Bu mudur?

Ta İran’dan İsrail’e birkaç kamikaze drone ve füze göndereceksin, bunların İsrail yolunda olduğu saatler öncesinden bilinecek, İsrail gerekli tedbirleri rahat rahat alacak ama yine de ağır bir darbe vuracaksın İsrail’e…

Olacak şey değildi ve olmadı.

Olan, tiyatro.

İsrail’in yanı başındaki Lübnan’da depoladığın on binlerce -rivayetlere göre 150 ilâ 200 bin- roket ve füzeyi yüzer yüzer ateşleyip orada beklettiğin on binlerce savaşçıyı da harekete geçirsen belki İsrail’in iflahını kesersin -ki İsrail, HAMAS’ın birkaç yüz savaşçıyla gerçekleştirdiği 7 Ekim taarruzunu bile göğüsleyemedi- ama orada da zevahiri kurtarmak babında atraksiyonlarla yetiniyorsun.

“Lübnan’ı İsrail’in hışmından korumak için” filan deme sakın!

Suriye şehirlerini yerle bir etmekten geri durmayan sen mi kıyamayacaksın Lübnan’a?

“Hizbullah”ın varoluş sebebi -senin iddia ettiğin gibi- İsrail’le mücadele ise, işte er meydanı!

“Kudüs Ordusu” gerçekten Kudüs Ordusu ise, işte er meydanı!

Bu örgütleri kendi ulusal çıkarlarını müdafaa için kurduysan, gene işte er meydanı!

Var gücünle savaşman için karşında Suriyeli Müslümanların olması gerekiyorsa o başka tabii.

***

Elde var Türkiye’nin savunma sanayiindeki hamleleri, gittikçe gelişen savaş kabiliyeti ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın şu sözleri:

"Artık hem İslam aleminde hem Türk dünyasında geçmişe göre çok daha farklı, çok daha olumlu, çok daha cesur bir hava vardır. Karabağ'ın işgalden kurtuluşu bu havayı daha da güçlendirmiştir. Zalim İsrail yönetiminin Batı devletlerinden aldığı destekle sürdürdüğü Gazze'deki katliamlarının, Kudüs'teki mütecaviz eylemlerinin önüne geçeceğimiz günler de -endişe etmeyin- Allah'ın izniyle yakındır."

Allah bizi alabildiğine güçlendirsin ve bir şekilde İsrail’e komşu etsin.

YORUMLAR (244)
YORUM YAZ
İÇERİK VE ONAY KURALLARI: KARAR Gazetesi yorum sütunları ifade hürriyetinin kullanımı için vardır. Sayfalarımız, temel insan haklarına, hukuka, inanca ve farklı fikirlere saygı temelinde ve demokratik değerler çerçevesinde yazılan yorumlara açıktır. Yorumların içerik ve imla kalitesi gazete kadar okurların da sorumluluğundadır. Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır. Özensizce belirlenmiş kullanıcı adlarıyla gönderilen veya haber ve yazının bağlamının dışında yazılan yorumlar da içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır.
244 Yorum
  • Ahmet ÇEVİK / 28 Eylül 2024 13:27

    Üst düzey Şii liderler öldürülmeye devam ediliyor. Hakan Albayrak, ya sana ne desem bilemiyorum. DÜnya üzerinde seni hakedecek bir cümle bulamıyorum. Bu üstün basiretin ile kaliteli mezhepçiliğin. Sadece Şiiler devreye girince kabaran komple teorisyenliğin.. Sen ve senin gibiler...

    Yanıtla (0) (2)
  • Alkan / 11 Mayıs 2024 06:21

    Selamun aleyküm Hakan bey.. Karar' da bile olsanız o Yıllar yıllardır istikametini bozmayan, mücahit duruşuyla ideal edindiğimiz abimiz..Sizi seviyor ve Dua ediyoruz.. Acem fitnesi.. Fitne ustası...Çoçuk katili bu iran..

    Yanıtla (4) (1)
  • ŞEM / 09 Ağustos 2024 14:44

    çocuk katili itrail diyecektin sanırım..

    Yanıtla (2) (0)
  • ŞEM / 09 Ağustos 2024 14:13

    bırakın bu sünnicilik şiicilik millicilik cilik culukları, sünni selefi vahhabi bütün devletler hak batıl savaşı, filistin itrail savaşında ABD VE İTRAİLİN YANINDA yer almışlardır. öte tarafta İran ırak Suriye lübnan yemen küfür cephesinin karşısında savaşmaktalar. direniş cephesinden daha iyi olduğunuzu iddia ediyorsanız hodri meydan.

    Yanıtla (1) (0)
  • Alkan / 11 Mayıs 2024 06:29

    DİRİLİŞ POSTASI ne harika gazeteydi siz varken...

    Yanıtla (0) (0)
  • Selim / 15 Nisan 2024 14:53

    Alo, İsrail mi, müsaitseniz size bir kaç dron göndereceğiz, haftaya mıi haftaya geç olur, altımızı tutamıyoruz da, lütfen biraz hazırlanmakta acele edin,

    Yanıtla (10) (4)
  • Yavuz / 15 Nisan 2024 15:49

    Selim,adamlar karşılık veriyor en azından.Bizim vatandaşları öldürdüklerinde biz ne yaptık? Biraz dolar aldık sustuk!

    Yanıtla (15) (3)
  • Abidin / 15 Nisan 2024 18:20

    Çok doğru

    Yanıtla (6) (0)
  • CAfer Düzaslan / 23 Nisan 2024 06:13

    Seni tutan mı vardı?

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar okuru / 15 Nisan 2024 14:29

    Mezhepci, fanatik, militarist, neoosmanlici - neoemperyalist saldirganlik ( Komsu ulke Suriyede - Emevi caminde namaz kilmak ruhu,en klasik orneklerinden ) kadim halk ve komsu ulke dusmanligini, net bir sekilde ifade eden bir yazi daha !! Allah, din- ahiret tuccarligi had safhada !!

    Yanıtla (25) (9)
  • Şirin / 15 Nisan 2024 18:49

    Bizim yerli-millicilere göre yayilmacilik bize helal, başkasına haram. Osmanlı yapınca "3 kıtada hüküm sürmüş cihan devleti" İran yapınca "pis emperyalist" Siz yapınca fetih, onlar yapınca işgal...İşte bu zihniyettir dünyadaki tüm problemlerin esas sebebi

    Yanıtla (15) (5)
  • Ömer / 15 Nisan 2024 20:53

    Teşekkürler Şirin

    Yanıtla (7) (3)
  • Hurrem Koşalı / 23 Nisan 2024 06:11

    Adresini ve İsrailli yerleşimciler senin eve de gelsin. Maden yayılmacılık başkalarının da hakkı. Siyonistleri es geçme. Senin gibi düşünüyorlar.

    Yanıtla (0) (0)
  • Taha Güven / 16 Nisan 2024 07:58

    Hakan kardeş yine ülkemize uğramadan geçti. Çok sevdiği ve desteklediği değerli Ak Parti iktidarının İsrail ile ticaretine hiç dokunmuyor.

    Yanıtla (5) (2)
  • Hakan Hakarar / 23 Nisan 2024 06:06

    Herkesi kendin gibi mi sandın?

    Yanıtla (0) (1)
  • Bakkal / 15 Nisan 2024 00:59

    Hürriyetten Ahmet Hakan, karardan Hakan albayrak ikiside hiçbir tahmini tutmayan adamlar. Tek yaptıkları şey hayal satmak. He Hakan he

    Yanıtla (39) (4)
  • Karar okuru / 16 Nisan 2024 17:39

    Bir de Hakan Ural var:) Ekonomi, strateji, sosyoloji, siyaset gibi bilimum konular uzmanı, sahte çürük raporu alıp askerlikten kaçan...

    Yanıtla (4) (2)
  • Süpermarket / 21 Nisan 2024 10:21

    Bakkal bey iki ekmek bir süt lütfen.

    Yanıtla (0) (0)
  • Atiye / 16 Nisan 2024 17:19

    Hangi Türkiye hesap soracak acaba. Hala kritik ara mamul ihracatını devam ettiren mi? Hayal dünyasındasın sayın yazar. Malesef devletlerin duyguları yok. Çıkarları var.

