İstanbul’a da kayyum geldi, AK Parti kazandı!

Hukukun üstünlüğü, özgürlükler ve kalkınma vaadiyle yola çıkan AK Parti iktidarıyla öyle bir Türkiye ikliminde yaşar hale geldik ki aklın ve vicdanın iflas ettiği bir yerdeyiz artık…

Hayıflanmamak elde değil… Yıllarca bu ülkede asker ve yargı vesayetinden şikayet ettik, demokratik değerlerin hakim olduğu bir Türkiye hayali kurduk. Biliyoruz ki AK Parti de aynı hayallerle iktidar olmuştu.

Şimdi geldiğimiz noktaya bakar mısınız, siyaseti ‘vesayet ayıbı’ndan kurtarma iddiasıyla iktidar olan AK parti, sonunda memleketi yeni bir ‘vesayet ayıbı’na mahkum etti.

İşte sözün bittiği yer de burası olsa gerek... İstanbul’un en büyük ilçelerinden birisi olan Esenyurt’un belediye başkanı Ahmet Özer alacakaranlık baskınıyla gözaltına alınıyor, sonra tutuklanıyor ve hiç zaman kaybetmeden kayyım atanarak belediye AK Parti’ye devrediliyor.

Garip olan şu ki MHP lideri Devlet Bahçeli’nin terörist başı Öcalan’ı Meclis’e davet ettiği bir Türkiye’de, hiç de inandırıcı olmayan suçlamalarla millet iradesiyle seçilen bir belediye başkanının tutuklanmasıdır. Umarız bir gün savcılarımız, meselenin bu boyutuna da bakma ihtiyacı hissederler.

Gerçi Türkiye’de yargı biraz rötarlı çalışıyor ama neyse…

Mesela, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı belediye başkanı Ahmet Özer’le ilgili yaptığı gözaltı açıklamasında Özer’in ‘on yıldır takip edildiğini’ söylüyor. Bu on yıl içinde Prof. Dr. Ahmet Özer üniversitelerde öğretim üyeliği, rektörlük ve farklı kurumlarda görevlerde bulunmuş. Yargı bu süre içiresinde, iddia edildiği gibi ‘terörle ilişki’ meselesini ya görememiş ya da görmezden gelmiş.

Dahası, Ahmet Özer adaylık için talep edilen ‘temiz kağıdı’ belgesini savcılıktan alarak aday olmuş ve seçimi kazanarak Yüksek seçim Kurulu’ndan başkanlık mazbatasını da alıp göreve başlamış.

Ama neler olmuş ve nasıl olmuşsa, memleketimizin güzide yargıçları Ahmet Özer belediye başkanı seçildikten tam 7 ay sonra, terörle ilişkisi olduğu iddiasıyla gözaltına alma ihtiyacı hissetmişler. Muhtemelen Özer belediye başkanı seçilmeseydi, kimsenin umurunda olmayacaktı…

Bu konuda kafaları karıştıran bir başka ayrıntı da Özer göz altısının, Ekrem İmamoğlu’nun “Cumhurbaşkanlığı adaylığını resmen ilan etti” şeklinde değerlendirilen 29 Ekim gecesi Yenikapı konuşmasının hemen ertesinde yapılmış olması… Ahmet Özer’in tutuklanmasının işaret ettiği bir adresi var mıdır bilemem ama ilginç bir tesadüf olduğu muhakkak.Kim ne derse desin, Türkiye an itibariyle yargının üzerine ‘vesayet gölgesi’ düşen bir ülke konumuna gelmiş bulunuyor. Daha net ifade etmek gerekirse, millet iradesi ‘vesayet’e kurban edilmiştir. Çünkü bu dava kelimenin tam anlamıyla adrese teslim siyasi bir davadır.

