İmamoğlu Erdoğan’ı yenerse...

Yerel seçimlerin gittikçe daha çok “İmamoğlu – Erdoğan seçimi”ne döndüğü görülüyor.

Bunu başta İmamoğlu rakibi resmiyette Murat Kurum olmasına rağmen “Ben rakibimi biliyorum” diyerek ifade etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan da, İmamoğlu’nun bu yaklaşımını ispat edercesine, İstanbul’a asılıyor.

İmamoğlu “Yakında, diyor, İstanbul’u ilçe ilçe dolaşacak.” Sözünü ettiği kişi Erdoğan. Ona sesleniyor: “Ne işin var İstanbul’da, sen asıl vatandaşın canına okuyan enflasyonu önlesene...”

Erdoğan geldi İstanbul’a Sirkeci – Kazlıçeşme raylı sisteminin açılış toplantısında “Merkezde kim var?” diye sordu. Tabii ki kendisi var. “O zâtın, zevâtın Merkezde bir şeyi var mı?” “Zât ve zevât”tan kasıt İmamoğlu ve ekibi…

Merkezde bir şeyiniz yoksa yandınız. Erdoğan bu söylemi ısrarla devam ettiriyor. Belli ki birileri ona vatandaşın bu tehdidi içselleştireceğini ve “Merkez”de adamı olanı tercih edeceğini söylemiş. Ya da kendisinin vatandaşa bakışı böyle: Halk içinde biraz tehdit olan mesajı alır ve ona göre hareket eder!

Acaba öyle mi?

Hatay’daki “Hataya hizmet geldi mi?” hitabından beri böyle gidiyor. Ordululara “Biz yoksak doğal gaz yok” bile dedi.

Vatandaşın bir Cumhurbaşkanı tarafından böyle görülmesi ilginç. Cumhurbaşkanı’nın bu bakışı, dost – düşman dünyanın başka ülkeleri tarafından da paylaşılırsa ne olur, bir düşünen var mı, diye sormak istiyorum.

Açık söyleyeyim, ben Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın konuşmalarında ciddi bir performans düşüklüğü gözlüyorum.

Bir kere “parti aidiyeti” adına kürsülere çıkmasını başından beri yadırgıyorum. “Partili Cumhurbaşkanı” baştan sakat bir şey. Ben bunu ayrıca “islâmî söylemler”le iltisaklı olarak halkın huzuruna çıkma konusunda da yadırgadığımı ifade ediyorum. Çünkü bu şekilde “islâmî aidiyet”i de “partili” hale getirmek gibi “Din adına” bir tehlike ortaya çıkıyor.

Başından beri bu hassasiyet gösterilmedi, aksine, “islâmî aidiyet” vurgusuna siyasi karşılığı açısından önem verildi.

Neyse şimdi, “Merkez adına tehdit” faslına geçildi.

Bunun halkta ne kadar işe yarayacağı seçimde görülecek.

Ama bu tavrın, Cumhurbaşkanı Erdoğan adına hissedilir bir zafiyet görüntüsü verdiğini söylemek gerekiyor.

Yani seçim dehşet bir endişe veriyor ve böyle absürt bir “tehdid”e kadar gidilmesine yol açıyor.

Murat Kurum “Kanal İstanbul” ile ilgili ya da “TOKİ mağdurları”nın sorularından kaçıyor, Erdoğan’a zaten soru sorulamıyor. A Haber muhabirinin diyelim aykırı bir sorusu “Rüya kendine gel” ikazına maruz kalıyorsa, Erdoğan’a “Hala faiz sebep - enflasyon sonuç diye düşünüyor musunuz?” gibi bir soru sormak birlikte ekrana çıkarılacak değme gazetecinin aklına gelmez.

Yeniden seçimin en kritik alanı olarak İstanbul’a gelirsek, İmamoğlu’nun, daha şimdiden “Sen Merkez olarak önce enflasyonu önle, Et-Süt Kurumları önünde gece yarısından önce başlayan kuyrukları önle” diyerek “Erdoğan’ın İstanbul’u ilçe ilçe dolaşacak olması”nın altını oyduğunu söylemek mümkün.

Kimdi o, “İmamoğlu polemikte Kurum’u yener” ifadesini kullanan? Ak Parti’nin Fatih adayı Mehmet Ergün Turan’dı, evet.

Erdoğan iyi kürsü konuşmacısıdır. Bunda şüphe yok. Özellikle yazılı metinlerde… Spontan (anlık) konuşmaları sıkıntılıdır.

Ama son performanslara bakıldığında İmamoğlu’nun otobüs üzerinde, biraz 12 Mart sonrasında Muhtıracıları meydan meydan sorgulayan ya da Cumhurbaşkanlığında Özal’a Çankaya’yı dar eden Demirel’i andırdığı söylenebilir. Hatta biraz geçmiş zamanlarda çay – simit hesabı yaparken çığlık çığlığa seslenen Erdoğan’ı bile andırdığı söylenebilir.

İmamoğlu’nun iktidara yönelik “Kul hakkı” sorgulaması da, klasik CHP’den farklı olarak “muhafazakâr dil” adına iktidarı sıkıştırabilme potansiyelini gösteriyor.

İmamoğlu “Sen Merkez olarak önce enflasyonu indir” diye seslenirken, aslında ya da bir anlamda Cumhurbaşkanlığı makamının hem sorumluluğunu hatırlatıyor hem de itibarının korunması ikazında bulunuyor.

İstanbul seçimi gide gide Kayahan’ın “Bir aslan miyav dedi” şarkısına dönecek gibi görünüyor. “Bir aslan miyav dedi - Minik fare kükredi - Fareden korktu kedi- Kedi pır uçuverdi” Şarkının nakaratı da şöyle: “Yalan mı? - Tuhaf mı? - Yoksa inanmadın mı?”

Bence Cumhurbaşkanı’nın bu yerel seçim işini yerel adaylara bırakması hem kendi siyasi kişiliği, hem de Cumhurbaşkanlığı makamının itibarı açısından önemlidir. Çünkü, misal, İstanbul’da ve Ankara’da bütün “Ağırlığı”nı koymasına rağmen yenilirse, bu 2019’daki “Yanlışlık”tan sonra tarihi bir yenilgi olacaktır.

Bir Cumhurbaşkanı vatandaşın oylarıyla hem de üst üste iki defa ortaya koyduğu sonuca “Yanlışlık oldu” der mi?

Ne dersiniz, der mi? Bir insanın bunu diyecek noktaya gelmiş olması neyin işaretidir?

YORUMLAR (338)
YORUM YAZ
UYARI: Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.
338 Yorum
  • Muhalif / 29 Şubat 2024 23:25

    Aslında tüm muhalefet adayların rakipleri R. Tayyip Erdoğandır. Erdoğan devletin tüm imkanlarını kullanarak çalışmalarını sürdürmektedir. Oysa muhalefetin adayları ise kıt imkanlarla mücadele etmekteler bu da adil bir durum değildir.

    Yanıtla (0) (2)
  • özgür ruh / 29 Şubat 2024 20:16

    emekliler 31 martı iple çekiyor. hepsi evlerinde oturmuş bekliyor. az değiller aileleriyle birlikte en az 30 milyon. bakalım görecez 1 nisan şakası yapacaklar mı?

    Yanıtla (11) (2)
  • Vatandaş hakkını bılen / 29 Şubat 2024 21:01

    30 mılyon emekli oyu ısterse hükümet kurar..bızdemi aklına bıle getırmez bır lokma bulursa yer bır hırka bulursa gıyer gerısımı bekler allah versın

    Yanıtla (1) (0)
  • tuzcu / 29 Şubat 2024 22:23

    Yapmazlar.

    Yanıtla (0) (0)
  • muammer / 29 Şubat 2024 16:21

    Nass diye diye ALLAH ile aldatandan daha günahkarı kimdir?
    Allah sonumuzu hayreylesin, berat.

    Yanıtla (18) (1)
  • Ahmed 61 / 29 Şubat 2024 22:19

    Muammer;"Ayet ile,hadis ile aldandım"Mazeret sayila bilir."Öbürlerinin nesine aldandın"ın mazereti yok

    Yanıtla (0) (0)
  • okur / 29 Şubat 2024 17:26

    Sn Kurum, bakanlığı döneminde depreme hazırlık için ne yaptı, Maraş depreminde sonucu gödük. Seçilirse ve aynı performansı İstanbul'da gösterirse yandı Türkiye. Yaptıkları yapacaklarının habercisidir. İmamoğlu'na gelince, onunda kendi seçmenine parmak sallaması hala beni rahatsız ediyor. Yok mu başka makul aday?

    Yanıtla (2) (0)
  • okur / 29 Şubat 2024 22:12

    zaten kurumu seçmesini nedeni boyu uzun olduğu içinmiş.valla sosyal medyada okudum.

    Yanıtla (0) (1)
  • Abdulselam Barut / 29 Şubat 2024 11:20

    Sevgili Cumhurbaşkanım, Faiz sebep enflasyon sonuç(NASS)dediniz beni 10 kere fakirleştirdiniz. Çılgın projeniz KANAL İSTANBUL=NASS olduğundan, bir 10 kere daha FAKİRLEŞMEK istemiyorum. Günde 5 vakit namazımda İMAMOĞLUNUN KAZANMASI için ALLAHA YALVARIYORUM. Bizi düşünüyorsanız, Türkiye’nin yaptığı 1 dolar ihracatın 80 Cent i ithal ürün, bizi seviyorsan; çılgın projeniz ile beton ve toprağa yatıracağın 75 milyar dolar la bu ithal edilen ürünleri Türkiye de üret, bak ozaman enflasyon nasıl düşüyor.

    Yanıtla (35) (4)
  • Gülümser Sevim / 29 Şubat 2024 15:56

    Sn. Cumhurbaşkanının FANTEZİ Projeleri oldukça fazladır;
    1-NASS - Faiz sebep enflasyon sonuç.
    2-Kanal İstanbul-75 milyar doları çöpe atma projesi.
    3-
    4-
    Yazsam sığmaz burası…
    FAKİRLEŞTİRME PROJELERİ

    Yanıtla (23) (1)
  • Salim Özergil / 29 Şubat 2024 19:29

    Abdulselam hocam, size katılıyorum. Bu ithal edilen ürünleri/ara ürünleri üretecek tesislere sağlam ve kaliteli ArGE departmanları da kurarsak, niçin olmasın, ayrıca bunların ihracatı için de gerekli altyapıyı oluşturmalıyız….

    Yanıtla (3) (0)
  • okur / 29 Şubat 2024 22:08

    ama olmaz çünki ithalatta acaip komisyonlar,rüşvetler var.niye üretsinki.

    Yanıtla (0) (0)
  • Ali Rıza / 29 Şubat 2024 19:39

    Ankebut suresi,57 nci ayette Allah cc. “ kullu ( küllü) nefsin zaikatıl mevt summe ileyna turceun” der, Türkçe meali ‘ her canlı ölümü tadacak ve huzura gelecek’ yani, yanisi şu her şeyin bir sonu var bunu aklı başında olan herkesin bilmesi lazım!. Bir cumhurbaşkanının belediye seçimi için sahaya inmesi o makama yakışır bir davranış değil, hele vatandaşı tehdit etmesi ne makama ne de delikanlılığa yaklaşır!. Korkunun ecele faydası yok der atalarımız, bunlarda yenilginin lezzetini tatacaklar!!

    Yanıtla (9) (0)
  • okur / 29 Şubat 2024 22:07

    ysk ve nüfus müdürlükleri dürüst ,ahlaklı olmadığı sürece biraz zor.

    Yanıtla (0) (0)
  • Dosd / 29 Şubat 2024 07:01

    Ahmet abi,eski ak partili biri olarak diyorumki ,Kendi sçilince demokrasi başkası seçilince yanlışlık oldu hıç şık olmadı ,Bu söz milete hakaret gibi sanki ,Birde emekliye sabır diyor 2021 bahar başı ,bahar sonu,yaz başı ,yaz sonu,güz başı güz snu ,kış başı kış sonu ,şimdi kış sonu diyor ne dersin inanalımmı,

    Yanıtla (47) (3)
  • Ahmed 61 / 29 Şubat 2024 11:41

    Dostum, İmamoğlu baharmı getirecek?