    Yanıtla (1) (1)
  • Vatandaş / 16 Nisan 2024 09:31

    Mevlana'nın ya olduğun gibi görün ya göründüğün gibi ol sözü, "bizi aldatan bizden değildir" hadisi şerifi ve daha neler neler...Doğruluk ve dürüstlüğü kutsar över yüceltir... İSLAM bu temel üzerinde. Peygamberimiz sav Emin'dir. Güven vermeyen insan tam değildir. Güven vermeyen ülkede (idarecileri de) haliyle. Buradan hareketle, 7 Ekim... sonrası bilinmiyor mu?... sonrası olanlar... İran, İsrail, Lübnan, Yemen, ABD.... Hak hukuk adalet...İnsan hakları... Dünya... Kıyamet...Yazık...

    Yanıtla (0) (0)
  • Ali Bal / 15 Nisan 2024 23:15

    Iran demek istediki, istersem size ulasirim. Bana fazla satasmayin diyor. Saddam da atip tutuyordu,sonunu gördük. Bence Iran rahat dursun,yoksa bidaha kendine gelemez

    Yanıtla (1) (1)
  • Ali Rıza / 15 Nisan 2024 22:43

    Hiç düşündünüz mü Hakan Albayrak bey ; İsrail ( ABD) Suriye’nin nüfusunu bir mermi atmadan yarıya düşürdü, ülkeyide karpuz gibi üçe böldü, Irak Libya bölündü belleri kırıldı hayır diyebilir misiniz ?. Gazze ekin tarlası gibi sürüldü kim sebeb oldu?. BOP devam ediyor henüz bitmedi, sırada biz ve İran var, bunu görmemek için gözlerin kapatılması yetmez, daha ne diyeyim ki?. Suriyeliler nereye gittiler Suudi’lerimi gitti?. Neden bize geldiler Hakan bey?. Kim davet etti neden?.

    Yanıtla (5) (3)
  • Osman Erduran / 15 Nisan 2024 21:37

    İran İsrail'e uydurduktan saldırdı, savaş ilan etmedi, vurmadı ne duruyor diye kızıp Duranlar neyin peşindeler? Geleceğe dair herhangi bir fikirleri var mı? Artık İslam coğrafyası diye bilinen topraklar Amerika'nın, İsrail'in İngiliz ve Fransızların Ya da Rusya ve Çin'in toprakları olacak Zerre kadar akıl ve izanı olan bunu görür. İran, İsrail'e füzeler gönderirken hemen ardından Maksat hasıl oldu devam etmeyeceğiz de

    Yanıtla (1) (2)
  • Hakan Erol / 15 Nisan 2024 21:29

    1- İran hiç değilse füze attı. Zaten ticaretleri de yok. Bize ne elin devletinden!
    2- Türkiye bırak sihayı mihayı ticareti bile kesmedi. Mallar İsraile gidiyor geliyor !!
    3- İstanbul da kiraya daha fazla gücüm yetmiyor. Uzayın neresinde yaşıyorsan yanına gelicem abi !!!
    4- Dava adamı dediğimiz herkes sapır sapır döküldü. Gazze turnusol kağıdıymış !!!!

    Yanıtla (10) (5)
  • Zehra / 15 Nisan 2024 21:07

    Yorumlara bakınca ne çok irancı var içimizde...

    Yanıtla (4) (8)
  • Abdullah / 15 Nisan 2024 17:53

    Azerbaycan'ın İsrail'le dostluğu ve desteği de hiç yazılmıyor çizilmiyor Azerbaycan'ı İsrail'in yanında olduğu için kınıyorum.

    Yanıtla (12) (7)
  • Ömer / 15 Nisan 2024 20:55

    Beğenmeyenler niye beğenmediğini bilmiyorlar sanırım.Azerbayacan İsrail'i
    destekliyor.

    Yanıtla (4) (2)
  • Ömer / 15 Nisan 2024 20:52

    Hakan Albayrak ne zaman ülke meselelerini yazacak diye daha çok bekleyeceğiz Dağ gibi sorunlar var zira.Şimdi yazmaya başlasa,bir sene sürer,konu bulamama gibi bir derdi olmaz.

    Yanıtla (6) (2)
  • Okur / 15 Nisan 2024 19:08

    Arap Baharını mehter marşı ile karşıladığın, dün gibi, yazılarda duruyor, O günlerde Şam çok yakındı 4 saat kadar,..

    Yanıtla (13) (1)
  • Muammer / 15 Nisan 2024 19:07

    Hakan kardeşimiz, ya devlette görevlidir ya da din bağlısıdır.
    Başka türlü açıklaması olmayacak analizleri var.

    Yanıtla (5) (1)
  • Alp Demir / 15 Nisan 2024 17:13

    İran aptal değil, Türkiye de hiç bir zaman aptal olmayacak. Türkiye ile İsrail gelecekte komşu olurlarsa, gül gibi geçinip giderler. Osmanlı zamanında nasıl barış içinde geçinmişlerse, yine öyle olur. Birilerinde Türklerle İsrail'i savaşa sürüklemek gibi ahmakça bir düşünce türedi. Hiç bir zaman olamayacak bir şey. Keza bu İran için de böyledir. Daha da ileri gidelim, bugünkünden çok daha barış içinde bir ortadoğu olur.

    Yanıtla (4) (2)
  • alp doğan / 15 Nisan 2024 17:09

    Türkiye askerlik çağındaki yüzbinlerce asker kaçağı arap doluyken sıra bize mi geldi.Yetmedimi arap çöllerinde yitirdiğimiz canlar ,2 yıl 7 ay süren araplara karşı medine müdaafası. yemende kaybettiğimiz 96 tabur asker.

    Yanıtla (6) (2)
  • SIBEL KARAMAN / 15 Nisan 2024 16:00

    Hakan by,Dışarıdan bakınca bu ümmet galiba ebleh görünüyor birilerine,Netenyahu'yu biraz daha iktidarda tutup,kirabildikleri kadar fikistinliyi yok etsin diye celik- çomak oyunu kurdular ve şer ittifakı anında safını aldı,İran tarih boyunca ümmetin belası oldu illede biz osmanogullaina karşı,Avrupa fetihlerimizi sekteye uğrattı herdaim,Şia yi İslam ülkelerine yayıp meşru hale getirip: sünniligi peşimize ettirecekler,Ayık olmalıyız
    Selametle

    Yanıtla (3) (8)
  • Oğuz Han / 15 Nisan 2024 15:06

    O zaman ne zaman gelecek?
    Bu ay? Bu yıl? On yıl sonra, 20 yıl sonra?
    Hani dünya lideriydi? Bizi yutturdular.

    Yanıtla (13) (1)
  • Muhammet karadağ / 15 Nisan 2024 13:51

    Allah sizi israile komşu yaparsa ne yapacaksın efendi

    madalyayı iade etmek için komşu olmak gerekmiyor

    havanda su dövüyorsunuz

    dikenli tel gönderin jet yakıtı gönderin

    o madalya sende olduğu sürece ki bu saatten sonra iade etmende fikrimizi değiştirmeye yetmez .

    Yanıtla (16) (3)
  • OkurM / 15 Nisan 2024 14:55

    Komşuluk hakkı çok önemli. Komşuluk hakkına kamilen riayet.

    Yanıtla (0) (0)
  • DDD / 15 Nisan 2024 11:00

    Benim adım Hıdır elimden gelen budur,iki milyarlık İslam dünyası bir şey yapamamış ,İran hacca giden karınca misali elinden geleni yapmıştır. İran’ı eleştirirken biraz vicdanlı olmak gerekir. Yoksa adama derler buyur sen bir şeyler yap , eğer yapamıyorsan sus.

    Yanıtla (20) (2)
  • Emin Batur / 15 Nisan 2024 12:29

    İran
    Şam elçiliği İsrail tarafından vurulmamış olsaydı
    Yine de Hac yolunda karınca misali o dronları gönderir miydi?

    Yanıtla (2) (3)
  • DDD / 15 Nisan 2024 14:38

    İsrail sürekli bazı Arap ülkelerine bomba yağdırıyor ve bizim 9 insanımızı şehit etti kimse karınca misali hac için yola çıktı mı?

