Her 'sakallı' Abdüllatif Şener değildir

Cumhurbaşkanlığı seçiminin iki turu arasında CHP'den istifa etmiş. Ve ilkinde Sinan Oğan'a verip, ikinci turda da geçersiz oy atmış.

Yapılacak şey değil. Ama yapsa bile bunu kim, hangi akla hizmet, gerine gerine duyurur!

CHP'den tekrar milletvekili adayı gösterilmemesinin intikamı diye açıklasanız... O zaman da siyaseten bir intihar saldırısı, bir kamikaze eylemiyle karşı karşıyayız.

AK Parti'yle yolları ilk ayıranlardandı. Kılıçdaroğlu için halktan oy istiyordu.

Abdüllatif Şener, öyle bir yan çizdi ki... Yıktı perdeyi, eyledi viran.

Şaşkınlıktan ne diyeceğini bilemez halde, yan pala Zeydün'e döndü çoğumuz.

Fakat bazılarına da gün doğdu.

Kılıçdaroğlu'nun, CHP'yi yeni kitlelere açma ve helalleştirme açılımından rahatsız olanlar, zil takmış oynuyor.

Helalleşmenin, yenileşmenin, açılımın yanlış olduğunu kanıtlayan bir örnek bulmuşlar sanki. Şener'in, kendilerini haklı çıkardığını sanıyorlar.

'Bunların hepsi böyle; menfaatleri bozulsun, anında satarlar, biz demiştik' diye genellemezler mi bir de!

AK Parti saflarına geçen Mehmet Ali Çelebi, Metin Feyzioğlu, hatta Muharrem İnce örnekleri ne öyleyse! Onlar da içinden çıktıkları kesimdeki herkesi temsil ediyor mu?

CHP'deki değişim karşıtlarının hepsi böyle değil; Çelebi, Feyzioğlu, İnce bile aynı değiller, hayır.

Çelebi örneğinden hareketle genel yargılara varmak ne kadar yanlışsa Şener'i, herkese genellemek de o kadar haksız.

Muhalefetin seçim yenilgisinin üstüne tüy diktiği, doğru. Kılıçdaroğlu'nun helalleşme açılımına inancı sarsmak için kullanılması da kaçınılmaz.

Ancak Şener'in güvenilmezliği, helalleşmeye inancı yıkıp sıfırlamadı. Olsa olsa kendi itibarını yerle bir etmiştir.

Ne gördüğünüz her sakallı, muhafazakârdır ne de her muhafazakâr, Abdüllatif Şener...

Bakış açınız, sizi yanıltmasın.

Çizdiğiniz resim, gerçeğin bire bir çekilmiş fotoğrafı değil. Sizin seçici algıyla, peşin hükümlerle yorumladığınız şekli. Nereden baktığınızı, şartlanmışlıklarınızı, önyargılarınızı yansıtıyor. Ancak o kadar gerçekçi.

RESME BİR DE BURADAN BAKIN

Tam yerine rast geldi, şu başlıkta bir yazı okuyorum:

"Bir resim, gördüğümüz dünyayla aynı olmak zorunda değil!"

İş insanı Murat Ülker, kişisel blogunda "Hayatın İpuçları" yazılarına devam ediyor. Sonuncusu, yatırımcının yatırımla ve sanatçının sanatla ilişkisi arasındaki paralellik üzerineydi.

Yazı; "resim, fotoğraf değildir" cümlesiyle başlıyor.

Susan Woodford’un “Resimlere Bakmak” adlı kitabından yararlanılmış.

Sanatçı nasıl gerçekliği özgürce, kendine özgü yorumlayabilirse... Gördüklerine sadık ve bağlı kalması gerekmez; nasıl eğip bükerek başkalaştırabilir, perspektifi ters yüz dahi edebilirse..

Murat Ülker, girişimcilere de benzer bir zihinsel özgürlüğe kanat çırpmayı salık veriyor. Koşulların, hazır kalıp klişelerin, ön kabullerin ötesine geçip özgün olmayı...

Resmin, fotoğraftan ayrışma tarihinde kilisenin özel bir yeri var. Sanat ve sanatçı ocağı gibi. Murat Ülker, bu yanını da ele alıyor.

Kilise ve sanat denince benim aklıma ilk gelense şu...

Bizans İmparatoru 3. Leon, 'putkırıcı imparator' olarak bilinir. İkonoklazma hareketini başlatan kişi.

Oysa kiliselerdeki resimlere; Tanrı'ya ortak koşuluyorlar, inanca aykırı diye savaş açmadı.

Yoksul halk, kutsal ikonalardan yardım dileyerek onları, imparatorun iktidarına ortak koşuyordu.

İmparator da İsa, Meryem ve azizlerin resimlerinden medet ummayı; putlara tapınmak saydı. Ve putperestlik diye yasakladı.

Aslında ikonaların arkasındaki kilise babaları, iktidarına ortak edilmesin diyeydi. Ama dini gerekçeye dayandırarak, dünyevi güç mücadelesini örttüğü söylenir.

Abdüllatif Şener ve benzeri tablolarda gerçek, görünenin altında. Görünmeyen nedene, iç yüzüne ulaşmak için örtüyü kaldırmalısınız.

YORUMLAR (179)
YORUM YAZ
UYARI: Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.
179 Yorum
  • 1OKUR / 17 Haziran 2023 10:26

    Şener, siyasete 1991 yılında Refah Partisinde başladı, Milli Görüş 'yenilikçiler' hareketnde Abdullah Gül, Bülent Arınç ve Recep Tayyip Erdoğan ile birlikte hareket etmeye başladı.2001 yılında Akp.de yer aldı 2009 yılında Türkiye Partisi'ni kurdu, Partisi Kapanınca Doğu Perinçek ile birlikte görünmeye başladı.2018 de CHP den vekil oldu.. 2023 CHP. Ye oy vermeyerek İstifa etti... Hikaye bu kadar.

    Yanıtla (1) (0)
  • OkurM / 17 Haziran 2023 22:19

    Çok da oraya buraya çekilmemesi gereken sıradan bir siyasi yaşam öyküsü... Sonu biraz unprofesyonel o kadar...

    Yanıtla (1) (0)
  • Hamit / 18 Haziran 2023 01:21

    Unprofesyonel ne demek, hangi dilden

    Yanıtla (0) (1)
  • Düşünceli / 18 Haziran 2023 07:40

    Vallahi artık İngilizce - ya da en azından başka bir Latin dili- bilmeden, Türkçe’yi anlamak güçleşiyor. Örneğin; misyon, vizyon, operasyon, dezenformasyon, semptom (belirti), faz (aşama, dönem), aktion almak (girişmek)…Sırf sözcükler değil, zaman zaman cümle yapısı da „spesifik” olarak (özellikle) Batı dillerindeki gibi “dizayn olup” (şekillenip), kötü tercüme gibi bir Türkçe yerleşiyor.

    Yanıtla (3) (0)
  • 1OKUR / 17 Haziran 2023 19:20

    2010 itibarıyla CHP Parti Meclisi üyesi (2002): Doğru Yol Partisi (2002-2007); Demokrat Parti Bülent Kuşoğluna dikkat çekmek istiyorum..