Meselenin bu boyutunu daha iyi anlayabilmek için, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın grup konuşmasında önce CHP lideri Özgür Özel’e teşekkür edip, arkasından Ahmet Özer’in gözaltı olayı ile ilgili tavsiyelerde bulunduğu şu ifadeleri dikkatle okumak gerekiyor: “Terör örgütü mensupları Esenyurt’u kasıp kavururken bundan neden rahatsız oluyorsun. Mevcut yönetime destek olacaksın. Siz rahatsız oluyorsunuz diye attığımız adımlardan geri durmayacağız.”

Konuşmada da belirtildiği gibi Cumhurbaşkanı, Özer’in gözaltına alınması konusundaki adımın bizzat iktidar tarafından atıldığını açıkça ifade ediyor. İnşallah yargı, iktidarın adımını takip etmemiştir.

Maalesef Türkiye, hukuk konusunda kan kaybetmeye devam ediyor. Gerek gözaltı aşamalarında gerekse yargısal süreçlerde hukuk normları değil, siyaset daha etkili bir konumda bugün artık. Anayasa hukukçusu Prof. Dr. Adem Sözüer’in bu konudaki uyarıları son derece dikkat çekici: “Anayasa Mahkemesi ve AİHM kararlarının uygulanmadığı bir ülkede hukuk devleti askıya alınmıştır. Hukuku ve kanunları hiçe saymak ve bunu kurumlarla sistematik yapmak keyfilik rejimidir. Böyle rejimlerde muhalifler ‘bir gece ansızın gelebilirim’ uygulamaları ile göz altına alınır.”

Türkiye’nin şu anda içinde bulunduğu iktidar çaresizliğinden hala bir başarı hikayesi umanlara hatırlatmakta yarar var. Evet, ilk on yılı bir tarafa bırakırsak, bugünlerde iktidarın başarılı olduğu alanlar da var elbette. Mesela, devletimiz her ne kadar TUSAŞ’a saldıran teröristleri izleme konusunda başarısız olsa da bilim insanlarını, belediye başkanlarını, siyasetçileri izlemekte çok ama çok başarılı!.. Eminim ‘etki ajanı’ yasasını çıkardıktan sonra, ‘casus avcılığı’nda da büyük başarılara imza atacaktır!..

YORUMLAR (80)
YORUM YAZ
UYARI: Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.
80 Yorum
  • Cenk Cemil / 01 Kasım 2024 19:08

    Bunların defterleri, milletin önüne koyulacak ilk sandıkta dürülecektir ! Sabredin çöok az bir zman kaldı diyorum!

    Yanıtla (3) (1)
  • OkurM / 01 Kasım 2024 22:23

    Şimdiden çalışıyorlar işte.
    O zaman geldiğinde yine önceki genel seçim gibi olur. Toplum mühendisliği diye bir bilim dalı var.
    Bilimsel çalışma diyorsunuz ya...
    Bugünden taş taş döşüyorlar. O gün gelince bir bakmışsın:

    Bahar gelmedi
    Umudumuz güzün
    Hasat bitti
    elde var hüzün

    Yanıtla (0) (0)
  • orhan / 01 Kasım 2024 12:18

    bence Türkiye genelinde tüm belediye başkanlarını C.b atasın tüm sivil toplum kuruluşlarını C.B atasın hangi esnafın nerede ne zaman dükkan açacağını ne zaman kapatacağını o belirlesin o konuşurken herkes onu alkışlasın o nun geçtiği yol o gün için kapatısın işte gerçek demokrasi budur bence her şeyin hakimi savcısı polis valili vaizi ekonomisti,yazarı gazetecisi o olsun bitsin önceden hazırlık yapılmış sen açığını veya nereden vuracağımız bize göre delili bul o cebimde kalsın gün gelince.

    Yanıtla (8) (0)
  • Karar okuru / 01 Kasım 2024 22:12

    Aynen! bak kuzey kore halkı ne kadar mutlu. Hem de dünyanın en gelişmiş silahlarına sahipler.

