O ateş yanıyor!

Ateş Sinan Ateş ateşi. Eşinin yüreğinde bir kor, annenin- babanın yüreğinde bir kor.

Adalet istiyorlar.

Öte yanda MHP merkezi sustukça çıkmaza giriyor, konuştukça çıkmaza giriyor.

Semih Yalçın, belli ki yaptığı acayip açıklama ile Ateş ailesinin yüreğindeki koru bir kere daha alevlendirdi.

Orada bir sorun var. MHP işin içinden çıkamıyor. Kim neye nereye kadar katıldı, ya da katılmadı, ortaya çıkarmak için çırpınsanız ya.

O cinayet trafiği nerede başlayıp nerede bitiyor, kimlere nasıl ulaşıyor da, dün Ülkücü çocuklara rehberlik eden bir genç bilim insanının şehadetine sahiplenilmedi? Ne oldu gerçekten?

Devlet Bahçeli’nin Sinan Ateş’i görevden alma sırrı neydi ki, şehadet günlerinin tam ortasında bu sırdan söz edildi?

Bunu merak etmeyecek mi insanlar?

Kıvranılıyor, bu görülüyor, ama Bursa’da şehit ocağında yaşanan acılar o kadar yüksek ki, tüm muğlak açıklamaları boşa düşürüyor.

Ayşe Ateş, her cümlesi ile, hatta o cümlelere yansıyan vakur duruşu ile, Semih Yalçın dahil merkezdeki tüm yapılanmayı hesaba çekiyor.

Bu duruş nasıl gölgelenir ki?

Evet, susmak da çetrefilli, konuşmak da…

MHP başka bir şey yapabilmeliydi.

Ülkücü yola hizmet etmiş bir insan sokak ortasında vurulduğunda, en yüksek sorgulamayı yapabilmeli, katillerin peşine düşebilmeliydi. Bahçeli’nin sesi gürdür. Asıl o zaman çok daha gür çıkmalıydı.

“Evlatlarımı feda etmem” derken, bu Sinan Ateş değilse hangi evladından söz ettiğini daha açık ortaya koymalıydı.

Sonunda mevcut iktidarın ortağıdır. Ağırlığını cinayetin çözülmesi istikametinde koymalı, İçişleri Bakanı’nı herkesten önce göreve çağırmalıydı.

Ama sanki iktidarın diğer ve MHP’nin ikircikli tavrına bakıp suskunlukları paylaşmayı tercih etti. Her gün acayip haberler geliyor cinayet soruşturmasından. Savcı değişiyor, MHP milletvekilinin evinde cinayet sanığı arayan polis bir yerlere gönderiliyor, yakala bırak, yakala bırak…. Zihinler “Bu iş nereye gidecek?” kaygıları içine sürükleniyor.

Olay MHP’nin olayı değil. İktidarın büyük kanadı, MHP’nin rahatsız olacağını düşünerek hareket ediyorsa, gerçekten çok yanlış hareket ediyor demektir. Bu iş sorgulanır. Bu iş MHP ile sınırlı kalmaz.

Ayşe Ateş, yetim çocuklar, Sinan Ateş’in annesi, babası, , tüm aile, orada durup bakıyorlar. Türkiye de bu bakışı görüyor. Bence herkes işin ciddiyetini anlamalı.

YSK AVANTAJ MI?

Soru: İstanbul’da YSK’nın Ak Parti’nin talebi istikametinde 2019 mahalli seçimlerinin ilk turunu iptal etmesi Ak Parti’ye kazandırmış mıdır?

Bunun cevabını herkes çok iyi bilir: Birinci seçimde 13 bin olan fark, ikinci seçimde Ak Parti adayı aleyhine 800 bine çıkmıştır.

Sebep? YSK’nın toplumun adalet duygusunu zorlayacak biçimde Ak Parti talebine uygun karar vermesidir.

YSK ile ilgili böyle bir hafıza vardır ve halen çok diridir.

Şimdi, muhalefet itiraz etse bile Tayyip Erdoğan’ın 3’üncü defa adaylığı sonunda YSK’nın önüne gelir, o da iktidar – muhalefet herkesin beklediği gibi “Adaylıkta sakınca olmadığı” yönünde karar verir. Böylece Erdoğan’ın adaylığının önünün YSK tarafından açıldığı gibi bir izlenim doğar.

Peki böyle girilen bir seçimin sonucu nasıl olur?

Daha doğrusu bu soruyu “Bu seçim de yargı marifetiyle gidilen İstanbul’un ikinci turuna benzemez mi?” diye sormak lazım. İnsanlar adaletin kanırtıldığı gibi bir izlenimle, bu defa doğrudan Tayyip Erdoğan’a Binali Yıldırım akıbeti yaşatmazlar mı?

Ne diyordu Bülent Arınç, “Yalvardım, iptal için başvurulmaması için” gibi bir şey değil mi? Gidildi de ne oldu?

Aslında muhalefet Erdoğan ile yarışmak istiyor. Onların gönlünden Erdoğan yönetimine millet iradesi ile son vermek var. Olur olmaz ayrı, ama öyle bir arzuyu izhar ediyorlar.

Bu durumda, diyorum, YSK’yı bir kere daha problemli bir rol içine sürüklememek için belki bir uzlaşma yolu bulunabilir: Karar Meclis’ten çıkar, seçim 6 Nisan öncesine alınır ve eski seçim kanununa göre bir seçim yapılır. Meşruiyeti tartışmalı bir seçimden de Türkiye korunmuş olur. Erdoğan da alın akıyla yarışır.

YORUMLAR (153)
YORUM YAZ
İÇERİK VE ONAY KURALLARI: KARAR Gazetesi yorum sütunları ifade hürriyetinin kullanımı için vardır. Sayfalarımız, temel insan haklarına, hukuka, inanca ve farklı fikirlere saygı temelinde ve demokratik değerler çerçevesinde yazılan yorumlara açıktır. Yorumların içerik ve imla kalitesi gazete kadar okurların da sorumluluğundadır. Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır. Özensizce belirlenmiş kullanıcı adlarıyla gönderilen veya haber ve yazının bağlamının dışında yazılan yorumlar da içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır.
153 Yorum
  • Ömer Naci / 31 Ocak 2023 08:55

    Israrla anlamak istemiyorlar. Mesele sadece kimin, nasıl vurduğu değildir. Güpegündüz şehit edilen bir ülkücüye yetiştiği kurumun sahip çıkmamasıdır. Bu sessizliktir insanları çileden çıkartan, emir komutanın cenderesinde hapsedilen vicdanlaradır isyan.

