Hakkaniyetin olmadığı bir toplumda nasıl mutlu olabiliriz ki...

Yaşadığımız dönemin ortaya çıkardığı hakkaniyetsizlikler karşısındaki suskunlukları, had bilmezlikleri görünce insan zaman zaman umutsuzluğa kapılıyor, “galiba sözün bittiği yerdeyiz” diyerek müthiş bir ruh depremi yaşıyor.

Bu umutsuzluğa teslim oluş değil elbette, ama yaşanan toplumsal çaresizliği görmemek de mümkün değil. Çünkü son yıllardaki ahlaki savrulmalar, adaletin vicdanları yaralayan hali, toplumu çaresiz bırakan ekonomik kriz ve her alandaki hakkaniyetsizlikleri örtmek için adeta aklımızla alay edenlerin ucuz kahramanlıkları vicdan sahibi herkesi derinden yaralamaya devam ediyor.

Bir taraftan Ayasofya’yı açıyoruz, güzel oldu hiçbir itirazım yok, yeter ki ibadeti, camiyi siyasetin kirine bulaştırmayalım. Bir taraftan da millete silah çeken FETÖ örgütünün 15 Temmuz darbe girişiminin yıldönümünde yaşanan acıları yeniden hatırlıyoruz. Zor bir dönemdi, ama milletin feraseti sayesinde bu belayı da def etmeyi başardık.

Ancak darbe girişiminin yıldönümünde siyasetin ve geçmişte FETÖ ile fingirdeşen bazı tiplerin şimdi televizyonlarda, gazetelerde herkese akıl veren ucuz kahramanlıklarını izlerken fena halde öfkelendiğimi de belirtmem gerekiyor. En çok da, yıllarca Pensilvanya’daki din tacirinin nefesinde keramet arayan tiplerin aklımızla alay etmesi zoruma gidiyor. Utanmasalar bizi bile FETÖ’cü ilan edecekler.

FETÖ meselesinde kimlerin ne ölçüde samimi olduğunu anlamak için galiba küçük bir not düşmekte yarar var. Akşam gazetesinde yayın yönetmeniyim, yıl 2014... Ordudaki Fetullahçılarla ilgili bir manşet attık: “Karargah’ta 40 paralel Paşa.” Kara, Hava, Deniz Kuvvetlerinde, Jandarmada ve Karargahta ne kadar Fetullanhçının bulunduğunun kalem kalem dökümünü yaptık. Haber yayınlandığında kıyamet koptu, önce Genel Kurmay başkanlığı, sonra Başbakanlık zehir zemberek açıklamalar yaparak bizi Türk ordusuna bühtan etmekle suçladılar. Ve ertesi günü gazetenin patronu, “Ben gazetemde Türk ordusuna böyle bir ithamda bulunulmasına izin veremem” diyerek Fetullah’ın safında yer aldı. O gün değil ama, 4 ay sonra gazeteden kovuldum.

Keşke haklı çıkmasaydık ama zaman bizi haklı çıkardı ve FETÖ 15 Temmuz darbe girişimini gerçekleştirdi. Ben buradayım... Peki TSK’daki paralel yapıyı manşetten deşifre ederken bizim değil, Fetullah’ın safında yer alanlar şimdi nerede dersiniz? Onlar şimdi FETÖ’cü avı gösterisindeler...

Ne geçmişte Pensilvanya sevdasıyla yanıp tutuşanların, ne onunla iş tutanların, ne de 17/25 Aralık’tan sonra bile Fetullah’a toz kondurmayanların henüz günah defterleri kapanmış değil. Eğer bu ülkede bir gün gerçek anlamda hukuk devletinin kuralları işlerse sonuçlarını hep birlikte görürüz...

Maalesef Türkiye’nin hukuk yarası kanamaya devam ediyor. Eğer bu ülkede yargının bağımsız ve tarafsız bir anlayışla adil kararlar üretmesini istiyorsak, akılla-mantıkla ve hukukla izahı mümkün olmayan bazı olayların hakkaniyetli bir muhasebesini yapmak durumundayız.

Mesela Amerikalı rahip Brunson ve Alman gazeteci Deniz Yücel... Her ikisi de PKK-FETÖ ile işbirliği, yardım, yataklık ve ‘ajan’lık faaliyetinde bulundukları iddiasıyla tutuklandılar. Sonra bir takım siyasal ve diplomatik gelişmeler yaşandı ve neler oluyor demeye kalmadan sessizce memleketlerine gönderiverdik... Suçsuzsalar neden tutukladık, suçluysalar neden gönderdik bilmiyoruz. Birilerinin hakkaniyet gereği, bu konuda topluma bir izahta bulunması gerekmez mi?