    Yanıtla (0) (0)
  • Yazık / 18 Haziran 2023 07:25

    Ne demek istediğiniz anlaşılmıyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • a reader / 17 Haziran 2023 16:27

    YKS sinavlarina yine yetisemeyen, yanlis yere gidenler olmus. her yil ayni hikaye. Demek ki ya ana babasinda, ya cocuk ta bir sorun var. Yahu! Senede bir defa yapiliyor, gunler once sinava girecegin yeri gidip kontrol edeceksin.Nasil gidilir, ne kadar sure alir,. hesaplayacak toleransli davranacaksin. Ana baba uyumayacak bekleyecek cocugunu sinava yetistirecek. Iyi olmus bunlar sinava girse ne olur, girmese ne olur. Zaten bunlardan hayir da gelmez di. ( yolda kaza geciren haric) Oh olsun.

    Yanıtla (6) (3)
  • KARAR OKURU / 17 Haziran 2023 18:45

    Sn.Okur bende başka bir konuya dikkat çekmek istiyorum, Tüm kamuda (istisnai ve Danışman) kadroları sınavsız mülakatsiz memuriyete Geçiş için kullanılıyor .

    Yanıtla (1) (0)
  • Hasan / 17 Haziran 2023 20:00

    Sende Soylu gibi ohhhhhhhh mu çektin :)) ?

    Yanıtla (0) (0)
  • Hamit / 18 Haziran 2023 01:24

    Ana baba niye uyumuyor, niye götürüyor? İlkokul imtihanı mı bu?!

    Yanıtla (1) (0)
  • Bir okur / 17 Haziran 2023 10:54

    Sener:"28 Mayıs'taki ikinci tur seçimlerinde ise geçersiz oy kullandığını söylemişti" "Asıl çarpıcı olan ise şu: Sandıktan hiç geçersiz oy çıkmamış"

    Yanıtla (15) (0)
  • Karar / 18 Haziran 2023 00:07

    Demek oyunu Kılıçdaroğlu'na verdi... CHP'nin kendisini kızdırdığı gibi onları üzmek için de geçersiz oy kullandım diyor...

    Yanıtla (0) (0)
  • Hamdi Yalçın / 17 Haziran 2023 23:31

    Ah siyaset ah! Sen nelere kadirsin Rabbim. Ah siyaset ah, kimisi ak pak. Kimisi kspkara bak. Sayın Şener birazcık halk nezdinde kredin vardı. Onu da bir kalemde sildin. Ekksiye düştün. Allah bazen demek ki insanın aklını durduruveriyor. Ne yaptığını, ne söylediğini bilemiyebiliyor. Ah Sener ah sen ne yaptın. Rabbim şaşırtmasın. Sözü özü bir olan, yüzü de ak pak olanlardan eylesin...

    Yanıtla (5) (0)
  • Ali / 17 Haziran 2023 09:44

    Siyasal islamci, siyasal islamcidir. Başka birseye dönmez. Kilicdaroglu, siyasal islamci partilere bol bol milletvekilliği verdi cb adayı olabilmek için. Peki, o partilerin seçmenleri CHP ye ve Kilicdarogluna oy verdilermi?

    Yanıtla (27) (6)
  • Okur / 17 Haziran 2023 12:24

    Belediyeleri 23 le alın.. CHP. Den kaç kişi oy vermedi acaba.. Seçmeni..

    Yanıtla (5) (3)
  • Adamceko / 17 Haziran 2023 13:22

    Deva gelecek ve saadet partisinden chp ye bir tek oy gelmedi. Chp yine kendi oyu olan 25 i aldı. Zaten kılıçdaroğlu burda hata yaptı. 39 vekillik bedavadan dağıtıldı.

    Yanıtla (7) (10)
  • Okur / 17 Haziran 2023 16:00

    Büyükşehir leri nasıl kazandı CHP. Ki o seçimde oyu 22 idi. İnce tip CHP den kaç oy kopardı. Mantığını doğru ise Büyükşehir leri alırsınız yine.

    Yanıtla (10) (2)
  • Yozgatlı / 17 Haziran 2023 19:19

    Madem her zaman aldığını aldı, bir muhafazakar olarak benim oyum nerde o zaman.

    Yanıtla (2) (1)
  • Hey sen / 17 Haziran 2023 23:28

    Hüdapar oyu kaç son seçimde, akp kaç vekil verdi. Hiç tartışması oldu mu? İttifak yaptıysan kazanmak üzerine olur, seçim kazanılsaydı bugün suçlanan kahramandı....

    Yanıtla (3) (0)
  • Özer / 17 Haziran 2023 22:21

    Abdüllatif Şener 1954 doğumlu 69 yaşında siyasette jübilesini böyle yapmak istedi herhalde tecrübeli bir siyasetçiye yakışmadı yaptığı.

    Yanıtla (5) (0)
  • Murat Yakın / 17 Haziran 2023 21:52

    Abdullatif Şener İslamcı olsaydı Chp'ye gitmezdi. Onun için "İslamcı dan bu beklenirdi" demek yanlıştır. Çelebi, içİnce vb bunlara ne diyeceğiz, "Chplilere asla güvenme" mi diyelim şimdi?

    Yanıtla (0) (0)
  • Doğrucu / 17 Haziran 2023 21:20

    Abdüllatif Şener için hayati konu, oğlunu kadrolu olarak T.B.M.Meclisine yerleştirmesidir. Gerisi onun için teferruattır. Bir iki gün ilkesizliği, " ihaneti " konuşulur, sonra da konu da kapanır; kendisi de unutulur. Sevgili Çiğdem Toker de kendisiyle ilgili olarak yazdığı ve pişmanlık duyduğunu tahmin ettiğim kitabını yeniden gözden geçirir ve yeni baskıya verir( belki ).

    Yanıtla (3) (0)
  • Aliveli / 17 Haziran 2023 20:50

    CHP ye kazık atan atana fakat o kazıkları yiyen Lider halen orada durmaya ve biraz daha kazık yemeye devam etmek istiyor.

    Yanıtla (1) (1)
  • Selahattin Yetiman / 17 Haziran 2023 20:22

    Bir siyasetci bunda kötü madara olamaz !!

    Yanıtla (1) (0)
  • Karar Gazete Okuru / 17 Haziran 2023 19:54

    Abdüllatif Şener’in yaptığı hiç etik değil ve yaşına göre bir açıklama yapmadı. CHP de artık iç kavgalar başladı ve sonu hayırla sonuçlansın derim. Millet İttifakı bileşenleri sağ ve muhafazakar seçmenin oylarını almak istiyorlarsa CHP dışında yeni bir ittifak düşünmeliler. CHP den Erdoğan bile aday gösterilse seçilemez. Böyle giderse Erdoğan 2033 sonuna ömrü yeterse Cumhurbaşkanı olmaya devam eder.

    Yanıtla (1) (1)
  • fafa / 17 Haziran 2023 19:19

    Şener böyle bir açıklmayı neden yaptı,cahil desen,cahil değil;çocuk desen çocuk değl şaştım kaldım,hiç yakıştıramadım.

    Yanıtla (1) (0)
  • Objektif okur / 17 Haziran 2023 19:14

    Chp.ye gelirken Bu adamın ne işi var diye sordunuzmu ki ? Niye böyle gitti” diye soruyorsunuz.?

