İmamoğlu'nun tatil zamanlaması

Okullarda yarıyıl tatilinin zamanlamasını o ayarlamıyor, Elazığ depremine denk geleceğini nereden bilecekti, önceden planlanmıştı, çocuklar hazırlanmış gün sayarken heveslerini mi kırsaydı, sadece İBB Başkanı değil aynı zamanda sorumluluk sahibi ve evine bağlı bir baba olduğu unutulmasın, ailesine hiç vakit ayırmayacak mı, hem Erzurum’da dağ havası almaktan başka ne yapmış ki, duyan da vur patlasın çal oynasın eğlence alemlerine daldı sanacak, hepi topu çoluk çocuk Palandöken’de kayak tatiline gitmiş, gizli saklı da değil kendisi duyuruyor, ne var bunda, aşırı beklenti içine girmiyor muyuz, Elazığ’a dayanışmaya da gitmiş üstelik, görevini yapmış, daha ne bekliyoruz’ diyebilirsiniz.

20-01/28/ekran-resmi-2020-01-28-233759.png

Bir çırpıda ağza geleceklerden fazlasını da sayıp dökebilirsiniz. Hepsinde haklılık payınız da olabilir.

Ama hiçbiri, şu basit gerçeği değiştirmiyor: İmamoğlu’nun tatillerle ilgili bir zamanlama problemi var.

Niye gittiğini, nereye gittiğini, kimle gittiğini mesele eden yok. Sorun, ne zaman gittiğinde.

Zamanlaması münasebetsiz. Değilse tatilinin mahiyetine edecek laf yok, o kısmı çok masum ve münasip duruyor.

Tatile gitmeyip de Elazığ için ne mi yapacaktı?

Mezarlık dilencileri gibi, siyasi sadakasını toplamak için nemalanacak yas kollayan ıskatçı tipli siyasetçileri yapay ve samimiyetsiz buluyorum. Bu da değil, hayır.

Elazığ belediye başkanından, AFAD’dan, Kızılay’dan, hükümetten, hatta cenaze sahiplerinden bile rol çalıp sahte göz yaşları dökerek ortalıkta dolaşmasın, vitrinden vitrine görünüp poz veren ikiyüzlü siyaset esnafından olmasın tabii.

Ama sahicilik, bir siyasetçinin matem zamanı toplumsal duyarlılıklara saygı göstermek adına tatil programını değiştirmeyeceği anlamına da gelmiyor.

Tatili iptal etmesi ya da ertelemesi şart değildi, çocukları Dilek Hanım’la da gönderebilirdi.

Evet, belki İmamoğlu’nu yerenlerin kendisi de yemeden içmeden kesilmedi, rutinlerini bozmadı, planlanmış tatillerinden geri durmadı, üzüntüden hayata küsmedi, dünyayı durdurmadı.

Ancak onlar, kendilerinden başkasını temsil yetkisine ne sahip ne talip. Ne de siyasi bir iddiaları var.

Böyle diye...Elazığ Belediye Başkanlığı görevini de İstanbul Belediye Başkanı’na yükleyemeyiz, doğru.

AFAD ve Kızılay başkanlarından beklediklerimizi İmamoğlu’ndan bekleyemeyiz, amenna.

Deprem vergilerinin, çürük binaların, alınmayan önlemlerin hesabını İmamoğlu’ndan soramayız, kabul.

‘Vergileri ne yaptın, yardımları nereye harcadın, tedbirleri niye almadın, susarak kurtulamazsın, çabuk konuş, hadi hesap ver’ diye komedyen Cem Yılmaz’ın yakasına yapışılan günlerden geçiyoruz. Konuşmaya kalksa, yardım çuvalı hazırlayıp Demet Akalın gibi Insragram’ına koysa yine yakayı kurtaramayacağına, bu kez de ucuz şov ve istismar peşinde koşmakla suçlanacağına ne şüphe!

Bir kesimce olağan şüpheli olarak mimlenmek böyledir.

Daktiloda mumlu kâğıda karbon şeritsiz yazılanları ispirtolu çoğaltma tekniğiyle basan, hani şu elle çalıştırılan şapirograf makinelerinden farksızlar. Şapirografları ve karalamalarını boş vermeli, ona da eyvallah.

Gelin görün ki zamanlaması yine de doğru olmadı, eleştiriyi hak ediyor.

Soylu’dan ‘HDP yardımı’ açıklaması

Ergani Belediyesine ait iki kamyon yardımın Elazığ’a sokulmayıp geri çevrilmesi, HDP’ye siyasi ayrımcılıktan değilmiş. Öyle olsa, HDP’li Kars Belediyesinin yardımları da engellenir, dagıtılmasına izin verilmezmiş.

İçişleri Bakanı Soylu, Hürriyet’ten İsmail Saymaz’a açıkladı.

Sorun, Ergani Belediyesine ait yardımların AFAD ile koordinasyon olmaksızın getirilmesiymiş. Kars Belediyesi koordineli topladığından yardımları kabul edilmiş.

AK Parti Adana İl Başkanlığının gönderdiği yardım konvoyuyla ilgili haberlerde AFAD’ın ne adı, ne işbirliği geçiyordu.

AK Parti Elazığ Kadın Kollarının, güvenlik ve sağlık kontrolü gerekçesiyle yardım kolilerini AFAD’la birlikte toplayıp dağıttığı bilgisine, haberlerde rastlanmıyor.

Yusuf Güney adlı cevval kardeşimizin Elazığ’da, filme alıp paylaştığı yardım sahnelerinde de AFAD görünmüyordu.

Ben mi kaçırdım yoksa?

Demet Akalın’ın çuvalında teslim adresi olarak Üsküdar Belediyesi yazarken ima yoluyla AFAD mı belirtiliyordu aslında?

Ben mi anlayamadım?

Ergani Belediyesi engellendiğinde tepki gösterilmese Kars’a izin verilir miydi?

Bir ben mi emin olamıyorum?

Her neyse...En azından tepkilerin dikkate alındığını görmek sevindirici. Tek tesellisi, zevahiri kurtararak da olsa bir yanlıştan dönme örneğinin verilmesi.