Gezi davası kapsamında “Anayasal düzeni bozmaya teşebbüs” suçlamasıyla tutuklanan, aylarca iddianamesi hazırlanamayan ve sonunda mahkemenin beraatle tahliye kararı verdiği Osman Kavala, tutuklu bulunduğu Silivri Cezaevi’nden çıkmaya hazırlanırken 15 Temmuz soruşturması kapsamında “siyasi ve askeri casusluk” suçlamasıyla yeniden tutuklanıyor ve halen cezaevinde.

Aynı şekilde, mahkemece suçun niteliği ve tutuklulukta geçirdiği süre gözetilerek tahliye edilen Ahmet Altan da tutuklanarak yeniden cezaevine gönderildi.

Şimdi oturup hakkaniyetle soralım; adaletin terazisinin şaştığı, eksik ya da yanlış tarttığı bir ülkenin insanları nasıl kendilerini mutlu hissedebilirler ki?

İşte bu yüzden ülkeyi yönetenlerin, hukuk insanlarının, yazarların-gazetecilerin, tek tek bireylerin hepimizin tek güvencesi olan adaletin tesisi konusunda daha hakkaniyetli bir tavır içinde olmalarını talep etmenin vicdani bir görev olduğu kanaatindeyim. Bilelim ki bugün haksızlık-hukuksuzluk karşısında suskun kalmak, bir gün bizim de benzer haksızlıklara maruz kalabileceğimiz gerçeğini değiştirmeyecektir.

YORUMLAR (41)
YORUM YAZ
İÇERİK VE ONAY KURALLARI: KARAR Gazetesi yorum sütunları ifade hürriyetinin kullanımı için vardır. Sayfalarımız, temel insan haklarına, hukuka, inanca ve farklı fikirlere saygı temelinde ve demokratik değerler çerçevesinde yazılan yorumlara açıktır. Yorumların içerik ve imla kalitesi gazete kadar okurların da sorumluluğundadır. Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır. Özensizce belirlenmiş kullanıcı adlarıyla gönderilen veya haber ve yazının bağlamının dışında yazılan yorumlar da içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır.
41 Yorum
  • KARAR OKURU / 21.07.2020 00:20

    Haklı olarak verdiğiniz Ahmet Altan ve Osman Kavala örneklerinin yanında niye Selahattin Demirtaş’ı saymadınız. Tabii başkaları da var. Azıcık hamilelik gibi azıcık demokratlık da olmaz.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 20.07.2020 20:00

    FETÖ darbe teşebbüsünde bulundu.Peki yürüyün arkanızdayız diyen olmadımı?Bunların hiçbirini bilmiyoruz.Yine bir general savunma bakanı oldu.Mecliste “komutan”olarak tanıtılıyor.Bir yanlışlık var ama nerede?Daha düne kadar Gülenin eteğini öpenler,bugün Gülen karşıtı oldu,ama hesabı ödeyenlerin çoğu garip.Onların aldatıldık demeğe bile hakları yok.Çocuklarından bile hesap soruluyor. Çocukları seven topluma bak,hizaya gel!

    Yanıtla (0) (0)
  • Muhtefi. / 20.07.2020 17:50

    Ustad zaten o sorunlar olmasa kim tutar bizi..Siyaset kurumun cabasi tek basina.yeterli olmayacaktir..Hangi parti gelirse gelsin..Evvela Sahista Ahlak,Edeb olacak..Sonra sira ile Ailede,Iste,carsi,pazarda,Akademik.ortamda,Medyada DURUST,ADALETLI olmamiz lazim..Baska turlusune kafam basmıyor..Bagci dovmekse maksad o başka .!.