    Yanıtla (3) (0)
  • Oruç bey / 29 Ocak 2023 17:55

    Anayasayı bilmeyenler sana inanır kendin çal kendin oyna. Yeni yasaya göre ikinci kez aday olacak

    Yanıtla (8) (12)
  • Bahadır Bergüç / 30 Ocak 2023 20:31

    Bahçeli hiç bir zaman ülkücü olmadı S.Yalçın gibi RTE için verdiği beyanatlara bakın ve bu günkü beyanatlarına

    Yanıtla (1) (1)
  • Mehmet HATİPOĞLU / 30 Ocak 2023 15:29

    Çok mu hoştu eski seçim sistemi de dolambaçlı da olsa bu yol öneriliyor? sanki iyilik yapılıyor havası vererek..

    Yanıtla (1) (1)
  • Yüksel Akca / 30 Ocak 2023 14:32

    "Erdoğan da alın akıyla yarışır." ne demek? 6 Nisandan sonra olursa seçimler alnının akıyla yarışmayacak mı? Erdoğan..Haddini aşan bir cümle olmuş..

    Yanıtla (0) (0)
  • Ülkücü / 29 Ocak 2023 11:42

    ---Biz Ülkücüler, MHP’yi eleştirmiyoruz.
    ---MHP, kan ve gözyaşı ile yazılan bir destandır.
    ---Biz, yönetimi eleştiriyoruz.
    ---Biz, ülkücüler arasına husumet tohumları ekenleri eleştiriyoruz.
    ---Biz, yarım asrı aşan birikimi, sarayın müştemilatına razı olup yandaşlara peşkeş çekenleri eleştiriyoruz.
    ---Çok doluyuz, seçimlerde görüşeceğiz.

    Yanıtla (11) (3)
  • yorgun / 29 Ocak 2023 16:05

    11.42.....öncelikle belirtelim ki ülkücüler bu halde ayrışmalı durumda olmamalıydı, yazık oldu. Sinan Ateş noktası dışında, genel olarak bu ayrışmada saray tarafında olanlar olmayanları, olmayanlarda olanları suçluyor.Kim haklı-haksız yorumundan ziyade, büyük fotoğrafda ülkücüler bölünmüş görünüyor ki, önce bu durumun ön sebebleri ortadan kaldırılmalı, birlik sağlanmalı, keza milli görüşcülerde ayrıştılar, bazen düşünüyorum, bu olanlar tuzak mıydı diye.. !?

    Yanıtla (0) (1)
  • vatandaş / 30 Ocak 2023 11:04

    İyi niyetlisiniz fakat unuttuğunuz bir şey var!Ülkücülük particilik değildir!Eğer parti tutacaksa ülkücüye layık olan partiyi tutar.1969 dan beri ülkücüyüm kimse hangi partiye oy verdiğimi bilmez.Ama milliyetçiliği ayaklar altına alanlara da oy vermez...

    Yanıtla (2) (0)
  • Mehmet Doğan / 30 Ocak 2023 00:26

    Biz eger beraber Tahir elçi gübe gündüz polislerin ortasında vuruldugu zaman ve bunu sorgulamasak buğünde Senin ateşi gelip öldürürler ve bu son olmaz daha çok can alırlar,şehitlerin ruhu şad olsun mekanlar cennet olsun

    Yanıtla (5) (0)
  • Sebahattin GÜL / 29 Ocak 2023 23:55

    Sayı n Tasgetiren ,malum kisi onurlu olmayı ve ülkemde hukukun>⁠.adaletin ve. DEMOKRASİNİN yerleşmesini mı arzuluyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • Okur / 29 Ocak 2023 23:39

    İmamoğlu'nun önüne çıkartılan engellere bakarak, pek ümit verici bir durum olmadığı ortada. Ülkemizin demokrasi tarihine yazılıyor bu günler, ileride üniversitelerde okutulacak ... Eğer geride bir ülke kalırsa tabii.. Her Türk vatandaşı elini vicdanına koymalı artık.

    Yanıtla (8) (0)
  • Ali Rıza / 29 Ocak 2023 22:48

    Her ülkücüyüm milliyetçiyim,bayrağa vatana canım feda diyene inanılmaz, bunun acısının acısını bağrımız yanarak yaşadık yaşıyoruz,ülkücü genç arkadaşlara derim ki ardına gittiğiniz gideceğiniz kişi parti kim olursa olsun icraatına bakın, dediğine değil , oturduğu kürsüye bakın, kürsünün makamın tutsağımı, kendini vazgeçilmez mi sanıyor, dava arkadaşını kürsü için ezip geçiyor mu , siz de bu menfaatçılardan uzak durun. Muhsin, Sinan mekanları cennet olsun, şehit oldular, yeter, yeter..!!

    Yanıtla (11) (0)
  • feraset / 29 Ocak 2023 20:34

    ben erdoğana oy vermişisem şunuda biliyorumki erdoğan heleki kendi dönemide olan bu cinayete asla ve asla sessiz kalmaz aydılatır erdoğan psikopat değildir hakaret anlaşılmasın hiçbir piskopat haksız iş yapmaz ama acımasızdır ve aynı zamanda şahsına münhasır delikanlıdır ittifakı bozacağını bilse bile bu cinayeti aydınlatacaktır çünki oda biliyorki mazlumun ahı indirir şahı

    Yanıtla (4) (17)
  • Adem / 29 Ocak 2023 22:03

    Yazdığına inanıyorsun:)) Erdoğan ve AKP ye oy verenler bir gün gelecek ben vermedim diyecek. Tıpkı geçmişte cemaat cemaat deyip şimdi geri diyenler gibi.

    Yanıtla (19) (3)
  • Efesli / 29 Ocak 2023 20:24

    Camianın en önde gelen ozanı Rahmetli ozan Arifi kahrından kanser ettiler.Semihin Türk milliyetçilerine hakaretleri arşa uzandı.Sinan Ateşin katilini azmettirenler mecliste lafı çok yerinde bir söz.suçluların sulileti belirginleşiyor ama korunuyorlar.