    Yanıtla (1) (0)
  • Musta / 17 Haziran 2023 18:37

    Bir siyasal İslamcının “ büyük fayda için küçük zarar göze alınır” tevili ile dönemeyecrğş durum yoktur. Misal, Uygurların geri gönderilmesini sorun kendilerine. Size öyle teviller yaparlar ki; siz bile “biraz daha geri göndersinler” diye ikna olursunuz. Şeytanın da en büyük özelliklerinden biri cerbeze ve belagat idi. Siyasal İslamcılara bakın; terimsel bilgilerle cerbeze yapıp güzel teviller yaparlar. (Not: Eleştirilen İslam değil, İslamcılar. Bu kadarını anlayabiliyorsunuz, değil mi?)

    Yanıtla (3) (0)
  • Sadık Baş / 17 Haziran 2023 18:25

    Abdüllatif Şener bende inanılırlığını,güvenirliliğini kaybetti ve kendine, kişiliğine yazık etti

    Yanıtla (3) (0)
  • Özer / 17 Haziran 2023 18:23

    Her sakallı derken Metin feyzioğlu Muharrem ince Aydınlık grubu MehmetAli Çelebi Sinan Ogan vee şener.

    Yanıtla (3) (0)
  • Rafadan / 17 Haziran 2023 18:18

    Bıraksak artık şu dünyada eşi benzeri olmayan panayır siyasetçiliğini,, yok onu verecem, yok bunu verecem, çık kardeşim adam gibi, adayım de.. Kafi, millet tartsın seni, ne dini imanı karıştır, ne gelmişi ne geçmişi, ne Atatürke yaslan ne Osmanlı'ya, biz bakalım geçmişine , donanımına, arkadaşlarına, dostlarına.. Yok çalmam, yok herkesi kucaklarım, bırakın yaa bu çağdışılıkları. Devleti şeffaflıkla yönetin yeter, AKP devleti yönetebildimi, bana göre yönetemedi, değişmeliydi.. Bana göre..

    Yanıtla (0) (0)
  • OkurM / 17 Haziran 2023 03:26

    Şener, dünya görüşü olarak da artık her şeyiyle chp liyim dememişti. Iktidarin nobran hallerinden bıkarak, halk için bir alternatif olabilsin diye chp ye omuz vermek için girmişti. Aday gösterme aşamaları vs gösterdi chp'nin kalitesini. Kökten chp li bilinenler azımsanmayacak bir kısmının iktidarla kafa karıştıracak ilişkilere girdiği bir ortamda Şener ne kadar orucuna sadık kalsın? Hangi saikle?

    Yanıtla (7) (5)
  • Kararcı / 17 Haziran 2023 08:19

    Sessiz sedasız da CHP ile ilişkisini kesebilirdi ve unutulurdu. Ama o bunu açık açık intikam alır gibi açıkladı. Eğer aklını kaçırmadıysa, bu politik intihardan daha güçlü bir şey olmalı, göreceğiz.

    Yanıtla (3) (0)
  • OkurM / 17 Haziran 2023 18:17

    Viran olası hanede evladı iyal var. Oğlanı işe sokması için bir şeyler söylemesi gerekiyormuş demek ki

    Yanıtla (1) (0)
  • Musta / 17 Haziran 2023 18:08

    Şener’in konuşmalarındaki saklı gülmeleri, kendini anlatırkenki mimik ve ses tonu kaymalarını görmüyor musunuz? Açın youtube’un eski konuşmalarını verdiğim bu bilgiyle izleyin. Anlarsınız karaktetini.

    Yanıtla (2) (0)
  • Dede / 17 Haziran 2023 18:03

    Çok severdim çizgi kahraman Abdüllcanbaz'ı

    Yanıtla (1) (0)
  • alp doğan / 17 Haziran 2023 17:56

    Bazı chp liler Okuma ve araştırma özürlüler.
    chp konya : 2018 = % 9.43 2023 = % 13.68 Fark = + % 4.25
    CHP Karaman : 2018 = % 16.09 2023 = % 19.30 Fark = + % 3.21
    Davutoğlunun oyu yoksa bu oy artışı kime ait
    Eğer Gelecek ve Deva olmayaydı % 22 zor görürdünüz.

    Yanıtla (0) (0)
  • Ahmet d Pınar / 17 Haziran 2023 17:09

    Bu kişiliği mümin olmakla yan yana getiremeyiz. İnsanları Allah ile kandırıyorlar

    Yanıtla (9) (0)
  • Ülke hali / 17 Haziran 2023 15:59

    " Ucuz ürün için kuyruktan kuyruğa koşuyor: “Hanımmm koş, Tarım Kredi Marketinde kıyma 160 liraaaaa….” “Sen git, ben Halk Ekmek sırasındayımmmmm…” (Hem ağlar hem de gider oy veririm )

    Yanıtla (11) (3)
  • Mutdar / 17 Haziran 2023 11:36

    Bu ülkenin birtek sorunu vardır oda düzgün adam yetistirememe sorunudur.

    Yanıtla (19) (2)
  • Okur / 17 Haziran 2023 15:36

    Düzgün adam yetişir hem de çok ama düzgün adam bunlar gibi siyasete girmez. Girse de barındırmazlar. İşin doğası gereği. Hani bir laf vardır. Kirli para temiz parayı kovar diye. Aynen bu şekilde kirli adamlar düzgün insanları sistem dışına iter.

    Yanıtla (16) (1)
  • karar oku kayseri. / 17 Haziran 2023 15:33

    sayın beki kolayı var biri milletvekili seçilince daimi vekil olsun ölüncede milletveli için mecliste mezarlık ayrılsın oraya def edilsin başka çare yok seçim oldu vekil olmayanlar istifay başladılar benim orda çalışacak durum kalmadı diyorlar hep orda duracaklar yada partinin önemli yerinde yoksa olmaz andıcanda ayrıldı çıray bir sürü bu beyefendiler hep mecliste olacaklar olmazsa olmaz.

    Yanıtla (3) (0)
  • okur / 17 Haziran 2023 02:36

    A. Şener'e de söylediklerine de hiç itibar etmedim. AKP'den ayrıldığında da şimdi de. Bakanlıktan ayrıldıktan sonra aynı zamanda akrabası olan özel kalem müdürünü istisnai kadro marifetiyle DPT'ye yerleştirmişti. DPT, uzmanlık kültürünün olduğu, KPSS + yazılı sınav + mülakatla personel almanın esas olduğu, devlete strateji, politika üretmek görevleri olan bir kurumdu. O zaman yaptığı bu torpilli yerleştirmeyi bildiğimden bana pek güven vermeyen birisidir.

    Yanıtla (19) (2)
  • Okur / 17 Haziran 2023 15:31

    Seçimden önce de oğlunu Şentop’un özel kalem müdürü yapmış. Artık Şentop da meclis başkanı olmadığına göre Şener’in oğlunu da kendi kabiliyetleri ile giremeyeceği güzide bir kamu kurumuna atarlar herhalde. Sonra da vatan millet sakarya edebiyatı yaparak tek dertlerinin kişisel çıkarları olduğunu perdelemeye çalışırlar.

    Yanıtla (8) (0)
  • Sedat F. / 17 Haziran 2023 01:47

    Bu karakterde ,bu seviyede bir siyasetci AKP'ye yakisir(!) Gelecek günlerde AKP'ye transfer olmasini can-i gönülden diliyoruz..

    Yanıtla (45) (14)
  • OkurM / 17 Haziran 2023 03:42

    İhtiyarladi artik. Bundan sonra oğlan biraz piyasa yapsın... generation next...

