarina sifa icin dua edecek degiliz. Uc harflilerle konustugunu iddaa edeni cokta sallayacak degiliz.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 21.04.2019 12:15

    Soyadlarından mı anladınız?

    Yanıtla (0) (0)
  • Okur / 19.04.2019 16:08

    Ahmet kardeş, ben devrimciyim. Her türlü görüşten yazarı okurum.Saygı çerçevesinde elestirimi yaparım. Sahada acizane tavsiyem bir konu hakkında farklı görüşten yazarların değerlendirmesini oku ve ortak bir çıkarım yap, kendini daha iyi hissedeceksiniz, Saygılarımla

    Yanıtla (0) (0)
  • Ahmet / 19.04.2019 14:29

    Hakan abi seni kimler okuyor böyle yahu? Bu gazetenin okurları chp seçmeni diye düşünüyorum..

    Yanıtla (0) (0)
  • Mustafa ALSANCAK / 19.04.2019 12:58

    Ne hikmetse başta Diyanet işleri başkanı olmak üzere İmamhatipliler bu Mısırlıoğlu denen Türk ve Türkiye düşmanı adamı savunmak için birbirleri ile yarış halindeler. Halk arasında Fesli Deli Kadir olarak anılan bu şahıs İstiklal Savaşımızda YUNANLILARIN GALİP GELMESİNİ ÇOK İSTEMİŞTİR. Hastaya beddua etmek yakışmaz ama İnsanların kendisine karşı olan kırgınlığını da ört bas etmek kolay değildir. Atatürk için yaptığı söylemlerini de unutmuş değiliz. Koskoca Diyaneti İşlerini temsil eden bir adam kalkıp bizzat gidip Mısırlıoğlu’n

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 19.04.2019 06:03

    Bir Yunan ve İngiliz yanlısından gerçek tarih öğrenmişsiniz, tebrikler.

    Yanıtla (0) (0)
  • kemal yonucu / 18.04.2019 23:33

    Hasta yatağında ki adam için söz söylemek ayıp ama ölmüş adam(Atatürk) için normal öyle mi?

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 23:22

    İnsan ektiğini biçer.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 23:21

    Sevgili hakan, sen şovenist bir adam değilsin, dindarların kafasını kirleten Kadir Mısıroğluna övgüler dizmeni açıkçası yadırgadım. Şifa dilemek elbette güzel bir şey ama övgüyü de hak etmiyor. Karar’ın İsmail Küçükkılıç adında şovenist bir yazarı var zaten’ bari sen islamcı kal.

    Yanıtla (0) (0)
  • Muhtefi. .. / 18.04.2019 22:44

    Elbette Can ı Gonulden şifalar dileriz hem Sihhatine hemde Akli melekesine! Millete Vizyon oluşturacak fikirler sunmasıni isteriz,isterdik.. Tarihi Geçmisimizi ordan, burdan duyarak medyada yer edinmiş olması kimseye faydası olmamıştır, olmaz da. .

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 22:09

    KEŞKE BU YAZIYI YAZMASAYDIN.

    Yanıtla (0) (0)
  • Halil / 18.04.2019 21:57

    Ahirette her şey apaçık ortaya çıkacak. "Yevme tübles-serâir"...

    Yanıtla (0) (0)
  • İSMAİL D. / 18.04.2019 21:35

    Keşke bu toprakları Yunan işgal etmiş olsa idi şeriat kalmazdı diyen Düşmanı sevici Fesli Kadir hakkında Sn. Köşe yazarının yazmış olduğu yazıyı ile ilgili olarak yapmış olduğum eleştiri yazımı neden yayınlamadınız.. Yoksa dinozor fesli kadiri AKP siyasiler gibi sizde mi koruma altına aldınız.

    Yanıtla (0) (0)
  • tahsin kargu / 18.04.2019 21:23

    kadir mısıroğlunun keşke yunan galip gelseydi sözünü aklamak uğruna hiç lafı eğip bükmeyin. -(zira şahsınızı erdoğana soru sorarken eğilip bükülmekten sorusunu soramayan bir kişi olarak hatırlayacağız)- hiç lafı eğip bükmeyin çünkü yunan galip gelseydi sözünün önü-ardı olmaz OLAMAZ. bu bir benzetme ya da ölçüt olarak KULLANILAMAZ. kadir mısıroğlu denilen şahsın hastalıklı zihninin açığa vurumudur bu. ertuğrul gazi atamın türbesine gidip kurşun sıkıp, sonrada tekmeleyip hadi kalksana diye dalga geçen, o alçaklar için keşke galip gels

    Yanıtla (0) (0)
  • Gercek Türk / 18.04.2019 21:20

    Tuturmusunuz bir Mehmet Akif, Mustafa Kemal, Said Nursi...Yahu bu adamlar bir biriyle kavgali....Mehmet Akif bir mars yazmis evliya, MK bizi kurtarmis evliya, Said Nursi Allahin dedigini yazmis zamanlar ötesi evliya, Abdülhamid cennette yerini almis oturuyor...Yahu haberiniz varmi yakinda biz ermis, evliya, kurtarici sayisinda Hintlileri gececegiz...Alo, Dogru varken niye, tersi?