    Yanıtla (13) (3)
  • Ömür / 29 Ocak 2023 20:24

    Ülkede adalet yok diyoruz.Bu seçimi alırsa kalanınıda yok edip saltanatını ilan adecek daha neler olacağını düşünmeden takım gibi parti tutan ahmaklar var.

    Yanıtla (11) (2)
  • feraset / 29 Ocak 2023 20:19

    bu mantığa göre ahmet hocam erbakan hep tek başına iktidara gelmeliydi

    Yanıtla (4) (0)
  • Erkan / 29 Ocak 2023 19:55

    Son paylaşımım "Erkan gerçek bir ülkücü değil" diye söze başlayan Karar Okuru adlı nik sahibinedir.Genel alınmasın lütfen.

    Yanıtla (1) (0)
  • Asya / 29 Ocak 2023 17:24

    Ne fark eder.Ha Nisan ha Mayıs.Siz zaten Erdoğan gitsin ne olursa olsun gurubu içindesiniz. Sizin için daha iyi

    Yanıtla (9) (16)
  • bağımsız / 29 Ocak 2023 19:34

    17.24.....haklısınız. (sn. editör yayımlar mı bilmem)

    Yanıtla (2) (1)
  • müneccim / 29 Ocak 2023 18:56

    abd ukrayna üzerinden avrupa birliğinin burnunu sürtünceye kadar, erdoğan yeniden başkan seçilir.

    Yanıtla (3) (7)
  • Karar okuru / 29 Ocak 2023 11:56

    Adnan mendersi fatih rüştütü zorluyu hasan polatkannın katillerini yazsana devrim mahkemelerini de unutma

    Yanıtla (2) (35)
  • Bhy / 29 Ocak 2023 14:25

    Ne yapsınlar yani tarihin çöplüğünde eşinip durup acıları mı yarıştırsınlar.Yeter artık bu rövanşkar ruh halinden kurtulalım

    Yanıtla (6) (1)
  • Özer / 29 Ocak 2023 15:47

    Sapla samanı karıştırma

    Yanıtla (2) (0)
  • Karar Okuru / 29 Ocak 2023 18:28

    Devrim mahkemesini nereden uydurdunuz! İstiklal mahkemeleri vardı.

    Yanıtla (1) (0)
  • Ülkücü / 29 Ocak 2023 15:20

    ---Biz Ülkücüler, MHP’yi eleştirmiyoruz. ---MHP, kan ve gözyaşı ile yazılan bir destandır. ---Biz, yönetimi eleştiriyoruz. ---Biz, ülkücüler arasına husumet tohumları ekenleri eleştiriyoruz. ---Biz, yarım asrı aşan birikimi, sarayın müştemilatına razı olup siyasal İslam’a peşkeş çekenleri eleştiriyoruz. ---Çok doluyuz, seçimlerde görüşeceğiz.

    Yanıtla (40) (11)
  • Erkan / 29 Ocak 2023 15:40

    Vatan için bin canı olsa feda edecek kadar yürekli Ülkücü kardeşim ; Hesap günü gelecek diye sakın silahlara veda gibi bir 2.açılım hatasına düşülmez inşallah.JÖH , PÖH Komando ne kadar PKK ile mücadele eden birim varsa HDP nin önüne kurbanlık atılmaz inşallah.(Onca şehit ve gazi kanına rağmen)

    Yanıtla (8) (11)
  • Karar okuru..!.. / 29 Ocak 2023 16:57

    15:20... insanin evvela Eli,Beli,Dili "desturlu" olacak,,Her alanda Ahlak,Edeb,Adil olmalıdır..."Kim olursa" olsun Mazlum,Masum,Garib korunup,kollanacak.. ..Zalim/lerin ise Kabusu olunacak...Tum bunlari PRATIGI ile de ispat edecek. Islamin da temel emri budur... biz Turk Milleti dendi mi bunlari anlariz...SELAM OLSUN onden gidenlere ve ardi,ardina olanlara..

    Yanıtla (5) (1)
  • Baki / 29 Ocak 2023 17:24

    Kırım Hanı Gazi Murat Giray Han Viyana kuşatmasında Merzifonlu Kara Mustafa Paşa'ya gününü göstermişti. Ceremesini torunları çekti. Stalin Kırım Türklerini vagonlara doldurarak Sibirya'ya sürdü. Ahiska Türklerini yerinden yurdundan etti. Ülkücüde tarih bilinci olur. Yapacağı hareketin nelere yol açacağını kestirir. Dolayısıyla sen ülkücü değilsin! Kimlere hizmet ettiğin belli.

    Yanıtla (7) (2)
  • Karar Okuru / 29 Ocak 2023 18:26

    Türkiye’de milliyetçi ve islamcı hareketlerin köken ve gelişmesi sürecini anlamak için ABD nin soğuk savaş dönemi Komünizm karşıtı politikaları ve bu politikalar bağlamında dünyada kurduğu, desteklediği örgütlenmeleri (sol ayrışmalar dahil) iyi bilmek gerek. ABD komünizm ve sosyalizmin bu denli kof ve başarısız olabileceğini öngörebilse, bizde ve dünyada gençlerin birbirini kırmasına gerek kalmazdı!

    Yanıtla (6) (0)
  • Koç / 29 Ocak 2023 18:15

    Sayın Bahçeli Reisin önünde can siper hane çalışıyor daha önceleri söyledikleri neydi anlamakta güçlük çekiyoruz aralarında ne oldu da Bahçeli bu kadar pervane oldu.

    Yanıtla (15) (0)
  • Erkan / 29 Ocak 2023 13:59

    Hunharca şehit edilen Sinan Ateş davasıyla ilgili 18 tutuklama yapılmış olup bunlar arasında 2 özel harekatçı ,Emre Yüksel adlı Ülkü ocakları başkan yardımcısı avukatları vs.vardır.Tetikçiye de ulaşıldığında hayatlarında Ülkü Ocağına yolu düşmeyipte burada hakperestlik taslayanları görmek isterdim.Devlet elinden geleni yapıyor Uğur Mumcu ve Adnan Kahveci gibi rahmetlilerin davalarının üstünü örtmüyor.Biraz el insaf Ahmet Bey.