    Yanıtla (20) (4)
  • Bahattin / 17 Haziran 2023 09:27

    AKP den attık size kakaladık. Daha düne kadar en sevdiğiniz adamdı. Sizde kalsın.

    Yanıtla (7) (2)
  • Akif / 17 Haziran 2023 09:47

    Size bedava veriyoruz. Tepe tepe kullanın.

    Yanıtla (4) (0)
  • Sedat F. / 17 Haziran 2023 15:18

    Her parmaginda "on marifet" olan Abdüllatif Sener,gectigimiz aylarda, elindeki son "Jockeri" kullanmis,eski TBMM Baskani'na yalvarmis yakarmis,oglu TBMM "Ozel Kalem Müdürü olarak atanmis. Bu genc bu Baba'yla ne kadar övünse azdir (!)

    Yanıtla (6) (1)
  • Karar okuru / 17 Haziran 2023 11:23

    Sayın Şener'in yaptığı ne ile izah edilebilir? Oğlunun mecliste istihdam edilmesi, akp'ye göz kırması ne anlama geliyor? Siyaset, menfaat, makam, saltanat, ihtiras,.. insanları ne hale getiriyor! Vatandaşların güven duygularını itibarsızlaştırmaya kimin hakkı olabilir?

    Yanıtla (21) (3)
  • Düşünceli / 17 Haziran 2023 15:00

    Şener‘in siyasetle ilgili planları nedir gerçekten hiç bilmiyorum. Fakat AKP’ye “göz kırpıyor” ise, bunun göstergesi nedir belirtmek gerekir; oğlunun nerede ne. yapıp ettiği Şener’in görüş ve tutumunu açıklamakta yetersiz. Ülkemizde kişilerin davranışlarını ailesine, hatta tüm sülalesine mal etmek çok yaygın ve hatalı bir düşünüş biçimi. Aile ilişkisiyle çete ilişkisinin farklı olduğunu, tüm ailelerin “çete” gibi yaşamadığını unutmamak gerek.

    Yanıtla (1) (2)
  • Bir okur / 17 Haziran 2023 10:34

    KK da toplamasaydi Akepnin eskilerini,Eski "siyasal islamcı artıkları" ile yola çıkarsan sonuç budur.

    Yanıtla (17) (2)
  • .....Bakış..... / 17 Haziran 2023 10:56

    aynen...

    Yanıtla (6) (1)
  • Okura / 17 Haziran 2023 14:57

    mayasında akepelilik var. ne bekliyordunuz?

    Yanıtla (6) (0)
  • Gercek / 17 Haziran 2023 14:53

    Turkiye sahis hirslarina teslim olmus iki kisinin bedeljni oduyor Iste kula tapmanin so icyu

    Yanıtla (1) (0)
  • Demokrat hukukçu / 17 Haziran 2023 12:41

    Bu olay Şener’in karakterinin ve dünya görüşünün henüz oturmadığını,bencilliğini,toplumu değil şahsını ve ailesini düşündüğünü ve enaniyetinin kuvvetli olduğunu gösterdi.Kılıçdaroğlu’nun davranışını etik bulmasa dahi pireye kızıp yorgan yakmamalı idi.İktidarın adaletsizlik ve zulmü karşısında büyük bir davaya omuz veren bir insan gerektiğinde kendisine yapılan haksızlıkları bile sineye çekebilme ve sabretme fedakarlık ve erdemine sahip olabilmeliydi.Büyük adam böyle olunur.Küçük adammış vesselam

    Yanıtla (19) (1)
  • Okur / 17 Haziran 2023 14:49

    CHP ye oy veren Khk'lilar büyük adam mı? Yoksa küçük adam mı? Herkesin vicdanına havale ...

    Yanıtla (1) (4)
  • Hüseyin Şenel / 17 Haziran 2023 14:49

    “Her 'sakallı' Abdüllatif Şener değildir” Siyasetteki özel durumu,bu cümle güzel özetlemiş. Siyasetin genel durumun için ben de derim ki: Hiç çoban koyun güder mi dağda / olmasa gözü sütte,yoğurta,yağda..

    Yanıtla (1) (0)
  • Ali Efe / 17 Haziran 2023 10:57

    Bölüm 2 Aleviler ve Amerika eğitimli danışmanlar Kılıçdaroğlu nü yonettiler CHP yine kaybetti. Aslında CHP miadını doldurmuş bir kurum olup, Türk sosyal demokratların ayrı bir oluşum altında toplanmalari zamanıdır. Ama abd izin vermezse olmaz

    Yanıtla (4) (22)
  • Hasan / 17 Haziran 2023 11:33

    CHP yeni başlıyor! Umut veren tek siyasi parti.

    Yanıtla (4) (2)
  • Düşünceli / 17 Haziran 2023 14:49

    Kusura bakmayın ama saçma sapan bir yorum CHP’nin ABD emrinde olduğu. CHP’nin toplum tasavvurunu beğenmez, mesela laik bir siyasi düzen yerine şeriat arzu edebilir, bu nedenle de oyunuzu CHP’ye vermeyebilirsiniz, bu sizin hakkınız. Ama yüzyıllık partiyi yok “ABD’nin emrinde”, yok “Kandil’in emrinde” dememin iler tutar tarafı yok; bu sadece insafsız bir karalama girişimi, ki inandırıcı da değil.

    Yanıtla (6) (1)
  • Doğrucu / 17 Haziran 2023 14:47

    Abdůllatif Şener'den beklemezdim böyle bir tavır. Demek ki zamanında AK Partilileri kandırdığı gibi; CHP'de de iktidara yüklenerek, dürůstlük pozu takınarak CHP'lileri de hem kandırdı, hem de hayal kırıklığı yarattı. Oğlunu kadrolu olarak meclise aldırması da ayrı bir garabet. Bence kendini bitirdi. Hiçbir parti kendisine güvenemez. Sözünün değeri kalmaz. AK Parti onu almaz. Belki YRP'ye gidebilir. Kendine yazïk etti. Değer miydi böyle bir zikzak...

    Yanıtla (1) (0)
  • Recep Ertuğay / 17 Haziran 2023 05:29

    Özgür Özel, Şener'e "Kalbi kuru, vidanı kara" dedi. Niçin? Onu vekil yapan Kılıçtaroğlunu sattığı için. Şener daha önce de kendini vekil yapan, başbakan yardımcısı yapan, maliye bakanı yapan Erdoğanı satmıştı. Alıcısı da CHP idi, Özgür Özel'di Erdoğan'ın arkafaşları Şener'e böyle bir hakaret yapmış mıydı? Diğer taraftan satıcı Şener'in Kalbi kuru, vicdanı kara ise ilk satışını alkışlayan alıcı Özel'in kalbi daha kuru vicdanı daha kara olmuyor mu? Satandan ne farkı var alanın?

    Yanıtla (31) (25)
  • Çetin / 17 Haziran 2023 06:03

    Yaptığın benzetme yanlış.akp yi doğrudan bıraktı.bunda bastıra bastıra oy rengini söylüyor utanmadan.yani tahrik var.ve de kendini bitirdi.

    Yanıtla (27) (5)
  • OkurM / 17 Haziran 2023 10:25

    Onu erdongan bir şey yapmadı, o Erdoğanı lider yaptı. Rte belediye reisi olmaya çalışırken o erbakanin yanında çelik çekirdek ekipten idi.