    Yanıtla (10) (0)
  • O k u r / 15 Nisan 2024 14:37

    İsrail katildir,
    İsrail terör üreterek varlığını koruyor,
    İsrail zorbadır,
    İsrail insanlık onurunu yerle bir etmiştir,
    İsrail canlı varlığa yapılmaması gereken ne varsa yapmıştır....
    Bu sayılanlar çok uzun süredir bilinirken, ticaret yapma adına, ülke çıkar menfaatleri adına, bana bize uzak nasıl olsa adına, bizden olana yapmıyor adına tüm dünya, tüm insanlık,
    Ses çıkarmadı, dur diyen olmadı, engel olunmadı.
    Mazlumun yanında olma hâli mış gibi yâda tiyatro

    Yanıtla (0) (0)
  • Gercek / 15 Nisan 2024 14:08

    Tum musluman ulkeler buna İran’da dahil hepsi İsrailli kasabın geleceğini kurtardılar buna Hamas da dahil!
    Bu şahıs yolsuzluk yapıyordu ve İsraillilerin protestoları a muhatap oluyordu ve iktidardan gidiciydi Ama HAMMAS ortada hiç bir şey yokken saldırdı ve bu şahsin geçmişi unutturuldu Olen masumlardan Hammas ve Araplarda sorumludur

    Yanıtla (6) (3)
  • Osman / 15 Nisan 2024 10:26

    Sayın Albayrak
    Çok güzel tespitler bu İran şia sı hep Müslüman larla savaşıp öldürürler İran’ı Şia’sı Yemen yahudisi ibni sebe tarafından kuruldu bunlar Müslüman düşmanı Allah içimizde İran Şia’sı aşıkları ve İran fitnesinden korusun

    Yanıtla (5) (17)
  • Emir / 15 Nisan 2024 13:19

    Tam tersidir söylediklerinin.

    Yanıtla (8) (1)
  • La havle / 15 Nisan 2024 13:37

    Ey ehl-i hak olan Ehl-i Sünnet ve cemaat! Ve ey Al-i Beytin muhabbetini meslek ittihaz eden Aleviler! Çabuk bu manasız ve hakikatsiz, haksız, zararlı olan nizaı aranızdan kaldırınız. Yoksa, şimdiki kuvvetli bir surette hükmeyleyen zındıka cereyanı(israil, abd ab, umum kefe) birbirinizi diğerinin aleyhinde alet edip, ezmesinde istimal edecek. Bunu mağlup ettikten sonra o aleti de kıracak.

    Siz ehl-i tevhid olduğunuzdan, uhuvveti ve ittihadı emreden yüzer esaslı rabıta-i kudsiye mabeyninizde

    Yanıtla (4) (3)
  • Şaşkın / 16 Nisan 2024 09:25

    Karşılıklı birliktelik inancı var olabilse ne iyi olurdu lakin her iki tarafın da bak onlar kötü şöyle yaptılar böyle ettiler diyenleri ile ile mücadele zor...Çünkü kimse önce KİTAP ına gitmiyor ki oradan BİR liğe ulaşılsın.

    Yanıtla (0) (0)
  • İbrahim Hanif / 15 Nisan 2024 13:47

    Ya Muaviye sünniliğine ne dersin Osman? Lanetli Emevi'nin gölgesi bugün hala itikadının üzerinde kol geziyor ve evinin duvarları da camdan ise, bence karşı tarafa hiç taş atmasan daha iyi edersin!

    Yanıtla (11) (0)
  • Seyfeddin Yılmaz / 15 Nisan 2024 13:47

    İran'ın bu hamlesi: 1. Halkın gazını almak. 2. Netanyahu'ya desteği hedefliyordu. Amaca da ulaştı.

    Yanıtla (4) (4)
  • sniper / 15 Nisan 2024 13:35

    Mafya dizilerinde bir sahne:"Adamın yatak odasına kadar girip başının ucuna bir mermi bırakırlar" çok kuvvetli bir mesajdır bu.İran füzeleri israilin toprağına ulaştırdı.İstese daha ağır füze başlığı takıp ta ulaştırabilir.İran savaş açsa kaç müslüman ülke yardım eder.Şöyle ya da böyle İsrail'e dokunulabileceğini görmüş olduk.Hakan Albayrak!ın da savrulmasını ibretle izliyoruz

    Yanıtla (8) (5)
  • Sercan / 15 Nisan 2024 13:32

    Hakan beyin savaş stratejisini dinleseniz İsrail bir haftada tarumar olurmuş meğer! Filistinliler safında onlarca Türkiyeli solcu hayatını kaybetti. Buyrun önden gidin de muhafazakar cenaha örnek teşkil edin.

    Yanıtla (9) (0)
  • yorum / 15 Nisan 2024 13:31

    İran göstermelik de olsa 2 bomba attı .Peki AKP tipi Müslüman oluşumlar ne yaptı ? Mavi Marmara saldırısında şehid edilen Cengiz Akyüz’ün kızı Beyza Akyüz kızımızı ters kelepçeyle göz altına aldı.Yüzünüz olsa utanırsınız ama o yüz yok sizde.

    Yanıtla (16) (3)
  • Mustafa İMİR / 15 Nisan 2024 11:07

    İran, lafa gelince dili ağzına sığmaz
    Sanırsın İsrail’in üstüne güneş doğmaz
    Olan-biteni yutar, kuyruğunu dik tutar
    Eser, savurur, gürler lakin bir damla yağmaz

    Mustafa İMİR
    14 Nisan 2014 saat 01.10

    Yanıtla (10) (2)
  • İbrahim Hanif / 15 Nisan 2024 11:29

    Bizde de 23 yıldır esip gürleyen, ama perde arkasından İran'ın yaptığının aynısını yapan birileri yok mu Mustafa? Yok aslında bir birlerinden farkları: Biri "Van minuts" der, perde arkasından "gaz alıyorum" der; diğeri "asarım keserim" der ama, Trump'ı arar "zarar vermeyecek bir iki füze yolluyorum haberiniz olsun" der. Emevi sünnisinin de, Safevi Şiasının temel gıdasıdır bu takiyye!

    Yanıtla (10) (1)
  • Mucip / 23 Nisan 2024 06:19

    Karabağ'ı aldı adam daha ne istiyorsun?

    Yanıtla (0) (0)
  • Osman / 15 Nisan 2024 13:18

    Biz ne yapabildik İsrail'e? Mavi Marmara Gemisinde ölen insanlarımız için? Sadece konuştuk! Onlar birşeyler yapıyor.

    Yanıtla (7) (0)
  • Abdullah / 15 Nisan 2024 12:22

    Ne yazık ki , İsrail'in katlettiği Mavi Marmara Gemisinde ölen vatandaşlarımızın kanları yerde kaldı.
    İsrail komik sayılacak bir miktar para verip hepimizi susturdu.

    Yanıtla (14) (2)
  • Okur / 15 Nisan 2024 12:50

    hepimizi susturmadı, birimizi susturdu. o da herkesi susturdu.

    Yanıtla (19) (1)
  • Osman / 15 Nisan 2024 13:14

    Çok doğru

    Yanıtla (7) (0)
  • Abdullah / 15 Nisan 2024 13:14

    Şu durumda bile İran'ın yaptıklarını hafife alan,insani zaaf gösteren vicdansız bir güruh var.İran en azından dır dır yapmıyor icraat yapıyor.

    Yanıtla (5) (0)
  • Tomurcuk / 15 Nisan 2024 13:07

    Acaba İsrail'le nasıl komşu olmayı düşünüyorsunuz? Ya Suriye'yi Lübnan'ı ve Ürdün'ü siz alacaksınız ya da İsrail alacak ve komşu olacaksınız. Öyle bir durumda ticaret daha kolay olur haliyle:) Sınırları da açarsınız olur biter... Allah akıl fikir versin diye bir söz vardır.

    Yanıtla (15) (0)
  • ihtiyar baykuş / 15 Nisan 2024 02:18

    en büyük yalakalar, en idealist görünenler arasından çıkıyor. şaşırdık mı? hayır, insan böyle bir varlık. ironi içeren bir varlık.

    Yanıtla (16) (0)
  • Okur / 15 Nisan 2024 12:59

    çünkü idealizm en kaliteli at gözlüğüdür.

    Yanıtla (7) (1)
  • talebe777 / 15 Nisan 2024 12:46

    İran bir misilleme yaptı ama Filistin'deki mazlumlar için değil, Suriye'deki konsolosluk binasına yapılan ve generallerinin öldüğü saldırıya karşılık olarak. Bunu ne Hakan bey ne de "İran en azından Filistin için bir şey yaptı, helal olsun" mealinde yorum yapanlar bilmiyor mu? Galiba bilmiyor.

    Yanıtla (5) (0)
  • Emin Batur / 15 Nisan 2024 12:24

    Allah razı olsun Hakan Kardeşim.
    Mevzuyu kısaca özetlemişsiniz.. aynen eski günlerdeki gibi. Elinize sağlık.