    Yanıtla (5) (27)
  • Karar Okuru / 29 Ocak 2023 16:52

    Sanırım Erkan gerçek bir ülkücü değildir. Gönlünü Ak Parti'ye kaptırmış bir hayalperesttir. Gerçek ülkücü olsaydı katilin bir an önce bulunmasını isterdi. Hem Ülkü Ocakları'nın temize çıkması için ve hem de yargının sarsılmaması için katilin hemen bulunmasını isterdi

    Yanıtla (7) (1)
  • Erkan / 29 Ocak 2023 19:53

    Yazdıklarımdan"tetikçi de yakalandığında" cümlesinden bu sonucumu çıkardın arkadaşım.Ben tutuklamalar yapılmış operasyon devam ediyor diyorum.Siz illaki taşı sıkayım 1 damla daha su çıkarayım derdindesiniz.Yaşım 61 izmirliyim.Basmanede nöbet tuttunmu hiç sen..Koministlerle hayat boyu yollarım kesişmedi.Ölene kadar da inşallah siyasi hesap derdinden vatanı satmaya bir dirhem katkım olmayacak.

    Yanıtla (2) (2)
  • Gercek / 29 Ocak 2023 17:35

    Hala DEVLET mi diyorsunuz Oyle kabiliyetli tek adaminiz varki cozdugu baska vakalar gibi bunuda cozer

    Yanıtla (5) (0)
  • Mağdur emekli / 29 Ocak 2023 17:11

    Sn cumhurbaşkanımızın adaletine ve çözüm odaklı icraatlarına güveniyoruz, 2000 sonrası emeklilerin intibaklarınıda düzelteceğine inanıyoruz...

    Yanıtla (1) (15)
  • Karar okuru..!.. / 29 Ocak 2023 16:41

    MIllietciyiz,,evet bundan Asla vazgecmeyecegiz..Ama bazıları da öyle olduklarını söylüyorlar onlarin bu (mafya,cete,torbaci) PRATIKLERI bizi asla bağlamaz....Ayrica Milli ve Manevi degerler kimsenin TEKELINDE DEGILDIR...Kisi ancak pratiği ile Degerlidir..Misal,, Korucu Tim komutani SEHID Nimet Öncü (Kurt kokenli.) O ebeden ORNEK,,ÖNCÜ olarak Kahramanimizdir...Sokak torbacilari,,ceteleri,mafyatik tipler vb degil...Turk Milleti coook Uyanik olmak zorunda..

    Yanıtla (4) (0)
  • Ali Baba / 29 Ocak 2023 03:16

    Kurdistan.da onbinlerce Faili mechul ( faili tc devleti ) Cinayetler aydinlatilmayi bekliyor... Saygi deger Cumartesi Anneleri. Cocuklarinin akibetini soruyorlar...

    Yanıtla (8) (14)
  • Güçlü / 29 Ocak 2023 11:45

    Devletini suclayacagina hizmet ettiğin gizli devletine onun amacı seni bana karşı ve benide sana karşı kullanmak akıllı olalım insanlar geçicidir devlet Baki olması lazım yoksa ne sen nede ben siyaseti mızı ticaretimizi ne de Dinimizi yaşayabiliriz bakın ırak Afganistan halkının durumu açık niye böyle geri zekalı ca hareket ederiz halkı savunur hesapta ama maşa oluruz para karşılığı elin gavuruna kendi ailenize ihanet ederiz yazık bizlere

    Yanıtla (0) (5)
  • Muhafazakar / 29 Ocak 2023 16:13

    Haklısın. Katiller ellerini kollarını sallayarak dolaşsınlar. Yoksa devlet yıkılır alimallah.

    Yanıtla (2) (0)
  • Ali Baba / 29 Ocak 2023 16:23

    Yani diyorsun Devlet benim Hak Hukukuma da tecavūz ederse Kimse ses çıkarmasin.Tecavūz eden Devlettir diyorsun...Yani Tecavūzcū devletle yaşamayı seviyorsun... Unutma.eleştirilmeyen Devlet dediğin gūç.yarin Ansızın bir Gece Senin.Cocuğunun veTorunlarin kapisinda olur.. Tecavūzcū Devlet Devlet değildir..

    Yanıtla (2) (0)
  • Ziyaretçi / 29 Ocak 2023 16:22

    Yazının her cümlesinde en az 10 kuş vurma hinliğini, efsunlu cambazlıkla ince ince işliyorsun derviş! Felaket denizinde ava çıkmışsın belli ki!

    Yanıtla (5) (10)
  • Sahin . / 29 Ocak 2023 16:02

    MHP kan ve göz gözyaşları ile yazılan bir destanmı, yoksa kan ve gözyaşı demekmi?

    Yanıtla (2) (1)
  • Muhafazakar / 29 Ocak 2023 15:59

    Herkes biliyor aslında azmettirenin kim olduğunu

    Yanıtla (7) (0)
  • Özer / 29 Ocak 2023 15:57

    Mhp ye neden oy verilir? Bu ülkede bir eseri yok. Bilen varsa yazsın.

    Yanıtla (9) (1)
  • Okur / 29 Ocak 2023 09:09

    Sinan ateş cinayeti kimin işine yarıyorsa cinayetden faydalanıyorsa orda aranmalıdır

    Yanıtla (13) (1)
  • Özer / 29 Ocak 2023 15:52

    Bu cinayet farklı işin içinde torbacılar var

    Yanıtla (1) (0)
  • İnsan / 29 Ocak 2023 11:14

    Bahçeli, Sem.çın’ı yiyemez. Zira akıl hocası ve MHP nin racon kesen ayağı bu adam . Kalıbımı basarım, bahçelinin bozuk ve tehditli beyanatlarının tümünü bu adam hazırlıyor. Beş paralık hizmet birikimi ve bilgisi olmayanların siyaset dünyasındaki büyüklüğüne bakar mısınız . Vay halimize. Vahlar olsun böylelerini ortak olarak koluna sokanlara…

    Yanıtla (25) (0)
  • Özer / 29 Ocak 2023 15:49

    Semih Yalçın tüm medyayı çağırarak basın toplantısı yapsın. Sorulan soruları cavaplandırsın.