    Yanıtla (0) (0)
  • Kop dağı / 18.04.2019 21:17

    Kadir Mısıroğlu"egemen güçler petrolü istiyor verelim, hilafeti alalım"diyor bir sohbetinde. Anlaşılıyor ki her cenahtan sömürgeci sözde aydınlar var.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 21:01

    Onun annesi genelevde çalışmış şeklinde bir iftirasi yok hatta bunla ilgili belgeye uydurma demişti kaplancilarin uydurması demişti.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 20:52

    Burada yapılan yorumlara bakıyorum da ürperiyorum.Acaba bu yorumları yazanlar aynı şeylerin kendi başlarına geleceğini düşünmüyorlar mı. Herkes bir gün ya hastalanacak ya da başka şekilde ölecek. Ben kadir abiye Allah ' tan acil şifalar diliyorum. Allah ondan razı olsun onun sayesinde gerçek tarihi öğrendik. Evet bugün biz Osmanlı ile gurur duyuyoruz. Bugün istananbula bir turist geldiğinden nereleri geziyor Osmanlı'nın eserlerini. O eserleri çıkarın istanbuldan istanbul boş bir şehir kalır. O zaman neyimize övünüyoruz 100 yılda ecdadın ayarında

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 20:36

    Mehmet akif bıse demedıkı akıfın yazdıklarını soyledı. Abdulhamıte demedıgını bırakmadı kadır mısıroglu bunları soylemesdydı bende m,akıf yanlıs tanıycaktım

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 20:29

    Akifi oku... iyi oku... divan şiirini de iyi bil... Allah'a (cc)emanet olasın.

    Yanıtla (0) (0)
  • alp / 18.04.2019 20:21

    sayın yazar yapmayın.... aklına geleni söyleyen zira aklından şüpheli birine böyle övgüler yaparak sizlerde zan altında kalıyorsunuz.. insan olarak her insan insan için hayır temenni eden birisi olarak toplumumuzu ayrıştırmayan değer yargılarımıza hakeret etmeyen herkese gönlümüz geniş.. unutmayın Atatürk Türk Toplumunun değer yargılarından biridir ......

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 20:04

    Püsküllü Mısıroğlu ve Hakan bey zaten aynı tastan su içen ikiz gibiler püsküllü ölse bile Hakan gibi dinciler ve Atatürk’ten nefret eden grubu olarak ilelebet püsküllünün düşüncesi hayatta kalacak. Ha püsküllü ha Hakan rüyalar aynı

    Yanıtla (0) (0)
  • Okur / 18.04.2019 19:49

    Hasta birine kem söz söylemek bizim örf ve adetlerimiz de yoktur. Fakat akıl sağlığından doktor raporu olan bir kişiyi gündeme almanız biraz garip değil mi. Yoksa bir yerlere gözmü kirpiyorsunuz..

    Yanıtla (0) (0)
  • TEZAT / 18.04.2019 19:43

    fuzuli bu söz vergi hoşnutsuzluğu için söylenmiş olmalı diye düşünüyorum. şimdi vergi vermeden mi yaşıyoruz? dünyanın en pahalı yakıtını kullanıyoruz yakıt parasının çoğu vergi.

    Yanıtla (0) (0)
  • TEZAT / 18.04.2019 19:29

    İngiliz Gizli Servisi bu kitabı Mısıroğluna nasıl ve neden veriyor? Mısıroğlunun 61 adet kitabı var sizin bahsettiğiniz hangi kitabıdır? Merak ettim doğrusu bilgi verirseniz sevinirim.

    Yanıtla (0) (0)
  • TEZAT / 18.04.2019 19:27

    Lozan Zafer mi, Hezimet mi ? 1.2.3. kitaplarını ben de okudum. Bütün kanaatim değişti diyorsunuz. Aslında hepsini öğrenmek isterim ama şöyle 5, 10 madde halinde değişen kanaat ve fikirlerine örnek verirsen sevinirim.

    Yanıtla (0) (0)
  • Ali baba / 18.04.2019 19:25

    Misir,Irkçi biriydi

    Yanıtla (0) (0)
  • TEZAT / 18.04.2019 19:13

    yunanları Seven bir kişidir dediğin kişinin "Yunan Mezalimi" adıyla yazdığı ve meb tavsiyeli kitabı vardır. Bu kitabı okumanızı ısrarla tavsiye ederim çok faydalı bilgiler edineceğinizden emin olabilirsiniz.

    Yanıtla (0) (0)
  • TEZAT / 18.04.2019 19:08

    Allah bütün hastalara şifa versin. Kaç kitabını okudunuz ki bu yorumları yapıyorsunuz? Doğru değil dediğiniz hususlar nelerdir?

    Yanıtla (0) (0)
  • KARARLI KARAR OKURU / 18.04.2019 19:05

    Bilgi sahibi olmadan, fikir sahibi olmuşsunuz gibime geldi. Kendisi esasen hukukçudur. Fakat benim diyen tarihçilere taş çıkartırcasına (altı üstü 2 kitabı olan prof ünvanlı tarihçi bilirim), 61 adet kitabın yazarıdır. Kaynakçalı ve dipnotlu ve de uzun emeğin sonucu ortaya çıkan değerli eserlerdir. Marifet iltifata tabidir. Bazı fikirlerini hatta hiçbir fikrini beğenmeyebilirsiniz. Fakat toptancılık yanlıştır. Bir gazete makalesi yazmanın güçlüğünü yaşadıysanız 61 kitabı yazmanın anlamını bilirsiniz.

    Yanıtla (0) (0)
  • mehmet / 18.04.2019 19:05

    Şunu yazmadan geçemeyeceğim. (r.a) demişsin. Yani "Allah'ın rahmeti (onun) üzerine olsun". Şu şiir nasıl bir intiba bırakıyor kalbinizde? ''Herifin sofrada şampanyası hâlâ ayran. Bâri yirminci asırdan sıkıl artık hayvan''.. Sultan'ı tanımamak ve başına gelenleri doğru okumamak, bugünü de, yarını da eksik anlamaktır.

    Yanıtla (0) (0)
  • mehmet / 18.04.2019 18:57

    Dr.Rıza Nur, Lozan görüşmelerinin ve yapılan devrimlerin arkasındaki isimlerden birisidir. Sakarya Meydan Muharebesi'ne katılmıştır. Lozan Konferansı'nda ikinci delege idi. İzmir suikasti bahane edilip kendisi gibi muhalif kimseler idam edilmeye başlayınca yurdu terk etti. Görüşlerini pek tasvip etmem. Ama hatıraları da önemli olmalı değil mi? Halen yasak..