    Yanıtla (1) (15)
  • Abdullah / 15 Nisan 2024 12:24

    Hiçbir Sünni Müslüman ülkenin yapamadığını tek başına yapmaya cesaret eden tek Müslüman ülke olan İran'a dualarımız.

    Yanıtla (7) (3)
  • Hasan / 15 Nisan 2024 12:14

    Köklü bir tarih, kültür,sanat, edebiyat birikimi olan, direnişin sembolü bir devlettir İran İslam Cumhuriyeti.
    Siyonist İsrail, emperyalist Avrupa ve
    Amerika'ya teslim olmayan onurlu,şerefli bir devlettir İran .

    Yanıtla (6) (3)
  • E.k / 15 Nisan 2024 12:08

    Tiyatro sozu cuk diye oturmus olanlara. Tam bir tiyatro. Bir cimdik atti Iran, Israile. Ayrica dunya kamuoyunda Israil'in yaptigi soykirimi mesrulastirdi adeta. Molla rejiminden fazlasini beklemek hayal olurdu. Erdogan'in aciklamasini onemliymis gibi vermis yazar. Son derece talihsiz bir aciklama. Bu aciklama ayni zamanda Silahli kuvvetlerimizin su anda Israil karsisinda zayif oldugunuda soyluyor. Keske hic yapmasaydi. Erdogan bol keseden konusan birisi, keske yazar bu alintiyi koymasaydi.

    Yanıtla (8) (2)
  • Ömer / 15 Nisan 2024 12:06

    A.B.D ve İsrail'e samimi,cesur ve somut tepki verebilen yegâne İslâm ülkesi olan İran'ı saygıyla selamlıyorum,müslüman olarak.

    Yanıtla (5) (3)
  • Karar okuru / 15 Nisan 2024 01:55

    "Hızlı bir islamcı olarak doktora tezimi Abdülhamid üzerine yapmaya karar verdim. Kahramanlıklarını araştırıp herkese anlatmak için kitap yazacaktım. Ama araştırdıkca şoklara girdim hayal kırıklığına uğradım. Necip Fazıl ve Kadir Mısıroğlunun anlattığı Abdülhamid Osmanlı belgelerinde yoktu. Ne vardı peki?
    Avrupai hayat tarzına meraklı ama Avrupadan korkan bir adam, etrafında ki tüm adamları vezirleri Ermeni, Rum veya yahudi. Hüseyin Çelik, (eski bakan)

    Yanıtla (47) (6)
  • La havle / 15 Nisan 2024 05:23

    Ee hakan kardeş, gücü nisbetinde iran füze drone gönderiyor, bizden ise gemilerle malzeme eşya gidiyor, diplomatik ilişki devam ediyor,hangi islam ulkesi iranin arkasinda duruyor, yoksa israil abd ab işbirlikçilerimi komple islam ülkeleri, kendi kendini dev aynasinda görmek övünmek kolaydir ama hayatin gerçekleri bambaşkadır, mezhepsel ve bölgesel rekabetler ve iran hasedi, israili, abd ve ab oyuncağı müsvedeler haline getirmesin komple biz islam dünyasını...

    Yanıtla (20) (2)
  • La havle / 15 Nisan 2024 12:01

    Huseyin çelike bin selam.olsun el.hak dogru diyor

    Yanıtla (5) (0)
  • karar okunur / 15 Nisan 2024 11:55

    Gazze deprem bölgesi gibi yerle bir olmuş. Biden seçimi kazansın Gazze'ye yeni bir israil kurulmasına da izin verir. Hatta destekler. Sn. hükümetimiz katliamları biz durdurduk der, milleti sevindirir. „Hedef Erdoğan. Türkiye´nin önünü kesmek istiyorlar“ çıkışları bizi avutur oyalanır gideriz.

    Yanıtla (6) (0)
  • Ayak Takımı / 15 Nisan 2024 11:52

    Allah'tan ikamet izni beklemeye lüzum yok ki muhterem, Suriye, Lübnan, Kudüs, Mısır orada, seç komşulardan birini. Bir uçak biletine bakar. Ondan bundan bekleme, kendin bir şeyler yap.

    Yanıtla (3) (0)
  • KARAR OKURU / 15 Nisan 2024 11:41

    Hakan bey surekli olarak İran on yargısı ile yazmanizin mantığı sorgulamayı açık lakin Hamasin israil vahsetine karşı kendilerini savunduğu tum silah ve turevleri iran tarafından saglaniyor ellerinden geldikçe keza iran destekli husiler veya tum riskleri göze alan hizbullah hasbel kader gucleri olceginde direnise destek veriyor bizim ulkemiz dahil tum arap ulkeleri seyirci olurken ustune ustluk ticaret ilerlerken veya Ürdün ıran dan israile giderken roket ve iha ları dusururken Iran suçlu yine.

    Yanıtla (4) (1)
  • şevket şimşek / 15 Nisan 2024 11:40

    Ümmetin çocuğusun. Seni Allah için seviyorum ağabey...

    Yanıtla (2) (7)
  • OKUR / 15 Nisan 2024 11:28

    bırak artık bu akp yandaslıgını.AKP nın dogru bırtane ısı yok dıs polıtıka ıflas,ekonomı ıflas.Dogru neyse onu yazın,soyleyın

    Yanıtla (6) (1)
  • KARAR OKURU / 15 Nisan 2024 11:17

    Çocuklarının yüzüne nasıl bakıyorsun? Bunca yalan ,bunca inkar ,bunca salla başı al iktidardan maaşını halinle hiç mi yüzün kızarmıyor acaba?

    Yanıtla (2) (1)
  • Tahir AR / 15 Nisan 2024 11:14

    Amin

    Yanıtla (1) (2)
  • okur / 15 Nisan 2024 11:13

    İran en azından 2 tane göstermelik de olsa bomba attı.Sabah akşam elinde Kur-an sallayan Türkiyenin süslü ,elit müslümanları da tweet attı . Sonrada Monaco Yat kulubünde Istakoza ,Maldivlerde tatile .Allah size gibilerin gani gani belasını versin .İnşallah gölgeniz kısa olur .

    Yanıtla (18) (3)
  • Okur / 15 Nisan 2024 11:11

    Allah gözü olduğu halde bile isteye göremeyen, kulağı olduğu halde işitmek istemeyenlerin tez zamanda layığını versin.İnsan şunları yazmaya utanır.AKP ve Müsiad çatır çatır İsraile gemiler göndermiş ,hala gönderiyor .Ağzından Allah rızası için tek bir eleştiren cümle nasıl çıkmaz.Senin gibiler Müslümansa ben Müslüman değilim.

    Yanıtla (16) (1)
  • yusuf m / 15 Nisan 2024 11:04

    kriptolar ağlamalara doyamamış yine
    ağlayın ağlayın açılırsınız :)

    Yanıtla (1) (1)
  • Mehmet Ay / 15 Nisan 2024 10:23

    Reisin, bir sözüne bakar, kudüs de Cuma namazini kilacagiz, desin, Allah in izniyle osmanli ruhuyla bunu gerceklestirir.
    Hangi sözü verdi de reis, tutmadi….

    Yanıtla (10) (3)
  • Karar okuru / 15 Nisan 2024 10:45

    En son Şam’ da namazkılacaktık, bayram sabahı Süleymaniye’ yi kaptırdık. Kudüs derken Filistinli’leri de bize transfer ederler!

    Yanıtla (13) (4)
  • Abdullah / 15 Nisan 2024 10:45

    Sayın Erdoğan Suriye'de Emevi camiinde de namaz kılacaktı,kaç sene oldu unuttuk? Mavi Marmara Gemisinde kaç yurttaşımız şehit edildi, Tayyip Bey İsrail'i bırakıp şehit yakınlarına;Bana mı sordular giderken dedi ! İstanbul'da seçim almak için onyedi bakanla beraber oy istemeye benzemez bu işler.

    Yanıtla (16) (3)
  • İbrahim Hanif / 15 Nisan 2024 10:43

    Dediler "bizim Ebu Zerr saray medyunu olmuş", dedim "olamaz! O bir muztaz'af!" Dediler "dünya tersine dönmüş", dedim "Ebu Zerr ölse de, Ebu Zerr'lik kıyamete kadar yaşar!" Dediler "devran değişti, mücahitler muteahhit muztaz'aflar mütekebbir oldu", dedim "eyvah!, eyvah!" Mal ve makam insanı nasıl da kör ve dilsiz edermiş!

