Erdoğan güzel konuştu ama...

Cumhurbaşkanı Erdoğan BM’de konuştu. 14’üncü konuşma imiş bu.
El-hak güzel konuştu.

Güzel konuşur zaten.

BM’nin 193 ülke temsilcisine ne gerekiyorsa söyledi.

Niye varsınız?” dedi bir bakıma. “Gazze öyleyken” niye varsınız? Hatta “Gazze cinayeti BM sistemi sayesinde devam ediyor” dedi.

Dünya 5’ten büyüktür” sözünü bilmem kaçıncı defa tekrarladı, hem de “5’li patronaj”ın yüzüne karşı.

İsrail temsilcisi kıvrandı durdu yerinde Erdoğan konuşurken…

Sonra?

Sonra”sı bu kadar.

İsrail Ortadoğu’yu, bizim coğrafyamızı, Gazze’yi, şimdi Lübnan’ı patlatıyor. Gazze’de ölüm 41 bin kişiyi yakalamıştı İsrail bombardımanında… Bebeler, kadınlar, hastalar…. herkes herkes can vermişti dünyanın ve BM’nin gözü önünde.

Şimdi Hizbullah üzerine atıldığı ifade edilen bombalar Lübnan’da günde 400’lü sayılarla can almaya başladı. Artık Gazze ile birlikte Lübnan’dan gelen kitlesel ölüm haberlerini izleyeceğiz.

Dünya 5’ten büyük” sözümüzün 5’ler nezdinde bir karşılığı var mı?

Normalde birbiri ile de kıran kırana mücadele eden ülkeler 5’ler… Amerika, Rusya, Çin, İngiltere, Fransa…

Bunlardan herhangi birisi diğerine “Yahu 2. Dünya Savaşı sonrası şartları çok değişti, yeni güçler devreye girdi, bakın Türkiye Cumhurbaşkanı da sürekli ‘Dünya 5’ten büyüktür” deyip duruyor. Bu düzen artık sürdürülemez hale geldi. Artık değişse olmaz mı?” diye soruyor mu?

Ben duymadım öyle bir konuşma. 14 yıldır Erdoğan’ı dinleyen “mazlum” ülke temsilcilerinden “Bu adam boşuna konuşmuyor, bizim davamızı savunuyor, bir araya gelip onunla fotoğraf versek ya…” diyen oldu mu?

Belki olmuştur Maduro falan gibi, ama inanın ben duymadım. Bu işler öyle olmuyor çünkü.

Cumhurbaşkanı Erdoğan Netanyahu’yu Hitler’e benzetti BM konuşmasında… El-hak doğru konuştu, belki daha kötüdür Netanyahu Hitler’den… Ama Hitler’in başına, Yahudileri toplama kamplarında gaz odalarına gönderdiği için çökülmedi, dünya o vahşeti de seyretti seyretti, taaa sonra, “Buralar benim hayat alanım - Lebensraum” diye sağa sola saldırmaya başladığında harekete geçildi.

Bilmiyorum Cumhurbaşkanı Erdoğan düşündü mü, şurada küçücük bir toprak parçasında devlet kurmaya çalışan İsrail nereden güç alıyor? İsrail’e arka çıktığı için nefret objesi haline gelen Amerika neden sessiz? Amerika’yı anladık peki ama Çin, Rusya, İngiltere, Fransa neden sessiz? Hatta 2. Dünya Savaşı sonrasının en sert sillesini yiyen ancak bugün ekonomide - teknolojide zirvelerde dolaşan Almanya, Japonya neden sessiz? Nüfusu 1 milyarın üstüne çıkan (1 milyar 417 milyon) Hindistan neden sessiz?

Gazze’deki ya da başka İslâm coğrafyalarındaki mazlûmiyete öncelikle karşı çıkması beklenen, İçinde Türkiye’nin de yer aldığı 2 milyarlık İslam dünyası neden etkisiz? Neden sözden veya göz yaşından veya dünyaya isyanlardan başka bir şey yapamıyor?

100 yıl önce toptan bir yere kapaklanma yaşandıysa, bu 100 yılı neden yeniden ayağa kalkmak ve “İslâm dünyası” diye bir güç odağı haline getirmek için değerlendiremedik?

İçerde dinlediğimizde bu tür konuşmaları “Reis güzel konuştu, dünyaya meydan okudu” diyoruz, ama kıymet-i harbiyesine bakıldığında bir şey değişmiyor. Gazze yine aynı, Türkiye yine aynı, İslâm dünyası yine aynı…

Oysa içerde başka türlü sınanıyor ülkeler, dışarıda başka türlü…

Baktığımızda “İçerde” de sınavlar iyi değil. Geçin İslâm dünyasını, Türkiye’de bile sınavlar iyi değil. Güya “İslâm dünyasından ayrıştığımızda iyi olacaktık” gele gele geldik 12 bin 500 liralık emekli maaşına 17 bin liralık asgari ücrete, buna mukabil asgari 15 bin - 20 bin liralık kiralarla geçinebilmeye…

Ezik dünyalar oluşturduk milyon milyon… Dert yanan, ağlayan, yakınan, daha daralınca adres yazmaksızın beddua eden…

İnsanlar başının derdine düştüğünde BM’deki güzel konuşmalar bile boşluğa düşüyor.

Yarın sorulacak: 22 yılda Türkiye’nin özgül ağırlığına ne kattınız, diye… Asıl soru bu. Sözün gücü de bununla ilgili. Soruların İslâm dünyası olarak çalışmadığımız yerden çıkıyor olması da bununla ilgili.

YİĞİT BULUT KİM ADINA KONUŞUYOR?

Yiğit Bulut bir Beştepe mensubu. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın danışmanı. En son X mesajı “İsrail Türkiye’ye saldıracak” iddiası içeriyor. Amerika’nın – AB’nin hedefinde de Türkiye var ona göre. Onun için oradan gelecek silahlara güvenmemek lazım. Türkiye Batı’dan gelecek saldırılara karşı kendisini S-400’lerle koruyacak. Başkan Erdoğan bu sebeple BRİCS’e üyelik başvurusunda bulundu, ona göre.

İlginç değerlendirmeler. Her ne kadar Bulut’a AK Parti cenahından Mehmet Metiner ve Mücahit Birinci’den “Sen kim adına konuşuyorsun?” yollu çok sert tepkiler geldi ise de, Yiğit Bulut bunları kafasından üretiyor olmamalı. “İsrail’in sadece Gazze için değil Türkiye için de tehdit olduğu” ifadeleri daha önce hem Cumhurbaşkanı Erdoğan hem de Cumhur İttifakı bileşeni Devlet Bahçeli tarafından kullanıldı.

Neresinden bakılırsa bakılsın, iktidarın ya da Beştepe’nin dış politika değerlendirmeleri sokak tartışmalarına malzeme haline gelmiş durumda. Ülke adına ne düşünsek bilmem ki.

YORUMLAR (290)
YORUM YAZ
İÇERİK VE ONAY KURALLARI: KARAR Gazetesi yorum sütunları ifade hürriyetinin kullanımı için vardır. Sayfalarımız, temel insan haklarına, hukuka, inanca ve farklı fikirlere saygı temelinde ve demokratik değerler çerçevesinde yazılan yorumlara açıktır. Yorumların içerik ve imla kalitesi gazete kadar okurların da sorumluluğundadır. Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır. Özensizce belirlenmiş kullanıcı adlarıyla gönderilen veya haber ve yazının bağlamının dışında yazılan yorumlar da içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır.
290 Yorum
  • Adem / 26 Eylül 2024 23:06

    Sayın yazar Ahmet bey, bir türlü Erdoğan ve AKP niye iktidara geldi ve misyonların ne olduğunu kabul etmeyip öküz altında buzağı aramaktan vazgecmediniz. 22 sene de ülke diye birşey kalmadı. Hamaset goy goy bari siz yapmayın.

    Yanıtla (2) (0)
  • tuzcu / 26 Eylül 2024 01:28

    "Yarın sorulacak: 22 yılda Türkiye’nin özgül ağırlığına ne kattınız, diye… Asıl soru bu. "

    .İyi de chp olsaydı ne katabilecekti? diye de düşünmeliyiz.

    Yanıtla (14) (69)
  • Etem / 26 Eylül 2024 01:56

    Tuzcu: Bir eğlemde bulunmamış birisi için “ne katabilecekti” diye sormanın mantıksızlığı bir yana, amacın AKP’ye kuş kondurmamak.

    Yanıtla (53) (9)
  • Gobi / 26 Eylül 2024 02:13

    Yahu kelimeler ağlıyor..addap mussar yazmıştı biri.

    Yanıtla (3) (1)
  • tuzcu / 26 Eylül 2024 02:26

    Sn. Etem bey, kuşu bırakınız, ak baba kuşlarını bile kondururum,hiç çekinmem, chp den daha çok ak partiye kızarım., kızıyorum zaten. (kuş işini chp liler yapar, en ufak eleştiriye tahammüleri yok, seçmen bizi neden tercih etmiyor diye öz eleştiri bile yapmazlar.)Chp eylemde bulunmaz dan önce ümid, güven vermeli ki, vatandaş tercih edebilsin, eylem sonraki konu.

    Yanıtla (4) (19)
  • Eteme / 26 Eylül 2024 03:01

    kuş değil toz kondurmamak doğrusu..seviyeniz bu kadar...

    Yanıtla (6) (3)
  • erdogan şener / 26 Eylül 2024 02:41

    chp nin iktidar oldugunu görmedik ki ne katıp katamayacagı hakkında fikrimiz olsun.

    Yanıtla (19) (2)
  • Seracı / 26 Eylül 2024 08:45

    Chp ye oy vermeyenler, chp nin artısının olmayacağını düşünüyor olduğu için chp iktidar olamuyor.

