En tepeden düzeltme

"Dil koparma’ ifadesi Sezen Aksu’ya yönelik değildi”

Cumhurbaşkanı Erdoğan böyle söyledi tv mülakatında.

Böyle bir ifadenin arkasından gelecek soru belliydi:

-Peki kime yönelikti?

Olay Sezen Aksu’nun şarkısında geçen “Adem ve Havva”dan çıkmış, Erdoğan da onun peşinden konuşmuştu cami mihrabında.

Ardından da birileri durumdan vazife çıkarıp “kafaya sıkma”ya kadar vardırmıştı tehdit dilini.

Anlaşılan söz Cumhurbaşkanı’nın ağzından ilk çıktığı andan beri, Beştepe çevrelerinde bir tedirginlik oluştu. Mesela basın müşavirliği ve iletişim başkanlığı çevrelerinde Cumhurbaşkanı’nın bu ifadelerinin basına yansımasının istenmediği haberleri geldi. Ama belli ki süreç kontrolden çıktı ve camideki bir vatandaşın çektiği video dolaşıma girdi. Ayrıca, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın etkilediği önemli bir kitle, bu sözleri yadırgamak bir yana heyecanla dolaşımda tuttu. Hatta “Böyle bir nefret dili devletin tepesine yakışıyor mu?” yollu değerlendirmelerde bulunanlar “Peygambere hakarete duyarsız kalmak”la suçlandı.

O sözün geniş kitlelerde Ak Parti için astarı yüzünden pahalı bir olguya dönüştüğü görülmüş olmalı ki, geç de olsa düzeltme yoluna gidildi.

Soru şu: Acaba “dil koparma” ve “kafaya sıkma” heyecanına kapılanlar da durulmuş mudur?

Hatırlıyorum, Ak Parti’nin kuruluş yıllarında Abdullah Gül söylemişti: “Kamuoyu önünde konuşamayacağımız hiçbir şeyi en mahrem odalarda dahi konuşmamalıyız.” Belli ki mahrem ortamlarda konuşulanların orada kalmayacağı ve kamuoyu önüne çıktığında da savunulamayacağı endişesini taşıyordu. “Gizli ajanda” suçlamalarının dolaşımda olduğu bir zamanda sayın Gül’ün hassasiyeti, önemli bir “siyaset disiplini”ni ihtiva ediyordu.

Şimdi liderini “gücün zirvesi”ne çıkaran 19 yıllık bir iktidar söz konusu. Ve bir camide yapılan konuşma, parti bünyesinde bile “Böyle söylenmemeliydi, bu halk nezdinde savunulamıyor” tarzında değerlendirmelere yol açıyor.

Şu olaydan nasıl bir ders çıkarılır bilmiyorum. Belli ki gücün zirvesinde de olsanız, sistem size neredeyse “layüs’el - Sorgulanamaz” bir statü vermiş olsa da bir sözünüz “duvara toslama” sonucu doğurabiliyor.

Ortaya çıkan sonucun Cumhurbaşkanı için böyle bir sıkıntılı durum ortaya çıkarması bir yana, hep söylediğim, din ile alakalı gündem açısından sorunlu bir yanı var. Dinin böyle “şiddet dili ile gündeme gelmesi”nin din açısından ortaya çıkardığı zarardan kaygılıyım.

Ne diyelim: Ders olsun.

İMRALI'DAN GELEN HABER

Tv mülakatında gazeteciler Cumhurbaşkanı’na “İmralı’nın Edirne’dekine hesap sorması” iddiasını da sordular. Cumhurbaşkanı hesap iddiasını tekrarladı, “Öcalan’ın Demirtaş’ın oradan vermiş olduğu mesajlardan rahatsız olduğu ortada bir gerçek” dedi. Ancak gazeteci araya girerek Cumhurbaşkanı Erdoğan’a “Öcalan, Demirtaş’ın açıklamalarından rahatsız’ demiştiniz böyle bir bilgi mi var?” sorusunu sordu. Beden dilinden anlaşıldığı kadarıyla Erdoğan bu soruyu beklemiyordu. Refleks halinde “Var ki söylüyorum” cevabını verdi.

Bu arada konuşmasına, soru sorulmadan, Meral Akşener’in “Öcalan’ı serbest bırakmaya hazırlanıyorlar” iddiasını cevaplayarak devam etti. Böyle bir şeyin olmadığını, Öcalan’ı ancak “Zillet İttifakı’nın bırakacağını” söyledi.

Belli ki Öcalan’ı bir oyun aracı halinde devreye sokmak tepki doğuruyor. Nerede? MHP cenahında olmaması imkansız. Ak Parti tabanında da savunulamaz bir iş olduğu kesin.

Ayrıca işin terör örgütü liderini siyaset unsuru haline getirme tarafı var. İstanbul seçimlerinde bu yapıldı ve biliniyor ki, ikinci seçimdeki iktidar aleyhine 800 bin fark, Öcalan’ı kullanıma sokma farkı oldu.

İşin İmralı ile -sonuçta terörist başı değil mi o?- haberleşme boyutu başka ne tür unsurlar içeriyor, bunun da konuşulmaması mümkün değil.

Ayrıca Devlet adına Kürt siyaseti içinde taraf tutuyor konumuna girmenin sorgulanmaması mümkün değil.

Ve ayrıca, Selahattin Demirtaş’ın gittikçe daha çok acayipleşen hukuki durumunun Öcalan’la irtibatlandırılması ciddi bir hukuk sorunu.

Ve ayrıca, acaba AYM’de sürmekte olan ve ilerdeki seçimleri ciddi manada etkilemesi beklenen HDP’nin kapatılma davası, İmralı ile görüşmelerde masada olan bir konu mu, sorusu akla geliyor.

Bence iktidarın zihin dünyası çok fazla dağılmış gözüküyor.

YORUMLAR (141)
YORUM YAZ
UYARI: Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.
141 Yorum
  • Hulusi Keskin / 02 Şubat 2022 04:23

    28 Şubatçılar neredeler? Bu günleri bilerek mi hazırladılar? ülkenin üçüncü dünya ülkeleriyle bile kıyaslanmayacak duruma düşürüldüğünü göremiyor. Hala dillerinde Anadolu kadını resmi kurumlara giremiyordu savunması yapıyor. Ülke Anadolu insanının olmasından çıkmıştır. Anadolu çocukları artık sadece koruma, bekçilik,ayak işlerinde iş bulacak,yani ülke sahiplerine hizmetçi olacak,torunun onu bile bulamayacak, Bilal vakıflarla ülkeyen ortak oluyor. Uyan.