    Yanıtla (5) (27)
  • Turgay / 29 Şubat 2024 13:31

    Belediye başkanı seçiyoruz CB değil.

    Yanıtla (8) (2)
  • OkurM / 29 Şubat 2024 21:33

    Cb olarak da seçeriz inşallah. Nesi eksik?

    Yanıtla (1) (1)
  • Ahmed 61 / 29 Şubat 2024 18:15

    Hangi adayın simasında, mahcubiyet,mahsumiyet varsa o kazanır inşaallah

    Yanıtla (5) (2)
  • OkurM / 29 Şubat 2024 21:31

    Başarılı siyasetci: ağlayan göz, bitmeyen söz, utanmayan yüz...
    Senin dediğin acemi medrese mollalarinda oluyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • Muhterem / 29 Şubat 2024 13:36

    Yazık be kardeşim! 28 Şubat’ı daha yeni geçirdik, Nasıl böyle bir başlık atarsınız. nedir bu gaflet ,nedir bu delalet, ne oldu size ,düşmanlada el ele ,kolkola ,kafa kafaya ,zihin zihine.
    O zaman sana öğretilmiş oyun neyse onu oynarsın, Ama ben yine de senin için üzülürüm, bu kardeş böyle unutkan olmamalıydı derim.

    Yanıtla (5) (16)
  • Mustafa / 29 Şubat 2024 21:04

    Vatandaşlar birbirinin düşmanı değildir...

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar okuru / 29 Şubat 2024 11:08

    Ebeveynler, çocuklarınıza sevgi gösterin, onları sevgi ve şefkatle büyütün. Onlara hayır duaları edin. Sonra büyüyünce Erdoğan gibi oluyorlar. Yazıktır, yapmayın.

    Yanıtla (34) (6)
  • yol gösterici / 29 Şubat 2024 11:51

    sen ne verirsen ver senin çocuklardan erdoğan çıkmaz, çıkamaz,
    bunu sen de biliyorsun

    Yanıtla (4) (15)
  • Karar okuru / 29 Şubat 2024 15:49

    Hüsnüniyetin için Allah razı olsun kardeşim. Biz de elimizden geleni yapmakla mükellefiz, neticede özü sözü bir evlat yetiştirmek Allah'ın emri.

    Yanıtla (4) (1)
  • Okurrr / 29 Şubat 2024 17:12

    Güzel kapak olmuş.

    Yanıtla (2) (0)
  • Mustafa / 29 Şubat 2024 20:35

    Haklısın bizim yetiştidiklerimizden bir Erdoğan çıkmaz İnşallah! Çünkü ben çocuklarımı, kindar yetiştirmiyorum. Ben çocuklarımı, öncelikle insan sevgisi ve her ne yapıyorlarsa adaletle, hakla yapmaları üzerine yetiştiriyorum. Takdir Yüce Rabbimin!

    Yanıtla (0) (1)
  • Okur / 29 Şubat 2024 18:39

    Allah bir iktidara ,
    1 kg. Peyniri 350 tl.ye,
    1 kg dolma biberi 69.90 tl.ye
    2 adet Narı 49 tl.ye,
    Lokantada 1 porsiyon döneri ( 100 gr.) 340 tl .ye sattırmayı,
    Ve emeklisine açlık sınırının çok,çok altında maaş vermeyi,
    V.S.
    nasip etmesin İnşallah.
    Bu millet bunlara müstehak da değildir, mecbur da değildir.

    Yanıtla (14) (1)
  • Turgay / 29 Şubat 2024 20:04

    Müstehak müstehak.

    Yanıtla (7) (3)
  • Ahmed 61 / 29 Şubat 2024 16:15

    "İmamoğlu Erdoğan'ı yenerse"Hayırlı konuş Ahmet hocam

    Yanıtla (5) (30)
  • İstanbullu / 29 Şubat 2024 17:35

    Geçen seçimde yendi hem de iki kere. N'oldu başımıza taş mı yağdı? 5 yıldır haksızlık, hukuksuzluk, adeletsizlik mi yaptı? Belediyenin gelirlerini öncekiler gibi çarçur mu etti? Gram açığını bulabildiler mi? Bırakın daha iyi yapacak olan yapsın? Dünyayı versek doymayacak bu hırs bitsin artık.

    Yanıtla (32) (1)
  • İstanbullu / 29 Şubat 2024 17:41

    Erdoğan daha yeni ülkeyi beş yıl daha yönetme yetkisi aldı. İstanbul da dahil 81 vilayetin, 85 milyonun sorumluluğu onda. İstanbul İstanbul diye tutturacağına, açız, geçinemiyoruz, iş ve gelecek umudumuz kalmadı diye feryat eden insanların ve gençlerin derdine çare bulsun.

    Yanıtla (18) (1)
  • ilk / 29 Şubat 2024 20:04

    Ekrem hafif sıklet.

    Yanıtla (4) (13)
  • Okur / 29 Şubat 2024 18:58

    Vatandaşa" en az 3 çocuk yapın "diye öğüt veren Cumhurbaşkanımız bu 3,4 çocuklu ailelere ,açlık sınırının altında maaş veriyor iyi mi.
    Almanya kıskanmasın da ne yapsın.

    Yanıtla (5) (0)
  • tuzcu / 29 Şubat 2024 17:49

    Boşuna yorulmayın başta istanbul, Marmara olmak üzere, fay hatları üzeri şehirler/evler yenilenecek, kolay mı, vatandaş bu sefer yine ak parti diyor, kavga, ayrılık istemiyor.

    Yanıtla (2) (21)
  • Karar okuru / 29 Şubat 2024 18:51

    Geçen sene gördük hazırlığı, onbinlerce insan enkaz altında yardım yardım diye diye öldü. Devlet üç gün kendine gelemedi. Aynı hazırlıktan bahsediyorsaniz yandık ki ne yandık.

    Yanıtla (7) (1)
  • Görüş / 29 Şubat 2024 18:32

    Sayın Cumhurbaşkanının yanlış bir söz etmemesi için tüm konuşmaları yazılı hale getirildi. Bence kendi düşüncesini paylaşmak için kelime dağarcığı körleşti. Bol bol diyalog ve fikir jimnastiği yapması ilerisi için de önemli.

    Yanıtla (0) (0)
  • Muammer Karaarslan / 29 Şubat 2024 18:18

    Yerden göğe kadar haklısınız hocam....

    Yanıtla (3) (1)
  • Hasan / 29 Şubat 2024 14:13

    Cumhurbaşkanı, rakiplerinin ismini neden söyleyemiyor ? Neden lakaplar takıyor? Ona oy verenlerin hoşuna mı gidiyor bu basit hareketler? AKP siyaseti nin özeti bu mudur?

    Yanıtla (38) (3)
  • Yerli / 29 Şubat 2024 15:06

    Budur...

    Yanıtla (12) (1)
  • Muhammet KARADAĞ / 29 Şubat 2024 15:06

    sandığından çok daha kötü bilesin

    Yanıtla (8) (1)
  • A.Derin / 29 Şubat 2024 18:06

    Aklisira rakiplerini kucumsedigini, onemsemedigini belirtmek için adını söylemiyor, ama o seçmeni de kucumsemis oluyor ve bu seçmenin hiç hoşuna gitmiyor, bunun farkında değil.

    Yanıtla (11) (1)
  • Okur / 29 Şubat 2024 18:05

    Yarım kilo kıyma 280 tl.
    En ucuz 1 bardak çay 15 tl.
    Tek bir domates 8 tl.
    1 lt. Içme suyu 7, 5 tl.
    Ev kiraları ,maaşlardan fazla
    Daha yazayyım mı ?
    Bırakın.artık oy alma cambazlığını .
    Ayıptır, ayıp.

    Yanıtla (17) (0)
  • Bekir Uney / 29 Şubat 2024 18:00

    Sayın Tasgetiren Yüce yaraticimiz insanı işitir ve görür kıldım.Mutlaka hesaba cekecegim buyurmuş (.Bu yazıyı yazarken Japon kanalinda raylı ulasimi izliyorum)Sizce mevcut hükümet hiç bir şey yapmıyor ve saf seçmen habire oy verip seçiyor diyorsunuz.sonuc ,ta bizleri uzebiliyorsunuz.

    Yanıtla (1) (12)
  • Okur / 29 Şubat 2024 17:58

    Cumhurbaşkanımız tarafsız olmalıdır.

    Yanıtla (8) (1)
  • Okur / 29 Şubat 2024 17:42

    İslamiyette adalet ,hak hukuk esastır.
    Ekrem İmamoğlu ile seçime girmek öncelikle, adaletli seçime girmek., adil şartlarda yarışmayı gerektirir. İktidar mensupları,
    Devlet imkanlarını, sırf İstanbul seçimlerini kazananabilmek için
    seferber ediyorlarsa , ve bunu da pervasızca ,millettin.goźünün içine bakarak yapıyorsa ve kazanılan seçimleri ,yetkileri ile iptal ediyorsa ,kimse kusura bakmasın buna sahtekarlık derler.

    Yanıtla (12) (0)
  • okur / 29 Şubat 2024 17:29

    Ben vergisini veren kanunlara saygı gösteren vatansever bir vatandaşım ve AKP adayına oy vermek istemiyorm. Sırf bu yüzden CB tarafından tehdit ediliyorum. Eğer İmamoğlu seçilirse hizmetlerini engellemekle tehdit ediliyorum. Tarafsızlık yemini eden bir CB tarafından hem de. Suçum ne benim vatandaş olarak. Her sefeinde AKP ve adaylarını seçmek zorunda mıyım? Demokrasi nerde? Adalet nerde? Kul hakkı nerde?

    Yanıtla (5) (2)
  • vatandaş / 29 Şubat 2024 17:13

    Cumhurbaşkanlığı saygın bir kurumdur.Tüm Türkiye Cumhuriyeti Devletini temsil eder. Cumhurbaşkanlığı sistemi geldikten sonra bu makamın saygınlığı da azaldı.Sebebi ortada.Bir parti başkanı gibi hareket etmesi,mitinglerde halktan oy istemesi hiç yakışmıyor!Nerede cumhurbaşkanı nerede parti başkanı olduğu da belli değil!

    Yanıtla (3) (1)
  • ÇİLEKEŞ / 29 Şubat 2024 17:08

    Eskiden harika deyimlerimiz vardı: La yuhti, la yüs'el,la zenbe leh (Hata yapmaz mes'ul tutulamaz,günahsız) gibi bunların hepsine sahip bir C.Başkanımız var ,çok şükür (!) kimse dokunamıyor vicdanen sorumluluktan da kurtulmuşsa -ki öyle görünüyor- gazeteciler bile soru soramıyor,bir "Molla Kasım" gelmezse hesabı rabbine verecek demektir. İnşaallah o hesaptan da kurtulmamıştır Tabii öyle bir ihtimal yok da sorumluluklarını kim hatırlatacak ?!!!

    Yanıtla (2) (0)
  • Karar Okuru / 29 Şubat 2024 02:34

    14 Mayıs gecesi Ekrem'in o ağlamaklı halini görmek bile büyük bir zevkti. Aynı zevki Murat Kurum kazanınca bir kez daha yaşayacağız :)

    Yanıtla (13) (80)
  • Fena / 29 Şubat 2024 10:37

    Ey akıl sahipleri ,hiç akl etmez mısınız? Eğer bir marül 'ün 30 tl olmasında tek suçlu manav ise yetki de etki de sizde, buyurun manavları asın. 300 gr tarım ilacı 500 tl olmuşsa , fabrikası 30 tl ye satıp ,bayiye gelene kadar 470 tl artış oluyorsa ,yetki de etkide sizde çıkarın hepsini, aşar mısın ,hapse mı ararsın. Ama yetti garı yetti . 7 km dolmuş oldu burada 30 tl . Gerçekten yetti

    Yanıtla (21) (3)
  • Turgay / 29 Şubat 2024 13:36

    5 yıl azap çekmişsiniz yani.