    Yanıtla (3) (0)
  • Cenk Cemil / 29 Ocak 2023 12:05

    "Kanunlar veya yasalar, örümcek ağı gibidir. Güçlülüler ve nüfuzlular onalrı deler geçer, garibanlar ve güçsüzler takılır kalırlar." diye bir söz vardı. Hatırladınız değil mi ?

    Yanıtla (24) (0)
  • yorgun / 29 Ocak 2023 15:46

    12.05....üstünlerin hukuku adaletsiz, gayri meşru, tuzun kokması dır.

    Yanıtla (0) (1)
  • Vatandaş / 29 Ocak 2023 13:35

    Bahçeli nin düne kadar danışmanı TV konuşmacı sı Metin Özkan dı. Sabıkalı Hırsız dı. Bahçeli Tercihini Hırsız lar dan ve Katiller den yana kullanmıştı. Şehit Sinan nın Onlar la işi olmazdı biletini kestiler kalemini kırdılar. Az Kaldı Millette Onların Biletini Kesecek.

    Yanıtla (23) (2)
  • Özer / 29 Ocak 2023 15:44

    Hemde hırsızın adisin tırnaklı tabir edilenden. Bunlara kaldı mhp yakalanmasaydı atıp tutmaya devam.

    Yanıtla (15) (0)
  • Fatih / 29 Ocak 2023 15:15

    Bu cinayetin işlenmesine sebep olan şartların ortadan kaldırılması gerekir. Aksi halde daha çok insanımızı kaybederiz

    Yanıtla (15) (0)
  • Karar Okuru / 29 Ocak 2023 15:09

    Yazardan mevcut iktidar aleyhine her türlü eleştiriyi beklerdim ama bugünkü yazısını yazacağını tahmin etmemiştim. Yazar bugün damardan girmiş. Direk kalbe ulaşmış. Kalp kasılmaları zirvede. Tansiyon giderek artıyor. Yazar tedaviyi de göstermiş. Bir noktada tansiyon yükselmesi durmalı ve kalp sükuna kavuşmalı. Aksi halde gelecek yıllarda tansiyon iniş çıkışları ve bu iniş çıkışlardan dolayı vücuda inme inmesi her an mümkün.

    Yanıtla (9) (0)
  • galip / 29 Ocak 2023 14:50

    Mazlumun ahi yakar sahi,Sehit Sinan Atesin kizlarinin feryadi ars-i alaya yükseldi,bu iste eli olanlar rahat bulmazlar,adalet yavastir ama eninde sonunda gerceklesecektir.

    Yanıtla (26) (0)
  • Mr / 29 Ocak 2023 14:10

    YSK RTE' nin adaylığı ile ilgili hem kendi,hem de ülkenin geleceği ile ilgili yazı tura atacak.Yaşım 63 umarım İstanbul seçimlerinde aynı zarf içindeki üç oyu geçerli, bir oyu hileli sayan eski YSK üyelerinin hesap vereceği günü görürüm.

    Yanıtla (35) (1)
  • A.Derin / 29 Ocak 2023 13:55

    Bu Sinan Ateş cinayeti ile ilgili herkes bir şey söylüyor, sanki nedenini biliyormuş, kimin yaptığını biliyormuş gibi ama nedense dillendirilmiyor. Tahminini bile söylemeye çekiniyorlar. Ya merak ediyoruz, kim niye yaptı veya yaptırdı bunu? Mafya ise merhum neyi engellemeye çalıştı , uyuşturucu ticaretini mi silah kaçakçıligini mi, içinde siyasi biri olduğu için mi MHP bu kadar ketum ve kızgın?

    Yanıtla (5) (2)
  • Devlet Aklı / 29 Ocak 2023 13:45

    Aydınlatılmayan her siyasal cinayet şüpheleri devlete çevirir. Devlet suç işlemez, cinayet işlemez kabulü sakat bir anlayıştır. Bal gibide işliyebilir. devlet aklı kirlenirse devletin ahlakıda adaleti de içide dışıda kirlenir.

    Yanıtla (11) (0)
  • kararsız / 29 Ocak 2023 13:29

    O Ateş yakıyor...

    Yanıtla (7) (0)
  • Karar okuru / 29 Ocak 2023 13:11

    Yıllarca,asırlarca nice müslü manlar ülkücüler feda edildi... Katili katilleri korumak ülkücü lüğede,müslümanlığada yakış maz.Adaletsizlik kimseyi iflah etmez...

    Yanıtla (9) (0)
  • k.okur / 29 Ocak 2023 12:46

    MHP hangi işi sonuna kadar götürmüş ki. ortağına daha önce söylediği sözleri yutan bir lider, ortaklığı bozulmaması adına Ateş'leri ateşe atmaz mı? savcı, savcılar değiştirme taktiği yalnızca bu davada mı var? hep aynı taktik süründür, istediğine getir. ama biz okurlar bunları görüyoruz ve sizin de bilip yazmadığınız şeyleri de. sizlerde ancak havanda su dövmeye devam ediyorsunuz.

    Yanıtla (7) (0)
  • muzaffer / 29 Ocak 2023 12:37

    Karar niye meclisten çıksın ki? Kararı Erdoğan versinki anayasaya uygun hareket etmiyeceğini bir kez daha görelim.

    Yanıtla (12) (1)
  • Okura / 29 Ocak 2023 12:21

    Arkasındaki polis, hukukçu, siyasetçi ve mafyalardan oluşan terör yapısı ifşa edilip dağıtılmazsa daha çok Ateş yanar.

    Yanıtla (10) (0)
  • Okur / 29 Ocak 2023 12:17

    İster akp, ister MHP veya diğer her hangi parti veya kurum, cemaat veya tarikat mensupları tarafından işlenen suçları görmezden gelmek, örtmek veya adalete teslim etmemek gibi bir tavır içinde olurlarsa kişilerin işlediği suçları kurumlarına mal etmiş, suçun ortaklaşa işlendiğini kabul etmiş olurlar.Sinan Ateş cinayeti böyle bir suçtur ve MHP üzerine sıçrayan kanı muhtemel suçluları koruyarak cinayetin kişisel değil kurumsal olarak işlendiğini kabul etmiştir.85 milyon da bu cinayetin şahididir.