    Yanıtla (0) (0)
  • Musto / 01 Kasım 2024 01:15

    Bir gece ansızın gelebiliriz... Aslında biz bu sözleri Yunanlılara söylendi diye biliyorduk.. Meğerse Kazın ayağı öyle değilmiş. Her kim olursa o olun. Bir gece ansızın gelebiliriz, yatak Odanıza dalabilir sorgusuz alır götürürüz. 86 milyona bir göz dağı ayaklarınızı denk alınız.. Biz sizin babanızız.. Biz ne dersek o olur...

    Yanıtla (27) (5)
  • OkurM / 01 Kasım 2024 05:22

    Abi her ihtimale karşı pijamaların giyinik olsun. Gusül falan eksik olmasın...
    Karakolda "ya bi boy abdesti alacağıdım" falan dinlemezler muhtemelen...

    Yanıtla (10) (1)
  • Musto / 01 Kasım 2024 11:29

    Üryan geldik, yine Üryan gideriz. Don Pijama almaya paramız mı var...Karşı gelmeye baş kaldırmaya ne dermanımız ne de takatimiz var...

    Yanıtla (7) (0)
  • OkurM / 01 Kasım 2024 19:59

    Abi herkes senin gibi yiğidin malı meydanda olur cesaretinde değil.
    Buraya yazalım da
    Okuyan chp li arkadaşlar, fecr doğmadan gusül abdesti pijama vs tedarikli olsunlar.
    Ibb meclisi vs grubundan buraları okuyanlar vardır.
    Ibb meclis grubu üyelerine tutuklama baskınını, millet zuhrevi hastalıklarla mücadele operasyonu falan zann eder.

    Yanıtla (0) (2)
  • karar / 01 Kasım 2024 22:17

    Geçin dalganızı. Şimdi güç sizde, para sizde. Ağaca güvenme çürür, duvara dayanma çöker derler. İşte o zaman dişiniz tırnağınız tutmaz, gusüle ihtiyacınız kalmaz.

    Yanıtla (0) (0)
  • Servet Şengül / 01 Kasım 2024 08:28

    Buraya yorum yazanların çoğunun takma isim kullanmaları bile ülkede hukukun ne halde olduğunun aynasıdır. İktidardan düşmemek için bilerek korkutuyorlar ülkesini seven insanları.

    Yanıtla (5) (1)
  • OkurM / 01 Kasım 2024 21:25

    Sorun yok. Imei vs numarası gibi hikayelerden çok rahat bulabilirler. Cep telefonumuz artık elektronik id kartimiz gibi.

    Yanıtla (0) (0)
  • SİNAN / 01 Kasım 2024 20:47

    Bu ülke Anayasa, AİHM ve yargı kararlarını tanımadığı ve iktidarın bilerek ekonomiyi dibe vurdurduğu günden beri, benim duam şudur: İnşallah memleket Haiti gibi olur, insanlar güvenliği mum ışığı ile aramaya, bir dilim ekmeğe muhtaç ve adaletin terazisindeki 1 gr hukuka hasret kalırlar. Demokrasiden eser kalmaz, monarşik veya teokratik bir devletle yönetilir, hayatları ve canları bir kişinin dudağından çıkacak bir kelimeye bağlı olur. Her gün ederim bu duayı, sabah, öğlen ve akşam. Amin.

    Yanıtla (2) (0)
  • Mehmet Hatipoğlu / 01 Kasım 2024 20:31

    Solakları savunmanın dayanılmaz hafifliği filminin oyuncusu ne kadar geniş yelpazeye yayılmış. Sözde madımak suçlularını hatırlayanınız yok mu?

    Yanıtla (0) (1)
  • Hüdaverdi / 01 Kasım 2024 10:39

    Dosyayı görmeden hemen hukuk,hak,demokrasi ve kuvvetler ayrılığı vs. gibi değerlerden ve teamüllerden dem vurmak yanlıştır.Toplumun anasını ve dolayısıyla toplumun hukukunu(zaten hukuk toplum ve insan içindir)çiğneyen örgütleri içeri tıkamak hukukidir.Ama aynı zamanda kayyum da hukuksuzdur.Görevden alınan şahısların yerine kendi partilerinden yardımcı atanması lazımdır.Böylece seçmen iradesine ve partisine bir hakaret olmadığı görülür.