    Yanıtla (9) (5)
  • Düşünceli / 17 Haziran 2023 14:36

    Ne bu “almak satmak” hikayesi. Türkiye’de kölelik devri biteli çok oldu. Kimse kimsenin kulu kölesi değil ki alınsın, satılsın. Kimse de kimseye ömür boyu mecbur değil. İnsanlar da kurumlar da değişiyor; bağlar zayıflayınca özgür iradeyle çekip gitmek pekala daha uygun bir tercih de olabilir.

    Yanıtla (0) (0)
  • ERDOGANIN / 17 Haziran 2023 10:00

    Baykalli Chp.siyasi yasağını kaldırdı , Devletli Mhp.Baskanlik yolunu açtı , Ağlamak sızlamak nafile beyler..

    Yanıtla (21) (2)
  • Gırşaarli / 17 Haziran 2023 11:23

    "Gendim ettim Gendim buldum: Neşet Ağamdan Dinlesinler..

    Yanıtla (10) (1)
  • E / 17 Haziran 2023 11:47

    Yasak kalkmasa ne olacaktı biraz derinlikli düşünün. Muhalifler biraz öz eleştiri yapmalı

    Yanıtla (1) (2)
  • Düşünceli / 17 Haziran 2023 14:12

    Özeleştiriyi bence herkes yapmalı. Maalesef milli kültürümüzün güçlü yönlerinden biri değil özeleştiri; çoğunluk, büyüklük, yücelik, eşsizlik sevdasında elinde çuvaldız, başkalarına “had bildirme” kaygısıyla dolanıp duruyor. Bu arada, depremzedelerin durumu, İstanbul’u bekleyen büyük deprem, iklim değişikliği nedeniyle artan kuraklık sonucu kıtlık açlık tehlikesi gibi yaşamsal konular arka plana itiliyor, hatta unutuluyor. Gerçekten gaflet ve delalet içinde tali meselelerle uğraşmaktayız.

    Yanıtla (0) (0)
  • Objektif okur / 17 Haziran 2023 12:44

    "Rüzgarsız havada dönen fırıldağın mutlaka bir üfleyeni vardır" Atasözü

    Yanıtla (15) (1)
  • Sedat F. / 17 Haziran 2023 15:12

    12:44 Bu sözlerin sahibi,rahmetli Süleyman DEMIREL...

    Yanıtla (1) (1)
  • Zenci Musa / 17 Haziran 2023 13:33

    Chp içinde makam sahibi olup,, ben ve cevremdekiler Hdp'ye oy verdik diyenlerde var geçmişte..Muhafazakar,solcu,liberal vd genelde politikada ilginç davranislar sergiliyebilir..Hatta kalem erbabi olan,,,Zati Muhteremlerde dahil...Yeterki çıkarlar kanki olsun...

    Yanıtla (2) (0)
  • OKUr / 17 Haziran 2023 14:31

    CHP. 85 milyon insan bitmiş gibi bu adama milletvekilliği verdi.!!

    Yanıtla (2) (0)
  • M.helvacı / 17 Haziran 2023 12:06

    Ak parti kurucularından biriydi Abdüllatif şeker efendi yıllarca maliye bakanlığı yapmıştı.Daha sonra postalanmıştı ak partiden.Postalandığı zaman eleştirmeye başlamıştık postalayanı..Haklıymış postalayan..

    Yanıtla (3) (0)
  • Düşünceli / 17 Haziran 2023 14:26

    Ne zaman haklıymış, “maliye bakanı” yaparken mi, “ postaladığında” mı? Benim bildiğim, Şener istifa etmişti. Bu durumda o mu haklı sizce? Hülasa, bu kim haklı kim haksız meselesi çok karışık. Şener‘in son zamanlarda ülkenin kaderinde belirleyici bir rolü yoktu; CHP’den istifasının da kimseye kayda değer bir zararı yok. Dolayısıyla sanki ülkede önemli başka konu yokmuş gibi neden Şener tartışılır anlamıyorum.

    Yanıtla (2) (1)
  • Özer / 17 Haziran 2023 14:14

    Muhalif olupta ikinci turda oyların pazarlığını yapanlara ne diyeceğiz. Kk seçilmesini diye aday olan inceye ne diyeceğiz. Millet ittifakına en büyük zara Ogan ve inceden geldi malesef. Şener in seçim kaybedilmesinde bir dahili yok. Konuşarak kendini çöp etti.

    Yanıtla (3) (0)
  • Gulyabani / 17 Haziran 2023 14:08

    Deva ve gelecek olmasaydı ittifakta yada bu partiler kurulmasaydi aradaki fark beş milyon olurdu .CHP nin bir kısmı tip gibi partilere oy verdi .ittifak en az beş puan getirdi gibi duruyor .

    Yanıtla (3) (0)
  • Sinirli / 17 Haziran 2023 14:03

    Hükümetten ricam, emekli maaşlarına hiç zam yapmamasıdır. Çünkü bunu hak ettiler.

    Yanıtla (0) (0)
  • Sinirli / 17 Haziran 2023 14:01

    CHP Genel Başkanı, helalleşme gibi, kul hakkı gibi, “Ben samimi bir Müslümanım gibi bir takım İslami motifleri kullanarak oy alacağını zannetmiştir. Sonra da şerefli(!) bir yenilgi almıştır.

    Yanıtla (0) (0)
  • Sinirli / 17 Haziran 2023 13:54

    Abdüllatif Şener mi? Kırk yıllık Kani, olur mu, yani?

    Yanıtla (0) (0)
  • Mevlüt Şahin / 17 Haziran 2023 13:10

    İnsan böyle zamanda asaletini belli eder asaleti asalet olan bal olur

    Yanıtla (1) (1)
  • Adamceko / 17 Haziran 2023 13:10

    Bence şener çok yanlış yaptı. Bir insan bu kadar basit olmamalı.

    Yanıtla (9) (0)
  • Nebatullah / 17 Haziran 2023 12:27

    Bir adam her lafından önce Allah din iman vatan bayrak diyorsa ,ticaretle uğraşıyorsa gayet temkinli yaklaşımım,siyasetle uğraşıyorsa arkama bakmadan kaçarım.

    Yanıtla (15) (1)
  • efedamat / 17 Haziran 2023 12:38

    dindar bir insanım yorumunuzu herkese tavsiye ediyorum. hatta eğer diyorum birinden alacağınız varda ağzından İNŞALLAH şu gün ödeyeceğim diyorsa artık o alacaktan umudunuzu kesin. o alacağın vadesi mezardır.

    Yanıtla (4) (1)
  • Maho / 17 Haziran 2023 12:23

    Süleyman soylu gabarda petrol denizi bulduk direk hortumu traktörün deposuna bağla rafineriye falan gerek yok demişti.sizce Abdüllatif Şener mi tehlikeli Süleyman'mi.nasil kandırdım halkı ooohh. Ohhh.diyordur.

    Yanıtla (9) (2)
  • E. K / 17 Haziran 2023 12:19

    Siyasette firildak tas gibi yonu olmayan kisiler silinip gitmistir. Bu tur siyaset esnaflarinin kimseye hayri dokunmaz. Sn Sener kendisini bitirmistir. Hangi partiye katilirsa katilsin bu saatten sonra kardan cok zarari olur. Yolu acik olsun

    Yanıtla (6) (1)
  • Aziz / 17 Haziran 2023 12:16

    Hepsi koltuk içinmiş meğer altından koltuğu çektinmi dün övdüklerini bu gün sövüyorlar. Çap meselesi

    Yanıtla (6) (2)
  • Zübük / 17 Haziran 2023 12:15

    İnsanlara güvenip güvenmemeye, mesleklerine bakarak karar vermemek gerekir. Bu kuralın tek istisnası politikacılardır.