Bakan Soylu’nun açıklamasını, ‘yalanlama’ değil ama bir düzeltme olarak memnuniyetle karşılıyorum.

YORUMLAR (135)
YORUM YAZ
UYARI: Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.
135 Yorum
  • KARAR OKURU / 01.02.2020 16:10

    iskandinavyada vergi bakanlığına skat minister derler ,bakın bunu çok samimi söylüyorum avrupada cumhur başkanı yada başbakan vergi bakanı ve vergi kuruluşu önünde kocaman bır sıfırdır. Cumhurbaşkanı yada başbakan vergi dışında bir şişe şarap açamaz yetkisi olmayan bir şeyi yaparsa 5 lira vergi kaçırsınlar istifa ettirirler utancından zaten kendileri istifa eder. Türkiyede ise göz göre göre çalıyor vergi dairesi bir şey yapamıyor ben olsam o açılan bütün ŞİRKET ve hastahanelerin sermayesinin kaynağını ve harcama gelir giderlerin bütün 10 yıllık dosyalarını alıp incelemeye gönderirim.

    Yanıtla (0) (0)
  • SADİ / 31.01.2020 15:14

    AKİF BEKİ EFENDİ İPTAL EDERSİN OLUR BİTER MİLLET BURNUNDAN SOLUYOR GICIĞINA HARAKETLER BUNLAR

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 30.01.2020 00:05

    Şirketler, Türkiye Kızılay Derneği’ne yaptıkları bağış miktarının yüzde 100’ünü vergiden düşebiliyor. BaşkentGaz’ın 27 Aralık 2017’de Kızılay’a 8 milyon dolar bağış yaptığı, bunun 75 bin dolarının Kızılay’da kalması, geri kalanınınsa Ensar Vakfı’na aktarılmasını istediği belirtildi. Yoksa şirket vergi ödeyecek bu yolla kızılaya şart koşup zaten VERGİye gidecek parayı kızılay yolu ile ensar vakfını dolaylı destekliyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar okuru / 29.01.2020 23:52

    Herkes görevini yapıyor olduktan sonra ne Cumhurbaşkanı Elazığ'a gider ne de diğer bakanlar. Her kes görevini yapmadıktan sonra kim giderse gitsin ne anlamı var.

    Yanıtla (0) (0)
  • Orhun / 29.01.2020 23:19

    Ülkeyi imamoglumu yönetiyor arkadaş,bu ne ceberrut yazı,ülkeyi yöneten r.t.erdoğana desene neden afrikaya tatile gittin diye,imamoğlununki tatilse o bir başka ilin belediye baskanı,elazıgdan sorumlu olan o mu,asıl soruyu sorman gereken kişiye neden soramıyorsun.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 22:43

    İmaj makerler bu işi iyi biliyor. Reklamın kötüsü olmaz.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 22:36

    Kaç uçak almış ki...

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 22:35

    Bazılarında deri bile kalmamış, gön olmuş gön....

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 22:06

    İmamoğlu İstanbul'un kaybedecek bir dakikasi yok diyor zannediyordum. O da stanbilda 1 dakika kalamam demek istemiş.1 yılda 4 kere tatile gidilir mi. Arkadaş.buda fos çıktı 2.ekmeleddin vakasi.akp ye 2028 kadar mahkumuz

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 21:47

    İsveçlilere hayranız ama İsveç’te değiliz... Nerede yaşadığını bilen, bırakın Üsküdar'a geçmeyi uzaya fırlamış gibi oluyor. Ortalama zeka bile yok bazılarında... Taktire şayan!... Böyle devam etsinler...

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 21:41

    Bizim yaşadıklarımızdan bir ders almamız olanaksız/mümkün değil. Bu milleti tanıdığını zanneden ve vizyonu daha geniş olanlar dahi yaşadığı çağla ülkesinin çağını optimum bir yerde buluşturmayı beceremiyor. Beceremeyenler hep savunmada... Kimse bulunduğu yerin önemini kavrayamamış. Bir kaç yazar ve yorumcu çırpınıyor, ne yazar? Kime yazacak?

    Yanıtla (0) (0)
  • Dürüst olmak gerekirse / 29.01.2020 21:00

    Hakkı söylemek lazım ben Ak partili değilim ama bu pozisyonda ak partili bir belediye başkanı olsaydı adamı yerden yere vuruyor olurduk.Ancak anlamıyorum liderliğe oynayan bir siyasetçi bu görüntüleri nasıl veriyor.Kendisine verilen kredinin yüzde ellisi bu tatil meselelerine gitti.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 20:49

    Yahu şu ülkede iki fazla oy alacağız diye imara ve imar kanununa aykırı milyonlarca binayı imar affını getirmedik mi? Kim ne konuşuyor??

    Yanıtla (0) (0)
  • Mustafa Çakmak / 29.01.2020 20:44

    Ben Ekrem İmamoğlu nun avukatı değilim Ekrem İmamoğlu nu ne bilirim ne de tanırım elimi vicdanıma götürüp konuşacak olursak Ekrem İmamoğlu ile çok uğraşıldı çok uğraşılıyor..

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 20:31

    sen sigara paranı veriyor musun? ya da başka paralarını. oluşturduğunuz ortam hepimize hayatı zehir ediyor. yöneticileri ahlaksız yapan sizsiniz. istiyorsunuz ki imamoğlu da sizin gibi sahtekar olsun. üzüntü pozlarını ve mesajlarını yayınlasın. Tabii ki imamoğlu da senin, benim kadar üzülmüştür. Zaten yapması gerekeni de yapmış. yardım organize edip, deprem bölgesine göndermiş. kendi de gidip görmüş.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 20:31

    Bravo budur işte

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 20:26

    İkinci seçimdeki oy farkının acısını çıkaramayan troller! Bir sonrakinde iki katı acıyacak hele sabredin!