    Yanıtla (3) (1)
  • OkurM / 01 Kasım 2024 19:54

    Dosyayı görmeden, sabah ezanından önce bir profesör, bir belediye başkanı evinden özel tim tarafından derderst edilmez.
    Kck İstanbul sorumlusu vs olsa tamam. Ama bu adam tanınmış bir siyasetçi ve bilim adamı.
    Silah kullandığına dair bir bilgi yok.
    Silahlı direniş ihtimali yok.

    Yanıtla (2) (2)
  • OkurM / 01 Kasım 2024 05:21

    Bir profesörün ve sonrasinda Bir politikacının on yıl süreyle telefonlarının dinlenmiş olması suç değil mi?

    Yanıtla (22) (1)
  • Sahtekar yorumcu / 01 Kasım 2024 10:44

    Değildir.Profesörün gerçekten profesörlük ünvanını niçin kullandığına ve görevini kötüye kullanıp kullanmadığına bağlıdır.Gerekirse yargı Bahçelinin telefonlarını da ve hatta Cbnın telefonlarını da dinleme selahiyetine sahip olmalıdır.Buradaki gerekçe de kuvvetli suç şüphesidir.

    Yanıtla (3) (9)
  • OkurM / 01 Kasım 2024 19:51

    Kuvvetli suç şüphesi olarak ortalıkta dolaşan iddianamede ne var?.
    Terör örgütü zanlısının annesine taziye vs gibi, sadece seçim döneminde Bayburt seçmenine etki edebilecek maddeler var.

    Yanıtla (1) (1)
  • A.Derin / 01 Kasım 2024 17:55

    Terör örgütü mensupları Esenyurtu kasıp kavururken, deyince sanırsınız ki TUSAŞ saldirisi Esenyurt'ta oldu, bu saldırganların yuvası Esenyurt'ta , reisleri de Ahmet Özer.... İyi de bunlar olup biterken İçişleri bakanlığı ne yapıyormuş?...
    İnanılır gibi değil, böyle absürt bir gerekçe o konumdaki bir insanin ağzından nasıl çıkar...

    ....

    Yanıtla (6) (0)
  • A.Derin / 01 Kasım 2024 17:55

    Terör örgütü mensupları Esenyurtu kasıp kavururken, deyince sanırsınız ki TUSAŞ saldirisi Esenyurt'ta oldu, bu saldırganların yuvası Esenyurt'ta , reisleri de Ahmet Özer.... İyi de bunlar olup biterken İçişleri bakanlığı ne yapıyormuş?...
    İnanılır gibi değil, böyle absürt bir gerekçe o konumdaki bir insanin ağzından nasıl çıkar...

    ....

    Yanıtla (0) (0)
  • Taha Güven / 01 Kasım 2024 08:57

    Ünlü Kimyacı Antoine Lavoisier'i yargılayan mahkemeye başkanlık eden yargıcın sözleri epey meşhurdur. Hakkında doğrudan hiçbir kanıt bulunmasa da, Lavoisier'nin bilimsel çalışmaları dolayısıyla affedilmesi gerektiği ileri sürüldüğünde, yargıç şöyle demiştir:
    Cumhuriyet'in bilim insanlarına veya kimyacılara ihtiyacı yoktur. Adaletin yargısı geciktirilemez.
    Bugünkü iktidarın görüşleri bu yargıç ile aynıdır.

    Yanıtla (16) (1)
  • Yavuz Yılmaz / 01 Kasım 2024 09:12

    Mehmet bey önce huzur, önce vatan, önce birlik

    Yanıtla (1) (23)
  • Osman / 01 Kasım 2024 12:19

    Yavuz Yılmaz,Salih Müslim kırmızı halıda karşılanırken, Apo'yu Meclis'e davet ederlerken, mektubu okunurken,PKK terör örgütü değil politik harekettir derlerken aklın nerdeydi?