    Yanıtla (1) (0)
  • Okur-Yazar / 17 Haziran 2023 12:06

    Sayın yazar, A.Şener nezdinde CHP'deki tüm sağdan gelenlere/geleceklere tepki oluşmamasına çalışıyorsunuz. Ama CHP hiç değişmez. Neyse ki takiye yapmayan Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan var. O dedi ki; "Ben Kılıçdaroğlu'nu yıllarca bu yüzden eleştiriyorum. Sizin gibi BADEM BIYIKLILARA güvenerek siyaset yapmaya çalıştı." Malum BADEM BIYIK tan kasıt, Erbakan gibi inançlı siyasetçilere duyulan öfkenin sonucu kullanılan bir terimdir. Genetik kod CHP yi ele veriyor.

    Yanıtla (1) (9)
  • Okur yazar / 17 Haziran 2023 10:11

    CHP CHP gibi olsun. Akp akp gibi bir manası yok ki mevcut gorünü muhafaza edip CHP'ye katilsa . Şuanda mevcut iktidar ülkenin geleceği için bir tehlikedir aslolan budur.fantastik çabaları ülkeyi uçuruma atmaktadır. Demokrasiyi her beş sene sandığa gidip oy kullanmak sanan ve olmadık yalanlara inanan bir kitlenin belirlediği iktidara maruz kalınmıştir. Esas tehlike burasıdır.

    Yanıtla (13) (3)
  • E / 17 Haziran 2023 11:58

    Saçmalamayın CHP'liler böyle boş konuştuğu için adamlar hep kazanıyor.

    Yanıtla (3) (4)
  • Mamosta / 17 Haziran 2023 11:57

    Türk medyası; tecavüze tecavüz demiyor sarkıntılık diyor, tefeciye yatırımcı diyor, rüşvete rüşvet demiyor yolsuzluk diyor, arsız omurgasız siyasetçiye pragmatik siyasetçi diyor, yalancılıkla,hırsızlıkla, iftiracılıkla suçladığı kişiye hitap ederken “sayın” diye başlıyor. Kalitesiz bir kumaştan asla kaliteli bir elbise çıkaramazsınız!

    Yanıtla (7) (1)
  • Mr / 17 Haziran 2023 11:56

    Şener, Sinan Ogan, fırıldak kubi vs. hepsi içimizden çıktı biz neysek siyasetçimizde odur, genetik böyle.

    Yanıtla (10) (2)
  • selim / 17 Haziran 2023 11:50

    Feyzioğlu, Çelebi hatta İnce örnekleri yetersiz hatta gereksiz. Onlar bir taraftan karşı tarafa geçtiler. Tamam, hala oradalar. Şener in yaptığı, örnek verdiğiniz insanların tekrar geldikleri tarafa dönerlerse ancak karşılığını bulur..Feyzioğlu ve Çelebi 180 derece döndüler.Şener ise turu tamamlamaya çalışıyor..

    Yanıtla (3) (0)
  • KARAR OKURU / 17 Haziran 2023 09:52

    İnsanları tanıdıkça Hayvanları Sevmeye BAŞLADIM,..

    Yanıtla (15) (2)
  • EDEP / 17 Haziran 2023 11:48

    İnsana değer vereceğinize, "mahlukata"değer verin. Yediği kaba pislemez en azından.!

    Yanıtla (4) (0)
  • Kdnzli / 17 Haziran 2023 11:38

    Ben şaşkınım,birazcık umut vardı içimde omurgalı siyasetçilere karşı,sn Şener onu da yok etti.Lanet olsun siyasete

    Yanıtla (10) (0)
  • Mehmet / 17 Haziran 2023 11:36

    Değerli dostlar. Çok incitici ve üzücü yorumlar var. Bende has chp.liyimöChp akpartiye benzemez.akparti m.a.çelebiye.cevizkabuğuna.topsakala.kucağını açıp bağrına basıyor. Chp dünyası m.a.çelebiye yüzbasan kalitede vasf ve nitelikte.liyakattada olsa kolay kucak açıp bağrına basamıyor. Oysa cumhuriyetin ve milletimizin ortak değerleri ile sorunu olmayan TC.kimliği taşımakla şeref vede gurur duyan her yurttaş Türkiyenin cumhuriyetnin Kuvay.ı Milliye ruhu taşıyan kurucu partisi chp doğal üyesid

    Yanıtla (3) (1)
  • Ali Efe / 17 Haziran 2023 10:54

    Farkında olalım ki İnönü gidişinden sonra CHP kurucu parti olabilme vasfını kaybetmeye başlamıştır. Daha İnönü varken parti içinde Ecevitçiler., Baykalcılar, Timisiciler gibi muhalif gruplar vardı. Ama merkezi Çerkezlerden oluşan bir grup yönetmekteydi. Ecevit CHP nin başına geçti ama saray soylu olduğundan eyyamcılıgi seçti CHP kaybetti, Baykal geldi Erdoğanı önünü açtı CHP kaybetti. Kılıçdaroğlu zaten bir bürokratı, etrafına amerikan eğitimli danışmanlar sardı, Çerkezleri tasfiye etti.

    Yanıtla (1) (9)
  • 1OKUR / 17 Haziran 2023 10:27

    Şener, siyasete 1991 yılında Refah Partisinde başladı, Milli Görüş 'yenilikçiler' hareketnde Abdullah Gül, Bülent Arınç ve Recep Tayyip Erdoğan ile birlikte hareket etmeye başladı.2001 yılında Akp.de yer aldı 2009 yılında Türkiye Partisi'ni kurdu, Partisi Kapanınca Doğu Perinçek ile birlikte görünmeye başladı.2018 de CHP den vekil oldu.. 2023 CHP. Ye oy vermeyerek İstifa etti... Hikaye bu kadar.

    Yanıtla (11) (1)
  • Okur / 17 Haziran 2023 06:31

    Helalleşme olmayacak Türkiye'ye Türk-İslam Ülkücülüğü ile Liberalizmi kendi içinde meczedebilecek Milli Demokratik ve Hakkaniyetli ve yepyeni bir Muhafazakar Hareket lazım

    Yanıtla (2) (20)
  • B.Boğa / 17 Haziran 2023 08:30

    İdeolojik partilerin iktidarında ülke gelişmiyor. Rahmetliler Demirel ve Özal partileri gibi merkez sağda partilerle ülke kalkınır.ideilijik partiler ülkeyi güdük bırakır.

    Yanıtla (2) (0)
  • Hasan / 17 Haziran 2023 10:20

    Öyle bir şey lazım değil nereden çıkardın?

    Yanıtla (3) (2)
  • Mustafa / 17 Haziran 2023 10:03

    Osmanlı paşaları rüşvetle halkı inim inim inleterek boğazda yalı alma yarısında olmuşlar.halkin kendilerini şikayet edeceği duyumunu alınca bunların birkaç tane temsilcisini makamlarına çağırıp onlara adam boyu altınla dolu küpleri gösterip, bakın benim kupum dolmak üzere benim yerime başka biri gelirse boş kuplerle gelecek onun kupunude sizler dolduracak siniz demiş.vatandaslar şikayetten geri adım atmışlar.rusvet bizim kanımıza işlemiştir.onlemenin mumkunati yoktur.

