Lafla kar kürenmiyor

Ulaştırma Bakanı Karaismailoğlu yine insaflı. Kendi işiyle ilgileniyor. Bakanlığına bağlı yolların hangisi hala kapalı, hangisi açık, İstanbul Havaalanı’nda son durum nedir, bilgilendiriyor.

İçişleri Bakanı Soylu’da o sınır da yok, Valiliğin “İstanbul’un her noktasında” büyük özveri ve gayretle verdiği karla mücadeleyi anlatıyor. Yetişmediği yer yok maşallah.

AKOM’a uğramıyor, İmamoğlu’nu telefonla bile arayıp bilgi, ihtiyaç sormuyorlar. İstanbul Valisi Yerlikaya’yla Karayolları’nda toplanıp üçü çıkıyor milletin karşısına.

“Cumhurbaşkanı talimatıyla” güya İstanbul’un imdadına koşmuşlar. Fakat İmamoğlu’nu yanlarına almıyorlar, İBB’nin ve Başkanı’nın adını dahi anmıyorlar.

Yokmuş gibi. İBB yokmuş, çevre ve havaalanı yollarını açmak için Karayolları’nın yardımına gitmemiş, belediye başkanı da kendileriymiş gibi.

Ülke yönetimine sen-ben ayrımı sokulur mu, böyle günde hem de!

İstanbul’a rol çalmaya, siyasi propaganda yapmaya mı gönderildiler; yardıma mı? Zor günde bu nasıl destek ve dayanışma?

Bakanları Ankara’dan İstanbul’a taşıyan uçak, yeni yaptıkları havaalanına bile inememiş, kapattıkları eski havaalanına inmişler.

Dünya birincisi yeni aprondan ayrılan yolcu uçakları havalanamayıp pistte mahsur kalmış. Terminalden pistteki uçaklara 9 saat ulaşılamamış. Yeni terminalde 24 saat tıkılı kalanlar var. Çatı çökmüş...

Karayolları’na bağlı otoyol ve köprüler kapanmış, şehirler arası devlet yolları felç...

Onlar, sözde İstanbul’u kurtarıyor. “İş bilmez, beceriksiz” CHP’li belediyeye bırakacak değillerdi. İstanbul halkını, yanlış seçimine rağmen kaderine terk edemezlerdi.

Halkın iyiliğini halktan fazla düşünen, halka rağmen halkçı yönetimler, böyle de merhametlidir, kıyamazlar.

Medyası siyasetçisiyle iktidar sokağa inmiş, halkın yanında. Şehrin nasıl kara teslim olduğunu, belediyenin niye çöktüğünü, yağış beklendiği halde İBB’nin neden tedbirsiz ve hazırlıksız yakalandığını sorguluyorlar.

AK Partili bilindik simalar, sosyal medyadan feveran ediyor; TEM’de saatlerce mahsur kalanların yaşadığı bu rezillik nedir diye? TEM, belediyeye bağlı sanki.

Köprüden, kapanan havaalanı ve yolundan muhalefeti sorumlu tutanlar da eksik olmuyor.

Belediye çakıldı, kötü sınav verdi de bakanlık çok mu parlak, pek mi güzel altından kalktı!

Kara kış günü aç ve açıkta kalanlar mı dersiniz, yollarda veya ekmek kuyruklarında perperişan olanlar mı...

Milletin canı burnunda, iktidar propaganda peşinde. Varsa yoksa algı...

Gösteriyle, popülist şovla, lafla kar kürenir mi peki!

Günün sonunda “İştir kişinin ayinesi, lafa bakılmaz.” İşinde iyi olan kazanır, ağzı iyi laf yapan, sahnesi iyi olan değil.

MAZERETLE ÜLKE Mİ YÖNETİLİRMİŞ

AK Parti İstanbul İl Başkanı Kabaktepe’yi sormayın, ayrı bir alem.

Şöyle çıkışıyor: “Gerekli ve yeterli tedbiri almayarak kadın-erkek, çocuk-yaşlı yüzbinlerce vatandaşımızı mağdur eden CHP’li İBB yönetimi. Bilin ki İstanbul sahipsiz değildir. İstanbullular bu ayazın üstesinden gelir ancak, bu yaptığınız aymazlığı asla unutmaz.”

Kabaktepe, geçenlerde de İmamoğlu’nu bahanelere sığınmakla suçlamıştı.

Cumhurbaşkanlığından onay verilmediği için İmamoğlu’nun alamadığı metrobüsleri, yapamadığı metroyu kastediyordu.

Yapamamak, İmamoğlu’nun sorunuydu, elini kolunu bağlayanların değil. “En iyi bildiği iş, engelleniyoruz bahanesi” demişti.

Haklı; ne de olsa siyaset, sorun çözme sanatıdır. ‘Dış güçler şöyle engelledi, iç güçler böyle yaptı, ben batırmadım onlar batırdı’ diye ağlaşma yeri değil.

Mazeretlerle ülke yönetilmez, ancak berbat edilir. İmamoğlu, yönetemiyorsa bıraksın; daha fazla üzmesin Kabaktepe’yi.

İstanbullu, ülkenin geri kalanı gibi karla, yoksullukla, zor hayat şartlarıyla boğuşuyor. İktidar partisinin zoruna bak, bundan muhalefeti sorumlu gösterip siyaseten yararlanma derdinde.

Laf sokmanın, siyasi çekişmenin yeri, sırası da gözetilmiyor artık.

Muhalefeti başarısız, iktidarı başarılı göstermekten başka bir şey düşünemiyorlar. Bunu da hizmet yarışıyla değil ağız yarışıyla yapacaklar.

İBB çuvalladı, karla mücadelede çok fena sınıfta kaldı, halkı buna ikna ettiniz diyelim. ‘Bakanlıkça çok mu tedbirli ve hazırlıklıydınız, ne bu hal’ denmeyecek mi, ona nasıl inandıracaksınız?

YORUMLAR (331)
YORUM YAZ
İÇERİK VE ONAY KURALLARI: KARAR Gazetesi yorum sütunları ifade hürriyetinin kullanımı için vardır. Sayfalarımız, temel insan haklarına, hukuka, inanca ve farklı fikirlere saygı temelinde ve demokratik değerler çerçevesinde yazılan yorumlara açıktır. Yorumların içerik ve imla kalitesi gazete kadar okurların da sorumluluğundadır. Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır. Özensizce belirlenmiş kullanıcı adlarıyla gönderilen veya haber ve yazının bağlamının dışında yazılan yorumlar da içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır.
331 Yorum
  • Karar Okuru / 27 Ocak 2022 11:16

    Yerli ve yabancı tüm insanlar, ülkeyi yöneten bakanların bile güvenli bulmadıkları için inmedikleri İstanbul havalimanına bundan böyle şüpheyle bakacaklar …

    Yanıtla (1) (1)
  • Hakikat / 27 Ocak 2022 07:40

    Süper yazı

    Yanıtla (0) (0)
  • Z kuşağı / 26 Ocak 2022 07:18

    20 yıldır ülkeyi yiyen AKP ve yandaşları Ekrem İmamoğlu lokantada yemek yedi diye yerden yere vuruyorlar. siz 20 yıldır ülkeyi yediniz soydunuz soğana çevirdiniz Adam bir saat yemek yemiş çok mu?

    Yanıtla (27) (2)
  • ??? / 27 Ocak 2022 01:29

    O gün kar yağdı ya...Oraya gelen bakanlar bugün yaslıyız, çok kar yağdı yollar kapandı bize mükellef bir sofra sürmeyin/hazırlamayın!!! demişler...Biz bugün soğan ekmek yiyeceğiz demişler ve öyle yapmışlar..Sofradaki soğan ekmek görüntülerini de mütevazilik olsun diye medyaya sızdırmamışlar...Ama şu midesine düşkün İmamoğlu yok mu....Nasıl da hem yiyor mükellef bir sofrada hem de milletin karnını yırtmak için medyaya SERVİS ediyor....

    Yanıtla (0) (0)
  • Bilimsel / 26 Ocak 2022 00:41

    Ormanların yanmasından yolların kapanmasından işsizlikten pahalılıktan tl nin değer kaybetmesinden Erdoğan sorumlu değildir.
    Onun sorumluluğu ihaleler memur alımları saraylar makam araçları gibi şeylerdir.
    Evet İmamoğlu istanbulu kazanması nedeniyle suçludur.

    Öcalan kardeşler bile hayır dedi TRT de İmamoğluna.

    Yanıtla (87) (4)
  • Karar Okuru / 26 Ocak 2022 03:51

    Birde kupon araziler… Önemsenmeye gelmez.

    Yanıtla (33) (1)
  • Ad / 26 Ocak 2022 06:54

    Yolcular 10..15 saat yolda kalacak Istanbul da..sehrin belediye baskani özel kar kürüme arabasi öncülüğünde 3 saat balık yemege gidecek ingiliz büyükelci ile...2023 CB adayi isen biraz özveri göstermen gerekmiyormu.. Bana biraz tuhaf gel di de....

    Yanıtla (14) (62)
  • okur / 26 Ocak 2022 13:58

    Sizce yemekte ne konuşulmuştur. Mesela alman büyük elçisinin dedikodusu mu yapılmıştır, yoksa İstanbul mu konuşulmuştur. Benim en büyük şehrimin belediye başkanı neden şehirin sorunlarını kendi hükümetiyle konuşamıyor da elin büyükelçisi ile konuşmak zorunda kalıyor. Asıl kafaya takılması gerekn bu değil mi?

    Yanıtla (23) (12)
  • Denizdemir / 26 Ocak 2022 14:54

    Akp hükümeti hiçbir konuda ibb nin ve başkanın görüşünü almadığı için olabilir mi acaba?kıskançlıktan istanbulla ilgili toplantılara bile çağırmıyorlar projelerini onaylamıyorlar..siz bu ülkede yaşamıyorsunuz galiba

    Yanıtla (24) (5)
  • FG / 26 Ocak 2022 15:52

    İmamoğlu eline kürek alıp kendisi mi kar temizleyecekti? O zaman Ulaştırma Bakanı ve Karayolları Genel Müdürü de küreklerini alıp kar küremeye yardım etselerdi ya? VİP salondan kime ne yardımı yaptılar ne faydaları oldu acaba? Karayolları Yol Bakım Ekipleri niye yolları açık tutamadılar? O işlerde mi taşeron firmalara ihale edildi? Otoyol AŞ sadece para toplamayı mı biliyor? Paralı yolları açık tutmak onların görevi değil mi? Paralı yolda mahsur kalan herkes o şirketlerden tazminat istemeli.