    Yanıtla (11) (1)
  • Yaşar / 15 Nisan 2024 01:32

    Hey maşallah! Reis öyle güçlü ve vurgulu sözlerle İsraile ders veriyor ki adamların ödü kopuyor. Haaa hiç bir dünya liderinde de bu heybetli ses yok böyle biline..

    Yanıtla (29) (4)
  • ihtiyar baykuş / 15 Nisan 2024 02:19

    ümmetin fahri borazanı, feryad-ı zaman...cerep tayyar kızılsoğan...

    Yanıtla (8) (4)
  • OkurM / 15 Nisan 2024 02:23

    Reisin tatilde olduğu günlerde Muhammed nur nahya bile yeter yani... kedinin fare avına çıkmasına gerek yok, evi korumak için dışkısı bile yeter hesabı... Bu saatten sonra bile hala palavra atılabiliyor ve hala müşteri bulabiliyor ya... milli iq değerimizde mi sorun var? Yoksa başka bir durum mu var? Normal insan muhakemesi bu durumu anlamakta dumur...

    Yanıtla (5) (3)
  • Karar okuru / 15 Nisan 2024 10:40

    IQ ortalamamız 90 civarında normal zeka alt sınırı bu nüfusta IQ dağılımı analşzi yapılsa çok daha can sıkıcı bir tablo ortaya çıkar.

    Yanıtla (3) (0)
  • sevgi / 15 Nisan 2024 10:33

    allah akıl fikir versin

    Yanıtla (6) (0)
  • emekli müfettiş / 15 Nisan 2024 10:27

    Bela yakına geldiğinde ona bizim oralarda" püsküllü bela" derler. Siz de duymuş olmalısınız. Uzak dursun daha iyi. Hoşça kalınız.

    Yanıtla (1) (0)
  • O aslan / 15 Nisan 2024 10:27

    Ölme eşeyim ölme.

    Sayın Albayrak 35 bin insan öldü insan insan , ve sız kalkmış hâlâ nalina mihina diyorsunuz.
    İslam âlemide balkondan izliyor

    Yanıtla (10) (2)
  • Uygar ulaş / 15 Nisan 2024 10:23

    Tabi iran nasılsa şia,atış serbest ona,sen bu efelenmeleri ırakta askerlerin başına çuval geçirildiğinde nota ver diyenlere ne notası müzik notası mı diyen,mavi Marmara gemisinde öldürülenlere giderken bana mı sordular diyen dünya liderimize sor diyeceğim de sen de haklısın, en güzeli sıfır maliyetle oraya buraya kuru sıkı sallamaya devamke.

    Yanıtla (16) (1)
  • Karar okuru / 15 Nisan 2024 10:16

    “ki İsrail, HAMAS’ın birkaç yüz savaşçıyla gerçekleştirdiği 7 Ekim taarruzunu bile göğüsleyemedi”. Komik olmuş İsrail tüm Arap savaşlarında Arap ordularının tek tek ve top yekün yendi. Her aldırdıklarında ülke topraklarını genişletti, şimdi de Gazze’yi ilhak ediyor. Filistin davası Hamas’a devredildiğinde tamamen kaybetildi. Rivayet odur ki Hamas’a hayat verende israil. Geçmiş olsun sadece haset ve hamaset üretmeye devam.

    Yanıtla (6) (2)
  • Kakuça / 15 Nisan 2024 06:57

    Hakan bey,bu operasyon az bir şeyde degidir.Adaletli olmak gerek.iki gün okul tatil , sığınaklar, panik atak yaralanmaları....İsrail KORKUyu tattı.Korku en büyük zaiyattir.

    Yanıtla (6) (16)
  • Okur / 15 Nisan 2024 10:15

    Komik olma

    Yanıtla (3) (2)
  • yener tutan / 15 Nisan 2024 10:03

    Hidrolik sistemle ülkemizi İsrail'e komşu yapabiliriz. Ama komşu olsak da ne yapmamız gerekiyor ?

    Yanıtla (1) (0)
  • Ayhan Sefer üstün / 15 Nisan 2024 09:39

    Hakan bey İsrail’e bir çakıl taşı atmamış/ atamamışken üstelik siyonist rejime silah, barut, yakıt vs her türlü savaş malzemesini göndermişken lafı döndürüp dolaştırıp nasılda Erdoğan’a getirmeyi başarabiliyorsunuz..
    İnsanı yergi değil övgü yoldan çıkarırmış.
    Siz bari yapmayın Allah aşkına..
    Vebale ortak olmayın.. On binler katledilmiş kimin imajını kurtarmaya çalışıyorsunuz..

    Yanıtla (8) (0)
  • Okur / 15 Nisan 2024 09:34

    hakan bey, iran'ı gayet güzel eleştirmişsiniz. peki israile gönderilen jet yakıtı, dikenli tel, çelik ürünleri ve saire üzerinden hiç hükümeti eleştirdiniz mi? eleştirdiyseniz özür dilerim hakkınızı helal edin, yok eğer eleştirmediyseniz sizin gibi insanlar için güzel türkçemizde çok ilginç sıfatlar var, birini seçin kulanın.

    Yanıtla (10) (0)
  • İbrahim Hanif / 15 Nisan 2024 09:30

    Ebu Zerr, ah Ebu Zerr! Yine hamaset, yine hayal satıyorsun Ebu Zerr! Bu halinle de çocuklara bile "askara" oluyorsun Ebu Zerr! Ne derin bir aşkmış bu, gözleri kör eden; ne amansız bir hstalıkmış bu, dilleri lal eden Ebu Zerr! Dediker ki Ebu Zerr ölmedi ve hâlâ Muaviye'nin sarayında bir pay kapmanın cidalini veriyor; o yüzden de hakkını veriyor! İyi veriyor vesselam!

    Yanıtla (8) (0)
  • VD / 15 Nisan 2024 09:22

    Olmayacak duaya amin diyenler çıkar ama nafile! Bir ara da “Şam’da namaz” hevesi vardı! Biraz zaman aldı ama geçti!

    Yanıtla (3) (0)
  • alperen / 15 Nisan 2024 09:15

    Adamlar yapmadıkları ve yapamadıkları şeyler yanında bir şey yaptılar..Reis'in yaptığı her zamanki gibi güzel bir laf kalabalığı...Bu laf kalabalığını İsrail ve ABD ye karşı İran mükemmel yapıyor,bu konuda da bizi geçerler.Dron,füze ve silah üretmekse cayır cayır yapıyorlar,bu konuda da Türkiye'den aşağı değiller...Evet İran'ın ellerinde çok kan var.Irak işgaline alkış tutan,İncirlikten kalkan uçakların bombalamasına izin veren,NATO'nun libyayı işgaline izin veren Türkiyenin eline kan yok mu? .

    Yanıtla (3) (0)
  • Efedamat / 15 Nisan 2024 08:50

    Yazı değil tam bir mizah.
    Mavi Marmara için giderken babamı sordular diyenlerin ülkesinde katledilen gazetecinin katillerini yargılamayı katillerin bırakanlar İsraile komşu olunca katliamı bitirecekmiş.
    Yıllar önce emevi camiinde cuma kılmak için yola çıktık artık emevi Cami cemaati ülkemizde cuma kılıyorlar.

    Yanıtla (6) (0)
  • Okur / 15 Nisan 2024 08:43

    Iran her gun onlarca gemi gida demir celik silah yollamiyor!..

    Yanıtla (4) (0)
  • Takipci / 15 Nisan 2024 08:39

    Yeni bir MAVI MARMARAnin tam zamani, Hodri Meydan?

    Yanıtla (5) (0)
  • Zekeriya / 15 Nisan 2024 08:15

    "Allah bizi... bir şekilde İsrail’e komşu etsin." Iste bu cümle siyasal Islamin özetidir. Bir tane bile Arap ülkesi Israil ile diplomatik ve ticari iliskilerini kesmemisken, Albayrak TC'nin Israil ile savasmasini i istiyor. Neden? Kim icin? Biz yüzyillarca Araplar ve diger Müslümanlar icin Balkanlarda, Yemende, Trablusgarpta oluk oluk Türk kani akittik. Israil haksizdir ama artik bizim Arap icin akitacak kanimiz yok. Bu milletin üstüne bu kadar yük koymayin. Albayrak Israile kendi cihat etsin.

    Yanıtla (6) (1)
  • Ratio / 15 Nisan 2024 01:03

    Daha İsrail'e nota veremiyorsun. İsrail'e ticari ambaro uygulayamıyorsun. İtiraz edeni derdest ediyorsun. Bari boş hayallerle milleti kandırmayı bırakın. İran'ın ki tiyatro da bizim ki ne?