    Yanıtla (0) (0)
  • Ali Namlı / 30 Ocak 2022 13:20

    Hocam ben sizi yazdığınız yazılardan tanıyorum, ona göre degerlendiriyorum.Dogru yoldasiniz,yanlışıniz olursa da zaten elestiriyoruz, gerisini boş verin!
    Selamlar saygilar

    Yanıtla (1) (0)
  • insan haklari savunucusu / 28 Ocak 2022 00:31

    Cumhurbaskani'nin Sezen Aksu'dan ozur dilemesi lazim.

    Yanıtla (48) (3)
  • Kazım Çetin / 28 Ocak 2022 00:46

    Dolaylı olarak özür diledi.

    Yanıtla (7) (27)
  • insan haklari savunucusu / 28 Ocak 2022 02:48

    Dilini koparirim sozunun dolayli ozuru olmaz. "Sezen Hanim'dan ozur dilerim", demek bu kadar mi zor?

    Yanıtla (32) (0)
  • Ad Hominem / 28 Ocak 2022 16:21

    Bunu olabilirliğine inanarak mı yazdın "ihs" ? yoksa Muazzam !!! bir "İRONİ" olsun ve acı acı gülümseteyim insanları diye mi yazdın ? Gerçekten Erdoğan'ın doğrudan ve açık açık özür dileyebileceğine inanan varmıdır?

    Yanıtla (2) (0)
  • Okur / 28 Ocak 2022 07:31

    Sezen aksu için soylenmemisse,başkaları için bu söz söylenmesi normal mi?

    Yanıtla (11) (0)
  • Selefi / 28 Ocak 2022 08:52

    Bence serçenin bütün insanlardan özür dilemesi lazım.

    Yanıtla (3) (16)
  • MT, / 29 Ocak 2022 20:33

    Serçenin de, cumhur başkanı da, dereceden.

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar okuru / 28 Ocak 2022 20:12

    Her zamanki gibi gerçeklerden kopuk, önündeki gerçeği görmek yerine hayallerine kapılan bir yorum. Zaten bu anlayışla açtığınız yoldan bu günlere geldik. Özür dileyecekmiş!! Nerede yaşıyorsunuz siz. Bu naifliğiniz ile ileri demokrasi diye şimdi masal olduğu ortaya çıkan söylemlere kapılıp, iktidara omuz verdiniz. Kemalizm, vesayet vs. Vs. İyi mi yaptınız!

    Yanıtla (1) (0)
  • MT, / 29 Ocak 2022 20:47

    Evet vesayet, vardı.kemalizimde vardı.askeri vesayet diyorum. Ne dendi okullara başı örtülü Ler giremez dendi . Devlet dairelerinde başı örtülü Ler çalışamaz dendi .kamusal alan dendi. Başı örtülü ,anneler oğlunun yemin törenine ,başı örtülü olduğu için katılamaz dendi ve niza miyeden Anadolu kadınları çevrildi.

    Yanıtla (0) (0)
  • Ali Baba / 28 Ocak 2022 00:32

    Kurdler Öcalan.i Lider olarak göruyor.
    Istanbul secimlerinde Kurdler Öcalanin kendisinden
    Avukatlari araciligiyla bir mesaj beklediler..
    Öcalan kendisi aciklama yapsaydi.
    Imamaoglu secimi kazanamazdi.

    Yanıtla (8) (42)
  • Sanal gazeteci / 28 Ocak 2022 06:52

    Tv ye Öcalan 'ın kardeşini değil kendisini mi çıkarırlarsa Ak parti seçimi kazanır diyorsunuz? Denemek lazım ))

    Yanıtla (28) (0)
  • Demek ki ! / 28 Ocak 2022 17:57

    Demek ki sana göre reisin hiç etkisi yok. Ee o zaman seçime de ihtiyacı olmaz. O zaman sana da ihtiyacı yok demektir. Yorumun sonucu bu.

    Yanıtla (0) (1)
  • Halk / 28 Ocak 2022 21:05

    Ali baba kurtler bilincli secmen. Kurtler icin demokrasi hukuk adalet cok onermli. Kurtler oylarini demokrasiden yana kullanirlar.

    Yanıtla (3) (1)
  • MT, / 29 Ocak 2022 19:27

    İnanalım mı?.

    Yanıtla (0) (0)
  • MT, / 29 Ocak 2022 19:33

    Suriye'de,gördük,ırakda , gördük Kürtler'in adaletini,demokrasi den ,hakdan yana , olduklarını Kerkük de, de gördük.kobanidede , gördük kendilerinden olmayana nasıl muamele ettiklerini.

    Yanıtla (0) (1)
  • Hakikatbîn / 29 Ocak 2022 00:10

    Kürtlerin Öcalan’ı lider olarak gördüğü fikri senin kuruntundan başka bir şey değil. Böyle olsaydı Kürtler isyan ederlerdi liderinin bu kadar uzun yıl hapse atılmasından dolayı. Öcalan her zaman kendine oynadı ve şu anda da kendine oynuyor, Kürtler asla ve asla onun umurunda olmadı. Kendine tapan narsist biri. Popülaritesi için onlarca Kürdü bozuk para gibi harcamaktan çekinmedi. Aynen silahlı resmi elitlerin otorite ve gücü elinde tutma adına onlarca Anadolu evladını harcadığı gibi.

    Yanıtla (1) (1)
  • Hasan / 29 Ocak 2022 00:13

    Çok şükür ki Kürtler senin gibi düşünmüyorlar. Öcalan ancak kendinin lideri olabilir. Asla Kürtlerin değil. Zira kendine tapan bir megaloman o.

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar okuru / 28 Ocak 2022 21:32

    Biraz daha ciddi konular yok mu sizde..?..bu basit konular sanırım ve Akıllı olanların ilgisini cekmez..Gercekci Ekonomik konular ..Suriye ve Irak siyasi geleceği ve bize yansıması, Ermenistan uzerinden Asya enerji ve transit yol koridoru açılması ve benzeri konulara cidden kafa patlatalım..

    Yanıtla (0) (1)
  • veli / 28 Ocak 2022 20:55

    Millet ittifakına "zillet ittifakı" diyen herkesin cumhurbaşkanı olamayan ancak bazı kişilerin cumhurbaşkanı olabilen kişi Millet'e de "zillet" demiş olmuyor mu? Milletine "zillet" diyen benim cumhurbaşkanım olamaz.