    Yanıtla (1) (3)
  • 1932 / 29 Şubat 2024 17:00

    Dünyanın en fanatik Reisçisi bile olsam, "Kardeşim Sisi" den sonra aynada yüzüme tükürürdüm. Gerçi ıslaklığı yüzümde hissetmediğim için oy vermeye yine devam ederdim.

    Yanıtla (6) (1)
  • Emin / 29 Şubat 2024 16:48

    Başlık güzel. İmamoğlu önce bir ilçeyi, sonrada koskoca bir büyükşehiri 2 defa elinden aldı, sıra Ülkeyi elinden alacak diye siyaset yasağı ile CB adaylığını engelledi. Korktuğu başa gelir muhakkak. Sadece gecikir.

    Yanıtla (3) (0)
  • Baş gün / 29 Şubat 2024 15:51

    Olayı yenme yenilme olarak düşünmeyelim.AKP İktidarı her seçimi kazanınca, ülke benim sevdasına kapıldı.Ülke hepimizin.
    Üretmeyen ekonomiyi destekleyen Akp nin artık kullanma miadının bitmesi gerekir.Üretmek için teknoljik,bilimsel ve tarımsal sanayi desteklemeli.Ortadoğuda her ülkeye yakın ülkemizde ticaret
    lojistik desteklenmeli.Yoksa biz böyle vizyonsuz sen ben kavgası ile ülkemize hiç bir şey katamayıp sefil perişan yaşar dururuz.

    Yanıtla (11) (1)
  • Ahmed 61 / 29 Şubat 2024 07:04

    "İmamoğlu Erdoğan'ı yenerse"Yanarım,yanarım'da İstanbul'a yanarım.Vay geldi chp nin başına.İki,üç karpuz bir koltuğa sığarmı?

    Yanıtla (9) (58)
  • Karar Okuru / 29 Şubat 2024 08:51

    Bir koltuk 1 kişiye çok geniş geldi. Bundan dolayı milletin anası ağladı (sen anası ağlamayan tuzu kurulardansın). 2 veya 3 kişi o koltuğu ancak doldurabilir.

    Yanıtla (10) (2)
  • Ahmet 61 e..... / 29 Şubat 2024 09:31

    Bence yarını boşver, verdigin destekle bugün bunca pahalılık başına bela edildiğine yan..!
    Yada, biraz merhametin vicdanın varsa,
    Ucuz 1 kg kıyma alabilmenin sırası için fiş almaya gecenin 1 inde gidip, ertesi gün 9 da açılacak dükkanın önünde betonlarda ucuz et kuyruğunda,
    Ak saçlı sakallı dedeleri ve nineleri bu hallere düşünenlere yan...!

    Yanıtla (20) (2)
  • İdo / 29 Şubat 2024 15:27

    Bu koltuk altı değil devlettir ,sen halen tek başına yetki aldıktan sonraki halende görüp idrak edemiyorsan ,işte ozaman şu ayet akla geliyor.
    ZUHRUF SÜRESİ AYET 54
    HELE Bİ BAK.
    AHMET 61BEY

    Yanıtla (4) (0)
  • Osman / 29 Şubat 2024 14:33

    İmamoğlu devam etmelidir, İstanbul niye bir ailenin oyuncağı olsun? Cumhurbaşkanı tarafsız olmalıdır! Bu hayati derecede önemlidir.İmamoğlu dürüst olduğu için daha şanslı.

    Yanıtla (23) (5)
  • Recep es / 29 Şubat 2024 15:22

    Erdogan ve tarafsızlık?????
    Onun tek tarafı vardır sadece kendisi

    Yanıtla (15) (1)
  • Adalet / 29 Şubat 2024 13:12

    Ahmet abi yanlışklık oldu der.Deyince hiçbir aleyhine olmaz. dedi ne oldu. Bizim halkımız tehtit dilini sever güçlü olanı hele daha çok sever .Diğer huylarının pek önemi yok. Tehtid edecek güçte oldumu bir de ağzı laf yaptımı tamamdır iş,Chapenin orkestra şefide orkestrasıda bizim Türkiyeye özgü siyasi türküyü bir türlü söyleyemiyorlar kulak yok makam yok şef şef değil orkestra orkestra değil. hal böyle olunca İmamoğlunun işi İstanbulda çok zor gibi .

    Yanıtla (1) (6)
  • Muhammet KARADAĞ / 29 Şubat 2024 15:16

    imamoğlu kazandığında chp iyi şarkı mı söylüyordu
    müzük nota şef yerli yerindemiydi
    kardeşim akepe cumhur ittifakı ile uyum içinde yükleniyo ve o ekrem arkadaş da tek sanılıyorsa bu büyük yanılgı
    akepenin karşısında eko yok millet var
    kazanılan seçimi iptal etmek milleti cezalandırmak buna rağmen tekrar kaybetmek
    kazansa ne olacak topal ördek çalıştımıyacağız bunları unutmadık
    bizden birini seçmezseniz hizmet gelmez millet duyuyor görüyor
    bu zihniyette olanlar yine kaybedecek

    Yanıtla (8) (0)
  • Murat / 29 Şubat 2024 15:14

    Bu halk tehdit diline gıcık kapar. Özal da diğer siyasi liderler için yasak getirmek istedi ters tepti.
    İstanbul' da Akp aleyhindeki erozyonu durdurmak imkansız gibi.Bu erozyon diğer büyük şehirlere de sıçradı Antalya hariç.Antalya' da makama doymuş, yorgun bir aday yerine genç azimli bir aday kazanacak gözüküyor...

    Yanıtla (4) (1)
  • Gülümseyen / 29 Şubat 2024 15:07

    Ben Murat Kurum'un bugünkü halini, cebinde CB Erdoğan'a ait ve arkasında "Hamilikart yakinimdir" yazılı kartvizit ile dolaşan birine benzetiyorum.

    Yanıtla (14) (2)
  • Pele / 29 Şubat 2024 08:40

    İmamoğlu dışındaki diğer muhalif parti belediye başkan adaylarına sesleniyorum. Kazanılması imkansız bir savaşta cephenin önüne sürüldünüz. Sizi oraya gönderen kişinin niyetini sorgulayın ve istifa edin.. Tarihte bu tür durumlar yaşanmıştır. Bir ordu komutanı, başka bir niyetle kendisinden kurtulmak isteyen devlet başkanı tarafından kaybedilmesi ve hayatını kaybetmesi kaçınılmaz olan bir savaşa sürülmüştür. İradelerinizi Türk Milleti için ortaya koymanın zamanıdır.

    Yanıtla (14) (4)
  • OkurM / 29 Şubat 2024 14:14

    O kadar erdem nerede? Seçime kadar isimleri bilboardlarda olacak. Namları yürüyecek. Üç beş partiliden alkış da alacak. Üç günün beyliği beyliktir... sonunda fatura bile yok.

    Yanıtla (8) (1)
  • Muhammet KARADAĞ / 29 Şubat 2024 15:05

    kim çıkarsa çıksın kaç aday olursa olsun seçmen aptal değil
    neymiş benim partim aday çıkarmış çıkarsın benim oyum o partinin başkanının cebinde mi benim aklım fikrim yok mu?
    il genel meclisi ve belediye meclis oyumu bir partiye büyük şehir oyumu başka bir partiye vereceğim
    herkesin bir hesabı varsa seçmeninde bir hesabı var.

    Yanıtla (5) (0)
  • Muhammet KARADAĞ / 29 Şubat 2024 15:02

    güç zehirlenmesi fevkalade kötü sonuçlara götürür
    ben bunu görüyorum
    yerel yönetim bizden olmazsa bu şehire doğal gazı kim getirecek
    yani bizim adayımızı seçmezseniz tüm şehiri cezalandırırız tehdidi
    aman Allahım çıldırmış olmak gerek

    Yanıtla (7) (0)
  • Karar okuru / 29 Şubat 2024 14:55

    Sayın Ekrem İmamoğlu, Cenabı Allah yardımcın olsun sana güç versin.
    Allah doğrunun yardımcısıdır.
    Dualarımız seninle, seni seviyoruz.

    Yanıtla (10) (1)
  • Kaya / 29 Şubat 2024 14:46

    Dünyadan kopuk bir Türkiye Resmi var önümüzde. Oysa teknoloji dünyayı farklı bir yöne taşıyor. Eğitim sistemleri değişiyor, iletişim özgürleşip daha da internet hızı, güç artıyor. Biz de ne var? Hamaset, bla,bla.

    Yanıtla (5) (0)
  • Ali cavcav / 29 Şubat 2024 14:23

    Ben Atatürke yatip kalkip dua ediyorum. Yoksa heralde coban olurdum,veya cahil olurdum. Kim söylemis ilim Kaf daginin arkasindada olsa bul getir.

    Yanıtla (13) (0)
  • Otomatik / 29 Şubat 2024 11:35

    Sayim ahmet bey siz duygusal hisli sorular sorarsınız ya ben de sorayım yıllarca zaman gazetesinde yenişafak da bugün gazetelerinde yazdınız mensubu olduğunuz aziz mahmut hüdayi vakfında altınoluk dergisinde yazı işleri müdürlüğü yaptınız. Seçimlerde aziz mahmut hüdayi ak partiyi erdoğanı destekledi sizde desteklediniz yıllarca şimdi sizin gibi sorayim soruyu yüreğinizde ateşli bir sancı var mi yanlış yaptık dediler mi mesala hüdayi vakfı yöneticileri başta osman nuri topbaş bey

    Yanıtla (15) (2)
  • rahat / 29 Şubat 2024 13:59

    Bu vakıftakilerle aynı mahhalledeyim.Evimde köşkün yanında bunlar hala AKP li menfaat daha önemli

    Yanıtla (8) (1)
  • Ali Çakır / 29 Şubat 2024 13:57

    İmamoğlu’nun defosu yok. Sende sadece Ak parti ile uğraş.

    Yanıtla (8) (0)
  • Doğrular Yıkılmaz / 29 Şubat 2024 13:49

    Ekrem in ailesi yedi göbek milli görüşçü. RTE gibi sonradan olma değil. Medrese Rahle görmüş. Hocanın dizinin dibinde ders almış. Dili melek gibi. Onu herkes seviyor. Hem İstanbul u kazanacak hem de 2028 i

    Yanıtla (10) (2)
  • Ruhi / 29 Şubat 2024 13:47

    Devletin bütün imkanlarını seferber edip tüyü bitmemis yetim hakkı yiyerek, zayıf bir aday icin cabalıyor görünsede, asıl niyeti Imamoglunu yenebilmek. Bu onun suur altında yerlesmis, Kasımpasa sokak cocugu komleksi. O zamanlarda tek gayesi, diger cocukları vurup yerle bir ederek kendini tatmin etmekti. Derin psikolojisinin ömür boyu sürecek yegane motoru işte bu.

    Yanıtla (16) (0)
  • Turgut / 29 Şubat 2024 11:57

    ...Barış Manço’nun “Bir aslan miyav dedi” şarkısına...
    Kayahan yaşasa çok üzülürdü.

    Yanıtla (5) (3)
  • İstanbullu / 29 Şubat 2024 13:43

    Barış Manço'nun arkadaşım eşek veya ayı şarkısıyla karıştırmış olabilir. Biz anladık çok önemli değil...

    Yanıtla (5) (0)
  • Hasan / 29 Şubat 2024 13:40

    AKP Tayyip Bey'den sonra yerle yeksan olacak.Bunların peşinden gitmek gerçekten zaman kaybı.Yeminine sadık kalmayan bir Cumhurbaşkanı.Bunlara oy vermek aklımdan bile geçmez ama en azından oy verseydim ayıp derdim ! Bu ne biçim Cumhurbaşkanı diye.Cumhur başkanlığını bırak, İstanbul için aday ol İmamoğlu'un karşısına çık,mertçe yarışın.