    Yanıtla (69) (7)
  • cp / 15 Nisan 2024 06:15

    Pandomim.

    Yanıtla (9) (1)
  • kararla kararlı / 15 Nisan 2024 08:09

    Hakan Bey romantik takılmış bu yazısında.

    Yanıtla (2) (1)
  • kararla kararlı / 15 Nisan 2024 08:04

    Son paragraftaki sözler bile kendi içinde kendini çürütüyor; Türkiye-Azerbaycan-İsrail-Gazze!...Azerilerin Ermenilere karşı Türkiye kadar (belki daha çok) destekçisi İsrail'di. Hangi İslam alemi ve hangi Türk dünyası (Azerbaycan dahil) devletiymiş ki İsrail'e karşı gelsin?Boş hayaller bunlar.İsrail daha yeni tehdit etti bu devletlerin başkanlarını;'Nasıl iktidara geldiğinizi ortaya dökerim!'diye,hepsi sus-pus.

    Yanıtla (1) (1)
  • azeri / 15 Nisan 2024 00:47

    Hakan bey,Karabağı, 20 yıldan beri askeri olarak hazırlık yapan,AZERBAYCAN ORDUSU kutarmıştır. Hem Türkiyeden,hem İsrailden savaş dronları parayla almıştır. Karabağ AZERBAYCANDIR.

    Yanıtla (24) (8)
  • gercek nedir / 15 Nisan 2024 01:25

    Azerbaycan Israil'le can ciger kuzu sarmasi, hanedanlikla yonetilen bir ulke. Gazze'de soykirim var, Azerbaycan'dan ses seda cikmiyor. Aliyev'in bir kez bile Israil soykirim yapiyor dedigini duymadik.

    Yanıtla (35) (2)
  • Aslan / 15 Nisan 2024 04:50

    Azerbaycan ve Türkiye İsrail'e ticari destek olarak ahlaki değerlerini düşürdü..yahu çoluk çocuk katleden bir ülkeye müslüman türk devleti ilişkilerimiz bozulmasın diye nasıl ses çıkartmaz..en azından halkın tepki vermesi lazım..ne oldu bize yahu.yazik vallahi çok yazık..ABD gücü hepimizi sindirdi...ama bu ahlaksızlığın sonucunda ALLAH'ın gücünü görmemiz yakındır ABD den değil ALLAH cc tan korkun..

    Yanıtla (8) (9)
  • La havle / 15 Nisan 2024 05:27

    Duydugum kadari ile petrol azerbaycandan israile gidiyor

    Yanıtla (5) (3)
  • VD / 15 Nisan 2024 09:20

    Şeklen İsrail için Filistin’in durumu Azerbaycan için Karabağ’ın durumu ile aynı! Azerbaycan Karabağ Ermenilerinin bağımsızlığını tanısın mı?

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar okuru / 15 Nisan 2024 10:06

    İslam dünyası daha çok bekler! Allah doğru çalışana destek olur, yatıp dua edene değil.

    Yanıtla (3) (0)
  • adsız 24 / 15 Nisan 2024 13:05

    Bakıdan İsrail'e gönderilen petrolü duydun da Karabağ savaşında İsrail'den Azerbaycan'a gönderilen iha-sihaları ve diğer askeri yardımlarını duymadın mı? sen o zaman Mahmut Abbasın Erivan'da soykırım anıtına çelenk koyduğunu da duymadın, nede Filistin'in dış işleri bakanı ermeni olduğunu da duymadın. Ayrıca, Filistin Kurtuluş Ordusu diye bir örgüt vardı, bilen var mı nerede? Ortalıkta gözükmüyor. Bizim yobaz medya da unutmuş olmalı ki, her şeyden yazıyor, FKO-dan ise......

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar OkuruM / 15 Nisan 2024 08:03

    Azerbaycan bir devlet değil, halkı Türkoğlu Türk bir Türk vilayetidir. Azerbaycan ordusu dediğiniz ise Türkiye tarafından eğitilip donatılan bir askeri birimidir. Vilayetin başındaki adam ise Rusya'ya karşı İsrail desteğinden medet ummaktadir ama yakın vakitte uykusundan uyanacaktır.
    İleri geri konuşup Azeri mahlası altında bölücülük yapanı kurt kapar.

    Yanıtla (1) (1)
  • Ali cengiz / 15 Nisan 2024 07:17

    Sayın yazar, Karabağ biz Türkiye olarak ya da Erdoğan’ın seçim meydanlarında söylediği gibi kendisinin Allahın izniyle aldığı bir yer değil. Karabağ putin’nin Fransa’ya ders vermek istemesi sonucu kendi eliyle Azerbaycan’a teslim ettiği bir yerdir. Yarın Azerbaycan bir yanlış yaparsa oradan tekrar alır Ermenistan ‘a verir biz de dostum Putin’e hiçbir şey diyemeyiz

    Yanıtla (4) (0)
  • karar okuru / 15 Nisan 2024 06:46

    Türkiyenin telavive komşu olsun duası suriye bizim olur inş duası olduğunu okuyunca anlayacak karar okuru bekliyor yazar.

    Yanıtla (11) (0)
  • cp / 15 Nisan 2024 06:26

    90'ların "estetiğe düşmandır devlet" diyen romantik İslamcısı, 30 yıl sonra, reis için "İsrail'e düşmandır devletlum" demeye başlamış.

    Yanıtla (7) (0)
  • Necati Demir / 15 Nisan 2024 06:23

    Amin

    Yanıtla (2) (4)
  • La havle / 15 Nisan 2024 05:25

    "Ey ehl-i hak olan Ehl-i Sünnet ve cemaat! Ve ey Al-i Beytin muhabbetini meslek ittihaz eden Aleviler! Çabuk bu manasız ve hakikatsiz, haksız, zararlı olan nizaı aranızdan kaldırınız. Yoksa, şimdiki kuvvetli bir surette hükmeyleyen zındıka cereyanı, birbirinizi diğerinin aleyhinde alet edip, ezmesinde istimal edecek. Bunu mağlup ettikten sonra o aleti de kıracak.

    Siz ehl-i tevhid olduğunuzdan, uhuvveti ve ittihadı emreden yüzer esaslı rabıta-i kudsiye mabeyninizde varken, iftirakı iktiza eden

    Yanıtla (6) (4)
  • Aslan / 15 Nisan 2024 04:45

    Vadedilmis topraklar İsrail'in hedefi hepimiz biliyoruz.Turkiyenin yarısıni kapsıyor bu hedef..O zaman komşu olmanız duası gerçek olacak merak etmeyin..sadece benim aklıma takılan konu Bop eş başkanlığı,sadece Yahudilere verilen APEC verdiği üstün cesaret madalyası kafamı kurcalıyor..üstüne İsrail gazzeyi silip süpürür iken yani İsrail icin en kritik destek lazım olan dönemde silah ve yakıt demir çelik satılması..toplum baskısı olmasa 6 ay sonra ticari kısıtlama gelmeyecek olması.deli sorular

    Yanıtla (10) (1)
  • Muammer / 15 Nisan 2024 04:10

    "Allah'ın izniyle savaşlar" ve "Allah'ın izniyle zaferler" diyarı kadim Mezopotamya..! Bu kadim coğrafyada, Orhan Baba'nın şarkısında dediği gibi ; doğan bir pişman, doğmayan iki...

    Yanıtla (7) (1)
  • karar okuru / 15 Nisan 2024 03:59

    Kıymetli yazarımızın yazı başlığını görünce ben de endişeye kapıldım ki 31 Mart seçimlerine dair sevgili iiktidarımıza eleştirel bir yazı olacak. Yani dedim iktidarımızın son kalesi büyük müellif, düşünce ve dava adamı Hakan kardeşimiz de mi değişiyor yoksa diye. Aman çok şükür ki kendisi hala dimdik ayakta ve iktidarımızın da maşallah güzel bir destekçisi. Hep böyle yazsın. Enflasyon, pahalılık, yoksulluk ne gam. Istakoz değil bu iktidar hiç eleştirilir mi vesselam.

    Yanıtla (22) (0)
  • Karar OkuruM / 15 Nisan 2024 03:27

    Türkiye'nin mevcut sosyal, hukuki, iktisadi ve askeri durumu ile kendisine ait olmayan böyle bir savaşın içine fiilen girmesi aklı selim sahibi hiç kimsenin talep edebileceği bir çözüm olamaz. Bırakın Batıyı eleştirmek, daha Nicaragua, Malezya, Güney Afrika kadar dik duruş sergileyemezken...