    Yanıtla (26) (0)
  • emekli müfettiş / 29 Ocak 2023 10:35

    "...İstanbul’da YSK’nın Ak Parti’nin talebi istikametinde 2019 mahalli seçimlerinin ilk turunu iptal etmesi ..." Üstad, seçimi değil aynı sandıktaki sadece bir oyu iptal etti. hayret i ne hayret! Sevgi ve saygılarımla.

    Yanıtla (20) (0)
  • vatandaş / 29 Ocak 2023 12:00

    Devlet yönetiminde en az yetki kadar sorumluluk olması gerekmez mi?Yetki sonsuz sorumluluk sıfır...

    Yanıtla (12) (0)
  • Karali / 29 Ocak 2023 09:20

    Sokak komşumuz olan Sinan ateşin babasına sordum umudun varmı çözülürmü Hayır dedi Yazıcıoğlu'nu çözmedilerki bunu çözsünler isteseler çözerler arkasındakiler mecliste dahi olsa çözerler .Ama ortak bırakmıyorki bir başsağlığı dileyemediler .hangi dava neyin davası kendi evlatlarını yemeye başladı ..

    Yanıtla (28) (3)
  • serkan / 29 Ocak 2023 11:51

    bu yazıda söylenenleri rahmetlinin babası söylemiş yazıyı beğenmeyen bu sözün nesini beğenmemiş.İlginç

    Yanıtla (9) (0)
  • Fikri Hür / 29 Ocak 2023 11:48

    Hani, "YSK Erdoğan'a karşı koyamaz, onun için Erdoğan'ın adaylığı ile vakit kaybetmeyecegiz" di?

    Yanıtla (0) (1)
  • şüpheci / 29 Ocak 2023 11:44

    İstiklal caddesi faili sabaha kadar ev değiştirmesine rağmen gün aydınlamadan yakalandı,bu katil neden yakalanamıyor?

    Yanıtla (10) (0)
  • Karar okuru 5 / 29 Ocak 2023 11:20

    100 yıllık Reklam arası bitti demişlerdi, film reklam başladığında nerede kalmış ise oradan devam eder! Nerede kalmıştık Osmanlı’nın çöküşünde! Oradan devam edecek, Balkanlar ve Ortadoğu elden çıkmış, ülke ağır bir yıkıma uğramış, hanedan teslim olmuştu ki, kurtuluş savaşı ve Lozan ile reklam arası başladı! Şimdi reklam bitti bakalım film nasıl devam edip, nasıl bitecek!!

    Yanıtla (6) (0)
  • Doğan ilbaz / 29 Ocak 2023 11:14

    İstanbuldan ders almamışlar.

    Yanıtla (16) (1)
  • Karar okuru 5 / 29 Ocak 2023 11:13

    Gençler Kapıkule, İpsala diyor!

    Yanıtla (8) (2)
  • Karar okuru / 29 Ocak 2023 11:10

    Maalesef bu coğrafya halkı da, sözde okumuş-yazmışı da zaten çağın ve aklın çok gerisinde idi şimdi bir önceki çağa döndü. Artık bı coğrafya da hiç bir gelişme olmaz. Demokrasinin ve çağdaş medeniyetin tüm kurum ve kuralları popülist, talepkar, üretimsiz yığınların etkisi ile tahrip olmuş durumda. Bu kitlelere ve anlayışa YAE diyerek yol veren gaflet sahipleri de, ne kadar övünseler azdır eserleri ile.

    Yanıtla (18) (0)
  • Selim / 29 Ocak 2023 01:52

    Demokrasilerde bir konuda ihtilaf varsa en son millete gidilir ve çözüm bulunur. Millete gidileceğine göre bu korku niye. En büyük hakim millettir. Milletin önüne sandık konduktan sonra böyle bir imkan varken milletin kararına saygı duymak en güzelidir. Millet dilerse gönderir dilerse devam der. Birazcık millete güvenip değer versek her şey çözüme uğrayacak. Demokrasinin güzelliği de bu değilmi. Boşuna dememişler yeter söz milletindir diye.

    Yanıtla (5) (10)
  • Karar okuru / 29 Ocak 2023 11:08

    AKP ne yaparsın yapsın milletin gözünü boyar diyorsun yani. Bu sefer öyle olmayacak.

    Yanıtla (3) (0)
  • KOCA YUSUF / 29 Ocak 2023 11:08

    Adaleti Ankara rejiminde icislerine bakan kirlimi getirecek, yoksa her tür mafyanin türedigi devleti ele gecirmis karanlik ortagi mi, siz karar verin. Sahis bütün ordu polis medya, yargi mafya toplumu korkutmak adina elindeki bütün araclari kullaniyor her secimde, bu mudur alin akiyla secime girmek.

    Yanıtla (13) (1)
  • Görüş / 29 Ocak 2023 08:26

    "Alnının akı" halk 20 yıldır seçimi kazandırmış, hala bu kelimeyi telaffuz ediyor olabilmek gerçekten ilginç. Asıl şunu demenizi beklerdim, bunu "dillendirmeyecegiz diyordunuz" ne değişti? Adil olmak bunu gerektirir. Hukuki taraflarını kendini CHP'ye yakın gören ama dürüstçe beyan veren avukat Rezan Hepözdemir'e sorabilirsiniz.

    Yanıtla (0) (12)
  • Karar okuru / 29 Ocak 2023 11:05

    Açık açık konuşur musunuz? AKP ve MHP nasıl masum oluyor bu olayda?

    Yanıtla (14) (0)
  • Karar okuru / 29 Ocak 2023 11:04

    Dur bakalım bu daha iyi günleriniz sözünü sokaktaki vatandaş söylemedi. Devleti yöneten söyledi.

    Yanıtla (28) (2)
  • Karar Okuru / 29 Ocak 2023 11:02

    1.Kendi peşlerine mi düşecekler? Bu iş Mersin Limanında başlayıp genel merkezde biter. 2. Birileri gözünü karartmış şike faul kavga her şey ayarlanmış alın akıyla veya karasıyla bitirmek umurunda değil siz umarım centilmence bir maç olur sarı kart görmeyiz diyorsunuz.