    Yanıtla (0) (0)
  • Mert / 18.04.2019 18:49

    Kendisi hakarette sınır tanimazdi.allah affetsin

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 18:38

    pişmanlıklarını dile getiren yoktur. söylediğiniz isimler ittihat ve terakkiyi de eleştirdikleri için sizin gibi bazı palavra tarih meraklıları onların abdülhamite karşı çıktıkları için pişman olduğunu uydurmuşlardır. istibdat açısından al hamiti vur ittihat terakkiye...

    Yanıtla (0) (0)
  • mehmet / 18.04.2019 18:28

    Pekiii...M.Akif'in hakanımız Sultan II. Abdülhamid’e hakaretleri seni incitmiyor mu? Merkep, Yıldız’daki baykuş, kızıl kafir, hanımlar gibi korkak, melun, iblis vs... M.Akif modernistti ve de dönemin iftiralarına kanan biriydi. Rıza Tevfik, Said Nursi, Süleyman Nazif gibi isimler de sultanımızı eleştirmiş ama sonra pişmanlıklarını dile getirmişlerdir.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 18:10

    10:26 Milliyetçiler, solcular darbeden sonra bedeller öderken.Başkalarını İngiliz işbirlikçisi ilan edip, İngiltere'ye kaçan adamın neyini savunuyorsun.Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 17:54

    Çok aramamıştır. Böyle konulara bayılır.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 17:56

    11.45 sen de sözde Atatürkçü olabilirsin, sözde kemalist olabilirsin, sözde dinsiz de olabilirsin.. 10.21 in paragrafının neresinde hakaret var? Ayrica Mustafa kemal atatürk gibi bir öndere asla ve asla hakaret edemezsiniz!? Şu saçma sapan putlastirma edasında, Atatürk u zorla sevdirmeye varacak derecede kritik kabul etmez hallerinizdir aslında, ona en çok zarar veren... Yahu insandı o insandı!!! Beşer şaşar, insanın olduğu her yerde hata olur.. yanlış olduğu düşünülen kararları veya davranışları hakkında biri bir şey söylese hurraaa. Siz isteseniz

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 17:52

    Ora da kabul etmez. Yunan Mezalimi kitabı var çünkü.

    Yanıtla (0) (0)
  • Batuhan / 18.04.2019 17:13

    Sayin Msiroglu nefret soyleminin abidesidir. Bu anlamda "herkes ektigini bicer" ifadesi oldukca gedigine oturuyor, dersem abartmis olmam. Fakat bu deyimi hastalik uzerinden ve zayif biri icin kullanirsam bu tutum ve davaranis muhatabindan ziyade benim karakterimi ele verir. Hicbir nefret soylemi, karsi tarafin nefertinden dolayi kendisine mesruluk atfedemez. Onemli olan ise, nefret soylemi, nefretin muhatabini yok etmeye calisirken aslinda kendi kendini de yok eder. Bu anlamda sayin Misiroglu, ozellikle Turk gencligini ahlaki ve zihinsel olarak kotu beslemistir. Kendisine sifa diliyorum.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 17:05

    Mehmet Akif (r.aleyh) ile ilgili sözleri de bizi incitmişti. Doğrusun mahkeme-i kübra var. Hele bir de kul hakkı...

    Yanıtla (0) (0)
  • Kasım / 18.04.2019 16:58

    Allah şifa versin. Aşırı ve çok taraftargir derecede Osmanlı hayranı olmasından hiç hoşlanmam ama adam hasta ve bizim kültürümüzde hastaya şifa dilenir. Bugün Mısıroğlu’nun başına gelen hastalık, yarın başkasının başına gelmeyecek diye birşey yok. Allah akıl versin insanlara.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 16:33

    Akp yandaşlığını o kadar abarttı ki" Çalsalar bile helaldir "dedi. Bu İslama uymaz. Müslüman işine geldiği gibi konuşmaz. Ne farkı kalır o zaman inançsızlardan?

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 15:37

    Her insan gibi hatalari dogrulari var. Ama bana kalirsa üstad ünvanini hakedecek bir entellektüel kapasite yok. Sekspir gizli müslümandi, keske yunan kazansaydi yada Fatih in kundaktaki bebekleri bogdurmasini ayakta alkisliyorum gibi absürd söylemleri az degil. Ha Atatürkü bende sevmiyorum ama kalkipta annesi genelevde calismis diye iftira edecek kadar nefretimizin esiri olmadik. Ha olsa bile hangi sözümona "üstad" burdan elestiri cikarir ki? Kim annesini kendi seciyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 15:35

    tıpkı komünisler gibi yıllarca batıya söğdü sıkışında onların kollarına attı kendisini yobazlığın en güzel örneği

    Yanıtla (0) (0)
  • aliaga / 18.04.2019 15:30

    birinin ölmüş annesiyle uğraşmak ya da uğraşan bu kişinin hastalığında bayram etmek deseler hangisi daha zalimce haince şerefsizcedir söyler misiniz

    Yanıtla (0) (0)
  • Mahsuni / 18.04.2019 14:52

    Fetöcüklerle ilk durakta beraber bindiyseniz uzun bir yolcuguga beraber ciktiysaniz ilk mola da yemek masrafi icin kavga ettiyseniz kemalistlerin ne sucu var ..

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 14:41

    İsmini niye sakladın ki KO 10:21? Tırsak mısın?