    Yanıtla (3) (12)
  • Ahmet / 26 Eylül 2024 11:57

    Bu toplum düsünmez, hamaset ve gaza getireni sever. Erdogan bosuna uzaya turist göndermedi.

    Yanıtla (13) (0)
  • okur / 26 Eylül 2024 21:13

    bence ysk ve boş arsalara seçmen yaza nüfus müdürlükleribu işe devam ettikleri sürece kimse hükümet olamaz,kedileri unutmuştum.

    Yanıtla (1) (0)
  • MC / 26 Eylül 2024 03:51

    Onu da görelim de o zaman değerlendiririz. Bunun batırdığı belli. Biraz daha devam ederse ülke elden gidecek.

    Yanıtla (20) (1)
  • FYB / 26 Eylül 2024 08:21

    22 yılda ne kattığını gerçekten göremiyorsanız göz doktoruna değil, bilişsel çarpıtmalarınızı fark edeceğiniz bir psikoloğa gidiniz

    Yanıtla (7) (14)
  • okur / 26 Eylül 2024 21:15

    bilişsel çarpıtma ne demek.Türkçe' yidemi unuttunuz ne.

    Yanıtla (1) (0)
  • yorgun / 26 Eylül 2024 08:23

    Etem'e`

    Tuzcu sadece "düşünmeliyiz" demiş,düşünmesi kusur ise chp ye oy vermemek size göre daha büyük suç oluyor.

    Yanıtla (0) (6)
  • Çiko / 26 Eylül 2024 09:14

    Sayın Tuzcu, muhalefetin ne yapabileceğini, katabileceğini düşünmek, bunları tartışmak bence hem lüzumlu ve faydalı hem de herkesin hakkıdır. Fakat açıkçası katil elinde kan damlayan bıçağı ile maktulün başında dikilirken, onun yerinde falanca olsa bu cinayeti işler miydi, işlemez miydi tartışmak tepki çekiyor. O sebeple önce sorumlu mevkideki iktidarı 5 tartışıp, hatasının adını ortaya koymadan muhalefeti onun kadar çok tartışmak anlamsız ve sonuçsuz kalıyor.

    Yanıtla (8) (1)
  • karar okunur / 26 Eylül 2024 14:58

    Chp olsaydı belki hiçbir şey katamazdı. (belkili var sayım.) Ama muhafazakarların muhafaza edemediği bir çok şeyi muhafaza ederdi.

    Yanıtla (10) (0)
  • Mavi çeket / 26 Eylül 2024 19:28

    Biri somut yaşayıp gördük, öteki yalnızca önyargı. Kanaatlerimizi gerçeklik diye mi kabul edelim.

    Yanıtla (3) (0)
  • okur / 26 Eylül 2024 21:11

    şimdi konunun chp ile ilgisini çözemedim.onun için başına chp kadar taş düşsün(başına taş düşsün lafıda rte ye ait)

    Yanıtla (2) (0)
  • Unuttunuzmu / 26 Eylül 2024 22:22

    IYI'li bir vekil cevap verdi ya, unuttunumuz ? soyle demisti , verilmis sadakamiz varmis, Allah korudu, iyi ki kazanmamisiz..

    Yanıtla (0) (3)
  • Veli / 26 Eylül 2024 22:16

    Evet dünya 5 ten büyük. Çok doğru bir söz. Bu doğru sözü ilk söyleyen lider de Erdoğan. Bu söze, 5 in dışındaki tüm müslümanlar, Afrikalılar en azından Türk dünyası sahip çıkmalıydı diyorum. Bir taraftan da biz 5 ın içinde olsaydık ne yapardık ne derdik diye düşünüyürum.

    Yanıtla (0) (1)
  • Sadi / 26 Eylül 2024 21:50

    Rte dısardayken Dünya beşten büyüktürrr. Saraya gelince Türkiye bir den küçüktürrrrr. Küçuk olmasaydı bu kadar millet 85 milyon un yüzde 52 si bir kişinin yönetmesine izin verir miydi

    Yanıtla (1) (0)
  • okur / 26 Eylül 2024 19:18

    okuduklarık,konuştukları boğazlarından aşağı inmeyenlerin hiçbir değeri yoktur.bu güzel laflar ancak ördekleri avlamak isteyenlerin,onlara seslenişleri olur.

    Yanıtla (3) (0)
  • Bir Dost / 26 Eylül 2024 19:18

    "Kan dökmeyi seven bir millet değiliz.. Ancak söz konusu vatanımız olursa; dünyanın şah damarını keseriz . " (Rahmetli Şehit Muhsin Yazicioglu ) Türkiye ile planları olan sömürgeci Hıristiyanlara ve işgalci vahsi Yahudi muhattaplarina duyurulur....

    Yanıtla (2) (1)
  • Kurt Polis / 26 Eylül 2024 15:17

    Ben Türk üm banane filistinden Doğu Türkistan zulüm altında iken

    Yanıtla (8) (9)
  • O kadar / 26 Eylül 2024 16:05

    Bu Bacelli sesi neden çıkmaz, Türkistan,sağasolaposta koyan!!!

    Yanıtla (4) (1)
  • Bir Dost / 26 Eylül 2024 16:38

    15 17...Kurt mu desek; kurt görünümlü tilki veya sansar falan mı desek.. Numara yapma..l! Çin zulmu altındakı Doğu Türkistanlı Uygur Türklerini de; Rus zulmü
    altındaki Çecenleri de; aynen
    işgalci vahşi Yahudi zulmune
    karşı kendilerini ve ulkelerini
    savunan HAMAS'i terörist ilan
    ettiğiniz gibi onlari da
    "radikal Islamcı

    gruplar" "islâmî terör orgutleru" olarak suçlamıyor muydunuz.. Hâlâ fırıldak peşindesiniz..Doğu Türkistan kim sen kim..!!! Bırak bu bayatlamış "Yahudi taktikl

    Yanıtla (4) (3)
  • Baki... / 26 Eylül 2024 17:18

    Bana ne kırım dan, türkistandan diyemediğim gibi, bana ne Filistin den de diyemem, ırkımız farklı olsada biz önce müslümanız, kaldı ki Kudüs ve mescidi aksa

    Yanıtla (3) (3)
  • karar okuru / 26 Eylül 2024 17:52

    İnsan olmadıktan sonra Türk olsan ne Alman olsan ne ?

    Yanıtla (3) (0)
  • okur / 26 Eylül 2024 18:20

    İyi dedin de.. Bunu güya Türk milliyetcisi MHP liler ve DB neden söylemiyor, yeminli Türk ve Türkiye muhaliflerini bunca yıldır iktidarda tutuyorlar? Anlayan açıklasa da öğrensek.

    Yanıtla (5) (0)
  • mhpli / 26 Eylül 2024 21:20

    mhp yi bi kenara bırak akepe adamları kıstırmış bi güzel kullanıyorlar.zaten mhp özellikle baçeli ve şürekası özüne dönmedikçe oy moy yok.hakkımda helal değil.

    Yanıtla (0) (0)
  • Kazım Kararlı / 26 Eylül 2024 19:17

    Filistin ve Doğu Türkistan kardeştir.Bu ikisini birbirinden ayırmak kalleşliktir. Türk milletini seven bir kişi, Filistin davasına da sahip çıkar, Doğu Türkistan'a.Bu tür yorumlar emperyalizme ve siyonizme hizmet eder.Yapmayın..Bu yanlıştan vazgeçin..

    Yanıtla (1) (1)
  • Birisi- / 26 Eylül 2024 17:41

    Erdoğan, BM kürsüsünde, aslında yerli ve milli tribünlere konuşurken, 22 yıllık hayal kırıklığını örtbas etmek için, havaya konuşmuş oldu. AİHM kararlarına uymak için sözleşmede imzası var ama, AİHM kararlarına uymuyor. Dünya, böyle birini ciddiye alir mı ?

    Yanıtla (9) (2)
  • Matrakçı... / 26 Eylül 2024 17:22

    İstediğin kadar konus.Gücün kadar duyulur.!.Hatta konuşmaya bile gerek yok Güç gözüküyorsa ...

    Yanıtla (9) (1)
  • zekeriyya / 26 Eylül 2024 17:21

    Maşallah Ahmet bey. Düşündüklerimi çok güzel ifade etmişsiniz.
    Tarihi bir konuşma. Ama Halkımız duymamış gibi davranıyor
    Yazık.
    Ama siyasi husumet, siyasi tarafgirlik bu kadar canlı tutulmasaydı.
    İktidara gelirken, diğer kesimi de kucaklayıcı dil kullansaydı.
    Kucaklasaydı.
    Bu gün bu manzara yaşanmazdı.
    Herkes bu konuşmadan gurur duyardı.
    ilk iki döneminde olduğu gibi.

    Yanıtla (1) (4)
  • zerrin sarı / 26 Eylül 2024 17:08

    Güzel konuşmadı güzel okudu reis. Sahi irticalen konuşan lider, bakan, iletişim başkanı, profesör kalmadı galiba. Eğitimde aşağımı gidiyoruz ne?

    Yanıtla (4) (1)
  • misafir / 26 Eylül 2024 16:34

    Erdoğan'ın önce "türkiye 1'den büyüktürü" kanıtlaması lazım. Ele verir talkını...

    Yanıtla (8) (1)
  • EMEKLİ / 26 Eylül 2024 13:26

    Ne demiş Ziya Paşa:
    “Onlar ki verir lâf ile dünyaya nizâmât.
    Bin türlü teseyyüp bulunur hânelerinde.”
    (Onlar ki dünyayı sözleriyle düzene sokmak isterler, oysa kendi evlerinde bin türlü ihmal ve düzensizlik vardır.)