    Yanıtla (21) (3)
  • Okur / 26 Ocak 2022 19:26

    Herkes inandı yazdıklarına. Ne kadar akıllısın sen öyle.

    Yanıtla (2) (1)
  • Karar okuru / 27 Ocak 2022 00:54

    Siz İsrail ile görüşün,ABD ile , Fransa ile, İngiltere ile ve bunu yaparken...Cihan Devleti böyle olur diye ...Böbürlen...O zaman İslam hassasiyeti, İslam'a düşman olanlarla dost olmuş olmanın rahatsızlığı hiç aklınızın ucundan geçmez..Hatta milleti faize teşvik ederken de İslam hassasiyeti yok.. Muhalefet biriyle görüşse sanki ihanet, İslam düşmanlığı...ülkeyi bölme planı varmış gibi yansıtma adapsizligi …

    Yanıtla (1) (0)
  • Korku / 26 Ocak 2022 00:51

    Başkan yardımcısı deprem hazırlıkları için İstanbul'a geliyor, çalışmalara İBB başkanı çağrılmıyor. Kar nedeniyle Soylu geliyor, İBB başkanını yok sayıyor. Onları İstanbul'a gönderen, atanmışlarla çalışacaksınız, seçilmişten uzak duracaksınız, diye sıkı sıkıya tembihlemiş olmalı. İmamoğlu'ndan o kadar çok korkuyor ki, önüne baraj kurarsam emniyette olurum sanıyor. Korkunun ecele faydası yok.

    Yanıtla (81) (8)
  • Karar Okuru / 26 Ocak 2022 04:03

    Acaba Recep Tayyip Erdoğan ; sanırım % 34 oyla İBB başkanı seçildiğinde de o zamanın LAİK iktidarı tarafından böyle mi davranılıyordu? Rahmetli Erbakan hocanın bu tür uygulamalara gerektiğinde nükteli, gerektiğinde hicvedici tepkileri/cevapları olurdu sanırım...Hocanın bu tür tepkilerini/konuşmalarını hatırlamamak imkansız olurdu ve ben öyle bir eleştiri, nükte ...hatırlamıyorum...

    Yanıtla (18) (2)
  • Turgay / 26 Ocak 2022 10:41

    34 değil sadece 25.19

    Yanıtla (21) (2)
  • selçuk / 26 Ocak 2022 12:09

    Kendisini Belediye kapısında çicekle karşıladılar.

    Yanıtla (7) (0)
  • Okur / 26 Ocak 2022 19:37

    Nereye uğurladılar. Onu da yazsaydın.

    Yanıtla (2) (0)
  • Karar Okuru / 26 Ocak 2022 21:11

    Nereye mi? İktidara uğurladılar. Şapşal laikçiler 4 aylık hapisle onu kahraman yaptılar. Onların hesabı mı Allah'ın hesabı mı o kadarını bilemeyeceğim.

    Yanıtla (0) (1)
  • Halk / 26 Ocak 2022 21:32

    Karar okuru erdogan ya yuzde 22 veya yuzde 24le secildi.

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar Okuru / 26 Ocak 2022 13:43

    Siz nasıl bir muhafazakâr yazarsınız ki, dini ve dindarı hor gören, aşağılayan bir siyasi yelpazeyi savunuyorsunuz?
    Bunun hesabını, kıyamet günü nasıl vermeyi düşünüyorsunuz.
    "Zulme rıza, zulümdür. Küfre rıza küfürdür." Elbetteki ülkeyi yönetenlerin yanlış uygulamalarını eleştirmek gerek. Çünkü yanlış olanları sorgulamazsanız, icranın başında olanlar, her yaptıklarının doğru ve iyi bir olduğunu zannederler. Lâkin bu milletin değerleriyle barışık olmayanları nasıl aklıyorsunuz?

    Yanıtla (28) (126)
  • yavuz / 26 Ocak 2022 14:43

    Peki siz hırsızlıkları nasıl,hangi dini gerçeklikle,hangi insani erdelemle,hangi ahlaki değerlerle aklıyorsunuz?

    Yanıtla (96) (6)
  • Vatandaş Adem / 26 Ocak 2022 14:57

    Sayın karar okuru,İstanbul'un kuzeyinde şimdi havaalanı yapılan yerdeki herhangi bir köylüye sorsalar "burda kar kış çok olur,burada havaalanı olmaz" derdi.Siz ve sizin gibi düşünenler bilimi,doğayı,çevreyi ve yaşamı değil daha çok parayı,olmayan bir davayı savunan bir siyasi duruşu hala savunuyorsunuz.Millette sizden gittikçe uzaklaşıyor.

    Yanıtla (61) (6)
  • KARAR OKURU / 26 Ocak 2022 19:42

    Bizim derdimiz milletin değerleriyle barışık olmayanlar ( CHP yani elimizdeki dünyalık menfaatlerimizi [inan Allah rızası için menfaatimiz de..] alacak olan siyasetçiler) CHP ve şürekası yapsa dinsiz derim ama bize ihale verenlere gelince ( 'elbetteki diye nasıl da sert uyarıyorum) ülkeyi yönetenlerin yanlış uygulamalarını eleştirmek gerek. Çünkü yanlış olanları sorgulamazsanız, icranın başında olanlar, her yaptıklarının doğru ve iyi bir şey olduğunu zannederler. "

    Yanıtla (3) (1)
  • Gazete okuyucusu / 26 Ocak 2022 21:54

    Adem bey her halde siz başka bir dünyada yaşıyorsun siz CHP nin hiç heykel yapmak dışında İHA siha Marmaray hızlı tiren otoyollar tüneller şehir hastaneleri yerli yüzde seksenler civarına ulaşmış savunma sanayi yaşlısına engellesine evde bakım parası ve emeklinin isteyenin evine maaşını devletin getirmesini Avrasya deniz alt tüp geçidini sen ve CHP lilerin yapılan bu eserlerine heykel kadar değer verdiniz mi.

    Yanıtla (1) (5)
  • Part-time Karar okuru / 26 Ocak 2022 23:13

    İşte chp de bunları yapabilin diye en azından bir cumhuriyet bırakmış size. O yaptıklarınızı da dünyadan para yağdığı bir dönemde yapmışsınız, sonrasında ise o para bitmiş ve neredeyse hepsi yarım kaldığı gibi korkunç bir ekonomik batık ve enflasyon krizi..İşte size de bunları burada yazıp aşağı yukarı bir 10 senenin icraatı ile avunmak düşmüş..

    Yanıtla (1) (0)
  • muzaffer / 26 Ocak 2022 23:53

    Yıllarca sattıklarınızı kim yaptı.

    Yanıtla (1) (0)
  • Şenel kendir / 26 Ocak 2022 15:06

    Dini dindarı hor gören kimdir Allah akıl versin gözünü açsın.... Hırsızlığını İslamı arkasına saklayıp kılıf yapanlar, dindar görüntüsüyle dünya malına tamah edenler mi islam

    Yanıtla (56) (4)
  • Hüsniye / 26 Ocak 2022 15:34

    Yeminle, bezdum artik!!!!

    Yanıtla (11) (3)
  • Hasan / 26 Ocak 2022 15:46

    Adamın yorumuna bak siz nasıl mufazakar yazarsınız. Muhafazakar yazar olunca hakkı adaleti doğruyu görmezden mi gelmek gerekiyor

    Yanıtla (48) (4)
  • okur / 26 Ocak 2022 16:00

    Cevap ver Akif Beki. siz nasıl muhafazakar yazarsınız? Faizi indiriyorum diye bindiriyorsunuz, adalet hak ile yeksan olmuş, yolsuzluk olmuş ilahiyatçılar helalleme peşinde, gençler din görünce canını veriyor (?), kar bile Allahın cezası olmuş, annesinin suçu beşikteki bebeğe öğretmenin suçu yetmişlik babasına fatura ediliyor. Cevap ver Akif Beki..!

    Yanıtla (13) (5)
  • alpago / 26 Ocak 2022 18:11

    Seni tebrik ediyorum.Bunlara inin bakalım dediler ,her şey tu kaka oldu.Anlamıyorum ,insanlar nasıl değişir?

    Yanıtla (1) (0)
  • fikrin zikri / 26 Ocak 2022 18:45

    Haklı olanı savunursan Hakk'ın tarafında olursun. Aman camiaya zeval gelmesin dersen dünyada mütedeyyin görünür Hakk'ın karşısındaysa Müflis olursun.

    Yanıtla (8) (0)
  • Arifasya / 26 Ocak 2022 19:21

    Bakan toplanti yapiyor ibb baskani yok.bunu da cb mi?soyledi.bir belediye baskanini kabul etmeyen,secimi kaybetmeyi hazmedemeyen,halen daha kin tutan,kar yagsa,kuraklik olsa,ibb nin basina birsey gelse diye bekleyen zihniyet milletin degerleriyle degil kendi cepleriyle barisiktir.

    Yanıtla (12) (1)
  • Arifasya / 26 Ocak 2022 19:38

    Mecliste hirsiz bizim hirsizimiz,sokakta calisiyorlarsa calsinlar deyip yasadiklarina din diye inanan ,akp nin dindarlari tabirini ortaya cikaran,helali harami karistiran kim?Allahi bile siyesetlerine alet eden kim?sirk icinde yuzen akp mi milletin degerlerine sahip.sizin yatacak yeriniz yok

    Yanıtla (5) (0)
  • Halk / 26 Ocak 2022 21:26

    Karar okuru sana gore bu gun her turlu zulmu yapan haksizlik yapan kimdir. Yani yazar muhafazakar ise her halde akp yi desteklemek zorundami. Bunca haksizlik hukuksuzluk yapilirken sessizmi kalinacak.

    Yanıtla (1) (0)
  • Halk / 26 Ocak 2022 21:27

    Kimse dini ve dindari hor gormuyor ama herkes dinin nasil.kullanildigini goruyor

    Yanıtla (4) (0)
  • Okur / 26 Ocak 2022 16:19

    Lafla kar kürünmüyor. Yazar doğru söylemiş. Balık yeyip güçlenmek lazım. Afiyet(!!!) olsun.