    Yanıtla (7) (0)
  • Karar Okuyucusu / 28 Ocak 2022 20:03

    Bu topraklarda yetişmiş Yunus Emre'den, Mevlana'dan zerre nasiplenmemiş NASİPSİZLER GÜRUHU...

    Yanıtla (2) (0)
  • Alıntı / 28 Ocak 2022 13:03

    Almanya’daki yeğenime Ekrem İmamoğlu’nun balık yeme olayını sordum,
    Yav siz ne çeşit manyaksınız sanayide elektrik,doğalgaz kesik, fabrikalar çalışmıyor, siz ne ile meşgul oluyorsunuz. siz bu kadar mısınız dedi?

    Yanıtla (34) (0)
  • Kıskanç / 28 Ocak 2022 18:28

    Kıskandığı için öyle demiştir! Garibanlar tartışacak konu bile bulamıyor Alamanya'da. Yokluk içindeler yani!

    Yanıtla (8) (0)
  • Yasat İnan / 28 Ocak 2022 17:31

    Sayın taşgetiren.
    Hiç merak etmeyin
    Yakında birisi çıkar.
    Türban için bir şey söylerler.
    Mesrla.
    Fikri sağlar, ilhan cihaner.
    Ben hep chp ye oy verdim.
    Ama böyle adamlar var.
    Saygılar

    Yanıtla (8) (0)
  • Manisalı / 28 Ocak 2022 15:40

    "Münafığın alâmeti üçtür:
    Konuştuğunda yalan söyler, kendisine bir şey emanet edildiğinde ihanet eder, söz verdiği zaman sözünde durmaz."
    #Hadis-i Şerif

    Yanıtla (22) (0)
  • Kayzer Söze / 28 Ocak 2022 17:24

    Bazı raviyetlerde bir de dördüncü sıfat belirtilmiştir: kavga ve münakaşada aşırıya kaçar, haddi aşar..

    Yanıtla (12) (0)
  • Rebel / 28 Ocak 2022 01:33

    Oyle ya da boyle. Esas sorun siyasal islamcilarin cift ajandali olmasidir. 'Dava'lari farkli, disariya yansittiklari yuzleri farklidir. Galiba buna onlarin jargonunda 'takiyye' deniyordu. Yani ici baska, disi baska. Bugun yasadiklarimiz bunun cok carpici ornekleridir. Fazla soze gerek yok!!!!

    Yanıtla (76) (1)
  • İstanbullu bie okur / 28 Ocak 2022 02:33

    Sn.Rebel;siz nereye rebelliyorsunuz bilemem.Ama sizin yorumun tanımlama biçimine takiye değil,Müslüman literatüründe buna münafıklık denir.Takiye,malesef arap kültürü,etki ve tesirinden kurtulamamış,insan türlerinin işidir.İslam'ın birtek belirleyici kaynağı var, O da Kur'an.Orada bulamazsınız o tür.Sayğılar

    Yanıtla (9) (9)
  • Okur / 28 Ocak 2022 03:30

    Siyasal davranan islamcılar için demiş.Kuran için tek kelam etmemiş eleştirdiğiniz kişi .
    Saygılar

    Yanıtla (16) (0)
  • Ahmed 61 / 28 Ocak 2022 14:40

    İstabbulli;Hadi Rebel islama olan kininden öyle diyor! Ya sen?Hz Muhammad ve onun hadis leri İslamın belirleyici kaynağı değilmi?

    Yanıtla (3) (8)
  • Hermes / 28 Ocak 2022 15:15

    Ahmed61, yazılarına bakınca ilkokul mezunu veya terk gibisin:)). Böyleysen zaten iktidarın aradığı adamsın, anladın?.
    Her an cihada, can vermeye ve almaya hazır gibisin! Ben derim ki: Önce Allah'ı sev, Kur'an'ı sevgiyle oku, sonra emin ol inanan inanmayan herkesi , bütün varlıkları seversin, saygı duyarsın, bırak, ceza verilecekse Allah verecektir, sen yeter ki kahır yada zulüm için "kem alat" olmaya heveslenme :)).

    Yanıtla (11) (5)
  • Ahmed 61 / 28 Ocak 2022 19:59

    Hermes,sana münafık cahil diyorum. Benim yorumla senin yazdıkların ne alakası var?

    Yanıtla (2) (2)
  • KARAR OKURU / 28 Ocak 2022 09:04

    İki yüzlülüğü takiye kısmen ifade ediyor, tam karşılamıyor. Bu kişiliğin adı İslami jargonda münafıklıktır.

    Yanıtla (4) (0)
  • Hakan / 28 Ocak 2022 10:13

    Ya mesela kemalistlerde bu hiç yoktur. Baknız m. Kemal ilk başlarda neler demiş sonralarda ne demiş.

    Yanıtla (3) (13)
  • Okur / 28 Ocak 2022 13:40

    Yani kabul ediyorsun.

    Yanıtla (7) (0)
  • Ahmed 61 / 28 Ocak 2022 14:52

    Rebel;Olduğ gibi görünen,göründüğü gibi olan,İnandığı gibi yaşayan bir lider varsa O da Reis' tir.Mınafık kidir biliyormusun?Namaz'a,,inanmaz ama oy için camiye gider.Müslümanları sevmez ama,oy için numaradan sizi çok seviyorum der vb gibi davranışlarda bulunanlar Mınafığın daniskasıdır.

    Yanıtla (2) (18)
  • Organik / 28 Ocak 2022 15:59

    Ahmed 61 geçinmemizin hiç imkanı kalmadı; seni talak-ı selase ile boşuyorum. Evde peynir zeytin kalmadı diye, ekmeğe aklını katık etmenin de alemi yok ki. :)))

    Yanıtla (12) (0)
  • Organik / 28 Ocak 2022 16:25

    Münafığın alameti üçtür: Yalan söyler, emanete ihanet eder, sözünde durmaz. Kim münafık kim değil, anlamak için elimizdeki turnusol kağıdı bu Ahmed 61. Kimsenin niyetini okuyamayız, kalbindeki bilemeyiz, namazı kim/ne için kıldığından emin olamayız. En iyisi siyasetçiyi namazıyla, orucuyla ölçmemek. Bu meslektekilerde şeytan tüyü olur. Bakarsın Allah ile kandırıvermiş. Biz dünyevi hizmetlerine bakalım. Harun gibi gelip öylece kalmış mı yoksa Karun mu olmuş onu araştıralım. Nişan yüzüğü, desem...