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 20:23

    Bu ülkede 100binlerce yoksul, hasta, evsiz, mağdur, haksızlığa uğramış ve masum var hangisinin hatrını sordunuz! Merak etmeyin Allahın hesabını soracağı mahşer günü bunları da konuşuruz. Bakalım ağa babalarınız size orada şefaat edebilecekmi!

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 20:15

    İnsanların ne yaptığı ile uğraşacaksanız önce Elazığda fırsatçılık yapan kendi hemşehrisinin acısından mağduriyetinden faydalanan sağlam evlerin kirasını artıran şerefsizlerden hesap sorun! Bu deprem yerkürenin değil ahlakın depremidir. Hepiniz göreceksiniz ama iş işten geçmiş olacak

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 20:11

    Kafaya bak! Elazığlılar deprem sonrası kiralara zam yapmış sorgulamıyor insanların parasını nereye harcadığı ile uğraşıyor. Size bu akılları kim veriyor acaba.

    Yanıtla (0) (0)
  • Rejim yanlısı / 29.01.2020 20:04

    Olay bu kadar basit sanki reis..

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 20:03

    Konuyu saptırmakta üzerimize yok bla bla. Hiç kimse konunun esasına girmiyor bol dedikodu icraat sıfır. Arkadaş insanlar orada soğukta donuyor nasıl çözüm üretiriz, nasıl sağlam evler yaparız. Nasıl insanları öldürmeyecek ev sistemleri yaparız. Hükümet ne yapmalı biz vatandaşlar neler yapabiliriz. Herkes takmış İmamoğlu da İmamoğlu. Boş konuşmayı çok sevip işin hep esasını kaçırıyoruz. Vatanını en çok seven , görevini en iyi yapandır. Gerisi laf. Veli Göçer ne oldu sahi. Orada layıkıyla görevini yapanlara da teşekkürler.

    Yanıtla (0) (0)
  • Süheyl CALISKANOGLU / 29.01.2020 19:52

    Istanbul'da 880 bin fark yemek cok acitti,bu yüzden bütün karalamalar.. Ekrem Imamoglu,Türkiye Cumhuriyeti'nin gelecek Cumhurbaskani.. "Catlasaniz da,patlasaniz da'buna karsi koyacak gücleri yok,her gün eriyorlar,AKP'nin en üstün,en alt kademesine kadar,biliyorlar bu telas bu korku bundan dolayi..

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 19:23

    Parasını kendi cebinden verdikten sonra ne isterse onu yapar; yas mı ilan edildiki

    Yanıtla (0) (0)
  • misafir / 29.01.2020 18:56

    günlüğü 14 bin liraya gelen harcamaları depremzedeler için harcasaydı daha makbule geçerdi.

    Yanıtla (0) (0)
  • Recep Çetiner / 29.01.2020 18:38

    Mızrak çuvala girmiyor, boşuna uğraşmayın.

    Yanıtla (0) (0)
  • ergün / 29.01.2020 16:48

    iki satırlık yapacan itirazı allayıp pullayıp ona buna sallayarak imamoğluna tamam laf etmiyecem .ona tatil yakışıyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • turgut ertav / 29.01.2020 16:42

    Muş depremi sonrası işinde gücünde,tatilinde,alışverişinde,gezmesinde,misafirliğinde ;velhasıl normal yaşamını sürdüren birçok kişi var.Deprem acısı İmamoğlu 'nun tatile çıkmaması ile dinecek mi?Namussuz mütahitler aklanacak mı?Ölenler geri mi gelecek?Yıkılan binalar yıkılmamış gibi ayağa mı kalkacak?Neden İmamoğlu topun ağzına sürüldü?Namussuz mütahitlerin hıncı, neden İmamoğlu'ndan çıkarılmak isteniyor?

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 16:31

    Rabbimin ülkemizi verdiği oylarla Elazığ’daki evlerin sağlamlaştırılmamasını sağlayıp bu günaha ortak olanlardan koruyacağı günler de yakında inşallah.

    Yanıtla (0) (0)
  • Mehmet Karadayı / 29.01.2020 16:26

    Ekrem İmamoğlu bu ülkenin başbakanı mı Ekrem İmamoğlu bir şehrin belediye başkanı Ekrem İmamoğlu Elazığ a gitti vatandaşlarla buluştu acılarını paylaştı işi bitince çocukları karne almış baba burayı bir görelim demişler Ekrem İmamoğlu da çocuklarının başında bulunmuş ne var bunda yani madem bunu yazdın Ankara Büyük Şehir Belediye başkanı Mansur Yavaşın gönderdiği seyyar yemekhaneden seyyar fırından binlerce vatandaşın istifade ettiğini yararlandığını da yazsaydın. Herkesin gözü Ekrem İmamoğlu nun üzerinde bu kadarı da çok ayıp ne kadar zormuş ya Ekrem İmamoğlu olmak..

    Yanıtla (0) (0)
  • İSKENDER FİDAN / 29.01.2020 16:15

    SORUN ZAMANLAMADA.İMAMOĞLU DEVLET MEMURU GİBİ DAVRANAMAZ.O 15 MİLYONLUK BİR ŞEHRİN BELEDİYE BAŞKANIDIR. ÜSTELİK DEPREM BÖLGESİNDE BOY GÖSTERMENİN AKABİNDE GİDİLMİŞTİR.OLMAZZZZZ!

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 15:49

    Öncelikle cok gecmis olsun. Siz gercekten imamoglunun sizin aciniza nispet tatile gittigine inanioyrmusunuz??

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 15:45

    Merhabalar, yazılarınızı yakından takip eden biri olarak; bu yazınızda ne yazmaya çalıştığınız açıkça anlamadım. İmamoğlu güzellemesi yapıp, depremde en azından resimle gösteriş yapsalar bile; gösteriş yapanları yerden yere vurmuşsunuz. Açıkçası daha adil bir yazı beklerdim ama nafile...

    Yanıtla (0) (0)
  • Vicdan depremi / 29.01.2020 15:38

    Allah deprem vergilerinden gelen trilyonları da deprem için kullanmayı nasip etsin. Binamız niye yıkıldı diye düşüneceğine bir Elazığlı kim tatil fotoğrafı paylaşmış diye magazine takılmış. Magazine vakti olanın titrediğine inanmak!