    Yanıtla (0) (0)
  • tc vatandaş / 18.04.2019 14:34

    sayın yazar önce fesli tarihci beye acil şifalar niyaz ederim ancak bey efendi tarihci değil uyduruk laf kalabalıklarını kitap haline getirmiş gerçekle ilgisi olmayan şeyleri cahil kişilere satıyor hiç biri doğru değil ülkenin kurucusuna hakaret etme yetkisini kimden alıyor sizce zalim kindar adaletsiz yönetenlerden her halde allah en yücedir

    Yanıtla (0) (0)
  • Adım Soyadım / 18.04.2019 14:36

    Ölülere hakaret eden birinin sırf hasta ve yaşlı olduğu için saygı görmesini mi istiyorsun? Kadir Mısırlıoğlu bu ülkedeki en seviyesiz popülistlerinden biriydi, biridir hala. Bu şahıs birilerinin kanaat önderi, birilerinin mürşidi ve o kitle memleket yönetiyor. Hala yaşıyoruz...

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 14:32

    Etme eyleme canım

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 14:29

    Kadir Bey'in gerçeğini merak edenler Kıbrıstaki tarikati ve bunların İngilizle bağlantısını araştırsın, karara kendi varsın.

    Yanıtla (0) (0)
  • Orhan Arsel / 18.04.2019 14:28

    Kanser hastası Prof. Türkan Saylan tutuklanırken edilmedik hakaret kalmamıştı. Bu konuda herhangi bir serzenişte bulunmayanların bize söyleyecek sözü, vereceği ders olamaz.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 14:24

    11:02 Bırakın bu işleri, bu topraklarda Atatürk düşmanlığını yayanların başını çeker fetöcüler. Hepimizi ergenekoncu diye suçlarken neredeydiniz, kolkolaydınız fetöcülerle. Utanın biraz.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 14:18

    amin...

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 14:04

    Bütün dünya yanlış yazdı. Kadir doğru yazdı. Dediniz. Ne bakış açısı ama. Sizin gibiler olmasa bu memleket renksiz ve eğlencesiz olurdu.

    Yanıtla (0) (0)
  • karar okuru / 18.04.2019 13:59

    Bak yayınlamışlar işte!!!!!!!!!!! Editörün demokratik bağımsızlığa duyduğu aşk tarif edilemez.Yeterki bu aşkın içinde şiddet olmasın , hakaret olmasın.Bayıldım ve çok güldüm.

    Yanıtla (0) (0)
  • mustafa / 18.04.2019 13:57

    Fesli Kadir Atatürk'e küfür eden Atatürk'e söven Atatürk'ün manevi şahsiyetine her gün hakaret eden her gün küfür eden Atatürk'ün annesine Atatürk'ün ailesine hakaret eden Cumhuriyet'e küfür eden Cumhuriyet tarihine hakaret eden kısacası Atatürk'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti'ne kin besleyen yunanları Seven bir kişidir

    Yanıtla (0) (0)
  • eski islamcı / 18.04.2019 13:51

    Kadir Mısırlıoğlu denilen şahıs atatürk'e ve Cumhuriyet'e hakaret ettikçe küfür ettikçe Erdoğan'ın Diyanet İşleri Başkanı'nın ve AKP taraftarlarının takdirini kazanmış bir kişidir Bu sebeple Biz Kadir Mısırlıoğlu'nun kimin tarafından kışkırtıldığını ve kimler tarafından organize edildiğini çok iyi biliyoruz AKP liler Atatürk'e açıktan saldıramadıkları için Kadir Mısırlıoğlu gibi fesli Yunan hayranı Cumhuriyet düşmannına konuşma hakkı veriyorlar

    Yanıtla (0) (0)
  • göktürk börü / 18.04.2019 13:41

    atatürkün annesine küfreden fesli deliyi sevmiyoruz sevmeme hakkımı kullanıyorum.

    Yanıtla (0) (0)
  • Abdurrahman ÖZKAN / 18.04.2019 13:31

    çok güzel ifade ettiniz.. Lakin " Keşke yunan kazansaydı" ifadesi başlı başına bir lanetlenme nedeni olmasın mı?

    Yanıtla (0) (0)
  • hasan / 18.04.2019 13:21

    ne fikri var da saygı duyuyorsun

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 12:38

    ACİL SİFALAR. Şu şiirde armağan olsun. kahrolasın demiyorum kahrolma da gör beni . kanadık toprak olduk çekildik bayrak olduk döküldük yaprak olduk geldik bugüne. ekmeği bol eyledik acıyı bal eyledik sıratı yol eyledik geldik bugüne. ekilir ekin geliriz ezilir un geliriz bir gider bin geliriz beni vurmak kurtuluş mu. kör olasin demiyorum kör olmada gör beni.

    Yanıtla (0) (0)
  • Şerif / 18.04.2019 12:36

    Çok haklısınız sayın Hakan hastaya hayırlı şifalar. hayırlı akıbet dilerim. üstadın tenkitleri içindekilere bir bakın sonra bir zamanınız olursa. Küfrü, hakareti bir hak,olarak literatürümüze sokanlara ve halen sürdürenlere, ağızlarını kirleten trollere ve trolcülüğe, hasbelkader soruşturmaya,kovuşturmaya, tutuklanmaya veya mahkümiyete uğramış. Siyaseten başka bir tarafta olanlara, mesela Temel veya başka birilerine, insanların, eşinin, çocuğunun ırzına, namusuna hayasızca saldıran ve de himaye görenlere de illaki söyleyeceğiniz, yazacakları

    Yanıtla (0) (0)
  • E.K / 18.04.2019 12:31

    Taha Akyol'un belirttigi gibi Kadri Misirlioglu'na tarihci bile denmez. Saygin hic bir akademik tarihci Misirlioglu'ndan alinti yapmaz. Misirligolu hayati boyunca, Cumhuriyetin degerlerine ve Cumhuriyeti kuran basta Ataturk herkese hakaret etmistir. Iftira atmistir. Ataturk'un annesi icin bile agza alinamayacak sozler sarfetmistir. Kendisine sifalar diliyoruz. Ancak, omru boyunca kin ve nefret tohumu eken Fesli Deli Kadir'e kimse gul uzatmaz. NE EKERSEN ONU BICERSIN. Ektigini biciyor. Sn yazar Misirlioglu'nun insanlara iftira dolu videolari internette dolasiyor. Bundan bahs etmemeniz ilginc.