    Yanıtla (15) (0)
  • Turgay / 28 Ocak 2022 17:24

    Biz zamanında bunlara karpuz derdik dışları yeşil içleri kırmızı olduğundan.

    Yanıtla (2) (0)
  • Vatandaş / 28 Ocak 2022 17:05

    Düzelme bozukta olmaz.

    Yanıtla (1) (0)
  • Karar okuru / 28 Ocak 2022 15:49

    Kin nefret söylemleri yapanlar hesaplarini Allaha verecekler

    Yanıtla (1) (0)
  • Kürsü / 28 Ocak 2022 15:45

    Su bulandı bir kere,durultması biraz zor. Malzemede kalmadı,eki bir türkü"pınar'a vardımda Pınar baştan kuruyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • The end / 28 Ocak 2022 14:53

    İyi olur dediğimiz Akp okadar bozdu ki bu muhalefete mecbur kaldık. Bu muhalefet her koşulda akp den iyi yapar.
    Bari badortululer hayirsever Anadolu insanı KHK lilar kurtulur. Zulm sadece ekonomi hukukta degilki adil zulm dine ve dindar'a hayır severe akp nin hayırseveri Zarrap biz Anadolu'dan bahsediyoruz.

    Yanıtla (4) (1)
  • Karar okuru / 28 Ocak 2022 15:44

    Turkce lutfen

    Yanıtla (2) (0)
  • cumhur / 28 Ocak 2022 15:21

    Suriye'de kendini müslüman kabul eden teröristlerin yani elinde kılıç başında siyah şerit Allahüekber diyerek adam öldürenleri görüyoruz.İslama göre en büyük günah sayılan insanı öldürmek ve tekbirle öldürmek ona meşruluk mu kazandırıyor anlamış değilim!Menfaat duygusu insanlığı unutturuyor maalesef!Onlara özenti duyanları da görüyoruz !Allah sonumuzu hayreylesin.Gidişat hiç iyi değil...

    Yanıtla (5) (0)
  • Sefa say / 28 Ocak 2022 12:32

    İktidara aday muhalefetin yıllardır ekonomi konusunda fikrini duyan varmı, adayımız aşagı adayımız yukarı, iktidar olsalar kararları böylemi alacaklar. zıt koalisyonlar iyi olacağını söyleyen deneyimli arkadaşlarda var akıllara ziyan. ak parti iktidarında yıllarca ocak ayında domates, biber, taze fasulye, patlıcan, muz yediniz. Avm lerde gezip, yurtdışı seyahatlerde fotograf attınız. Anadolu insanı artık kendi kararını kendi verecek. Kahrolsun siyonizm, emperyalizm, ve işbirlikçileri

    Yanıtla (3) (23)
  • Okur / 28 Ocak 2022 13:48

    Doğru nefes almamızıda siz sağlıyorsunuz zaten.

    Yanıtla (14) (3)
  • Hayat devam ediyor. / 28 Ocak 2022 14:16

    Hakikaten öyle geçen 2 yıla kadar yaz aylarında Rodos, Midilli, Sakız geziliyordu. Pandemi bitse yine gidilir. Fiyat arttı ama ödeyebiliyoruz! Ne keyfinden ne boğazından kesen görmedim! Benzin, elektrik 3 kat ama gezdiğimizden, ısındığımızdan, boğazımızdan kesmedik. Hakikaten kim bu ekonomi kötü diyen??

    Yanıtla (2) (12)
  • Sadece okur / 28 Ocak 2022 14:39

    Onlar yokken de yiyorduk, hala yiyoruz, onlar gidince de yiyecegiz , çalışip kazanmışız , çalismaya devam ediyoruz, 20 yil önce doğmadık .

    Yanıtla (7) (1)
  • OkurX / 28 Ocak 2022 15:07

    İktidar sorunları çözemiyor, tıkandı, o halde gitmeli.
    Muhalefet sorunları nasıl çözeceğini niye söylesin ki?
    Harami çok, sen fikir verirsin, şak "benim fikrim" diye uygular,

    Ama sen de şuna inan kardeşim, koskoca Türkiye'de kafası çalışan, sorunları çözebilecek, AKP'li olmayan çok iyi yetişmiş insanlar, kadrolar var, bir partiye yada şahsa "esir" olduğumuzu düşünmek, ördek olduğunu sanan kartal gibi komik kaçar.

    Yanıtla (6) (0)
  • okur / 28 Ocak 2022 00:51

    en tepe ne biz aşağı mıyız?

    Yanıtla (5) (1)
  • karar okuru / 28 Ocak 2022 14:54

    Yukarı bakan herkes aşagıdadır. aşagı bakan herkes yukarıdadır.

    Yanıtla (2) (0)
  • İbo / 28 Ocak 2022 11:52

    Erdoğan, “ Sözlerim Sezen Aksu’ya değil” demiş. Ahmet Hakan’da bugün Erdoğan’a bu yüzden övgüler yağdırmış. Ahmet Hakan, Ahmet Hakan! Erdoğan, başta sen olmak üzere hepimizi saf yerine koyuyor, haberin olsun.

    Yanıtla (23) (0)
  • Karar Okuru / 28 Ocak 2022 12:10

    Sezen Aksu'nun evi önünde toplanıp tehdit eden saftirikler,satıldınız.

    Yanıtla (29) (0)
  • Efedamat / 28 Ocak 2022 13:24

    Bir de bahçeliyi düşün siyah suratı mosmor olmuştur.

    Yanıtla (21) (1)
  • Karar okuru / 28 Ocak 2022 12:35

    O saf değil yalaka kendini inanmış gibi gösteriyor.
    Yaranmak puan toplamak için.

    Yanıtla (16) (0)
  • Ahmet / 28 Ocak 2022 12:47

    Yine de o üslüp yanlış değil mi?

    Yanıtla (5) (0)
  • karar okuru / 28 Ocak 2022 14:52

    Ahmet Hakan ne yapsın. Tüpçünün yayın evinde başka türlü nasıl kalacak. bir de 'tarafsız bölge' diye sunuculuk yapıyor.

    Yanıtla (20) (0)
  • The end / 28 Ocak 2022 14:48

    Bu millet 2002 yaptığı hatayı alttan yukarı düzeltmeyi de bilir.

    Yanıtla (2) (0)
  • Efedamat / 28 Ocak 2022 13:23

    Sezen aksu için söylememişmiş.
    Sezen aksu avcı şiirini yazınca pabucun pahalı olduğunu anladılar.
    Sezen Aksu seninle gurur duyuyorum.
    Türkiye duyuyor.
    Minik serçeymiş ne serçesi tam bir kartal.