    Yanıtla (21) (0)
  • Okur06 / 29 Ocak 2023 10:36

    Bir insanın suçu varsa savcılığa veya yargıya havale edersin. Ama mafya vari yöntemlerle öldürülmesi canına kast edilmesi affedilecek bir durum değildir.

    Yanıtla (24) (2)
  • karar okuru / 29 Ocak 2023 10:33

    Ekonomide ikili kura gecmisler. Secim kaybetmesinler diye secime kadar dovizi sade vatandas icin dusuk tutacaklar. Is anlasmalarinda gercek (yuksek( degerinden islem gorecek. Yani doviz veenflasyon secime kadar dusukmus gibi gosterilecek. Tahmin edersiniz secimden sonra doviz de hizla yerini bulacaktir. O zaman tufan. Bu sahte iyilik halini secmen bilsin istedim.

    Yanıtla (16) (1)
  • O k u r.... / 29 Ocak 2023 10:26

    Saklanan gizlenen ne varsa açığa çıkar, hem böyle bir zamanda aslaaaaa gizli kalmaz.. Hak haksızdan alınır haklıya hakkı teslim edilir, bu işler ülkede dün böyle olmadı diye yeise kapılmayın.. İdeolojilerden bağımsız, inanç farkı gözetmeksizin, hakkı hukuku gözeten, hakka hukuka inanan yeni bir nesil var, çığ gibi geliyor, haksızlığı ve hukuksuzlugu kendilerine vazife edinmişler beklesinler, az kaldı, sandık yakında..

    Yanıtla (11) (1)
  • HAYRETI MUCIP / 29 Ocak 2023 10:10

    O basiret olsaydı ülke bu hale gelmezdi . Geçen senenin (2022) bütçesi beklenenin altında ve 149 milyar lira açık verdi. Çünkü geçen sene Rusya'dan alınan doğalgazın 20 milyar dolarlık borcu duruyor , ödenmedi, BOTAŞ da borcun otelenmesi için görüşmeler yapıyor ! Yani resmen iflas bayrağı çekilmiş durumda ! Allah sonumuzu hayretsin!

    Yanıtla (19) (2)
  • Hikmetli adam / 29 Ocak 2023 10:09

    Şimdi şimdi anlıyorum ki;rahmetli Yazıcıoğlu öldürülmeseydi bugün siyasi durum çok farklı olabilirdi.Belki bir on yıl sonra rahmetli Sinan Ateş içinde aynı şeyi düşüneceğiz.

    Yanıtla (14) (5)
  • Yorumcu / 29 Ocak 2023 09:54

    Bahçeli’nin tek bir görevi var, milliyetçilerin iktidara gelmesine engel olmak.

    Yanıtla (20) (2)
  • Özyorum / 29 Ocak 2023 09:50

    Sinan Ateşin kanı zulüm düzenini yıkacak İnşallah.

    Yanıtla (28) (1)
  • yorgun / 29 Ocak 2023 09:32

    Bu seçim sonucunda c.ittifakı kaybederse Erdoğan partisini bırakır vekaleten biri gelir,mhp,bbp karışır,başkanlar değişir,eğer m.ittifakı kaybederse Kılıçdaroğlu gider,İP karışır,yeni başkanlar gelir,hdp belirsiz olsa da orda da yeni gelişmeler olur,bu nedenlerle partiler bu durumları düşünmüyor olamaz.

    Yanıtla (3) (1)
  • Dertli / 29 Ocak 2023 09:19

    Mülk süresinde ne buyuruyor Cenab i Allah sizin açık ve kapalı sözlerinizi bilir sudur yani kalblerdekini de bilir Allah yarattığını bilmez mi?o halde bilmez mi yüce Allah bütün bu olup bitenleri o gün hesabı sormayacak mı olanlardan bugün muktedir olabilirsiniz asıl Kaadir olan Allah u Teala dir hiçbir şey ona gizli kalmaz

    Yanıtla (12) (0)
  • O k u r.... / 29 Ocak 2023 08:45

    Merhum Sinan ATEŞ (Rahmet diliyorum) MHP yerine CHP 'de siyâset yapıyor olsaydı, cinayet sonrası onca iddiaaların içinde CHP ism konu olsaydı, Savcının izne !çıktı diye değişmesi, atanan savcının MHP li değilde CHP li milletvelili ile çekilmiş fotoğrafı olsaydııııııııı......? Sonrasında neler nolurdu ? Tahmin edebilen varmı? Siyasetin ticaretin cinayetin kısaca milletin en büyük derdi sorunu A D A L E T..! Önümüzdeki seçim işte o yüzden çok önemli..

    Yanıtla (27) (2)
  • SG / 29 Ocak 2023 08:31

    Rahmetli SİNAN ATEŞİ niçin çok acil bir şekilde yok ettiler.Bahceli hakkında ne biliyordu.Ne zaman kalemini kırdılar.Sır iki kişinin bildiği şeydir.Bahceli ile Sinan atesin bildiği sır ölüme götürdü.

    Yanıtla (16) (0)
  • Yurtseven / 29 Ocak 2023 08:26

    31 gün oldu vicdanlar kanamaya devam ediyor.devlete güven büyük darbe almis durumda.herseye konuşan başörtüsü düzenlemesini gollük pas olarak değerlendirip basit çıkar sağlama aracı gören, her şeye,her mikrofona konuşan erdoğan ateş konusunda suskun.ona buna tafra atan rte konu ateş olunca dut yemiş bülbül gibi suskun.

    Yanıtla (19) (2)
  • Kazım Çetin / 29 Ocak 2023 08:09

    MHP'nin bırakın taziyi adını anmaktan imtina ettiği Ateş ailesini Ekrem İmamoğlu ziyaret edip taziye ediyor ve acısını paylaşıyor. 70'li yıllardan beri ülkücü olan beni artık MHP hiç şaşırtmıyor.

    Yanıtla (26) (1)
  • Örey / 29 Ocak 2023 07:32

    Kısaca netice, ikinci seçimin sonucu gibi olur inşallah. Ates ailesinin yüreğini yakanların sonucuda hüsran olur inşallah

    Yanıtla (16) (0)
  • Muhriç / 29 Ocak 2023 05:44

    YSK'nın nasıl karar vereceğine dair spekülasyonlar, aday olabilir-olamaz tartışmaları. Vallahi acı veriyor. Gün gelir, biz de hukuk devleti olur muyuz, çalışan sağlıklı bir sistem kurabilir miyiz diye düşünüyorum da hiç umudum yok. Umutsuzluğumun gerekçesi ortada; kendi anayasamızı ve yasalarımızı uygulayamıyoruz, uygulatamıyoruz. Maalesef yasal sınırlarda durmayan, sınırlarını sürekli ihlal eden kişi ve kurumlara sahibiz. Çok yazık.