    Yanıtla (0) (0)
  • Allah affetsin her neyse / 29.01.2020 15:34

    Dağ gibi gerçek suçlular milletin neredeyse gözüne girerken İmamoğlununun eleştirilme sebebine bak! Ahir zaman bu olsa gerek! Gerçek suçlulurın haklı, haklıların suçlu ilan edildiği ve hatta insanların çuğunluğunun zararda olduğu uyarısı yapan Allahın öğüdü Kuran ayetlerine baka baka bunu yapmak. Galiba Allah cc bu milletin basiretini bağladı! Kanuniden itibaren olmuyor. Nasıl bir bozulma ise toparlanamıyor!

    Yanıtla (0) (0)
  • Enver, / 29.01.2020 15:26

    Imamoğlunun deprem sonrasi tatili bizin geleneğimize uymadi..komşuda cenaze varsa bizim dügünde davul çalınmaz. Hatta gelin çıkan evin hüzününe hürmetten gelin alma esnasında oynanmaz. Olmadı sayın başkan...seviliyordun...

    Yanıtla (0) (0)
  • Biraz Vicdan / 29.01.2020 15:25

    25 yıldır yapmayanlara 6 ay sonra yapmadı diye seçmen desteği goy goyu yapsaydınız 25 x2 = 50 defa sandıkta gömmeniz gerekirdi! Kendi Yapmadıkılarını başkalarına yamamak münafıklık hastalığı olabilir. Vicdan ve adalet değil kişiye göre gayrimüslim olana bile gösterilmesi zorunlu Allah emridir.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 15:20

    01.48, Adamın ismi Ekrem. Ahmet mi deseymiş?

    Yanıtla (0) (0)
  • Süheyl CALISKANOGLU / 29.01.2020 14:56

    Bu gün,yandaslarin günü,Ekrem Imamoglu'na" atis serbest."..Istanbul yenilgisi cok agir oldu, acisini unutmalari,birazcik teselli olmak icin, tam zamani,atis serbest(!)..

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 14:54

    Bir insan 1 yıl içinde 4 kez tatil yapar mı arkadaş bende oy verdim ama şimdi icimde şüphe olustu.osman Öcalani TRT ye çıkardıkları için iktidara kızdım ve Ekreme oy verdim.ama sonra tiyatro rezaleti bende tiksinti uyandirdi. arkadas hiç mi insaf, bu millete acıyan bir siyasetçi gelimiyecek mi

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 14:45

    Biz ona astarı manda derisinden diyoruz.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 14:41

    Hemserumuz diye oy verdik , o rizeliyle uğraşmaktan,başka bir şey yapmadu. Bizim mahalledeki, Beykoz,Çavuşbaşı servis sözü vermişti gittik hep Kürtleri doldurmuş danışmaya öyle bir söz vermedik dediler.Biz bir yanlış yaptık ama hadi hayurlusu.

    Yanıtla (0) (0)
  • Ahmet KILINÇ / 29.01.2020 14:34

    İmamoğlu'nun ülekemizin cumhurbaşkanı olacağı kelli felli insanlarca gündem oluşturulup halkımıza sunuldu.Elazığlı bir vatandaş olarak o resmin halkta neler düşündürdüklerini iizah edeyim.DEPREM Evleri yıkmış,insanlar en sevdiklerini kaybetmiş hüzün her yerde.Acı yürekleri dağlıyor.Kurtulanlar gecenin soğuğunda tir tir titriyor.BİRİLERİ sizi tit re ten so ğu ğu unutmamanız için kar görüntülü resmi GÖZÜNÜZE sokmakta. Rabbim ülkemizi bunlardan korusun.

    Yanıtla (0) (0)
  • "Ne istedinde vermedim Hocam,bi söyle(!?). / 29.01.2020 14:33

    RTE'nin 3.cü Dünya ülkeleri,(Cezayir,Gambia,Senegal)gezintisi sonrasi ucakta yine "nutuk'atmis, bu defa yedi düvele degil,ABD ve Rusya'ya "cok sert konusmus"Putin,cevap vermez,az konusur "isini bilir'!.. Donald'in kafasi bozulursa "mal varligi'konusu gelir ve yine cok "derin bir sessizlik'olur RTE'de (!)..

    Yanıtla (0) (0)
  • hamza akyol / 29.01.2020 14:31

    eğer imamoğlu eleştirisi yapacaksanız; seçim döneminde albayraklara yaptığı ziyaret ve geçenlerde yapılan belediye ihalesini albayrakların almasının hesabını sorun. "biz kimseye kin gütmüyoruz" açıklamasının şüpheleri gidermeye yetmediğini yazın fakat deprem bölgesinde yapacakları bitmiş bir adamın tatilini eleştirip, insanları sahtekarlığa teşvik etmeyin. biliyorum size düzgün adam yakışmaz ama...

    Yanıtla (0) (0)
  • hamza akyol / 29.01.2020 14:25

    46 tane olumsuz tık var. arkadaşlar pisa sınav sorusu ile karıştırmışlar belli ki. ordaki derecelerini egale etmişler. imamoğlu deprem bölgesinde sorumlu mevkide olsaydı, beki haklı olurdu. 46 pisa öğrencisi, nasıl arkadaşları ile buluşup maça gidiyor, acun ılıcalı izliyorsa, imamoğlunun durumu onlardan çok farklı değil. yapabileceği yardımı organize etmiş sonra da günlük yaşamına devam etmiş. maç izleyen pisa öğrencilerinin yaptığı gibi. orda sorumlu konumda olsa da tatile ya da afrikaya gitse, bekiden önce ben eleştiririm.

    Yanıtla (0) (0)
  • Taşgetiren Okuru / 29.01.2020 14:23

    Aynen öyle!