    Yanıtla (13) (0)
  • SG / 15 Nisan 2024 03:23

    İran sineğe çekiyorsa var bir bildiği.Atom bombasının tamamlamasının son aşamaya geldi.ABD,AB, İNGİLTERE, KANADA VS İran'ın nükleer tesislerini vurmak için bahaneler arıyor.İste GAZZE örneğin 100milyonluk Mısır Refah sınır kapısı hem beton hemde tel örgü ile kapattı Filistinliler yardım almasın diye.

    Yanıtla (3) (1)
  • Alptekin / 15 Nisan 2024 02:40

    İran tiyatrosu bitti. Toplam 300 dron ve füze atmışlar, 7 tanesi isabet etmiş. Başarı oranı % 2 . Hafif bir iki hasar. Evet o kadarcık. Safları kandırma şovu.

    Yanıtla (8) (1)
  • Birisi / 15 Nisan 2024 02:28

    İsterseniz George Galloway'in Scott Ritter ile bu konuda yaptığı röportajı dinleyin. Hizbullah'ın Suriye'de günahı çok (devrimin de yoldan çıkarıldığını ve ABD ile iş tutan Türkiye'nin de bu konuda kabahatinin olduğunu kabul etmek gerek) fakat bu süreçte en doğrusunu yaptığını görmemek ancak kendi yetersizliğinin ezikliğiyle izah edilebilir. Hizbullah'ın (ve İran'ın) savaşı genişletmemelerinin bir sebebi Gazze'yi ve Filistin'i gündemden düşürmemektir. Bunu da göremiyorsanız ne denebilir?

    Yanıtla (4) (1)
  • azeri / 15 Nisan 2024 02:20

    Hakan bey,Ermeni işgalcilerin mevzilerini,mayınlı arazilerden geceleri yürüyerek geçip,ermeni işgalcilerini etkisileştiren "Hususi Teyinatlı Guvveler- XTQ" le ilgili yüzlerce video youtubda var.İzle. 15 kişilik guruplardan oluşan kahramanlar.

    Yanıtla (6) (0)
  • ihtiyar baykuş / 15 Nisan 2024 02:17

    Onun hedef gösterdiği, işaret bıyurduğu limanlara akaryakıt çelik ve çimento taşıyan gemilerle doluyormuyuz? israili ithalata boğmak suretiyle iç sanayisini çökerterek sabırla zafere yürüyormuyuz? bu ticaretle tabi daha fazla zenginleşecek, daha büyük yazlık kışlık saraylar yapacak ve itibarımızla israili ezeceğiz değil mi?

    Yanıtla (6) (0)
  • Emekli / 15 Nisan 2024 02:13

    İsrail ile ticareti daha kesemeyen bu iktidar mı İsrail’e hesap soracak. Boş hayallerle milleti uyutmayı bırakın. Ülkemizin gözü Suriye ve Lübnan’da demek istiyorsunuz. İşgalcilik kimseye fayda getirmez.

    Yanıtla (5) (0)
  • İstanbullu bir okur / 15 Nisan 2024 02:06

    Degerli dost,kardeş;kalemine sağlık.Aslında bu kepzeliki muhteşem bir cesaret ve dizelerle ortaya koymuşsunuz.Gören için İran bir Fars'tır.Buradada Farisi oyunu oynamıştır.Bununla kendisine bir hüküm alanı açmıştır.Şia İran için bir mezhep-ki ben bir mezhep tanıyıcısı degilim,ama toplumsal bir gerçeklik halinede gelmiştir.-degil,bir dindir.Rükünlerine bakılırsa görülür.İslam için tek gerçeklik Kur'an,gerisi tamamen siyasi ve tarihi olay ve meselelerdir.Dogrusuda var,yanlışıda vardır.Syglr.

    Yanıtla (1) (12)
  • Karar okuru / 15 Nisan 2024 02:02

    Alıntı;
    F35’ler dün gece sinek avlar gibi drone ve füze düşürdüler
    Birilerinin kulakları “biz ne yaptık” nidalarıyla epey çınlamıştır, herhalde…

    Yanıtla (10) (2)
  • Murat / 15 Nisan 2024 01:44

    Kimse ileri geri yorum yapmasın diye yazıyorum: İsrail'e uygulanacak kısıtlamalar Tr mahreçli ürünlerle alakalıdır. Ilk notumdaki yakıt nakliyeleri üçüncü ülke kaynaklıdır ve Tr bunlarda transit ülke konumundadir. Ama isterse elbette onları da kısıtlar, yasaklar. Uluslararasi hukuk da cevaz vermektedir ayrıca. Ama nakliyeciler meselesi var ortada. Bu konuya da sayın yazar açıklık getirsin bir zahmet.

    Yanıtla (3) (0)
  • Karar okuru. / 15 Nisan 2024 01:41

    Halkı tarafından istenmeyen lider bir milliyetçilik tutturup halkın gazını alıyor işte. Bize yabancı bir durum değil. Yaşayıp görmedik mi? Durduk yerde olmayan terör peydah oldu? Hiç alakası olmayan zamanlarda.

    Yanıtla (12) (1)
  • Musto / 15 Nisan 2024 00:40

    Giderken bana mı sordunuz.. Sen önce Süleyman Şah türbesini yerine koy..Ege'deki haklarını koru..ABD ve İngiliz donanması Akdeniz'de bekliyor..Hadi sıkıyorsa gelin diyor.. Boş hayallere kapılma.. Devletimizin gücünü depremde gördük.. Kurumlarımızın içerisi boşaltılmış ülkeyi kılçığıyla birlikte yutmuşlar.. Kurmaylığı kaldırılmış Lejyona dönüşmüş Ordu'ya güvenip de sağa sola sataşma...

    Yanıtla (41) (3)
  • Karar okuru / 15 Nisan 2024 01:00

    SADAT aklı ile yabancı uyruklu lejyon oluşturma ihtimalleri de var ama dışarı değil içeriye karşı! Ayrıca haklısınız felakette asli işi olan çadır sağlamanın yerine eş dosta nema dağıtmak için satan Kızılayı çökerten, EMASYA protokollerini kaldırıp, ordunun acil müdahale gücünü ortadan kaldıran, THY gibi Yangın müdahalesi yapabilen sistemleri dumura uğratan ve daha bir sürü kurumu felç eden bir ülkenin askeri bir tehdit karşısında da ne hale gelebileceği geçmişte Balkan harbinde görülmüştü.

    Yanıtla (22) (2)
  • Musto / 15 Nisan 2024 01:39

    Bir ülkenin beyni Planlama Teşkilatı kaldırılır mı? Yerine abuk subuk yüzlerce Danışman doldur.. Askerin beyni harp akademileri kaldırılır mı?Askeri her türlü savaş şartlarında koruyacak tedavi edecek askeri hastaneleri kapatılır mı? Temelden yetişecek askeri liseler kapatılır mı? ülke hafızasını yitirdi günlük karar alıyor gündelik yaşıyoruz...

    Yanıtla (28) (4)
  • Murat / 15 Nisan 2024 01:31

    İsrail'e bazı ürünler bazında ihracat yasağı değil kısıtlaması getirildi.

    Şükran duyuyoruz, nihayet bir adım atılmış oldu diye.

    Velakin; üçüncü ülkelerin Tr üzerinden yaptıkları tamamı "stratejik" ürün mahiyetindeki akaryakıt nakliyesine dokunulmadı.

    Halbuki olay orada cereyan ediyor esasen.

    Azerbaycan ve -sanırım yeniden başladı- KIKY bölgesi petrolleri, malum birilerinin şirketleri tarafından Israil'e taşınmaya devam ediliyor.

    Ne dersin Sevgili Hakan!

    Savunma sanayii mi!? Kime karşı?

    Yanıtla (12) (1)
  • azeri / 15 Nisan 2024 00:50

    Karabağın işgalinin ilk haftasında birileri şöyle demişti;"onlar şii,biz sünniyiz"...Hatırladın mı.

    Yanıtla (9) (0)
  • Karar Okuru / 15 Nisan 2024 01:28

    Rahmetli Özal’ın lafı idi! Türkiye’ de sağ zihniyet ne kadar eğitimli olursa olsun mezhep, din, milliyet ayrımcılığını ve aidiyet bağımlılığını aşamıyor. Sonra da “elit” eleştirisi yaparlar. Oysa herkesin faydasına işlerin çoğu da elitlerin elinden çıkar.