    Yanıtla (10) (0)
  • OKur / 26 Eylül 2024 16:25

    "Dünya 5'ten diyenler, türkiye'yi 5'ten küçük hale getirmişlerdir.85 milyon insan 5 müteahhite çalışmaktadır."

    Yanıtla (10) (2)
  • Ali Çakır / 26 Eylül 2024 12:42

    Dünyadaki bütün sorunların sebebi Erdoğan!!! İslam dünyasını Erdoğan parçaladı. Birleşmiş Milletler onun için 5 ülkeye kaldı. Biraz insaf. Sizin gibiler ne yaptı?

    Yanıtla (6) (24)
  • Trabzonlu / 26 Eylül 2024 13:46

    İsrail'i kuran yöneticiler, devleti öyle iyi yönetti ki İsrail, kuruluşundan 19 yıl sonra 1967"de SSCB (Rusya) destekli 9 Arap devletini 6 günde dize getirdi.
    Erdoğan 22 yıldır ülkeyi öyle bir yönetti ki bir İsrail'e hatta bir Suriye'ye söz geçiremiyorum.

    Yanıtla (12) (2)
  • Karar okuru / 26 Eylül 2024 16:16

    "Suriye’den Erdoğan’a normalleşme yanıtı: ‘Kendi çıkarı için kullanıyor" manşeti kararda NE ANLAMA geliyor acaba?

    Yanıtla (4) (0)
  • Seküler Okur / 26 Eylül 2024 15:59

    Söylenenleri kulaklar duyarken gözlerde söyleyene bakar. Baṣka ülke liderlerinden adalet isteyen lider, kendi insanına adil değilse, söylediklerinin fazla bir etkisi olmaz.

    Yanıtla (9) (1)
  • Ahmed 61 / 26 Eylül 2024 10:56

    Öne minute demek kolay öylemi?Zalimlere hakkı söylemek kolay öylemi?Gazze'ye bir israilmi vuruyor?Ne yapalım? İsrail'e mi girelim?Böyle bir ortamda bile Reise sahip çıkmıyorsunuz!Konuşun,Allah cc bize yeter

    Yanıtla (12) (63)
  • Ali İncirci / 26 Eylül 2024 11:53

    Sana bir mantık sorusu Karadenizli(henüz öğleden sonra olmadı:)): Hamas(İsraile darbe yapmaya kalktı)="fetö darbe ordusu(Türkiyeye darbe yapmaya kalktı)", Bu durumda "Filistinliler="Fetöcü diye zulmedilen milyonlar" olarak düşün, bu önermeye göre; İsrail=hangi ülke ve Netanyahu=hangi "lider(!)"?

    Yanıtla (12) (5)
  • Nedim / 26 Eylül 2024 12:16

    Sinsi sinsi fetocular abd kâfirler hesabına darbe yapıp günahsız camiye sığınan lari helikopter den attıkları bombalarla yapıp ettikleri unutulmaz.feto da unutmasın.erdogan düşmanlığı ile o günahsız insanların ne alakası var di düşünün o Karadeniz aklını devreye sokun artık

    Yanıtla (2) (10)
  • Adamın biri / 26 Eylül 2024 12:26

    One minut..Aha bak Ahmet ne kolay:)

    Yanıtla (10) (3)
  • Adamın biri / 26 Eylül 2024 13:26

    Sana one minut demedim Ahmet moderatör e dedim :) bilemedin editöre dedim:)...yani ben ettim sen etme Ahmet.

    Yanıtla (6) (2)
  • Ahmed 61 / 26 Eylül 2024 14:06

    Adamın biri;Çok cesur'sun(!)"Onu ancak karar gazetesinin köşesinde söylersin.Git'de onu Firavun'un karşısında"Ey Firavun'un sen zalimsin,çocukları katlediyorsun,Allah senin belanı verecek yakındır"diye bilirmisin?Adamın biri

    Yanıtla (4) (7)
  • Adamın biri / 26 Eylül 2024 16:01

    Yok demem..Hele ağzımdan çıkacak şey 85 milyonun kaderiyle oynamaksa hiç demem.

    Yanıtla (4) (2)
  • Çiko / 26 Eylül 2024 16:44

    Bu hayali babayiğit, kardeşi Sisi'den rica etse Refah kapısının önüne gitse, mikrofon cihadına orada devam etse olmaz mı?

    Yanıtla (5) (1)
  • okur / 26 Eylül 2024 14:09

    6 şubat sabahı halka karşı yaptığı tehdidi hatırladınız mı? halk can derdinde, bu ise halkı tehdit ediyor.....bu halk niçin sahip çıkacakmış bu insana?

    Yanıtla (6) (0)
  • Hacivat / 26 Eylül 2024 14:12

    Senin gibiler konustukça bir adim daha soguyorum ibadet etmekten. Arkadas bu nasil mantik nasil görmezlik pes.

    Yanıtla (5) (2)
  • Abuzer / 26 Eylül 2024 14:18

    Bunlar oy toplamak konusmalari. Kinseye bir ders verdigi, faydasi oldugu yok. Ne oyun kurucu, ne arabulucu, ne de oyun bozucu. Populist.

    Yanıtla (6) (1)
  • Ali Malat / 26 Eylül 2024 15:49

    Ahmet 61 e soralım.reis gidiyor ABD de siyonist kuruluşlardan üstün başarı ödülü alıyor,beri geliyor siyonislerin başı olan kişinin olduğu yerde sunucuya "one munite" diyor bu bir çelişki değilmi.şöyle diyeyim bu bir horoz döğüşü değilmi.

    Yanıtla (7) (0)
  • Okuyucu / 26 Eylül 2024 15:44

    "100 yıl önce toptan bir yere kapaklanma yaşandı.. yeniden ayağa kalkmak ve İslam dünyası gücü oluşturmak..." Ahmet Taşgetiren de Erdoğan gibi konuşuyor sadece, sanki 100 yıl önce çok ayaktaydı, 100 yıl önce herşey mükemmeldi, Mustafa Kemal geldi herşeyi yıktı, bu bilinçaltı kabullenmesi gerçek sorunun ne olduğunu ve nasıl çözülebileceğini görmeyi engelliyor. Benden söylemesi.

    Yanıtla (7) (0)
  • Ali Malat / 26 Eylül 2024 15:41

    Sayın yazar güzel konuşuyorda,güzel konuşmak karın doyurmuyor.problemleri çözmüyor.konuşmalar hep karavana.söylermisin sayın yazar reis 22 yıldır her an konuşuyor bir tane dolu konuşmasını.siz onu siyasetde tanıdınız biz okul yıllarımızdan tanırız.konuşmayı çok sever habire konuşur.

    Yanıtla (3) (0)
  • BirOkur / 26 Eylül 2024 15:37

    Erdoğan’ın BM için söylediği şeyler iç siyasete malzeme olduğu için ilk defa keşfedilmiş gibi ele alınıyor, değerlendiriliyor. Bu konu çok eskiden beri dillendirilen bir konu. BM Türkiye temsilcilerini tv lerde konuşturun, bu konunun geçmişini öğrenirsiniz.

    Yanıtla (2) (0)
  • Vatandas / 26 Eylül 2024 15:37

    Doğanın kanunudur;büyük balık küçük balığı yer...Herkes gücü kadar konusmalidir.Lafla peynir gemisi yurutulemez! Her iş Allah rızası için yapılmalı.Desinlerin sonu bitmek tukenmektir.

    Yanıtla (2) (0)
  • konuk1 / 26 Eylül 2024 15:12

    yıllardır benzer sözler sarf eder her defasında iyi dediği söylenir dün ya lideri?! abd ye gider feth eder!!! onlara göre netice havanda su dövmek

    Yanıtla (4) (0)
  • seçmen / 26 Eylül 2024 15:02

    SEÇMEN. REİS ağzınla kuş tutsa yine de bir kup bulunur.

    Yanıtla (0) (4)
  • Felix Shancez / 26 Eylül 2024 14:58

    Erdoğan konuşunca ABD bile sus pus oluyor. Dünya lideri var mı başka!? Gerçi ülkeyi parasız bırakınca arapların peşine düşüyor ama olsun. Bir arap turistin de dediği gibi, onlar olmazsa aç kalırız. Sağ olasın izocam.

    Yanıtla (1) (0)
  • Okur / 26 Eylül 2024 11:39

    Onlarda anlamıştır konuşmadan öte gitmediğini. Ciddiye aldıklarını da sanmıyorum.

    Yanıtla (31) (2)
  • natali / 26 Eylül 2024 12:30

    joe biden 4 yıldır tayyip beyle görüşmedi yani tayyip bey her sene bir umutla abdye gidiyor ama eli boş geri dönüyor bu sene de aynısı oldu

    Yanıtla (9) (2)
  • Ahmed 61 / 26 Eylül 2024 14:49

    Sen öyle san okur!Ya başka nasıl sanacaktınız?

    Yanıtla (1) (7)
  • Vatansever / 26 Eylül 2024 14:35

    Bazı yorumları okuyorum da sözle olmuyor vb. yazmışlar. Ne yapalım yani savaş mı ila etsin İtraile Reis. Elinden geleni yapıyor. Ölümüne Reis o kadar.

    Yanıtla (0) (9)
  • Kronos / 26 Eylül 2024 14:31

    Özetin özeti, lafla peynir gemisi yürümüyor.

    Yanıtla (5) (0)
  • HAZIN / 26 Eylül 2024 14:22

    İsrail TURKIYE YE Saldirmaz saldırmaz.Israilin var olma ve sürekliliğini TURKIYE sağlıyor.Gonderdigi mallarla.

    Yanıtla (4) (0)
  • okur / 26 Eylül 2024 14:19

    gazze mısır'a, batı şeria ürdün'e katılsın. filistin meselesi çözülmüş olur. aslolan halkın yaşamasıdır. filistinli
    yöneticiler egolarını bastırsınlar. baş olma sevdasından vazgeçsinler. halklarına daha güvenli bir hayat alanı açsınlar.