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 14:22

    Belde muhtarının bile yapmayacağı bir hata ve hatta hata demek yanlış olur siyasi kimliği olmayan biri bile debrem yerini gördükten sonra moreli sıfır lanip tatil yerine ayağı gitmez ..kendi siyasi kimliği bile aklına gelmez insanın spontane gelişir gitmeme kararı

    Yanıtla (0) (0)
  • talebe777 / 29.01.2020 14:15

    Kafana göre takılıyorsun. Ne güzel.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 14:10

    Vatandaş okuduğu yazıyı bile anlamıyor! Adam önceden planlamış deprem sonra olmuş ama kuş örneği veriyor. Aklınca masum eleştiri yapıyor. Bir baba empatisi yapamıyor!bu toplumumun hümanist bir karakteri olsaydı zaten bugün kadınlar öldürülmez çocuklar daha fazla şefkat görür, insanlar öfke kusmazdı!Medeniyet sanırım bu topraklara hiç uğramayacak ve ortadoğu zihniyeti esareti bu milletin sonu olacak.yazık acıyorum bu ülkenin gençlerine gelecek nesillerine. Oysa Müslüman olarak medeni dünyanın parçası olunabilir çok rahat!

    Yanıtla (0) (0)
  • Koyun Çok Olunca... / 29.01.2020 14:01

    İmamoğlunu eleştirenler acaba daha depremin yıktığı binaların tozları dağılmadan para isteyen kızılay mesajı atan kişi için birşeyler söyleyebildiler mi? Yada deprem vergileri ne oldu diye sorguladılar mı?Deprem değil bina öldürdü. Geriye dönük 20 yıllık belediye başkanlarına tek bir cümle hadlerine bildirecek laf edebildiler mi?İmamoğlu hiçbirinden sorumlu değilken nerde bunun vicdani meselesi?köşe yazarı bile aklınca imamoğlunu eleştirerek kendi siyasi tarafına zemin yapıyor!Neden yukarıdan aşağı tek tek sorumluları yazmak yerine siyasi algının peşine kuyruk bir yazı yazar ki gazete çalışanı

    Yanıtla (0) (0)
  • ZİHİNSEL KODLAR / 29.01.2020 13:45

    Güya meseleyi objektif ele almaya çalışarak gazetecilik yapılıyor. Deprem olmuş insanlar ölmüş bin km uzaktan gelen belediye başkanı neden tatil yapmış.sanki bunu yazanlar gerine gerine futbol maçları izleyip, uzun h.sonu BRUNC ları yapmamışlar gibi! Hanginiz 2 rekat şükür namazı kılıp,bir yasin okudunuz kem kendiniz hem ölenlerin yakınları için zikirde bulundunuz, acıyı yaşayanların empatisi için çaba gösterdiniz.Bırak gitmeyi Elazığda rast gele bir numara çevirip kardeşim var mı bir ihtiyacın demeyi bırak,nasılsınız diye mi sordunuz!Siyasi taraflılık gazeteciyi kemirir.Önce gazeteci OLMALI!

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 13:33

    Bir de yurtdışı tatilleri var bunun, almanya, ingiltere, belçika vb vb. Sözde şu fuara, bu toplantıya katılım vs bahanesiyle. Adamın görev süresinin nerdeyse yarısı tatillerde geçti vesselam...

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 13:28

    Tam da benim hislerime tercüman olmuşsunuz. Nedense imamoğlu bana da sahici, inandırıcı gelmiyordu, tam yerinde tarif etmişsiniz. Teşekkürler..

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 13:22

    imamoglu devleti mi yonetiyor elazig belediye baskani mi tatile gitmek ne zaman ayip bir sey oldu cok ciddi cekememezlik hinc ve buldum mu firsati cakarim durumu

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 13:18

    ulusal yas ilan edildi mi

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 13:15

    Yaziya ve yorumlara bakinca hepinizin Imamogluna bictiginiz rol bayagi yukarilarda. Iyi bir reklam onun icin. :)) Imamoglu disinda kac tane siyasetciyi mercek altina aldiniz da hepiniz bir agizda elestiriyorsunuz yada "ama!li cümlelerle igneliyorsunuz? Imamoglu sayesinde hic olmazsa Palandökenlerdede tatil yapilabilirligini gösterip Erzurum'un reklami oldu. Istanbul sosyetesi hep Uludaga yada Alplere mi gitsin? Bunada bravo.

    Yanıtla (0) (0)
  • Gaste / 29.01.2020 13:14

    Tatili siyasi malzeme yapanların niyeti çok açık onu anladık.Ama Ekrem beyin bunlara prim vermemesi, mümkün mertebe samimi OLMAMASI gerekiyor! Evet OL MA MA SI GE RE Kİ YOR.Anladığım kadarıyla başkan net 1insan ve herkesi kendi gibi sanıyor.Masum hikayesinin nasıl şeytanlaştırılabileceğini henüz kavrıyor. Başkan, bu millete samimi olanın ve yalan söyleyemeyenin değil hergün yalan söyleyen ve bugün söylediğini yarın inkar eden, siyasi riyanın oscar lık aktörleri gibi rol model olmaya çalışmalı.Ozaman millet onu kendinden bilir, bağrına basar ve devlette çoluğu çocuğu eşi dostu için TORPİL İSTER

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 13:02

    Biraz ön yargılısınız. Siyaset böyle bir şey sanırım. Daha ari ve objektif olmak lazım. Esenlikler...

    Yanıtla (0) (0)
  • Gaste / 29.01.2020 12:59

    İmamoğlu’nun en ufak davranışını siyasi cellatlık malzemesi yapanlar “20 yıldır bu ülkede hala sadece 6.5luk bir depremde neden evler yıkılıyor ve insanlar ölüyor diye sorgulamayan” yandaş güruh ise onların maksadı samimiyet değil.Tek dertleri devirlerinin devam etmesi bunun için herkese herşey için küfrederler.Vicdan dinlemezler. Vicdan muhasebesi yapsalardı bu kadar ölümün vebalini ahirette nasıl ödeyeceklerinin korkusuyla çekilecekleri hesabın dehşetini yaşarlardı.Görevlerini yapmadılar, yapanlara izin vermediler. Hep kendi ceplerini düşündüler.Tek bildikleri betonu bile becerememişler...