    Yanıtla (11) (0)
  • Okur / 15 Nisan 2024 01:18

    İran Yemende Husileri yönlendirip örgütlü kötülük (israil) gemilerine el koyuyor. Lübnanda Hizbullah ile örgütlü kötülüğe karşı mücadele ediyor. Hamas'destek veriyor. Neticede örgütlü kötülük tarafından hedef alınıyor. Öyle yada böyle bir cevap veriyor. Sen dikenli tel ve av silahı gönderen zat bunu beğenmiyorsun öyle mi?
    Not: Av silahlarını işgalciler yerleşim yerine gidip Filistinlileri evinden çıkarmak için kullanıyorlar.

    Yanıtla (13) (1)
  • Ratio / 15 Nisan 2024 01:15

    Allah filistinlileri kendilerine sahip çıkıyormuş gibi yapanların şerrinden korusun. Adamlar hergün ölüyorlar. Biri rejimini muhafaza için istismar ediyor, öteki kitlesinin gazını almak için istismar ediyor. Dünyanın en çok ihanete uğramış halkı

    Yanıtla (23) (0)
  • Solomon / 15 Nisan 2024 01:08

    Göstermelik savaş gerçek savaştan iyidir. Akıllanmak için daha kaç parçalanmış bebek bedeni görmek gerekiyor. Savaş çığırtkanlığı ile duygusal tatmin yaşamak yakışmıyor size. Böylesi bir yazıya inanmak mümkün değil. Duygusal saikler yerine aklı ön plana alan insanlar sayesinde mazlumlar kurtulabilir.

    Yanıtla (9) (0)
  • KOCA YUSUF / 15 Nisan 2024 01:02

    Bu adamdaki strateji ve cesaret Hizbullah ta yok,köse yazarligiyla harcanmis.

    Yanıtla (32) (1)
  • karar okuru / 15 Nisan 2024 01:00

    Beğenmiyorsan önden buyur derlerse ne yapacaksın. ikide bir Karabağı kurtardık demekte ayıp kaçıyor yani. Azerbaycan halkını önemsizleştirmek değil mi bu?

    Yanıtla (22) (0)
  • okur.. / 15 Nisan 2024 01:00

    Böyle soyu soyum soyulan, iktidarın perişan ettiği ülkeye Allah yardım eder mi bilmiyorum. Bunun için doğru düzgün çalışan idareciler ve kimlik siyaseti ile aklı başından alınmış olmayan, sol duyulu seçmen lazım.

    Yanıtla (14) (0)
  • KOCA YUSUF / 15 Nisan 2024 00:57

    Sayin Albayrak yazarlikta harcaniyormus, Kassamin basinda olsaymis vay Israilin haline, müthis bir strateji gelistirmis.

    Yanıtla (31) (1)
  • Okur / 15 Nisan 2024 00:51

    Amin. Allah razı olsun Hakan abi.

    Yanıtla (2) (17)
  • KOCA YUSUF / 15 Nisan 2024 00:47

    Komsu etsin ki ticaretiniz artsin.

    Yanıtla (13) (0)
  • Zafer / 15 Nisan 2024 00:46

    İktidar İslamcılarının hayali "Kefenimizi giydik, bekle bizi Kudüs…” gerçeği ise " Şortlarımızı giydik, Maldivler'deyiz."

    Yanıtla (33) (0)
  • KOCA YUSUF / 15 Nisan 2024 00:46

    Albayrak ne uzman bir harpci,roketleri yüzer yüzer atesleyip onbinlerce savasciyi harekete geciriyor, bu arada Israil ordusu armut topluyor. Suriye sehirlerini Cihadcilar degil Iran yoketmis, demek bunlarin gözünde böyle görünüyor.

    Yanıtla (19) (0)
  • karar okuru / 15 Nisan 2024 00:41

    yahu hocam... tayyibin sözlerine mi bakıyorsun ya... ülkenin durumu malum, bugüne kadar bir şekilde getirdi, ama bu kadar. iran kendine göre uygun davrandı. lafla peynir gemisi durumuna düşmeyelim....

    Yanıtla (14) (0)
  • Okuyucu / 15 Nisan 2024 00:38

    Tiyatro miyatro, adam en azından füzeleri gönderdi. Sizin "elde var" diye savunduklarınız ticaret gemileri gönderiyor. Çok mezhepçi bir yazı ve İsrail'in bu şekilde at oynatmasındaki yegane neden durmadan körüklenen mezhep kavgası, farkında mısınız...

    Yanıtla (25) (2)
  • polat / 15 Nisan 2024 00:38

    Türkiye’nin "gittikçe gelişen savaş kabiliyeti" mi? Hava kuvvetlerimizdeki en genç uçak kaç yıllık? TUSAŞ MMU Kaan'ın envantere girmesine kaç yıl var? Nükleer silahlara karşı bir savunma sistemi mi geliştirdik? Mevcut ekonomik durumda savaş kabiliyeti nasıl geliştirilecek, "yeşil sarıklılar" mı çağırılacak? Kudüs'teki mütecaviz eylemlerinin önüne, dikenli tel satarak mı geçilecek?

    Yanıtla (26) (1)
  • KOCA YUSUF / 15 Nisan 2024 00:37

    Suriye sehirlerini yerle bir eden cihatcilardir Iran degil ve Israil e bir mermi sikmadilar. Siyonistlerin yakitini Azerbaycan gönderiyor senin hükümetin üzerinden. Generallerini sehit vermis Iran, sayin yazar yetmez diyor.

    Yanıtla (16) (1)
  • Turgay / 15 Nisan 2024 00:29

    Allah'ın bizi İsrail'e komşu etmesi demek arada Lübnan ve Suriye'nin kalmaması demektir . Bu durumun benim için hiçbir mahzuru da yoktur. Yahudiler ile tarihte olduğu gibi kardeş kardeş yaşarız.

    Yanıtla (1) (1)
  • Okur / 15 Nisan 2024 00:27

    Albayrak bey iki laf da bizim suriye ve israil politikasına etsene bi zahmet. Anca İrana havada kalan laflar ediyorsun? Korkma yanlışa yanlış de.

    Yanıtla (20) (2)
  • insan haklari savunucusu / 15 Nisan 2024 00:25

    Hakan Bey, siz Erdogan'in sozlerine kanmayin. Israil, Ermenistan degil. Ermenistan'i destekleyen bir ulke yok. Israil, ABD'ye her istedigini yaptiran bir devlet. Yahudiler ABD de buyuk ekonomik ve siyasi guce sahip. Bizim iktidar ABD'den savas ucagi almak icin yalvariyor yillardir. SiHA imal ediyoruz diye hayallere kapilmayin. SiHA'larin elektronik parcalari da Kanada'dan, Ingiltereden satin aliniyor. SiHA imal eden 63 ulke var bugun.

    Yanıtla (14) (1)
  • Karar okuru / 15 Nisan 2024 00:24

    “Zalim İsrail yönetiminin Batı devletlerinden aldığı destekle sürdürdüğü Gazze’deki katliamlarının, Kudüs’teki mütecaviz eylemlerinin önüne geçeceğimiz günler de -endişe etmeyin- Allah’ın izniyle yakındır.” Evet büyük söz etmenin zararı yok nasılsa geri dönüş serbest; BAE liklerinde, Rahip Brunson, Sisi, Suud Prensi say say bitmiyor. Bir fazla, bir eksik fark etmez nasılsa!

    Yanıtla (13) (1)
  • Karar okuru / 15 Nisan 2024 00:18

    Tam da budur! İran ABD yi bu şekilde ikna etti. “Gaz alıp bırakırız”.

    Yanıtla (1) (0)
  • Karar okuru / 15 Nisan 2024 00:15

    Türkiye İsrail’e stratejik madde satıyordu- muhtemelen hala satıyorlar. Tası tarağı toplayıp doğu Akdenizi terk ettik, Suriye kuzeyinde dayılanıyorduk ABD resti gördü ve arttırdı. Aman İsraile komşu olmayalım sonra Malatya İsraile terk edilemez diye yazılar yazmak zorunda kalırsın.

    Yanıtla (13) (2)
  • Hugo / 15 Nisan 2024 00:13

    Bitmiş hayallerin çizgi filmi olmuş albayrak.cocuklar bile seyretmek artık.

    Yanıtla (16) (2)