    Yanıtla (11) (1)
  • emekli müfettiş / 29 Şubat 2024 13:32

    Emeğinize sağlık dilerim. Dinden imandan söz eden ve Beyefendi tarafından benimsen zevat bu uyarıyı yapsa belki de düzelecek
    Allah ıslah eylesin. Hoşçakalınız

    Yanıtla (1) (0)
  • Hasan / 29 Şubat 2024 13:30

    Bir aslan miyav dedi Kayahan şarkısıydı.

    Yanıtla (1) (0)
  • Kerimoglu / 29 Şubat 2024 12:24

    Sn.RTE, Türkiye Cumhuriyeti vatandaslarinin tamaminin CB olmayi basaramadi. Maalesef Istanbul`un rant ve kaynaklarindan mahrum kalmayi da bir türlü icine sindiremedi. Bu kadar kalitesiz bir yönetim ancak Afrikanin kabile devletlerinde olur. Ülkenin enerjisi ve zamanini sömüren bir CB... Umarim en kisa zamanda düser bu milletin yakasindan.

    Yanıtla (32) (3)
  • Okuyucu / 29 Şubat 2024 13:28

    Vatandaşların tamamını bırak kendine oy veren gariban kesimin bile cumhurbaşkanı olamadı, dertlerine derman olacak tek bir icraatı yok. Varsa yoksa kendi iktidarı ve çevresi

    Yanıtla (15) (0)
  • Bay Kamil / 29 Şubat 2024 13:25

    İstanbul' da Metrobüse bindiğim zaman bazen şoförün yanına dikilip kilometreye bakıyorum. Hepsi 4- 5 milyon km. yapmış, uyarı lambaları yanan, çoktan ömrünü doldurmuş araçlar. Kredisini İmamoğlunun bulduğu 100 lerce belediye otobüsünün onayı 3 yıldır CB onayında bekliyor. Taksiler zaten döküntü ve facia. Belediyenin taksi almasına yine izin yok. Bir kişinin burnu kanasa kim sorumlusu olacak acaba? Allahtan reva mı?

    Yanıtla (18) (1)
  • Adem / 29 Şubat 2024 00:39

    Sayın yazar ne çok seviyorsunuz Erdoğan'ı, ülke açlıktan kırılıyor siz Erdoğan'a zarar gelmesin derdindesiniz.

    Yanıtla (32) (8)
  • Ülkesini Seven Vatandaş / 29 Şubat 2024 10:24

    Adem bu yazıdan sizin yazdığınız sonuç çıkmaz!!!

    Yanıtla (4) (0)
  • Adem / 29 Şubat 2024 13:22

    Bu yazı için kısmen doğru diyorsunuz. Sayın yazara ben biraz taktigimdan dolayı her fırsatta yazıyorum. Ahmet bey bir türlü kabullenemiyor siyasal İslamin zararlarini, birde Hakan Albayrak var. Bunlardaki romantizim bitmiyor. Dikkatli yorumunuz için teşekkürler.

    Yanıtla (6) (1)
  • mustafa yurt / 29 Şubat 2024 13:21

    İstanbul Ekrem İmamoğlu na teslim edilemeyecek kadar önemli bir şehrimiz.
    izmir de ne kadar şehircilik faaliyeti yapıldı ki,
    İstanbulda Ankara da da aynı, CHP zihniyeti tarafından yapılan işler çok zayıf kalıyor
    yazıktır Şehirlerimize Chp nin elinde körleşiyor.

    Mantıklı olan iktidar a Belediye yönetimini teslim etmektir.
    Hesap sormak genel seçimde olmalıdır

    Yanıtla (2) (16)
  • Bay Kamil / 29 Şubat 2024 13:19

    İmamoğlunun bu sefer işi zor. Çünkü tek başına mücadele ediyor. Karşısında sadece Cumhur İttifakı değil, bazı CHP mahfilleri de dahil herkes var.

    Yanıtla (7) (0)
  • Muammer / 29 Şubat 2024 11:04

    İmamoğlu'nun en önemli eksiği Trabzonlu olması..

    Bu eksikliği kısmen tamamlayan şey ise, hayatının büyük kısmının Karadeniz dışında geçmiş olması..Hepimizin selâmeti için İmamoğlu kazanmalı..Yoksa bunlar iyice zıvanadan çıkacaklar.

    Yanıtla (29) (8)
  • DELİ VELİ / 29 Şubat 2024 12:12

    İmamoğlu'na seçimi kazandırması Trabzonlu olmasıdır. Tüm Trabzonlular, Özellikle Ak Partili Trabzonlular bile yerel seçimde Ak Parti'ye değil İmamoğlu'na çalışmıştır. Tespiti doğru yapın.

    Yanıtla (8) (3)
  • muammer / 29 Şubat 2024 13:08

    Sayın VELİ, ben de bu tespitinizi biliyorum..Ancak, benim irdelemem onu kazandıran unsurlar açısından değildi..Niteliksel ve mizaç olarak KARADENİZ insanının genetiğinde olan semptomlarla ilgili.

    Yanıtla (3) (0)
  • Muallim Haci / 29 Şubat 2024 13:07

    Konu:İstanbul. Taraflar:İmamoğlu ile hükümet edenler. Soru:hükümeti (başganlık) kim değiştirip o koltuğa oturabilir? Kimin gücü yeter? (Hiçkimsenin hatta açlık sefalet bile!..) yani Ankara da radye temel binada oturuluyor!
    İstanbul konu olunca; kim İstanbul’un şehriemini? (İmamoğlu). Nereyi kim kimden almaya çalışıyor?:)) kim VERMEM DE VERMEM:)))) diyor?

    Yanıtla (0) (0)
  • Bülent Gönenç / 29 Şubat 2024 07:16

    1. Harp'te CHURCHİLL , Çanakkale mağlubiyetinden sonra istifa etti.
    25 yıl muhalefette kaldı.
    2. Savaşta , yeniden görev geldi. ABD yide yanına alıp , Dünyada bir sulh dönemi başlattı.
    Ülkemizde kimse ama hiç Churchill gibi davranmak istemiyor.
    AKP bir dönem muhalefet yapsa ne kaybeder. Erdoğan Turkiyenin Churchill'i olsa ne kaybeder???

    Yanıtla (20) (5)
  • Karar Okuru / 29 Şubat 2024 08:40

    Her şeyini kaybeder...

    Yanıtla (26) (1)
  • Fena / 29 Şubat 2024 10:29

    Kolay mı o koltukdan kalkmak. İl müdürü vardı. Görevden alındı. Son personelle kurumun bahçesinde vedalaşma yapıyor. Karısı da yanında karısı ağlıyordu. Kendine verilen devlet aracı, kendine sekreter diye verilen devlet memuru elinden gitti diye ağlıyordu.Bir vakada benim eşim buna ne sıfatla bana böyle konuşuyorsun dediği için bana soruşturma açtılar. Düşün ki o kıytırık bir ilin il müdürüydü

    Yanıtla (18) (1)
  • Mr / 29 Şubat 2024 11:35

    Gobbels den Churchill olmaz.

    Yanıtla (21) (1)
  • Ayak Takımı / 29 Şubat 2024 12:21

    Churchill bir devlet adamıydı, ülkesinin menfaatlerini gözetti, Erdoğan ise siyasetçi, temsil ettiklerinin menfaatini ön planda tutar, zaten bana oy vermeyene hizmet yok demiyor mu. Kendisi ikrar ediyor, malumu ilan ediyor başka söze hacet yok.

    Yanıtla (20) (4)
  • Aykut / 29 Şubat 2024 13:05

    Çok romantiksiniz….

    Yanıtla (1) (0)
  • Sedat F. / 29 Şubat 2024 12:06

    Enflasyon % 130 ülkeyi 23 senedir istedikleri gibi yöneten bu yerli-milli iktidar .böyle bir ortamda hala utanmadan halktan oy istemesi ve secim kazanmasinin mantikli bir izahi var mi?Bilen varsa söylesin (!)..

    Yanıtla (14) (1)
  • Sedat F. / 29 Şubat 2024 13:03

    Ayrica utanmadan arlanmadan bu ortamda vatandasa santaj,
    yap,korkut oy isteyen böyle bir ülke ve siyasi var mi ,Dünya'da (?)

    Yanıtla (8) (0)
  • ALİ RIZA / 29 Şubat 2024 13:01

    Ankara da dayın varsa İşin görülür denir hep ''Erdoğan da Devleti temsilen açıkça bunu söylemiş'' Tam bir zübük filmi komedisi..Erdoğanın partili cumhurbaşkanı rozetiyle bunu söylemesi siyasi aç gözlülük, çünkü doğumsuz bir koltuk sevdası bu...ama be gariban vatandaş sen bu külleri neden hep yutuyorsun da 20 yıldır bu siyaseti besliyorsun..!!

    Yanıtla (4) (0)
  • BirOkur / 29 Şubat 2024 00:37

    Sayın Erdoğan’ın bu ülkenin menfaatlerini düşündüğünü sanmıyorum. Söylerken farklı konuşup, icraate farklı şeyler yapan biridir zatı alileri. İktidar olup muktedir olamamış biridir. Bunun ezikliğini içindedir, bu yüzdende bulunduğu makamın gücü ile insanlara baş eğdirip, yönetmeyi tercih etmektedir. Halk onun için, kandırılıp elindeki ekmeği alınacak bir seçim ve geçim kaynağıdır.

    Yanıtla (27) (3)
  • Köylü / 29 Şubat 2024 12:53

    Şimdiye kadar duyduğum en iyi tanımlama, çok güzel tarif etmişsin, kerameti kendinden menkul kişiyi..

    Yanıtla (3) (0)
  • Umutsuz / 29 Şubat 2024 12:50

    2023 Mayısındaki genel seçimlerden sonra işler "zor" görünüyor.Zaten Erdoğan o sonuçlara güvenerek tehdit dilini çok rahat kullanabiliyor..Keşke her şeye rağmen imamoğlu kazansa..

    Yanıtla (3) (0)
  • EbuAhmet / 29 Şubat 2024 12:48

    Dün "biz herseyin hesabını ince ince yapmak zorundayız "demiş rte. Eğer siz herseyin hesabını bu kadar ince ince yapıyor olsaydınız, bugün ülke ekonomisi böyle acınacak halde olurmuydu??Sizin o ince hesaplarınız sadece memur ve emeklilerin maaşları söz konusu olunca aklınıza geliyor. Çok çalışıp, zenginlesip maaşları arttircakmis breh, breh. O dereye su gelene kadar kurbaganin gözü çoktan berelir, bileesiiinnn!!!

    Yanıtla (6) (0)
  • Okumaz / 29 Şubat 2024 12:45

    İmamoğlu Erdoğan'ın rakibi oldu bile. Üstelik başkanlık seçimi de yok daha. İstese siyasette böyle bir kariyer planı yapamazdı hiç kimse. Başına devlet kuşu kondu İmamoğlu'nun. Keşke daha ortadan, sağdan biri olsaydı, Anadolu'da da tutulacak. Reisin hükümdarlığına son verecek. Gerçekten lider olarak rakibi yoktu Erdoğan'ın. İstanbul'u alırsa İmamoğlu Erdoğan'ı da yenmiş olur. Başkanlığa yol daha uzun ama en büyük alternatifi olur. Erdoğan İmamoğlu'nu parlatmaya devam ediyor. Kendi bilir.

    Yanıtla (3) (1)
  • efedamat / 29 Şubat 2024 12:42

    öyle bir korkuyor ki anlatılmaz.
    geceleri uyku bile uyumuyordur.
    vatandaşı tehdit dili bu yüzden.
    özal da hem siyasi haklar referandumunda ve 1989 belediye seçimlerinde aynı dili kullanmıştı.
    tehditin hesabı sandıkta soruldu.
    işte en büyük korkusu bu tehditine karşı sandığa gömülmek.
    keşke seçmen bu sefer basiretini kullansa da ülke batmaktan kurtulsa.