    Yanıtla (0) (0)
  • akrebin gözleri. / 29.01.2020 12:30

    saat 12.26 da troller geldi. öğle yemeği tatilindeler(!)

    Yanıtla (0) (0)
  • Orası vatanım / 29.01.2020 12:24

    Bir taşla iki kuş vurmak istemiş ama ikiside bir birine zıt tabiki iktidar olmadığı için böyle düşünmüş olabilir İmamoğlu pişmesi lazım,ya hdp’nin yardımını çevirene ne demeli bu ülke adına hiç yakışık almadı

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 12:09

    Temizle bakalım...

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 11:53

    bu ve benzeri olaylari dikkate alirsaniz bizim ulkede tatil yapmasi hayli zor

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 11:52

    sn. imamoğlu, tarihin en fazla oyu ile 3 imparatorluk kentinde 20 milyona yakın halk kitlesinin başkanı olduğunun farkında değil. sn. imamoğlu, geleceği için çizilen yüksek siyaset basamaklarının farkında değil. sn. imamoğlu, siyasilerle arayı iyi tutması gereken beylikdüzündeki inşaatçı olmadığının farkında değil. sn. imamoğlu aldığı oyların ak partiden kaçan oylar olduğunun farkında değil. sn. imamoğlu, siyaset sahnesinin bir zamanlama oyunu olduğunun ve bunu, ne yazık ki anlayamadığının farkında değil...üzgünüm ama böyle...

    Yanıtla (0) (0)
  • Ehl-i İrfan / 29.01.2020 11:51

    78 yaşındaki dedem bile diyordu ki dün; "İnsanlar ölmüş binaların altında.Sağ kurtulanların bir kısmı hastanede,bir kısmı çadırlarda.Ben bu cahil aklımla, sıradan bir vatandaş olarak bile utanır o pozları vermezdim ama İstanbul’un başkanı İmamoğlu veriyor!Çok ayıp, çok yakışıksız bir iş oldu gerçekten! Güvenimi yerle bir etti başkan. Twitterda da “Yarıyıl tatili nedeniyle çocuklarım ve eşim ile birlikte dünya güzeliErzurum’uhissetmeninmutluluğunu yaşıyoruz.Ülkemizin her köşesi ayrı bir cennet.Türkiye kavganın değil sevginin merkezi olmalı!” mesajını paylaşması.Tüy dikmek böyle bir şey olsa

    Yanıtla (0) (0)
  • Süheyl CALISKANOGLU / 29.01.2020 11:37

    KIZILAY "pamuk eller cebe'cagrisinda bulundu,gectigimiz günlerde. Bugün bir gazete KIZILAY'in yönetmen kadrosunun maaslarinin listesini yayinladi,hayretler icinde kaldim.30 bin TL'si maas alan yöneticiler var.KIZILAY,milletten "Pamuk eller cebe'cagrisi yapacagina önce kendi yöneticilerinin kazanclarindan biraz degil oldukca büyük bir "porsiyon'kesmeli..KIZILAY'a yardimda bulunmustum,fakat artik bu konuda düsünceliyim..

    Yanıtla (0) (0)
  • Türk oğlu ! / 29.01.2020 11:24

    Tatil yapması problem değil ama seçildiği günden beri cb.adayı gibi davranıp sonrada kalkıp rakibinin ağzına sürekli laf vermesi problem.Habire ergen tavırlar sergiliyor.Yeni nesilde sempati doğursa da, bizim gibi ataerkil toplumda bu tavırlar bir süreden sonra tepki çeker.Sorumsuz algısı oluşuyor.Al işte bu mu ülkeyi yönetecek derler.Aşırı ilgili olsun diyen yok zaten yeterince despot var.Lakayt olmasın yeter.Bu ikisinin ortası yok mu kardeşim.Hedefi C.başkanlığı ise biran önce yetişkin olmalı ve öyle davranmalı.

    Yanıtla (0) (0)
  • misafir / 29.01.2020 11:22

    bazen öyle olaylar olur ki bütün planlarınızı iptal edersiniz..böyle günlerde halkın yanında içinde olmak tatilden önce gelir..tatili her zaman yapabilirsiniz ama deprem her zaman olmuyor.acılar çok taze..düğüne giderken cenaze evine şöyle bir uğramak gibi oldu imamoğlunun yaptığı..çok ayıp.

    Yanıtla (0) (0)
  • Mustafa ALSANCAK / 29.01.2020 11:08

    Demet AKALIN HAZİRLAMIŞ OLDUĞU YARDİM KUTUSUNU İSMİNİ VİSMİNİ YAZIP ÜSKÜDAR BELEDİYESİ KAMYONUNA BIRAKIYORUM DERCESİNE KENDİ REKLAMİNİ YAPMAK İSTEMİŞ GİBİ BİR ŞÜPHE UYANDIRIYOR İNSANDA. BELKİ DE DEMET HANIM TANINMIŞ İSSAHİPLERİ OLAN PARASİ BOL OLANLARA KESELERİNİN AĞZINI AÇIP ELÂZIĞ'A YARDIMA KOSMALARİNİ HATİRLATMAK İSTEMİŞ OLABİLİR, BÖYLESİNE. BÜYÜK PARALAR KAZANAN VATANDAŞLARIN DAHA CÖMERT YARDİMLARDA BULUNMALARİ BEKLENİR OKUL ÖĞRENCİLERİ DAHİ KUMBARALARİNİ BOŞALTIP İCİNDEN ÇIKAN 10-15 LİRAYİ YARDIM HESABINA YATİRİYORLAR.BOYLESİNE MİLLETİNİN YARDİMİNA KOŞAN BAŞKA BİR MİLLET BULAMAZSİNİZ.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 10:57

    Imamoglu Milyoner. O fakir/gariban Kürd Köylüsünün Derdinden ne onlar, ne anlar

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 10:24

    Beki anlayamamış. Cin gibidir ama bu işi anlayamamış...

    Yanıtla (0) (0)
  • Öteki imam hatipli... / 29.01.2020 09:57

    Tatilde işe dair ..Aynı ayrılığında sevdaya dair olduğu gibi..