    Yanıtla (8) (22)
  • Karar okuru / 26 Ocak 2022 17:50

    Yönetim bir organizasyon işidir. Yönetici görevleri tanımlar, kadroyu oluşturur, yetkileri dağıtır ve sonrasında denetler. Bu her şeyden önce çalıştırdıklarına inanmak, güvenmek işidir. O kadroyu kurduysan, o işleri becerecek yetenekleri seçtiysen balık yemeye de gidersin, kayak kaymaya da. Erdoğan yanında yetenekli insanlar varken tatile bile giderdi. Yetkili bakanları varken işler tıkır tıkır yürürdü. Hepsini trenden attı. Şimdi Cumhurbaşkanlığı sözcülüğünü bile kendisi yapıyor.

    Yanıtla (5) (1)
  • Okur / 26 Ocak 2022 19:21

    Afiyet(!!!) olsun dedik ya.

    Yanıtla (0) (0)
  • okcmn / 26 Ocak 2022 19:09

    enerji yok, organize Sanayi bölgerinde ÜRETİİM durdu.
    bunun neresini eleştireceksin.

    Yanıtla (4) (0)
  • orhan / 26 Ocak 2022 18:48

    Parti sözcüsü Çelik 2017 İstanbulda da kardan yolların açıldığını,ihmalin olmadığını,,......tuz........silisyon döküldü diyerek rahmetli Kadir TOPBAŞ ın ismini anmadan Partiyi övdü ancak görevden alınan adamı nasıl övdü bilemedik sen ölen bir adamın yaptıklarını öveceksin hem de onu görevden azledeceksin siyasetin geldiği nokta işine geldiği gibi davran yani bir bardak suyun içinde dökülen bir kaşık mikrobu ayıkla sonra da su temizdi bir şey yokmuş de......ve vatandaşa hıfsısıhhadan geçti. de

    Yanıtla (2) (0)
  • Karar Okuru / 26 Ocak 2022 15:53

    Okuduğunu anlama özürlü olanlara söz anlatmak, deveye hendek atlatmaktan daha zordur. Ben sadece dini hassaiyetlere sahip ve dini hassasiyetleri olan bir okurum. Paylaştığım yazımda iktidarı akladığıma dair tek bir harf olmadığı halde, iktidarı akladığımı iddia edenlerin iyi niyetinden şüphe edilir. Yanlış ve haksızlık kimden gelirse gelsin ve kime karşı olursa olsun karşısısında durmak icab eder. Burada dost ve düşman fark etmez. İktidarı eleştir. Muhalefete toz kondurma. Bu mu adalet?

    Yanıtla (7) (28)
  • Vatandaş Adem / 26 Ocak 2022 16:41

    Sayın karar okuru,din ve dindarı horgören,aşağılayan siyasi anlayış kim? Yazar yazısında bu anlayışta olan bir siyasi oluşumu hangi sözüyle desteklemiş keşke okuduğunu anlasaydın,kafanın arkasındakilere göre yorum yapmasaydın ayrıca bizim milletimizin değerleri arasında ; kul hakkı yememek,israf (yazlık kışlık saraylar,13 uçak,lüks otomobil filosu),hoşgörülü olma,kibirli olmama gibi değerlerde var.Bunlar size uymuyor ama...

    Yanıtla (15) (3)
  • alpago / 26 Ocak 2022 18:07

    Maşallah! Senin dini hassasiyetin daha baskınmış.Nerede okudun?

    Yanıtla (1) (1)
  • Baltazar Kazmarek / 26 Ocak 2022 17:40

    "Paylaştığım yazımda iktidarı akladığıma dair tek bir harf olmadığı halde, iktidarı akladığımı iddia edenlerin iyi niyetinden şüphe edilir." Sen okuduğunu anlamadığın gibi, kendini de ifade etmeyi bilmiyorsun demek ki.

    Yanıtla (5) (0)
  • alpago / 26 Ocak 2022 18:03

    Yaptıklarından Allah a hesap vereceğini bilen insanları tebrik ederim.

    Yanıtla (2) (1)
  • Karar Okuru / 26 Ocak 2022 18:01

    Bu ülkede yaşayan birisi olarak dini ve dindarı aşağılayandan haberiniz yoksa, size diyeceğim tek bir sözüm dahi olamaz. Dinime sövenlere de, din tüccarlığı yapanlara da Allah lânet etsin. Siz de bu duaya amin der misiniz? Siz de böyle kocaman bir yürek var mı? Bu ülkede Allah'a, Peygamberlere, mukaddesata dil uzatılır. Lâkin birileri demokrasi, fikir ve düşünce hürriyeti kalkanıyla onları savunmaya geçer. Karar Gazetesinin bazı köşe yazarlarıda, aynen bunu yapıyor.

    Yanıtla (1) (6)
  • Dogukan ilbey / 26 Ocak 2022 17:31

    İstanbula bir metre kar yagsa birileri sevinecek.ibb karin altina kalsin diye.bu ne cukur siyaset.bir de su cb nin talimatiyla geldik diyorlar ya!hasta ediyor beni.cb bunlara benim
    Adimi heryerde kullanmayin niye denez.nerdeyse tuvalete gitmek icin cb den izin alacaklar.
    İlkokul yillarini hatirliyorum.ogretmenim su icmeye,tuvalete gidebilirmiyim?

    Yanıtla (12) (2)
  • alpago / 26 Ocak 2022 18:00

    Yapma! İyi güzel.,doların 18 lira olduğu gün hükümet gider diye göbek atanlar için aynı duyarlılığı gösterdiysen seni alkışlarım.

    Yanıtla (1) (5)
  • Ali / 26 Ocak 2022 13:16

    İstanbula ve burada yasayanlara ihanet edildi.yine siyasi rantlara yem yapildi.
    Karla mucadele edeceklerine yine birbirlerine kardan top yapip atip durdular.al birini vur otekine.bu ulkede gercekleri taraf tutmadan yazacak namuslu,onurlu,ulkesini milletini sevece bir yazar,gazeteci yokmu be..sadece akp mi suclu ,ya imamoglu denem baskan neden hizmet veremedi,neden basarili olamadi, aciklamalari beni hic tatmin etmedi,basarisiz ol bunun nedeni sordunda tepside iyi kizarmiş yemeğe hazir bi cevap.

    Yanıtla (3) (5)
  • Baltazar Kazmarek / 26 Ocak 2022 17:58

    "sadece akp mi suclu" EVET! Aynen orman yangınlarında, sel felaketlerinde, maden kazalarında, hızlı tren cinayetlerinde olduğu gibi beceriksizlik ve basiretsizlik paçalarınızdan akıyor. Yazıda ve yorumlarda AKP'nin yanlışları detaylı olarak izah edilmiş zaten, ama anlamak isteyene...

    Yanıtla (8) (3)
  • Ahmet Terlemez / 26 Ocak 2022 17:51

    Zamanında hizmete harcayacakları 1 milyar meblağı yandaş vakıflara dökecekleri yerde teçhizata harcasalardı bu gün İstanbullu bu sıkıntıların hiç değilse bir kısmını çekmezdi.

    Yanıtla (5) (2)
  • ibrahim. / 26 Ocak 2022 11:26

    Baskan balikcida bu kis kiyamette bakanlar Ankara'dan gelmis ama Belediye Baskani Ingiliz Buyukelci ile 3 saat ne yapar? bir sorar insan. Devlet sinifta kaldi ama ya belediye?

    Yanıtla (15) (46)
  • ibrahime / 26 Ocak 2022 11:58

    peki siz mesela istanbul valisinin programını saat be saat sorguluyor musunuz? ya da içişleri bakanının falan? hatayda 52 vatandaşımız öldüğünde dönemin başbakanı uğramaya tenezzül etmeden ABD'ye gitmişti hatırlar mısın?

    Yanıtla (42) (4)
  • Okur / 26 Ocak 2022 12:09

    Rahmetli Kadir Topbaş ve diğer belediye başkanları da görüşmüş ve fotoğrafları var. Onlara sordunuz mu? Ne işleri varmış?

    Yanıtla (25) (1)
  • Okur / 26 Ocak 2022 19:22

    Karda kışta kıyamette mi görüşmüş.

    Yanıtla (0) (0)
  • Okur / 26 Ocak 2022 12:20

    Tabiki gelecekler, şirketleri denetlemesinler mi? İhaleye imza atmakla olmuyor. Para ödeniyor bu yollara...

    Yanıtla (1) (1)
  • Jasmin / 26 Ocak 2022 13:31

    Bakanlar propaganda İçin gelmiş!

    Yanıtla (9) (1)
  • Baltazar Kazmarek / 26 Ocak 2022 17:48

    "...bu kis kiyamette bakanlar Ankara'dan gelmis..." Vah vah! Sayın Bakanlarınıza hem acıdım hem de çok üzüldüm şimdi.

    Yanıtla (5) (1)
  • ALİ / 26 Ocak 2022 16:59

    mükemmel

    Yanıtla (3) (0)
  • Yada / 26 Ocak 2022 13:37

    2009 yılında 26 kişi sel felaketinde öldü bu şehirde, eleştiriler tamamda vicdansızlık biraz fazla.

    Yanıtla (20) (2)
  • okur / 26 Ocak 2022 16:34

    değil mi? haklısınız. unutmuşum tamamen. 26 can gitti. balık restoranı kadar konuşulmadı.

    Yanıtla (14) (2)
  • Yıldırım / 26 Ocak 2022 16:31

    Ömer Çelik, İmamoğlu'nun İngiliz büyükelçisini ağırladığı yemekte lokantanın önünde 1 adet kar temizleme aracının bekletildiğini söylüyor ve eleştiriyor. Erdoğan Kıbrıs'a 6 uçakla pikniğe gidiyor, 15 Temmuz'dan bir kaç gün önce ailesiyle tatile 4 uçakla gidiyor, Cuma selamlığına 2. Abdülhamid'i kıskandıracak büyüklükte koruma konvoyuyla gidiyor, Ayaş'taki köy evine iftara helikopterlerle, zırhlı araçlarla gidiyor, Erdoğan... Saymaktan yoruldum valla.