    Yanıtla (3) (0)
  • Okuyucu / 29 Şubat 2024 12:42

    Erdoğan'ın merkez söylemi yerel seçimin temel stratejisi. Ne kadar işe yarar bilinmez ama özellikle küçük illerde kesin yarar. Güce hayran, korkan, tapan, çekinip sinen bir kesim olduğu aşikar.

    Yanıtla (3) (0)
  • Sedat F. / 29 Şubat 2024 12:37

    Istanbul'a ihanet ettigini söyleyen Erdogan'nin gercekte Istanbul
    umurunda degil. Ekrem Imamoglu'nun bu secimde Erdogan'i
    ücüncü kez maglup etmis olacak 2028 yilinda Cumhurbaskanligi makamina getirecek bu kesin, Erdogan'nin derdi Istanbul degil,Ekrem Imamoglu..

    Yanıtla (17) (4)
  • Cengiz Sipahike / 29 Şubat 2024 12:26

    Ülkemiz için üzülüyorum doğrular güzellikler birlikte olm ak için ülkemizin iyiliği için düşünelim

    Yanıtla (0) (1)
  • The end / 29 Şubat 2024 12:13

    Erdoğan'ı dinlerken gülme krizim geliyor.hayret bir müslüman!!! Bunu nasıl söyler.yoksa Erdoğan'ın müslüman olarak istismasimi var. Haram yalan insan hakları çiğneme konularinda.

    Yanıtla (8) (4)
  • Can / 29 Şubat 2024 12:02

    kesin olan Nisan tufani bizi bekliyor. secim hediye masraflari vatandasa yükleyecekler. zamlar yagdiracaklar sorumlusu da merkez biz degiliz ki diyecek maasli medyasi da böyle algi yayacak.

    Yanıtla (9) (1)
  • tugrul / 29 Şubat 2024 11:59

    şarkı kayahan'a ait, düzeltin lütfen.

    Yanıtla (2) (1)
  • Sahin / 29 Şubat 2024 11:55

    Bu şartlarda
    "Sabrın sonu felakettir"!!

    Yanıtla (1) (1)
  • Okur / 29 Şubat 2024 11:54

    Dini söylemlerle vatandaşın oyunu istemek bilinmelidir ki, Bu dine zarar vermektedir.
    Millet ekonomik yönden hergeçen gün daha kötüye gidiyor, iktidarın bu gerçekleri görmesi gerekir. 10 bin tl. maaşa mahkum emedilen milyonların feryadına kulak tıkayan bu iktidara sandıkta iyi bir ceza verilecektir.

    Yanıtla (7) (1)
  • Karar okuru / 29 Şubat 2024 11:53

    Erdoğana yenilgiyi ağır bir şekilde taddıran İmamamoğlu bu kez kazandığında Erdoğanı erken yolculamanın kapısını açmış olacak.
    İstanbul kaybı erken seçimi gündem yapacaktır. Bu nedenle uykular kaçıyor.

    Yanıtla (10) (2)
  • Musto / 29 Şubat 2024 01:23

    Maalesef yerli ve milliyiz diyenler..Madenlerimize Lozan izin vermiyor diyenler.. ülke madenlerinin %90 denetimsiz yabancıya teslim edildi.Dört mevsimi yaşadığımız üç tarafı denizlerle çevrili.. Et balık tarım ülkesinde ete süte peynire balığa sebzeye meyveye ulaşamaz olduk.. Halkımızın yarısı pazarlarda marketlerde turşusu çıkmış çöpe atılacak meyveyi sebzeyi alıyor. Cumhurbaşkanı küllü yiyen sarayında yoldaşları lüks otel ve restaurantlarda kişi başı 2500 TL adını duymadığımız yemek veriyor..

    Yanıtla (52) (4)
  • Murat / 29 Şubat 2024 02:40

    Bu madenleri işleten şirketler, işletme izinlerini belki Lozan dan alıyordur.

    Yanıtla (16) (4)
  • Musto / 29 Şubat 2024 11:50

    O bir Reis..Masaya vurmuştur One Munite demiştir... Baç'ını da almıştır...

    Yanıtla (5) (0)
  • Abdullah / 29 Şubat 2024 10:16

    Buz dağı hohlaya hohlaya eridi.. Fakat eriyen "ŞEY" bağa-bahçeye ab-ı hayat olacakken her yer çamur oldu..(NFK)

    Yanıtla (7) (0)
  • Otomatik / 29 Şubat 2024 11:27

    Ülkenin kafasını karıştıranların başında necip fazıl gelir kadir mısıroğlu da oda çok fenaydı.

    Yanıtla (10) (4)
  • İdo / 29 Şubat 2024 11:21

    Mademki meydanlarda diyorsun biz yoksak hizmette yok bu ülkeyi seçime götürme ,nasıl olsa ya kayyum var yada engel .yazık bu pankartlara,vs verilen paraya

    Yanıtla (2) (0)
  • EYÜP HALUK DİNDAR / 29 Şubat 2024 11:19

    Sayın yazar Bir aslan miyav dedi şarkısı barış manço'ya değil rahmetli Kayahan'a aittir.belki önemsiz bir mevzuu ama hatırlatayım dedim.Baki selamlar.

    Yanıtla (1) (0)
  • adalet / 29 Şubat 2024 11:17

    Nasılsanız öyle yönetilirsiniz,nasıl yaşarsanız öyle de haşr olursunuz(Siyasiler için geçerli değil sanırım??) nokta

    Yanıtla (1) (0)
  • İdo / 29 Şubat 2024 11:17

    Der mi der,
    Ne istersen söyle, ne gönderirsen gönder,ne söylese ,ne gönderse yutan kitle olduktan sonra der ,derde der.
    Bir adet yeşil soğan 5tl olmuş ,Medine hurmasını yedirmiyorsun bari yeşil soğanımıza dokunmsaydın.

    Yanıtla (3) (0)
  • SG / 29 Şubat 2024 11:14

    PUTİN'İN Sözü,Bana bir tane Müslüman âleminden ABD kuklası ve ABD uşağı olmayan bir LİDER(Yönetimi) gösterin Hemen,derhal, Şimdi Kelimeyi şahadet getirir MÜSLÜMAN olurum

    Yanıtla (8) (1)
  • Düşünen / 29 Şubat 2024 04:04

    Yeni olan birşey degilki
    Eskiden gelen geleneği
    Devleti en tepesinden açık açık dillendiriliyor
    Yeni nesil bilmeyebilir ama Türkiyede yerle hizmet merkezdensen gelir
    Kurumlarımızın hepsinde böyle
    Hangi hizmet için gidersen git devlet kurumlarında hızlı hizmet alacaksan kural işlemez emir işler

    Yanıtla (1) (20)
  • Karar okurum / 29 Şubat 2024 11:11

    Ey Düşünen böyle gelmiş böyle mi gitsin ?

    Yanıtla (9) (0)
  • vatandaş / 29 Şubat 2024 11:04

    Gidişat diyecek gibi.

    Yanıtla (1) (0)
  • Furkan / 29 Şubat 2024 10:39

    İstanbul’un fetret devri devam ederse yaşanmaz hale gelir. Bu şehri kibir abidesi, tepeden bakan kişilere emanet etmeyeceğiz. Tevazu ve güleryüz kazanacak, İstanbul muradına erecek.

    Yanıtla (4) (33)
  • Merdo** / 29 Şubat 2024 10:48

    *Bak yazarda yazmış:“Ne işin var İstanbul’da, sen asıl vatandaşın canına okuyan enflasyonu önlesene...”Etin kilosu 550 olmuş TL.!!!**

    Yanıtla (28) (0)
  • Umut / 29 Şubat 2024 11:04

    Senin umut ettiklerin çok mütevaziler yaa... Bu kafa olduğu müddetçe bu ülke hep geri geri gidecek maalesef

    Yanıtla (12) (1)
  • Nedim / 29 Şubat 2024 11:02

    Sinsi yazara birileri geçen seçimde meydanlara çıkan il il geçen İmamoğlu, yavaş Kılıçdaroğlu ve millet ittifakı nin Erdoğan a karşı yenildigini hatirlatsa.laf aramızda Erdoğan kazandığını da.. İmamoğlu Türkiye'de karşılığı olmayan şişirilmiş yalan siyaset uzmanı algı uzmanı okuduğu Kur'an-ı Kerim i yanlış telafuz eden kurnaz Karadenizli dir.karedenizliler fatih sultan Mehmet hanı çok sever.ama İmamoğlu kazandığında Sultan'ın mezarına gidip ayağıyla mezara doğru hareket çeken İmamoğlu kiİstanbul

    Yanıtla (3) (27)
  • Karar okuru / 29 Şubat 2024 11:00

    Erdoğanın zaten ittifaksız bir hiç olduğu yılların göstergesi. Tek adam sistemi ittifakla başladı. Onu ayakta tutan koltuk değnekleri ise ortak menüden pay kapma derdinde. Ülke menfaati kimsenin umurunda değil. Aslolan şahsi menfaatler.

    Yanıtla (19) (1)
  • Karar okurum / 29 Şubat 2024 10:58

    Havuç mevsimi çoktan geçti, ya sopa da kar etmezse ne olacak ?

    Yanıtla (9) (0)
  • SG / 29 Şubat 2024 10:56

    İki buçuk milyon geçersiz oy kullanıldimi kullanıldı.
    Yeni anayasa Kabul edildimi edildi
    RTE üçüncü defa CB seçildi mi seçildi AYM,AB yasasını hiçe saydımi saydı.Sistem değişti sistem hala KAVALIN sesine kulak vermeyelim.Olagan üstu hal var,Kayyum var,CB İLETİŞİM BAŞKANLIĞI VAR,RUTK var var oğlu var.Birde korkudan yazamayacaklarim var

    Yanıtla (11) (0)
  • yaşlı yaşlı okur / 29 Şubat 2024 10:52

    tekraren söyleyeceğim: imamoğlu'nu seçimden kısa bir süre önce, ''ahmak davası'' ile devre dışı bırakacaklar. seçime sokmayacaklar...

    Yanıtla (0) (0)
  • Mustafa Kümbet / 29 Şubat 2024 03:16

    Utanıyorum senden , sen nasıl müslümansın.Rabbime haveledin

    Yanıtla (16) (65)
  • Fatih / 29 Şubat 2024 06:32

    Bilmez misin biz hepimiz Rabbimize gideceğiz zaten.

    Yanıtla (15) (1)
  • Okur / 29 Şubat 2024 07:10

    Rabbin senin emir erin mi? Havale et hırsıza ne yapıldığını gör.

    Yanıtla (27) (3)
  • Ramiz / 29 Şubat 2024 08:14

    Kurtlu bulgura devam diyorsun yani.. Nerede Kendi işinde kendi mumunu, devlet işinde devletin mumunu yakan Hz Ömerin adaleti, milletin vergisi ile alınan araçlar bir partiye oy toplamak için kullanılır oldu. Askeri gemi seçim otobüsüne döndü, başka ülkelerin başkanları bir yada iki araba koru konvoyu varken bizimkinin otuz,kırk konvoyluk koruma ordusu ile dolaşılıyor. Bu değirmenin suyu nereden geldiğini sordunmu, onun gideri içinde benimde vergim var hakkımıda helal etmiyorum.

    Yanıtla (6) (0)
  • Karar okuru / 29 Şubat 2024 08:28

    Okura: Peki sen Müslüman mısın? Kur'anı Kerim'i bilirmisin, ne diyor?

    Yanıtla (2) (0)
  • Ülkesini Seven Vatandaş / 29 Şubat 2024 10:45

    Ahmet Taşgetiren İmam Ebu Hanife gibi güce boyun eğmeyen gerçek bir mümin .Siz kendinizi sorgulayın. Taşgetiren'i havale ettiğin Yüce Rabbimin ilk emrini yerine getirip biraz okusaydınız yazara bu haksız eleştiriyi yapmazdınız.Zümer 9. Deki ; Hiç bilenlerle bilmeyenler bir olurmu . Hiç şüphesiz ancak akıl sahipleri (bunu) idrak edip anlar.”. yorumunuzdan sizde o aklın olmadığı belli.