    Yanıtla (0) (0)
  • KaRaR oKURU / 18.04.2019 12:23

    Siz hangi tarihi okuyorsunuz. Uzaydan mi geldiniz.

    Yanıtla (0) (0)
  • KaRAR OKURu / 18.04.2019 12:22

    Elbette hasta olana şifa dinlenmeli. Ama bir gün vefat ederse Yunanistan'a gömülmesini isteriz. Burayı hak etmiyor çünkü.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 12:23

    gazilere sehitlere Mehmet akife alenen ettigi hakaretler ortadayken, olunce rahmet de okursunuz... merhamete cok ihtiyaci olacak, obur tarafta!

    Yanıtla (0) (0)
  • Zafer KIRAN / 18.04.2019 12:17

    Hakan kardeş seni ben takdir ederdim.Ama Mısırlıoğlu'na methiye düzüp bazı dinbazların"Türkan saylanı 10 metre derine gömün"niye dendiğinde bir daha çıkamasın diyenlerin ölülerinizi rahmetle anın emri olmasına rağmen Atamıza hakaret edeni savunuyor olman bence yakışmadı

    Yanıtla (0) (0)
  • Krr / 18.04.2019 12:21

    08.34 Atatürk Yunanistanda değil Osmanlı topraklarında doğdu. Kahraman bir Osmanlı askeri olarak Türk milletinin BEKASININ kurtuluşuna önderlik etti. Misiroglu gibi kafasında fesle çakma osmancılık yapmadı, ağzını bozmadı çıktı milleti birleştirdi, en önde savaştı, yıkılmış bir imparatorluğu yedi düvelin elinden kurtardı. Hala şu hicbir işe yaramaz feslinin peşinden yorum yazıyorsunuz. Memlekete ne faydası olmuş Allah aşkına.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 12:16

    Bu kafanın en büyük sorunu şudur: Bu zatlar önce abdülhamit han derler ama sonra çevirir enver derler. yahu enver abdülhamit hanı tahtan indirdi. İttihatçı desem değilsiniz, saltanatçı desem değilsiniz. çevir kazı yanmasın, duruma, devrine göre şekil alan bukalemun gibi renk değiştiren bir türsünüz. azıcık ilkeniz, omurganız, inandığınız değerler olsun. varsa yoksa çıkar, makam ve mevki peşindesiniz. özgür düşüncem ve tarihi gerçekler işte. bunu da yayınlayın...

    Yanıtla (0) (0)
  • Fuzuli / 18.04.2019 12:07

    On yedi yıl bekledik. Sonuç berbat.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 12:05

    Ataturk yunanistanda dogmadi, Selanik 1912 ye kadar Osmanli imparatorlugunun, Istanbuldan sonra en onemli ve kalabalik sehri idi.Nufusunuda rum oranida % 10 idi. 1912 de Balkan savasinda kaybedildi. Tarihi nereden ogrendiniz ?

    Yanıtla (0) (0)
  • Fuzuli / 18.04.2019 12:04

    Osmanlı’nın ne olduğunun farkında değilsiniz. Ekende yoğ biçende yoğ ama yiyende ortağ. İşte bu.

    Yanıtla (0) (0)
  • Kazim Tanriverdi / 18.04.2019 11:59

    Elbette kimsenin olumune kina yakmak dogru degil,gun gelir senin icin kins yakan bulunur.Amma milli deger olmus ,musluman ulkelerin icinde imrenilecek duruma gelmis ,cumhuriyetin kurucusuna kopek gibi sokaklar da suruklenmesini dileyen birinede rahmet okunmaz

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 11:45

    Sözde seriatci olabilirsin sözde dinci olabilirsin sözde mûslüman olabilirsin sözde kendinizi allaha daha yakin bulabilirsiniz ama hickimseye hakaret edemezsiniz hele hele mustafa kemal ataturk gibi bir öndere asla ve asla hakaret edemezsiniz...

    Yanıtla (0) (0)
  • karar okuru / 18.04.2019 11:41

    Hakan yine özde katılıyorum sana.Mısırlıoğluna sevgi ve saygı duymayan vede düşüncelerine katılmayan bir insanım.Fakat seninde dediğin gibi ne olursa olsun bir insanın hastalığından ölümünden sevinç duymak oh olsun demek bana göre insani değil.Yalnız Birazda keşke kendi cenahın içinde birşeyler yazsaydın daha iyi olurdu.Sanki onlar farklı şeylermi yazıyorlar tweet lerinde.Hatta onlar ölen masum insanlar için yapıyorlar bunu.Yazacaksan hakkaniyetli yaz hakan.Tek taraflı yazarsan inandırıcılığını kaybedersin.

    Yanıtla (0) (0)
  • musto / 18.04.2019 11:31

    Yiğidi öldür ama hakkını teslim et.Onun döneminde onun adamları tarafından haksızlığa uğradık yüzlerce akrabalarımız öldürüldü yapılan haksızlığı anladıkları an anadoluya iskan etti ev çift çubuk arazi okul eğitim verdi hiç bir zaman ayırım yapmadı isteseydi tehcir ederken hepimizi yok ederdi.Atatürk olmak kolay değil.