    Yanıtla (19) (1)
  • Selefi / 28 Ocak 2022 14:36

    Boşuna muhalefet CB aday sıkıntısı çekiyor.
    Ne duruyorsunuz.
    Sazan Aksu'dan daha iyi CB adayımı bulacaksınız.

    Yanıtla (5) (6)
  • KARAR OKURU / 28 Ocak 2022 14:16

    Sezen Aksu'ya saldiri planli bir PR calismasiydi. Iktidar boylece kendisini dini degerleri savunan aktor olarak konumlandirarak muhafazakar kesimle duygusal bagini saglamlastirmak istedi, ve ayni zamanda gundemi degistirdi (zam, enflasyon vs. yerine bunlar konusuluyor). Bu amaca ulasildi. Erdogan bir duzeltme falan yapmadi, yani hala dil kopartma mesru ona gore. Fakat Aksu sevilen ve sahiplenilen bir sanatci oldugu icin kastim Aksu degil demek zorunda kaldi. Bu tur PR calismalari devam edecek..

    Yanıtla (6) (3)
  • Ulus efe / 28 Ocak 2022 14:09

    Bu sezen seviciligi bana Sami yıldırımı yani yaman dedeyi hatırlattı. Ben dansöz olacağım diyen ele avuca sığmayan sezen büyümüşte ne güzel şiirler yazmış birileride savunmuş imanı kurtarmak adına

    Yanıtla (1) (7)
  • İbo / 28 Ocak 2022 13:53

    Şimdi de ayvayı yiyoruz.

    Yanıtla (1) (0)
  • DEDEM-K. / 28 Ocak 2022 13:53

    İktidarın zihin yapısı enaz 10 senedir dağınık, ilk 10 senede planlı programlı gittikleri için ne yapıp yapmayacakları konusunda karar sahibi idiler,sonra ipin ucu kaçtı hep zevahiri kurtarma telaşına düştüler şuursuzca çırpınıyor hatta çarpınıyorlar,bazan trajik bazan komik tepkiler veriyorlar. Bir nefes alıp sakinleşseler ve 2002 moduna dönseler tekrar bir şans verecek bir kitle var -belki de çaresizliklikten- sağa sola cart-curt yaptıkça o kitle de desteğe cesaret edemiyor..

    Yanıtla (2) (1)
  • Okur / 28 Ocak 2022 13:52

    Bırak dağınık kalsın, hocam. Toparlamak gerekmez, çünkü buradan bir şey çıkmaz.????

    Yanıtla (7) (1)
  • ÖTÜKENLİKURT / 28 Ocak 2022 12:45

    Hep söylerim sayın yazar, İslam aleminin en büyük hatası kadınları eve kapatmaktır. Avrupada birçok ülkeyi kadın yönetirken İslam ülkelerinde kadının esamesi okunmaz!

    Ülkemize gelince korku duvarlarını yine kadınlar yıktı! Sezen dil koparmaya ne dedi; ÖZÜR DİLERİM YANLIŞ ANLAŞILDI MI dedi, yoksa ben hancı sen yolcu dur bakalım mı dedi? İşte hafız mollayı gerileten bu dik duruş oldu!

    Kadın sanatçılar peşpeşe destek açıklamaları yaptı! Ahmet Hakan'ın deyimiyle hafız ŞAHANE BİR DÖNÜŞ !? yapt

    Yanıtla (16) (0)
  • Sakir / 28 Ocak 2022 13:15

    Cok haklisiniz.

    Yanıtla (2) (0)
  • İbo / 28 Ocak 2022 12:59

    Bugün dil kesmekten bahseden, yarın kol bacak kesmekten bahseder.

    Yanıtla (15) (0)
  • Yusuf / 28 Ocak 2022 12:55

    Gelismis olan ülkelerin hic birinde ,tek adamdaki yetki gibi bi sey yok.Ülkeyi batırdılar.

    Yanıtla (9) (0)
  • karar okuru / 28 Ocak 2022 11:50

    Artik neyi ne kadar duzeltseler bosuna. Ulkeye verdikleri zarar telafi edilecek gibi degil. Gitsinler artik. Vatandas issiz, ac.

    Yanıtla (16) (1)
  • Önemsiz / 28 Ocak 2022 11:48

    Devlet devlet olsa, adalet adalet olsa dil kesmeyi tehdit ve azmettirme görerek soruşturma açardı.
    Diyanet işleri başkanı bırakın başkanlığı gerçek dindar insan olsa yıllardır her cuma camide siyasi demeçler verilmez. Burası Allah'ın ibadethanesidir" derdi.
    Yıllar önce Demirel ve Erbakan'ın dediği gibi.
    Ama insan mı kaldı. Eminim ki şu anda Fetö ayrışması olmasaydı eleştiren dindarların da çoğu destekliyor olurdu.

    Yanıtla (6) (0)
  • Karar okuru / 28 Ocak 2022 11:28

    Zıt koalisyon hükümetler en iyisidir .
    Kontröl vardır ,diğeri bir diğerinin açığını ortaya çıkarır ve bu ülke için hayırlı olandır …

    Yanıtla (9) (2)
  • Karar okuru / 28 Ocak 2022 11:18

    Terörist başı yine sahnede
    Anlaşılan mektubun hesabını soracak.
    Bu kadar çareler tükendi yani
    AKP seçmeni de Öcalandan destek bekliyor mu acaba?
    Buna da bir anket yapılsa nasıl bir sonuç çıkar?

    Yanıtla (7) (0)
  • Susma / 28 Ocak 2022 11:13

    Erdoğan, dil koparmaktan geri adım atmadı, sadece Sezen’in dilini koparmaya gücünün yetmediğini itiraf etti. Onun gücü sessize yetiyor. O zaman, susma Türkiye’m!

    Yanıtla (22) (1)
  • DOĞRUSU... / 28 Ocak 2022 11:05

    Düzeltme;
    ●TAKSİREN, YANLIŞLIKLA..söylenen, yapılan şeyler için, SAMİMİYETLE yapılır.

    Geri basma;
    ●KASTEN, BİLEREK.. söylenen, yapılan şeyler için, MECBURİYETTEN yapılır.

    Bu anlamda R.T.ERDOĞAN;
    ●Başta S.AKSU'nun dik duruşu olmak üzere, milletin kahir ekseriyetinin şiddetli itirazı üzerine GERİ BASMAK zorunda kalmıştır.