    Yanıtla (2) (0)
  • Adamın biri / 26 Eylül 2024 10:59

    Dünya 5 ten büyüktür dedi ama hemen ardından da kıratını bil dedi... dünya 5 ten büyüktür sözü de kendine ait değil zaten..5 ülke dünyayı parmağına takmış oynatıyor 6. Ülke de Türkiye olsa sesini çıkaracağı yok,adaletsizlik onu ilgilendirmiyor onun derdi hava atmak..sen önce AİHM kararına uy sonra millete ayar ver..ne konuştu beee...peh,peh...sende habire gülüp durma

    Yanıtla (30) (1)
  • okur / 26 Eylül 2024 14:16

    "dünya beşten büyüktür" diyor ama içeride mahkeme kararı tanımıyor.

    Yanıtla (6) (0)
  • hukukçu / 26 Eylül 2024 08:51

    Sayın Taşgetiren; el hak sizde doğru diyorsunuz. ancak sizin dediklerinizin bir kıymeti harbîyesi yok. Zira eskiden de neler dediğinizi, kime güzellemeler yaptığınızı da biliyoruz. şimdi hükümetten uzaklaştırılınca mı şekvaya başladınız. Dünya basınında dahi sayın Başkan varken, kimsenin yüreğinden geçirmeye korktuğu sözleri dili ile gözlerinin içine baka baka diyebilen bir başka babayiğit gördünüz mü?

    Yanıtla (17) (32)
  • okur / 26 Eylül 2024 12:51

    Yalnız gözlerinin içine değil. promter a bakabiliyor. Birde başka ne yapabilirdi diyorlar. Halen devam eden ticareti kesebilirdi. Söz başka icraat başka. Bu ülkenin gazzeden (hamastan) başka hiç mi derdi yok. Bir yıldır hergün hamas aşağı, gazze yukarı. Bir de haksızlığa elinle dilinle kalbinle karşılık verecekmisiz. Bunu haksızlıkta, adaletsizlikte,yolsuzlukta, kötü olan ne varsa dünyada ilk üçe girenler söylüyor. Pes artık. Siz alemi ahmak mı sandınız!

    Yanıtla (27) (4)
  • Karar okuru / 26 Eylül 2024 14:33

    Erdoğan,Birleşmiş Konuşması ile İsrail ile ticaret söyleminin alayını çöpe attı. Filistin'in gerçek dostunun kim olduğunu dosta düşmana gösterdi.

    Yanıtla (0) (4)
  • Felix Shancez / 26 Eylül 2024 13:46

    Savulun, Kara Murat geliyor(!)

    Yanıtla (2) (0)
  • okur / 26 Eylül 2024 14:05

    babayiğitliği sözlerde arıyorsanız yanlış yerde arıyorsunuz. aynı "babayiğit" katliam sürerken israile stratejik malların satışına haldır haldır devam ediyor. üstelik aile fertleri itibariyle de söz konusu ticaretin içindedir. önce inkar ettiler. yalanları ortaya çıkınca kabul ettiler. ve sonra "artık o işi bitirdik" dediler. bitmediği, aynı hızla filistin üzerinden devam ettiği ortaya çıktı. israilin savaş yakıtı türkiye üzerinden gidiyor. türkiye vanayı açıyor socar gönderiyor.

    Yanıtla (3) (0)
  • Karar okuru / 26 Eylül 2024 14:15

    Konuşmasına konuşuyor da, hala İsraile petrol, demir çimento sevki devam ediyor. Ayinesi iştir kişinin, lafa bakılmaz

    Yanıtla (2) (0)
  • Sems / 26 Eylül 2024 14:13

    Vaazlarda kürsülerden çok güzel vaaz ediyor.ama millet deis olur.vaazdan çok icraat lazım.

    Yanıtla (2) (0)
  • Okur yazar / 26 Eylül 2024 11:35

    Sen önce kendi ülkene bak İstanbul'a bak depremde Gazze'nin en az 10 misli insan ölecek öz vatanında. Kimse bir şey yapmıyor. Hele aydınlar iyice şuur kaybetmiş. Bu kadar Gazze başlığı yerine deprem başlığı atsaydın öz insnın kurtulurdu. Sıkıldık bu aymazlığınızdan.Hatay depreminde daha fazla insanın öldü bu kadar haber yapmadınız. Ne Gazzeymiş. Çok seven gitsin Gazze'ye allah için. Kendi halkınıza yabancılaşmışsınız.

    Yanıtla (16) (2)
  • Ali / 26 Eylül 2024 13:54

    Okur yazar; iç dış ayrımı diye bir gerçek var dünyada. Usa İsrail Avrupa içte apayrı, dünyaya ve bize apayrı. İşte insan hakları işte batı. Bu ayrımı iyi okumalısın.

    Yanıtla (1) (1)
  • okur / 26 Eylül 2024 14:13

    inşaat fırsatı çıkacaktır... meseleye böyle bakıyorlar. ellerini oğuşturuyorlardır...

    Yanıtla (2) (1)
  • Yolcu / 26 Eylül 2024 14:11

    'Daha Adil Bir Dünya Mümkün' adlı kitabın yazarından, kendi ülkesinde adaleti sıfırlayan, dünya 5'ten büyük derken, kendi ülkesinde 85 milyondan büyükçe hallere geldiğinin farkında olmayan büyüğümüzden enstanteneler !!!

    Yanıtla (3) (0)
  • okur / 26 Eylül 2024 14:11

    "netanyahuya mı oy vereceksiniz binaliye mi" loading...

    Yanıtla (3) (0)
  • Kurt polis / 26 Eylül 2024 13:58

    Vanminutta güzeldi ama sonuç hep aynı saman alevi çıkışlar

    Yanıtla (3) (0)
  • Ejder / 26 Eylül 2024 13:58

    Güzel konuşur konuşmasına.Peki geçen yıl İsrail başbakanını niye BM toplantısı sonrası Türk evinde ağırladılar. Birlikte poz verdiler. Azerbaycan petrolü Türkiye üzerinden niye İsrail'e satılıyor.14 kat niye ticaret artmış.Bu ticareti niye yapıyorlar. Konuşmuş güzel faydası ne Gazze ye. Gücü ticareti kesmeye yeter kessin. Konuşunca ne çözülüyor .Gazze'de insan ölüyor. Konuşmalar mitingler güzel.İsraile ticaret demekki daha güzel.Ey müslüman kim kiminle ah bir anlayabilsek. Nerede?

    Yanıtla (2) (0)
  • Ali / 26 Eylül 2024 13:56

    Değerli ağabeyim parağraflar arasında hem tezatlar hemde kopukluklar var.Bilinçli bir tercih mi yoksa..

    Yanıtla (2) (0)
  • İbrahim / 26 Eylül 2024 12:16

    Dünya ekonomisini teknolojiyi tarımı elinde bulunduran siyonist şirketlerdir dünyada dolaşımda olan para birimleri dolar euro sterlin petrol kuyuları shell BP moil VS gibi şirketler için çalışıyor israille ticaret yapmayan ülkelerin ekonomileri batmaya mecburdur sn yazar bizden daha iyi biliyor ama o da bunu açıkca yazamıyor siyonistler vadedilmiş topraklar için savaşmaya devam edecektir bu böyle biline.

    Yanıtla (2) (2)
  • Adamın biri / 26 Eylül 2024 13:29

    Vadedilmis topraklar kutsal kitapta yazıyor,inanmazsan imandan yoksun kalıyorsun,gelde çık işin içinden.

    Yanıtla (1) (0)
  • KARAR OKURU / 26 Eylül 2024 13:28

    -Benim tepkim moderatöreydi. İsrail'e, Peres'e veya Musevilere değildi. - Davos'ta 'One minute' dedik. Kime dedik? İsrail'in başındakine." GOOGLEDE VİDEOSU VAR.

    Yanıtla (3) (0)
  • Hasan Eren / 26 Eylül 2024 07:55

    Tamam Tayyip Erdoğan'a düşmansın,ne yaparsa yapsın beğenmiyorsun anladık.Sizce ne yapılmasi gerekiyor.Sizin beğenmeniz için,bu işleri düzeltmek için kim gelsin.Var mı böyle birisi.Özel mi,İmamoglu mu,Yavaş mı,yoksa Davutoğlu.mu,Babacan mı hadi söyleyin de bilelim.

    Yanıtla (2) (13)
  • MC / 26 Eylül 2024 13:18

    Saydığınız isimler de dahil 85 milyon içinde RTE den daha iyi ülke yönetecek en az 1 milyon adam vardır. Çaresizliğe takılıp kalmışsınız.

    Yanıtla (10) (0)
  • Fatih sancar / 26 Eylül 2024 10:51

    Eleştiri, küçümsemek kolay.Mesala yapılması gerekliiyken Erdoğan neyi yapmadı? Yapılması gerekli olanı yaz şunlar yapılmadı diye. Ya boş konuşuyor, konuştuda ne oldu gibi müstehzi tutumun gerçekten ayıp.. ÖZEL Abd idi konuşma yaptı tek kelime edebildimi. Filistin lafını ağzından çıkardımı? Hayır ama iktidarları için yardımcı olmanız lazım. İmamoğlu nun diploması gündeminize neden girmiyor? Dolar kuleleri hiç sorun değil sizin için, sahte kahraman üreteceklere yardımcı olmaya devam edin.

    Yanıtla (6) (24)
  • muzaffer / 26 Eylül 2024 11:16

    İsraille ticaretin devam ettiğini gazetelerden okumadın her halde.