    Yanıtla (6) (2)
  • Musto / 17 Haziran 2023 09:33

    Her gönülde bir aslan yatar.. Şener ve taraftaları ufak ufak Cumhurbaşkanı adaylığını dile getiriyorlardı..Evdeki bulgurdan olunca içindekileri açığa çıkarttı...

    Yanıtla (6) (0)
  • OkurM / 17 Haziran 2023 03:52

    Ahmed ozhan şarkıcılığı bırakıp ilahi söylemeye başlamıştı. Sonradan günün birinde içine girdiği islamci dünya da işi şarkıcılığa döktü. Sonra Ahmed ozhan da tövbeyi bozup yavaştan şarkı türkü işine yeniden dönüş yaptı. Şener olayı da biraz bu hesap. Adam baktı ki, insaniyet namına omuz verdiği chp örgütü üyelerinden bazıları iktidarla farklı ilişkilere giriyor. O niye geri kalsın? O da oğlanın ikbaline çalışmaya başladı anlaşıldığı kadariyle....

    Yanıtla (6) (10)
  • Osman / 17 Haziran 2023 09:26

    Bari bilmediğiniz şeyler yazmayın. Ahmet Özhan şöhretinin zirvesinde 70 ler de Cerrahi tekkelerinde ilahiler söylüyordu yine. Bir insan Türk müziğiyle ilgiliyse şarkı formu da ilahi formu da icra edebilir. Her dönem Hem şarkı Hem ilahi söylemiştir.

    Yanıtla (4) (0)
  • Tuna / 17 Haziran 2023 09:25

    Bir aldatma ve hile olan Takiyye bir İslamcı için hem Kuran emri hem peygamber öğüdü olarak bir yaşam biçimidir.

    Yanıtla (0) (0)
  • alp doğan / 17 Haziran 2023 09:21

    Rüşvet alan da veren de melundur.

    Yanıtla (4) (0)
  • Gürülü Tarık Çoban / 17 Haziran 2023 09:15

    Şener'in yüruyüp geldiği sokaklar kadar, okuduğu Sivas İ.H.Okulu kadar, çerkes mensubiyete sahip oluşu, bir faninin butün zaaf ve hatalarını yapabilme potansiyeli unutulmamalı... Onu ve karşısında duranları fazla abartmayalım. Kimse dervis değil, siyaset de kutsal bir iş !

    Yanıtla (3) (0)
  • O k u r / 17 Haziran 2023 09:13

    Parti degiştiren siyasilere ! şöyle bir bakın, çoğunluğu kurucusu olduğu yâda sonradan dâhil olduğu partiden istifayla, en olmadık ağır lafları ettiği partiye katıldıkları ve o partide 'de uzun süre kalan nadirdir, burada kafama yatmadı birde şura olsun olmuştur hep, taş bi yuvarlanmaya görsün.! Ayrıca siyasette parti değiştirenleri toplum çok ağır eleştirir ve buda çok net bilinir, Ağır eleştiri bedelini ödemeyi göze alanların yolu herdaim açık tutulmuştur..!

    Yanıtla (1) (0)
  • Hamdi / 17 Haziran 2023 09:07

    Ahde vefalı olmayan birini partiye alsan bile bir iki yıl denemede bekleteceksin. Hemen vekillik vermeyeceksin. Bir mahlukat bile ekmek yediği kapıya ihanet etmez. 2. turda. Birine oy verdiği anlaşılıyor.

    Yanıtla (3) (0)
  • Engin bora / 17 Haziran 2023 09:01

    Mv olamayanlar İyi partiden ayrılınca iyi parti dağılıyor diye davul çalanlar CHP aynı durum için ihanet diyorlar

    Yanıtla (1) (0)
  • P7{ / 17 Haziran 2023 08:57

    Yerel seçim öncesi CHP nin milliyetçi muhafazakar kesimler ile ittifak yapmasını önlemek için yapılmış planlı bir durum gibi geldi bana CHP kimseye güvenmeyecek seçimlere kendi başına girecek bütün büyük şehirleri kaybedecek plan bu, CHP yanlısı yazar çizer ve TV ilerde buna çanak tutuyorlar

    Yanıtla (1) (0)
  • SG / 17 Haziran 2023 08:55

    Delinin biri kuyuya bir taş ATMIŞIM kırk akıllı çıkaramaz mış.Bunlar danışıklı doğuş mü yapıyorlar .şener Kilictarogluna nun önüne geçti hemde gündeme getiren muhalif medya sayesinde.

    Yanıtla (1) (0)
  • AHMET GÜLÇUBUK / 17 Haziran 2023 08:32

    Şener tam bir hayal kırıklığı...Doğruları Çıkarlarının peşinde .Zamana ve mekana göre yön alıyor. Sürekli hesapçı ama kendine.

    Yanıtla (1) (0)
  • Muammer / 17 Haziran 2023 08:30

    Platon, fenomenler ve idealar olmak üzere iki tür evrenin var olduğunu söyler.Fenomenler evreni, beş duyu organıyla duyumsadığımız ve algıladığımız duyulabilir evrendir.İdealar evreni sabit, değişmez, öncesiz ve sonrasızdır.Gerçek evren budur.

    Yanıtla (2) (0)
  • B.Boğa / 17 Haziran 2023 08:27

    Derin devlet projesi olabilir. Şeneri Erdoğan sonrası Akp nin başına getirmek isteyenkerin projesi olabilir diyorlar.Akp de temiz adam kakmadığı icin. Şener de yıllarca Chp de kendini temiz olarak korumuştu.Ama en son bu şık olmayan kendine yakışmayan çıkışını satmymazsak.

    Yanıtla (1) (0)
  • B.Boğa / 17 Haziran 2023 08:23

    Akp nin Şener in oğlunun mecliste müdür yapıldıği için çark etti diyorlar.

    Yanıtla (1) (0)
  • Beldibi / 17 Haziran 2023 08:10

    Kılıçtaroğluda sevdiğim dürüst bir siyasetcidir.Sayın şenerde sevdiğim dürüst bir siyasetcidir. Her ikisinede kara çalamazsınız bu işin arkasında perde gerisinde hangi capanoğlu var zaman gösterecek .Akpnin ilk kurucu 4 kişisinden biri olan şener RTE ,la neden anlaşamadığını araştırın onun ne kadar dürüst bir siyasetci olduğunu anlarsınız. GALATAPOT rıhtımını 250 adet gemisi olan yahudi OFERE satışına engel olduğu için İHLAS mağdurlarına sahip çıktığı için AKP den ayrıldığını anlarsınız

    Yanıtla (2) (1)
  • Beldibi / 17 Haziran 2023 07:49

    Sayın ŞENER akp iktidarında özelleştirmeden sorumlu bakanken yahudi ofer, e galataport limanının katakülliyle satılmasına karşı çıkmış RTE , la tartışmıştır. Özelleştirme şenerden alınıp mısırunatıkana verilmiştir. Şener İHLAS FİNANS mağdurlarının yanında olmuş RTE .la tartışmıştır 23 senedir mağdurlar hala paralarını alamadı. RTE na akp içinde şener kadar dik duran taviz vermeyen bir siyasetci yoktur.Siyasi LİNÇ olmaz.Şener dürüst bir siyasetcidir. Perde arkasında nelerin döndüğünü bilmiyoruz.

