Sanatçının Arter Koleksiyonu’ndan seçilen yapıtlarını yeni bir mekânsal kurguda birbirleriyle buluşturan sergi, 1980’lere tarihlenen yapıtlardan başlayıp sanatçının 2015 yılında Venedik Bienali Türkiye Pavyonu için ürettiği Respiro isimli yerleştirmesinin neon ve aynalarını da içine alıyor. Sarkis, farklı zaman ve mekânlara dair hafızalarıyla birlikte sergide yeniden yorumladığı eserlerini, pratiğinde başat rol oynayan ışık, renk ve müzik gibi unsurlarla birleştirerek ‘Sonsuz’u çok sesli bir sahnelemeye dönüştürüyor.
Sanatçının sergiye özel ürettiği iki yapıt da izleyiciyle buluşuyor. Sarkis’in sergi ekibinin üyelerinden duvara bırakmalarını istediği siyah parmak izlerinin politik çalkantılar, doğal afetler ve acı kayıplarla yüklü bir döneme ilişkin çağrışımları, onun hemen yanı başında her an hareket etmeye hazır gibi duran tekerlekli iskemlenin beyaz tüyleriyle hafifliyor. Küratörlüğünü Emre Baykal üstlendiği sergi, 4 Şubat 2024’e kadar görülebilir.