    Yanıtla (0) (0)
  • Mehmet / 20.07.2020 17:08

    Maalesef,fetö gitti düzen daha hızlı bir şekilde devam ediyor.Devlet kurumları zayıfladı,torpil yüzde yüz,liyakat itaate dönüştü.Isimiz zor

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 20.07.2020 16:09

    Sayin Ko 14:02,hastanelere gidin,entube olanlari gorun,virus varmi yikmu anlarsiniz.Komplo teorileri maalesef heryerde yandas bulabiliyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • yorumcu / 20.07.2020 14:32

    toplum mutsuz,insanlar evlerine hapsedilmişler. Üretim durmuş. ülkeler batıyor. İşin içinde WHO denen, cinayet şebekesi varsa, bu işte kesin bir film var. Olayın ilk günlerinde, kimse olaya "küresel komplo" gözüyle bakmazken, bugün herkes, bu işte bir komplo olduğunu kabul ediyor. Buraya kadar tamam. Yani işin küresel komplo kısmı tamam, bunda asla şüphe yok. Ancak ortada bir virüs yok. Bu daha da acı... Yani olmayan bir virüs ve de olmayan bir salgınla, korkutuluyoruz. Yani küresel düzenciler bir virüsle dünyayı korkutsalar tamam ama ortada virüs yok. Ne var? bir küresel komplo ve yalan!

    Yanıtla (0) (0)
  • yakup / 20.07.2020 14:21

    sadece turkiye degil dunya genelini iyi tahlil etmek, iyi okumak lazım. şuanda dunya genelinde vahşi,somurgeci kapitalizm hakim. ,trump,putin,macron,selman,merkel vb. kapitalist,faşist diktatorler ve ekipleri tarafından yonetilen bir dunya var.sozde demokrasi, partiler,secimler palavra,gostermelik,goz boyama.milyarlarca insana cehennem hayatı yasatıyorlar.bu diktatorler ve işbirlikcileri kendileri ile beraber tum insanlıgı koyu bir karanlıga,azaba dogru surukluyorlar.durum vahim.

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar Okuru / 20.07.2020 13:35

    Fil kucucuk odamizin ortasinda oturuyor. Donenmeye yer yok. Gene de hicbir sey yokmus gibi yasamaya calisiyoruz. Nefes alamiyoruz.

    Yanıtla (0) (0)
  • AK-Pak katakulli,tezgahcilarin partisi.. / 20.07.2020 13:32

    KARAR okuru 11.38Sayet Almanya'da yasamis olsaydin,bu yorumu yazmazdin.Ben burada yasadigim icin sansliyim..Türkiye'de faili mechul binlerce olay var"Cumartesi Anneleri",sana ne hatirlatir,biraz hafizani yokla..Almanya,Türkiye kiyaslamasi dogru olmamis.Demokrasi tam yol catir-catir calisiyor,buna hergün sahit oluyorum,memnun oluyorum,Türkiye'ye baktigimda üzüntü duyuyorum.Türkiye'yi kimler yönetiyor,hayret ediyorum ...

    Yanıtla (0) (0)
  • AK-Pak katakulli,tezgahcilarin partisi.. / 20.07.2020 13:07

    KARAR okuru,borego 10,38,gecmiste FETÖ ile fingirdesen,sözde gazeteci denildiginde ilk olarak birinci sirada bu kadin aklima geliyor,N.A yanilmiyorum süphesiz!..

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 20.07.2020 12:52

    Sayın yazar, Allah sonunu hayreylesin.. Ne diyelim darbecileri deşifre ettiğinizden dört ay sonra Akşam gazetesinden kovuldunuz, şimdi de tehlikeli sularda yüzüyorsunuz eskiden fetoyla sıkı fıkı olan adamların şimdi ekrandan ahkam kestiğini sizi bile itham edebileceklerini yazıyorsunuz, bence iftiraya maruz kalmamak için dikkatli olun, Allah sonunuzu hayır eylesin, fetoya da bilumum darbecilere de lanet olsun

    Yanıtla (0) (0)
  • yavuz / 20.07.2020 12:35

    Sayın Yazar fetcülerden bahsetmişken bir şey dikkatimi çekti.Hiçbir karar yazarı Metiner ile iktidar yandaşlarının etöcü kavgalarına yer ayırmamış.Oysa en az 1 ay gündem bu olacak.Maalesef geriden geliyorsunuz.Başroldekiler de yabancı değil Önce Soylu atladı daha sonra oğlu zıpladı(kendine ne pay çıkardıysa artık) daha sonra ise Barlasla devam etti.İzlemeye devam edin.Netflixi bile gölgede bırakacak benden söylemesi.

    Yanıtla (0) (0)
  • yavuz / 20.07.2020 12:16

    Bir toplumun halkında hakkaniyet ve adalet kaybolmuşsa kimi getirirsen getir sonuç değişmez.