    Yanıtla (25) (1)
  • MC / 01 Kasım 2024 17:11

    Doğru, ama bunların tamamı RTE iktidarında eriyor ve yokolma tehditi altında.

    Yanıtla (0) (1)
  • Cemo / 01 Kasım 2024 16:31

    Minareyi çalan kılıfını hazırlar derler ama artık hırsızlar kılıfa gerek görmüyor.

    Yanıtla (2) (0)
  • Sokak avukatı. / 01 Kasım 2024 16:18

    Kayyum atamasının yasal bir prosedürü var. Partiler bir okusun. Yasanın aşamalarını atlayıp son birkaç kelimesine geçilip Kayyum atanamaz. HDP bugüne kadar niye mahkemeye başvurmadı. Bunu avukatlarına bir sorsun. CHP hemen ilgili mahkemeye başvurmalı. Yargıtay, Aym ve Ahım var sırada. Avukatlarına güvenmesin sonuna kadar gitsin.

    Yanıtla (2) (0)
  • Hikaye / 01 Kasım 2024 13:42

    “Terör örgütü mensupları Esenyurt’u kasıp kavururken bundan neden rahatsız oluyorsun.'' Madem öyle biz mi duymadık basına mı düşmedi,hiç terör haberi veya terörist yakalandı diye.Madem cirit atıyorlar, teröristleri derdest etmek Belediye başkanının görevi değil içişleri bakanının görevi.O zaman devlet görevini yapmayıp suçu bir kişiye yıkıyor çünkü işinize öyle geliyor.

    Yanıtla (13) (2)
  • Okur yazar / 01 Kasım 2024 12:34

    Devlet vatandaşa kumpas kuran bir acımasızlığa doğru evrildi. Çok savcı var bu tip rejimlerde böyle.

    Yanıtla (14) (3)
  • Evrensel Karar / 01 Kasım 2024 12:33

    4. Kutsak kitaplarda insanların ve toplumların davranışları, Maymun, Merkep, Domuz, Ankebut (Örümcek), hayvanlardan aşağılık gibi atıflar yapılarak ifade edilir. Bizlerde aynı şekilde hayvanlara atıfta bulunarak bir çok davranışı tanımlarız. Temelde insani değil biyolojik ve diğer canlılarla aynı olan İlkel, dıugusal ve animal aklı kullanırız. Bu noktaları kaçırmayın lütfen.

    Yanıtla (4) (1)
  • Evrensel Karar / 01 Kasım 2024 12:27

    3.İnsan denen canlıyı iki noktada sorgulamak gerekiyor. Eylem ve söylem. Eylem ve söylem tutarlıysa insanlaşmış ve ahlaklı diyoruz. Eylem ve söylem tutarlı değilse animal ve ahlaksız diyoruz. Kutsak kitaplar bunu münafık, ikiyüzlü, çıkarcı, hayvandan aşağılık olarak ifade ederler. İman-amel, söz-davranış, eylem-söylem tutarlıysa insanlaşmış, değilse insan görünümlü canlıdır. Bu canlının %70 ve üzeri insan doğar ama insanlaşamaz.

    Yanıtla (6) (1)
  • Evrensel Karar / 01 Kasım 2024 12:24

    2. Elimizdeki insan kalitesini sorgulamadan yaptıklarını sorguluyoruz. Çocukluk evresini ve vasat zekâyı aşamamış insanlardan ve toplumlardan; üst insan ve yetişkinlik evresine geçmiş, olgunlaşma sürecini tamamlamış insanlardan beklenen davranışlar beklenemez. Servet, şehvet, devlet, etiket, kıyafet, asabiyet ne sayarsanız sayın insanı diğer canlılardan ayırmaz. Bilgi, akıl, düşünce, ahlak, adalet, sanat, kültür estetik v.s. ayırır. Tarihe ve bu güne bakın ne kadar mevcut.