    Bir başka ifadeyle, FİKRİ de ZİKRİ de değişmemiş, PİŞMANLIK duymamıştır.

    Değişim şart!!!

    Yanıtla (19) (0)
  • Karar / 28 Ocak 2022 10:55

    İmralı canisi katili ve alçak insanı nezamandan beri hesap sorma makamına geldi önce de ley ondan sormalı hesabini

    Yanıtla (5) (0)
  • KOCA YUSUF / 28 Ocak 2022 10:47

    On yil sonra ne Erdogan ne Akp kalir, biz yine Sezen Aksu , Ahmet Kaya demleniriz.
    Oy getirecegini bilseydi , daha cok saldirirdi.

    Yanıtla (15) (0)
  • k.okur (ih) / 28 Ocak 2022 10:47

    her seçim öncesi gelecek oy nerden gelirse gelsin farketmez taktiği

    Yanıtla (6) (0)
  • KOCA YUSUF / 28 Ocak 2022 10:42

    Imraliya secimlerde HDP iktidari desteklesin aksi takdirde kapatiriz santajimi yapiliyor, ciddi cok karisik isler kim kiminle ne konusuyor belirsiz.

    Yanıtla (5) (0)
  • Karar okuru / 28 Ocak 2022 02:54

    Dilini koparırız cümlesi nasıl söylenebilir ,hem de bir kadına.
    Konu ne olursa olsun Allah’ın yarattığı varlığa bunu demek akıl alır gibi değil .
    Sanırım dememiştir,kendisi de öyle demedim dedi zaten.
    İnanmak bile istememiştik söylendiğine.
    Allah kimseyi sevgiden saygıdan uzaklaştırmasın, nefret ve kavgadan beslenenlere de yol göstersin inşallah.

    Yanıtla (24) (4)
  • kararlı / 28 Ocak 2022 10:34

    CB'nin youtube da söylediği videosu var , at gözlüğünü çıkar da seyret

    Yanıtla (10) (0)
  • Arifasya / 28 Ocak 2022 10:26

    Söz ağızda iken sahibinin esiridir,ağızdan çıktıktan sonra sahibi onun esiri olur.Hz.Ali (ra)

    Yanıtla (7) (0)
  • Ajanda / 28 Ocak 2022 02:09

    “Bence iktidarın zihin dünyası çok fazla dağılmış gözüküyor.” Demişsiniz, Sayın hocam ortada dağılan filan bir şey yok, bu camianın tam da gerçek zihniyeti budur. Gizli ajanda da uzun zamandır ortada. Dile gelenin kamuoyuna yansıtmama çabası ise dile gelenin gönülde de olduğunu saklamaktan başka bir şey değil. Siyasallaşmış din tam da böyledir. “Taliban ile inanç açısından sorun yok” gibi söylemler geçmiş uyarıların haklılığını ortaya koyuyor ki bu gün bu köşelerde de şikayetler başladı,

    Yanıtla (23) (1)
  • Notlar / 28 Ocak 2022 10:20

    Dini; siyasete, ticarete, izzete ikbale araç olarak kullanan herkesin bunda sorumluluğu var. Ta en başından başlatılsa. Zamanla çığ gibi büyüyor.
    Cuma namazı sonrasında, cami avlularında fotoğraf makinalarına poz veren, kameralar karşısında konuşan siyasetçilerin tamamından.

    Yanıtla (3) (0)
  • Türkoğlu / 28 Ocak 2022 10:06

    Sezen Aksu bu kadar sevildiğini hiç tahmin etmemiştir herhalde. Bir haftadır mesele(!)S. Aksu'ya haksızlık yapıldığı üzerinden tartışılıyor. Doğrudur ama en büyük haksızlık o kutsal mabede yapılmadı mı? Her isteyenin imamın elinden mikrofonu kapıp istediğini söyleyebildiği ve camii adabında yeri olmayan nefret ve şiddet dilini kullanabildiği sıradan bir mekanmıdır camiler. İşin bu yönü hiç tartışılmadı bile. S. Aksu ya özrü falan geçin.Özür dilenmesi,tevbe edilmesi gereken makam da belli değilmi

    Yanıtla (3) (0)
  • KAAN / 28 Ocak 2022 09:46

    Kurallar, nezaket, sevgi, iyilikler, adil adalet, hukuk, özgürlük, güven, umut veren, affetmek gibi yaşamsal cümleler bize değer katar... Büyüklük böyle bir şey olmalı...

    Yanıtla (2) (0)
  • Koç / 28 Ocak 2022 09:44

    Bizim memedi adaya gönderdik diyenler sıkışınca apoya methiyeler düzer.

    Yanıtla (3) (0)
  • Delil toplama / 28 Ocak 2022 09:22

    Erdoğan'ı anlarım, HDP formülden çıkarılırsa, partisinin payına artık düşebilir. Kürtler seçime bağımsız adaylarla girerse AKP artık sayesinde 10-15 fazla vekil çıkarabilir. Anlamadığım derin Devlet Bahçeli'nin ne yapmaya çalıştığı. % 7'lik barajı bile geçemiyor, oya ihtiyacı var ama Diyarbakır'a gidemeyen birine Kürtlerin artığından pay düşer mi sizce? Yoksa derin Devlet, Erdoğan'ı harcayacağı güne "suç delili" mi biriktiriyor?

    Yanıtla (1) (0)
  • Özel hat / 28 Ocak 2022 09:14

    Öcalan'ı zillet ittifakı bırakacak, diyen zat her dara düştüğünde niye ondan medet umuyor, niye onu gündemde tutuyor? Öcalan ağzını açmadan söyleyeceklerini nasıl biliyor acaba? Sanırım Saray ile Ada arasında özel hat var. Erdoğan sık sık APO'ya , şu SELO'nun hakkından gel artık diye ricacı oluyor, anlaşılan. APO da son görüşmede, tamam o iş bende, demiş olmalı ki Erdoğan dereyi görmüş gibi paçaları sıvadı.

    Yanıtla (2) (0)
  • Mehmet / 28 Ocak 2022 09:07

    Belli ki bazı vatandaşlarımız liderinin ağzına bakıyor. Söylenen sözü yorumlamadan doğru olduğunu kabul ediyor. Ona göre pozisyon alıyor. Onun için liderlerin neredeyse hata yapma lüksü kalmıyor. Ben de bütün liderlerimize sesleniyorum. Ne olur oy için şiddet diline basvurmayalım. Toplumu germeyelim. Kul hakkına riayet edelim. Gösterelim dünyaya İslam dini sevgi ve adalet dini. Sözde kalmasın bu güzel hasletler.