    Yanıtla (17) (2)
  • karar okuru - ... / 26 Eylül 2024 13:07

    fatihe: erdoğan muhalefette olsaydı ne yapardı bi düşünün önce. dünyayı dar ederdi iktidara, bir şey yapamıyor diye. şimdi kendisi iktidarda, 1 yıldır israile ticaretten başka bir şey yapamıyor. lafla da peynir gemisi yürümüyor.

    Yanıtla (2) (0)
  • Çiko / 26 Eylül 2024 13:04

    Sağda solda eline geçirdiği her mikrofonda esip gürlemek yerine keşke, 22 yıldır (son 10 yılını demir yumrukla, ağzından çıkan kanun olarak) yönettiği ülkede, halk olarak bizde mevcut tembellik, cehalet, ahlâk zaafiyeti, fakirlik, hile, aldatma, yolsuzluk ve hırsızlık gibi hastalıklarımızla mücadele etseydi, eğitim sistemimizi rezil edip, evlatlarımızı çar çur etmeseydi yeterdi.

    Yanıtla (0) (0)
  • Efedamat / 26 Eylül 2024 12:58

    Aleme verir talkını kendi yutar salkımı.
    Netanyahuyu Hitlere benzetir İsraili terör devleti olarak niteler ama gemilerimiz İsraile mal ve ham madde petrol taşımaya devam eder.
    Hala dünya beşten büyük edebiyatı peki bu Edebiyata dışarıda destek varmı ben hiç duymadım.
    Ha birde Erdoğanın sözlerini newyork sokaklarında kamyonlarla sirk gösterisi yapar gibi gezdirerek gösteriyorlar.
    Abd liler bu sirk nerde diye bilet arayışına girmiştir.
    Ya da Trump haris dışında aday propagandası sanıyorlardı.

    Yanıtla (0) (0)
  • HAYRETI MUCIP / 26 Eylül 2024 10:19

    Güzel konuşmak işe yaramıyor, kimse de inanmıyor!
    " Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz " !

    Yanıtla (38) (2)
  • Sedat F. / 26 Eylül 2024 12:47

    Danisman Ordusunun yazip hazirladigi metinleri okuyor,bir tek kelime kendi katkisi olmaksizin..

    Yanıtla (16) (3)
  • vatandaş.. / 26 Eylül 2024 12:47

    lafla peynir gemisi yürür müydü? onu, bilenler çıkarcılar katiller kimin sayesinde mutlu malı götürüyor dersiniz?

    Yanıtla (10) (1)
  • vatandaş.. / 26 Eylül 2024 12:45

    20 yıldır konuşuyor, sonuç ...? geçiniz..mavi marmara hazinenin doğal kaynakların talanı anlatıyor

    Yanıtla (12) (2)
  • Fuzuli / 26 Eylül 2024 12:28

    Lafla peynir gemisi yurumuyor. Erdogan konustumu mangalda kul birakmiyor. Hep ayni. Kainati yoneten adam edasiyla konusuyor. Ancak, eylem yok. Netice yok. Hazineden zengin olan akp yalakalari seviniyor liderimiz dunya lideri diye. Traji komik bir durum ulke acisindan aslinda.

    Yanıtla (19) (1)
  • Adamın biri / 26 Eylül 2024 12:24

    Filistin meselesi ilginç bir olaydır..her ülke Filistin üzerinden iç siyasi kazanç sağlama peşinde.Iran İsrail'i yok etse kaç ülke sevinecek ? Hiç biri ,çünkü herkes kendi kahraman olmak istiyor Filistin kimsenin umrunda değil.bir gece ansızın gelebilirim demekle olmuyor .git tutan mi var Bilali de al git.Deniz Gezmiş oradaydı ya sen ? Konuş dur.Muslumanlar İsrail'le dost olur ama birbirleriyle asla.

    Yanıtla (4) (2)
  • Hakim / 26 Eylül 2024 12:18

    Adam imam hatip mezunu ya! Imam olamadı, hatiplik yaparak tatmin oluyor.
    Biliyorki yeryüzünde kendini ciddiye alan yok. Ama kendisine, cevresinde alkış tutan eller ve bu sefil milletin kesesinden sürdügü saray sefası , hayatta en büyük mürşit olarak yetiyor.

    Yanıtla (15) (4)
  • Felix Shancez / 26 Eylül 2024 10:59

    Çalışmaya mecbur olan emeklilerden ek kesinti yapacakmış Erdoğan. İyi yapıyor, bu emeklilere az bile. 28 Mayıs 2023'te kendi fişlerini çektiler.

    Yanıtla (26) (2)
  • Okur yazar / 26 Eylül 2024 11:36

    45 yaşında emekli mi olunur beleşçiler.

    Yanıtla (6) (5)
  • Felix Shancez / 26 Eylül 2024 12:08

    Olunur olunur. Her yaşta emekli olunur!

    Yanıtla (3) (1)
  • Gerçek / 26 Eylül 2024 11:53

    Erdoğan dünya 5'ten büyüktür diyor. Türkiye 1'den büyüktür diyenlere ise cehennemi yaşatıyor.

    Yanıtla (32) (1)
  • Bilal / 26 Eylül 2024 11:48

    Bıçak kemiğe dayanmadan asla! Hitler gibi Netanyahu’ da bıçağı kemiğe dayıyor; Gazze Batı Şeria’da Mescidi Aksa’ yı yakma animasyonu Lübnan Suriye ve Urfa Hatay. İti sahibine sürüklenirler; itin bu sefer ki sahipleri Usa Almanya başta. Bu sefer sıra Amerika’ da. Kadim facialarda saatler ilerliyor.

    Yanıtla (2) (2)
  • Nedim / 26 Eylül 2024 11:38

    Yazarın özetle İsrail'in arzı mevud planı ve davası çerçevesinde Türkiye nin de hedef te olduğunu söyleyenlere neden karşı anlamadım, inanmıyor mu yoksa?hatta Medine yi de hedeflediklerini İsrailli bir yetkili,"Bizim Medine de gayrimenkullerimiz var oradan haksızca çıkarıldık" sözleri ile iyi kötü yayilmalarinin sınırlarını çizdi.İsrailin Gazze yi Filistin i hallettikten sonra orda kalacağını yayınlayacağını mi söylüyor yazar

    Yanıtla (2) (1)
  • Başağaçlı / 26 Eylül 2024 11:30

    Konu geldi siyasete, alternatif sizlik çok kötü bir durum.

    Yanıtla (0) (3)
  • Öylesine / 26 Eylül 2024 11:25

    Aynı fikirde olduğum düşünce.
    neden mi?
    "ben mi dedim size dünya beşten büyüktür diye?
    hiç dünya beşten büyük olabilir mi?
    bana mı sordunuz?(!)

    Yanıtla (3) (0)
  • muzaffer / 26 Eylül 2024 11:23

    Güzel konuşma, sadece o kadar. Konuşmanın etkisi yoksa güzelliği on para etmez, yok hükmünde boş konuşma olur.

    Yanıtla (9) (1)
  • karakartal ankara / 26 Eylül 2024 11:23

    Dünya 5 ten Büyüktür.M2 olarak doğru ama, güç yönünden bakarsak; 5 büyük ülke ,dünyadan büyüktür.Öyle olduğu için,5 büyük ülkenin aldığı bütün kararlara BİRLEŞMİŞ MİLLETLER KARARI olarak bakılıyor ve diğer ülkeler tarafından harfiyen uygulanıyor.Dolayısıyla bu bir güç meselesi.Biden,sağlık yönünden hasta bir adaam.Ama konuşunca,konuşması bütün DÜNYADA manşet oluyor.Olaya böyle bakmakta yarar var.

    Yanıtla (6) (0)
  • Boşver / 26 Eylül 2024 11:09

    "Dünya beşten büyük değildir"
    5 ulkenin toplam gsmh'si = 51.52 trilyon dolar.geri kalan ülkelerin tamami= 44.99 trilyon dolar.ki bu sadece ekonomi. ordulara nükleer güce vs vs değinmedik bile.

    Yanıtla (8) (0)
  • Adamın biri / 26 Eylül 2024 11:08

    İsrail Kendi vatandaşlarımızı oldurdugunde yas ilan etmeyip giderken banami sordunuz diyen kişinin Filistinlilerin öldürülmesine uzuldugune kesinlikle inanmıyorum.Konusma kesinlikle iç politikaya yönelik ve oy kaygısından dolayıdır.

    Yanıtla (14) (0)
  • Okur / 26 Eylül 2024 11:00

    Konuşur,konuştukça fakirlik çoğaldı.İnsanlar birbirine düşman oldu.

    Yanıtla (25) (1)
  • ÖzKan / 26 Eylül 2024 10:02

    Ülke adına artık kimse bir şey düşünmesin eyleme geçsin 300 yıldır düşünüyoruz yeter artık …

    Yanıtla (1) (1)
  • Trabzonlu / 26 Eylül 2024 10:49

    Yanlış.
    300 yıldır düşünsek bu hâlde olmazdık. 300 yıldır konuşuyoruz da konuşuyoruz.

    Yanıtla (13) (1)
  • Mazlum / 26 Eylül 2024 10:45

    en azından konuşuyor yüzlerine baka baka söylüyor Ondan başka da konuşan varmı?. Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytanmış derler. Başka ne bekliyoruz topu tüfeği kapıp İsrail'e ve destekçilerine savaş açmasını mı?

    Yanıtla (2) (20)
  • Musto / 26 Eylül 2024 01:11

    Sahi ben de merak ediyorum muhalefet, onlarca kamyonet kiralayıp, Büyük şehirlerde dolaştırsa... ülke birden büyüktür Hak hukuk adalet Liyakat derse.. Acaba ne olur? ülkesinde Sarayına kapanmış Allah'ın evine bile ibadet için binlerce korumayla gidebilen muhaliflerine ağzına geleni söyleyen... Adı Ak ama içi dışı simsiyah zifte bulanmış bir parti ve ve o partinin lideri... Nutukla hamasetle ülke insanı artık kanmıyor.. Kendisi kandırdığını sanıyor..Elinde dağıtacak havuc kalmadığını bilmiyor...