    Yanıtla (8) (1)
  • Mustafa hakan uğur / 01 Kasım 2024 12:04

    Ülkede yaşananlar çok çok üzücü.Herkesin sağ duyulu ve itidal içinde hareket etmesi gerekir.Hukuk,adalet ve vicdan vazgeçilmez değerlerdir.Politikacılar sorumsuzca açıklama ve davranışlarını ciddi manada gözden geçirmeliler.Kimse milletin üzerinde değildir.Söz de karar da millete aittir.

    Yanıtla (1) (0)
  • Caiz / 01 Kasım 2024 11:34

    Uzunca bir süre DEM’in kazandığı belediyelere kayyum atandı ama oyları ve görüşleri değişmedi, şimdi CHP li bir belediye ama DEM le bağlantı kurularak özenle seçilmiş bir başkana kayyum atanıyor. Ne CHP nin ne de DEm’in oyu düşer belli ki seçimlere kadar Esenyurt un belediye gelirlerinden nemalanacaklar.

    Yanıtla (11) (0)
  • Evrensel Karar / 01 Kasım 2024 09:14

    Sayın yazar Bütün canlılar kozmik sistemin içinde ve biyolojik yaratılış olarak avcı ve toplayıcıdır. Yaşamın temel kuralı av olmayacaksın ve avlayacaksın. Temelde hırsızlıktır. Burada biyolojik insanla lojik insan arasındaki farkı anlamadan, bu canlının servet, şehvet ve devlet denen güçle sınanmadan yaratılanların en şereflisi diye bakarsanız hiç bir şeyi anlayamazsınız. Kısırdöngü içerisinde tarihler boyunca aynı şeyleri savunur durursunuz. Lütfen düşünce yapınızı sorgulayın.

    Yanıtla (8) (11)
  • Okur / 01 Kasım 2024 11:30

    Allah şifa versin

    Yanıtla (2) (1)
  • saf / 01 Kasım 2024 11:30

    Boşuna alınmamıştır, vardır bir şeyleri tezi ile olmazsa, ali menfaatler için olur. O da olmazsa bir hikmeti vardır anlayışımızla kanıksayalım. Birileri devleti kendi mülkü gibi görüp uzananların eline vuruyor olabilir mi? Bu mülkün faturasını hesapsızca ödeyen millet oldukça herhalde bu böyle gider ,mesele burada kalmayı istikrara bağlamak lazım. Kabul edelim ahlaki olarak da çürümüşlüğün içindeyiz.

    Yanıtla (6) (0)
  • Karar okuru / 01 Kasım 2024 10:35

    "Umarız bir gün savcılarımız, meselenin bu boyutuna da bakma ihtiyacı hissederler." Fakat hukuk "umarak "oluşan bir disiplin değildir. Normatiftir.

    Yanıtla (2) (0)
  • muammer / 01 Kasım 2024 10:35

    Kayyım ve kayyum aynı mı?
    Türk Dil Kurumu Sözlüğünde “kayyım” terimi yerine “kayyum” teriminin kullanıldığı görülmektedir. Türk Hukuk Mevzuatında ise “kayyım” terimi tercih edilmektedir (Altaş, 2017: 138; Koç, 2005: 105 ).

    Yanıtla (1) (0)
  • Sedat F. / 01 Kasım 2024 10:25

    "Bestepe Sarayi'na da sabahin alaca karanliginda kayyumun (secim yenilgisi) geldigi günü yasamak görmek en büyük dilegimdir" ..

    Yanıtla (7) (1)
  • Gerçek / 01 Kasım 2024 10:25

    Sayın Ocaktan, "Yıllarca bu ülkede asker ve yargı vesayetinden şikayet ettik, demokratik değerlerin hakim olduğu bir Türkiye hayali kurduk." diyorsunuz. Sizin böyle hayaliniz olduğuna kesinlikle, yüzde yüz inanıyorum. Ama vallahi de billahi de Erdoğan'ın böyle bir hayali hiç olmadı. Onun hayali iktidara geldiğinde astığı astık, kestiği kestik bir yönetim şekliydi. Bu onun sözü. Nitekim baştan sona böyle oldu. Türk milleti mahvoldu.