    Yanıtla (1) (0)
  • İstanbullu bir okur / 28 Ocak 2022 01:31

    Sahi,dilini bozmak terörmüdür.Bayağı sorgulamak lazım bu sözü,kulağa hoşta geliyor milli duruşlu,bir insan için.Rahmetli Ahmet Kabaklı hoca bu istikamette çok,ama çok emek vermişti,Rabbimiz Allah merhametiyle muamele eylesin.İyi ki,o ve benzeri insanlar o dönemde öyle mücadele vermiş ve bir çok insanımızın yetişmesine vesile oldular.Değilse,dilimiz daha,nice olurdu acaba?Dil milli bir mesele,en alttan,tabîdir,ki en üste.Sayğılar

    Yanıtla (1) (0)
  • Erzurumlu / 28 Ocak 2022 08:56

    O sözde ilim adamlarının yetistirdiklerinin memleketi soktukları hale bak.

    Yanıtla (3) (0)
  • Karar okuru / 28 Ocak 2022 08:54

    şimdi dil koparmaktan vazgeçti.çünkü oy kaybettiğini ve Aksu'nun kolay bir lokma olmadığını gördü. çünkü Sezen Kemalist bir ideolog olmadı, katı bir laikçi anlayışı savunmadı bugüne kadar. aksine özgürlükçü bir duruş sergiledi, başörtüsü yasağına da karşı çıktı, açılıma da destek verdi. RTE'nin temel özelliği kişiyi geldiği toplumsal yapıdan vurmak, kendi tebaası olarak gördüğü muhafazakar kesime karşı onu şeytanlaştırmak. sezen de bu tutmayacaktı. tükürdüğünü yalamak zorunda kaldı..

    Yanıtla (3) (0)
  • The end / 28 Ocak 2022 08:53

    Bence iktidarın ülkeye ve dine her yönüyle artan ivmede zarar veriyor.
    Fakat asıl niyet cep davası yaninada dindavasi koymuşlar.benbile kandım dindar sandım oysa dinbaz mislar

    Yanıtla (2) (0)
  • Mr / 28 Ocak 2022 08:51

    Õzrü kabahatinden büyük,önce Sezen hanımdı,şimdi herkesi kapsıyor.Artık durumdan vazife çıkaranlar dil kopartır.

    Yanıtla (3) (0)
  • Osman Baba / 28 Ocak 2022 08:19

    Az kaldı az! 2002 Kasımından itibaren son beş yıl hariç tümüyle Akpartiye oy vermiş birisi olarak söylüyorum. Yozlaşma ve yolsuzluğa batmış bu zihniyeti ülkenin başına biz sardık ve temizlemek de bizim boynumuzun borcudur. Aksi takdirde, muhafazkar camianın üzerinde kara bir leke olarak bu vebal kalacaktır. Sayın Ali Babacan ve Ahmet Davutoğlu hislerimise tercüman olup yola çıktılar. Bize de onları desteklemek düşer. Sandıkta hep birlikte göreceğiz.

    Yanıtla (7) (3)
  • Ayak Takımı / 28 Ocak 2022 08:17

    Sezen'e değilmiş te kimeymiş? Sıradan vatandaşın dili koparılabilir demek ki. Sezen'in torpili nereden geliyor o zaman? Milleti iyice saf yerine koymak bu.

    Yanıtla (3) (1)
  • Kazım Çetin / 28 Ocak 2022 00:45

    Camide bu "dil koparma" meselesini kim için söylediği konusunu kime sorsanız ortadayken ve bu durumdan vazife çıkaran guruplar ortadayken " muhatap" değiştirmek da ne demek?Demek ki her kuşun eti yenmezmiş.

    Yanıtla (22) (1)
  • H.Bulat / 28 Ocak 2022 07:53

    Bunda şu sonucu mu çıkarmamız lazım.Minik serce denilen Sezen Aksu serçe değlmiymiş yada serçelerin eti yenmezmiymiş?

    Yanıtla (1) (0)
  • Karar / 28 Ocak 2022 06:40

    AK Parti’nin gelişini sağlayan askerlerin ve statükonun;
    hak ve özgürlükleri genişletmeye çalışanlara antidemokratik baskı ve dayatmalarda bulunmaları oldu Sanırım aynı gerekçeler gidişini de sağlayacaktır. ( "Sağlamak" kelimisini her ikisinde de bilinçli kullandım. O zaman gelişi olumluydu; şimdi de gidişi...)

    Yanıtla (2) (1)
  • Sanal gazeteci / 28 Ocak 2022 06:39

    Gazeteci şu soruyu neden sormadı ?
    " kafaya sıkma görevi üstlenenlerin yargılanmasına izin verecek misiniz?" Yada " kafaya sıkma görevi üstlenenler e ihale alma konusunda nasıl bakıyorsunuz?" Gazeteci olmam gerekiyor ama yaşım geçti.

    Yanıtla (5) (0)
  • Özer / 28 Ocak 2022 06:38

    Sezen Aksu un dilini koparırız. Sedef Akbaşı tutuklarız. İmamoğluna tüm gücümüzle saldırır yoksayarız. Öcalana Demirtaş tokuştururuz. Akp artık bunlara kaldı ince hesaplar. Politika üretemiyorlar reform yok paraları harvurup harman savurdular. Doğalgaz elektrik kısıtlı zam sağanağı devam çaresizlerin. Ortalığı karıştırıp ince oy hesabı yapıyorlar yemezler artık.

    Yanıtla (6) (0)
  • Karar Okuru / 28 Ocak 2022 06:08

    Yenilenen İstanbul seçiminde 800 bin fark

    Acaba ilk seçimde de var mıydı?

    Yenilendiğinde halk kızıpta mı verdi?

    1. de Millet ittifakı kendilerini İstanbul'da seçim alamayacağına o kadar inandırmıştı ki sandığa bile sahip çıkmadılar mı? ( Burada şunu diyebilir miyiz:" Biz de demokrasi kültürü, ahlâkı...o kadar yerleşmişki sandıkta kesinlikle hile olmaz. Sandık Kurulu o oyları namusu bilip nefret ettiği partilere bile çıksa SONUÇ NE İSE ONU OLDUĞU GİBİ oy pusulasına işler???)