    Yanıtla (66) (12)
  • Zarif / 26 Eylül 2024 02:39

    Başkasına zift diyenin kendisi ne kadar beyaz olabilir, bilmiyorum. Bendeniz sn. Ö.Özel beye"bulanık"bile demem, dememeliyim, sevmeye bilirim ama saygı duymalıyım diye düşünürüm. Sesimizden çok sözümüzü yükseltmeliyiz ki değeri olsun.

    Yanıtla (4) (34)
  • Çiko / 26 Eylül 2024 09:07

    Yorumunuz vesilesiyle söylemek istediğim bir şey var. Şu "saygı duymalıyım" kalıbı dilimize yerleşmiş ama, yanlış bir kullanım. Kimse kimseye saygı duymak zorunda değildir. Saygı duymadığını ifade etmeye hakkı da vardır. Ancak hitaplarımızın, sert, köşeli falan olsa da belli nezaket sınırlarını aşmadan, genel kabul çerçevesinde hakaret vb. olabilecek ifadeler olmadan yapılması yeterli bence.

    Yanıtla (10) (1)
  • Hikaye / 26 Eylül 2024 10:05

    Zarif ,başkasına cibilliyetsiz diyenler bizler için ziftten farksızdır.Geç bu nazik yorum safsatalarını.

    Yanıtla (21) (1)
  • Hacivat / 26 Eylül 2024 12:25

    Kibar konusmak, saygi ve sevgi göstermek bir inviter, ama herkese gösterme mecburiyeti de yoktur. Basimizdaki zat benim, sözde CB bile oldugu halde, benim hayat tarzim icin demedigini birakmadi, benim gibilere mahalle agzindan belden asagidan konustu ve konusuyor. Ona saygi maygi yok benden

    Yanıtla (5) (1)
  • ercü / 26 Eylül 2024 12:35

    "teşbihte hata olmaz" denir. Ordaki zift kelimesi karalamak amaci ile değil. Tarifi yapılan olayı, zıtlıkların aynasında daha açık gösterebilmek içindir.

    Yanıtla (2) (0)
  • Fena / 26 Eylül 2024 08:28

    Sayin musto. O sokaklarda halka sorun,: 10 adamdan 8 i Türkiyenin nerde olduğunu bilmez. O işi yapan adamlar bunu bilmiyor olabilir mi? Abd dış politikasında Abd halkının rolü sıfırdır. Elitler , halkın ne düşünmesini isterlerse , çark döner , halk öyle düşünür. Bu tamamen ilk Astronot turist dahil , aya 4 şeritli yol olacağına inanan seçmene yöneliktir. Gayet de başarıli oldular. Karni aç seçmen benim gibi sadece tv lerde gördüğü bir ülke sokaklarında bayraklı kamyonları gururla seyretti

    Yanıtla (24) (1)
  • Fikirsiz / 26 Eylül 2024 08:37

    Halkın çoğunluğu chp yi alternatif görmediği için akp ye oy vermek zorunda kalıyor desem yanlış olur mu?

    Yanıtla (3) (12)
  • Hikaye / 26 Eylül 2024 10:03

    O nasıl halk ki 100 küsür partiye güvenmeyip sadece akp ye güvenmiş?Milleti salak yerine koymaya hiç utanmıyor musunuz?

    Yanıtla (20) (1)
  • Karar okuru / 26 Eylül 2024 08:33

    Mustafa,aynada kendini görmüşsün.

    Yanıtla (0) (6)
  • Otomatik / 26 Eylül 2024 09:41

    Mükemmel yorum

    Yanıtla (0) (0)
  • Musto / 26 Eylül 2024 10:45

    Yarası olan gocunsun...Allah'a şükür 50 yıldır bu ülkenin altyapısına alın teri döktüm.. Yurtdışındaki birçok ülkenin imar Kalkınma projelerine yardımcı olduk, ülkemize döviz getirdik.. kalmadı vergimizi kuruşu kuruşuna fazlasıyla ödedik ve halen ödüyoruz... Nereden buldun yasası bir an evvel getirilsin Ak koyun kara koyun meydana çıksın...

    Yanıtla (20) (0)
  • karar okuru - ... / 26 Eylül 2024 10:35

    almanya, japonya, hollanda, ispanya vs. 5 büyüğe itiraz etmedikten sonra bize ne oluyor ki. sanki 6 biziz de, sorun buradaymış gibi davranıyoruz.

    Yanıtla (12) (0)
  • Fatih sancar / 26 Eylül 2024 10:32

    Ya haklı hakkı konuşuyor ama birşey olmaması da CB nın suçu. mu? Hani iyi bilirsin haksızlığı düzeltme eliyle, diliyle, CB onu yapıyor. Beraber yürümeye başladığınız yardımcı partinizin baş partisi ile onlar ne yapıyor. G. Antepde şehit HANİ nin pankartını yırtıp elin arap ının ölmesinden banane diyen alçağı protokolda ağırlıyor. Ya bu ülkede onların sorumluluğu yok mu? Ne yapsın fiili savaş mı?, Yazık ya.

    Yanıtla (1) (8)
  • Sahin / 26 Eylül 2024 10:27

    Erdoğan konuṣtu
    One minut.

    Yanıtla (4) (0)
  • Karar Okuru / 26 Eylül 2024 01:08

    Reis 'guzel konustu' ama Israil ile ticaret devam ediyor? O zaman bu konusma neye yariyor? Yoksa halkin gazini almak icin olmasin? 'Guzel konusma' denilen sey hamaset degil mi? Bizim halkimiz neden hamasete bayiliyor? Neden 22 yildir hamaset ile kafayi buluyoruz? Ne zaman uyanacagiz ya Rab?

    Yanıtla (31) (7)
  • Karar okuru / 26 Eylül 2024 08:34

    Yalan kadar ayıp bir şey yoktur.İsrail ile ticaret devam etmiyor.

    Yanıtla (2) (22)
  • Çiko / 26 Eylül 2024 09:54

    Şu yorum yazdığın gazete kaç gündür belgeleriyle ticaretin devam ettiğini ispat ettiği, sen kalkmış yalan konuşmak ayıptır diye başladığın cümlede alenen yalan söylüyorsun.

    Yanıtla (22) (0)
  • Takipci / 26 Eylül 2024 10:13

    Yorumcu Ironi yapmis olmali...

    Yanıtla (5) (0)
  • Takipci / 26 Eylül 2024 10:01

    Reis hep guzel konusur, (kafir) icadi Promter sagolsun. Kainat Liderimiz BM toplantilarini hic kacirmaz, her yil mutlaka gider, Israile veryansin eder, bu arada ticarette devam eder. Bu yilda guzel konusmus, demekki Ticarette guzel gidiyor. Ticareti kim yapiyor? Biz vatandaslar bilemeyiz dogrusunu Allah(cc) bilir vesselam...

    Yanıtla (10) (1)
  • Misafir / 26 Eylül 2024 06:26

    Güzel konuşma neye yaradı dünya beşten büyükmüş eee ne oldu bu söze karşı beş büyüklerden bir cevap aldı mı, hayır. Oğul Erbakan itiraz etmeseydi İsrail ile ticaret devam ediyordu? Dini bütünler Gazze için timsah gözyaşları döküyorlar.Şehadet aşkıyla yanıp tutuşan dini bütünler için fırsat aha Gazze orada, giderler mi biraz zor.

    Yanıtla (14) (0)
  • Karar okuru / 26 Eylül 2024 09:51

    Beş büyüklerden Fransa Cumhurbaşkanı da "Evet,bu durum sürdürülemez" demek zorunda kalıyor.

    Yanıtla (0) (6)
  • okur / 26 Eylül 2024 09:59

    Erdoğan öyle konuştuğundan değil, sürdürülemez olduğundan.

    Yanıtla (8) (0)
  • k.okur / 26 Eylül 2024 07:15

    BM deki konuşmaya cevap bile vermeye tenezzül etmemiş diğer ülke temsilcileri. bizim aklımızdaki gibi "sizin gemiler hala İsrail'e neden petrol taşıyor" bile deme gereği duymamışlar. başka bir ak partili gibi özgül ağırlık meselesi olmasın sakın.

    Yanıtla (12) (0)
  • Bağcı / 26 Eylül 2024 09:43

    Tenezzül noktası yok, haklı söze ne denir ki, güzel konuşmuş.

    Yanıtla (0) (2)
  • Bir yaşlı okur / 26 Eylül 2024 09:42

    Zaten dışarıya değil içeriye mesajı ancak, asıl en çok konuşulması gereken Yunanistan'ın Egedeki adalarımızın işgalinden sonra Sahil Güvenlik askerlerinin Datça'da topraklarımıza ayak basması hadisesi değil midir? Bu konuda iktidardaki siyasetçilerden ve de yandaş medya yazarlarndan, TV'lerinden tek kelime duyduk mu? Kendi topraklarına sahip çıkamayan bir ülkenin, bir başkasınınişgali için çaba gösteriyor (!) olmasının inandırıcılığı var mı?

    Yanıtla (12) (0)
  • karar okuru - ... / 26 Eylül 2024 01:00

    türkiye tam bir "ayaklar baş oldu" sendromunu yaşıyor. maalesef toplumumuzun en kalitesizleri, en eğitimsizleri siyasette ve ülkeye yön veriyorlar. iyilerin organize olması şart.