    Yanıtla (0) (0)
  • Öteki imam hatipli... / 29.01.2020 09:56

    Çok güzel yazmışsın ...

    Yanıtla (0) (0)
  • karar okuru / 29.01.2020 09:37

    İmamoğlu tatil değil hizmet yapmalıdır. Hiç bir şey bilmiyorsa, bütün istanbula 7 den 70 e deprem öncesi hazırlık yaptırmalıdır. ÇALIŞMALIDIR, Yoksa seçmen verdiği desteği çeker.

    Yanıtla (0) (0)
  • Fahri / 29.01.2020 09:33

    Akif , İyi İmamoğlu güzellemesi yapmışın. CHP'liler böylesini yapamaz.Tebrikler. :)

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 09:24

    Böyle bir zamanda tatile kayağa gitmek yanlış..Bu işin ama sı,fakat ı filan yok..İmamoğlunun açıklamasını da lakayıt buldum. Bu bir kenara...İşin başka bir boyutu var yalnız.O da Ak Partinin bu işten bize ekmek çıkar mantığı..Saygıdeğer Ak Parti yöneticilerine sesleniyorum.Sizin bu tutumunuz İmamoğlunu İstanbula başkan yaptı.Seçimden önceki Ak Parti yaptığı yanlışlara hız kesmeden devam ediyor.İmamoğlunun her yaptığını eleştirip adamı gündem de tutuyorsunuz.Bence sayın İmamoğlu hiç bişey yapmasın..Bu iktidarın mantığı İmamoğlunu zaten Türkiye ye başkan yapar..

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 09:15

    Tabii gerçek sorumlulara ses edemeyince bir günah keçisi herzaman bulunur. Bu Memlekette hergun ayri bir olay. Ozaman tatil nezaman.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 09:04

    Cahillik dağıtmak bi vatandaşa kalmış. Kendi biraz edepten nasiplense bu meslekten vazgeçecek ama nerde.

    Yanıtla (0) (0)
  • "Ne istediniz de,vermedik Hocam'!.. / 29.01.2020 09:03

    Ekrem Imamoglu'nun tatil zamanlamasi yanlis,dogru.Benim sorum RTE'nin,Dünya gezileri devamli ,bir seyahat ,tatil sayilmiyormu.Afrika tatiline cikti bu defa,Elazig deprem günün de,bu seyahatini de iptal edemezmiydi?

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 09:02

    Elbet teki insanlar çok uzulsede rutin hayatlarına devam ettiler hatta futbol basketbol maçları da ertelenmedi insanlar maça gidip takımı yenince sevindi yenilince üzülüp eve gelince Cem Yılmaz'a veryansın yaptı lakin sn imamoglunu yurtdışında tatildeyken debremi duyup gelemeseydi biraz tepki olurdu lakin bu olayda farklı zira debrem bölgesine giden bir insan psikolojik olarak 1 hafta kendine anca gelir ki hemen tatil çıkmak göstermelik gidilip acı paylasilmis bunu yapmakta zor ve yolda ölüm lu bir kaza görse insan tatili n 3 günü durgun geçiyor ki oradaki dramı görüp tatile gecmek ilginç

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 09:01

    Akif demedi deme bu tarafgirlik seni bozar. Ekrem İmamoğluna çakar gibi yapıp başkalanı eleştiriyon. Adresini doğruca yaz. İnan ki kızmam!

    Yanıtla (0) (0)
  • Gülizar / 29.01.2020 08:48

    Eleştiriyi hak etti mi! Lütuf etmişsiniz. Baştan beri algıyla, lafla peynir gemisi yürüten İstanbul şeyhisine yapmadıkları için bir tek kelam etmediniz. Üstelik İBB başkanı olarak rüşdünü ispatlamadan kendini devlet başkanına eş konumda gören yaklaşımı bu minval üzere yaptığı açıklamaları, sürekli manipülasyonla pişirdiği gündemi, deprem bölgesine giderken dahi verdiği mesajlardaki aşağılayıcı ve hakaret içerikli subliminal mesaj içeriğini gayet güzel bildiğiniz halde...Tatil zamanlamalarını size yaptırsın. Böyle candaş candaş güzel olur.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 08:39

    Dünya cenneti Erzurum, bu tesisleri yapanlardan Allah razı olsun vb. bak sizi övdüm çok üstüme gelmeyin söylemleri de üstüne tüy dikti. Çok acıklı oldu. Kendini hala Beylikdüzü beldediye başkanı sanıyor galiba. Sen böyle yaparsan işte CeHape zihniyeti derler tabi. Gitmeyiver bir kış tatile. ölür müsün?

    Yanıtla (0) (0)
  • Mustafa EROĞLU / 29.01.2020 08:33

    Yazının her harfinin karşılığına, Allah Teâlâ da uygun karşılığını hem dünyada hem de ahirette versin

    Yanıtla (0) (0)
  • HACI MURAT / 29.01.2020 08:21

    İmamoğlu'nun adını İstanbul'a aday olduğunda duyanlardanım. İmamoğlu'nun bir sahicilik problemi var. Gülmesi de,üzülmesi de,öfkesi de üzerinde yapay duruyor.Bir Baykal'da, bir Muharrem İnce'de böyle bir sorun yok.Öfkeleri de,karşı çıkışları da doğal onların. Fikirlerine katılırsınız, katılmazsınız o sonraki mesele.Başka hiç bir sebeple olmasa bile,sırf bu yapay görüntüsü yüzünden İmamoğlu'nun belediye başkanlığından daha yüksek bir makama gelebileceğini zannetmiyorum.Bu da az değil tabii. Gelebileceği yerin daha fazlasına, kapasitesini aşan bir yere geldi zaten. Bundan ötesi olmaz.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 08:20

    Eleştiri değil de zımni aklama olmuş... Maksat hâsıl olmuş vesselam... Eline dizine sağlık o zaman ne diyeyim!