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar okuru / 20.07.2020 11:59

    Toplumsal murluluğun olması icin ADALETLİ BİR YÖ NETİMIÑ olması gerekir.Adalet yoksa HUZUR da olmaz.Bunun için yöneticiler,vatandaşa her konuda eşit yaklaşmalidir.BİRLİK BERABERLİK ancak bu sekilde sağlanır.Tersi bir durum toplumun huzursuzluguna neden olur..Bu da ÜLKEMİZİN FELAKETİ OLUR.Allah ülkemizı bu felaketten korusun.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 20.07.2020 11:31

    Hakkaniyet mi? Almanya'da çok iyi çalıştığını söylediğiniz sistem, Türklere yönelik ırkçı saldırıların faillerini nedense!!! bir türlü bulamıyor. İnsan hakları nerede? Alanya'da binlerce Alman vatandaşı yaşıyor, bu misafirlerimizden herhangi birine ırkçı saldırı olacak ve Türk devleti failleri bulamayacak ha? Böyle birşey Türkiye'de asla olmaz. İnsanlar Almanya'da öldürülüyor, evleri yakılıyor, failler Merkel'in partisinin arkasına saklanıyor. Burada ise PKK sevici Alman gazeteci içeri alınmış, vah zavallım...

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 20.07.2020 11:30

    Sn Ocaktan sanki yapilan hukuksuzluklar sadece papaz, Ahmet Altan, Deniz Yücel ve Osman Kavala'ya yapılmış gibi hep bunları dile getiriyor geride kalan onbinlerce KHK'lı ve hapiste yatan veya yargılanan ve darbeyle hiç bir alakası olmayıp çocuğunu okula gönderdiği sendikaya üye olduğu bankaya para yatırdığı veya internetten gazeteleri okuduğu için yargilanan veya hapis yatanlari hiç dile getirmiyorsunuz.Demokrat ve Islamci geciniyorsunuz amaTerörle Müc.Kanununun antidemokratik ve antiislamik bir kanun oldugunu hiç dile getirmiyorsunuz.Bu mu sizin mutsuzlugunuz.Lütfen biraz daha samimiyet.

    Yanıtla (0) (0)
  • Ak-Pak katakulli,dislike-oy,moy yok partisi !.. / 20.07.2020 11:28

    Bestepe Sarayi'nin besleme gazeteleri var,devamli "cici haber"yazarlar,gazeteleri satilmaz,bunlara devamli para pompalarlar. Bu kayizsiz sartsiz biat eden sözde gazeciler,gezi seyahatlerinde davet edilirler,RTE'nin "ucan sarayinda"ödüllendirilirler..TV kanallari var cici haber yapmakla görevli moderatörleri mevcut.Bestepe Sarayi'nin futbol takimi da var,Türkiye "Süper Liginde" alt yapisi yok,geliri yok,seyircisi 3-5 AKP yandasi,para nereden "Devlet Baba'dan"örtülü ödenekten vatandasin vergilerinden bu sözde profesyonel kulübe aktariliyor.Federasyon ve hakemlerden "torpilli" müsterek tek amac

    Yanıtla (0) (0)
  • samilhas / 20.07.2020 11:00

    liyaatsız tek düşüncesi arsa ev bina arazi bankada para yurt dışı döviz altın esabı makam ve ün olan bu ülkede hangi üretim aracı le başarılı olacan imam hatipli olmak tıp fakültesi dekanlığına uzaktan eğtim ile 2 yıllık yksek okul mezunu müsteşar süt ürünleri yüksek okulu mezunu genel müdür beediye zabıtası açık öğretim ev ekonomisi mezunu savunma sanayi müşteşarı tek kelime yabancı dil bilmeyen akşam ticaret lisesi mezunu büyükelçi hayatında uçak içi grmemiş mam hatip lise mezunu hava meydanlarıgenel müdürütipi giyimi konuşması tavırları tam bir amale versiyonu olan kültür varlıkları başdan

    Yanıtla (0) (0)
  • samilhas / 20.07.2020 10:49

    Daha düne kadar kendine eten 7 ülkeden bryken şmdi hiçbireye yetmeen ülkelerden biri oldu 300.000 dönüm yaylası bu yaylalarda beslenecek 100 milyon baş koyun ve 50 milyon baş sığırı olması gerekirken dünyayanın en verimli tarım arazilerinde hubbat bakliyat sebze meyve sanayi bitkisi 400 milyon tonu bulması ve buralardan 250 milyar dolar geliri olabilirken birçok madeni oan bu madenlerden sanayisi 250 miyar dolar iharacat geliri ve sanayisi olması gerekirken turizm taşımacılık sigorta işlerinden 250 milyar toplam 750 milyar dolar geliri olması gereken kefen parası bile olmayı nasıl başardık ?