    Yanıtla (0) (0)
  • Tarih Öğretmeni / 18.04.2019 11:29

    ilk gençlik yıllarımda Kadir Mısıroğlu'nun Lozan Zafer mi, Hezimet mi kitabını okumuştum. öğretmenimiz okumam için vermişti. müthiş etkilenmiştim. Ama Necatibey Eğitim Fakültesi'nde Tarih Metodolojisi derslerimize giren Şerafettin Yılmaz hocamın tarih bilimiyle ilgili derslerini dinleyince bütün kanaatim değişti. bu kitapları tenkit ederek okumak lazım mış

    Yanıtla (0) (0)
  • Yaşar Beyaz / 18.04.2019 11:16

    Kadir Mısıroğlu, dik durmuş omurgalı bir adamdır. İktidarlar değişir yöneticiler değişir güç dengeleri değişir ama Kadir Mısıroğlu değişmez. Yani kaypaklığı yalakalığı yoktur. Her daim doğru bildiklerini söylemiştir. Kimseye yaranmak için ağız değiştirmemiştir işte bu hasletleri onu Türkiye'de çok az bulunan insan sınıfına sokar.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 11:19

    Rıza Nur'un, İngiliz Gizli Servisine yazıp verdiği ancak 1960 yılına kadar açılmamasını şart koştuğu kitabını alıp tarih diye yazan bir adam. Rıza Nur'un 1960 şartı koymasının sebebi ise yaşayan, yalanlarını ortaya çıkarabilecek kimselerin kalmadığı bir tarih olarak düşünmesi. Sonuçta kaynağı güven vermiyor ki Mısıroğlu güven versin.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 11:05

    08:34, Asıl komik olanı tarih hakkında bilgisi olmayan cahillerin fikir sahibi olup, bir de utanmadan Gazi Paşaya saldırmaya kalkmalarıdir. Selanik 1912 yılında kaybedildi, o tarihte Gazi paşa 31 yaşında bir Osmanlı subayıydı. Tarihi Maraş dondurmacısı gibi kafasında fesle gezen bir meczubdan öğrenirseniz boyle rezil olmaya ve gercekler de İlber Ortaylı, Murat Bardakçı gibi gercek tarihciler tarafından da peşine takıldığınız meczubun suratına çarpılmaya devam edecek.

    Yanıtla (0) (0)
  • Gercekler / 18.04.2019 11:05

    Ataturk, yunanistanda dogmadi, Selanik'te 500 yillik Turk sehrinde dogdu, Selanik 1912 de Osmanli imparatorlugunu idare eden Ihtilaf ve Hurriyet partisi ( bugunun AKP si ) zamaninda Balkan savasinda kaybedildi, Ayni savasta bulgar ordulari Istanbul Catalcaya kadar geldi ve Osmanli harp sonunda Dogu Trakya haric butun Osmanli Avrupasini kayb etti. Bu esnada Ataturk Libyada Italyan isgalcilere karsi savasiyordu

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 11:04

    adalet teraziniz sasmis, pusulaniz bozulmus, misiroglu'na sifa diler hale gelmissiniz, ideolojinizin temelinden sadece otekilestirmek mutlak iktidar ve tektipcilik var. akp gibi!

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 11:03

    Bu dediğiniz çok önemli ve reddedilemez bir gerçektir. Kadir Bey başı sıkışınca sahibine sığınmıştır.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 11:02

    fetöcülerin en son durağı kemalizm oldu yarın da başka bir şey olur bu mankurtlar.

    Yanıtla (0) (0)
  • aaaa / 18.04.2019 10:52

    senin gibilerini Allah bildiği gibi yapsın ekmeksizler sizi.

    Yanıtla (0) (0)
  • Mahsuni / 18.04.2019 10:49

    Hakan albayrak bey bu yaziyi yazmak icin cok zahmet etmissiniz , hakkaten cok mu aradiniz boyle bir muhabbeti.....

    Yanıtla (0) (0)
  • maraşlı / 18.04.2019 10:30

    m.kemal döneminde atomu parçaladıkta benim mi haberim yok.1400 yıllık bir medeniyeti yıktı yerine yunandan ordan burdan aşırtılan yoz bir medeniyet kurdu.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 10:33

    08:29 Arkadaş siz gerçek misiniz hakikaten? Mustafa Kemal doğduğunda Selanik Yunanistan mıydı? Sonra cahil diyince alınıyorsunuz, ya sabır!

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 10:28

    Tam tersi arkadaşlar, Hakan Bey'i okumalı ve ibret almalıyız. Birgün CHP iktidar olursa, ideolojik körlüğe saplanmayıp, onun yapamadığını yapıp kendimize yakın gördüğümüzü en sert biz eleştirmeliyiz.

    Yanıtla (0) (0)
  • o / 18.04.2019 10:26

    o sadece doğruları yazdı.ingilizle işbirliği yapıp koca imparatorluğu satanlara hakketikleri dilden cevaplar verdi.mekanı cennet olsun..kişi sevdiği ile birlikte haşronulacaktır.rabbim bütün kemalistleri m.kemal le haşret.amin.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 10:21

    Kadir Mısıroğlu'na kızmak tarihe kızmaktır. Kemalist de olabilirsin komunist de olabilirsin ateist de. Bu seni bağlar. Ama tarihi değiştiremezsin. Kadir Mısıroğlu tarihi söylüyordu. Şanssızlığı tek onun söylemesiydi. Keşke onlarca kişi daha söyleyebilseydi. Bu vesileyle kendisine acil şifalar diliyorum. Hakan Albayrak'a her zamanki gibi bravo demek istiyorum. Gazetecisin, bildiğini yazıyorsun. Seni o yüzden seviyoruz ve okuyoruz. Sizin gibi yazarların sayısının artması dualarımızla; yolunuz açık olsun.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 10:04

    Değişik bir arkadaşlık anlayışınız var." Bir Enver seksen Mustafa Kemal eder" sözüne meftun olup ultra milliyetçi Mustafa Çalık ile de ünsiyet tesis etmiştiniz.