    Yanıtla (5) (1)
  • Muammer / 29 Ocak 2023 00:20

    Mehape'nin siyasal bir parti olup olmadığı tartışılmalıdır..Bence değil.

    Yanıtla (42) (4)
  • Mustafa / 29 Ocak 2023 02:58

    Bu yorumu ilk defa duyuyorum...bende ayın şeyi düşünüyorum...peki chp sizce bir parti mi....yoksa kamu teşekkülü mü?

    Yanıtla (2) (14)
  • Kazım Çetin / 29 Ocak 2023 05:01

    Derhal kapatılmalıdır!

    Yanıtla (8) (1)
  • karar okunur / 29 Ocak 2023 04:17

    Bunların peşinden giden herkes potansiyel Sinan Ateş´tir. Sevgi eksikliği hep vardı. Sessizliğin ve saçma sapan konuşmaların nedeni olağan şüpheli olmaları.

    Yanıtla (8) (0)
  • karar okuyucusu / 29 Ocak 2023 02:31

    Her konuda oraya buraya hakaret eden Bahçeli, Sinan Ateş cinayetinde sessiz. Büyük küçük her konuda konuşan Erdoğan sessiz, İki polisi tutuklanan ve her konuda ona buna sataşan Soylu sessiz. Sonra gel de bu ülkede can güvenliğinden, islami değerlerden bahset. Devletin çivisini çıkarmışlar çivisini her taraftan yozlaşma görünüyor. Veyl olsun.

    Yanıtla (18) (1)
  • ÖBEKTALI ÜLKÜCÜ / 29 Ocak 2023 02:29

    Allah senden razı olsun hocam,bu süreçte Sinan Ateş davasına yazılarınız ile destek olduğunuz için size minnattarız. 14 Mayıs'ta yapılacak seçim,benim için Sinan Ateş ile MHP arasında geçecek,bu şekilde düşünen binlerce ülkücü olduğunu biliyorum. Bizi patiden ve ocaktan soğuttular????

    Yanıtla (23) (1)
  • Orhun / 29 Ocak 2023 02:19

    Tebrikler sayın taşgetiren,şimdiye kadar okuduğum en dogru ve anlamlı yazı,bırakın bildikleri gibi yapsınlar ve Erdoğanın gidişi daha kolay olsun,yasa tanımaz,kanun tanımaz,kibir abidesi sonradan görme,daha ne dersen de yakışır,kurtulalım şundan,bıktık usandık,yüzünü görmek sesini duymak istemiyoruz,nefret hastalığına tutulduk artık,gitsinnnn.

    Yanıtla (23) (0)
  • Karar okuru / 29 Ocak 2023 02:13

    Ortada mertçe yarışma niyetinde olmadıklarını İstanbul seçimlerinden ve İmamoğlu na açılan yeni davalardan biliyoruz.

    Yanıtla (14) (0)
  • A. Şevket Börtücen / 29 Ocak 2023 01:36

    Bir bilimsel gerçekler vardır; Dünya/dünya olayları o gerçeklere göre 'döner'. Bir de geçmişte olmuş/yaşanılmış gerçekler vardır. Tüm bu gerçekler çerçevesinde, insanların davranışlarını belirleyen kendi gerçekleri vardır. Sinan Ateş siyasi cinayetini CB Erdoğan'ın ve Bahçeli'nin gerçekleri aydınlatacak veya örtecektir. Dilerim bu cinayet, Uğur Mumcu ve diğer siyasi cinayetler gibi karanlıkta kalmaz.

    Yanıtla (11) (1)
  • Sahin . / 29 Ocak 2023 01:31

    Sinan Ateş cinayeti 14 mayısıstan sonra aydınlacak..Sadece bu cinayet değil ne kadar ahlaksızlık ne kadar hırsızlık yolsuzluk varsa hepsinin hesabı sorulacak .Bu böyle biline. Bu ülke sahipsiz değildir.Kimsenin babasısının malıda değildir.

    Yanıtla (46) (1)
  • karar okuru / 29 Ocak 2023 01:09

    Kral degil hukuk adalet ve kural istiyoruz. Demokrasi istiyoruz.

    Yanıtla (42) (2)
  • Yavuzcan / 29 Ocak 2023 01:07

    Akp bu kibirle bu hırsla, bu korkuyla, bu inatla, bu sevgisizliğiyle hukuk falan tanımaz. Yani Akp den doğru bir hareket doğru bir icraat beklemek saflıktır.

    Yanıtla (48) (1)
  • karar okuru / 29 Ocak 2023 01:02

    Bence bu cinayet MHP'yi bitirir. başkan yardımcısı boş konuşuyor.

    Yanıtla (35) (2)
  • Karar okuru / 29 Ocak 2023 00:56

    Sinan Ateş olayı aydinlatilmadikca toplumun adalete ve siyaset kurumuna olan guveni daha çok zedelenecek. Bu nedenle bu olay derhal aydinlatilmali toplumun vicdanı rahatlatilmalidir.

    Yanıtla (30) (1)
  • Karar okuru / 29 Ocak 2023 00:43

    Eksikliği hissedilen şeylerden sık bahsedilir. Acı olan bu eksikliği bazılarının düne kadar hissetmemesidir. Olay ve kişi seçenler de cabası. Adalet herkes için ve her zamandır. Şarkı dönemi kişisi şutu buyu olmaz.

    Yanıtla (4) (2)
  • yorgun / 29 Ocak 2023 00:19

    İktidarın bu uzun ömrüne bağlı yıpranmışlığına, üstelik bu ekonomik krize istinaden normalde muhalefetin kazanması beklenir, olması gerekende budur lakin muhalefet topluma bu mesajı henüz verebilmiş değil, aday açıklandıktan sonra değişiklik olur mu? beraber göreceğiz.

    Yanıtla (4) (10)