    Yanıtla (0) (0)
  • borego / 20.07.2020 10:38

    Geçmişte FETÖ ile fingirdeşen bazı tiplerin şimdi televizyonlarda, gazetelerde herkese akıl veren ucuz kahramanlıklarını izlerken fena halde öfkelendiğimi de belirtmem gerekiyor." bu cümlenize aynen katılıyorum. Bende bu tipleri tv de seyrederken resmen cinnet geçiriyorum. neymiş yanılmışlar.. yağdanlıklar.. her dönemin adamları.. reziller...

    Yanıtla (0) (0)
  • Gayrimuslum Vatandas / 20.07.2020 10:34

    Brunson'un hicbir sucu olmadigini, Gulen'le takas etmek icin rehin alindigini bilmeyen vardiysa "verin papazi, alin papazi. Biz yarginin seyini yapariz" sozunden anlamislardir. Deniz Yucel de Almanya'da yasayan birkac Fetocu ile takas edilmek icin rehin alindi...Ahmet Altan'in darbecilere subliminal mesaj gonderdigi iddia edilmisti. Ahmet Altan darbeciyse ben de Cin imparatoruyum. Osman Kavala'nin da casus oldugu iddia ediliyor. James Bond falan gibi yani.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 20.07.2020 10:26

    En kötüsü güven kaybıdır. Bunuda kurumlar, kurullar, komisyonlar, imza atanlar, parmak kaldıranlar doğru iş, kanuna uygun, adil adaleti uygulayarak sağlamalı..

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 20.07.2020 10:22

    imanları kurtarmak şiarı ile ortaya çıkanlar neler yaptı.kılcal damarlara kadar sızın düşüncesi sadece fetöde mi var..çocukluğumdan beri bunu dile getirmeyen tek cemaat,islamcı akım yok,hepsi aynı kafada idi.fetöde aşırı bir gizlilik,tedbir adı altında örgüt disiplini adı altında neler vardı..imanları kurtarmak bu mu yani..diğer cemaatler farklı mı..chp si ayrı dert,cuntacılar ayrı..millet diğerini düşman,hain,dış güçlerin maşası,kendini kurtarıcı gördükçe bu meşum olaylardan kurtulamayacağız.millet olamadık bi...

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 20.07.2020 08:30

    Bu tipler toplumumuzda çok var. Mesela çalıştığım kurumda bir haksızlık olduğunda 1-2 kişi karşı çıkar diğerleri sessizce izler yapılan haksızlık bu tepkiler üzerine giderilir bundan herkes yararlanır sonra o 1-2 kişiye hayat zehir edilir diğerleri yine sessizce izler.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 20.07.2020 07:28

    Welcome to Tijuana...

    Yanıtla (0) (0)
  • AK-Pak katakulli ,Trajikomiklikler partisi.. / 20.07.2020 06:11

    ABD'li rahip Brunson olayi tam bir Türk tipi komedi.RTE ,"yargi karar verecek"dedi,bir anda $ tirmanmaya basladi,ABD'den bir telefon geldi,rahip özel bir ucakla ABD'ye yolcu edildi.Deniz Yücel,Kandil'de ,Cemil Bayik'la yaptigi röportaj sonrasi "terorist"damgasi yedi,tutuklandi.Angela Merkel'in bir telefonu yetti ve artti,D.Yücel'de serbest birakildi.Özel bir ucak geldi aldi ve Almanya'ya uctu,gitti.Bizimkiler cizilen karizmayi akillarinca "düzeltecekler ya"D.Yücel davasi Türkiye'de devam etti,2 yil 9 ay hapis cezasina mahkum edildi.Trajikomiklikler ülkesi vesselam,nereden tutsan elinde kaliyor

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 20.07.2020 05:55

    Feto darbe girişimiydi, meşru iktidarı düşürmeye çalıştı. Yaptığınız işlem hukuksuzluk hatalısınız, siz iktidar değilsiniz biz de fetocu değiliz, her türlü itiraz muhalefet nasıl aynı kategoriye alınır?