    Yanıtla (30) (6)
  • Baytarr / 26 Ocak 2022 02:21

    Sayın yazar işin tarafsız bakmıyorsun . Ekrem beye sorsana nerede senin tuzlama buz çözücü sülüsyonların. Rahmetlik topbaş zamanında da yağdı ana yollar kapandımı millet 20 saat yolda mı kaldı.

    Yanıtla (18) (46)
  • selçuk / 26 Ocak 2022 12:18

    Topbaşı kovdular. Üzüntüden öldü o da Ahmet Edip Uğur da.

    Yanıtla (28) (4)
  • Baytarr'a / 26 Ocak 2022 13:12

    Size sadece 2015 yılından örnek bir gazete haberi. Alttaki linki tıklar mısınız?
    https://www.haberler.com/istanbul-da-kar-esareti-6977588-haberi/
    Google'da her şey var! Hüküm vermeden önce bir zahmet araştırır mısınız?

    Yanıtla (12) (1)
  • Yalın / 26 Ocak 2022 16:24

    Evet kaldık!

    Yanıtla (5) (1)
  • Şenel kendir / 26 Ocak 2022 15:03

    Atinadaki demokrasi ve sorumluluğu görün. İstanbulda Tonla dolar aktardığı ız geçen geçmeyen araçların parasını ödediğimiz İGA otoban işletmesi sorumlu olduğu 4 şeritli bomboş yolda kar mücadelesi yapmıyor yolu kapattım deyip orayı kullanması mecbur olan TIR kamyon otobüsleri istan ulun ana arteri basın ekspreste mahsur bırakıp doğu batı arter TEM ile kuzey güney bağlantısı BasınEkspres yolunu kilitleyerek sabotaj gerçekleştiriyor.

    Yanıtla (9) (0)
  • yavuz / 26 Ocak 2022 14:42

    Yunanistanda otoyolu işleten firmanın ceosu istifa etmiş.karda yüzlerce araç mahsur kaldı diye ve firma nahsur kalanlara 2 biner euro ödeyecekmiş.Peki bizde durum nasıl?' gündür tüm trol ve yalakaları İBB başkanına hakaret ediyor Kuzey otoyolu aynı durumda kalmıştı ve İbb ye bağlı değil.Hiç bir devlet yetkiliside çıkıp otoyolu işleten yada yapan firma zararı karşılasın demedi.İmamoğluna suç buldular.Yunanistan kadar lamadık,yazık.

    Yanıtla (19) (0)
  • Adamın Biri / 26 Ocak 2022 14:35

    Eski Ayasofya Camii Baş İmamı Boynukalın: "Hz. Adem ve Havva annemize yapılan hakareti savunanı Allah karla çarpar" demiş.
    Suçlu bulundu.
    Şimdi dağılabilirsiniz.

    Yanıtla (22) (1)
  • Bulgur / 26 Ocak 2022 14:26

    Evdeki bulgurdan geçtik,yollarda karda kurtlandı.

    Yanıtla (6) (0)
  • karar okuru / 26 Ocak 2022 14:26

    Ak parti İstanbul il başkanı çıkmış ' ayaz geçer eme halk bu aymazlıgı unutmaz' demiş. bende derim ki evet kış geçer ama ödediğim dogalgaz, elektirik faturalarını unutmam.

    Yanıtla (23) (0)
  • Ali / 26 Ocak 2022 14:18

    Al birini vur ötekine.herkes icraat degil laf uretiyor.hepsi merdivende oturup dedikodu ureten mahalle kadini gibi.karayollarida ,ibb de tek kelimeyle başarisiz olmuştur,olan ist halkina olmustur,bundan boyle herkez kendi õnlemini almali ve hicbir oteriteye guvenmemeli.bu ortamlar hizmete degil adeta siyasi ranta ve fırsata dönüsmus.nasil bir ulke olduk ya,ne hale getirdiniz bu guzel ulkeyi,kendi kavgalariniza,kendi yandaslariniza,kendi cikarlariniza hizmet eder hale getirdiniz bu ulkeyi.

    Yanıtla (2) (8)
  • yavuz / 26 Ocak 2022 14:07

    İki bakanın şehre gelip Belediye başkanına bilgi vermeden yokmuş gibi davranıp, kendi çalıp oynamaları İmamoğlu'na oy veren milyonları yok saymaktır,hakarettir.İlk seçimde İstanbullu bunun hesabını sorar merak etmeyin.

    Yanıtla (35) (2)
  • Maalesef / 26 Ocak 2022 14:00

    Arendt'in "kötülüğün sıradanlaşması'" eserini adeta yeniden yazıyor akp iktidarı.

    Yanıtla (26) (1)
  • Oflu / 26 Ocak 2022 09:21

    Anlaşılıyor ki, Ekrem İmamoğlu, Ak Parti’nin tüm dengelerini bozmuş ve bozmaya devam edecek. Nasıl bir hazımsızlık bu. Bu dışardan görülmüyor mu zannediyor Ak Parti? İmamoğlu’nu el birliğiyle Cumhurbaşkanlığına götürüyorlar. Hayırlı olsun. Bir de şu Atatürk Havalimanı pistine hastane yapılması, içimi acıtıyor, içimi. Bu bile tek başına sorumluların yargılanma sebebidir.

    Yanıtla (73) (5)
  • okur / 26 Ocak 2022 13:45

    Sahi o hastane ne oldu bilen var mı?

    Yanıtla (18) (1)
  • okur / 26 Ocak 2022 13:41

    Ya allasen bir belediye başkanı bir büyük elçi ile ne konusabilir ki en fazla iktidarın vetosu takılmadan alınabilecek krediler falan konuşulmuştur. Dış işleri mi, iç işleri mi yoksa milli avunma bakanlığı mi İBB'ye bağlı ki imalı malı acaba ne konuştular diyorsunuz.

    Yanıtla (9) (1)
  • Ali rıza / 26 Ocak 2022 13:38

    Kavgayla bir birimizi suçlamayla , kutuplaştırmakla hiç sorun çözülmez bunu bilmemiz lazım , bir felaket gelmiş İmamoğlu henüz üç buçuk yıldır bu şehri önüne takoz kona kona yönetiyor , otuz yılda biriken sorunu , bu kısa zamanda nasıl çözecek , adamın yediği yemeği burnundan getirdiler , el insaf yahu , memleket çocuğu bu , uzaydan gelmedi , seçimi kazandı diye düşmanımızmı oldu , adam bal gibi adam ve dürüst,

    Yanıtla (14) (2)
  • Recep Ertuğay / 26 Ocak 2022 07:34

    Bir kaç gündür yazılarınızı okuyorum. Aksu’ya eleştiride bulunmadınız. Kabaş’a eleştiride bulunmadınız. Şimdide İmamoğlu’na bir sözünüz yok. Dahası himaye ediyorsunuz. Omdan da ötesi bu kişilere olan yaklaşımı alabildiğine eleştiriyorsunuz.

    Yanıtla (15) (59)
  • Yorum / 26 Ocak 2022 12:40

    Allah insana kendini ifade edebilsin diye dil vermiş. Herkesin düşüncesi kendisine. Sana uymuyor diye, kendi düşünceni ona zulüm yaparak kabul ettiremezsin. Ona kötü muamele edemezsin. İftira, hile, riyakarlik yerine hoşgörü beklerdim. Sanayide üretim enerji kesintisi, gıda enflasyonu gerçeklere bakın. Hedefi başka yöne çevirmekle olmuyor. Genel bir sıkıntı var.

    Yanıtla (30) (5)
  • Reis / 26 Ocak 2022 13:46

    Aynen sizin gibi zihniyetin yaptığı gibi....

    Yanıtla (0) (0)
  • karar okunur / 26 Ocak 2022 12:42

    „Bir tarafta tüm heybetiyle devletten, diğer taraftaysa bir kişiden ve ayarsızlığından, dil kusurundan söz ediyoruz.Olsa ne yazar ama tehdit de mevzubahis değil, sivrilik yahut densizlik.
    En fazla ayıplar, kınar geçersin. Kesmezse hakaretten yargıya şikayet edersin.“
    „Ayağa dolanan orantısızlık“ Akif Beki

    Okumaktan okumaya fark var. Allah kuru iftiradan saklasın.

    Yanıtla (5) (0)
  • kardan adam / 26 Ocak 2022 13:38

    Ülkenin tek sorunu Sezen Aksu, Sedef Kabaş, İmamoğlu, balık, kar filan olsa herkes bir şekilde eleştirir ama değil asıl sorunlar görünmesin diye bunları öne çıkarıyorlar. Aynı karın altında yağ, ekmek kuyruğunu gör istemiyorlar, doğalgaz mağduriyetini bil istemiyorlar, enflasyon hızla tırmanıyor öğren istemiyorlar. Ancak goy goy yapalım kim kime ne demiş..

    Yanıtla (12) (1)
  • Muzaffer / 26 Ocak 2022 13:36

    IQ'um ile oynama lütfen,

    Manipülatif hiç olma...

    Her şey ortada...

    Her şey çok güzel oldu

    Yanıtla (5) (1)
  • vatansever / 26 Ocak 2022 13:34

    il başkanı yalan dolan peşinde havalimanının hali perişan karayollarının sorumluluğundaki yollar perişan bundan bahsetmez.

    Yanıtla (15) (1)
  • Belenlioğlu / 26 Ocak 2022 01:54

    Gazeteler, televizyonlar, sosyal medya…Bütün troller iş başında…
    Kötü niyet, kasıt, iftira ve manipülasyon kol geziyor …
    Halbuki, insan düşmanına bile haksızlık yapmamalı!
    İmamoğlu’nu haksız yere ihmalkâr, suçlu göstermek için her numarayı deneyenler, gerçeği gizleyip yalan söyleyenler hiç aklınıza gelmiyor mu?
    Yukarıda Allah var!
    Siz, doğru bildiklerinize yenileceksiniz.
    Bu yaptıklarınız, hiç şüphe etmeyin ki, gayretullah’a dokunacaktır!