    Yanıtla (10) (4)
  • SG / 29 Şubat 2024 10:41

    Ötükenlikurt/ Hiç bir şey olmaz deme . Yaptıkları yapacaklarının teminatıdır. Uluslararası Diplomaside,Ticarette, Siyasette kazan=kazan ,siz beni destekleyin=Bende sizi destekleyim.Bugune kadar havuç politikasi uygulandı bugünden SONRA sopa politikas uygulanacak
    Hani bir laf var ya sayı sayisaymasinı biliyorsun yada hiç dayak yememisin

    Yanıtla (2) (0)
  • DALGACI / 29 Şubat 2024 10:41

    "İstanbul'u kaybeden parti Türkiye'yi kaybeder."
    İmza: Ulu Rei$, A$rın lideri R.T.Erdoğan

    Başka söze hacet var mı?

    Yanıtla (8) (0)
  • Berberoğlu / 29 Şubat 2024 10:38

    CB Erdoğan'ı bir taraftan yererken diğer taraftan övüyor mu, akıl veriyor mu gibisiniz Taşgetiren?
    Erdoğan da, Erdoğan dönemi de artık bitmeli. Bitmezse millet kendini bitirecek.

    Yanıtla (13) (0)
  • Dr / 29 Şubat 2024 10:37

    İmamoğlu önceki seçimde Erdoğanı çift sarılı yumurtlattı. Bu seçimde Erdoğanın yumurtlayacak mecali yok.

    Yanıtla (13) (0)
  • O aslan / 29 Şubat 2024 10:37

    Sayın taşgetiren İmamoğlu bir kişiyle yarışmiyor.
    İmamoğlu Cumhur başkanı ile yarışıyor.
    İmamoğlu hükmet le yarışıyor.
    İmamoğlu devasa bir basın yayın ordusuyla yarışıyor.
    Allah yar ve yardımcısı olsun.

    Yanıtla (32) (1)
  • GİRESİNLİ / 29 Şubat 2024 10:34

    Her makam ve kurumun hatta dinin böyle siyasallaşması tam bir akıl tutulmasıdır.

    Yanıtla (19) (0)
  • mustafa kırış / 29 Şubat 2024 10:24

    Sayın taşgetiren, yazınızın yorumlarına bakınca; bu sözleri sanki birilerini mutlu etmek için yazıyorsunuz gibi bir hisse kapıldım. Acaba yanılıyor muyum?

    Yanıtla (0) (2)
  • SG / 29 Şubat 2024 10:22

    Bana ne RTE'DAN,İMAMOGLUN'DAN hayatın gerçekleri var.RTE Diyorki Emeklilerin maaşından kesip EYT'LİLERE verdik.Tum emeklilere seyyanen zam yapmak için memurların maaşından kesip emeklilere verecek halimiz yok.Benden söylemedi demeyin geliyor gelmekte olan.Not Bir ekonomist bundan bir yıl önce 10 lirada olsa tasarruf yapın demişti.

    Yanıtla (4) (0)
  • P7{ / 29 Şubat 2024 10:15

    Doğru adamla tencere herkesi götürür para harcama korkusuyla evden çıkamıyanlar bu sefer sandıktan çıkacaklar

    Yanıtla (2) (0)
  • OkurM / 29 Şubat 2024 01:41

    Kendi kaşındı, dişine göre muhalefet bulamadığından yakınıyordu. Temenni dua yerine geçti. Dişine göre olmayı bırak, bu gidişle dişlerini tek tek alacak gibi. Ama ah işte yargı diye bir şey var. Yargı kimin nesiydi sn Perinçek?

    Yanıtla (23) (4)
  • Emekli / 29 Şubat 2024 02:23

    Harikasın OkuruM:)
    Doğru vatandaş olarak biz yazamıyoruz Perinçek söylesin..

    Yanıtla (11) (2)
  • OkurM / 29 Şubat 2024 10:08

    Tabii ki bizim bir şeyimiz olmuyor, neyimize lazım... nasil olsa onların. Kendileri söylesin.

    Yanıtla (1) (0)
  • Ali / 29 Şubat 2024 09:47

    Erdoğan’ın siyasette dini kullanması ve dine itibar kaybettirmesi kısa dönemde seçim kazandırıyor ama uzun dönemde insanlari dinden uzaklaştirıyor. Bu durum Türkiye’nin geleceği için çok iyi olabilir. Insanlar seçimde dindarliga değil liyakate oy vermeyi öğrenir.

    Yanıtla (3) (0)
  • kararla kararlı / 29 Şubat 2024 09:45

    Neyin işaretidir? İflasının işaretidir. 'İstanbul seçimleri.' demeniz kafi, gözlerine bakınca stresini anlarsınız.

    Yanıtla (2) (0)
  • İdo / 29 Şubat 2024 09:42

    1adet yeşil soğan 5tl olmuş,
    Zulüm arşı alaya çıkmış,
    Üstün de geçmesen de ücret ödersin,
    Yalan teşkilat kurmuş,
    Ar damarı çatlamış, demeyen çıkmazsa ,
    Der der der ...

    Yanıtla (5) (0)
  • mimli / 29 Şubat 2024 09:40

    "Ne yapacaksanız 31 Mart’ta yapacaksanız. Endişeli seçmen birleşmeli. Tepki sandığa yansımazsa sömürü sürer” Ö.Ö.
    Bu söz unutulmamalı.

    Yanıtla (5) (0)
  • Hasan Gökyildiz / 29 Şubat 2024 09:39

    Düşünmek eylem yapabilme gücüdür. Bu eylemi ülke menfaatleri yönünde kullanmak vatandaşlik görevimizdir. Birlik beraberlikle kavgasız bir TÜRKİYE bizlerin aslı görevimizdir olmalıdır. Yoksa TÜRKİYE diye bir vatanımız olamayacaktır.

    Yanıtla (1) (0)
  • Okur / 29 Şubat 2024 05:29

    Öyle gözüküyor ki AKP hem Ankara hem de İstanbul'da yine seçimi kaybedecek.
    Erdoğan devri, yavaş yavaş etkisini yitirdi. Zaten bütün foyaları ortaya çıktı, yaptıkları ortada.
    Yalancının mumu uzun süre zoraki yandı, mum da tükendi.
    Erdağan da Kasımpaşa'da mı yoksa Rize'de mi takavitlik dönemi geçirir, kendi bileceği iş, adı sanı da unutulur.

    Yanıtla (27) (3)
  • Kararlı / 29 Şubat 2024 09:10

    Ama bu ülkenin birliğine, beraberliğine, eğitimine, ormanlarına, ekonomisine verdiği zarar yıllar boyu devam eder

    Yanıtla (5) (1)
  • İdo / 29 Şubat 2024 09:36

    Okur
    Yaptıkları millet unutsun mu ,her kesin yanına kâr mı kalsın

    Yanıtla (2) (0)
  • The end / 29 Şubat 2024 09:12

    Erdoğan'ın Manisa, Kütahya konuşmalarını birazını dinledim. Gülme krizi tutttu. Gülmekten Erdoğan'ı dinleyemedim.nerede ise herdedigine güldüm.

    Yanıtla (3) (0)
  • Cemil / 29 Şubat 2024 09:11

    Niye şaşırıyorsunuz ki? Neredeyse apartman ve site yöneticileri de kendilerinden olsun anlayışı böyle işte...

    Yanıtla (2) (0)
  • Okur / 29 Şubat 2024 09:06

    Eh Ahmet abi, birileri yanlış yapacak ki işleri bitsin.
    Daha açık söyleyeyim. Herkesin gördüğünü tepedekilerin görememesi, Allah‘ın o kişiye yanlış yaptırması demektir. Bir önceki seçimde İstanbul’da belediyeyi kaybetmelerinin sebebi yine Tayyip Erdoğan’ın kendisi değil miydi? Çıktı her ilçede konuştu ve ters tepti.
    Yaşanılanlardan ibret almak Allah’ın bir ikramıdır.
    Herkese nasip olmaz ????

    Yanıtla (1) (0)
  • melek / 29 Şubat 2024 02:07

    Turk mılletı ac durur tehdıtlere pabuc bırakma goreceksınız

    Yanıtla (5) (0)
  • Mr / 29 Şubat 2024 08:05

    Eyvah, Nasrettin hocanın karısına söylediği gibi yağmur yağsada, yağmasada biz yandık.

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar okuru / 29 Şubat 2024 09:05

    Aslında millet her zaman papucu bırakır!

    Yanıtla (1) (0)
  • Namlıoğlu / 29 Şubat 2024 09:03

    Muavi’ye gibi Dünya Saray saltanat hırsı olabilir’mi hocam Allahla aldatma kurnazlığı köprü üstünde Banker’in Boykot feryadı altta israil’e malzeme yüklü gemicik sevkiyatı ne anımsatıyor mızraklara kur’an nushaları astırmak vs ne dersiniz

    Yanıtla (1) (0)
  • O k u r / 29 Şubat 2024 09:00

    Dün akşam KARAR TV de Aziz isimli bir ekonomist,
    2008 yılında yıllık 8 milyon emekliye millî gelirin 4,6 sı maaş olarak verilirken,
    (Buraya dikkat edin lütfen)
    2024 yılında sayısı ikiye katlandığı halde 16 milyon emekliye ayrılan pay millî gelirin sadece 2,6 sı imiş..
    Kısmayı farkettiniz mi?
    İktidar, emekliye şu kadar zam yaparsak bütçeye maliyeti milyarlar olur bütçe müsait değil demişti.
    Bütçe emekliye müsait değilmiş!
    Bankada KKM de dövizi olana faiz ödemeye müsait mi ????

    Yanıtla (5) (1)
  • Kahramanmaraşlı / 29 Şubat 2024 08:59

    Bizim ülkemizde halk cahil olduğu için liderleri kutsayıcı, haşa Allah gibi görme alışkanlığı var. En demokratik lidere bile anıtkabir yapmadık mı

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar okuru / 29 Şubat 2024 08:51

    Hocam, onların halka anlatacak ve yapacak birşey kalmadığından halkı tehtit ediyor. İnşallah bu millette ona bunun hesabını soracak bu seçimde. Bitmiş bir partiden birşey meklenmez.

    Yanıtla (1) (0)
  • Okur yazar / 29 Şubat 2024 08:49

    Ninem bile yener derler ya o derece boş.

    Yanıtla (0) (0)
  • ahmet ok / 29 Şubat 2024 08:47

    İmamoğlu aşkınızın nerden geldiğini merak ediyorum doğrusu.

    Yanıtla (0) (3)
  • Barut Osman / 29 Şubat 2024 08:44

    Erdoğan yenilmesizdir diye bir ayet mi var?

    Yanıtla (1) (1)
  • Okur / 29 Şubat 2024 08:37

    Belki İmamoğlu kazanamayacak ama önemli olan bence kazananın kazanmayı hak edip, hak etmediğidir. Hani bir takım milyon dolarla kurulan kadroyla sahaya çıkar diğer takımda elindeki kıt kadroyla sahaya çıkar maçı izleyenlerin çoğu kadrosu zayıf takımın kazanmasını ister ama asıl mesele kadrosu güçlü olanın birde hakem tarafından kollanması işte o zaman güçlü takımın galibiyetinin milletin gözünde hiç değeri yoktur. İmamoğlu böyle bir maça çıkıyor gibi

    Yanıtla (0) (0)
  • Pele / 29 Şubat 2024 08:34

    İmamoğlu göz dolduruyor, tamam! Ancak seçimi kazanmak istiyorsa kendisine tekrar ve önemle kentsel dönüşümle alakalı projelerini gayet açıklıkla ortaya koymasını ve anlatmasını tavsiye ediyorum.. Hersek menfaatine bakıyor sonuçta!