    Yanıtla (9) (0)
  • HAYRETI MUCIP / 01 Kasım 2024 09:55

    Geldi kayyum gitti kayyum,
    Değişmez hiç benim huyum .
    Gözümüzü yaşartıyor,
    Devletteki büyük uyum .

    Yanıtla (8) (0)
  • Takipci / 01 Kasım 2024 09:49

    20 yil oncesinde Laikler ne dediyse tamami dogru cikti, eksigi var fazlasi yok. Turkiyemiz 22 yilda 2(iki) defa GRI-LISTEye girdi "2011-2014" ve "2021-2024", bunda sizin de tuzunuz var, eserinizle ovunebiirsiniz...!!!

    Yanıtla (11) (0)
  • Dr / 01 Kasım 2024 09:42

    Millet ittifakı yeniden kuruluyor. Tüm partiler rejime karşı tavır aldı.

    Yanıtla (2) (0)
  • behram / 01 Kasım 2024 09:16

    Güneş doğudan yükseldi yine!! Kayyum olayı doğuda denendi, çok başarılı olunca Batıda da uygulanmaya başlandı. Tahminim daha da yaygınlaşacak. Hukuka aykırı olduğunu iddia edenler şu an muhalefet olanlar, gelecekte kendilerinin de kullanabileceği şahane bir kavram, doğrudan, halka ihtiyaç duymadan, iktidar oluyorsun, daha ne?

    Yanıtla (0) (1)
  • Barut Osman / 01 Kasım 2024 08:25

    İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı Belediye başkanı Ahmet Özer’le ilgili yaptığı gözaltı açıklamasında Özer’in ‘on yıldır takip edildiğini’ söylüyor. .. Aynı takibi örneğin "Yenidoğan çetesi' için 10 yıldır yapmamışlar!!!

    Yanıtla (5) (0)
  • okur 41 / 01 Kasım 2024 08:24

    Bahçelinin APO yu çıkarma girişimine tabandan destek gelmeyince cambaza bak oyunu için seçilmiş bir kurbandır Özer. Cumhur iktidarı oylarını düşürmeyi durduramayacak, ne yaparlar ise yapsınlar. Bugünden sonra daha güçlü bir şekilde destekleyeceğim CHP yi, yapamadıkları muhalefetlerine rağmen. Muhalefeti canlandırdıkları için de cumhur ittifakına ayrıca teşekkürler.

    Yanıtla (3) (1)
  • Batandaş / 01 Kasım 2024 08:14

    Ülke ne hale geldi.
    Zengin devletin memurunu ayağına çağırıyor. Devletin kurumu da emekliye adeta kumpas kurup bir kez ihbar göndermeden kaç yıllık borcunu toptan istiyor.
    Helal olsun çok güzel yönetiliyoruz zenginsen ayağına gideriz fakirsen emekliysen ezeriz. Ak-Mhp modeli Türkiye yüzyılı.
    Ak Partili ruhsatsız ev yapar erkek olan şikayet eder diye birde tehdit eder. yaparsa ak patili yapar bu kadar adaletsizliği.

    Yanıtla (4) (0)
  • Doğan ilbaz / 01 Kasım 2024 08:14

    Cumhurbaşkanı" terörüstler Esenyurt'u kasıp kavururken " siz neredeydiniz emnitet neredeydi.neden beklediniz.

    Yanıtla (3) (0)
  • Okur İsmail / 01 Kasım 2024 08:11

    ülkede tek partili döneme geçildi iktidar her konuda İnönü dönemini hatırlatıyor aynı iktidar kimi kimleri eleştirmişse onu yaşıyor ve yaşatıyor elhamdülillah hamdolsun

    Yanıtla (1) (3)
  • Hasan Kaya / 01 Kasım 2024 07:41

    Bu olay tüm Türkiye’de geniş yığınlar halinde protesto edilmelidir.
    İşte o zaman gerçek “Millet” oluruz.