    Yanıtla (75) (6)
  • Karar Okuru / 26 Ocak 2022 03:50

    "Belenli oğlu harp hiledir" düsturunu benimseyen ve köy muhtarlığı seçiminde bile bu ilkenin geçerli olduğuna yani namaz kılan muhtar adayı diğerine tercih edilir diyen anlayış sahiplerine " Yukarıda Allah var" uyarısını yapman çok çok yersiz(!) Çünkü her şeyi Allah'ın dini için yaptıklarından ve Allah'ın ONAYI İLE hareket ettiklerinden zerre şüphe bile etmiyorlar...

    Yanıtla (32) (2)
  • Karahanlı / 26 Ocak 2022 08:44

    CHP'nin İl Başkan Yardımcısı, İstanbul'da tüm yolların açık olduğunu, kar yağışının çile değil eğlenceye dönüştüğünü söyledi iyi mi?
    Sizin anlayacağınız, otoyolda mevtayı bırakıp kaçan İBB cenaze aracının o şoförü de kardan kaçmamış, eğlenceye koşmuş!

    Yanıtla (9) (39)
  • Okur! / 26 Ocak 2022 11:05

    Hangi otoyolda olmuş o hadise?

    Yanıtla (15) (1)
  • f.fff / 26 Ocak 2022 14:58

    hangi yol olacak İFTİRA yolunda,en iyi bildikleri bu...

    Yanıtla (9) (1)
  • İbrahim coşkun / 26 Ocak 2022 10:46

    Allahı yukarıya senmi çıkardın

    Yanıtla (1) (1)
  • Belenlioğlu / 26 Ocak 2022 13:33

    Değerli dostlar,
    Kastım, leh veya aleyhe görüş beyan ederken, karşı tarafı eleştirirken haddi aşmamak, haksızlık yapmamak gerektiğine işâret etmektir.
    Doğru tavır, hakşinas olmak; sevilenler için olduğu kadar sevilmeyenler için de, yeri geldiğinde “Yok, o kadar da değil!” diyebilmektir!
    Haddi aşmak, haksızlık ve hele hele manipülasyon sadece muhataplarının değil hepimizin huzurunu bozan, iklimimizi kirleten bir suçtur.
    Kısaca, “Zâlimin zulmü varsa, mazlûmun Allah’ı vardır!” diyorum.

    Yanıtla (4) (1)
  • Jasmin / 26 Ocak 2022 13:30

    Hafıza vicdan İçin de önemlidir, açın bakın akp döneminde yağmurdan, kardan şehrin nasıl kilitlendiğine, çaresiz kaldığına da!

    Yanıtla (2) (1)
  • Baytarr / 26 Ocak 2022 12:42

    Soylu, İmamoğlu ile koordinasyon yapmadığını söylüyorsun. Karınysğacağı günler öncesinden belli. Yeni yol arkadaşına sor bakalım. İlçe belediye. Başkanlarını akoma davet edip neden toplantı yapmamış

    Yanıtla (7) (13)
  • Z KUŞAĞI / 26 Ocak 2022 13:24

    AKOM İBB teşekkülü. Binlerce çalışanı var. Şu anda 7421 çalışan ile sahada. İstanbul'un ilçelerinin 14 tanesinin başkanı CHP'li. Eğer İmamoğlu CHP'li başkanları çağırıp, AKP'lileri çağırmasaydı o da Soylu gibi olurdu. AKOM'a ilçe belediye başkanları çağrılmaz. AKOM da Başkan da onlarla zaten iletişim halindedir.

    Yanıtla (10) (2)
  • EbuAhmet / 26 Ocak 2022 13:23

    OLMADI İMAMOĞLU
    Sayın İmamoğlu;Evet iktidar ve yandaşları eline geçen geçmeyen her fırsatı senin aleyhinde kullanmak için haksızca ve insafsızca saldırı halinde.Evet seni halkın gözünden ve gönlünden düşürmek için seferberlik halindeler,bütün bunların farkındayız.LAKİİNN;İstanbul kar altındayken o yemeğe gitmeyecektin sayın İmamoğlu.Önceden planlanmış olsa dahi o yemeği iptal edecektin.Biz seni o gece akoma postunu sermiş domates,peynir,ekmek,çay ile fotoğraflarda görmek isterdik.OLMADI!

    Yanıtla (12) (6)
  • karar okuru / 26 Ocak 2022 01:38

    İyi güzel yazmışsın da tarafsız habercilik İmamoğlu'na da iki çift laf etmenizi gerektirmez mi?

    Yanıtla (41) (80)
  • Ziya / 26 Ocak 2022 08:10

    Ne için?

    Yanıtla (20) (2)
  • Karar okuru / 26 Ocak 2022 13:00

    Belediye başkanı Erdoğan gibi 5 yıllık görev süresinin neredeyse bir senesini (302 gün) izinli geçirmedi diye, iki çift lafı hak ediyor tabii ki.

    Yanıtla (10) (4)
  • Gerçekçi / 26 Ocak 2022 12:50

    A habere git sabah gazetesi oku "tarafsız"yayıncılık için

    Yanıtla (33) (5)
  • Halk / 26 Ocak 2022 13:11

    Karar okuru imamoglu.ne yapmis. Gece gunduz calismis bir yemek yemis ne var bunda. Siz saraylarda her gun binbir cesit yemek yemiyormusunuz.

    Yanıtla (10) (0)
  • Raşit / 26 Ocak 2022 13:11

    Gerekmez.Devlet duygusallıkla yönetilmez. Devlet ricali İstanbul'a geliyor ama Sn.İmamoğlundan bilgi almıyor.İktidarın tek derdi başkanın başarısız olması. Başkanla uğraşılacağına yeni yapılan havalimanının çatısı nasıl çöker onla uğraşılsın.

    Yanıtla (16) (0)
  • okur / 26 Ocak 2022 13:09

    Soğukta evimizde battaniye altında oturuyoruz. Evdeki tüm ampulleri küçülttük, gelecek faturalardan korkar olduk. Enflasyon %80-%100 civarı. Her şey ateş pahası. Bu duruma yol açan IBB başkanı İmamoğlu ve iktidardaki CeHaPe yi kınıyorum. İstanbul Ankara arasındaki karayolu kapandı, İstanbul havalimanı çatısı çöktü, uçaklar kalkamadı, İmamoğlu hiçbirşey yapmadı, Dertlerimize çare bulamadıkları için bir sonraki seçimde iktidarı değiştirmeyi düşünüyoruz. Buradan duyurulur.

    Yanıtla (13) (1)
  • Tolga Gündüz / 26 Ocak 2022 13:07

    Bir satırını da İmamoğlu'na ayırsaydınız daha hakkaniyetli bir yaklaşımla sözünüzün gücü artardı. Dedikleriniz doğru ama bu İBB ve İmamoğlu'nun beceriksizliklerini görmeyeceğiz anlamına gelmez. İstanbul'da yaşıyoruz, dünü de bugünü de görüyoruz.

    Yanıtla (1) (12)
  • Kararlı / 26 Ocak 2022 13:05

    İBB'ye bağlı ekipler dün saatlerce canla başla mücadele ettiler!
    Hangi ekip ne mücadelesi' diyeceksiniz şimdi?
    Vardı, bir büyük mücadele vardı
    Ama yollarda, caddelerde değil sosyal medyada
    Başkanın trolleri saatlerce ekran başından hiç kalkmadı. Bir ara kendilerini bile aşmayı başardılar.
    Amerika'nın bilmem hangi eyaletindeki kar küreme çalışmasının görüntülerini 'Ekrem Başkan çalışıyor' diye servis ettiler

    Yanıtla (1) (8)
  • Cemal şimsek / 26 Ocak 2022 12:51

    İmam OĞLU balık restorantta
    Keyif çatıyor.ilkin yalanladılar,sonra gerçek çıktı.
    İmam OĞLU ne yaptı, balık restorantı bastı,siz nasıl benim burda olduğumu
    Paylaşırşınız diye.
    Böyle bir kişiyle bakanlar ne konuşsun.

    Yanıtla (2) (8)
  • Pirireis / 26 Ocak 2022 12:36

    Hani biz aynı geminin yolcusuyduk? Siyasetçinin 2 dili olması ne kadar kötü değil mi? Bir cumhurbaşkanı dili, bir akp genel başkanı dili. Hak tan, hukuk tan, adalet ten, eşitlik ten yana olması gereken dil susuyor, ötekileştirici, öteleyeci, azarlayıcı dil kullanılıyor. Bari doğal kriz anında susun, dertlere çare üretin, o da yok. Tükenmişlik sendromu bu olsa gerek.

    Yanıtla (12) (4)
  • efedamat / 26 Ocak 2022 12:34

    kabaktepe denilen kişi istanbul halkını tanımıyor.
    25 milyar euro ya yapılan havalaanından 3 gündür uçak kalkmıyor.
    paralı yollar kapalı.tem kapalı.
    Birisi vardı birşey olmadıysa bile birşey olmuştur demişti.o istanbul halkının şamarını yedi.sıra sende.
    kabaktepe sende istanbul halkının sillesini oy sandığında yiyeceksin.
    istanbul akp ye iktidar vermeyecek bu böyle arkadaş hadi başka kapıya.

    Yanıtla (25) (4)
  • Halk / 26 Ocak 2022 12:29

    Akp nin isi gucu propoganda yapmak. Yollardan ibb sorumlu degil.

    Yanıtla (25) (5)
  • V.D. / 26 Ocak 2022 11:12

    1997 yılından bu yana İstanbul'dayım! Daha önce de üç defa böyle kış gördüm!
    2000 yılıydı galiba, yani belediyede AKP dönemi; Maslaktan Beşiktaşa kadar yürümüştüm! Açık yol yoktu! Ama hiç kimsenin aklına da belediye çalışmıyor demek gelmiyordu!

    Yanıtla (41) (5)
  • Okur / 26 Ocak 2022 12:18

    Mesele algı ile milletin aklını karıştırmak. Gerçeklikten iyice koptular. İstiyorlar ki belediye başkanları kazmayı küreği alsın tonlarca karı temizlesin. Bu ülkede bunu yapan başkan var mı? Yangında hortumu tutup söndürmeye çalışan bürokrat var mı? Hepsini geçtim. Evini, işyerinin önünü, arabasının üstünü temizleyen kaç kişi var?