    Yanıtla (0) (0)
  • ALTMIŞ 1 / 29 Şubat 2024 08:28

    AHMEDİMM:Biz yanmışız 22 yıldır,Birazda İmamoğlu
    yaksın,şerbetlendik
    "Yanıyorsun Fuat abiii" Kemal Sunal repliği.))

    Yanıtla (1) (0)
  • k.okur / 29 Şubat 2024 08:27

    "Rüya kendine gel” bugünkü söylenen. yıllardır size direk "Rüya kendine gel” denmeden söyleneni yaptınız sayın yazar. zamanında gazeteci, yazar olarak görülmesi ve söylenmesi gerekenleri söyleseydiniz! de ne oldu? herkes yükselir ve düşer. bunu vatandaş yükseltti, vatandaş da çukuru kazar, çukura koyar ve üzerini örter.

    Yanıtla (5) (0)
  • O k u r / 29 Şubat 2024 08:25

    Millete, "yerelde oy vermez" ise,
    Kendi verdiği gücü kullananlardan,
    Verdiği verginin gereği yasal ve hakkı olan alacağı hizmetten yoksun bırakılacagına dair kurulan cümleler..
    Millete hizmet için yetki alanların, ayırt etmeksizin milleti hizmetten yoksun bırakma adeti yok bilinir, Velev ki olduysa millet gereğini en yakın seçimde oyu ve reyi ile yapar yâda yapmış bilinir..
    Biline...

    Yanıtla (0) (1)
  • TRIGGER / 29 Şubat 2024 07:33

    İmamoğlu Erdoğan’ı yenerse... ki yenecek. Inşallah.

    Yanıtla (31) (7)
  • Ahmet Dursun / 29 Şubat 2024 08:24

    Çaldırmazlarsa, sandıklara ve seçmen listelerine sahip çıkarlarsa kazanacaktır ama sandıkları sahipsiz bırakırlarsa hiç şansı yok, yandı gülüm keten helva. Tüm Türkiye'de sandıklar sahipsiz bırakılmamalıdır.

    Yanıtla (5) (0)
  • Sinan / 29 Şubat 2024 08:24

    Ahmet hoca yazılardaki yumuşak üslup artık tatmin etmiyor insanları halkın gerçekleri çok daha ciddi boyutta

    Yanıtla (4) (0)
  • şahin / 29 Şubat 2024 08:22

    imamoğlu reisi çok rahat yenecek.

    Yanıtla (4) (0)
  • Ahmet Dursun / 29 Şubat 2024 08:20

    Aslında Erdoğan'a teşekkür borçluyuz. Siyasal islamın ne olduğunu anlamayanlara, anlamak istemeyenlere kafalarına vura vura gösterdiği için.

    Yanıtla (2) (0)
  • Karar okuru / 29 Şubat 2024 08:17

    İmamoğlu kazanırsa hemen KAYYIM atanır. Çünkü rakibi çok hırslı, bunu asla kabullenemez. Bahane çok; Yanlışlık oldu, Dem ile beraber, yok fetret devri, kifayetsiz, turist, belediyede yüzlerce terörist besliyor,..! Bahane çok. Bunlara karşı çıkacak bir babayiğit savcı/hakim var mı? Anında fetocu yaparlar. Anayasa Mahkemesi ve Danıştay'a yapılanlar emsal!

    Yanıtla (0) (1)
  • Karar Okuru / 29 Şubat 2024 08:13

    Ahmet Bey şarkı Kayahan'ın. Barış Manço'nun konuya ilişkin en uygun şarkısı "Sarı Çizmeli Mehmet Ağa bir gün öder hesabı" olacak. Belki bu dünyada belki öbür dünyada.

    Yanıtla (0) (0)
  • 07Cem / 29 Şubat 2024 08:10

    İstanbul adayı sahnede AÇILIŞ Kurdelasını keserken şimdi biz neyi AÇIYORUZ!
    Kemal Sunal repliği aşağıda:
    "Şimdi ben buraya neden çıktım,niçin çıktım, nasıl çıktım bunu izaha gerek yok , gördünüz yürüdüm çıktım ama çıkmamışda olabilirim.çıkmışsam çıkmışımdır,çıkmamışsam çıkmamışımdır,görünen köy uzakta değildir,buraya çıktıkta sonradan çıkmadık mı dedik, bunlar bir takım uydurma laflardır,sahi yav ben buraya neden çıktım , kim çıkardı leyn beni buraya "

    Yanıtla (1) (0)
  • Karar Okuru / 29 Şubat 2024 08:04

    Sözcü gazetesi ilgili videoda "rüya kendine gel" kısmını kesip vermiş, Sözcü sözüm ona muhalif, kimi kandırıyorlar acaba?

    Yanıtla (0) (0)
  • ÖZCAN ŞAHİN / 29 Şubat 2024 08:03

    GÜNAYDIN İstanbul şehremini İMAMOĞLU tekrar seçilecek karşısına aylarca arayıp tarayıp bir aday bulamayınca bu beyefendiyi gösterdiler ama herkes biliyor ki asıl ŞEHREMİNİ başkası olacak devletin bütün olanaklarıyla yandaş basının hertürlü desteğine rağmen İMAMOĞLU BİR DEFA DAHA ŞEHREMİNİ SEÇİLECEKTİR EFENDİM

    Yanıtla (1) (0)
  • Felix / 29 Şubat 2024 07:56

    İmamoğlu Erdoğan'ı yenerse Erdoğan'dan daha çok üzülecek, "Mekke düştü, İslam bitti, kafirler ülkeyi ele geçirdi, suriyelileri kovacaklar eyvah!.. vb. vb." diye kahrolacak o kadar çok maraba var ki sokaklarda.

    Yanıtla (2) (0)
  • Çetin / 29 Şubat 2024 07:53

    Ahmet bey Allah aşkına hangi seçimde Erdogan meydana inmedi ki.Ha ilk on yılda kazandı,sonrasında ise kaybedince meydandan çekildi seçim yenilen de Davutoğlu kazandı. Cumhurbaşkanı malesef şu anda sadece akp lilerin başkanı .o kadar.

    Yanıtla (0) (0)
  • ÖTÜKENLİKURT / 29 Şubat 2024 07:52

    Bu seçimde anahtar bizim elimizde; EMEKLİLERİN ELİNDE! Özgür Özel'in bu konuyu çok iyi anlatması, grafiklerle, örneklerle halka anlatması gerek. 16 milyonuz. İstersek oylarımızla yönetimi devirir yeni bir yönetim kurarız sandıkta. Bu defa akıllandık gibi. Hafızın kestane balı, Medine hurması, manda yoğurdu açıklaması unutulmadı! Emekli ucuz ekmek kuyruğunda. Bu defa işi zor hafız mollanın! Bence ipin ucunu kaçırdı, halkın tehdidi bunu gösteriyor. Kendini bilge sanan ademin desteği de yetmeyecek!

    Yanıtla (5) (1)
  • İzzet Çıvgın / 29 Şubat 2024 07:49

    Ahmet Bey, şarkı Kayahan'a aitti.

    Yanıtla (0) (0)
  • ÖTÜKENLİKURT / 29 Şubat 2024 07:47

    Vatandaşın verdiği yetkiyi kullanarak vatandaşı tehdit etmek - bize oy vermezseniz hizmet yok demek - siyasi literatürde tarifi olmayan bir zavallılıktır. Bence halkımız bu defa tehdide pabuç bırakmayacak ve dersini verecektir. Ali Erbaş imamlara diyor ki, "41 bin lirayı hak edin, hafız efendiye destek olun, bakın mühendisler işsiz, imamlar değil" İmamlar ümmete narkoz veriyor! Yoksa mitinge Perinçek kadar adam toplayamaz!

    Yanıtla (8) (1)
  • ÖTÜKENLİKURT / 29 Şubat 2024 07:42

    Sayın yazar, promterdeki yazılı metni imam tarzıyla okumak üstün konuşma yeteneği değildir. Beyin dolu olmalı, kültürel potansiyel yüksek olmalıdır. Bunları hafızda arama, o hala gofret satıcısı bir zenci!? - kendi ifadesi - Şimdi gelelim bu seçimin önemine; şayet hafız Ekrem'e bu defa yenilirse, meşruiyeti tartışmaya açılır. Halk ülke yöneticilerinden desteğini çekmiş demektir ki bu hemen ERKEN SEÇİM tartışmasını başlatır. Bir karanlık devrin sonu anlamına gelir. Uyuşturucu baronları yanar!

    Yanıtla (38) (2)
  • Rmzn / 29 Şubat 2024 07:35

    Akıllı birisi çıktı bütün boyayı sildi ve aaaa ne görelim basitmi basit bir figürmüş dünya lideri...

    Yanıtla (28) (4)
  • Selim Ak / 29 Şubat 2024 07:31

    Erdoğan dün Kütahya’da yine vatandaşlardan sabır istedi.
    Bu kaçıncı sabır?
    Mazot 45 lira Marul 30 lira Vallahi 31 Mart son sabrımız.
    Artık tahammülümüz kalmadı.
    İmamoğlu mu gelir müftüoğlu mu gelir kim gelecekse gelsin..

    Yanıtla (33) (1)
  • Batandaş / 29 Şubat 2024 02:21

    Defalarca hadi bu son diyerek Akp’ye oy attım.Ama inşallah bir defa yenerde bu defa şapkadan nasıl bir tavşan çıkaracak,ne dümenler çevirecek onu merak ediyorum..

    Yanıtla (11) (7)
  • Okur / 29 Şubat 2024 07:28

    Son bir kez daha ver oyunu. Taksime bir avm yapsın , ormanları imara açsın. Taksici terörü artsın. Belediye gelirlerini mafyaya yağmalatsınlar.

    Yanıtla (36) (1)
  • erdogan şener / 29 Şubat 2024 07:13

    2019 seçimlerinde seçimi kazandıran canan kaftancıoglu hanımefendi idi. seçim sonrası acil mahkemeye çıkartılarak 9 yıl mahkumiyet verildi.siyasi yasak getirildi.imamoglu ve chp hanımefendiye sahip çıkmadı.yine de iktidara bir ders vermek gerekir diye düşünüyorum.

    Yanıtla (8) (3)
  • Muhriç / 29 Şubat 2024 07:13

    Ekonomideki berbat duruma, enflasyon altında ezilen milyonlara rağmen halk desteği sürüyor. Adalet ve hukuk ayaklar altında ama halk desteği sürüyor. Dış politikada gel-gitlere, ülkemizin rezil edilmesine rağmen halk desteği ve dış destek sürüyor. Bugün "ak" dediğine yarın "kara" diyor ve alkış alıyor. Nasıl oluyor bu? Anlayan beri gelsin...

    Yanıtla (29) (1)
  • M. Salih çiçek / 29 Şubat 2024 06:51

    Bu seçim onurla onursuxluğun seçimi olacak. Göreceğiz geniş toplumsal kesimleri emeklileri asgari ücretlileri işsiz üniversitelileri işçiler köylüleri onurdan yanamı onursuzluğu kabulden yanamı oy kullanacak?

    Yanıtla (24) (1)
  • Serdar / 29 Şubat 2024 05:56

    Evet o şarkı Kayahanın

    Yanıtla (3) (0)
  • karar okunur / 29 Şubat 2024 04:43

    Farz edelim ki Akp Erdoğan´ın tehdit ettiği yerlerde yüzde 51´e yüzde 49 seçimi kaybetti. Ne yapacak? Doğal gaz götürmeyerek, hizmeti engellerek, kendisine oy veren yüzde 49 seçmenini mi cezalandıcak? Akıl kurallarına uymayan, akıllı bir açıklaması da olmayan, irrasyonel bir durum.

    Yanıtla (14) (1)
  • karar okunur / 29 Şubat 2024 04:41

    Partilerin bir önemi kalmadı, Erdoğan ortadan kaldırdı. Ittifak halindeki partilerin tüzükleri, fikirleri bize uymaz diyebilecek AKP´li kaldı mı? PKK liderinden mektup getirtip okutmak bile haşmetliye gölge düşürmedi. 2019´da İmamoğlu´nun rakibi Binali Yıldırım´dı. İstanbul kendinden birini tercih etti. Bu seçimde İstanbul, farklı düşüncelere saygı duyan, potansiel CB adayı ile mevcut CB arasında tercih yapacak. CHP öcüsü birçok Akp´liyi korkutmuyor artık. Ama İmamoğlu Erdoğan´ı korkutuyor.