    Yanıtla (30) (5)
  • Fena / 26 Eylül 2024 08:19

    Eğitimli adamlar siyasete ancak kese doldurmak için girer. Eh eğitimli eğitimsiz yağmacı adamların buluştuğu siyasetten sana bana boğaz tokluğu düşer. Sabah kahvaltıda zeytinyağında soğan kavurup yedik. Feda olsun şişmanıma o koca göbek az paraya dolmaz. Kısaca bu siyasi düzen, muhalefeti iktidarı aynı. Ülkeye devrim lazım.

    Yanıtla (4) (0)
  • Danedane / 26 Eylül 2024 08:41

    İyilerin adresi chp diyorsanız, chp nin değişmesi şart, aksi durum yanlış adres olur.

    Yanıtla (0) (8)
  • Hikaye / 26 Eylül 2024 10:07

    CHP ne olacak?Ilımlı İslam partisi olursa mı oy vereceksiniz?Hala akıllanmadınız mı?Allah insanlara aklını kullanmasını tavsiye etmiyor mu?

    Yanıtla (10) (0)
  • Keyboard / 26 Eylül 2024 11:52

    CHP değişip AKP gibi olunca oy veririz diyorsunuz!

    Yanıtla (7) (0)
  • Aykırı / 26 Eylül 2024 12:36

    Helalleşme noktasına dair, chp yi ayakta tutan din karşıtı bir zümre var, chp onun için değişemiyor

    Yanıtla (0) (2)
  • Otomatik / 26 Eylül 2024 09:35

    Mükemmel yorum ayaklar baş oldu vasatlar yönetiyor her yeri

    Yanıtla (8) (0)
  • Erdem / 26 Eylül 2024 09:28

    "Muhannetin suyu dolanır akar, Geçtiği yerleri sel olur yıkar."

    Yanıtla (2) (0)
  • MDS / 26 Eylül 2024 09:08

    Güzel konuşmanın değeri sadece konuşmaya göre değil ayrıca konuşana göre de değişir.

    Yanıtla (6) (0)
  • Evrensel Karar / 26 Eylül 2024 08:58

    Sayın yazar insan sınanmadığı günahın masumu değildir. Bireyler ve toplumların insanlaşma ve yetişkinlik evresine geçmesi servet, şehvet ve devlet karşısındaki ahlaki ve evrensel değerlere bağlılığı ile test edilir. Bu söylemle değil eylemle olur. İnsanlaşma ve ademleşme davranışlarının ve kararlarının sorumluluğunu almakla, iblisleşme ve şeytanlaşma sorumluluğu başkasında aramakla ya da tanrıya yüklemekle olur. Bu insanla başladı, kıyametle son bulacak.

    Yanıtla (2) (0)
  • Sami... / 26 Eylül 2024 08:57

    Akp, chp, mhp li si vs.birbirimizi kırmayalım,üzmeyelim,birlik olalım, orta yol bulalım, chp de değişsin artık, onada oy verelim, akp-chp girdabından kurtulalım.

    Yanıtla (2) (2)
  • yener tutan / 26 Eylül 2024 08:54

    Gayet güzel konuşmaydı. Daha ne yapmasını istiyordunuz ? Salona döner tekmeyle mi uçsun ? Artık muhalifim, her şeyi otomatik eleştiririm, gömerim kafasından kurtulun lütfen.

    Yanıtla (2) (9)
  • Berberoğlu / 26 Eylül 2024 08:48

    Güzel konuşmanın değeri, konuşanın değerine göre farklılık gösterir.

    Yanıtla (4) (1)
  • Trabzonlu / 26 Eylül 2024 08:41

    Yiğit Bulut, ekonomisttir. Dolar 1 lira olacak, dolar 3 lira olursa yüzüme tükürün gibi öngörüleri hâlâ hafızalarda. Siyasi öngörüleri de eminim gerçekleşir!

    Yanıtla (25) (0)
  • alperen / 26 Eylül 2024 08:35

    Şu muhalif olduklarına"Ama" diyerek cümle kuranlar yok mu!.Muhaliften güzel bir şey çıkmasını hazmedemezler,gizleyemezler de,yine de "Ama" cümlesi kurarak kötüleyecek bir zemin bulurlar..Haset midir nedir?

    Yanıtla (0) (0)
  • TS li / 26 Eylül 2024 08:32

    Erdoğan her yönden eğitim, hukuk, ekonomi, tarım vb,milli birlik heryonden her geçen gün zarar yazıyor.acil çıkış olmalı.

    Yanıtla (6) (0)
  • Karar okuru / 26 Eylül 2024 08:31

    Sayın Taşgetiren,"Dünya 5’ten büyük” sözümüzün 5’ler nezdinde bir karşılığı var mı?" diye sormuş.Evet,var.5'lerden biri olan Fransa'nın Cumhurbaşkanı Macron yaptığı konuşmada bunun sürdürülemez olduğunu söylemiş.Belki de söylemek zorunda kalmış.

    Yanıtla (1) (2)
  • The end / 26 Eylül 2024 08:28

    Türkiye için en büyük tehdid erdogandir. İsrail Türkiye'ye saldirmaz çünkü, onun adamları ülkemizi yönetiyor. Biride yigir bulut.

    Yanıtla (2) (0)
  • Barut Osman / 26 Eylül 2024 08:25

    Güzel konuşmak karın doyuruyor mu? Bu 'güzel' konuşmalar yapılalı beri İsrail neredeyse Filistini haritadan sildi ve sıra Lübnan da...Dahası bu 'güzel' konuşmaları hep susan İslam ülkeleri için de yapsalar ya!..

    Yanıtla (18) (3)
  • FYB / 26 Eylül 2024 08:19

    Kabul edin o konuşmayı yapmaya ne niyet ederlerdi ne cesaret. El pençe duran liderlerden bugüne geldik. Yeter mi? Yetmez ama sayın yazar da gayet iyi biliyor ki o konuşma konuşanın gayet inandığı ve yüreğinden gelen sözler.
    Seni seviyoruz savunan adamdan bugünlere gelen yazarı hayretle takip ediyorum...

    Yanıtla (0) (4)
  • Mustafa Küçük / 26 Eylül 2024 08:10

    Bunları konuşmasa ne derdin acaba?
    Nasıl insanlarsınız yahu! "Yiğidi öldür ama hakkını inkâr etme".
    Tarafgirlik böyle bir şey işte. Yazık Yazık!

    Yanıtla (2) (3)
  • Fikret uçer / 26 Eylül 2024 07:46

    Evet döndü dolaştı laf yine hükümete geldi. Ve 22 yıldır deniliyor Türkiye 22 yıldır mı var neden bizim millet olarak ortak bi değer yargımız yok bi mantık üretmekden ziyade laf üretiyor edebiyat(oda yalan üretme sanatı) yapılıyo. Haaa lafla sloganla ülke politikası olmaz ortaya akıl koyacaksın hadi şimdi ortak ülke politikası üretelim onunda gelecek nesillere bırakalım artık ayağa kalkma zamanı yine geldik emekli maaşına oooofff be yaaa..

    Yanıtla (0) (1)
  • Karar okuru / 26 Eylül 2024 07:45

    Erdoğan, çok uzun bir süredir BM kürsüsünden “Dünya 5’ten büyüktür” diye haykırıyordu.Bıkmadan. İnatla.
    Önce görmezden gelindi bu haykırış.
    Sonra bazı küçük destekler gördü.
    Ve son BM Zirvesi gösterdi ki...
    Erdoğan’ın söylemi, artık dünya liderleri tarafından da dile getiriliyor.Mesela Brezilya ve İtalya liderleri tarafından.

    Yanıtla (1) (6)
  • hateml / 26 Eylül 2024 07:25

    az laf çok iş lazım.erdoğan filistin konusunda arap liderlerinin rolünü çalıyor. bu da konuyu etkisiz duruma getiriyor.elbett israil, türkiye içinde büyük ve yakın tehlike..

    Yanıtla (1) (1)
  • Karar okuru / 26 Eylül 2024 07:00

    1955 yılına kadar ABD'de siyahlar toplu taşım araçlarında beyazlara yer vermek zorundaydı.1955 yılında siyahi Rosa Parks oturduğu yerden kalkıp beyaza yer vermedi.Kendisi tutuklanıp hapse atıldı.
    Bunun üzerine siyahlar 1 yıldan fazla bir süre otobüslere binmeyip her yere yürüyerek gittiler.Mahkeme bu uygulamayı kaldırmak zorunda kaldı.Ben Erdoğan'ın Birleşmiş Milletler konuşmasını Rosa Parks'ın protestosuna benzetiyorum,bir gün meyvesini verecektir.Haklar bu tür davranışlardan sonra kazanılır.

    Yanıtla (1) (6)
  • Karar okuru / 26 Eylül 2024 06:49

    Sayın Taşgetiren yazısının baş tarafında Erdoğan'ın konuşmasının güzelliğini vurguluyor.Ama bence bu eksik.Ayrıca bir de tebrik etmeli,ne söyleyecekse ondan sonra söylemeliydi.Erdoğan bir Cumhurbaşkanı,ama öbür tarafta tek başına hesap verecek.Filistin konusunda ne yapıp yapmadığı konusunda sorgulandığında onun hesabı hepimizden kolay olacak.Hesabı kolaylaştıran unsurlardan biri de bu konuşma olacak.

    Yanıtla (1) (5)
  • İdo / 26 Eylül 2024 06:39

    Bu ülkede dünyanın en büyük vergisi alınır,
    Cezanın KDV Sİ alınır (Özal'ın kdvsi), verginin vergisi alınır.....bunlar muhafazakar kesim tarafından sevilen iki parti yaptı ANAVATAN (ÖZAL),AKP (ERDOĞAN) ...
    Ülkeyi , batıya da bu ikisi muhtaç hale getirmiştir.