    Yanıtla (14) (1)
  • OKUYUCU / 26 Ocak 2022 12:17

    İYİ DE ANTEP'TE NE OLDU? HALA SIKINTI VE SORUNLAR DEVAM EDİYOR. TAG TARSUS - OSMANİYE -GAZİANTEP OTOYOLU HALA ULAŞIMA KAPALI BUNA NE DİYECEK SAYIN , HÜKUMET YETKİLİLERİ !!!
    EKREM İMAMOĞLU METRO YAPMAK İSTİYOR ENGEL, METROBÜS ALMAK İSTİYOR ONAY VERME, KARAR ALACAK İBB MECLİSİNDE ENGEL ÇIKAR PEKİ BU İNSAN NASIL ÇALIŞACAK ?? EL İNSAF !! DEVLETİN TÜM İMKANLARI ELİNDE OLMASINA RAĞMEN ANTEP'TE ŞEHİR İÇİNDE HİÇBİR ÖNLEM ALAMADINIZ VE DE HALA ALINMIŞ DEĞİL.

    Yanıtla (25) (1)
  • KAAN / 26 Ocak 2022 11:39

    Karın yolları, sokakları kapatmasımı önemli, adil adalet, hukuk, özgürlük, güven, umut yollarının kapanması mı önemli. Batan, batırılan ve keyfi iflasları yapanların ekonomiye verdiği zarar mı önemli. Kar bir hafta sonra bahar ya diğerleri....

    Yanıtla (18) (0)
  • Okur / 26 Ocak 2022 12:07

    Aynen katılıyorum. Kar'ında bir ömrü var. Şimdi güneş açtı ve erimeye başladı bile. İnşallah barajlarımız dolar, su sıkıntısı yaşamayız.İnsan eliyle verilen tahribat nasıl giderilecek. Borsayı robotlara teslim edenler, bankaların piyasa fiyatlarının düşmesi, bir bürokratın Hollanda da servetinin bu ülkede 25 banka alacak düzeyde olması normal şeyler mi? Ben ülkemin kurumlarına zarar veren, insanları kanaat etmeye, sadece bulundukları yere sıkıştıranlardan razı değilim.

    Yanıtla (12) (0)
  • Ömer bursevi / 26 Ocak 2022 12:02

    Tabiki afettir tabiki bazı olumsuzluklar yaşanmıştır ve yaşanacaktır neden imamogluna şunu sormuyorsun sen akom da olmak yerine ingiltere ankara buyukelcisi ile hangi sifatla ve ne maksatla bukadar buyuk bir cenderenin içindeyken balık yemeye gittin ve orada neler konuştunuz diye sormak yerine yok bakanlar cagirmamis yok ucak ataturk havalimanina inmiş peki hic dusundunmu neden.

    Yanıtla (7) (37)
  • mustafa / 26 Ocak 2022 11:05

    Öyle bir yazı yazmışsın ki sanki İBB pir-ü pak. İstanbullu aç iken balıkçıda 3 saat ben ziyafet çektim ve kar küreme araçlarının açtığı yoldan saatler sonra AKOM'a ulaştım. 2017'deki daha yoğun kar yağışında kullanılan tuz miktarının 1/3 oranındaki tuzla ve 25 kat daha az solüsyonla ben müdahale ettim. İçinde cenaze olan belediye aracını cenazeyle birlikte bırakıp kaçtım...

    Yanıtla (10) (47)
  • havalimanı / 26 Ocak 2022 12:01

    havalimanında 2 pisti açık tutmamışsınız halen afra tafra. otoyolların hepsi kapanmış. otogarları bile kapatmışsınız halen ona buna ayar vermece. sana akpnin ibbyi aldığı 25 sene boyunca kaç kez evden işe yürümek zorunda kaldığımı da yazayım mı? daha 6 sene önceki karda 1 hafta boyunca sokağımıza kardan dolayı çöp kamyonu giremedi. bu sene 2.gün çöp kamyonu girdi.

    Yanıtla (36) (4)
  • A.Y / 26 Ocak 2022 11:58

    İmamoğlu Yemeği erteleyecekti
    Böyle zamanda bir araya gelemeyen devlet büyükleri olası bir depremde vay istanbulluların haline
    bu kar nerde yağsa kimse altından kalkamazdı
    bu kada uyarılara rağmen özel araçlar trafiğe çıkmamalıydı
    karın gündüz yağması araçların yolda kalmasına sebep oldu eğer gece yağsaydı ana yollar boş kalıp ekipler daha rahat karı temizlerdı

    Yanıtla (9) (4)
  • hidayet kocak / 26 Ocak 2022 11:54

    tsk ederim sayin yazar ne güzel yazmisiniz elinize saglik iyiki varsiniz sagolun var olun basarilar dilerim

    Yanıtla (9) (2)
  • AHMET CEVİZCİ / 26 Ocak 2022 11:51

    Kaleminize sağlık.

    Yanıtla (6) (3)
  • OSMAN CEYLAN / 26 Ocak 2022 11:49

    sen ve senın gıbıler sana destek verenler en hafıf deyımle sızlerı allaha havale dedıyom
    utanmazsınız utanmıyacaksınız .

    Yanıtla (3) (8)
  • sorunlu / 26 Ocak 2022 11:47

    Ormanlar yanar, söndürülemiyor mu? yetki belediyelerde sorumlu onlar derler..
    Kardan otoyollar kapanır, açılamıyor mu? suçlu belediye..
    Normalde aç, açık yok derler, belediye başkanı dışarıda balık mı yemiş hem de bu kar kıyamette millet açlık içindeyken ağlaşırlar da ağlaşırlar..
    Bu arada Antep otoyolu yine kapanmış, Fatma Şahin'e laf söyleyeni göremedik henüz..

    Yanıtla (18) (0)
  • karar okuru / 26 Ocak 2022 11:22

    Teşekkürler Akif bey, hakkaniyet şart. Ama İmamoğlu'nun da daha dikkatli olması gerekiyor.

    Yanıtla (17) (2)
  • Okurr / 26 Ocak 2022 09:37

    Hükümet,3 kilometre uzunluğunda 60 metre genişliğindeki bir pisti temizliyememiş kalkmış belediyeyi suçluyor. Belediye şehirde pistin yüz katı büyük yeri temizlemeye çalışmış ,bu bile belediyenin başarılı olduğunu gösterir.

    Yanıtla (55) (2)
  • ANKARA06 / 26 Ocak 2022 11:09

    karayollarına bağlı yolların tümü kapalı .insar18 saat yolda kalmış onlar imamoğluyla uğraşıyor.urfa insanlar işlerine gidemedi iki gün

    Yanıtla (22) (1)
  • Okur / 26 Ocak 2022 12:11

    Yangınlar kaç günde kontrol altına alındı. Bunada şükredelim ne diyeyim.

    Yanıtla (4) (0)
  • Okur / 26 Ocak 2022 11:18

    Hala borcunu ödediğimiz havalimanının bize maliyeti giderek artıyor. Şirketin mağdurlara tazminat ödemesi gerekmez mi?

    Yanıtla (15) (0)
  • MUSTAFA KURAL / 26 Ocak 2022 11:16

    Ey iman edenler! Allah için hakkı ayakta tutun, adaletle şahitlik eden kimseler olun. Herhangi bir topluluğa duyduğunuz kin, sizi adaletsiz davranmaya itmesin. Adaletli olun; bu, takvâya daha uygundur. Allah’tan korkun. Şüphesiz Allah yaptıklarınızdan haberdardır. MAİDE SURESİ 8. AYETİ KERİME

    Yanıtla (9) (2)
  • Okur / 26 Ocak 2022 11:15

    Amaç bağcıyı dövmek olunca, Kar yağışınıda sulandırdılar.Ücretli otoyollarının bakım onarımından sorumlu şirketin, karayollarının sorumluluğu yokmuş gibi algı.Halkb fiyatı 20 TL 9 yıl 77 bin saat sürekli düşmüş, yatırımcı zararda dava tarihi bile belli değil.Korkakların olduğu yerde milli sermayenin kontrolü nasıl sağlanacak.Millet için önerge vermeyen çalışmayan vekil var.Biz derdi millet olmayan vekilleri hakedecek ne yaptık? Krizlerde tek dil olamadıkları için zarar verdikleri biz oluyoruz.

    Yanıtla (11) (0)
  • okur.. / 26 Ocak 2022 11:13

    bu kadar çok muhaliflik olmaz ya hiç doğruları yok ibb nin hiç hatası yok hepiniz aynısınız...

    Yanıtla (2) (24)
  • Adem / 26 Ocak 2022 11:01

    Yunanistan'da yolları işleten özel şirket mağdur olan vatandaşlara ikibin Euro tazminat ödeyecek biz neyle uğraşıyoruz.

    Yanıtla (16) (1)
  • M. T / 26 Ocak 2022 10:58

    Ekonomi batmış, doğalgaz uçmuş sanayi kapatılmış bunlar dış güçlerin oyunu . İktidarın derdi büyük Sezen Aksu, Sedef Kabaş , hain İmamoğlu zaten Kılıçdaroğlundan çok çekiyor 20 yıldır ülkeyi idare edemedi .... Havaalanını ne kadar büyük yapmışlardı halbuki hain kıskanç dış güçler onuda işlevsiz hale getirdi .

    Yanıtla (26) (1)
  • Erkan / 26 Ocak 2022 10:45

    Hizmet yerine particilik yapan iktidarın emeklilik zamanı geldi

    Yanıtla (20) (3)
  • Yüksel / 26 Ocak 2022 10:39

    Bakanları taşıyan uçak eski havalimanına inmiş demişsiniz (Sn. beki zaten yeni havalimanının yapılmasınım gerçek nedeni Atatürk ismini silmekti, Bari siz gerçek ismini yazsa idiniz.) Çok hayret ettim. 2 pistin üstüne yer yokmuş gibi hastane yapmışlardı.Diğer pistleri nasıl unutmuşla.Depo,Atölye gibi şeyler yapıp iyice kullanılmaz hale getirebilirlerdi. Nasıl atlamışlar anlamadım gitti.(!)

    Yanıtla (20) (1)
  • Karar okuru / 26 Ocak 2022 02:13

    O bakanlara sormak lazım Dünya birincisi Almanların kıskandığı havaalanına neden inemediniz? Çare Atatürk havaalanı oldu.
    Atatürk havaalanına inerken neler hissettiniz?