    Yanıtla (1) (0)
  • Okur yazar / 28 Ocak 2022 03:57

    Yandaş sanatçılar yandaşlığını gösterip dil koparma ifadesinin hem de bir mabedde yanluşlığına dair tek kelime edemedik. Şaşı bakmak ya da çifte standart olmak böyle bir şey olsa gerek. Her şeye hainlik terör dil koparmak ya da zillet gibi ifadelerle karşılık vermek ya da suçlamak artık içindeki kinin nerelere vardığının bariz göstergesi.Artık acıyorum sadece içine düştüğü hale.

    Yanıtla (1) (0)
  • TB / 28 Ocak 2022 02:46

    Ne ekolmüş be! Önce evet diyor, aynısına hayır diyor. Sonra hayır diyor, aynısına evet diyor. Asla diyor, sonra tabi ki diyor. Bir çok lider gördük ancak Erdoğan gibisini bir daha hiç görmeyeceğiz ve asla unutmayacağız...

    Yanıtla (51) (3)
  • Farklı Yorum / 28 Ocak 2022 01:35

    Düzeltme müzeltme yok. Sadece beklenen etki sağlanamadığı ve dindar kesimlerden bile fazla destek görmediği için toparlama gayreti var ama daha kötüsü oldu, söz geri alınmadı, özür yok hatta daha geniş bir kitle hedefe konuldu.

    Yanıtla (37) (0)
  • Karar okuru / 28 Ocak 2022 02:24

    Hayır hareket halinde iken geri vites bu. Sözün devamın da milletin gönlünde bir sanatçıdır demese farklı yorumlanabilirdi. Ancak şu bir gerçekki asıl hedefleri haset duydukları herkestir. Şiirdeki “mesele ben değilim, mesele memleket” kısmı ve “ben diyorsam ben herkesim” kısmı konunun genişliği ve hedefinin ne olduğunun görüldüğünü gösteriyor. “Sen yolcu ben hancı” kısımı ise muhtemel sonu hatırlatıyor.

    Yanıtla (20) (0)
  • karar okunur / 28 Ocak 2022 02:12

    Her öpücüğü sevgiden saymayın.
    Sen dik dur eğilme biz her şeyi sana göre bükelim.

    Yanıtla (4) (1)
  • musto / 28 Ocak 2022 02:12

    İslami kominizm:AKP,diyor'ki Ülkede ne yapılacaksa ben yaparım. Kutsallara hakaret edilecekse (Bakara,makara)ben yaparım,siz yaparsanız dilinizi koparırım.Çalışana çok çalışana hiç çalışmayana aynı ücreti veririm.Kendilerini Allah yerine koyuyorlar.Allah bilimi,ilimi isteyene zenginliği de istediğime veririm diyor.

    .
    .

    Yanıtla (14) (1)
  • Özer / 28 Ocak 2022 01:45

    Entepeden takiyye. Tepki çok geldi herhalde. Oy çook önemli. Eski güç kuvvet yok. Zayıflığı farkındalar nasıl kaybetmeyiz hesabı kar falanda bahaneumurlarında değil yollar açıkmış kapalıymış suçlayın imamoğlunu vur abalıya hesabı

    Yanıtla (19) (1)
  • İstanbullu bir okur / 28 Ocak 2022 01:17

    Evet,Sn.Taşgetiren;iyi ki,bu dil,mil koparmadan vazgeçildi,hemde cami Mimberi,cami Mimberi ve Cumhurbaşkanı,başka dikkat çekici nokta,seçim yakınmı ne?Sözün sıkıştığı yer,sonumuz hayrolayla dualandıralım bari.Ama Sn.Gül'ün ifadeleri çok gezel,sayğı ona. Zihinler,etrafta fikir üretecek insanmı bırakıldı? ki zihin dağınık olmasın,sanki türk tipi siyasetin kaderi bu,yola çıkılanlar,yolda bulunana tercih edilir.Ve sonra,boş ve gereksiz suçlamalar.Bizde iki ton vardır,siyah,beyaz,sahi renk körümüyüz ne.

    Yanıtla (1) (0)
  • karar okuru / 28 Ocak 2022 01:14

    Bence fitili sayın Bahçeli ateşledi. adliyenin önünde 'kafaya sıkma' açıklaması evlere şenlik. hedefin Sezen hanım oldugu çok açık. böyle değilse tuzaga düşmüş oluyorlar.

    Yanıtla (7) (0)
  • Sezen severler / 28 Ocak 2022 00:46

    Erdoğan geri adım atmakla bu işten sıyrılamaz. Mihrapta hedef gösterdiği Sezen Aksu'dur. Tövbe günahın büyüklüğüne uygun olmalıdır. Çıkacak kürsüye, hata yaptım, kendimi tutamadım, öfkeme yenildim, Türkiye'nin Sezen'ini tehdit ettim; Sezen Aksu ve halkım beni affetsin, diyecek. Yapsın. Biz de yaparız bir kıyak. Bu hatasını da affederiz.

    Yanıtla (22) (2)
  • Okur / 28 Ocak 2022 00:39

    Her şeyin başı güvendir artık Erdoğan güven vermiyor, bir lider işte böyle kendini yok eder. Çelişkiler, Çelişkiler, Çelişkiler

    Yanıtla (25) (1)
  • Dogukan ilbey / 28 Ocak 2022 00:31

    Akp imraliya ring seferlerine basladi.acaba bahceli tayfa mi?gozcu mu?

    Yanıtla (20) (1)
  • Duzeltme yok / 28 Ocak 2022 00:22

    Sezeni Iinc kampanyasi kazara yapilan bir yanlislik degildi, planlanmisti ve epey surdu. duzeltme falan da yok. Sezen' i yiyemediler, bogazlarinda kalinca ve kaybedediyor olduklarini anlayinca kastimiz o degildi deyip geri adim attilar (saldiri yandas medyada isim verilerek basladi, Erdogan ise taktik senorya icabi cogu zaman oldugu gibi isim vermeden dil koparmaya yoneldi). Sezen' in siirli cevabi oyle patladi ki suratlarinda...Gorduler ki her kusun eti yenemez...

    Yanıtla (36) (0)
  • Kararlı okur / 28 Ocak 2022 00:21

    Metal yorgunluğu var sayın hocam. Belli olmuyor mu? Yeni şeyler yok artık. Başkalarının hataları üzerinden politika ve başkalarından hata arayarak zaman harcama. Politika üretemiyorlar, miadlarını doldurdular. Hayırlısı olsun bakalım.

    Yanıtla (25) (0)