    Yanıtla (0) (0)
  • hüseyin / 29.01.2020 08:11

    sayın beki hani istanbulun bir saniye kaybedecek zamanı yoktu. yahu seçileli 6 ay oldu. 3. veya 4. tatili sayın imamoğlunun. yazık yahu su milleti aldatmayan birisi çıkmayacak mı? bıktık bu samimiyetsizliklerden.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 07:59

    Çok üzüldüğümüz deprem için ben Elazığ'a gitmesem de bakanların orda olma mecburiyeti vardır. Onların artık sorumluluk noktasında bizden farklı durumları vardır. İBB başkanı da sıradan bir vatandaş değildir, yaptıkları ve zamanlaması takip edilir. Bu çok normaldir. Kaldı ki, zat-ı muhterem zaten kendisini oldukça farklı konumlandırma gayreti içerisindedir. Tatillerini iptal etmeleri daha şık olurdu. Neticede aslını yapmış ve bu vaziyet onu farklı görenler için bir ayna vaziyeti oldu.

    Yanıtla (0) (0)
  • Mustafa ALSANCAK ve / 29.01.2020 07:31

    Herkes yapabileceği işi bilmeli. Bu içimizi dağlayan korkunç deprem elbette büyük problem ve çalışmaları da beraberinde getirdiğini bilmeyen yokturdur. Mesela bir Cumhurbaşkanı her işini bir kenara bırakıp vatandaşların acılarını paylaşmak için deprem yerine gelip vatandaslara moral verir. Ama BU demek değildir ki bir AFAD MENSUBU GİBİ ELİNE KAZMA KÜREK alıp enkaz çalışsın. Aynı şekilde tatilini Palandökende geçiren İmamoğlu için de geçerli olmalıdır. Muhakkak İstanbul Belediyesinde çalışanlara yapılacak yardim ve çalışmalar için ditektiflerini de vermiştir.Mesele İmamoğluna yüklenme olması

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 06:18

    Sayin Beki cok deger verdiginiz baskani durduk yere elestirilmiyor siyasi sovlara tenezül etmese elestiren olurmu? Önce sov cok üzülüyormus gibi sonra tatil en cok üzüldügüm noktayi belirteyim sizin gibi donanimli bir yazirin bu ici bos baskani savunmaniz ve desktelemiz insanin akli almiyor Bu adamdan birsey olmaz kazara ülkenin basina gelse siz ozaman görün asil sorunlari wiyanadan saygilarimla

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 04:49

    Afeti ranta çevirip kaosa yol açanlara ve reklam yapanlara engel olmak doğru hareket.Kim yaparsa fark etmez, usulünce Devlet müdahalesi uygun olur. Mevcut sistemi eleştirmek için bu uzun yazıya gerek yok Sayın Beki. Siz afet bölgelerini çok gördünüz, gösteriş icin gelenleri bilisiniz.Büyütülecek konu değil bunlar.

    Yanıtla (0) (0)
  • Mehmet / 29.01.2020 02:41

    Bu memlekette sehitlerimizin oldugu bir gunde solenli bir sekilde balonlar havaya ucurularak kopru acilisi yapildi, boyle elestirilmedi. Sayin imamoglu da bir insan, aile reisi, bardagin dolu tarafindan bakarsak, sozunu tutan bir insan, ailesine karsi. Insanin ailesi ile mutlu olmasi, isine pozitif bir sekilde yansir. Yapmacikliktan daha iyi olmus bence.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 01:53

    Yaa imamoğlu'na harcadığınız satırlara değmez sn yazar. Aynen şu ne idüğü belirsiz berna laçin'e diğerlerince harcanan satırlar gibi , bırakınız n'aparlarsa yapsınlar. Siz köşenizi, satırlarınızı harcamanıza gerek yok. Millet ne olduklarını, n'aptıklarını görüyor ve notunu veriyor. Yazmaya, nefes tüketmeye bile gerek yok bence..

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 01:48

    Sen nasıl Ekrem diye hitap edebiliyorsun?

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 01:21

    01.05, Fal bakma. Be okuduğuma cevap verdim. Sen okuduğunu anlamıyorsun.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 01:16

    Tatilinde bi zamanı edebî olur .millet olarak bizler bir komşumuz öldüğü duysak televizyonu ya acmayiz yada sesini iyice kısarak saygı gosteririz Kaldıki ekrem in yaptığı çok daha ötesinde insanlar canını kaybetmiş enkaz altında kar ve soğuğun altında can çekiyor yada sakat kalmış .biraz ötede ekrem bey kar ı sogunun keyfini sürüyor pes dogrusu

    Yanıtla (0) (0)
  • BI VATANDAŞ / 29.01.2020 01:05

    Yazinin tamamini okudun mu? Yari bilgi cahillik alametidir. Sirf yorum yazmak icin 3-5 satir okuyup yapistirdin yorumu vay be

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 00:32

    Hayat, bizim memlekette böyle... Kimilerinin tüm hayatını satın aldığımızı düşünürüz. Kimileri de bizim hayatımızı...

    Yanıtla (0) (0)
  • hamza akyol / 29.01.2020 00:26

    sayın beki! bırakın da imamoğlu da yanlış yapsın. sanki siz hep düzgün zamanlama mı yapıyorsunuz. İmamoğlunun yaptığını savunduğum için değil; - öncelikle başkalarının yaşam şekline müdahaleyi doğru bulmadığımdan - ikincisi ise, öyle bir ülkede yaşıyoruz ki, "zıkkımın kökü" yedirilen bebekler yurtdışına giderken boğuluyor, "oh olsun" deniliyor. iddianamesi bile olmadan insanlar tutuklanıyor. "deprem paraları ne oldu" diyenlere soruşturma açılıyor. herhangi bir depremde istanbulda çok büyük ölümler olacağından bahsediliyor. insanlar açlıktan intihar ediyor. sizin yaptığınız haddinizi aşmak.

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 29.01.2020 00:17

    Yani muhalefet ne yaparsa haklıdır diyorsun. Yandaşlar da öyle diyor. AKP ne yaparsa haklıdır diyor. Ne farkınız var?

    Yanıtla (0) (0)