    Yanıtla (5) (1)
  • SG / 17 Haziran 2023 07:03

    Reklamın iyisi kötüsü olmaz.İsmini bile söylemeye değmez.Onun gibi yüzlercesi var.AKP,DE Ne oldum delisi oldu.Geri dönme k için çok uğraştı yüz bulamadı.Kendi kendini imha etti.

    Yanıtla (13) (4)
  • Karar okuru / 17 Haziran 2023 01:54

    Şener chp ye gecti itibarlı şener chp den istifa etti itibarını yerle bir etti acaba burda kimlerin itibarları yerle bir oluyor

    Yanıtla (14) (13)
  • Etem Duman / 17 Haziran 2023 02:15

    Fırıldak gibi dönersen itibarını kaybedersin.

    Yanıtla (16) (2)
  • OkurM / 17 Haziran 2023 03:46

    Türk siyaseti itibar konusunda dünyanın kendisini kıskandığı, nadide ve necip bir konumda idi. Abdüllatif Şener bu altın harflerle yazılmış, süt beyazı sahifeleri yüzüne bakilmayacak kadar kirlettiği için, milletçe hep beraber sabah akşam onu kınayıp durmalıyız.

    Yanıtla (18) (6)
  • OkurM / 17 Haziran 2023 03:38

    Çarşaflı kadınların stand başında KK için oy istediği görüntüler iktidar yanlıları tarafından en ağır hakaretler eşliğinde servis edildi. Bunlara göğüs geren dindar ittifak unsurlarına hiç bir teşekkür yok. Ittifak unsurlarına istenmeyen mülteci muamelesi yapıp sövebilmek için bahane arayanlar var. Bunlara iki çift laf edebilen bile yok... millet ittifakının badem bıyıklı unsurları chp'nin bu damarını bile bile bu ittifaka katıldı. Ülkeye nefes aldirabilmek için...

    Yanıtla (12) (3)
  • OkurM / 17 Haziran 2023 03:33

    Başbakan yardımcılığını bırakıp akp den ayrılan, şöhreti ikbali bırakıp muhalefete geçiş yapan Şener'e, chp, milletvekilliğinden başka ne verdi? Bugün Şenerin davranışı, kendisine verilen hangi saltanata ihanet? Kendisine verilen MV unvanınına değecek kadar katkısı olmadı mı chp'ye? Chp'nin öz evlatlarının, seçim güvenliği kendilerine emanet edilmiş şahısların ettiklerinin yanında nedir ki?

    Yanıtla (6) (6)
  • Murat / 17 Haziran 2023 03:14

    Muhalefetin en güçlü olduğu dönemde sayın Abdullatif Şener'e bir milletvekilliğinin çok görülmesi doğru mu olmuştur ? Oda kendini kullanılıp atılan bir insan olarak görmüş ve tepki vermiştir. Gönül isterdi ki seçim dönemi sayın Ali Babacan onu DEVA ya davet etseydi.

    Yanıtla (6) (6)
  • Abdulatif Senel / 17 Haziran 2023 02:11

    Dostlar, ta Deniz Baykal zamanından beri ideal Cumhurbaşkanı adayı idik. Aradan kaç seçim geçti, sabrettik. Son seçimde Kılışdar Tayibin dolduruşuna gelip kendisi aday oldu, kazanamayacağı besbelli idi. Yapma etme, beni aday göster dedik, dinletemedik. Biz de iskemleye tekmeyi basıp ayrıldık.

    Yanıtla (3) (7)
  • Ülkesini seven vatandaş / 17 Haziran 2023 01:22

    Kılıçdaroğlu, kuzuların özgürce kırlarda dolaştığı kurtların da aç kalmadığı bir dünyayı vaat etmiyor olabilir ama biraz insaf biraz da ahlaklı olmak gerekmiyor mu!.Helalleşmenin,mütedeyyin insanlarla CHP nin kurumsal kimliği arasındaki buzları eritme gayreti takdire şayan bir harekettir.A.Şener'in hareketi ahlaksızlığın tavan yaptığı durumdur.Bari burdan Kılıçdaroğlu'na vurmayın...

    Yanıtla (37) (9)
  • İstanbullu bir okur / 17 Haziran 2023 01:11

    Adeta Sn.Erdoğan'ın başbakanlığı dönemi,adeta meydan okurcasına çıkış yapan,Barolar Birliği Bşk.Feyzioğlu;sizde işlemişsiniz isim olaraktan: bizde sivil toplumdan geliyoruz.Üç şeye hep dikkat çekilir Kadın,para,makam diye,buranın kadın'ının yerine,kadın içinde Erkeği koyabiliriz.Ve ne kadar doğruluğu ortada degilmi.Savrulğan karekter ve dosdoğru karekter;Said'i Nursi'nin Ey Oğul'undaki öğütleri inanan için derin etki ve tesirlerdir.Herne kadar bir cemaât mensubu falan olmasamda.Bir degerdir.Syglr

    Yanıtla (7) (2)
  • İstanbullu bir okur / 17 Haziran 2023 00:55

    Sn.Beki;tebrikler.Özel üzerinden,güzel bir genel degerlendirme persipektifi olmuş.Butür haller insani olduğu için her tarafta var ve var olmayada devam edecek.Ama,ancak butür yazıların sayısını oldukça artırma görevi tüm basının olmalı,ki bu türlülüğe meyil azalsın.Ne olursa olsun,ama bitmez,çünkü insanlığın türleridir bunlar,acı,ama gerçek'malesef.Ne olursanız olun,önce insan olun,ahseni takvimle tarif edilen insan.N.F.K.'nın oluklarındaki gibi,çift tür ve karekter.Bir yarğı yılı açılışında,

    Yanıtla (1) (0)
  • HAYRETI MUCIP / 17 Haziran 2023 00:44

    Özgür Özel'in yaptığı açıklamaya göre o sandıkta hiç geçersiz oy çıkmamış.

    Yanıtla (6) (1)
  • Ali Rıza / 17 Haziran 2023 00:33

    Kılıçdaroğlu yanlış yaptı, ta baştan beri yanlış yaptı, CHP nin bir istikameti var, savunduğu, ilkeler belli, TC nin kuruluş ilkeleri, laik sosyal hukuk devlet yapısı, bayrağı dili başkenti,vs. Bunu içine sindiremeyenleri bünyesine alıp sağa veya sola yaslanmaya yeltenmesi kendini inkardır, Kılıçdaroğlu bunu yaptı, helalleşecek bir durumda yok aslında, cumhuriyete ulus devlete karşı davrananlara karşı olması CHPnin görevidir.Kılıçdaroğlu En kısa zamanda istifa edip gitmelidir….!!

    Yanıtla (16) (14)
  • Ali Gürcan / 17 Haziran 2023 00:20

    Çok utandım, A. Şener cumhurbaşkanlığı adayı olarak görmek istediğim kişiydi. Seçimi kaybetmek değil, onurunu kaybetmek.. gerçek yenilgi ve acı bu

    Yanıtla (42) (4)
  • Okur / 17 Haziran 2023 00:17

    Ergenekon AKP ile ittifak kurdu. Görev verdikleri tek tek AKP ye geçti destekledi. Şener de son görev verilen. Olay bu.

    Yanıtla (15) (5)