    Yanıtla (6) (0)
  • AHMET GÜLÇUBUK / 01 Kasım 2024 06:29

    Hukuk içinde yanılgısı devam ettikçe hukukun katli vaciptir....Hukuk ta dinde adalette sadece amaç için maşalardır.

    Yanıtla (14) (2)
  • OkurM / 01 Kasım 2024 05:29

    Suçlamaya delil olarak ortaya konan şeyler anca akit gazetesinde kiymet görür. O da secim döneminde, "chpnin esenyurt bb adayı teröristlerle kol kola" manşeti atmaya yarayacak, ak seçmeni ikna delilleri olur anca. Bunlarin Hukuki delil sayılması, hukukun ne kadar ciddiye alındığını gösteriyor.

    Yanıtla (11) (0)
  • karar okuru / 01 Kasım 2024 01:25

    Askeri vesayet ile sivil vesayet arasında ne fark var. askerin zorbası olurda sivilin olmaz mı? bence de, İmamoğlu'nun 29 ekim akşamı yaptığı konuşma tetikleyici oldu. CHP şimdiden İmamoğlu'nu aday ilan etmeli. her an Büyük şehir belediyesine de kayyım gelebilir.

    Yanıtla (17) (2)
  • OkurM / 01 Kasım 2024 05:25

    Ibb'ye kayyum gelebilir diyor herkes. Bunun zımnında esenyurt belediyesine kayyum gelmesini kanıksamak var.

    Yanıtla (4) (0)
  • Hakkı Söyler / 01 Kasım 2024 05:25

    Yıllarca gayri müslimi, Kürdü, Türkü, lazı, Çerkezi Arabı bu cennet Türkiye'nin bir huzur ve barış, Eman ve selam diyarı olması için çalışmış iken bunu bozan kim varsa Allah cezasıı versin. Emperyalizme, siyonizme hizmet ne büyük akılsızlık değil mi?

    Yanıtla (10) (0)
  • mert / 01 Kasım 2024 00:42

    Esenyurt belediye başkanlığını Ak Parti kazandı.Yaşasın Kayyımokrasi.

    Yanıtla (23) (2)
  • OkurM / 01 Kasım 2024 05:23

    "Ak"ça pakça kazanç

    Yanıtla (9) (0)
  • OkurM / 01 Kasım 2024 05:19

    Sabaha karşı eve baskın düzenleyen özel tim nasıl motive edildiyse..
    Elleri tetikte kapıyı kırarak giriyorlar. Görüntüler full action...
    Tusaş saldırısının arkasındaki hücre evine baskına gidiyoruz mu dediler acaba ?

    Yanıtla (16) (0)
  • Demokrat / 01 Kasım 2024 03:46

    Sayın Ocaktan yazınız mükemmel fakat kanun ve hukuk dinlemez bir Cumhurbaşkanı ve ekibi sopa ile bu ülkemi yönetiyor. Sıra İmamoğlu’na geldi çünkü Erdoğan biliyor ki İmamoğlu karşısında %500 kaybediyor ve en az %65 farkla.

    Yanıtla (20) (0)
  • Karar Okurunuz / 01 Kasım 2024 03:42

    Erdoğan milli iradeye kayyum atayarak gasp etmekte ve halkın Erdoğana vermediği belediyeleri böylece geri alma peşindedir. Tek yol Erdoğan ve AKP yi seçimlerde mağlup edip bu zulüm kaosundan kurtulmaktan başka çaremiz yoktur. Tek kişinin dediği kanun oldu bu ülkede ve Dikta rejimi 22 yıldır devam ediyor. 22 yıldır elle tutulur bir muhalefet de yok güzel ülkemde.

    Yanıtla (12) (0)
  • Taklamakan / 01 Kasım 2024 00:35

    İslam tarihini kaynaklarini arastirip sonuçlara varan yazar bir de kitap yazdı .burada yuzlerce yazı yazdi tarihi de referans gosterip..yahu demokrasi insan hakları vb tarihimiz geleneklerimiz vb konusunda yüz yıl önceye neden hiç girmez yazar..

    Yanıtla (3) (19)