    Yanıtla (4) (1)
  • İdo / 26 Eylül 2024 06:34

    Bir çok batılı ülke yardım ediyormuş ...sanki kendisi yardım etmiyor.
    İsrail bu petrolü (gücü,) nereden alıyor..

    Yanıtla (0) (0)
  • İdo / 26 Eylül 2024 06:32

    Sadece bizi uyutmak için iyi konuşuyor zaten en iyi konuşanı...önümüze koymuşlar seçmek için bizde seçiyoruz.

    Yanıtla (4) (0)
  • H OKUR / 26 Eylül 2024 06:22

    Eğitim -Öğretim birimlerinin tamamında; “ siyasette düzgün adam seçiminin yolları” konulu bir dersin mecburi olarak okutulmasını, söz konusu derse hatırı sayılır bir zaman payının ayrılmasını öneriyorum.

    Yanıtla (0) (0)
  • nurettin / 26 Eylül 2024 06:16

    iyi ki konuşuyor bir rahatsızlığı var ya konuşmayan kendi saltanatlarını düşünenlere ne yapmalı bu zihniyetlerle bir araya gelinebilir mi dilsiz şeytan mı olmalıydı onunla aynı düşünmeyen konuşmayan dilsiz şeytanlaşmış tefrikaya düşenler düşünsün

    Yanıtla (1) (2)
  • Özer / 26 Eylül 2024 05:25

    Askeri ve ekonomik olarak gucluyseniz sözünüz dinlenir etkili olur Biz Suriye'de batmış bir ulkeyizBir türlü parayida bulamadık NATO uyesiyke. Gittik s400 aldık F 35 ten olduk.s 400 u ne yapacağımızı şaşırdık.Putin bile yüz vermiyor artk.tutarli hiç bir politikamız yok.

    Yanıtla (4) (0)
  • Ali Rıza / 26 Eylül 2024 03:17

    Netice de İsrail bir mermi atmadan Suriye’nin nüfusunu yarıya düşürdü, ve üç parçaya böldü, Beşşar af ilan etti gidenlere buyurun gelin dedi, hiç kimse gitmez, binde biri bile gitmez, soruyorum kimin sayesinde İsrail bunu başardı?. Gazze’yi kimin sayesinde boşalttı, Hamas saldırmasaydı bu katliam olur muydu?. Şimdi Hizbullah efeleniyor, yarın oradan sürülürse kimin suçu?. Öyle güzel ve etkili konuşmayla olayları bilmeyenin yüreğine su serpmeyele olmaz, hayatın gerçekleri var. İran dersini aldı.!

    Yanıtla (10) (0)
  • Vedat Aslan / 26 Eylül 2024 02:56

    Sanki daha önce çok sözümüz dinleniyordu da şimdi aciz duruma düştük gibi anlaşılıyor yazınız.Dünya böyleyse Erdoğan ne yapsın.

    Yanıtla (0) (5)
  • karar okunur / 26 Eylül 2024 02:36

    Brezilya Devlet Başkanı Lula´nın Erdoğan'dan daha fazla ağırlığı vardı. Ürdün Kralı Abdullah´ın herkesin anlayacağı dilden hem de ingilizce konuşması daha çok etkiliydi. Erdoğan'ın BM konuşmasını göklere de çıkarsanız, HAMAS güzellemeleri ne varsa alıp götürüyor. Dış basın bu bölümü kaçırmadan veriyor. Sonuç olarak; ağırlığı olan, etkili olan, kaş yapayım derken göz çıkaran da bir şey değiştiremiyor.

    Yanıtla (6) (0)
  • İlhan / 26 Eylül 2024 01:18

    En güzeli düşünmemek. Güneşin batışını izlemek. Ve hazin gidişimize gazeller okumak. Baya iyi gelir. Her batış yeniden doğuş için. Dikkat edelim de gece uzun olmasın.

    Yanıtla (9) (1)
  • tuzcu / 26 Eylül 2024 02:28

    Chp bu kafayla giderse, bu gece daha çook uzar.

    Yanıtla (0) (6)
  • karar okuru / 26 Eylül 2024 02:16

    Bizim emekliler lokalinin müdavimlerinden emekli öğretmen Mehmet bey var. O da çok güzel konuşur. Ama dinleyen yok.

    Yanıtla (6) (0)
  • Erkan Özeray / 26 Eylül 2024 02:05

    Bunların artık ciddiye alınacak tarafları kalmadı. Kıra döke gidebildikleri kadar gitme derdindeler...

    Yanıtla (7) (0)
  • Sahin / 26 Eylül 2024 01:40

    Erdoğan çok konuştu
    Trump sinirlendi Erdoğan mektup yazdı .
    Trump seçimlerde kazanmasa bizim için kötüümü iyimi olur?

    Yanıtla (1) (0)
  • TİMEL / 26 Eylül 2024 01:32

    Tüm islam devletleri rejimleri; Sünni kökenli Müslüman kardeşler (İhvan) örgütünü ve Şii kökenli Hizbullah örgütünü tehdit olarak görüyor. İsrailde bu iki örgütü gerekçe aparatı olarak kullanarak yayılmacı emellerini gerçekleştiriyor. Ne yazıkki, Batı için bu örgütler İslam devletlerinin sorunu. Bu çözümü olmayan kanlı bir kısır döngü.

    Yanıtla (7) (2)
  • Muhriç / 26 Eylül 2024 01:19

    Sözün gücü, ancak sahibinin gücü kadardır. Sözün değeri, ancak sahibinin dürüstlüğü ve tutarlılığı kadar olur. Dışarıda ne kadar değerimiz olduğunu, tasarruf etmeye yanaşmadığımız "itibarımızın" ne kadar olduğunu, gücümüzün sınırını, maalesef yaşayarak görüyoruz. Siyasi fanatizm ile malül iç kamuoyumuz ise hala dünyaya ayar verdiğimizi sanmaya devam ediyor.

    Yanıtla (25) (8)
  • Bence böyle / 26 Eylül 2024 01:00

    BM’de ne kadar konuşsak da havanda su dövmüş gibi oluyor Gazze konusunda ninni dinlemiş bebek misali dünya uyuyor islam alemi güçsüz Gazze sahipsiz ilahi adalete ihtiyaç var

    Yanıtla (5) (1)
  • Okur / 26 Eylül 2024 00:54

    Bu da söz mü ? Hele Sisiye o meydanlardaki haykırışı var ya;haftada bir dinliyom ve güysüm kabarıyor.

    Yanıtla (21) (3)
  • Etem / 26 Eylül 2024 00:52

    RTE’nin üst perdeden konuşmalarını artık ciddiye alan yok. Zamanında haddini bildirdiği ülkeler ABD, Almanya, Yunanistan, Mısır, Rusya, SaudiArabistan, BAE Suriye. Sonra gidip dostluk, para dilenen yine kendisi oldu. Savaş bitince İsrail’e de kırmızı halı serilecektir.

    Yanıtla (20) (4)
  • vatandaş / 26 Eylül 2024 00:40

    Erdoğan’ın konuşmaları tam dediğiniz gibi, dışarıda hiçbir kıymet-i harbiyesi yok. peki ya içerde... ülke ustalık döneminde aşirete dönüştü, hukuk devleti çöktü, ekonomi çöktü. etrafında toplanan adamlara bir bakın... fazla lafa ne hacet.

    Yanıtla (24) (4)
  • tavşan. / 26 Eylül 2024 00:26

    300 bin kişiyi soykırıma uğratan üstelik suçu uluslar arası ceza mahkemesince kesinleşen Sudan devlet başkanını İslam birliği toplantılarında ağırlayanların kırmızı halı ile karşılayanların Sudan ile yatırım anlaşması yapanların İsrail'e söyleyecek sözü yoktur.
    Sudanın yaptığı soykırımı hoş görüp başka bir devlete ahlak dersi veremezsiniz.

    Yanıtla (9) (4)
  • Okur / 26 Eylül 2024 00:23

    Çok konuştu işe yaramadı

    Yanıtla (9) (4)
  • tavşan. / 26 Eylül 2024 00:22

    Sayın Taşgetiren Suriye'de ölen 700 bin kişinin 10 milyon civarındaki sığınmacının sorumlusu kim hangi siyaset bu durumu meydana getirdi
    Umarım bir gün bunu da yazabilirsiniz.

    Yanıtla (12) (4)
  • Karar okuru / 26 Eylül 2024 00:18

    “Ülke adına ne düşünsek bilmem ki.” Bizim düşünmekle işimiz olmaz, suamızı edelim, ibadetimizi yapalım. Devlet büyükleri düşünür, konuşur, bir öyle bir böyle der; deroğlu der. Yazarlarda köşelerinde dünün vebali ile yazar durur.

    Yanıtla (3) (0)
  • Karar Okuyucusu / 26 Eylül 2024 00:17

    Sn. Cumhurbaşkanımızın genel olarak konuşması güzeldi doğru ancak samimi olmadığı yanları vardı. Dünyayı adil olmaya davet ederken kendi ülkesinde Adalet Cumhuriyet tarihinin en itibarsız dönemini yaşıyor.Dünaya adalet tavsiye ederken kendisi kendi ülkesinde adil değil. Siyasetin yargıya müdahalesi hiç bu kadar alenileşmemişti. Üzücü olan artık bu durum normalleşti. İktidar artık bu durumu önemsemiyor. Milletin anladığını bilmesine rağmen -mış gibi yapıyor.

    Yanıtla (20) (3)
  • natali / 26 Eylül 2024 00:09

    bugün öyle söyler yarın söylediğinin tam tersini yapar senelerdir bunun gibi sayısız mevzuya şahit olduğumuz icin sözünün bir itibarı bulunmuyor mesela en son faizle mücadele ediyordu faiz %50 oldu

    Yanıtla (22) (3)