    Yanıtla (0) (0)
  • Denizci Alperen / 18.04.2019 10:07

    1975 yılında Sebil isimli dergide her gün İngiltereye söverdi 12 eylül darbesi olunca soluğu İngiltere ve almanyada aldı yani toz oldu burda solcu ve sağcı gençler can,kan , özgürlük bedeli öderken kaçması benim gözümde kendini sıfırlamıştır, bir daha dikkate almadım Türk milletine hususi bir kini olduğuna kaniyim, bu kin nereden geliyor bilemem Atatürke karşı çıkmasını anlarım amma ondan çok daha fazla dini bilgilere sahip pekçok hocanın Atatürk'ün yanında olması da Atatürk muhalefetini de boşa çıkartıyor. Rabbim en iyisini bilendir

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 09:37

    Düşmanlıkta asalet karşılıklı olursa bir anlam ifade eder.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 09:39

    Tarihi yalan yanlis anlatmak bu ulkede hem Kemalistlerin hem ummetcilerin yaptigi birsey. Misiroglu tuhaf bir insan gibi gelmistir bana hep. Her halukarda bir insanin hastaligiyla dalga da gecilmez, gebersin de denmez. Eninde sonunda cana kiymamis, kimseye zulum etmemis.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 09:33

    Sen istediğine kurban olabilirsin. Bizim anlayışımızda şahıslara kurban olmak yoktur.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 09:32

    Musto, Atatürk'ü en iyi anlayanlardan biri Kadir Mısıroğlu'dur. AKK dan dolayı tam anlatamamış olabilir. Resmi tarih ve AKK, Atatürk'ün gerçek ideolojisini hala sansürlüyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 09:17

    Siyasal İslamcıların şu ideolojik körlüğü k.mısırlıoğlunu bile akladı

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 09:13

    Eleştiri değil hakaret ediliyor. Atatürk azınlık değildir bu arada

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 09:15

    Atatürk'le sorunu olan insanın hayatla, medeniyetle, bilimle, sanatla, sporla, akılla sorunu vardır.

    Yanıtla (0) (0)
  • hep karar okur / 18.04.2019 09:13

    bende

    Yanıtla (0) (0)
  • Dr. / 18.04.2019 08:57

    Keşke siyasi dincilerin ve kör kemalistlerin eleştiri kabiliyeti olsaydı. Her iki kesim ülkemizin ayak bağı oldular. Siyasi dinciler samimi müslümanın yaşam alanını kirlettiler, onların önüne geçip gençlere yanlış islam figürü oldular, kör kemalistler de Atatürk'ün manevi mirası üzerine çöküp onun düşünce ve fikirlerinin gerçek sahibiymiş gibi Mustafa Kemal'i putlaştırmaya çalıştılar, Atatürkü lider ve asker olarak seven halkın önüne perde oldular. Her iki kesimden de kurtulmadıkça memleketimiz gün yüzü görmeyecektir, yüz yıl geçmiş olsa

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 08:46

    Sen okusan da anlamamışsın zaten

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 08:34

    Olsun Hakan Bey, en azından büyük "devrim"inizi gördü de öyle gidiyor!

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 08:34

    Sendemi Musto? Yunanistan 1830 yilinda kuruldu. M. Kemal 1881 de yunanistanda dogdu ve 41 yil sonra 1922 de yunani denize döktü. TC tarihi dünyadaki tarihlerin en sahte tarihlerinden birisidir.

    Yanıtla (0) (0)
  • Şenol / 18.04.2019 08:34

    O ülkesi için savaşmış. Canını vermiş , sakat kalmış dedelerimize hakaret eder gibi keşke Yunan işgal etseydi derken şehitlerimizin şu dünya da bulunmayan birine hakaret ederken adaletli miydi acaba?

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 08:33

    Amin

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 08:29

    Yunanistan 1830 yilinda kuruldu. M. Kemal 1881 de yunanistanda dogdu ve 41 yil sonra 1922 de yunani denize döktü. TC tarihi dünyadaki tarihlerin en sahte tarihlerinden birisidir. 2019 yilinda daha hala bu palavralara inan var. Ülkenin neden bu durumda oldugunun en büyük nedeni Türk halkinin sahtecilikten kurtulamamasi.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 08:25

    Kadir Mısıroğlu nun zamanında söylediği sözleri bir gözden geçirmenizi diliyorum Hakan bey. Atatürk ü sevmeyebilir ilkeri vs vs. Ama boyuyla ses tonuyla bile alay ediyor bazı derslerinde. Boyu kısaymış, ince bir sesi varmış vs vs. Allah vergisi bir şey sonuçta bizim bedenimiz. Ve ölünün ardından bazı şeyler konuşulmaz. Haklılık payınız var elbette ailesine hakaret ediliyor vs bunlarda hoş değil.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 08:20

    Amin

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 08:17

    Kadir Mısıroğlu’nu anlamak için en az 10 yıl daha bekleyin, bilinenlerin kahramanlaştırılanların ne derece doğru olduğunu kimse bilmiyor

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 07:59

    M.Kemal maalesef bir tanrı mertebesindedir. Bunu Atalay'ın Türk'e Tapmak isimli eserinde veya saygın tarihçiler Cemil Koçak, Mete Tunçay'ın yapıtlarında da görürüz. Mısıroğlu bunu eleştirir ama hakaret etmez zaten hakaret 5816 sayılı kanuna göre suçtur. Türkiye'de cahil bir Kemalist azınlık eleştriye bile katlanamaz. Bu cahil azınlığa inat M. Kemal devrinin eleştirilecek bir sürü icraatı olduğunu söylemek isterim. Bilimin temeli de eleştridir zaten, eleştiremediğiniz dönemleri nasıl anlayabilirsiniz?