    Yanıtla (70) (2)
  • Kararlı / 26 Ocak 2022 07:26

    Yanlış soru , Tam da bu soruyu soracak , mesuliyet hissedecek adamlar. Tüccar neyi hesap ederse, tüccar siyasetçi onu hesap eder

    Yanıtla (12) (0)
  • Turgay / 26 Ocak 2022 10:37

    Belki de İstanbul havalimanına indiklerini zannediyorlardı. Şener Şen, İlyas Salman filmi gibi.

    Yanıtla (27) (0)
  • Okur / 26 Ocak 2022 10:30

    Zorunluluksuz ve hazırlıksız yollarda olanlar kusurlu,ibb hazırlığı yapamamış kusurlu,ulaştırma bakanlığı iyi çalışmamış kusurlu...YANİ KİMSENİN KİMSEYE DİYECEK BİRŞEYİ YOK ASLINDA...BİR YIL KOVİD VAR DİYE İNSANLARI KAPATILDI böyle yoğun yağışlar içinde iki gün kapatılması çok sorun olmaz aslında..

    Yanıtla (7) (2)
  • Mr / 26 Ocak 2022 10:03

    Beklenen Istanbul depremi olsa, hükümet belediye çekişmesinden enkaz altından cesedimiz çıkarılmaz çürür.

    Yanıtla (27) (0)
  • KOCA YUSUF / 26 Ocak 2022 09:53

    SOYLU: „ Son kar tanesi etkisiz hale getirilinceye kadar…“

    Yanıtla (30) (0)
  • O aslan / 26 Ocak 2022 09:38

    Doğruya üç yıl yirmi beş yıldan büyüktür
    Yirmi beş yılda o paraları derneklere, cemaatlere, tarikatlara yandaş medyaya aktaracağına belediye nin ihtiyaçlarini görseydiler

    Yanıtla (36) (0)
  • Okur / 26 Ocak 2022 09:11

    Bu sahsimin sekreterleri istanbula neden gönderildiklerinde haberleri varmi Allahaskina.. öyle bir tökezliyorlarki. Saskin ördeye dönmüs akp ve besleme trolleri..nerye el atiyorlar darmadagan ediyorlar..sanayi durmus . Insanlar ac..ülle yönetilmiyor..ama algiya devam..breh breh breh.

    Yanıtla (21) (0)
  • Koç / 26 Ocak 2022 08:58

    Atatürk havalimanın pistlerini üzerine kıytırık hastane yap yok etmeye çalış hangi kafa hangi vicdan var olanı yok etmeye çalışır deprem savaş olsa ne olacak İstanbul un halı içlerinde ki neyin intikamı yokmu bu partide bir vatan sever.

    Yanıtla (27) (0)
  • Karar Okuru / 26 Ocak 2022 08:54

    Ekrem İBB'nin sorunlarını çözmek için İngiliz Büyükelçilisi ile yemekte bir araya gelmiş, Ne var bunda?

    Yanıtla (8) (27)
  • Ahmet Fetih / 26 Ocak 2022 08:44

    Bekir kardes,her seyi cok biliyorsun,fakat hic bir seyde bilmiyorsun,"Ey insan kendini oku""Her dogruyu her yerde söylemek dogru degildir".Insanin vazifesi Ubudiyyettir,bos seylerle vaktini zayi ediyorsun.Ve esafa...

    Yanıtla (1) (8)
  • KARAR OKURU / 26 Ocak 2022 00:29

    Hocam iyi güzel söylüyorsun da, denizlerin bir kanunu vardır "büyük balık, küçüğünü yutar"diye. A be kardeşim sırası mı şimdi bu hengamede balık ziyafeti yapmak. Bu şuna benzer "keçi ile koyunun dereyi atlaması hikayesi". Legal ve illegal bütün güçler, havadan, karadan, denizden ve bütün afaktan, "illet ve zilleti" muhasara altına almanın sinsi planlarını yapmaktadır. Bir de başkansan eğer peşinde görevli yüzlerce hafiyeden kaçacak hiç şansın olmaz.

    Yanıtla (14) (39)
  • Kazım Çetin / 26 Ocak 2022 05:22

    Adam 20 saat sahada, yemek de mi yemesin? Sırf muhalefet yapmak için ne kadar da gerçeklerden uzaklaştınız?

    Yanıtla (22) (6)
  • Ziya / 26 Ocak 2022 08:13

    İyi de sen biriyle önceden resmi bir yemek planlarken o gün kar fırtınası olacak mı diye meteoroloji bilgilerine mi bakıyorsun?

    Yanıtla (12) (1)
  • insan haklari savunucusu / 26 Ocak 2022 08:38

    Yani diyorsun ki balik yerine baska bir sey yeseydi, bu gurultu kopmazdi. Balik yedigi icin ortaligi velveleye verenler hakli. Kusura bakma ama sacmalamissin.

    Yanıtla (9) (2)
  • Okur / 26 Ocak 2022 08:18

    AKP'nin lafla ucuz kahramanlıklarına milletin karnı tok. Çoğunluk onlara artık zerre kadar inanıp güvenmiyor. Hele bir nefret gazetesi var, onda her gün muhalif olan herkese envayiçeşit küfür, hakaret, aşağılama, kulp takma, başarısız gösterme, iftira atma, aşağılama, kötüleme ; iktidar pohpohlama, başarısızlıklarını rötuşlama,
    ucuz övünme, kendini beğenme var. Sanki küfürhane. Ahlaklı giren, ahlaksız çıkar.

    Yanıtla (12) (1)
  • Fani / 26 Ocak 2022 07:56

    Bizim Ali mizde Veli mizde budur birlik beraberlik yardimlasma bitmistir. Olusan durumdan vazife cikarma bizlere aitdir. Boyle geldik boyle gideriz, hayat bu derizde baska bir sey demeyiz.

    Yanıtla (4) (0)
  • Eski İslamcı şimdi Demokrat / 26 Ocak 2022 07:31

    İstanbul Büyükşehir Belediyesi AKP nin elindeyken Star Gazetesi Milat gazetesi Kanal A ATV zar ve muhabirleri buralardan iki tane çift maaş almışlar her ay sonu bu uzun bir süre yıllarca devam etmiş Sayıştay raporlarında belgeli İşte gördüğünüz gibi İstanbul'u Bu yüzden kaybettiler ve kaybettikleri için kuduruyorlar herkese saldırıyorlar yaraları var koçum diyorlar Çünkü rant ve soygun düzeni bitti

    Yanıtla (24) (1)
  • Hak hukuk adalet özgürlük / 26 Ocak 2022 07:21

    İstanbul Büyükşehir Belediyesi AKP nin elindeyken yıllarca soydular soğana çevirdiler öyle bir soygun yaptılar ki Sayıştay raporlarında Belge belge yayınlandı Merve Kavakçı bile Amerika'dan kardeşleri ile gelip çalışmadığı halde hakkı olmadığı halde maaş almış Onlar hepsi yazıyor İşte gördüğünüz gibi din iman deyip memleketi soydular soğana çevirdiler

    Yanıtla (19) (0)
  • Yaşasın özgürlük Yaşasın adalet / 26 Ocak 2022 07:09

    Ülkede enerji sıkıntısı var Fabrikalar doğal gaz sıkıntısı nedeniyle üç gündür çalışmıyor ama AKP Erdoğan yandaşları ve bakan kırıklığı trolleri hep birlikte Ekrem İmamoğlu'na saldırıyorlar ne kadar çok korkuyorlar değil mi Ekrem imamoğlu'ndan Çünkü Ekrem İmamoğlu gelecekte Türkiye'nin cumhurbaşkanı olacak.

    Yanıtla (19) (2)
  • Ömer / 26 Ocak 2022 06:55

    Felaketin olacağı günlerdir biliniyordu da Sayın Vali sokağa çıkma yasağı niye getirmedi.O yetki Belediye başkanında yok bildiğim kadarıyla.Arti İBB ak parti derken her yağmurda etraf sel götürünce çok yağış yağdı ondan oldu diyen ak parti değil miydi? Balık hafızalı değiliz biz.Vali herkesin mesaiye gitmesine neden izin verdi?insanlar 45 cm kar yağınca tabi yolda kalır.Zincirsiz bir sürü araç yola çıkıyor hepsi kara saplandı.ögleden sonra yağan kara kim ne yapabilir..Belediyenin suçu ne burada?

    Yanıtla (11) (1)
  • Analiz uzmanı / 26 Ocak 2022 06:50

    20 yıldır ülkeyi yiyen ülkeyi sömüren ülkenin kaynaklarını kendi yandaşlarına peşkeş çeken agp 1 saat balıkçıda yemek yiyen Ekrem İmamoğlu linç edip saldırıya geçtiler.

    Yanıtla (16) (1)
  • Analiz uzmanı / 26 Ocak 2022 06:50

    20-25 sene önce eziliyoruz MazlumUz Adalet özgürlük istiyoruz diyenlet iktidara gelince Zalim oldular gaddar oldular acıma duyguları gitti. Çünkü gerçek yüzleri ortaya çıktı 20-25 sene önce ağlıyorlardı o zaman da bunlara inanmıyordu Çünkü takiye yapıyorlardı ne zaman ki iktidarı ele geçirdiler kendileri gibi düşünmeyen herkesi ezmeye başladılar işte bunların gerçek yüzünü görün.

    Yanıtla (8) (0)
  • Sosyalist Emekçi / 26 Ocak 2022 06:48

    Devletin tüm bürokratları bakanları trolleri Pelikan Çetesi milletvekili kılıklı trolleri kaymakamından Valisi ne kadar hepsi Ekrem İmamoğlu'na saldırıyorlar Ekrem İmamoğlu'na iftira atmak için ellerinden gelen her şeyi yapıyorlar sahte resimler paylaşıyorlar ve iftirada sınır tanımıyorlar.

    Yanıtla (8) (1)
  • haruns / 26 Ocak 2022 06:44

    İstanbul Büyükşehir Belediyesi akp'lilerin elindeyken yıllarca kendi yandaşlarını beslediler ihaleler verdiler. çalışmadıkları halde çift maaş alan kamatik memurları havuz medyasının tetikçileri gazeteci kılıklı trolleri bile İstanbul Büyükşehir Belediyesinden maaş almışlar onlar işte böyle kişiler hiç utanma diye bir şey yok o yüzden Ekrem İmamoğlu'na saldırıyorlar Çünkü Ekrem İmamoğlu bunların rant hortumunu kestiği için.