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 20.07.2020 05:46

    Kardeşim feto dabeydi, darbeciydi, hakka halka hizmet eden bir iktidarı indirmeye çalıştı. Yaptığın hukuksuzluk karşısında sen iktidar değilsin, senin hukuksuzluğuna itiraz eden fetocu değildir. Vatandaş süreç içinde yaşanan idari hukuksuzlukları mahkemeye taşımaya cesaret edemiyor. Çünkü idareye karşı her türlü tepki haklı muhalefeti fetoyla aynı kategoriye alınıyor. Kimse cesaret edemiyor. En basiti muhalefetin tamamı şeytanlaştırılmış, dinsizlikle feto pkk ile ilişkilendirilmiş. Mesela chpkkfeto şer ittifakı deniliyor. Haklı olan her türlü muhalefet terörize edilebiliyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 20.07.2020 05:37

    Hakkaniyetin yitirildiğini düşünüyorum. Bazı idareci haksızlık, kurala, hukuka hakkaniyete aykırı işler yapar, suçluları koruyup kollar. Rahatsız olan itiraz edenler ne yazık ki hainlik ithamına maruz kalır. İdarenin hukuka aykırı tasarruflarını sorgulayamaz hale geldik. Haksızlık yapanlar, hukuksuzluğu sorgulayanları şeytanlaştırıyor her türlü muhalefeti feto ile aynı kategoride değerlendiriyor, marş okumaya başlıyor ve derken ne yazık ki kendisini temize çıkarıyor. Süreci kullanıyorlar işte, haksızlığa karşı koyma cesareti kalmadı, çünkü kolaylıkla iftira damgası yiyebilirsiniz.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 20.07.2020 05:28

    Adaletin trazisi şaşmasın diye yargıya gerek yok. Kim tutuklanacak, kim serbest kalacak Ocaktan'a sorun kafi.

    Yanıtla (0) (0)
  • sabır / 20.07.2020 02:34

    Sayın yazar neye göre haklı neye göre haksız,Ben kendimden başkasına kefil olamam.Mahkeme var.Tartı orada yapılır.Bugün tv de tartışma programında seyrettim.Fetö cüler,4000 tane Askeri okul öğrencisini okullarından ayrılmak zorunda bırakmışlar.Tazminatlarını da ödemek zorunda bırakılmışlar.Birde ergenekon olayı var.binlerce asker işinden aşından olmuş bunlar konuşulmasın varsa yoksa fetö mağduriyetleri,darbeyi biz mi yaptık yoksa?

    Yanıtla (0) (0)
  • İbrahim DİRİ / 20.07.2020 02:13

    Aziz milletimizin demokrasi,hukuk talebi yok o çok övündüğümüz kul hakkıda,hakkaniyette umrunda değil.Zaten bir millette değiliz bir güruhuz.

    Yanıtla (0) (0)
  • karar okuru / 20.07.2020 01:37

    Bilmediklerimiz bildiklerimizden çok fazla gibi. ben Fetö' cü degilim ama, Fetö''nün araştırılmasınıda istemiyorum demeyi nasıl anlamak lazım.

    Yanıtla (0) (0)
  • ŞARKLI BİR ÜLKE- FARKLI BİR ÜLKE. / 20.07.2020 01:22

    Bu ülkede adalet bir kadın yazar olmaktan başka bir şey ifade etmiyor derken, yazarımız Adalet Ağaoğlu da vefat etti. Allah rahmet eylesin. Adalet ve Adalet Ağaoğlu’na. Adalet Ağaoğlu’nu iyi bilirdik.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 20.07.2020 01:22

    Sayın yazar,Vatandaş olarak Deniz Yücel’in gazeteci olarak yıllarca cezaevinde kalmamasına çok sevindim.Darısı tüm tutuklu gazetecilerin başına.Avrupada bir gazeteci böylesine uyduruk ve düzmece bir gerekçe ile tutuklanamaz.Akp “alın şunu içeri,atın şunu içeri” felsefesi ile ülkemizde tüm hukuk sistemini ayaklar altına aldı.Böylesi bir hukuk sistemi sadece diktatörlerin olduğu ülkelerde var.Bugün dünyada ülkemizi demokratik bir hukuk devleti diye tanımlayan bir ülke yok.Akp aynaya bakınca nedenini görür.Devran dönüp,iktidardan gittiklerinde ayni hukuk sistemi ile yargılanmaları kaçınılmazdır.

    Yanıtla (0) (0)
  • SÖĞÜT AĞACINDAN KİRAZ BEKLEMEK KADAR HAM HAYAL / 20.07.2020 01:14

    Eğer bu ülkede bir gün gerçek anlamda hukuk devletinin kuralları işlerse sonuçlarını hep birlikte görürüz...

    Yanıtla (0) (0)