    Yanıtla (14) (1)
  • Okur / 29 Şubat 2024 02:31

    Seçim 1,5-2 puanla Kurum'un lehine biter. Ayrı girilmeseydi İmamoğlu alırdı ama muhalefet çok parçalı durumda. Anketlere aldanmak komiklik olur. KK'yı da şişirdiler adam %45 aldı. Aynı şişirme taktiği İmamoğlu'na uygulanıyor. Kurum'un kazanma şansı daha fazla gözüküyor.

    Yanıtla (6) (33)
  • Salih / 29 Şubat 2024 04:37

    İmamoğlu seçimi alacak sen dert etme

    Yanıtla (15) (6)
  • azer / 29 Şubat 2024 03:08

    ".... tarafsız olacağıma,büyük Türk milleti önünde şerefim ve namusum üzerine and içerim."Yaşasın Türkiye Cumhuriyeti.

    Yanıtla (30) (2)
  • Eşref... / 29 Şubat 2024 02:39

    Yenerse ,,doğru Ankaraya kim uğraşacak sokak.temixligi,,Su sorunu, trafik vb işlerle otur Ankarada başkaları uğraşsın..

    Yanıtla (1) (1)
  • İstanbullu bir okur / 29 Şubat 2024 02:33

    "Yanlışlık oldu dermi"elbette biliyorsunuz ve biliyoruz Sn.Üstat.Ülkemde Akp.nin ilk haliyle ve şimdiki haliyle geldigi yer burası.Demek ki bu iş buraya kadarmış diyorum ben.Aslında Akp.nin kendi kendine muhalefeti yeterde artar bile,ama öylemi degilmi 31 Mart gecesi görecegiz Allah ömür verirse."Güç bozar,mutlak güç kesin bozar"ın tam tescili bence,eger vatandaş efsunlanmamışsa.Bu seçimin 28 Şubat'ın tam tersyüz olmuş hali.Hemde 28 Şubat yıl dönümünde.Bu iktidara yol açan 28 Şubat ve 2001 krizi

    Yanıtla (14) (1)
  • Etem / 29 Şubat 2024 02:33

    İşin içinde olan sadece İstanbul seçimi değil.. Erdoğan (Kurum) kazanırsa AYM’sini kaldırması için açık çek verimiş olur.

    Yanıtla (17) (0)
  • Okur Yazar / 29 Şubat 2024 01:41

    Zat-ı şahanelerinin seçim resimlerine bakıldığında resme bakan resme alttan bakıyor? İşte halka tepeden bakmanın, ya da kibrin çok net bir örneği. Tıpkı Atatürk resimlerine özenilmiş. tam bir kibir örneği. Zavallı, acınası bir durum. Zavallı cahil ve bu resimden bir şey anlamayacak anlayamayacak dindar! muhafazakâr! basiretli müslüman kardeşlerimiz!

    Yanıtla (6) (2)
  • Okur / 29 Şubat 2024 02:32

    Cahil kemalistlerle bir farkları yok.

    Yanıtla (3) (15)
  • Mustafa / 29 Şubat 2024 02:31

    Sayın yazar "Belli ki birileri ona vatandaşın bu tehdidi içselleştireceğini ve “Merkez”de adamı olanı tercih edeceğini söylemiş. Ya da kendisinin vatandaşa bakışı böyle:" diye yazmışsınız. Ama gerçekten eskiden beri Anadolu'da kasaba kahvehanelerinde, vatandaşlar arasında, "elektrik, yol, su v.s. hizmetler için iktidar partisine oy vermemiz lazım" gibi ifadelere çok rastlanır maalesef.

    Yanıtla (3) (0)
  • Okur / 29 Şubat 2024 02:29

    İmamoğlu anca havasını alır. Erzurum'da saldırıya uğradı Erzurum Tayyip Bey'e %70 destek verdi. Karadeniz bölgesindeki oy rekorunu saymıyorum bile. Kendini bir şey zanneden İmamoğlu gaf üstüne gaf yapan Murat Kurum'a bile kaybedecek. İmamoğlu'nu şişiriyorlar. O balon 31 Mart'ta patlayacak.

    Yanıtla (8) (34)
  • Musto / 29 Şubat 2024 02:25

    22 yıldır Allah'ı arıyorlar bir türlü Ulaşamıyorlar... Kuşkonmaz Kervan geçmezlere camiler yaptırıyorlar.. Müslüman yorulmasın diye altına Metro abdest almaya bile uçakla helikopterle gidiyorlar tüyü bitmemiş doğmamış yetimin hakkını yiyorlar..Postlarında seccadelerinde Holding oluyorlar..Ufacık çocukları bebeleri ölümle mezarla korkutuyorlar.Ama kendileri ebedi hayat yaşayacaklarını sanıyorlar.

    Yanıtla (33) (3)
  • Muemin sener / 29 Şubat 2024 02:24

    O şarkı Kayahan Acara ait hoca

    Yanıtla (6) (0)
  • Ali Ay / 29 Şubat 2024 02:13

    Şarkı Kayahan'in, Ahmet abi. Barış Manço değil

    Yanıtla (1) (0)
  • karar okuru - ... / 29 Şubat 2024 01:43

    2019 yerel seçiminde istanbulda ak partinin kazanması için her türlü yalan ve dümen önceden hazırlanmıştı, ama adı sanı o güne kadar duyulmamış bir imamoğluna karşı yenildiler. yenilmek tayyip erdoğanda büyük bir şaşkınlık, endişe ve korku yarattı. hala kendine gelemediği belli ve bu zaafını da maalesef artık hiç saklayamıyor. aklıma nedense musa peygamberin kuranda geçen, verdiği mücadele geldi. tarih yine tekerrür ediyor gibi

    Yanıtla (21) (1)
  • Karar okuru. / 29 Şubat 2024 01:36

    “Bir Cumhurbaşkanı vatandaşın oylarıyla hem de üst üste iki defa ortaya koyduğu sonuca “Yanlışlık oldu” der mi?” ……Niye şikayet ediyorsunuz davanız, dünyanız bu değil miydi? Şimdi tepe tepe kullanın işte. Yoksa “bir şey yaptık sonu iyi olmadı” diyorsanız onun da vebali sizin boynunuza.

    Yanıtla (14) (3)
  • karar okuru / 29 Şubat 2024 01:07

    Ben çevremden biliyorum. Erdoğan olmaz ise bizim emekli maaşımı keserler diyen insanlar var. niye diyorlar bunu. çünkü bu insanlar haksız emekli oldular. hiç çalışmadan ve pirim ödemeden. bu durumda en az 5 milyon emekli var. hepsi Ak partinin kadrolu seçmeni. miting miting geziyorlar. günlük harcırahlarını alıyorlar tabi Allah razı olsun, İnşallah, maşallah diyerek.

    Yanıtla (24) (2)
  • OKUR / 29 Şubat 2024 01:00

    İmamoğlu kazanırsa, bundan sonraki hedefinin cumhurbaşkanlığı olduğu açık. Devam edenlerle beraber yeni davalar da onu bekliyor demektir. Hak hukuk diye birşey mi kaldı? Kötülük normalleşeli çok oldu.

    Yanıtla (14) (1)
  • Uçbey / 29 Şubat 2024 00:53

    Adam şaşırınca karısına “bacanak” dermiş

    Yanıtla (7) (0)
  • Kdnzli / 29 Şubat 2024 00:47

    Akp de düşüş devam edecek yalnız alternatif sıkıntısı var.Özel’i CHP başa getirince genel seçimlerdeki ivme tersine döndü,bunu çevremdeki CHP lilerin kahır ekseriyeti bu intibayı veriyor.Yani ülke can çekişiyor

    Yanıtla (4) (2)
  • Karar Okuyucusu / 29 Şubat 2024 00:46

    Ahlaken bitmiş olduğunun işaretidir. Önceden makamın bir ciddiyeti vardı. Genel seçim oldu seçildin helal-i hoş olsun. Eyvallah da bırak da şu belediye seçimlerinde adaylar yarışsın. Ya bu nasıl bir hırs ve kibir. Hem Cumhurbaşkanı olarak bilmem ne açılışı bahanesiyle milletin parasıyla belediye propagandası yapmak ne menem iştir. Hiç mi Allah korkusu kalmadı. Millet hayat pahalılığından burnundan soluyor ama takan kim. Ben iyi şeylerden ümidimi keseli çok oldu zaten.

    Yanıtla (33) (5)
  • F.A / 29 Şubat 2024 00:40

    Erdoğan açıktan İmamoğlu seçimi kazansada Başkan olamayacak demek istiyor. Bana bağlı yargı işini bitirecek diyor. Yani İstanbul’un rantı benim kimselere yedirtmem

    Yanıtla (21) (3)
  • Murat 61 / 29 Şubat 2024 00:38

    Yusufu kuyuya attılar, Yusuf Mısıra hükümdar oldu. Et kuyruğunda eli titreyen yaşlı amca. Ali Babacana derdini anlatırken ağlayan 7.sınıf öğkencisi kürsüden ben ben diye meydan okuyanlar işte Yusufu Mısıra siz hükümdar yapacaksınız

    Yanıtla (14) (1)
  • Abbas / 29 Şubat 2024 00:33

    Sadece İstanbul da değil tüm Türkiye'de AKP adayı sanki RTE . Karşısında İmamoğlu. Murat Kurum etkisiz eleman. Silik bir kişilik. Reis tehditlere başladı. Hizmet gelmez. Ödenek çıkmaz. Yanlız İstanbul'da bu sökmez. 2019 da mızıkcılık yaptı. Sonra öyle bi Osmanlı tokadı yediki hala kendine gelemedi. Şu an Psikolojik üstünlük Ekrem den yana.Bu seferde kazanırsa Reis bi daha İstanbul a uğramaz. İstanbul'un adı Gavur İstanbul olur.

    Yanıtla (29) (1)
  • Okur / 29 Şubat 2024 00:28

    Tek kelimeyle karaya vurduğunun......tükendigijinnnnnnn...........bittigijininnnnn işareti olsa gerek......

    Yanıtla (14) (1)
  • Ayak Takımı / 29 Şubat 2024 00:27

    Erdoğanı kandırmışlar, aldatmışlar, Allah affetsin. Tehdit dili belki küçük illerde ve ilçelerde işe yarayabilir ama büyük şehirlerde sökmez. Akepe Ordu'yu, Ünye'yi, Fatsa'yı almak istiyorsa buyursun alsın ama İstanbullu çetin cevizdir. Ne yapacak, İstanbul'un suyunu mu kesecek. Hala İstanbullu'nun 2019'daki tercihini anlayamamış, daha fazla asfalt döksün diye İmamoğlu'nu seçti zannediyor.

    Yanıtla (19) (1)
  • Kazım Çetin / 29 Şubat 2024 00:21

    Der ve yine alkışlanır. Çünkü kantarın topu, "Atı alan Üsküdar'ı geçti''inde kaçmıştı.

    Yanıtla (11) (0)
  • Okur / 29 Şubat 2024 00:18

    AKP bitti. CHP de. Millet bunlara mecbur değil. Fakat başka makul bir alternatif de yok. AKP oy kaybedecek eriyişi devam edecek. CHP illerin tamamına yakınını ve bazı büyük ilçeleri kaybedip bölünecek. Umarım çağdaş dürüst bir alternatif çıkar. Biz de bunlardan kurtuluruz.

    Yanıtla (7) (3)
  • Ümtsiz / 29 Şubat 2024 00:13

    “Ümit iyi bir kahvaltıdır ama öğle yemeğine yetmez..”ümidimi kaybettim…başkalarının tercihi benim kaderimse…beni burada
    arama anne…

    Yanıtla (14) (1)