    Yanıtla (11) (1)
  • haruns / 26 Ocak 2022 06:43

    AKP'nin ve yandaşlarının gözü hala İstanbul Büyükşehir Belediyesinde Neden Çünkü 19 20 yıl boyunca Hatta daha fazla bir sürede kendi yandaşlarını bankamatik memurlarını İstanbul Büyükşehir Belediyesinden beslediler çalışmadıkları halde çift maaş alanlar yandaş ll medyasının İstanbul Büyükşehir Belediyesinden nasıl beslendiğini çok iyi biliyoruz belgeleriyle Gözleri Hala İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nde Çünkü ramtha hala doymadılar Ekrem İmamoğlu onlara izin vermiyor ve kuduruyorlar

    Yanıtla (18) (0)
  • Ddt / 26 Ocak 2022 06:35

    Orman yanar ,,,söndüremeZsin!
    Kar yağar,,,
    kürüyemeZzsin….
    nesin???

    Yanıtla (9) (0)
  • Muhammed / 26 Ocak 2022 05:27

    Güzel ülkemin insanları ne oluyor ya!!!
    Tek gündem keyfi tutuklamalar,hukuksuzluklar,ekonomi, ekonomi,ekonomi
    Yok Sezen hanımmış ,yok karmış, yok ibb başkanıymış lütfen ,lütfen kendimize gelelim ya,
    Bu hayat pahalılığı, keyfilik ve hukuksuzluk beni çok ama çok yordu sizin umurunuzda degilmi sayın yorumcular
    Lütfen tek gündemimiz bu olsun lütfen...

    Yanıtla (13) (0)
  • Akif bey / 26 Ocak 2022 04:06

    Böyle olacağını biliyorsun. Fırsat verme. Nokta.

    Yanıtla (4) (0)
  • Bence böyle / 26 Ocak 2022 01:19

    Çok ucuz politika İstanbul çok tatlıydı damaklarında kaldı unutamıyorlar adamın yediği yemeği bile propağanda yapıyorlar kendileri yemek yemiyor gibi

    Yanıtla (48) (2)
  • Karar Okuru / 26 Ocak 2022 03:55

    Yemek çok önemli..Masada değil de oturarak yemek insanın az yemesine dolayısıyla obeziteye, şişmanlığa, bilimum hastalıkların çaresizdir. Çok yemek ise obezite başta olmak üzere..Obezitenin neden olduğu diğer hastalıklar: Tansiyo, kolestrol... varın siz sayın....

    Yanıtla (0) (5)
  • karar okuru / 26 Ocak 2022 03:50

    Seçime ihtiraz ettiler 800bin farkı suratlarına tokat gibi yediler hala akılları başlarına gelmedi . Bundan ders almamışlar ki. .Aynı tutumları devam etmekte ilk genel seçimlerde tuz la buz olup gidince akılları başlarına gelir her halde.

    Yanıtla (11) (1)
  • Karar Okuru / 26 Ocak 2022 03:35

    "...cemaat/tarikat/vakıf yurtlarına mahkûm edilmiş, kendisini risk altında hisseden, umutsuzluğa kapılmış her bir kardeşime çağrımdır… Bana ulaşın, birlikte çare arayalım." bu çağrı Özgür ÖZEL'in çağrısı...Böyle bir çağrıyı kamudan haksızlıkla atılanlara neden yapamıyor? Evren'in darbenin olgunlaş bekledik tavrı gibi insanların haksızlık lara uğrayarak CHP seçmeni olma olgunluğunu bekliyorlar ....

    Yanıtla (1) (5)
  • Katmandu / 26 Ocak 2022 03:17

    Bengal atasözü;
    Ülke yansın milletin canı çıksın,yeter ki bu vaziyetten ben fayda çıkarayım herşeyi ben yöneteyim,yandaşlarımda hep faydalansın durumdan.

    İlginç bir atasözü imiş.

    Yanıtla (8) (0)
  • Özer / 26 Ocak 2022 02:56

    İstanbulu kaybetmenin acısını yaşıyor iktidar. Bakanlar talimatla gelmiş. Talimat ta olmasa ne olacak bilmiyoruz. Orman bakanı da yangına talimatla söndürmeye geldiydi. Nereden nereye koca Türkiye

    Yanıtla (12) (2)
  • Özer / 26 Ocak 2022 02:53

    İstanbula giriş yapılan iki arteli temizleyemediler. Kuzey marmara yı şirketler temi karayolları temizleyemediler. Hava alanını işleten şirketler çöktü. Yazıklar olsun size çatır çatır para aldığınız yolu temizleyemediniz.

    Yanıtla (15) (1)
  • Özer / 26 Ocak 2022 02:49

    Artık herşeyi beklemeye başladık. Birlik beraberlik akp olursa olacakmış. Devletin ibb gibi bir kurumunu yoksaymak akla zarar. Bu mu sizin muhafazakarlığınız yerliliğiniz milliliğiniz yazıklar olsun. Benden sonrası tufan zihniyeti.

    Yanıtla (8) (1)
  • HAKİM / 26 Ocak 2022 02:37

    Selde Bodrumda, depremde kayakta ,karda balık lokantasında .Sahi siz hala bu kişinin ülkeye faydası olacağına safça inanıyormusunuz ? Soru: Belediye binasının önünü temizleyemeyen başkanın adı nedir?

    Yanıtla (4) (24)
  • TB / 26 Ocak 2022 02:36

    Türkiyemiz yönetilememektedir, hiçbir kurumumuz liyakata göre yönetilmemektedir. Resmen savruluyoruz. Nass, Sezen Aksu, dil koparma, Ekrem Başkanla uğraşma, Ahmet Davutoğluna dalma, Babacan’a laf yetiştirme… Ülkemiz çok kötü durumdadır…

    Yanıtla (16) (0)
  • Karar Okuru / 26 Ocak 2022 02:24

    O kadar korkaklar ki başlarına bir şey gelir diye Imamoğlu ile Istanbul halkı için ne yapabiliriz diye bile oturup beraber görüşemiyorlar. Dertleri halk değil kin ve koltuk. Yazıklar olsun hepsine.

    Yanıtla (10) (0)
  • EMG / 26 Ocak 2022 02:22

    Varsa yoksa algı...
    Doğru ama
    Fox da
    A Haber de aynı

    Yine de NTV rn iyisi
    En azından algı peşinde değil

    Yanıtla (0) (8)
  • Hartum / 26 Ocak 2022 02:21

    Maltepe minibüs caddesi kar uyarısına rağmen tarihte ilk kez tuzlanmadı ve kendi haline bırakıldı. Bu adamlar tuzlama eyleminin önemini kavrayamamış gibi gözüküyor. Balıkçıda İngiliz elçisiyle yemek yerken tuzlama yaptıysa onu bilmem.

    Yanıtla (0) (16)
  • Okur / 26 Ocak 2022 02:11

    İstanbul'da kar yağışı altında canlı yayın yapan A Haber ekibi, sürücülere mikrofon uzattı. Bir sürücü kendisine mikrofon uzatılması üzerine "Abi sen A Haber misin?" diye sordu. "Evet" cevabını alması üzerine "Sen yalansın abi" ifadesini kullandı. Binlerce yurttaş yolda kaldı, ulaşım felç oldu, ama onlar günah keçisi derdinde.

    Yanıtla (45) (1)
  • Etem Duman / 26 Ocak 2022 01:55

    Ne yani AKP’den derinlik, tarafsızlık, dürüstlük mü umacağız. Bunların hepsinin şark kurnazılığı pişmiş kelle gibi sırıtıyor.

    Yanıtla (43) (1)
  • Okur / 26 Ocak 2022 01:46

    İBB’nin ve ilçe belediyelerin veya Karayollsrının ne yaptığı eksiği fazlası bi kenara da;

    Bu ülkede iktidar olmak için her alanda yönetimi devralmak için halkı sıkıntı ve acı içinde bırakacağını bile bile resmen köstek dolu tuhaflıklar yapılıyor.

    Ve buna acımasızca ve şevkle destek veriliyor medyada .

    Neden beraberce ve dayanışma içinde davranılmaz?

    Yanıtla (23) (1)
  • Muammer / 26 Ocak 2022 01:23

    3 yıllık belediye başkanından tüm sorunları anında çözmesi beklenirken, 20 +5 yıllık iktidarın sorumluluk kabul etmemesi akla ziyandır..

    Yanıtla (58) (5)
  • karar okuru / 26 Ocak 2022 01:00

    Karayollarını, hava yollarını ulaşıma kapatırsan sorun bitmiş olur. hazırlıksız yakalanan kimler belli oluyor. izleyip gördük. sanıyorum bu durumu kapatmak için Belediye başkanına yükleniyorlar. ne yapacak belediye başkanı elinde kürek karmı temizleyecek.

    Yanıtla (35) (0)
  • Hadimköylü / 26 Ocak 2022 00:54

    yazık ettiler memlekete...insanlar perişan el insaf.

    Yanıtla (14) (2)
  • kari / 26 Ocak 2022 00:53

    Allah muhafaza kar değil de deprem olsa herkes kendi sorumluluk alanı ile mi ilgilenecek? Böyle bir yönetim olur mu? Cumhurbaşkanı böyle istiyor demek ki! Her şey onu emri ile oluyorsa bu çift başlılık onun eseri.

    Yanıtla (32) (0)
  • karar okunur / 26 Ocak 2022 00:50

    “İş bilmez, beceriksiz”liğin adresi bulundu. Depremlerin nedeni laik yaşam tarzı olabiliyorsa...bu kadar çok kar yağmasının suçunu Sezen´e yüklemeseler bari.

    Yanıtla (32) (1)
  • Sanaldaki gerçek / 26 Ocak 2022 00:41

    İşte aklı selim haktan ve hakikatten yana olan yazı diye ben buna derim

    Yanıtla (14) (5)
  • Okur / 26 Ocak 2022 00:34

    Bir çuval inciri berbat etti, tam kılıçdaroğlunu köşeye sıkıştırmıştı. Kartlar Mansur Başkan için yeniden karılıyor.

    Yanıtla (12) (1)