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 07:52

    Bundan böyle okumuyorum yazılarını

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 07:43

    Herkes ettiğini bulur. Bundan gocunmamak lazım. Milli mücadeleye ettiği hakaret unutulacak gibi değil.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 07:38

    Ben, adı geçen şahsı kırkbeş yıl öncesinden beri tanırım. Hayatını cumhuriyeti kuranlara hakaretle geçirmiş bir insana karşı nasıl anlayışlı olmayı beklersiniz? İster dindar, ister dinci, ister ülkücü, ister solcu, ister oportinist, ister kemalist vb. olun, ne ekerseniz onu biçersiniz. Hiçbir zaman saygılı bir dil kullanmayan ve kimlere hizmet ettiği şüpheli olan bu şahıs saygıyı hak etmiyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • Derizbin / 18.04.2019 07:31

    Savunmasız veya hayatta olmayanların arkasında kötü konuşanların acizliktir.Bahsettiğiniz kişi kudüs fatihi selahaddin eyyübi hakında ağza alınmayacak hakaretler etmiştir.Bir insan kendinden bu kadarmı nefret ettirmekten hoşlanır

    Yanıtla (0) (0)
  • evin / 18.04.2019 07:16

    16 sene boyunca halkı biz ve onlar diyerek ikiye bölenlerin ve aralıksız nefret pompalayanların hiç suçu yok mu bu mevzuda?

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 07:08

    Davasina ve rakibine asilce yaklasan adama emin olun rakipleri de asilce yaklasir. Bir yerde bir edepsizlik varsa muhakkak bir karsiligi da vardir. 10 kasimda 9:05 gece kenefe gidin tarzi yaklasimlarsa kemalizmle mucadele anlayisiniz karsiligininda bu duzeyde olmasina alinmamalisiniz. Husumetinizi diri tutun diyordu ya sadece bir taraf tutmuyor iste diger tarafta diri tutuyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 07:09

    Rabbim sağlık, sıhhat ve afiyetler versin.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 07:01

    Gunun anlam ve onemine uygun, icerik dolu bir yazi. Bu nasil bir yazi acaba?

    Yanıtla (0) (0)
  • Şifa / 18.04.2019 06:34

    Gençliğimde ilk okuduğum yazalardan biridir Kadir Mısıroğlu. Şimdi okumam. Olgunluk dönemimde anlıyorum ki: okuduğun biri önce tarafsız olmalı, kimseye kötü duygular beslememeli. Allah şifa versin

    Yanıtla (0) (0)
  • Ahlak vicdan adalet erdem / 18.04.2019 06:23

    Kadir Mısıroğlu ve siz kaybedenlenden oldunuz. Bir insana çok aşırı düşmanlık insanı ne hallere sürüklüyor...

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 06:19

    Valla sagliginda olmus kurucular liderlerin arkasindan, bunlar meftadir saygili olmak gerekir demenden kufur eden , tarihi yalanlarla , bilerek isteyerek insanlarin kafasini karistirmis, provokator bir adami da sirf mahalleden tanidik diye kosenizde aklamaya calismaniz? Asil bu nedir? hakkettigi gibi yasamaz ama oyle olur insanlar.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 03:16

    Atatürk’e kurban olun siz.

    Yanıtla (0) (0)
  • Sabahat Tezcan / 18.04.2019 03:00

    Bahse konu olan şahıs ebediyete intikal etmiş olan bu ülkenin kurtarıcı lider ve cumhuriyetin kurucusu olan Mustafa Kemal’e sürekli küfür ve hakaret ederken sizin vicdanınız ve kaleminiz neredeydi acaba!......

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 02:39

    hdp milletvekilinin ölmüş annesinin cenazesini "burada terörist istemiyoruz " diyerek topraktan çıkaranlar ., Türk milletinin Atasına hergün hakaret eden kadir öldüğünde bu topraklara gömülmesini içlerine hazmedebilecekler mi bakalım ? onların ne kadar milliyetçi olduğunu o zaman göreceğiz ...

    Yanıtla (0) (0)
  • Erdem B. / 18.04.2019 01:35

    kendisi yogun bakimda, fikirleri sizin kosenizden savunulmaya devam ediyor. belli ki edecek.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 01:28

    Kadir Abi, Allah sana şifalar versin.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 18.04.2019 01:05

    Ne ekersen onu biçersin. İnsan yaptığını görmeden ölmezmiş.

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar Okuru / 18.04.2019 00:49

    O zatın fikirleri bunu aktarış biçimi ayrı konu hastalık ayrı konu yapılan çok ayıptır. Geçmiş olsun diyelim

    Yanıtla (0) (0)
  • İbrahim DİRİ / 18.04.2019 00:42

    Saygı hak edilen bir tavırdır,önüne gelene anası üzerinden o bunu dedi,gavur artığı,yahudi uşağı,GEBERDİ tarzında güzellemeler yaparsan,aynı muamaleye maruz kalması mukadderdir.Herkesin ağzı var,eli kalem tutuyor klavyesi de var.

    Yanıtla (0) (0)
  • musto / 18.04.2019 00:42

    Her koyun kendi bacağından asılır. Yunan mezalimini yazıyorsun sonrada kendi kendine çelişki yaşıyorsun keşke yunan galip gelse Hilafet ve şeriat medreseler vb yerinde kalırdı diyorsun.Esir bir ülkede hilafet ve şeriatı uygulayamazsın uygulasan'da emir eri olursun kaldı'ki Osmanlı'da şeriatın adı vardı kendi yoktu.Halkın %90 nı konuşmalarından rahatsız olmuştur. Halkın sevgi ve saygısını kazanmış bu dünyadan göçmüş rahmetle andığımız değerlerimize durmadan hakaret etmesi bardağı taşırmıştır çoğunluk hiç bir zaman ismini hayırla anmayacakt

    Yanıtla (0) (0)